מעורב הופס ליום ששי: אתר כדורסל מצויין חדש / מנחם לס

 1.אתר כדורסל חדש של SPORTS ILLUSTRATED

 
 כל מה שספורטס אילוסטרייטד עושה הוא FIRST CLASS.
אתמול הם יצאו עם אתר כדורסל חדש, The Crossover
tאתר נפלא. לא יישאר לנו זמן לכל דבר אחר!

The Crossover: Sports Illustrated's New NBA Home

Sports Illustrated1 day ago

Sports Illustrated's managing editor Chris Stone discusses The Crossover, SI.com's …

The Crossover: Viewer's Guide To Launch

Sports Illustrated1 day ago

2. TITLETOWN USA???????

תגידו לי, קומראדים, היש לכם מושג מה יקרה בקליבלנד אם אם מנצחים את הוורלד-סרייס?

קליבלנד תהפוך תוך שנה מה-"MISTAKE ON THE LAKE" ל- TITLETOWN USA. מהעיר הלוזרית שהפסידה ואיבדה את כל התעשיות הכבדות שלה ליפאן וסין, ואז אפילו את שחקנה הטוב ביותר לברון ג'יימס, פתאום הפכה חברבורותיה.

את התעשיות הכבדות מחליפות עתה חברות היי-טק מגה ענקיות; כל דאונטאון לאורך אגם ארי החליף צורה; היכל התהילה והמוזיאון הלאומי של רוק-אנד-רול עבר לשם, ואז היא זכתב באליפות העולם בכדורסל.

ועתה – רק עוד ארבעה נצחונות – היא גם אליפת העולם בבייסבול.

בכדורסל היא אף פעם לפני כן לא היתה אלופה. בבייסבול היא היתה אלופה פעם אחרונה לפני 52 שנה, ובפוטבול  לפני 53 שנה

יש להם גיבור חדש – הפיצ'ר הרוקי טרוי מריט שזרק רק 11 אינינגס בכל הקריירה שלו, ובקושי ראה משחק פלייאוף בחייו, והנה הוא ניזרק לבית המטבחיים ויצא משם לא סתם חי אלא בצבעים מבריקים כגיבור החדש של העיר. וכן, הבולפן שלהם עם בריאן שואו, אנדרו מילר, וקודי אלן הוא הטוב בביזנס.

שמעו. אני לא סתם זורק פרובוקציות באוויר. זוהי קבוצה של DESTINY. אלוהים כנראה ברך אותה. היא איבדה את שלושת הפיצ'רים הראשיים שלה והנה היא מגיעה לוורלד סרייס, שאם הוא יהיה נגד שיקגו קאבס, הוא יטרף כאן את כל המדינה.

כי עם כל הכבוד לפוטבול (כדורסל לעולם יהיה שלישי) – כשזה מגיע להסטוריה, למסורת, לתולדות עם, לנוסטלגיה, ללב של האמריקאי, הבייסבול היה ונשאר המשחק של אמריקה.

3. לוק וולטון: "עד עכשיו ניק יאנג הוא השחקן הטוב ביותר שלנו"

עד לפני שנה לוק וולטון לא היה מסוגל לומר שני משפטים מבלי להסתכל במילון. פתאום הוא מדבר טוב יותר משייקספיר. כל מילה מתגלגלת מלשונו מצופה דובדבנים. פתאום הוא הפך לחבר הטוב ביותר של המיקרופון, ופתאום הוא הפך מנסיך המשעממים לאיש שכל המדיה רצה אחריו לשמוע למוצא פיו

אז הדבר החדש בשוק?

"עד עכשיו במחנה האימון ניק יאנג הוא השחקן הטוב ביותר בקבוצה!"

לא מאמינים?

אז הנה:

4. וניק יאנג לא נשאר חייב: "ללוק וולטון יש את הגב שלי!"

ניק יאנג, דיפלומט גדול הוא לא (וגם לא בוגר סטנפורד), יודע להשיב למאמן כגמולו, ומהלל אותו כאדם הגורם לו לשחק יותר טוב ולרצות יותר.

מה אגיד לכם?

שמחה ואושר בעיר המלאכים.

*

 

5. האמת יצאה לאור

(הספארס לא רוצים להיפטר מאולדרידג'; אולדרידג' רוצה להיפטר מהספארס)

נדמה לי שדדי היה זה שמקורותיו הפרטיים דיווחו לו לפני זריחת החמה שהם מחפשים לעשות טרייד על למרכוס אולדרידג'.

מה מסתבר?

שמקורותיו של דדי אינם  – בואו נגיד בשפה עדינה  – יותר מדי אמינים. בשפה יותר עדינה – הם שווים לתחת.

מסתבר שלאולדרידג' נישבר מהספארס והוא רוצה OUT.

למה?

מהסיבה הפשוטה שהפלח הבטיח לו שהוא יהיה הכוכב, האלפה דוג של הקבוצה, ופתאום הוא רואה שכל ה-INK וכל ההילולים הולכים לכיוון קאווי לינארד, והוא הפך לכינור השני בחמישייה קצת צורמת.

הפלח הבטיח לו: "YOU WILL BE THE FACE OF THE SPURS"(אחרי פרישתו של דנקן)! פייס מיי זובי. קאווי הוא הפייס של הקבוצה והדבר הראשי בה, ואולדרידג' נידחף שוב לאיזה שהוא חור שעל כתפיו הרחבות ישים הפלח כמה חבילות קציר.
במילים אחרות מאומה לא נשתנה במדינת דנמרק, ואוגלדרידג' מרגיש שהפלח שוב עבד עליו. מה זה עבד עליו? היטעה אותו בדם קר , בזרוע נחושה, ובמבט ישיר לעיניים, כפי שראש הפלחים עושה בקולחוז,  עתה למרכוז נישבר מהמשחקים של הפלח.

הנה:

Jabari Young of the San Antonio Express-News spoke with a league source who claims the Spurs are open to dealing Aldridge. The reason for that could be that Aldridge is unhappy Kawhi Leonard has emerged as the new focal point of the team’s offense.

Those close to the situation suggest Aldridge may not be happy at the moment. The belief is the Spurs pitched him on becoming the center of their offense when they recruited him in 2015, and that hasn’t occurred with the rise of Kawhi Leonard.

אותו סנריו עבר אולדרידג' בפורטלנד כשהוא היה האלפא דוג, ואז כתר המלוכה הוערב לדמיאן לילארד. לשחקים ברמה הזאת הדברים האלה חשובים מאד, ובעיקר כשזורקים להם שקרים ישר לפרצוף כפי שעשה הפלח ללא כל בושה – או רעגשות אשמה – עם אולדרידג'.

מעניין מאד:

1)

Aldridge’s contract in San Antonio runs through the 2017-2018 season, with a player option worth $22 million for the 2018-2019 season. Young speculates that the Phoenix Suns, who are now coached by Aldridge’s former teammate Earl Watson, could emerge as a potential suitor. The Boston Celtics also have a plethora of draft picks, and Danny Ainge is always looking to make a big splash.

2)

Leonard is an MVP candidate, and most players would be thrilled to play with someone like that. However, it’s possible Aldridge envisioned himself being the new star of the show when Tim Duncan retired. If you want to know how important the Aldridge signing was for the Spurs, read this. That said, we know how quickly things can change in the NBA.

6. ג'רמי לין חדש חוזר לתפוח הגדול

לא נחזור על הסיפור. מי שרוצה להיזכר בפרידה הלא נעימה מהניקס שהסתיימה בטריקת דלת בינו לבין המנכ"ל גלן גרנוואלד, ולין עזב רק 5 חודשים אחרי שכבש בסערה את העיר שיילך לגוגל..

אין טעם להחזיר את הויכוח אם הניקס היו צריכים להשוות את ההצעה שהוא קיבל מיוסטון, ואם ידו (ופיו) של כרמלו אנטוני היו בהחלטה לא להשוות. העובדה היא שהוא עזב, וספורטס אילוסטרייטד חשב שהעניין שווה תמונת שער ומאמר ראשי.

טוב. משם הוא נחת בלייקרס – קבוצה שלא ידעה כיצד להשתמש בכישוריו ואולי אפילו קובי שם ויטו על ההחלטה כי לין הוא בעל אופי כוכב שגנב זוהר מקובי – אז משם הוא חזר מזרחה להורנטס, מקום בוא הוא פרח ממש כגארד קולע שעולה מהספסל.

הקיץ הזה הנטס חתמו חוזה עם מאמן חדש, קני אטקינסון, ובהמלצתו/דרישתו הנטס החתימו את לין לשלוש שנים. או, כן, שכחתי פרט 'שולי': אטקינסון היה נעוזר מאמן בניקס כשלין פרץ שם שחקים.

אז לין חוזר לתפוח הגדול, אבל לקבוצה מהצד השני של איסט ריבר, קבוצה של שאריות ללא בחירת דראפט בסיבוב ראשון עד 2019, ושלאס ווגאס ניבאה לה 20.5 נצחונות השנה.

אז זהו. הקדמה לא קצרה כדי להגיע לנקודה העיקרית שברצוני להעלות כאן לדיון: עם חוזה בכיס לשלוש שנים על 36 מיליון הוא חוזר העירה, לקבוצה אחרת, כשהא  עצמו כבר שחקן אחר וגבר צעיר אחר.

הוא עוד לא היה בתפוח הגדול חמש דקות כשכבר נאלץ היה לענות על השאלה שידעו שיישאל: "לא. לא. לא באתי להחיות מחדש את הלינסניטי. אני שואף תמיד לדחוף את עצמי מעלה כמה שיותר. אני לא שקט על שמרי ולא מאונן על העבר. אני לא DWELL על מה שהיה. אני שחקן אחר בקבוצה אחרת ובאווירה אחרת, ואין לי כל התרפקות על העבר".

מלבדו וברוק לופז, לנטס אין אף שחקן מה-TOP-TIER  של הכדורסל ב-NBA בקבוצה: דרון ויליאמס עזב, ג'ו ג'ונסון עזב, ואיתם פול פירס וקווין בארנט. שון מרקס החליף את ביל קינג, ואטקינס הובא ליישר את ההדורים וליצור יחידה לוחמת שתנפץ את הליין של לאס ווגאס.

אטקינסון, בשיחות פרטיות עם לין, אמר מה שאמר, אבל לפי התגובה של לין אתה לא צריך להיות חכם כמו דדי להבין שהוא ביקש ממנו לקחת את המפתחות ולנהל את הקבוצה:

"I've always wanted to be a leader," Lin said, citing situations in the past – James Harden being in Houston, the rebuilding situation in Los Angeles with Kobe's retirement looming – as missed opportunities for him to prove himself in that regard. Atkinson has made it clear he wants Lin to embrace the role. "This is a totally different role for Jeremy," Atkinson said. "I think part of the reason he came to Brooklyn is to see, to prove to everybody that he can be a starting point guard in this league."

ללין יש הנהגה בדמו. מספיק לשמוע אותו מדבר עם 30 מלוכסני עיניים בשפת מנדרין ולראות כיצד הם בולעים כל מילה להסיק שהוא מנהיג מלידה, אבל בניקס היה כרמלו, ביוסטון היה הארדן, בלייקרס היה קובי, ובהורנטס קמבה וולקר ואל ג'פרסון. בהורנטס היו רגעים בהם הוא לקח עניינים לידיו, וראית מיד קבוצה משופרת.

בפרה-סיסון כבר רואים ניצוצות. 21 נקודות במשחק אחד ב-7 מ-11- ב-17 דקות…משחק שני הפסד לסלטיקס אבל הוא עצמו כמעט הביא מהפך.

הוא אומר:
“I know on paper everyone doesn’t have great expectations for us, and that’s fine,” Lin said after the defeat. “I just think we all know we’re NBA players, we’re capable of competing at this level, it comes to, alright what are we going to look like together. I’ve never had any fear that our team can’t compete against these good teams. I just think we have a much much much smaller margin of error, from a talent standpoint, do I think our ceiling one day we could be a really good team. I do, I believe that. I believe in the guys in this locker room. I think right now we’re trying to see how good we can be. There’s going to be a lot of steps along the way and eventually we’ll win a big game here and there. If you ask me, I’m confident in our players that we can compete with anybody on any given night.”

דבר אחד שלנטס כבר יש זוהי קצת אינטיליגנציה ושחקן המסוגל לשוחח ברמה.

כשנשאל על סוג המנהיגות שהוא רוצה להביא הוא ענה תשובה שקובי ודוויין וויין אפילו לא היו מבינים אותה עם מילון:

"תרבות", הוא אמר. "תרבות כדורסל".

והוא המשיך: "תרבות כדורסל בה לכל אחד תהיה אפשרות להיות עצמו, ויחד נפתח תרבות כדורסל קבוצתית!"

אולי הוא יצטרך ללמוד לדבר בשפה קצת יותר קלה מזו שדיבר בה באוניברסיטת הרווארד, אבל יכול מאד להיות שהבאתו של ג'רמי לין, והפיכתו למנהיג אבסולוטי, היא הדבר הטוב ביותר שקרה לברוקלין הקיץ!

כמה פרטים למאמר נילקחו מכאן:

Alex Wong i Twitter @steven_lebron.

 

 7. פריויו העונה (חלק 1)

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 72 תגובות

  1. למרקוס יכול להיות אלפא דוג בברוקלין, אולי. באופן עקרוני כמו שאובמה אמר לטראמפ, תפסיק להתבכיין.. רוצה להוביל שיוכיח שהוא שווה את זה. מה לעשות שגם קוואי וגם ליליארד הרבה, הרבה יותר דומיננטיים ממנו?

    1. יש דברים בחיים שצריך לקחת, כמו למשל להיות אלפא או מנהיג, על זה שהוא שחקן מצויין אין בכלל עוררין. כנראה שיש סיבה שהוא לא היה האלפא בפורטלנד ושהוא לא כזה בס"א

  2. תגיד, אתה אמיתי ?

    כתוב שם בערך מילה במילה מה שאמרתי.
    במקומך הייתי אומר תודה שהאתר שלך הוא כנראה כלי התקשורת הראשון בעולם שבו זה נכתב, ומתקדם…

    והיום יצא דיווח על ההתקדמות הגדולה בשיחות בין ארגון השחקנים לליגה ושכמעט הכל סגור – כולל אי שינוי של חלוקת ההכנסות בים הליגה לשחקנים, מה שהפתיע את "כולם"…

    על לא דבר.

    ניק יאנג זה סיפור ההצלחה הכי גדול של וולטון עד עכשיו.
    משחקן שהלייקרס לא יכלו להיפטר ממנו וחששו שיממש את האופציה שלו על 2017/18, הפך לשחקן עם ערך רציני ביותר שאני מקווה שינסו לקבל עליו בחירת סיבוב ראשון ולא יחזיקו בו סתם בהמשך העונה.

      1. תודה דדי על הפירסום המדויק באתר.
        חושב שמנחם מאד שמח שמומחה כדורסל כמוך נמצא כאן.
        אתה חייב להבין שפירגון מפורש לקאר לוולטון לפופוביץ ולך עולה למנחם בדם …
        אז הוא מפרגן בדרך שנראית הזויה מעט. ..אך כנראה כי זוהי דרכו לומר תודה.

    1. מנחם אתה צריך להודות לדדי הוא הביא לך במדוייק את אותו מידע באותה מילה שלושה ימים לפני פשוט מדהים. לגבי גרמי לין הוא החתמה מצויינת למועדון בלי עתיד כמו הנטס. חרף זאת אני לא מחזיק מהשחקן הזה בכל יש לו קבלת החלטות של רוקי שלא השתפרה במאומה וזו בעיה שאתה מגיע על תקן רכז, הפסיביות שהוא נכנס אליה במהלך משחקים יכולה פשוט להוציא אותי מדעתי. לגבי האינדיאנס הם פשוט מדהימים אך אני לא רואה להם סיכוי גדול בהנחה וקאבס יעלו הם יותר מדי טובים בשבילם (לסטר,הרייטה, הנדריקס….),

      1. המקורות שלו מדהימים התגובה של דדי לפני שלושה ימים :
        "לפי שבוע בערך היתה ספקולציה של זאק לואו מאי אס פי אן שהספרס אולי ישקלו טרייד על אולדריג', פשוט כי הוא מבוגר מקוואי בכמה שנים טובות, והקבוצה הנוכחית לא מספיק טובה לאליפות, אז עדיף ללכת עם שחקן/ים שיעזרו להאריך את חלון ההזדמנויות שקוואי נותן.
        אבל הדיבור עכשיו במה שהוא לא ספקולציה אלא שמועה לגיטימית ממישהו אמין, אומר שלאולדריג' יש בעיות אגו. הוא רוצה להיות "האיש" ולא מוצא חן בעיניו שהוא הולך ומסתמן כמספר 2 של קוואי. לפי מה שנאמר, זה לא משהו חדש אצלו, וזו בעצם היתה אחת הסיבות שהוא עזב את פורטלנד – המרמור שלו מזה שהקבוצה הלכה והפכה להיות "הקבוצה של דמיאן לילארד".
        מה שמעניין הוא שנאמר שזה משהו שהספרס שמו לב אליו כבר בעונה שעברה והיו אפילו דיבורים שהם לא שללו טרייד עליו כבר בדד ליין 2016.
        האמת היא שדאגה להיות "האיש" זה הדבר הכי פחות "סאן אנטוניו" שאפשר לחשוב עליו, אז אפשר להבין אותם – במיוחד אם מוסיפים לזה את השיקול הענייני הלגיטימי שלואו העלה." אין לי מילם

        1. אילו קראת את מנחם הוא כתב בפרוש שהספארס לא רוצים טרייד על למרכוס אולדרידג' אלא הוא רוצה טרייד, וזה מה שמנחם כתב בניגוד לדדי

      2. ברוך, אמנם אתה אמריקאי, אבל זה עדיין לא עושה אותך חכם או מבין.
        אולי בארה"ב שכחת עברית.
        מה שאני כתבתי הוא שדדי טעה בגדול: הנקודה היא שאולדרידג' הוא שרוצה לעזוב את הספארס, ולא הספארס הם שרוצים לזרוק אותו

        1. חחח ברוך שכח עברית …מי שמדבר….
          אתה חייב לקבל פינה בעברית בשאקטין א פול מנחם ….
          אוהבים אותך אתה ענק ….

  3. כנראה שאין אמנסטי בין התיקונים שמכניסים, אבל כמו שהיה אפשר לצפות – משכורות המיניום והחריגות יוקפצו בצורה משמעותית.
    כך גם משכורות הרוקיז.

    1. נראה לי שכבר כתבת את זה סומסום שפופ זה בערך היחיד שיכול לאלף את דמרכוס, אגב איפה זה עומד מבחינת משכורות וכאלה מבחינה תאורטית ?

  4. החלק הכי מעניין (אותי) בהסכם החדש הוא שיהיה אפשר לספח שני שחקנים לקבוצת הדי ליג שיהיו שייכים לרוסטר של הקבוצה. בכך להעלות את האפשרות ל-17 שחקנים ברוסטר. חשוב מאוד לעומק של הקבוצות.

  5. הסאנס צריכים להכנס לשיחות על טרייד עם הספרס.
    כל מה שהספרס רוצים בתמורה –
    הם צריכים לשמור. ועל השאר לנסות ללכת על טרייד עם הסיקסרס עבור נואל…

  6. דדי חזק בעניינים
    מנחם משחיז סכינים
    הספרס בשמירה נרדמים
    הלייקרס אולי מפתיעים
    והקוראים במיוחד נהנים

    🙂

  7. איכזב האולדריג' הזה, רצה להיות מנהיג, וואלה יופי, זה לא דבר שרוצים זה דבר שלוקחים, שגדלים אליו.
    קיבל עונת חניכה מתחת לסל עם הפאוור פורד הגדול של הדור שלו, קיבל העלאה במשכורת של איזה 3-4 מיליון דולר, והכי חשוב- משחק בקבוצה ששווה בכל עונה נתונה אליפות, כבר כמעט 20 שנה, קבוצה עם מורשת, קבוצה שהיא בית. קבוצה שהיא קבוצה, לא סתם אוסף של שחקנים שקוראים לעצמם קבוצה כי הבירוקרטיה מחייבת.

    אז השורה של הסטטיסטיקה נפגעה לו? חשב שיקבל חוזה פרסום יותר שמן מנייקי? הוא באמת מצפה שמישהו יזיל דמעה מהמסכנות הזאת?

    שיתבגר וישים את האגו הנפוח שלו בצד, ואם לא? שיסע מהספרס, הם לא צריכים אנשים כאלה.

  8. הסיבה העיקרית שלמרקוס לא מתאים לספרס, זה סגנון המשחק הסוליסטי שלו, וראו את זה בשנה שעברה.
    הוא לא נראה טבעי במערכת, ויותר מדי חושב מה נכון לעשות כל רגע, למסור לזרוק..
    הוא לא גדל בספרס, ולכן הוא רגיל למשחק מבוסס אחד על אחד, ולא מסירות כמו אצל הפלח.
    בכלל, להגיע לקבוצה חדשה, ועוד עם זהות מגובשת כמו הספרס, ולדרוש להיות מנהיג? זה לא רציני.

    1. השיטה של פופוביץ' היא 'מה שעובד'.

      בשנה שעברה 61% מסלי השדה של הספרס הגיעו אחרי אסיסט
      (קרוב מאוד ל62% של עונת האליפות ב-2014)

      באליפות של 2003 , 56% מסלי השדה של הספרס הגיעו אחרי אסיסט.

    2. בפלייאוף האחרון, לפחות לפי מבחן העין ובלי בדיקת סטטיסטיקות (גיא/גילרי) הספרס הלכו בעיקר לאחד על אחד של קוואי ואולדריג

  9. לגבי הנס של קליבלנד –

    אתם מבינים שביום שלישי הקרוב, הקליבלנד קאבלירס פותחים את העונה בקוויקן לואנס, בערב קבלת הטבעות, ומשחק פתיחה בשידור מחוף לחוף מול הניקס –

    100 מטר מפרוגרסיב פילד ופתיחת הוורלד סירייס, משחק מס' 1 בין הקליבלנד אינדיאנס עם מי שתעלה מהנשיונל ליג?

    טירוף.

  10. שאלה למבינים – ראיתי הבוקר שהמשכורת של סטפן קרי עומדת על 13 מיליון בלבד, ושנה הבאה נגמר לו החוזה. יש סיכוי שהווריורס יוכלו להישאר בסגל כמו השנה גם בעונה הבאה??

    1. לדעתי יצטרכו להחליט – ליווינגסטון או איגואדלה. אם מקאו שנראה מעולה בהכנה, לוני ומקאדו יעשו קפיצה העונה, אז זה יעזור להם מאוד – חוזים זולים, רוקי, סיבוב שני.

  11. אחלה מעורב. במקום הספרס הייתי מנסה להביא פאוור פורוורד ממוצע (ורכז מהטופ) על אולדרידג'. אם איכשהו הוא מגיע למיאמי תמורת דראגיץ' ועוד כמה שחקנים, אולי גם מקבוצות אחרות בליגה, אני מאושר.

    מובן מאליו, אבל אם צריך לבחור בין אולדרידג' ללנארד או בין כל שחקן בליגה (חוץ מהגריק פריק וטאונס) בשנים הקרובות ללנארד, אני הולך על לנארד. NO DOUBT

    1. כתבתי בידיעה המקורית ולדעתי לא השתנתה עדיין – אם כבר טרייד אז רק תמורת רכז חכם עם d&3 ורים פרוטקטור מוכח

    2. אפשר טרייד משולש את אורלנדו, סן אנטוניו ושיקגו.
      http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=gtvumut
      מאמין שזה יעזור לשלושתן למרות הכל.
      שיקגו יקבלו סופרסטאר.
      אורלנדו יקבלו צעיר שיתחרה על עמדה, וסנטר מחליף מעולה (אולי קצת יותר מדי כסף על התפקיד אבל בכל זאת)
      וסן אנטוניו יקבלו רכז צעיר ומוכשר בסך הכל (פופ יוכל לשדרג אותו) ופאוור הגנתי מעולה שיודע להיות כינור שני

  12. ממה שאני מבין הידיעה על למרקוס זהה למה שדדי כתב
    דדי +1
    אם זה באמת נכון, וזה אם גדול, זה מוריד המון מהערך של אולדרידג'.

  13. פייס מיי זובי – מאיפה הבאת את המשפט הזה מנחם ?
    הרגת אותי מצחוק
    למרקוס לא הצליח להיות הפנים של פורטלנד אז שיהיה של הספרס ?
    ובכלל קוואי יותר מוכשר ממנו

    1. בתכלס, מה שצריך להבין (ומנחם כמובן לא הבין), זה שאולדריג' לא ביקש טרייד, ונאמר במפורש שהוא לא עשה או אמר שום דבר "לא בסדר".
      אבל במערכת כמו של סאן אנטוניו ברור שכל שחקן שמוטרד מהמעמד שלו ברחבי הליגה – אפילו בלי להעלות את זה על פני השטח – מייד יבלוט כחריג, וכשמוסיפים לזה את העובדה שלספרס יכול להיות קשה מאד להיות קונטנדרים אמיתיים לתואר העונה ואת הבדלי הגיל בין אולדריג' לקוואי ואת האפשרויות המאד מאד מצומצמות של הספרס להשתדרג על ידי טריידים – זה ברור שהמחשבות על להטריד את אולדריג' יגיעו במוקדם או במאוחר…

      אם הייתי צריך לנחש, אז הייתי אומר שאין שום סיכוי לטרייד עליו לפני 15 לדצמבר (גם כי הספרס ירצו מינימום של זמן כדי להעריך את סיכויי הקבוצה וגם כי הרבה יותר שחקנים נכנסים למעגל הטריידים בתאריך הזה), אולי סיכוי אפילו יותר גבוה לקראת סוף מועד ההעברות בפברואר, והכי הגיוני זה שטרייד כזה יקרה בכלל רק בקיץ הבא – הכל תלוי במה סאן אנטוניו הצליחו לעשות העונה.

      1. אל תתחמק עכשיו: אתה כתבת שהספארס מחפשים עליו טרייד. אני כתבתי שההיפך הוא הנכון: הוא זה שרוצה לעבור.

        1. מנחם אתה חייב להפסיק להתיחס לשטויות שמאכילים אותך בהן ואתה מעביר לאתר כתורה מסיני .
          הבעיה איתך שאין לך מערכת בקרה כח מה שאתה קורא כתה מוריד לכאן ללא יכולת ניתוח או הבנה….
          אז אם כך למה אתה מתפלא שאנשים כמו ברוך התלבשו כאן על האתר ומורידים את רמתו .
          לדעתי הגיע הזמן לקחת אחריות .
          תעביר את המפתחות לרועי ותתפטר ….

  14. ניק יאנג הוא לא הטוב ביותר במשחקי ההכנה אבל הוא בהחלט המפתיע מכולם! פתאום הבנאדם נהיה רציני ואני מרוצה מזה מאוד כי הוא ממש חשוב לקבוצה. ניק יאנג מבחינת כישרון שחקן מעולה שמביא שינויים בזכות השלשות.

  15. חחח נשפך לי הקפה, שמנחם יתפטר כמו שלמרכוס יעבור לג"ס,
    מנחם עושה את זה בשבילו, לקבל חיבוק חם מישראלים בעולם,
    לזכותך פומה לאחר שירדתי עליך אני חוזר בי.
    במלחמת הגירסאות המגוחכת של דדי ומנחם אין פתרון.
    אף אחד מהם לא יודה בטעותו.
    אחלה מעורב לרב תגובות טובות ואולדריג' מטומטם אחד
    למה לא ליהות מס 2 3 (גם 6 מאנו הרבה כבוד)
    למרקוס הולך ליפול חזק.

    1. למרקוס יעבור לגס תמורת דוראנט או קארי ….
      ואל תשכחו היכן קראתם על כך לראשונה….
      אמרתי לך אלו התגובות שאני משתדל לא לכתוב .
      כי ברוב המקרים הן לא מוסיפות לענין הפעם הענין מעט חריג ….
      אולי חריג מבחינה ילדותית אז הרשיתי לעצמי קריאה לסדר …
      על התבטאות בענין רוז בנוסח טוב שכך הסתיים מענין אם המקרה היה קורה לבת של מישהו גם היינן קוראים תגובה בנוסח הזה …?
      יש לפעמים תגובות מעט חריגות באתר הזה …

  16. אני לא מוצא את הדף הראשי של הקרוסאובר.
    רק כתבות ספציפיות
    מישהו יכול לעזור? אני מת לראות זויות חדשות על הליגה

  17. תודה על המעורב מנחם, פייס מיי זובי היה חזק חחחח.
    ניק יאנג ממה שהספקתי לראות מפתיע לטובה במשחקי ההכנה, ראוי לציין גם את ברנדון אינגראם שמתקדם ממשחק למשחק והראה ניצוצות ב-2 המשחקים האחרונים נגד הווריורס. לין למד בהארוורד?? לא היה לי שמץ.
    למרקוס חי בסרט רע, שיכופף קצת את הראש כי קוואי לא רואה אותו מקילומטר.

  18. עם כל הכבוד לאתר החדש האתר הזה הכי טוב בעולם בשבילי
    ובשביל אחרים,
    תודה גדולה על כל הקיץ, למנחם ולכל הכותבים והמגיבים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט