אירועי דיומא – 11.11.2016 / דוד "פאקו" סעדה

כדורגל:

מוקדמות גביע העולם – אירופה, מחזור 4:

בית 1:

21:45-צרפת-שבדיה (ספורט 5). המשחק המומלץ של הערב. שתי הנבחרות מובילות את הבית עם מאזן זהה, מה שהופך את המשחק למאד חשוב עבור הסיכוי שלהן לעלות אוטומטית. צרפת היא אחת הנבחרות הטובות בעולם, וכוללת חוליה קדמית קטלנית עם גריזמן, דמבלה וז'ירו. השבדים מתאוששים בהדרגה מהעזיבה של זלאטן, והשיגו ניצחון משכנע על בולגריה במחזור הקודם. המארחת צפוייה להיות הפייבוריטית בכ"ז.

בית 3:

21:45-צ'כיה-נורבגיה. מפגש בין שתי נבחרות שראו ימים הרבה יותר טובים ומשתרכות בחלק התחתון של הבית.

21:45-צפון אירלנד-אזרביג'אן. אזרביג'אן היא אולי אחת הנבחרות המפתיעות בינתיים בשלב המוקדמות, עם שני נצחונות (אחד על נורבגיה) ובלא ספיגת שער, מה ששם אותה כעת במקום השני. מצד שני הצפון אירים, הזכורים מאד לטובה מהיורו האחרון, מאכזבים מאד עד כה, עם מלא הנקודות רק מול סן מרינו. כל תוצאה מלבד ניצחון שלהם ירחיק אותם מאד מהמונדיאל.

21:45-סן מרינו-גרמניה (ספורט 1). לא כוחות בכלל.

בית 5:

19:00-ארמניה-מונטנגרו (ספורט 1). מפגש קצוות בין האורחת, שכרגע מובילה את הבית יחד עם פולין, לבין המארחת שעוד לא הצליחה להשיג נקודה, וספק אם תעשה זאת במשחק הזה.

21:45-דנמרק-קזחסטן.

21:45-רומניה-פולין. הפולנים בכושר לא רע, דומה לזה שהיו בו ביורו, והם מובילים את הבית עם שני נצחונות ותיקו. גם הרומנים במצב לא רע בבית עם חמש נקודות, אך הם הושגו ברובן מול יריבות יותר חלשות. ארקדיוש מיליק, החלוץ המצויין המשחק בנאפולי, עדיין פצוע ויחסר לפולנים היום.

בית 6:

21:45-אנגליה-סקוטלנד (ספורט 2). האנגלים מוליכים את הבית, אך לא ממש משכנעים ביכולת. עיקר העניין בנבחרת מתרכז בעומד על הקווים – אחרי הפיאסקו עם סם אלרדייס מונה גארת סאותגייט למאמן זמני, והמינוי צפוי להפוך לקבוע בימים הקרובים. וויין רוני צפוי לחזור להרכב הנבחרת. הסקוטים ממש לא מרשימים עד כה, והניצחון היחיד שלהם בינתיים הוא על מלטה החלשה.

21:45-מלטה-סלובניה.

21:45-סלובקיה-ליטא.

מוקדמות גביע העולם – קונקאקאף, סיבוב 5, מחזור 1:

2:45-ארה"ב-מקסיקו: משחק המעורר עניין מסיבות לא ספורטיביות לחלוטין, עקב בחירתו של כתום השיער לנשיאות ארה"ב. מדובר בשתי נבחרות שהן מסורתית השתיים החזקות מהבית הזה (יחד עם קוסטה ריקה), ולכן צפוי כאן משחק לא רע בכלל. בכ"ז, העובדה שמהבית מעפילות אוטומטית שלוש מתוך שש הנבחרות שבו לגביע העולם מעקרת מעט את המשחק מהערך הספורטיבי שלו.

כדורסל:

יורוליג, מחזור 6:

לפריוויו המצויין של לביא

19:00-צסק"א מוסקבה-ריאל מדריד (ספורט 5 לייב).

19:00-גלטסאריי-אולימפיאקוס (פריצות בספורט 5 לייב).

22:00-בסקוניה-פנרבחצ'ה (ספורט 5 גולד).

סנוקר:

טורניר אלוף האלופים

לאחר שלב הקבוצות בארבעת הימים הקרובים, הגענו היום לשלב חצי הגמר, אליו הגיעו אוסליבן, דינג, אלן והיגינס. חצי הגמר המאוחר יותר בין אוסליבן ואלן צפוי להיות תאווה לעיניים. לצערנו הטורניר לא משודר ביורוספורט, אך ניתן לצפות בו בלינק הזה.

משחקי היום:

14:00-דינג ז'ונווי-ג'ון היגינס

20:00-רוני אוסליבן-מארק אלן

וונדה גלוב (שיט) / אפלטון

מעקב יום 5– עוד 22943 מיילים ימיים להקפת העולם לבודדים

לינק לאתר התחרות: http://www.vendeeglobe.org/en/

לאחר 1450 מיילים השייטים מתקדמים לכיוון האיים הקנריים. בשלב זה של התחרות העייפות מתחילה להיות מורגשת. האדרנלין של היציאה המרגשת מלס סבלס עבר, השייטים צריכים להתרגל לשגרה שבה לא ישנו יותר מ-20 דקות רצופות למשך החודשים הקרובים- שגרת שינה המחייבת בשיט בודדים על מנת למנוע התנגשויות ותקריות בים. כל שייט חייב זמן להתרגל ליאכטה. לכל יאכטה התנהגות משלה, קולות משלה, תנועה משלה. על מנת שהשייט יוכל להרגיש בנוח לישון הוא חייב להכיר את התנועות והקולות שהיאכטה עושה במים. בנוסף הרוחות החזקות והמשתנות מחייבות החלפה של המפרשים והזוויות לעיתים תכופות; כך שזמן השינה יורד משמעותית.

המובילים כרגע בראש הם התגלמות העולם הישן מול החדש. מצד אחד ארמל לה קלאצ' המייצג את הטכנולוגיה החדשה; הפלגה על פויילים- החרבות המרימות את היאכטה ומקטינות את חיכוך המים; אך מצריכות שיווי משקל ושליטה אבסולוטית ביאכטה על מנת שלא יהפכו מיתרון לחיסרון. בצד השני; ווינסנט ריו; אגדת וונדה גלוב והיחיד מבין המשתתפים שזכה במירוץ בעבר.הוא מפליג על יאכטה 'קלאסית' ללא החרבות. הציפיות היו שהיאכטות עם הטכנולוגיה החדשה יפתחו פער משמעותי על היאכטות הקלאסיות ולמעשה יהיו שני מירוצים- מירוץ בתוך מירוץ בין שני דגמים שונים. אך ריו התעלה על הציפיות ובהחלטות טקטיות מושלמות הוא נותר בראש החץ. אלכס תומסון; מתוסכל וכועס על עצמו על ההחלטה השגוייה שהשאירה אותו הרחק מאחור; מתחיל לצמצם פערים והוא היחידי מבין המשתתפים שניצל את הלילה כדי לצמצם במעט את הפער בין שני המובילים והוא כרגע כ-50 מייל מאחור.

בסרטון למעלה- הפלגה על פוילים

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 19 תגובות

  1. היום התחילה גם אליפות אירופה בג׳ןדו עד גיל 23 אשר מתקיימת ישראל! הרבה ג׳ודקות שמכוונים לטוקיו 2020 משתתפים בתחרות.
    ברוך שמאילוב שמכוון למדליה בטוקיו ניצח בסיבוב הראשון… מיד אעדכן לגבי השאר. הקרבות על מדליות מתחילים ב4 בשידור ישיר.

  2. אכזבה למשלחת הישראלית
    ברוך שמאילוב הוביל בקרב שלו ואז חטף איפון בעקבות טעות קשה שלו. ברוך הוא מרכז הנבחרת לתחרות ואחת התקוות לטוקיו. הוא זכה באליפות אירןפה עד גיל 23 לפני שנתיים והפעם הודח בסיבוב השני… העיניים כרגע נשואות לתימנע נלסון לוי אחת התקוות למדליה. יש עוד כמה וכמה ג׳ושאין אבל כרגע אין טעם להזכירם.

  3. כמראה שישראל לא צריכה לארח תחרויות 😩
    תמנע נלסון לוי שזכתה במדליית ארד באליפות אירופה לבוגרות הפסידה בקרב השני שלה.

  4. טיפה חדשות טובות לאחר ההדחות המפתיעות…
    טוהר בוטבול עלה במשקל של 73 ק״ג לחצי גמר והבטיח קרב על מדליה.
    עדי גרוסמן עלתה גם כן לחצי גמר של 57 והבטיחה קרב על מדליה.
    אלכסנדר רסקופין עלה לרבע גמר והבטיח בית תנחומים.
    דמיטרו רסקין עלה גם כן לרבע גמר והבטיח בית תנחומים

  5. המשחק בין ארה"ב ומכסיקו הערב יהיה מלחמה ממש. שתי נבחרות השונאות אחת את השנייה בגלל כל מיני אירועים של העבר. חבל שאיני יכול לחזות במשחק.
    אגב, מכבי ת"א כל כך איכזבה אותי אמש!

    1. כן יש בהחלט המון שנאה בין המהגרים המחיקנוס והקולומבינוס שכבר היגרו לארהב ומשחקים בנבחרת שלה לבין המחיראנוס שעוד לא הצליחו להגר ורוצים להביא למהגרים בראש…. על איזה שנאה אתה מדבר …?

  6. עדי גרוסמן מפתיעה את כל היריבות שלה עם קור רוח ועולה לגמר ומבטיחה לישראל מדליה ראשונה!
    בינתיים אלכסנדר רסקופין הפסיד ברבע הגמר ויתחרה בבית התנחומים
    אותו דבר דמיטרו רסקין.

  7. מדליה שנייה לישראל! טוהר בוטבול עולה לגמר. בינתיים אלכס רסקופין עלה לקרב על הארד.
    הדרייב אין בטירוף! 😜

    1. זה לא הענין .
      הענין הוא הניהול אין שם שימון בספורט הזה תרתי משמע …
      לא מהסוג של השוחד ולא מהסוג של המזרחי …שוב תרתי משמע …
      המזרחע עע הפועל המזרחי או בגחגול הנוכחי נפתלי בנט …או המזרחי מהסוג של השימון קבלן העלמת ראיות מתיקי תעבורה קטלניים .

כתיבת תגובה

סגירת תפריט