הטור של מנחם לס: לפליקנס אין ברירה אלא לעשות טרייד על הגבה / מנחם לס

סופר-סטאר, אני מתכוון לאשכרה סופר סטאר ברמה של אנטוני דייויס, או בעבר הרחוק אוסקאר רוברטסון בסינסינטי או לו אלסינדור (קרים עבדול ג'אבר) במילווקי, והעבר הרחוק עוד יותר עם בוב פטיט בסנט לואיס האוקס, לא יכול TO SURVIVE לבדו בעיר שדה. או שהוא חייב עוד סופר-סטאר לצידו כפי שהיה לקווין דוראנט באוקלהומה סיטי עם ראסל ווסטברוק (או להיפך…לראסל ווסטברוק עם דוראנט…), או כפי שהיה לחאכים אולג'ואן עם קלייד דרקסלר, או לטים דאנקן עם טוני פרקר ומאנו ג'ינובלי, או שעליו לעבור בטרייד.

אוסקאר רוברטסון עבר לשחק עם לו אלסינדור, ואז לו אלסינדור – אולי הוא כבר היה קרים עבדול ג'אבר – עבר ללוס אנג'לס לשחק עם הלייקרס.

במקרה הזה אני מדבר רק על כוכבי-על ברמה של הר רשמור. כוכב על כזה – מהגדולים שבגדולים – לא יכול להינצל ולחיות לבדו בעיר שדה.

דנקן הוא שחקן ברמת הר רשמור, ואפילו שסן אנטוניו היא היום העיר החמישית או הששית בגודלה בארה"ב היא תמיד תישאר עיר שדה כי היא נמצאת אי שם בשום מקום, לא רחוק ממכסיקו, והכל שם – מלבד RIVER WALK מריח 'מכסיקן' – אבל היו לצידו תמיד 2 כוכבי אול-סטאר.

river

 

זאת היא בעיית הבעיות של אנטוני דייויס, כוכב-על בודד המשחק בעיר שהיא אולי בירת העולם לג'אז ויש לה את שתיית הג'ופ-טוליפ (עם RUM 160 PROOF) המעולה בעולם, אבל ניו אורלינס היא עיר עשר למחזות ברודוויי והוט-דוגס מבשר קרוקודילים, ולשטפונות, אבל לא להרבה יותר.

לא ייצא ממנו שום דבר אלא הוא כן הוא או שיצא מהחור הזה, או שיביאו לו שחקן כסטפן קרי, ג'יימס הארדן, או ראסל ווסטברוק לשחק לצידו.

אם תסתכלו על הקבוצות שמנצחות אליפויות, לא היתה אף אחת ללא כמה כוכבי-על: מיאמי עם לברון, דוויין ובוש; הווריורס עם קרי, ת'ומפסון, ולאט לאט גרין הופך לכוכב-על. הספארס? כבר הזכרתי את 'השלושה'. אותו דבר 'השלישייה הגדולה' מקליבלנד (לברון, לאב, ואירוינג). אוקלהומה סיטי כמעט עשתה זאת עם דוראנט וווסטברוק, ואילולא עשתה את השגיאה הגדולה בתולדותיה והיה לה גם את הארדן, אולי היום היו לה איזה 3 -4 אליפויות.

לא רק זאת, אלא ברגע שקבוצות מגיעות לטופ עם 2-3 כוכבי-על ברמת רשמור עם חוזים ארוכים, הן נשארות בטופ כמה שנים טובות. כל אלה שרק הזכרתי: מיאמי, סן פרנציסקו, סן אנטוניו, ואוקלהומה-סיטי הן כעת – או היו – כמה וכמה שנים טובות בטופ.

אין שאלה שזה לא רק עניין של ידע אלא גם מזל. לא היה חסר הרבה שבאוקלהומה ישחק גרג אודן במקום דוראנט, מייקל ביזלי במקום ווסטברוק, והאשים טאביב במקום הארדן.

זה בדיוק מה שקרה בניו אורלינס: או חוסר ידע או חוסר מזל  של דל דמפ (לדעתי גם זה וגם זה) הביא להם את את טייריק אבאנס, ריאן אנדרסון, וג'רו הולידיי (הוא העדיף את טייריק אבאנס על טרבור אריזה ואל-פארוק אמינו).

כאן נכנסת גם גברת 'מזל' לעסק: כולנו רואים איזה שחקן ריאן אנדרסון הפך ביוסטון. אבל לניו אורלינס הוא הובא אחרי התאבדות ארוסתו/אהובתו – עובדה ששברה אותו לחלוטין – והולידיי, אחרי ששיחק 95% ממשחקיו בארבע השנים לפני שהובא לניו אורלינס, הצליח לשחק שם רק 55% מהמשחקים מאז הובא בגלל פציעות.

אני מקווה שבסופו של דבר אטעה, אבל הזהרתי והזהרתי בקשר לבחירה של באדי היילד. תנו מבט:

מס' משחקים: 22; נקודות: 7.3; אחוזי קליעה: 37.3%; מה-3: 27.3%; אסיסטים: 1.0; PER: 9.1; WS: -0.2

הוא היה אמור להיות 'הדבר הבא' שיעשה את הגבה לדבר הגדול שראינו מזה שנים. בינתיים הוא BUST ב-"B" הידיעה!

סולומון היל שהובא מאינדיאנה עם תקוות די גדולות, משחק גרוע אפילו מששיחק עבור הפייסרס  עם ה-5.2 נק' שלו למשחק, ואטואן מור שהובא בהתלהבות כזאת הוא בינוני במקרה הטוב עם ה-11.1 נק' ו-11.5 PER שלו.

ועומר אסיק הוכיח סופית ובאופן שאינו משתמע לשתי פנים שעם אנטוני דייויס הוא אינו מסוגל לשחק. למעשה ההיפך הוא יותר נכון.

הנקודה האחרונה היא המאמן: להיפטר ממונטי ויליאמס היתה שגיאה חמורה ביותר של דל דמפס, הנשיא והמנכ"ל של הקבוצה. שני צעדים חייבי המציאות הם החלפת דל דמפס, והחזרתו של מונטי ויליאמס.

ואז, חייבים לעשות מה שמילווקי עשתה ב-1975 עם לו אלסינדור: לא לפחד מניתוח לב. להוציא את היהלום היחיד מכולם, אנטוני דייויס, ולתת אותו לכל דורש. אבל הדורש יצטרך לתת הרבה מאד עבורו. למעשה, מספיק כדי להתחיל קבוצה חדשה מהיסוד.

 

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 68 תגובות

    1. למילווקי לא היתה ברירה. אבל הוא נתן להם מתנה – אליפות – והם נתנו לו ללכת כתודה, או שלא היה משחק. אבל אני לא מבין מה בכלל אני מתכתב עם בינוני כמוך.

  1. אתה סותר את עצמך. מצד אחד אתה אומר שחייבים סופרסטארים כדי להיות טובים ומצד שני אתה אומר שהפליקאנס צריכים לעשות טרייד על הסופרסטאר שלהם . תמורת מה? הם לא יקבלו סופרסטאר בתמורה. הם צריכים לבנות סביב דיוויס. ובזה הם ללא ספק נכשלו עד עכשיו. הבעיה שם לדעתי היא בעיקר ניהולית.

    1. אמרתי שחייבים לפחות שניים, אם לא שלושה סופר סטארים ברמה של הר רשמור. כל המאמר הוא על כך שלבדו הוא לא יגיע לשום דבהר וסופר סטאר שני לא יגיע. לחור כזה. אני לא סותר מאומה. לך יש הבנה מסויימת בקריאה

      1. אם הם עושים טרייד על דיוויס אז הם סופרסטאר אחד פחות. איך זה מקדם אותם? לא מקבלים סופרסטארים במבצע 1+1.

          1. ההיסטוריה מראה שזה אף פעם לא המצב בטריידים על שחקנים כאלה. תקבל אולי 8 אחד וכמה שחקני 5.
            ועדיין גם עם שני שחקני 7-8 הם לא מתקדמים לעבר המטרה.

          2. בדיוק, במקרה של מילווקי אבל אם קארים לא הייתה יוצר מדי ברירה הוא דרש טרייד לניו יורק או ללוס אנגלס, טרייד כמו שמנחם מציע יהיה הרסני לפליקנס כמו שציינת הם חייבים לבנות סביב דיוויס ,ההנהלה האשמה מאוד מבחינה ניהולית ומבחינה תקציבית, לכוון על שחקנים בדיוק בתקופה שמגיע להם החוזה הראשון הגדול זה פשוט לא נכון, שמו את כל הביצים בשק אחד,כמו כן מכת הפציעות קשה, והמאמן גנטרי לא נטה בקבוצה כלום שום שיטת משחק, אחד המאכזבים עד עתה. לגבי היחד הוא באמת מאכזב מאוד (הזהירו שזה אחד ממחזורי הדראפט החלשים ביותר) עד עתה למרות הברקות פה ושם אך מנחם אמרת שווינסלו יהיה כוכב האשים תאביט…. בעיקרון אין אף שחקן שלא מאכזב מהדראפט הזה בנתיים כריס דאן נראה צל חיוור של עצמו בנדר לא ברמה של הNBA , על גיילן בראון אין בכלל על מה לדבר…

          3. ווינסלו העונה 36 דקות (35.9), 33 אחוז מהשדה 21.5 אחוז מ3 per של 8.6 אחוז אפקטיביות עלוב, האיש נגר ולא מתאים לשום חמישיה, ההתעקשות אליו כsf פשוט לא טובה (יותר גרוע מלוק מבה א מוטה).

          4. 4.7 ריבאונדים, 3.9 אסיסטים (בקבוצת נגרים כמו מיאמי), 1.7 חטיפות במשחק. סטט' שאני יכול לחיות איתה (דרך אגב, PER זה מדד שנותן הרבה מאוד מקום לזריקה).

            בלי קשר אני מסכים שהוא צריך לשחק יותר כפאוור פורוורד, אבל אלו מספרים סבירים שיהפכו לטובים יותר בהרבה כשהעונה תתפתח. גם ההגנה שנחלשה יחסית לשנה שעברה.

          5. אין לו שום כלי התקפי השחקן נגר, כל התקפה של מיאמי אפשר להשאיר אותו חופשי, הוא 1.96 עם נעליים הוא לא יכול לשחק מול המפלצות הפיזיות בעמדה 3 חייב לעבור לsg (אבל עם הקליעה העלובה שלו הוא פשוט לא יעיל) כיום הוא מאכזב מאוד 4.7 ריבאונדים זה כלל לא מרשים ל36 דקות.

          6. נכון להיום הוא השחקן הפותח החלש בליגה התקפית, הוא 1.96 עם נעליים הוא חייב לשחק כsg, הוא לא יכול להתמודד מול0 האתלטים בעמדה 3, ווינסלו לא מסוגל ליצור לעצמו או לאחרים מצבים (אין לו יכולת קליעה טובה משום טווח), וכל התקפה הוא נטל.

  2. אתה לא מוותר על שחקן כמו דיוויס אלא אם הוא דורש לעבור.
    בטח כשיש לו עוד 3-4 שנים בחוזה.
    הבעיה שם ניהולית, כמו שכתבת, צריך ידע ומזל, ולפליקנס אין יותר מדי מאף אחד מהם.
    הבחירה על אוונס דרך אגב הייתה טובה בזמנו, הייתה לו עונת רוקי מעולה, משם משום מה הוא רק התדרדר…
    הם במרחק כוכב אחד מלהיות קבוצת פלייאוף ושני כוכבים מקבוצת טופ, אני מאמין שעם ניהול נכון אפשרי להביא חומר כזה גם בלי טרייד על דיוויס.

  3. אני חושב שהבעיה היא בעיקר בבחירת השחקנים סביב דיוויס.
    היה שם הימור לא מוצלח בכלל על אוונס והולידיי ושניהם הוכיחו שהם לא קו אחורי להוביל קבוצה ובעיקר פצועים ו/או לא משחקים בגלל בעיות שונות.

  4. יש אימרה בליגה, Never make a quantity/quality trade. לדוגמא, פילדלפיה עם בארקלי, שקיבלו בעדו הרבה שחקנים בינוניים, או אוקלהומה והארדן, וכו'

  5. תבדוק את 2011 . דירק לקח אליפות עם חבורה של רול פליירס.
    אין דבר כזה מגה סטאר בקבוצה לא מנצחת. הוא כנראה פחות גדול מהמספרים.

    1. זה היוצא מהכלל ,כך בערך מתחילת שנות ה-80 ותמצא כמות זעומה של קבוצות כאלה. בשנות ה-80 היה לך את הלייקרס של מג׳יק-קארים ושות,
      הסלטיקס של בירד-מקהייל-פאריש, פילי של הדוקטור-מוזס והיוצאי דופן אולי הפיסטונס של איזייאה וחבורתו. בשנות ה-90 היה את הבולס של אלוהים וסגנו פיפן , הספרס של טימי והאדמירל ואולי היוצאת דופן הרוקטס של האקים. ובשנות ה-2000 הספרס של המשולש טימי-טוני-מאנו, הלייקרס של קובי-שאק, הטריו של הסלטיקס שוב לייקרס של קובי-פאו ,ההיט של הטריו,הקאבס של הטריו והלוחמים והטריו שלהם.
      היוצאת דופן הפיסטונס של 2004, בקיצור בערך 4 אלופות בשלושה עשורים שלא היה להם יותר מכוכב אחד מוכיחים שדווקא במקרה זה הטענה של מנחם בצורך בלפחות שני כוכבים יחד נראית כמוחיכה את עצמה לא רע.

  6. עם רמת הניהול (והמזל) שלהם עדיף להם לא לעשות כלום.

    בסוף יהיו קירחים מכל הכיוונים.

    אולי דיוויס צריך להיות יותר כמו לברון ולהכתיב להנהלה את מי להביא, או לכל הפחות לעשות קצת בלגן וצלצולים. הוא קצת יותר מדי נחמד ונותן להם לנווט את הכישרון הנדיר שלו להופעות יחיד אדירות שמובילות לכלום.

    יאללה, מה יש? תעבור לאיזה מיאמי, או תן אגרוף לאיש צוות, או תרד על המאמן שלך שאין לו עמוד שדרה… משהו!

  7. לדעתי הליגה צריכה להוציא את הפליקאנס מניו אורלינס ולהעביר את הפרנצ'ייז לסיאטל. אז הכל יסתדר.
    ובלי קשר, הליגה התרחבה יותר מדי- 26 קבוצות מספיקות. כמובן שזה לא ישתנה בגלל ה-

    https://youtu.be/sztf4hcGrB4

  8. אני מסכים שיש יותר מדי דמיון בין ניו אורלינס הזאת למינסוטה של גארנט (בשנים שבין הגמר מערב להגעתו לבוסטון).

    למרות זאת, אני חושב שהרכב של הולידיי, הילד, סמול פורוורד נורמלי, ג'ונס והגבה יוכל להראות התקדמות כלשהי או לכל הפחות למקום שישכנע עוד שחקן חופשי להגיע. יחד עם בחירת דראפט גבוהה של שחקן שהוא יחסית nba-ready, כמו הילד על הנייר (הנייר אכזב נכון לעכשיו, זה נושא אחר), הם אולי יוכלו להרוויח.

    בפעם הקודמת שהם עשו טרייד על סופרסטאר זה לא נגמר טוב מבחינתם. מאמין שיוכלו לדוג איזה SF או גארד נורמלי בדראפט ואולי לחזור לפלייאוף. אבל מה שכן, להפטר מדמפס ומג'נטרי זה צעד ראשון והכרחי.

    1. לא מסכים, מינסוטה של גארנט היתה בטופ של הליגה כמה שנים טובות ורק בגלל קונפרנס רצחני היו סוג של אנדר אצ׳יברים. בתקופה של שאק וקובי והשלישיה של הספרס ואחרי זה פיניקס הגדולה זה היה טיימינג מחורבן להיות במערב.
      הפליקנס ממש לא שם.

  9. מנחם שכח לציין את לברון של קליבלנד כמי שהיה כוכב בעיר שדה ועזב. שאלה מעניינת מדוע לא הצליחו בקליבלנד למצוא עוד שני סטארים שיצטרפו אליו לפני המעבר למיאמי.
    אגב, גם הספרס לא נמצאים במצב מזהיר בעניין הזה – כרגע יש להם שני סטארים – קוואי ואלדריג', ועוד כמה ששיאם מאחוריהם (פארקר, מאנו, פאו). אם השמועות על טרייד של אולדריג' נכונות הם יורדים לאחד. השאלה אם החיזוק יגיע מטרייד או מעוד "גידול" מוצלח של הספרס נוסח קוואי. מעניין

  10. תודה מנחם למרות שאין מצב ואין סיכוי שבעולם שקבוצה כלשהי תיפטר מרצונה משחקן כמו דייויס. זה סוג של התאבדות מקצועית של כל ג'י אם.

    לגבי סאגאת די-מו-ברוקלין-יוסטון. כן זה איזוטרי ולא מעניין אף אחד אבל זה הזוי בטירוף אז אני אמשיך במעקב.
    טוב אז מה היה לנו?
    די-מו היה כאמור שחקן חופשי מוגבל הקיץ עם סכום של 4.4 מיליון.
    הסוכן שלו, בי ג'יי ארמסטרונג עשה דרמות ובלאגנים אבל אף קבוצה לא חתמה על הצעה משווה כל הקיץ. די-מו לא התייצב לאימונים פתיחת העונה.
    יוסטון הציעו לו קרוב ל-8 מיליון לאחר משא ומתן שנמשך ארוך לתוך העונה.
    בינתיים די-מו כבר לא מקבל משכורת חודשיים. הוא לא רצה לחתום כי יוסטון הבטיחו לו שנה בלבד, ולא מעבר לזה (חשש מבעיות גב).
    שלשום נראה שהסתיים הסיפור כשברוקלין חתמו על חוזה של 37 מיליון דולר ל-4 שנים, כשרק השנה הראשונה מובטחת (ועוד מלא תנאים נוחים לקבוצה, חוזה מושלם לקבוצה עם הרבה אפשרויות יציאה). די-מו חתם ויוסטון השוו.
    למחרת די-מו לא התייצב לבדיקות הרפואיות שיאשררו את החוזה שלו עם יוסטון. הסוכן שלו יצא בהצהרה מעורפלת 'אנחנו יודעים את הזכויות שלנו'.
    היום התברר שהסוכן שלו לא ממש יודע לנסח חוזים ולמעשה יוסטון יכולה להשוות רק ל-31 מיליון מהחוזה שחתם עם ברוקלין. זאת אומרת, 6 מיליון שהיו בחוזה כ'תמריצים' למעשה חייבו רק את הנטס ולא את הרוקטס.
    עכשיו יוסטון יכולים לעשות מה שהם רוצים. לקנוס אותו על כל יום של אי הופעה, לבטל את החוזה ולהחזיר אותו לשוק השחקנים או סתם לעשות 'ייראו ויראו' אל מול הסוכנים שיחשבו לשחק הארד בול מול הקבוצה.
    בקיצור בלאגן שלם וסוכן אחד דפוק שהרס לשחקן שלו את העונה ולעצמו את המוניטין.

  11. אני מסכים שמהצד של הגבה הפתרון היחיד הוא טרייד אבל אפילו הנהלת הגאונים של ניו אורלינס לא תשחרר את היהלום האדיר הזה בכל כך קלות. במחשבה ראשונה אני לא יכול לחשוב על הצעה מספיק טובה בשבילו, לדעתי הוא יהיה הווארד 2.0 (ישאר יותר מידי זמן באותו המקום ובסוף יעזוב בטרייד כושל)

  12. ריאן אנדרסון הגיע שבור אחרי התאבדות אהובתו ….
    נו שוין ….
    פעם אחת נתיחס למנטרה שאתה מצטט שוב ושוב …ונוסיף את העובדות.
    הבחורה היתה כוכבת הסדרה הרווק תוכנית ריאליטי של שידוכים .
    הגיעה לסדרה כאשר היחסים בינחהם היו מעורערים ובפועל התדרדרו סופית במהלכה.
    שוקמו חלקית ואז לאנדרסון היה קטע עם מישהי והציטןט הוא כי בריב ביניהם על הענין הודיע לה שכבר אינו אוהב אותה יותר .
    טריגר נוסף החה ריב של הבחורה עם אביה באותו יום עצמו על רקע התעלמות האב הגרוש מהאם.
    שורה תחתונה הבחורה היתה מעורערת מאד באותו היום ולראיין היה חלק גדול מאד בכך.
    לבוא ולהגיד שהוא היה שבור לאחר שעשה הכל כדי לערער את היחסים ביניהם ואותה מעיד על אי בקיאות בעובדות.

    1. סבבה, אז נתת את הרקע היותר מדויק. זה לא משנה את הנקודה של מנחם והיא שלמרות החלטות ניהוליות גרועות של הפליקנס היה להם גם המון חוסר מזל והמקרה של אנדרסון, ברמת הקבוצה, הוא פשוט חוסר מזל. כך גם הפציעות של הלידיי שמוציאות את הטרייד שלו על נואל כטיפשי ביותר אבל כשהוא כן משחק הוא אחלה שחקן.

  13. תודה מנחם, פוסט מעניין.
    קל ליפול על קבלת ההחלטות של הפליקנס – בחירות דראפט רעות, החתמות גרועות וכו׳ אבל כמו שציינת היה להם המון חוסר מזל.
    הקיץ הנוכחי היה בעיניי קטסטרופה שקופה עם ההחתמות ההזויות של סולומון היל ואיטואן מור. אמרתי כבר בקיץ שסולומון היל זה החוזה הכי גרוע של הקיץ.

    מסכים שקשה מאוד לעשות טרייד על כוכב על כמו דיוויס אבל אם אני מנסה לחשוב ברצינות על קבוצות שיכולות להיות רלוונטיות לטרייד זה כאלה עם המון נכסים לבנייה מחדש כמו פיניקס לדוגמא או הניקס/ לייקרס שתמיד מוכנות להשקיע על ההווה על חשבון העתיד.
    טרייד על פורזינגיס ועוד איזה נכס או בחירת סיבוב ראשון בדראפט שצפוי להיות מאוד חזק יכול להיות אפשרי או טרייד על בוקר וטי גיי וורן עם בחירת דראפט גבוהה מהסאנס יכול להביא לבנייה עם עתיד והסאנס יקבלו סוף סוף כוכב שלא היה להם קרוב לעשור.
    גם את הצעירים של הלייקרס הם יכולים להביא – שניים מתוך רנדל, ראסל, קלארקסון עם חוזה אדיר עם בחירת דראפט של קבוצה שהעונה לא תגיע רחוק יכול להיות לא רע.

  14. לא הייתי מעביר. הקטע עם שחקנים כאלה שיש להם ערך מוסף ששחקנים אחרים רוצים לשחק איתם בדיוק מהסיבות שכתבת.

    אם המצב בניו אורלינס היה טיפה יותר נורמלי והם לא היו טועים בכל מהלך ניהולי אפשרי, אני חושב שהיו מגיעים לשם והיה מגיע עוד סטאר. עכשיו זה יקח כמה שנים אבל זו עדיין הדרך הנכונה.

  15. אני חושב שאנחנו מתעלמים מהיבט אחד מאד משמעותי בכל הדיון הזה. דיוויס נמצא רק בתחילת החוזה שלו. לפליקאנס יש עוד 4 שנים אחרי העונה הזו להפוך את הקבוצה למתחרה אמיתית. לדיוויס בזמן הזה אין למעשה מה לעשות, הוא חתום על חוזה. לכן אין שום סיבה בעולם עבור הקבוצה לוותר ולהעביר את השחקן היחידי שיכול לשנות את מצבה.

  16. אני לא מצטער עליו.
    במקום לחתום על חוזה במקום חדש ולשים את גורלך בידיך הוא בחר לעשות מה שרוב הכוכבים הצעירים מתפתים וזה לחתום שלך בשביל כמה מיליונים שהיה עושה אותם ואפילו יותר במקום כמו הניקס, לייקרס או בוסטון. להיות זה שמחיה את אחת הקבוצות ששיוועו לסופרסטאר ברמה הזו.

    ניו אורלינס זה פרנצ'ייז מת. פשוט מת.
    לא מבין איך הוא לא קרא את המפה. אף שחקן לא יתקרב לשם במילימטר.

  17. היי מנחם,
    פוסט מעניין,
    תוכל להסביר איך מילווקי ניצלו את העזיבה של ג'אבר להתחזקות?
    האם הם עשו פלייאוף משמעותי מאז בכלל ועם התמורה מהטרייד בפרט?

    ואגב, נראה שבעשור האחרון ערי השדה עלו לעומת הכרכים הגדולים…

  18. זה לא רק עניין של כמות סופרסטארים או גודל שוק. ברמת ההנהלות, ה NBA היא שוק של מפסידים, וקשה מאוד לבנות מנטליות מנצחת, בטח כזו שלוקחת אליפויות –

    רד אאורבך, ג'רי ווסט, פט ריילי, פיל ג'קסון, גרג פופוביץ'. חמישה אנשים שניהלו יותר מ- 40 אליפויות מאז 1960. קשה מאוד למצוא כאלו, אולי אפילו קשה יותר מלמצוא כשרון ברמה של אנתוני דייויס.

  19. אני חושב שיש לכם טעות גדולה!
    מי שהיה הכיעור השני להאקים לא היה דקסלר שהגיע באליפות השנייה. זה היה הורי!

  20. בעוד של"גבה" עזיבה היא האופציה היחידה להצלחה, הרי לניו אורלינס הדראפט הוא האופציה היחידה להצלחה מאחר ונכון לעכשיו, אין להם כסף לעוד סופר סטאר השנה, וגם לא בשנה הבאה.

    השחקנים שהובאו השנה הם בינויים מינוס,

    לגבי באדי היילד, בשביל מספרים צריך דקות משחק…

  21. בדראפט הקרוב יכול להיות סופסטאר.
    פןלטס נרראה ככככזה ויש עוד לפחות 5-6 אולסטארים פוטנציאלים.
    שחקן מעולה מהדראפט הולידי ואואנס בריאים והמשוואה משתנה.
    לא הייתי עושה יותר מידי כרגע

  22. תיהיה להם בחירת דראפט גבוהה והם יוכלו לקחת את מרקל פולטס
    והשאלה איזה תרומה הם יוכלו לקבל עבורו כרגע הוא מזכיר את קיוון גארנו

  23. האליפות הראשונה של האקים היתה ללא דרקסלר. למעשה כל הרוקטס של האקים סותרת את התיאוריה הזו כי גם קלייד הגיע בסוף דרכו ולא כשהיה סופרסטאר.

  24. פוסט מעניין, שאלה מעניינת.

    לגבי ההגדרה של "עיר שדה", הכל עניין יחסי. הופתעתי מהדירוג הגבוה היחסית של סן אנטוניו אז בזמנו בדקתי את הדירוש. סן אנטוניו בנתוני סקר אוכלוסין של 2015 היא העיר השביעית בגודלה בארהב. אגב, לטקסס 4 ערים בטופ 11 ברשימה זו.
    אבל בדירוג איזורי מטרופולין, סן אנטוניו במקום ה-25 בלבד. ברשימה הראשונה היא מקדימה את דלאס (9). ברשימה השניה גודלה שליש מדלאס. (4ׂׂ) וגם הרבה אחרי יוסטון (5).

    טרייד הסופרסטאר אחד תמורת מספר שחקנים טובים המוצלח בהיסטוריה היה הטרייד של הקאובויס שתמורת הרשל ווקר בנו שושלת. אבל פוטבול הוא ספורט אחר.

    1. בפוטבול זה סיפור אחר לגמרי. הסיכויים שלך משתפרים ככל שיש לך יותר שחקני איכות. ועדיף מספר שחקנים טובים על סופרסטאר אחד (למעט כמובן עם מדובר בק"ב).

  25. מסכים, אבל לא בגלל דיוויס אלא בגלל ניו אורלינס.
    הפליקנס יהיו קבוצה טובה יותר בלי דיוייס בתמורה ל- 2 שחקנים טובים ושלל בחירות דראפט איכותיות

  26. לדיוויס יש קבוצה לא רעה כשהיא בריאה. היא פשוט אף פעם לא בריאה. החולשה בשנים האחרונות כשכולם בריאים היא לא הולידיי אלא וויג יוצר וקולע סטייל קאווי או פול ג'ורג'.

    השוק לווינגס יבש לגמרי לכל קבוצה שיש לה ווינג של 3d טוב שומרים אותם כמו יהלום בכספת.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט