דעות לא פופולריות לעונה החדשה

לכל אחד מאיתנו יש דעות לא פופולריות על המשחק. חלקנו לא ממש אוהבים שחקן מסוים שכולם אוהבים לאהוב (אצלי זה לדוגמא לילארד) ומאוד אוהבים שחקנים שכולם אוהבים לשנוא (רוביו, דיאנדרה..) או מסמפטים קבוצה לא מסומפטת (יש מילה כזו? חייבת להיות) בעליל (וויזארדס) או שוב הפוך (פורטלנד, שיקאגו..).

אז זה המקום לחלוק את הדעות הלא פופולריות והניחושים הפרועים שלכם לקראת העונה החדשה. אתחיל בכמה משלי –

  • פורטלנד לא באנקר על היתרון ביתיות ואפילו לא על מקום 5 – בלוח שלי הבלייזרס כתובים באיזורי ה-6-7. אני באמת לא מבין את ההתלהבות הזו מהם. כן לילארד שחקן ברמה של טופ 15 בליגה ומקולום באמת מדהים אבל חוץ משניהם מה שיש לסטוטס (המצוין גם הוא) זה 3 פורוורדים טובים אבל לא מדהימים, כמה סנטרים סבירים במקרה הטוב (אלא אם אזילי מאוד שיפר את ההתקפה שלו בקיץ), את אלן קראב החביב מהספסל ואת אוון-הכי-פחות-מתאים-לשיטה-שיכלו-למצוא-טרנר על חוזים ענקיים. אני באמת לא רואה במה הקבוצה הזו עדיפה על יוטה, ממפיס או יוסטון (כשדאנתוני והארדן ימצאו את המכנה המשותף).
  • דראמונד יותר טוב מג'ורדן? מה? בדירוג הסנטרים של הופס דראמונד סיים במקום השני ודיאנדרה בשלישי (יחד עם מארק גאסול). אני ממש ממש ממש לא מבין את זה. החסרון העיקרי במשחק של DJ חמור אפילו יותר אצל דראמונד ובכל שאר הדברים אני באמת לא מבין איך אפשר להשוות. דראמונד הוא כרגע מגן סביר ביום טוב ובהתקפה הוא קלע בעונה שעברה 15% מהשדה פחות מדיאנדרה. היתרון היחיד שלו סטטיסטית הוא ריבאונדים כשאותו ניתן בקלות להסביר ע"י שיטת משחק או פשוט לפי העובדה שבזמן שדראמונד משחק רוב הזמן ליד 3.5 שמשחק 4 דיאנדרה שיחק רוב הקריירה ליד ריבאונדר דומיננטי כמו בלייק. עכשיו יש לומר שדראמונד צעיר משמעותית מדיאנדרה וכנראה עוד לא בשיאו אבל אני באמת לא מבין איך אפשר לקחת אותו ולהגיד שבנקודה הזו הוא טוב יותר מהאב טיפוס שלו בקליפרס וחבר חמישיית העונה (בזכות ולא בחסד).
  • ואם כבר נגענו, דטרויט. מה גורם לכ"כ הרבה אנשים לחשוב שקבוצה שבעונה שעברה הגיעה לפלייאוף מהמקום השמיני והודחה בסוויפ (מול האלופה הנכנסת יש לציין), לא התחזקה משמעותית (אם כי הוסיפה שחקנים טובים לספסל) והשחקן המרכזי שלה פותח את העונה פצוע בלי שום חלופה סבירה תהיה העונה כ"כ טובה יותר מהעונה הקודמת. ראיתי דיבורים על גמר מזרח ואפילו על לדגדג את המלך והפרשים שלו. לדעתי הם עדיין רמה מתחת לטורונטו, בוסטון ואינדיאנה ויאבקו על מקום בפלייאוף עם אטלנטה שארלוט וושינגטון ואולי גם הניקס המג'יק והבולס (ואם יאניס יתן עונה ממש טובה גם הבאקס)
  • ושארלוט – למה כולם נגדם? בהצבעה של הופס על "מי תעשה פלייאוף במזרח" הם סיימו במקום העשירי. אני באמת באמת לא רואה במה הניקס שיקאגו או מילווקי עדיפים עליהם כרגע ולדעתי הצרעות קבוצת איכות אחת מעליהם (וגם וושינגטון שבמקום ה-11 אגב).
  • מבטיח שאחרון – בלייק גריפין נהיה איכשהו אנדרייטד. הרוב לא הזכירו אותו בדיוני ה-MVP והוא אפילו קצת נשכח מהלב. אז אצלי הוא ראשון לתור בMVP ויתן העונה עונה גדולה עם הקליפרס שתסיים במקום השני (כמובן עוד הימור) ותגיע לראשונה לגמר המערב (ועוד אחד וואו זה מסוכן).

אשמח לשמוע תגובות ויכוחים ודעות לא פופולריות משלכם 🙂

MVP?

לפוסט הזה יש 73 תגובות

  1. מסכים בקשר לדטרויט ושרלוט. גריפין כל כך נשכח כי הוא שיחק 35 משחקים שנה שעברה, פשוט מאוד. עבר עונה מלאת פציעות, ואפילו אם יהיה מקום שני לא ברור אם ההצלחה בזכותו או בזכות פול.

    דרך אגב – בחרתי בדרומונד ראשון כי המשחק של דטרויט אשכרה מבוסס עליו והוא לא אופציה רביעית/שלישית בהתקפה כמו דיאנדרה. וויטסייד גם עדיף על ג'ורדן לדעתי.

    ואחלה מאמר

    1. +1
      גם אני שמתי את דראמונד ראשון כי הוא פרנצ'ייז פלייר. ג'ורדן משיג אחוזים גבוהים, בין היתר, כי משחק איתו הרכז הטהור הטוב בליגה ועוד שחקן פנים שמושך הרבה יותר תשומת לב ממנו.
      את דטרויט מיקמו יותר גבוה, כי שחקני הליבה בגיל בו משתפרים מעונה לעונה.

    2. לגבי דראמונד. הוא אכן לוקח יותר זריקות ויותר קשות מדיאנדרה אבל אני בכלל לא בטוח שדיאנדרה לא מסוגל להם (כמובן שזה יפגע ביעילות שלו) והגנתית אין מה להשוות בכלל לדעתי, דיאנדרה שחקן הגנה מהשורה הראשונה בליגה ביחד עם קוואי, אולי הווארד אם יחזור לעצמו וזהו כשחקנים שגם אם יהיו איתם 4 מגנים בינוניים ההגנה תהיה סבירה

      1. יכול להיות שדיאנדרה מסוגל, אבל הוא יצטרך לזרוק בשביל להוכיח את זה. אני חושב שבלי פול הוא הרבה פחות טוב מאשר דרה בלי ג'קסון.

        מכניס גם את דריימונד וגובר לשורה הראשונה של המגנים

        1. כמובן שזה לא מוכח אבל זה לא שדראמונד מראה איזה יעילות מתחת לסל הוא מאוד מוגבל ואני לא חושב שהוא עושה דברים כ"כ מסובכים שדיאנדרה לא יוכל לעשות גם.

          מקבל את התוספת

  2. איך אפשר לא לאהוב את לילארד?? שברת אותי, אבל המשכתי לקרוא..
    מכל הדיונים על המזרח המסקנה שלי שתכלס אי אפשר באמת לנחש מי תהיה בפלייאוף, ובעצם כל קבוצה, ממש כמעט כל קבוצה, יכולה לסיים במקום 2 אם הכל יסתדר פיקס, או 11 עם יהיו חריקות, קצת פציעות, וטאנקינג בראבק.. רק קליבלנד בטוחה בראש כמובן.

    לא יודע מה איתכם, אבל אני נהניתי ממש מתצוגות הסנטרים הדומיננטיות עד עכשיו. וויטסייד נראה טוב ממש.

    פי

    1. לילארד נקרא רכז. הוא לא. זה מן משהו עקרוני כזה (אותו דבר קיירי אגב) הוא סקורר מדהים ומהטובים ביותר בקלאץ' אבל מקולום הרבה יותר רכז ממנו (את מקולום אני מאוד מאוד אוהב) ואני באמת לא מבין למה כולם כלכך עפים על פורטלנד כמו שכתבתי.

  3. פילדלפיה מסתמנת כקבוצה כיפית לצפייה, ואמביד יהיה הגו טו גאי שלהם. הם שיחקו בהתלהבות מטורפת במשחק הראשון, אין מצב להמשיך ככה לאורך זמן. ואם גם את המשחק הזה הם הפסידו, ולא לאחת מאריות הליגה, אז אני לא צופה להם הצלחה יותר מדי השנה. אבל גם ניסיון לצעירים זה חשוב, ויש להם הרבה כאלה..

  4. 1. איך רונדו לא בעשיריה?
    2. האם אנחנו הולכים לעונת ניפוח סטטיסטיקות של דייויס ווסטברוק? שום דבר אחר לא ייצא להם מהעונה הזו.
    3. אמביד – מרשים, אבל מהקצת שראיתי אתמול ובליגת הקיץ הוא מאד חושש ממגע וגם מצעדים צידיים שיכולים לעקם קרסוליים. הסלים שלו באים ברובם בג'אמפ מהמידריינג או קרוב יותר. לפי הסרטונים שפורסמו מהטריינינג שלו ציפיתי למפלצת שמשתמשת בשרירים שבנתה ובאתלטיות הקיימת.

    טוב נו, אתה מפריע ללמוד למבחן, זה לא בסדר לפרסם טורים מעניינים בכאלה שעות…

    1. 1. דעתי – עונה שעברה בקינגס הוא שיחק רק על אסיסטים עם המון מסירות מיותרות, 0 הגנה וכמובן קבוצה מפסידה. נראה אם ווייד יישר אותו.
      2. 100% איתך.
      3. לא ראיתי עדיין 🙁

      1. הוא מוכיח כבר שנים שהוא מהמוסרים הגדולים בליגה וההגנה שלו לא כזו נוראית בכלל (2 חטיפות ל36 דקות בקריירה)
        בשיקגו ווייד ובאטלר הם עושי הנקודות העיקריים בקו האחורי, זה בדיוק הזמן והמקום של רונדו לעשות את מה שהוא יודע הכי טוב – למסור. מסכים שהוא יוצר בעיית ריווח בגלל אחוזי הקליעה הזוועתיים מה-3.

  5. אני חלוק עליך כמעט בכל נושא שבעולם.

    הסיבה היא שאני רואה את המשחק כעבודת צוות וסינרגייה ואילו אתה (גלעד) רואה את המשחק בתור שחקנים ויכולות אישיות.

    והסיבה שבלייק בחיים לא יהיה MVP זה שהוא שחקן מצויין אבל שחקן צוות מחורבן.
    קח את לברון לדוגמא שהוא סופר סטאר אבל כל אחד מהשחקנים שליידו ייתן לו עיין אם רק יבקש.

    הסיבה שכל מי שיש לו עיניים נופל מקבוצות כמו ס"א פורטלנד טורנטו (ואני מוסיף אצלי גם את דנבר והלייקרס) זה שהם משחקים כקבוצה הרבה יותר טוב מאשר צירוף הכשרון האינדבידואלי שלהם.

    1. אני באמת לא מבין את מה שאתה אומר. אני מת על עבודת צוות. כמו ג"ס (לפחות בשנה שעברה), כמו הקליפרס או אטלנטה.
      אתה דווקא הבאת 3 קבוצות שהנשק העיקרי שלהם הוא בידודים (יותר ס"א וטורונטו. פורטלנד יכולה להיות מאוד כיפית לצפייה). קבוצות שמוציאות את המקסימום ממה שיש להם אני קורא לממפיס או דאלאס. לדעתי יהיה קשה יותר לפורטלנד העונה כשהם כביכול פייבוריטים לביתיות

  6. מסכים לגבי דטרויט ושארלוט. לגבי ג'ינג'י – לדעתי נסחפת לגמרי, לא יהיה אפילו במועמדים.

    כמה משלי (המשפט הראשון בכל סעיף מייצג את הקונצנזוס פחות או יותר ע"פ התרשמותי):

    1. מיאמי זה חרא בלבן.
    לא נכון. דראגיץ', וייטסייד, וינסלו וג'ונסון מהווים שלד לא רע (או לחילופין חומר לטרייד) וריילי ימצא דרך להנחית קליבר במקום בוש.

    2. חדגבה הוא גיבור על, המשיח וכיו"ב.
    נראה כמה משחקים הוא ישחק העונה. לי יש ספקות לגביו.

    3. הבולס סתומים כי הרוסטר מורכב מקו אחורי שלא יקלע שלשה גם אם חייו תלויים בכך בלה בלה בלה.
    לא, הם יתנו עונה רגילה סבירה פלוס ובפלייאוף יהיו הטובים במזרח למעט קליבלנד.

    4. האריסון בארנס גיחי גיחי.
    דוקא החתמה לא רעה, ודאי ביחס לסכומים שעפים בעידן הנוכחי.

    5. איש סמית' שחקן כדורסל.
    לא מדויק. תאמינו לי, אני זוכר אותו מפיניקס. מקווה בשביל דטרויט שיביאו עוד רכז עד שג'קסון יחלים.

  7. מסכים לגבי דטרויט ושארלוט. לגבי ג'ינג'י – לדעתי נסחפת לגמרי, לא יהיה אפילו במועמדים.

    כמה משלי (המשפט הראשון בכל סעיף מייצג את הקונצנזוס פחות או יותר ע"פ התרשמותי):

    1. מיאמי זה חרא בלבן.
    לא נכון. דראגיץ', וייטסייד, וינסלו וג'ונסון מהווים שלד לא רע (או לחילופין חומר לטרייד) וריילי ימצא דרך להנחית קליבר במקום בוש.

    2. חדגבה הוא גיבור על, המשיח וכיו"ב.
    נראה כמה משחקים הוא ישחק העונה. לי יש ספקות לגביו.

    3. הבולס סתומים כי הרוסטר מורכב מקו אחורי שלא יקלע שלשה גם אם חייו תלויים בכך בלה בלה בלה.
    לא, הם יתנו עונה רגילה סבירה פלוס ובפלייאוף יהיו הטובים במזרח למעט קליבלנד.

    4. האריסון בארנס גיחי גיחי.
    דוקא החתמה לא רעה, ודאי ביחס לסכומים שעפים בעידן הנוכחי.

    5. איש סמית' שחקן כדורסל.
    לא מדויק. תאמינו לי, אני זוכר אותו מפיניקס. מקווה בשביל דטרויט שיביאו עוד רכז עד שג'קסון יחלים.

    1. לדעתי הבולס באמת יתקשו מאוד בלי השלשות ויהיה להם קשה מאוד להגיע לפרה סיזון. אם אכן יגיעו הם כן יוכלו להדיח גם בלי יתרון ביתיות לפחות קבוצה אחת.
      ושוב – גריפין בריא שווה MVP לדעתי בטח אם הם ילכו למקום 2.

  8. אחלה, הנה הדיעה הלא פופולרית שלי.
    קליי תומפסון שחקן ממוצע שנקלע לסיטואציה מושלמת.
    עשו ממנו סופרסטאר, בסך הכל שלשן טוב ומגן ממוצע שנמצא בקבוצה שממקסמת את הכישרון היחיד שלו- לקלוע משלוש.

    1. ברגע שמישהו קולע מהשלוש ברמה היסטורית כמו קליי תומפסון, ללא שום קשר בכלל לאיכויות הנוספות שלו (ויש לו כאלה) הוא בוודאות לא בקטגוריה של שחקן ממוצע.

      1. גם קייל קורבר קלע ברמות היסטוריות. כמובן שהוא טוב יותר מקורבר אבל הנקודה שלי היא שתומפסון שחקן חד גוני ולא מתקרב לדרגת הסופרסטאר שהעלו אותו. שוב דעתי בלבד, אבל כרגיל מה שמדהים אותי זה איך אנשים מושפעים כל כך בקלות מנרטיב תקשורתי. יפמפמו להם משהו מספיק זמן והם יהיו בטוחים שהוא אמיתי.
        דוגמא? שהוא שחקן הגנה טוב.
        האמת? הוא מדורג אחרי קרי בדפנסיב רייטינג. האמת שיש 5 שחקנים בקבוצה שלו שמדורגים לפניו. אף פעם בקריירה שלו הוא לא הציג בוקס +/- הגנתי חיובי. גם הסה"כ בוקס +/- שלו הוא 0.5, בדיוק על הממוצע בליגה.
        ברמה של תרומה לסך הניצחונות, כמעט בכל קטגוריה סטטיסטית הוא מתחת לממוצע הליגה, VORP, w/S רק תבחר.
        הנרטיב אומר שהוא השוטינג גארד הטוב בליגה, הדיעה הלא פופולרית שלי אומרת שהוא רחוק מזה

    2. האמת שאין הרבה דברים שהייתי רוצה לראות בליגה מאשר את קליי מוביל קבוצה ולראות אם הוא באמת כ"כ טוב או רדיק גדול יותר (שזה כמובן לא רע בכלל)

  9. מסכים בקשר לשרלוט. בלייק יהיה מועמד ל-MVP. ווינסלו יהפוך לשחקן מצויין. סטפן קרי לא יתקרב אפילו ליכולתו מהעונה שעברה

  10. דעות לא פופולריות משלי:

    – שיקגו אחלה קבוצה שתגיע לפחות לסיבוב שני בפלייאוף.

    – קרי רחוק מלהיות הגארד המושלם שעושים ממנו.

    – פופוביץ' הוא אמנם אסטרטג מעולה, אבל טקטיקן סביר פלוס.

    – ההחתמה של דוראנט הייתה טעות של GSW (בשקלול עם הוויתורים שנעשו בשבילה), וטעות של דוראנט.
    (החלק השני קצת יותר פופולארי…)

    1. מי עושה ממנו גארד מושלם?
      הוא השוטר הגדול ביור שהיה עם יכולת כדרור מהטובות, אבל רחוק ממושלם.
      שיילמד קודם לעשות הגנה מבלי לעשות מליון פאולים בנסיונות חטיפה.

      1. שמעתי אנשים שתוהים האם אפשר להשוות את הגדולה שלו לזו של מייקל ג'ורדן.
        נכון שלרוב המסקנה היא שלילית, אבל עצם המחשבה מראה מה חושבים עליו.

  11. הפייסרס קצת נשכחו כאן לפי דעתי…
    הם הרימו אחלה קבוצה בקיץ, פול ג׳ורג׳ חזר לעצמו ואם ישאר בריא הם יגיעו עד לגמר המזרח ושם הם יודחו אבל יישאר עם המחמאות

    (אני בכלל אוהד שיקאגו)

  12. אל הורפורד אוברייטד (עזב שיטה שהייתה תפורה למידותיו)
    דווייט האוורד אנדרייטד (הצטרף לשיטה שתפורה למידותיו)

    אחלה רעיון לפוסט,
    אחלה ביצוע!

    1. הווארד יהיה מצוין העונה גם בתחזיות שלי.
      הורפורד הוא פשוט סנטר שעושה הכל (חוץ מריבאונד) ברמה הגבוהה ביותר אין סיבה שלא יצליח בבוסטון לדעתי.

      1. בליגה עם כמות הולכת וגדלה של סנטרים איכותיים, החסרונות של הורפורד רק יהפכו להיות בולטים יותר.
        הלילה הוא לקח 7 רב', במשחק בו רב' ההתקפה של שיקגו, ניצח עבורה את המשחק.

        1. זה נכון. אולי המהלך הגדול של הסלטיקס צריך להיות סנטר (נגיד מאורלנדו) שיהפוך את הורפורד ל-4 קבוע שם הוא גם יממש את היתרונות וגם החסרונות שלו יבלטו ויפגעו פחות.

  13. סיבה מרכזית לאופטימיות כלפי דטרויט היא הגיל הצעיר של לב הקבוצה. דראמונד, האריס וקולדוול-פופ רק בני 23, סטנלי ג'ונסון פספוס בן 20. זינוק של אחד מהם, או יותר, מתבקש.

    תוסיף לזה ברגים מהודקים בראש של מוריס, כמה חלקים טובים חדשים (לואר, בובאן), ואת העובדה שזו עונה ראשונה של הכל ביחד מההתחלה, עם ואן גאנדי, ומכאן התחזית הוורודה. וכן – הפלייאוף הכי תחרותי במזרח לקאבס היה של דטרויט. 3 מ-4 המשחקים בסוויפ המשקר הזה, הלכו צמוד וקשה.

    1. זה נכון אבל כמה טובים יותר יוכלו להיות עם פא**ג איש סמית פותח 20+ משחקים. בפאוור ראנקינג שלי של המזרח הם במקום השישי/שביעי אחרי אטלנטה ויחד עם שארלוט.

  14. 1. ברור שפורטלנד לא באנקר על ביתיות. ספרס וג"ס שתי רמות מעליהם, הקליפרס כנראה טובים מהם. אחרי השלוש הללו המערב די צפוף אבל אני חושב שהבלייזרס קצת יותר טובים מיוטה, יוסטון, ממפיס ומינסוטה. אבל זה צפוף ויוכרע על שניים, שלושה משחקים לכאן או לכאן.
    2. דראמונד מול דיאנדרה. ההבדל המשמעותי ביניהם הוא שלדיאנדרה אין משחק התקפה חוץ מהאליהופ וטיפ אין ודראמונד אולי לא הסנטר הכי מלוטש בהיסטוריה אבל יש לו מובים בפוסט וחלק גדול ממשחק ההתקפה של הפיסטונס מבוסס עליו. זאת הסיבה שהאחוזים של דיאנדרה כל כך הרהה יותר גבוהים (כמה הטבעות אפשר להחטיא?).
    אם לזקק את זה למשפט אחד – דראמונד פחות נגר מדיאנדרה כי הוא יודע לעשות דברים שדורשים יותר מאתלטיות וניתור בלבד.
    יכול להיות שהיתרון ההגנתי של דיאנדרה מטה את הכף לטובתו אבל יכול להיות שלא.

  15. שארלוט – העזיבה של לין ולי אמורה להיות משמעותית והמחליפים שלהם פחות טובים מהם. אני חושב ששארלוט יהיו באיזור הפלייאוף אבל שבקרב מול הבולס ואטלנטה הם יפלו וישארוו בחוץ

    1. על דראמונד – דיאנדרה כתבתי למעלה לרועי.
      למה הבלייזרס נחשבים יותר טובים ביוטה (העמוקה יותר) ממפיס (עם יותר נסיון) ויוסטון (שיש לה את השחקן הכי טוב בחלק הזה של המערב) זה בדיוק מה שאני לא מבין.

  16. פיל ג'קסון לא המאמן הכי גדול בהיסטוריה ובטח לא ה GM המבריק ביותר
    עדיף שלא להסיק מסקנות לאחר משחק אחד בלבד
    ייגר וכספי , לא הולך ביחד
    לא נעים לומר אבל עד האולסטאר הליגה בהילוך שני , אחרי באולסטאר הדברים מסתדרים

  17. לא מתלהב מפורזינגיס.
    מאוד מאוד בעדו, שמח שהוא הוכיח לכולם שהוא לא באסט מיידי, אבל לא רואה איך הוא מתחזק קריירה בליגה בלי להפוך לפצוע כרוני. לפני שהופכים אותו לפרנצ׳ייז פלייר כדאי לראות שהוא יכול להחזיק מועדון במשך עונה שלמה.

    בכללי, לא מבין את ההתלהבות מכל שחקן, כולל כל שחקן, ששיחק פחות מארבע שנים בליגה ונתן מספרים יפים והשתפרות עקבית. זה כולל את קא״ט, וויגינס, אמביד (משחק אחד רשמי בקריירה, תרגיעו). גם קנת׳ פאריד היה בדרך להיות סופרסטאר, גם מק״ו. בואו נראה מה באמת התקרה של כל אחד לפני שמריירים.

    ממש לא מבין את ההתלהבות מדטרויט. זה נובע בעיקר מהזכרונות מאורלנו והעובדה שיש להם שיטה סדורה. אבל הפרנצ׳ייז פלייר שלהם לא יכול לשחק דקות מכריעות, אז הפרנצ׳ייז עצמו מוגבל.

    אה, וכל השחקנים בליגה צריכים לזרוק זריקות סבתא.

    1. אתה לגמרי צודק לגבי ההתלהבות וההייפ (ואני אומר את זה בתור מתלהב עקבי), מה לעשות שזה הרבה יותר כיף לחשוב שאמביד הוא ההאקים הבא וטאונס הוא הדאנקן הבא מאשר שהם יהיו ההאשים תאביט הבא..

          1. מיליצ׳יץ׳ יושב וחושב לעצמו עכשיו, ״מישהו בכלל ידע שאני קיים לפני שנבחרתי, נגיד אמא שלי? או אחרי שנבחרתי?״.

            1. "He's the real deal. He's really one of a kind. He runs the floor, handles the ball, shoots the NBA 3-pointer, plays with his back to the basket, so you can slot him in at the 3, 4 or 5." – Chad Ford, ESPN.com
              נאמר על מיליצ'יץ' לפני הדראפט 🙂

          2. אוי, צ׳אד פורד. העיתונאי שמשנה בדיעבד כתבות ישנות שלו על שחקני דראפט כדי שיתאימו למה שקרה במציאות. דווקא בזה הוא גאה?

            1. לא מתגאה אני מניח. מצאתי את זה בכתבה על טעויות לפני-דראפט גדולות. מעניין אם עדיין אפשר למצוא את הכתבה שהוא אמר את זה.
              הנה מוק דראפט שהוא שני בו גם – http://www.nbadraft.net/mocks/2003_nba_mock_draft.html

            1. מדהים כמה טעויות בני אדם עושים

      1. מוסיף שזה כיף לחיות בעולם של אפשרויות ומה יכול להיות. בדרך כלל הרבה יותר כיף מלחיות בעולם האמיתי עם מה שיש.

  18. "בוסטון מרחק סופרסטאר אחד מלהיות קונטנדרית" –
    היא לא. צרפו אליה מי שתרצו: לברון? סטף? אנתוני דיוויס? אחלה פייט שבעולם לכל קבוצה, אבל לא אלופה, מה פתאום.

    1. די נו, רציני כתבת את זה?! לא מתאים לך סומסום, יש לך תגובות זהב בדרך כלל.
      דיוויס בסלטיקס זאת קונטנדרית בלי לחשוב פעמיים.

      1. לגבי התלהבות מוקדמת – אין מה לעשות, זו אחת ההנאות. אבל בהחלט אפשר להתלהב אחרי עונה-שתיים.
        טאונס הוא הדבר האמיתי, לפחות אול-סטאר לשנים קדימה.
        פורזינגיס הראה הרבה פחות ממנו וגם לא נראה לי שצופים לו להיות טופ 10 בליגה אבל הוא הראה הרבה, כמעט בוודאות יהיה שחקן חמישיה להרבה שנים וסיכוי טוב להופיע באול סטאר.
        מיליצ'יץ' לא דוגמה כי ההתלהבות לפני הדראפט ולפני ששיחק אפילו משחק אחד.

      2. אני פה עם סומסום. קודם כל צריך לחשוב על חבילת השחקנים מבוסטון שתעשה את הדרך ההפוכה בתמורה לדיוויס, ואחר כך לדעתי היא אולי תגיע לגמר מזרח אבל לא יותר מזה…

    2. תצרף את לברון לכל קבוצה והיא קונטנדרית. לא יודע אם אלופה אבל בסביבה. ראה קליבלנד 20007-2010. קבוצה שבלעדיו לא עושה פלייאוף היתה קונטנדרית במשך 4 שנים רצופות.

  19. דעות לא פופולריות (באתר )

    "כספי לא מעניין אותנו "
    (חוץ מזה שכל משחק אני בודק מה הוא עשה ,ומדמיין בלילה שאני הוא וקונה את הקורנפלקס שלו ומקנא בו בטירוף)

  20. דעות לא פופולריות:

    – אורלנדו צריכים בדחיפות לעשות טרייד על ווץ' (למרות שהוא השחקן התקפה מספר 1 בקבוהצ הזו), על רכז \ שוטינג גארד.

    – דווייט האוורד אחד מהסנטרים הטובים בליגה גם בהתקפה וגם בהגנה (כשהוא רוצה).

    – בלייק גריפין (בעונה ללא פציעות משמעותיות), בהחלט מועמד ראוי לתואר ה-MVP בעיניי.

    – הניקס יהיו קבוצה הרבה יותר טובה ללא דרק רוז.

  21. דעה לא פופולרית אבל נכונה, בלי קשר לרעיון המעולה של הטור הזה:

    שחקנים סוליסטיים מדי הם בעצם לא ממש נכס לקבוצה, למשל:
    א. ג'יימס הארדן – עם כל הכבוד לנצחון על הקליפרס הלוזרים, יוסטון לא מועמדת לכלום ולדעתי גם לא תהיה כל עוד שחקן האחד על אחד הזה מוביל אותה.
    ב. ואני לא עומד לאכול את הכובע – ראסל ווסטברוק אוברייטד בטרוף. כל חגיגות הטריפל הדאבל האלה חסרות כל משמעות בעיני. עדיף כבר שהיה מחמיץ והיו הולכים על טנקינג כל הדרך אל הדראפט, סתם ישארו קבוצה בינונית. עדיף להם להעביר אותו בטרייד לניקס או למישהו אחר שמחפש כוכב בלירה ושכח כבר מה זה אליפות.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט