אולי בשנה האחרונה של דירק נוביצקי ועם האריסון בארנס ואנדרו בוגוט המאבריקס מכוונים בחזרה לטופ. הם יוכלו להגיע לשם?
אולם ביתי: אמריקן איירליינס סנטר, 19,200 מקומות.
מאזן בעונה שעברה: 40-42, מקום שישי במערב והדחה בחמש משחקים בסיבוב הראשון. דאלאס הודחו בסיבוב הראשון בפעם הרביעית ב-5 השנים האחרונות.
מאמן: ריק קרלייל. שנה תשיעית בדאלאס ו-15 כמאמן ראשי (עבר בדטרויט ובאינדיאנה). 1,132 משחקים כמאמן ראשי, 661 ניצחונות. אליפות וגמר ברזומה, שניהם עם המאבס.
שחקנים שהגיעו: האריסון בארנס ואנדרו בוגוט מגולדן סטייט (אחד שחקן חופשי, השני בטרייד), סת' קארי וקווינסי אייסי (מסקרמנטו), אי ג'יי המונדס (דראפט), ניקולס בוריסינו (ארגנטינה), קייל קולינסוורת', דוריאן פינלי-סמית', ג'ונתן גיבסון, קית' הורנסבי וסי ג'יי וויליאמס (במחנה האימונים של הקבוצה, ככל הנראה רק גיבסון יעשה את הקבוצה).
שחקנים שעזבו: זאזא פאצ'ואליה וג'אבל מקגי (לגולדן סטייט), צ'נדלר פרסונס (לממפיס), ג'רמי אוואנס (לאינדיאנה), ריימונד פלטון (לקליפרס), דיוויד לי (לסן אנטוניו), צ'ארלי וילאנובה (שחקן חופשי, יכול להיות שפרש).
חמישייה צפויה: דרון וויליאמס, ווסלי מת'יוס, האריסון בארנס, דירק נוביצקי, אנדרו בוגוט.
העונה שעברה: אחרי הדיאנדרה ג'ורדן גייט (סיכם בדאלאס ואז חזר בו כדי להשאר עם הקליפרס), המאבריקס לא נשארו עם יותר מדי אופציות ונראו כקבוצה שבדרך הבטוחה לתחתית. הם הצליחו להחתים את זאזא פאצ'ואליה ולהביא את דרון וויליאמס אחרי שנים עגומות בברוקלין בתקווה שבית ההבראה הידוע של קרלייל יציל לו את הקריירה.
זה עבד. דאלאס פתחה את העונה טוב, מעבר לכל הציפיות, והגיעה ל-13-19 ומאוחר יותר ל-22-28. זה הספיק בשביל להשאר מאחורי ארבעת הגדולות של המערב: גולדן סטייט, סן אנטוניו, אוקלהומה סיטי והקליפרס. נראה שאנחנו בדרך לסדרה מותחת של דאלאס הנבגדת נגד דיאנדרה, אבל אז הספסל (או יותר נכון העדרו) נתן את אותותיו והמאבריקס נפלו ל-33-33 והיו בסכנת הדחה ממשית מהפלייאוף.
אז הגיע מהלך מבריק של קרלייל. שילוב ג'יי ג'יי בריאה בחמישייה לצד ריימונד פלטון ודרון וויליאמס – 3 פוינט גארדים – היה פשוט נהדר. דאלאס קלעה ב-6 מ-7 המשחקים הבאים שלה 105 נקודות לפחות. ההרכב הזה שחרר את הג'רמנייטור, שמ-17.5 נקודות למשחק ב-44.5% עלה ל-19.7 נקודות למשחק ב-52.5% אחרי פגרת האול-סטאר.
ההתעוררות של דירק, יחד עם הרכב שלושת הרכזים, מילאה את דאלאס באנרגיה שהספיקה עד לפלייאוף. ההגנה הבינונית שלהם לא הצליחה לעצור את אוקלהומה סיטי החזקה יותר מדי. הם הצליחו לעשות את זה במשחק השני בסדרה בו הת'אנדר קלעו 84 נקודות בלבד, אבל 119 נקודות בממוצע בשאר המשחקים הובילו ל-4-1 של הת'אנדר ולסיום הפלייאוף של דאלאס אחרי סיבוב אחד בפעם השלישית ברציפות.
העונה הנוכחית: דאלאס עשו בקיץ 2 מהלכים משמעותיים. הראשון היה הויתור על צ'נדלר פרסונס והבאת האריסון בארנס במקומו. בארנס יותר צעיר מפרסונס אבל הוכיח הרבה פחות ממנו בליגה. הוא היה אופציה חמישית לא רעה בגולדן סטייט ודאלאס מקווה להשתמש בו כאבן פינה מסויימת, לא בהכרח פרנצ'ייז פלייר, בעתיד. כבר העונה הוא יקבל נפח גדול יותר משקיבל שנה שעברה בג"ס ויצפו ממנו ל-14 נקודות במשחק. הוא נשק התקפי פחות יעיל מפרסונס של 2015/16, אבל יותר צעיר ממנו ב-5 שנים ויתכן שישתלם יותר בטווח הארוך.
הרים פרוטקטור שדאלאס צריכה מאז עזיבת צ'נדלר. בוגוט.
הוספה משמעותית שנייה של דאלאס היא אנדרו בוגוט, עוד רווח של דאלאס מהמעבר של דוראנט לגולדן סטייט. דירק נוביצקי תמיד הצטיין ליד סנטרים "נגרים", כאלו שמצטיינים בהגנה על הצבע ובריבאונד. הוא כיכב ליד אריק דמפייר והגיע לאליפות ליד טייסון צ'נדלר. הוא כמעט השיג סנטר כזה עם ג'ורדן ובוגוט נראה כמו jackpot אחד גדול. לא רק שאין ספק בקשר ליכולות ההגנתיות שלו, הוא מוסיף משהו שהיה במימד מסויים עם פאצ'ואליה ויתחזק רק עכשיו עם האוסטרלי, תנועה יעילה ללא כדור.
וויליאמס, מת'יוס ונוביצקי היו טובים בקליעות לאחר חסימות בהתקפה (וויליאמס עם 1.01 נקודות פר פוזישן, נוביצקי עם 0.96 ב-46.7% מהשדה ומת'יוס עם 0.95) ושילוב המומחיות של בוגוט יוכל לשפר מאוד את ההתקפה של דאלאס יחד עם השנת ניסיון של וויליאמס לצד מת'יוס (ונוביצקי). מההיבטים האלו זה היה קיץ טוב של המאבריקס, אבל נשארו לא מעט סימני שאלה.
הסימן שאלה הבולט מכולם הוא העומק. נוביצקי כבר בן 38, בארנס שיחק שנה שעברה 66 משחקים וזאת הייתה העונה היחידה בה עבר את החצי שעה למשחק, וויליאמס עבר פעם אחת את ה-70 משחקים מאז 2010 ואי אפשר לצפות מבוגוט ליותר מ-20-25 דקות איכותיות בערב. מה יש מאחוריהם? ג'יי ג'יי בריאה ודווין האריס לא רעים בכלל והשילוב של הראשון לצד וויליאמס ומת'יוס בחמישייה הציל לדאלאס את העונה.
לצד שניהם עוד תוספת חשובה היא סת' קארי. קארי קאץ' אנד שוטר מצויין שעדיין לא קיבל מספיק קרדיט בליגה ויוכל להיות מאוד מאוד אפקטיבי ליד וויליאמס ובוגוט. קונוטציות מסויימות שיכללו אותו, את וויליאמס ואת בריאה יהיו יעילות לא פחות מהשילוב של שני האחרונים יחד עם פלטון ומאוד סביר שקרלייל ישתמש בהן העונה. בעמדת הפוינט גארד דאלאס מסודרת, אבל יש כנפיים מאוד דלילות. ג'ונתן גיבסון וג'סטין אנדרסון הם קלעים טובים אבל אף אחד מהם לא שומר מצטיין בכנפיים. גם בארנס לא כזה ולכן יפול עומס גדול על מת'יוס בהגנה השנה.
בפרונט קורט יש את דוויט פאוול הלא רע וקווינסי אייסי הבינוני שינסו לתת כמה דקות מנוחה לנוביצקי לצד ההרכבים שיכללו את האריסון בארנס כפאוור פורוורד. לידם יש בעמדת הסנטר את אי ג'יי המונדס וסלאח מג'רי, צמד פוטנציאלים גדול שיצטרכו לצאת מתווית הפוטנציאלים הנוחה העונה. נוביצקי לא יכול לשחק כסנטר בשלב הזה של הקריירה ובוגוט מאוד שביר. מבין השניים סביר שמג'רי יקבל יותר דקות אחרי עונת רוקי סימפטית ואולי אפילו יפתח בכמה משחקים. מאוד יכול להיות שהם יגיעו רק עד לאן שהספסל יקח אותם.
לא בטוח בכלל שהעומק הזה יספיק בשביל להתחרות בקבוצות האחרות שרצות לפלייאוף, שכמעט כולן מחזיקות בספסל עמוק בהרבה. עוד נקודה שחשוב להדגיש היא ההגנה. שנה שעברה דאלאס ספגה ב-32% בזריקות מ-25 עד 29 פיט, הנתון הרביעי הנמוך בליגה, וספגה ב-36% בזריקות מ-20 עד ל-24 פיט (המקום השביעי בליגה). החולשה המרכזית שלהם הייתה בצבע, בו ספגה ב-60.7%. שילובם של מגני טבעת כבוגוט ומג'רי אמור להקטין את כמות הנקודות הנקלעות שם משמעותית וסביר שדאלאס תנסה להגיע למצבים רבים בהם שחקן נתקל באחד מהשניים מתחת לסל. אם זה יקרה הם יוכלו להיות אחת ההגנות הטובות בליגה.
התחזית:
תסריט אופטימי: בוגוט נותן 25 דקות טובות במשחק ומג'רי מגבה אותו ומתגלה כגרסה הטוניסאית של פסטוס אזילי. נוביצקי, בארנס, מת'יוס ו-וויליאמס מרוויחים מההתקפה מלאת התנועה ודאלאס הופכת לאחת הקבוצות היעילות בליגה כשהשילוב של בריאה וקרי בקו האחורי מכריע לא מעט משחקים, כל הדרך ל-45 ניצחונות. בפלייאוף הם מפתיעים את העולם כשעוברים את הטרייל בלייזרס בסיבוב הראשון רק כדי להיות מודחים מול גולדן סטייט ב-6 משחקים בסיבוב שלאחר מכן.
תסריט פסימי: בוגוט נפצע בשלב מוקדם וגומר את העונה. האריסון בארנס נכנס לפיינלס מוד, מה שאומר שהוא מחרב למאבריקס כמה שיותר משחקים, וההתקפה עוברת לניסיונות בידודים כושלים וההגנה מנצלת את העדר היכולת ההגנתית בכנפיים. 30 ניצחונות, המקום ה-12 במערב ובחירת דראפט גבוהה.
תסריט ריאלי: בוגוט ישפר את המאבריקס ב-2 צדדי המגרש, אבל לא יותר מדי. הקבוצה יחסית התחזקה אבל לא בהשוואה לשאר יריבותיה על הכרטיס לפלייאוף והמחסור בספסל נורמלי יפגע בהם בגדול. 40 ניצחונות שיספיקו, איכשהו, למקום השמיני ולהדחה רביעית ברצף בסיבוב הראשון של הפלייאוף. עוד שנה של דריכה במקום.
גיא
20 אוק 2016 06:30:01תודה על פריוויו מצוין, רועי.
אחלה סגל שבעולם.
עכשיו כל מה שנותר לקיובן לעשות, זה להחתים את ה. ג. וולס.
גיא
20 אוק 2016 06:30:54מקום שמיני נשמע לי יותר אופטימי מריאלי.
רועי ויינברג
20 אוק 2016 09:46:10התלבטתי אם הם שמיני או תשיעי, אבל אני חושב שיהיו שמיני בסופו של דבר. מי לפניהם?
חוץ מהקבוצות הברורות (ג"ס, ספרס, קליפרס, טרייל בלייזרס, ת'אנדר, ג'אז) יש כמה שיכולות להכנס ולצאת מהפלייאוף באותה מידה כמוהם: יוסטון, ממפיס ובמקרים חריגים גם דנבר וניו אורלינס. חוץ מזה אם ווסטברוק נפצע אז גם הת'אנדר בחוץ.
לדעתי זה יספיק למקום שמיני, אבל הכל פתוח כמובן.
גיא
20 אוק 2016 11:28:02לדעתי, יוסטון וממפיס לפניהם. נוסיף את גולדן סטייט, קליפרס, טריילבלייזרס, וספרס, וכבר 6 מקומות תפוסים.
מה שמשאיר 2 מקומות לת'אנדר, ג'אז, מינסוטה ודאלאס.
כך שהם זקוקים להרבה בריאות + הרבה מזל בשביל לסיים במקום השמיני.
או במילים אחרות – התרחיש האופטימי (מאוד)
(רק לדעתי, כמובן)
ido
20 אוק 2016 14:36:34Okc definitely out
אסף
20 אוק 2016 15:35:14מצטרף לדעתך גיא שמקומות 7-8 זה התרחיש האופטימי מאוד אבל לדעתי בארנס שווה יותר ממה שהוא הראה בגמר, בוגוט זה בדיוק מסוג הסנטרים שקרלייל מוציא מהם זהב וכמו שרועי ציין 20-25 דק' לערב זה מה שדאלאס צריכה ממנו, מג'ירי הראה בסיום העונה הקודמת שהוא מחליף לגיטימי לעמדה חמש ובקונוטציות נמוכות אפילו פאוול יכול לשחק בעמדה זו.
מסכים שהרבה דברים צריכים להתחבר מאמין שמה שנשאר לנוביצקי בקנה והיכולות אימון של קרלייל להוציא מים מהסלע כן יכניס אותם לפלייאוף מה שכן אין להם שום סיכוי לעבור סיבוב.
zivovivo
20 אוק 2016 06:32:19תודה רועי!
בוגוט זה חיזוק משמעותי כשהוא בריא, אני לא מבין את גולדן סטיט בהקשר שלו.
בארנס טוב מפרסונס בהגנה ,בהרבה,.הוא שומר טוב.
קווינסי אייסי חוץ משהו שחקן מגניב ומלהיב שאוהדים אוהבים, אין לו הרבה כדורסל בעיקר בגלל נחיתות פיזית, הוא נמוך ולא מספיק חזק.
קרי גוניור הואילא רכז הוא קלע הבעיה שקלע בגובה 1.88 זה בעייתי בנבא ולכן הוא מתאים להיות כוכב באירופה.
בנבא צריכים למצוא לו נישה אולי קרלייל יצליח.
לדעתי להשנה הם ידרכו במקום לטווח הארוך כמו שאמרת , בארנס יכול להיות התחלה של בניה, שחקן שני שלישי בקבוצה טובה.
גיא
20 אוק 2016 06:42:45אני לא מסכים שבארנס טוב יותר מפארסונס בהגנה.
בארנס שומר סביר בפיק אנד רול ובפרימטר,
ושומר גרוע על שחקני כנף חזקים (בעיקר בפוסט)
פארסונס טוב בהרבה בהגנה על משחק הפוסט, וסביר מינוס בפרימטר.
רועי ויינברג
20 אוק 2016 09:47:10מסכים בקשר לבוגוט. הובלתם 3-1 בסדרת גמר, שחקן נפצע ואז הפסדתם אותה. הפיתרון הוא לשלוח את אותו שחקן לדאלאס?
בארנס שומר יותר טוב מבוגוט בחילופים ולדעתי זה משהו שדאלאס ישתמשו בו הרבה העונה בגלל העוגן שישחק להם בצבע. לכן יכול להיות שהוא עדיף. חוץ מזה, הוא יכול לשחק כ-4 בהרכבים נמוכים ופרסונס לא.
ברוך רובין
20 אוק 2016 11:04:43כשנוצרת הזדמנות להביא את דוראנט חייב לעשות הכל כדי לנצל אותה, כן דוראנט שווה הרבה יותר מכל השחקנים שעזבו, ומי שלא היה מוותר על כולם בשביל דוראנט היה צריך להיות מפוטר חד וחלק.
רועי ויינברג
20 אוק 2016 12:30:53לפי ההיגיון הזה קליבלנד הייתה צריכה לוותר על אירווינג, לאב וסמית' בשביל דוראנט?
עידו גילרי
20 אוק 2016 12:35:33זו ממש הגזמה בהשוואה. המקבילה בווריורס למה שרשמת זה פחות או יותר קליי תומפסון, דריימונד גרין והאריסון בארנס. אין מצב שהוויורס היו עושים צעד כזה בשביל דוראנט.
המקבילה בקליבלנד לויתור שגולדן סטייט עשו זה פחות או יותר TT, מוזגוב, וסמית'. לא לוקחים?
ברוך רובין
20 אוק 2016 13:51:27עוד פעם לא אמרתי לוותר על הכוכבים התייחסתי אל הסיטואציה הספציפית אך מי שלא היה מוותר על בוגוט,אזילי, בארנס… בשביל להביא את דוראנט הוא לוקה בנפשו.
פומה
20 אוק 2016 14:56:33קשקוש שחקן אחד טוב ככל שיהיה לא טוב משני שחקנים.
ברוך רובין
20 אוק 2016 15:29:06דוראנט הרבה יותר תורם מבארנס אזילי ובוגוט. במיוחד בכדורסל שמבוסס על כוכבים. ממליץ לך לראות מה קורה לקבוצות שמקבלות כמויות של שחקנים על הכוכב שלהם ולמי השתלם הטרייד.
שאול
20 אוק 2016 22:16:41ומה פתאום שדוראנט היה מסכים לעבור לדאלאס? כבר יותר טוב להשאר באוקלהומה עם מה שעשו כדי להשאירו.
zivovivo
20 אוק 2016 06:49:58בפרימטר פרסונס חלש, זה לא על סמך סטטיסטיקות אלא =על סמך מה שראיתי, קל לקלוע עליו שלשות.
הוא מאחר לחילופים וכאלה, בתדירות גבוהה.
גיא
20 אוק 2016 07:08:40בזה אני חייב להסכים – פארסונס לא משהו בחילופים.
מגבון רטוב
20 אוק 2016 06:55:06תודה רבה..
סתםפאקראחד
20 אוק 2016 07:43:30תודה רבה על הפריוויו המושקע והמעניין. לא מסכים איתך על דבר אחד – פרסונס זה פיקציה, בוודאי לא פחות מבארנס. הבנאדם עסוק כל הזמן באינסטגרם ושטויות וקשה לי לראות איך הוא הופך לכוח רציני בקבוצה.
Berch
20 אוק 2016 08:47:27סקירה מצויינת
המשגיח
20 אוק 2016 08:55:50פריוויו מעולה. שאפו לקיובאן שתמיד, אבל תמיד עושה את כל מה שאפשר כדי לשמור על הקבוצה תחרותית, ועל החוזה הגדול לדירק לקראת הסוף.
בארנס? סימן שאלה גדול. יש ממנו המון ציפיות העונה, ואני לא יודע אם הוא יצליח לעמוד בהן. עם זאת, ההימור עליו מובן לגמרי.
הוא צעיר, אתלטי, מגן, וגם מגיע מבית הספר של גולדן סטייט, כשבוגוט בטוח יעזור לו בחדר ההלבשה.
עידו גילרי
20 אוק 2016 09:38:04בריאה פלטון והאריס יחד על המגרש? נשמע נורא. מי קולע ומי שומר בהרכב הזה?
לקרלייל שוב תהיה עבודה לא פשוטה בלהדביק ביחד את כל החתיכות שהגיעו השנה וגם לדאוג שהם יישארו שלמות.
לא אופטימי לגביהם אבל במערב הלא ברור של העונה פלייאוף הוא אפשרי.
רועי ויינברג
20 אוק 2016 09:49:39התבלבלתי עם די-וויל (במקום האריס). זה נשמע מוזר על הנייר אבל עבד להם בחלקים מסויימים של העונה. שלושה שחקנים שנולדו באותו יום (26 ביוני 1984) אגב.
עידו גילרי
20 אוק 2016 09:52:21גדול
עידו גילרי
20 אוק 2016 09:55:06עדיין זה לא נשמע הרבה יותר טוב.
עידו גילרי
20 אוק 2016 10:30:07אתה בטוח שלהרכב הזה התכוונת? כי הם היו די מעט יחד על הפרקט והתוצאה הייתה די גרועה.
רועי ויינברג
20 אוק 2016 11:16:06חושב שכן, למרות שהיו להם הרכבים טובים יותר עם 2 רכזים בלבד.
עידו גילרי
20 אוק 2016 11:20:20רק 60 דקות כל העונה בנט רייטינג של 8- ובתקופה שצינת רק 6 דקות עם נט רייטינג של 50-.
יאיר
20 אוק 2016 09:49:11הפריוויו מעולה אבל אני חייב למחות ולהגיד שלקרוא לבוגוט "נגר" זה רחוק מהמציאות.
בוגוט הוא סנטר אינטילגנטי עם חוכמת משחק וראיית משחק מעולות, יש לו קליעה רכה והוא גם פיזי. זה שהוא הדגיש רק אלמנטים מסוימים מהיכולות שלו בג"ס לא מצדיק כינוי מעליב שמתאים ליאן מהינמי אולי
רועי ויינברג
20 אוק 2016 09:51:10גלעד התייחס לזה לא מזמן באחד הפוסטים שלו. הוא לא בדיוק נגר כמו מהינמי או אמיר ג'ונסון אבל הוא כן שחקן שמשלב בין "נגרות" לבין כמויות מסחריות של חוכמת משחק.
אפלטון
20 אוק 2016 12:04:44ממש לא נגר. הכי רחוק מזה.
נגר לפי ההגדרה הוא שחקן שבא 'לתת גוף'.
בוגוט כשרוני בטירוף, אולי הסנטר המוסר הכי טוב בליגה, ראיית משחק מרשימה ובהינתן הצורך גם בעל תנועות מעולות בפוסט.
החיסרון היחיד שלו הוא כמות הדקות המוגבלות שהוא יכול לתת.
לדעתי דאלאס יעשו את הפלייאוף. כי קרלייל.
הנופלות יהיו ממפיס ויוטה
יאיר
20 אוק 2016 12:07:59אם ככה אז כל גבוה שמתאמץ ונלחם הוא גם נגר. בוגוט יודע לעשות כל מיני דברים הוא אולי אמן עץ אבל בטח לא סתם נגר
רועי ויינברג
20 אוק 2016 12:29:34אוקיי, מקבל את זה, אבל לא חושב שמינסוטה תיפול אלא יוסטון (מצטער) וממפיס.
עגל
20 אוק 2016 12:58:30ליד קרי וקליי כל אחד נראה כמו נגר
MBK
20 אוק 2016 09:52:06הרגע המרגש של העונה – נוביצקי מגיע ל 30000 נקודות
התקרה של הקבוצה זה מקום 7 במערב
yamani1000
20 אוק 2016 10:04:44+1
הישג מדהים. לפני 20 שנה לא הייתי מאמין שאירופאי יגיע למעמד של דירק ב NBA
yamani1000
20 אוק 2016 10:05:26אגב, אם דירק יוציא מעצמו עוד 2 עונות ברמה הזו פחות או יותר, יוכל לעבור גם את MJ ברשימת קלעי כל הזמנים
שמייקל
20 אוק 2016 10:47:57לדעתי הקבוצה הכי מאוזנת בליגה, אני מהמר עליהם כהפתעה אדירה- גמר מערב.
פומה
20 אוק 2016 15:01:40לא תהיה הפתעה .
הרכבים נמוכים עם בריאה קארי וליאנס נוביצקי בוגוט ןבארנס כמחליף יגרמו לקבוצוה להעלות עשן. הם יוכלו להיות הגס האמיתית העונה.
רועי ויינברג
20 אוק 2016 17:09:56לא הייתי רוצה לפגוש אותם בפלייאוף
פומה
20 אוק 2016 23:50:24הכונה לומר כי הצלחה במקרה דנן זו לא הפתעה .
הקבוצה נבנתה לרוץ כשהוסיפו לה הרכבים לא מתאימים או כשצנדלאר נהיה מבוגר מדי אז לא עבד להם.
נוביצקי קלעי מדהים כשהוא חופשי חם ורץ בקצב איטי אין לשחקן מסוגו יתרון.
עכשיו כשיחזרו לרוץ עם הרבה גארדים מהירים הקבוצה תיראה כפינשנראתה בתקופה הגדולה.
מה בענין שמירה וגיל.
נוביצקי לא היה שומר גדול בעבר אז בזה דוקא יש שיפור .
כמה כוח יהיה לו לרוץ ?
יותר כוח כי יש לו מחליפים זריזים שיורידו מעליו הרבה עומס ודקות.
אז גם בזה אין להם בעיה .
סער ברעם
20 אוק 2016 11:44:20זה נראה שזה ימשיך באותו קו. תודה!
סומסום
20 אוק 2016 12:14:25אם אפשר לקחת משהו מהפוסט-סיזן, דאלאס לא נראית טוב. פשוט כבדה מדי, והגיל, מה לעשות, עושה את שלו. כשבמערב רצים הסוסים הצעירים של מינסוטה, אפילו יוסטון מתחילה לקבל גזרה חתיכית במודל החדש, זה לא יספיק.
ג"ס, ספרז, קליפרס, פורטלנד, יוטה, ממפיס, מינסוטה, יוסטון עדיפות.
סומסום
20 אוק 2016 12:15:21(צ"ל פרה-סיזן, כמובן. הבייסבול משגע את השכל)
עגל
20 אוק 2016 12:57:44דאלאס מזכירה לי את ממפיס – קצרה מדי וזקנה מדי אבל כל שנה שתי הקבוצות האלה הן עוף החול האמיתי שמוציא מים מהסלע (שתי קלישאות במשפט אחד!)
דאלאס וגם ממפיס גבוליות אבל אני מאמין שאחת מהשתיים תיכנס לפלייאוף. אני לא מבין את המזלזלים ביוסטון, אנחנו עוד נפתיע בגדול. טובים בהרבה מפורטלנד ויוטה.
סומסום
20 אוק 2016 13:09:29חייב לומר שצפיתי במשחק אמש, עם דאלאס, ומאוד-מאוד התרשמתי מיוסטון להפתעתי. הארדן עם השוטרים גורדון ורייאן אנדרסון, פשוט שידוך מצוין. גם קלינט קאפלה, משוחרר מהווארד, אולי בעונת הפריצה שלו. הרבה חדווה במשחק של הרוקטס, דבר שלא ראינו כבר נצח.
עגל
20 אוק 2016 17:17:20נכון. עכשיו רק צריך לחזור להגנה של פעם. אם ד'אנתוני מסוגל בכלל לאיית את המילה הזאת
אסף
20 אוק 2016 17:40:01מי שומר ביוסטון עגל זאת השאלה… בברלי יחפה מספיק על הארדן? מלבד קפלה מי מגן טבעת? אין ספק שהתקפית יוסטון תלהיב כמו הקבוצות של דאנטוני אבל לדעתי ההגנה והצפיפות באזור מקומות 4-10 במערב תפגע בהם.
עגל
20 אוק 2016 18:47:22אם ההגנה תחזור להיות ממוצעת בליגה דיינו
שגיא נאור
20 אוק 2016 13:38:57פריוויו נהדר רועי, תודה רבה.
ההבדל שיכול להעניק למאבריקס מקום בשמיניה הוא קרלייל, בשפיץ של המאמנים בליגה שקצת נשכח עם הסגלים הבינוניים של השנים האחרונות.
אני רואה קבוצה מאוד מאוזנת עם הגנה משופרת בעזרת בוגוט ואם תצליח להישאר בריאה אני מאמין שיעשו פלייאוף.
אסף
20 אוק 2016 17:43:31קרלייל זה האקס פקטור של דאלאס במאבק על הפלייאוף אפילו יותר מנוביצקי האדיר
אורי נוימן
20 אוק 2016 16:33:53תעשו שוב מנהרת הזמן זה היה נהדר
אהוד בן יוסף
20 אוק 2016 16:34:53אני בעד. מנהרת הזמן זהו האחר הטוב ביותר שקראתי פה.
אש ומים
20 אוק 2016 16:42:41פומה אתה מגיב גרוע שטוען שהכתבות בינוניות תעבור לןןאן.
מנהרת הזמן זו רמה גבוהה ועוד…
עגל
20 אוק 2016 17:19:33אגב תגובות, בוואלה ספורט כבר אי אפשר להגיב? היה שם בחור בשם פיני והיה משעשע לקרוא אותו
מנחם לס
20 אוק 2016 17:24:17אני כנראה אחד היחידים בכל האתר שלא סובל את קרלייל. לדעתי הוא סנוב נפוח, עקשן, ושומר טינה.
אני יודע שהוא לקח אליפות. יש לו הפעם שוב סגל מצויין.
SHOW US THE MONEY, בלי תרוצים!
ורועי, פריוויו מצויין!
רועי ויינברג
20 אוק 2016 19:56:35תודה מנחם. אתה באמת חושב שיש להם firepower שמספיק לטופ 4 מערב?
אש ומים
20 אוק 2016 17:41:14נפוח שומר טינה ומקלל מגיבים כאן זה אתה מנחם,
ההשתקפות שלך, הרי לא תודה אלא תראה זאת באחר,
פומה
20 אוק 2016 23:56:15למה לקחת לי את התגובה שהחלטתי לא לכתוב…?
לא לכתוב כי בלאו הכי לא אשנה כלום…
אבח לפחותמטל תכתוב טת מה שרציתי לכתוב והחלטתי לא חכתוב….
בקיצור תפסיק לקרא את המחשבות שלי בבקשה החלטתי לא לכתוב את התגובה הזו זה לא אומר שמותר לך לכתוב אותה.
אש ומים
20 אוק 2016 17:46:01פיני ניהיה משהו נורא, טיפוס שלא מאמין שטעה אי פעם.
נוד נפוח על פארש כמו מנחם ודדי שכמעט גרועים כמוהו
רועי ויינברג
20 אוק 2016 18:17:40לא מסכים בקשר למנחם ודדי, אבל זה לא העיקר. פיני לא מגיב פה
עגל
20 אוק 2016 18:56:37אבל מה קרה לתגובות שם, זה כבר לא קיים (חיפשתי ולא ראיתי שום דבר 🙁 )
הברון מקריית אקרון
20 אוק 2016 18:55:32יופי של פריוויו רועי, וכמו שחלק כתבו כאן אני גם מאמין שדאלאס השנה לא יהיו בפלייאוף וזה הזוי כי הם היו במזרח אין לי ספק שהם היו שם.. חוץ מזה מקווה לעונה בלי פציעות של מת'יוס..
דטלף
20 אוק 2016 19:42:33המונדס וברוסיאנו נראו טוב מאוד במשחקי ההכנה. יש מצב שהשיגו מציאות.
דדי
20 אוק 2016 19:53:12לא יעשו פלייאוף השנה. אפילו לא ממש יתקרבו לדעתי.
10 ומטה.
דדי
20 אוק 2016 20:12:41https://pbs.twimg.com/media/CvLmuSBVIAAMMlg.png
דדי
20 אוק 2016 20:13:18האריסון בארנס בפרי סיזן ^^^
ברוך רובין
20 אוק 2016 22:42:12האריסון בארנס פשוט בדיחה אני לא יודע איך נתנו לו מקס למרות הגיל ,שחקן רול פלייר ולא יותר, שחקן הגנה לא טוב ושחקן התקפה סביר (ובפלייאוף נוראי), אני לא רואה אותו מוסיף כלים למשחק שלו וכאשר ההגנה מתמקדת בו האחוזים האלה משקפים (האחוזי קליעה שלו מול שומר נוראיים. אני מסכים איתך מאוד בתחזית הקבוצה הזאת הייתה חייבת ללכת לבנייה מחדש והחתמה של בארנס פשוט לא טובה. אני מתכנן להגיע לביקור בישראל בינואר (הנכד שלי מתגייס) ואשמח לשבת ולדסקס איתך על ה NBA.
דדי
20 אוק 2016 23:30:22בכיף. מגיע מאיפה ?
ברוך רובין
21 אוק 2016 00:44:47אני גר באפר איסט סייד ב4 שנים האחרונות, עברתי לשם מסיאטל כדי להיות קרוב יותר למשפחה שלי.
פומה
20 אוק 2016 23:59:29נו שוין
אחרי כל כך הרבה שנים ששיחקת ואימנת בנבא אתה בהחלט יכול לקרוא לכל שחקן שלקח מליונים ואליפות שם בדיחה….
אתה באמת מבין גדול …
ברוך רובין
21 אוק 2016 00:56:58יש מגיבים שלא שווה להתייחס אליהם, אך אני באופן די נדיר אענה לך איזה כלים במשחק יש להאריסון בארנס? הוא קולי ב37% אפקטיבי מול שומר (נמוך מאוד), קולעים עליו בכמעט מ7 % מכל הטווחים. ואני אפילו לא רוצה לדבר על הממוצעים שלו בפלייאוף, מדובר בשחקן בינוני ולא יותר שממש לא תורם לבנייה מחדש של דאלאס, ואני לא רואה מצב שבו הם מגיעים לפלייאוף העונה איתו (לכן המטרה של ההחתמה שלו מיותרת).
דדי
21 אוק 2016 03:48:13יפה לך ברוך. הנחתי שאתה מערבי, אבל העיקר שאתה אוהד את הקבוצה הנכונה…
דבר איתי בינואר.
דרור
20 אוק 2016 20:21:23יש תגובות בוואלה עגל, תגלול למטה. אמנם בוגוט שומר טוב וחכם (מקווה שיתאושש מהפציעה), אבל הרכב של דרון קארי בריאה נוביצקי איתו? זה מתכון למאתיים הפרש.
רועי ויינברג
20 אוק 2016 20:24:41זה לא הרכב שיכול לרוץ עכשיו משחק שלם. אבל אם מחפשים שחקנים שיעשו בלאגן על המגרש לכמה דקות וישנו מומנטום של משחק, הם מתאימים
דרור
20 אוק 2016 20:23:20מצדיק את החוזה
אחד העם
20 אוק 2016 20:53:35אם יש מישהו שיכול להוציא פלייאוף מהחבורה הזו זה קרלייל, איכשהו הוא מציג כל שנה שלם שגדול בהרבה מסך חלקיו.
שאול
20 אוק 2016 22:25:36מעניין שלא ראיתי אף מגיב, בכל הפריוויואים, שלא מסכים שצמרת המערב תראה ג"ס, סן אנטוניו, והקליפרס, בסדר הזה. אחריהן הכל פתוח, כך שדאלאס יכולה להגיד לפלייאוף, ויכולה גם לא (בכל השנים האחרונות הם התנדנדו על גבול הפלייאוף).
אש ומים
21 אוק 2016 00:17:15במנחם ודדי, יש תכונות כתיבה טובות לרב,
רק הדעתנות החד צדדית שלהם מגיעה לכמעט פיני בוואלה
והרי רואים שהם טועים חופשי.
פרוויו טוב.