אירועי דיומא – 30.11.2016/מתן גילור

כדורגל

ערב המשחקים כולל את המפעל השלישי בחשיבותו בחלק מהמדינות ושלבים די מוקדמים של מפעל הגביע. לפיכך, נציין את המשחקים מבלי לפרט לגביהם.

גביע הטוטו – רבע גמר – גומלין (בסוגריים תוצאת המפגש הראשון)

19:00 הפועל באר שבע-מכבי חיפה (2:2) – שידור משולב בערוץ 5 לייב (58). אין הרבה מה לומר על המשחק מעבר לזה שהוא החשוב והמסקרן של הערב. יש להניח הרכבי שתי הקבוצות יתבססו על המחליפים.

19:45 מועדון ספורט אשדוד-בני יהודה תל אביב (2:3) – שידור משולב בערוץ 5 לייב (58).

21:00 עירוני קרית שמונה-מכבי תל אביב (2:3) – שידור משולב בערוץ 5 לייב (58).

 

גביע המלך הספרדי – שלב 1/16 הגמר (אם מדובר על משחק הגומלין, בסוגריים תופיע תוצאת המשחק הראשון.)

20:00 טולדו-ויריאל.

20:00 פורמנטרה-סביליה – שידור בערוץ ספורט 1 (54).

20:00 ריאל מדריד-קולטורל לאונסה (1:7).

22:00 גיחואלו-אתלטיקו מדריד.

22:00 מורסיה-סלטה ויגו.

22:00 קורדובה-מלאגה.

22:00 גרנאדה-אוסאסונה.

23:00 הרקולס-ברצלונה – שידור בערוץ ספורט 1 (54).

 

גביע הליגה האנגלי – רבע גמר

21:45 ארסנל-סאות'המפטון – שידור משולב בערוץ ספורט 2 (53).

22:00 מנצ'סטר יונייטד-ווסטהאם – שידור משולב בערוץ ספורט 2 (53).

 

גביע איטלקי – שלב 1/16 הגמר

16:00 פאלרמו-ספציה.

19:00 אטאלנטה-פסקרה – שידור בערות ספורט 2 (53).

22:00 סמפדוריה-קליארי.

 

כדורסל

ליגת האלופות

21:00 מכבי ראשון לציון-חימקי יוז'ני – שידור בערוץ הספורט (55/555). ראשל"צ בתקופה טובה ואחרי פתיחה בינונית, נמצאים כבר במקום השלישי בליגת העל. באירופה הולך יותר קשה ואחרי פתיחה טובה, הגיעו 3 הפסדים רצופים, שמעמידים את קבוצה על מאזן 4:2 ומקום 6 בבית.

 

יורוקאפ

20:15 הפועל ירושלים-אולימפיה לובליאנה – שידור בערוץ מורשת (20). הפועל ירושלים עושים קולות של יציאה מהמשבר עם הפסדים צמודים לקבוצות חזקות (מכבי ת"א וולנסיה) ולקינוח תבוסה מרה על מכבי. אחרי 3 ניצחונות רצופים בפתיחת המפעל, הגיעו 2 הפסדים רצופים, ואין טובה כקבוצה החלשה בבית, כדי לחזור לתלם. במשחק הקודם בסלובניה ניצחה ירושלים ב-15 הפרש.

 

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה:

אליפות בריטניה:

כמה אירוני שלאחר כל ההצגות שראינו משחקנים סינים לאורך הטורניר, דווקא הנציג הסיני הבכיר, דינג ז'ונווי, הודח ע"י ג'יימי ג'ונס האלמוני יחסית. דבר אחד אי אפשר לומר על האליפות הזו, וזה שהיא צפוייה. מעבר לכך, ראינו בסיום הסיבוב את אלופי העולם לשעבר מארק וויליאמס ושון מרפי מצליחים להעפיל לשלב הבא, לאחר קרבות קשוחים שהסתיימו בפריימים מכריעים. עוד קרב שהגיע לפריים מכריע בין מארק אלן לריאן דיי הוכרע לטובתו של הראשון, והיה אולי המשחק הטוב ביותר של האליפות עד כה. היום הסיבוב הרביעי (שמינית הגמר) נפתח, ויש לנו כמה קרבות מעניינים (הסיבוב נמשך יומיים). כך נזכה לראות בו את רוני אוסאליבן, שהפסיד עד כה פריים בודד בכל הטורניר, מול מתיו סטיבנס, שחקן שהיה שייך פעם לצמרת הגבוהה, אך בשנים האחרוונות ירד מעט בכושרו. סטיבנס גבר על ג'ו פרי, שחקן מהעשירייה הראשונה, כך שנראה שבינתיים הוא חוזר לעניינים. עוד נראה היום את אוליבר ליינס הצעיר, שממשיך בתחרות היכן שאביו כשל, נאבק במרקו פו. אלוף העולם מארק סלבי לא נזקק למאמצים מיוחדים עד כה, וגם היום לא נראה שצפויים לו כאלו מול ז'אנג אנדה. עדיין הטורניר הזה מספק הפתעות למכביר, בטח כשמדובר במתמודדים הסינים, כך שלא מדובר בבאנקר. הנה כל המשחקים (בפורמט הטוב מ-11):

15:00-רוני אוסליבן-מתיו סטיבנס

15:00-שון מרפי-ז'ו יואלונג

21:00-מרקו פו-אוליבר ליינס

21:00-מארק סלבי-ז'אנג אנדה

שידורים ביורוספורט ב-15:00 וב-21:00.

לפוסט הזה יש 11 תגובות

  1. תודה, הסיני הזה שחקן כל כך לא יציב. אם תהיתי למה הוא לא מדורג ראשון בעולם לפני חודש, אני מקבל תשובות כבר שני טורנירים רצופים.

    1. בתכלס אין אף שחקן בסבב שאתה יכול להגיד שהוא באמת יציב. כמות התחרויות המטורפת שהוסיפו בשנים האחרונות יצרה עומס אדיר על השחקנים. קשה מאוד לשמור על עקביות לאורך עונה שלמה כך.

  2. ולמעקב היומי של ה'וונדה גלוב'- יום 24.
    עוד 15,343 מיילים ימיים להקפת העולם.
    שני המובילים בראש עוברים הבוקר צפונית לאיי קלגרן. כצפוי הרוחות חזקות והגלים גבוהים במיוחד. תומסון מנצל את הים החזק לצמצם פערים, ההפלגה האגרסיבית שלו נותנת לו יתרון בים חזק, שם הפויל של לה קלאצ' לא משחק תפקיד.
    היום נדבר על רעש.
    השייטים האלו למעשה נמצאים 3 חודשים בתוך טיל. מפליגים במהירות 20 קשרים, מוטחים אל הגלים, כאשר כל גל מעביר וויברציה חזקה בגוף הסירה העשוי סיבי פחמן ומתוח כמו עור של תוף.
    הרעשים החזקים ביותר נמצאים בפנים- הקיל, החרבות והפוילים חותכים את המים ומייצרים רעש הדומה למקדחת אוויר או מטוס ממריא, ב-120 דציבלים. הם חיים באופן תמידי עם אטמי אוזניים, אך מדווחים שהדבר הקשה ביותר הוא הוויברציות שעוברות בכל הסירה אל מול הגלים. בחוץ מלבד הרוח החזקה והקרה, רעשי הוונטות, הכבלים והמפרשים חורקים ללא הפסקה ולא נותנים מנוחה.
    החיים האלו בתוך רעש של מנחת ותחושת המראה של טיל גורמים לשרירים להיות מכווצים תמידית ולגוף לנסות להסתגר בתוך עצמו. ללא שינה, ללא רגיעה ועם רעש תמידי, זהו מצב החיים שהשייטים האלו חייבים להתמודד איתו, וזה כפי שהם מדווחים, קשה יותר מכל סערה ומכל מצב קיצון.

    1. השאלה אם קשה יותר או תוספת קושי קבועה בלתי נסבלת….
      ועוד לא התחלנו מחכים בתור אוסטרליה למנה ראשון והחד קרן בלשונו של גיא ההורן …

    2. אפלטון זו נקודה חשובה מאוד, תודה. רובנו חושבים על הפלגה פסטורלית מול השקיעה עם החברה ובקבוק יין.
      המציאות הפוכה מזה.

      1. למה נראה ..תחשוב על עצמך הולך מול רוח מאה קמש וגשם..
        עכשיו תוסיף לסיוט שאתה לא רואה מטר קדימה .
        לא מספיק.. אז תוסיף גלים בגובה 30 מטרים… אם נשמע. הזוי אז עכשיו לך לארון הספרים ושלוף את המרד על הבאונטי ….
        מתי הוא מתרחש ?
        כאשר הצוות באיי טהיטי שומע שהקפטיין לוקח אותם להקיף את ההורן החד קרן . ..
        עונש על מרד בים הוא עונש מוות.
        הצוות בראשות פלטשר כריסטיאן הקציןנהראשון מהמר על מוות רק לא ההורן .

  3. כשבאר שבע כל כך רחוק בראש, אני לא מבין למה קבוצות לא שמים הרכבים ראשונים בגביע טוטו. הוא יכול להפוך ליותר מותח מאשר הליגה עצמה.

    1. כיוון שזכייה בגביע הטוטו לא מעניקה מקום במפעלים האירופאים, אז אין אינסנטיב לקבוצות הגדולות להשקיע בו. עבור הקבוצות הקטנות מדובר על הרבה כסף, אז הן משקיעות יותר.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט