אירועי דיומא – 31.10.2016

כדורגל/מתן גילור:

ליגת העל – מחזור 8

20:30 בית"ר ירושלים-בני יהודה תל אביב – שידור בערוץ ספורט 1 (54). בבית"ר י-ם ציפו לפתוח את העונה הרבה יותר טוב. לאחר 7 מחזורים לקבוצה שני ניצחונות בלבד, לצד ארבעה תוצאות תיקו והפסד. במשחק האחרון לא השכילה הקובצה לנצח באשדוד. במהלך השבוע דיווחו אתרי הספורט על עימות בין המאמן, רן בן שמעון, לשחקנים הזרים. הדבר עלול לפגוע קשות בקבוצה. מנגד, אלו צרות של עשירים, והמצב של בנ"ד גרוע בהרבה, כשערב המחזור הקבוצה נמצאת מתחת לקו האדום, ואף החליפה את אריק בנאדו ביעקב אסייג, שמקבל בבכורה את הקבוצה איתה זכה באליפות האחרונה שלו בתור שחקן פעיל.

 

לה ליגה – מחזור 10

21:45 דפורטיבו לה קורוניה-ולנסיה – שידור בערוץ ONE (50). שתי הקבוצות במצב לא טוב עם 8 ו-9 נקודות בהתאמה, פסע מעל הקו האדום. אך בעוד שלה קורוניה מראה רמה נמוכה מאד והובסה במחזור הקודם בויגו, בולנסיה ניכר שיפור מאז החלפתו של פאקו אייסטרן, רק פנדל בתוספת הזמן במחזור האחרון מנע ממנה לקחת נקודות מברצלונה. והיא היתה שווה לפחות תיקו במשחק הזה, אחרי שביצעה מהפכך, לפני המהך החוזר של ברסה.

 

פרמיירליג – מחזור 10

22:00 סטוק סיטי-סוונסי סיטי – שידור בערוץ ספורט 2 (53). סטוק פתחה את העונה בצורה לא טובה ונמצאת רק 2 נקודות מעל הקו האדום. מצבה עדיף מזה של הברבורים הוולשים, שנמצאים 2 נקודות מתחתיו. משחק חשוב במאבק ההישרדות של שתי הקבוצות.

 

סרייה A – מחזור 11

20:00 אודינזה-טורינו – שידור בערוץ 5+ (56). 2 נקודות מפרידות בין הקבוצות שמצד אחד יכולות למצוא עצמן מתבוססות במרכז הטבלה משלב מוקדם ומהצד השני במאבק על כרטיס לליגה האירופאית.

22:00 קליארי-פאלרמו – שידור בערוץ 5 לייב (58). ניצחון של קליארי ויהיה לה פער משמעותי מהקו האדום. פאלרמו נמצאת מתחתיו והפסד נוסף יעמיק את המשבר שעלול להסתיים בסיירה B.

 

כדורסל/מתן גילור:

ליגת העל – מחזור 4

19:00 הפועל חולון-מכבי אשדוד/באר טוביה – אין שידור. שתי הקבוצות פתחו את העונה טוב עם 2 ניצחונות רצופים, אך הפסידו במחזור האחרון למכבי ת"א ועירוני נהריה, בהתאמה. לשתי הקבוצות גם הפרש סלים זהה של 12+. שתיהן נראות טוב עד עכשיו וצפוי משחק לא רע (יחסית לליגה שלנו כמובן).

21:00 הפועל תל אביב-מכבי תל אביב – שידור בערוץ הספורט (55/555). המשחק המרכזי של המחזור הוא הדרבי התל אביבי. על הנייר למכבי ת"א יתרון בסגל, אבל זהו המשחק השלישי בששה ימים, כולל טיסה הלוך ושוב לליטא. להפועל ת"א היה זמן רב יותר להתכונן וסביר להניח שתגיע עם יותר מוטיבציה. עם הדחיפה של הקהל יש פה פוטנציאל להפתעה. זהו משחק הליגה הראשון אותו יאמן רמי הדר כמאמן מכבי ת"א. מכבי ת"א מגיעה מראשות הטבלה עם מאזן מושלם של 0:3, ואילו הפועל ת"א עם מאזן של 1:2.

לפוסט הזה יש 9 תגובות

  1. לטאקי – בתחרות ה-Six Days אתמול בסופו של דבר הצמד הבלגי הצליח לגבור על וויגינס וקבנדיש ברגע האחרון. אכזבה עצומה לאלופי העולם.

  2. הדרבי התל אביבי מסקרן מאוד. למכבי יתרון אבל היא עדיין לא התאוששה מחילופי המאמן וכל המטען שמסביב. אם הפועל מנצחת שוב יתחילו ליחשושים ורינונים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט