מעורב אמריקאי ליום שלישי : סופי: הקינגס לסיאטל, ועוד/ מנחם לס

קרב אפי בין ג'וקוביץ' לווארינקה

זה סופי: הקינגס עוברת לסיאטל

 

האחים היהודים מלוף הגיעו להסכם עם חברת מנהלים שבראשה מנהל ה-HEDGE FUND כריס הנסן למכירת הקינגס עבור 525 מיליון דולארים. הקבוצה תשחק שם כבר מהעונה הבאה. החברה החדשה כבר הגישה בקשה ל-NBA בקשר ל-RELOCATION, והבקשה תאושר לפני ה-1 למרץ.  השותף להנסן יהיה המנכ"ל של מיקרוסופט סטיב בלמר. הדבר היחיד שנותר לפתרון הוא 35% מהקבוצה השייכת לקבוצת מנייות ולא לאחים. אך מאחר והאחים שולטים על 65% מהמניות, וכל מה שה-NBA דורשת הוא רוב של מעל 50%, ה-35% הנותרים הוא עניין פרוצדורלי בלבד.

 

גווין מאלוף, אחד האחים, אמר הבוקר שהם מעריכים את כל העזרה שקבלו מהאוהדים והעיר, ושהם מוכרים את הקבוצה "בלב כבד". הוא אמר: "אנחנו לא עושים כל כסף ממכירת הקבוצה, אבל היינו חייבים לשים סוף להפסדים". שחקני הקינגס הביעו צער שהם עוזבים, "אבל אנחנו מקצוענים ומשחקים היכן שאומרים לנו", אמר אייזיה תומאס, הפוינט גארד. לי קצת קשה להאמין, במיוחד כשהצעיר הוא בן סיאטל…

 

לברון ג'יימס – מכל האנשים – כתב היום בטוויטר שלו: "האחים מוכרים קבוצה ב-525 מיליון וטוענים שהם לא עושים כסף? בעלי קבוצות תמיד טוענים ככה. אם אני אוהד הקינגס ותושב סקרמנטו, אני אומר להם, "קחו את הכסף ועופו מכאן!".

 

 

מלחמת אחים

ג'ק וג'קי הרבאו הם ההורים. זה יהיה הסופרבול הראשון ב-51 שנות נשואין שהזוג חולה הפוטבול הזה לא יישב בווילה המרווחת שלהם במקוון, ויסקונסין, ויחזה בכיף בסופרבול XLVII. במקום זה הם יישבו במושב VIP'S במרצדס בנז סופרדום בניו אורלינס, ויחזו בשני בניהם ג'ון (המבוגר, בן 50) וג'ים (הצעיר, בן 49) הנראים כתאומים זהים מובילים את קבוצותיהם הבולטימור רייבנס והסן פרנציסקו פורטי-ניינרס בסופרבול הזה. ביום ראשון הם נשארו בבית כי לא הסכימו להתחלק, ג'ק במשחק אחד וג'קי במשחק השני.

אני משוכנע שבשבועיים הבאים נשמע יותר על שני האחים, ומה היו הציונים שלהם בעממי, ממה שנרצה. למה? כי זאת פעם ראשונה בתולדות הספורט המקצועני האמריקאי ששני אחים נלחמים על ה-"ביג אנצ'לדה". על הדובדבן הגדול. "HAR-BOWL". מוטב שתתרגל לזה כי זה ייצא לך מהאוזניים. או, אם אתה מעדיף, ה-"BRO-BOWL". שני האחים ינקו פוטבול מאביהם – מאמן פוטבול בעצמו .

משחק לזכרון

זה לא "מעורב אמריקאי". אני גונב חתיכה מאוסטרליה. אבל אני לא יכול לא לומר כמה מילים על המאבק בן ה-5 שעות בין נובאק ג'קוביץ' המדורג ראשון וסטניסלאב ווארינקה השוויצרי המדורג 15. מי שזוכר את הנקודה האחרונה בגמר אליפות אוסטרליה בשנה שעברה בין ג'קוביץ' ורפאל נדאל, או את המשחק הקלאסי בין רוג'ר פדרר ונדאל בוימבלדון, יבין במה מדובר. כזה היה המשחק אתמול בין הסרבי והשוויצרי שהסרבי ניצח ב-5 מערכות, החמישית 10-12. בדיוק לפני 51 שבועות נובאק ניצח את נדאל ב-5:53 שעות. המץ'-פוינט היה אדיר. למעשה, השוויצרי יכול היה לנצח את המץ' כשכדור שהשופט קרא "OUT" היה "IN" כפי שהראו המצלמות אח"כ, אבל השוויצרי לא ביקש RE-PLAY.

"אני מודה שסטניסלאב היה טוב ממני משך רוב המץ'. הוא הוביל אותי. אני הייתי יותר מדי פסיבי", אמר ג'קוביץ' כשניגמר. במץ'-פוינט – בנסיון השלישי לנצח את הנקודה – ג'קוביץ' חבט בקהנד קרוס-קורט שעבר את השוויצרי ביעף, והוא נישכב על המשטח המהיר על גבו, WASTED מהעייפות והמאמץ. טניס בשיאו. אם ג'קוביץ' ינצח את האליפות פעם שלישית ברציפות הוא יהיה הראשון בתקופה המודרנית לעשות זאת.

שיאי כיסוי הסופרבול

כאילו שלא היה עד עכשיו מספיק כיסוי טלוויזיוני של הסופרבול, ב-3 לפברואר והימים שיקדמו לו יכללו 140 שעות כיסוי טיווי של המשחק והכל סביבו. תחנת הטלוויזיה של הליגה NFLN (או ה-NFL NETWORK) תכסה 10.5 שעות פרה-גיים, ו-3.5 שעות פוסט-גיים. זה 14 שעות ביום המשחק, לא כולל המשחק עצמו. המשחק עצמו משודר ע"י CBS. ה-140 שעות שידור שיתחילו כבר היום יהוו עלייה של 41% מהשנה שעברה. 425 איש ו-14 סטים של תחנות שידור יהיו אחראים על ה-140 שעות שידור. זה ה-NFLN בלבד.

ה-CBS מתכנן 50 שעות שידור משלו מניו אורלינס לפני ואחרי המשחק. NBC ששידר את המשחק בשנה שעברה, ישדר 20 שעות מניו אורלינס, ו-ESPN הודיע הבוקר שהוא מתכנן 120 שעות כיסוי של LIVE TV על הסופרבול.

מה מצדיק את כל הטרוף הזה? "הרייטינג", מסביר אריק ווינברגר, ה-EXECUTIVE PRODUCER של NFLN. "כמה שאנחנו מראים יותר, כולל ראיונות עם שחקנים, ספורים על חיי ילדותם, וראיונות עם חבריהם בבתי ספר מהעממי ועד תיכון ואז מכללה, כולל מאמניהם, יותר חוזים והרייטינג גדל. כמובן שישנה נקודה של מקסימום ספיגה, אבל כנראה שעדיין לא הגענו אליה". ה-NFLN הפך לערוץ חדש כה פופולרי שהוא ימשיך לפעול כל השנה. התחנה היתה זו ששידרה את משחקי יום חמישי, וזמן השידור כולל המשחק) עלה מ-8 שעות ל-13 שעות, ואיתו הרייטינג. היו ימי חמישי שהשידורים שודרו ל-72 מיליון בתי אב.

 

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 16 תגובות

  1. מנחם, זה יהיה נחמד אם תכניס למעורב אמריקאי כמה שורות על הוקי קרח. לך תדע, אולי תצליח לדרדר כאן כמה אנשים לספורט הנפלא הזה.

  2. מנחם, מה עם התייחסות לראיון של לאנס ארמסטרונג עם אופרה וינפרי?
    נדמה לי שכתבת שהוא לא יודה בשימוש "בתכשירים אסורים".

  3. להיפך. אמרתי שהוא יודה שהשתמש בסטרואידים ו-BLOOD DOPING וזה מה שהוא עשה. אבל הוא אמר שב-COMEBACK שלו הוא הבטיח ל-X אשתו וילדיו שלא ישתמש יותר, והוא לא השתמש.
    עבר זמנו בטל קרבנו.

  4. היה משחק מדהים של נולה-וורינקה.

    אגב- שאלה מהירה-
    מה אחוז הספרדים+צרפתים במאייה הראשונה בעולם בATP?

    תשובה- 24%. מדהים לא? אחוז משוגע לשתי מדינות.

  5. אנדרסון ווראזו גמר את העונה בגלל כריש בריאות, איזה חוסר מזל.
    מל, מה עם הסברים על מה שקרה לטייגר באבו דאבי, כשצופים הלשינו שם שהוא עבר על אחד החוקים , ובגלל זה הוא לא עשה את הקאט?

  6. אני מקווה שאתה לא שם לב למיעוט התגובות כי את 'מעורב' כולנו קוראים בהנאה צרופה, אבל אין פה מה להגיב, רק לקרוא ולהוסיף ידע.

  7. קצת חדשות מפניקס:

    לינדזי האנטר, שחקן העבר שפרש ב-2010 ומאמן פיתוח השחקנים של פניקס, מונה לתפקיד מאמן זמני.

    שחקן העבר הגדול של פניקס, ועוזר המאמן לשעבר, דן מארלי, לא ימשיך בקבוצה עקב שאינו מונה לתפקיד המאמן הזמני.

  8. Such look solid by way of measured trousers and leggings lowered in to firefall gold. Also a lovely women over 50 can be great—my foot supports still in good shape within the which make firefall gold tremendously very make amends for that lost arc guidance. Outstanding purchase!

  9. Irrrm a sucker for the star wars: the old republic credits!! They are flawless to get on top of a wintry single day. Document don't provide him or her around dirt or perhaps ice and since the sequins might possibly fall off. I have had my personal own roughly 2 months, attract them close to twice a week or so, with regards to have YET to go to a sequin go away! Those are most critical MUST-HAVES!

כתיבת תגובה

סגירת תפריט