Free No More 2016 – נואה, ביומבו, דנג / עומר מזיג

טוב, סיימנו עם רוב השחקנים הגדולים וגם העונה תכף מתחילה, אז אני אעבור לפורמט יותר קצר – משהו כמו 300 מילים לשחקן.

ג'ואקים נואה והשיער שלו לניקס – 72,590,000$ לארבע שנים – 18.1$ מיליון לעונה

נירמול משכורת לעונת 2015-16 – 12.3 מיליון דולר.

מאז שנבחר לשחקן ההגנה ולחמישיית העונה של הNBA ב2014, עברו על נואה שנתיים רעות מאוד. נואה תמיד היה שחקן פציע, אבל בשתי העונות הסדירות האחרונות הוא שיחק רק 86 משחקים – כמעט חצי מהמשחקים האפשריים.

בהתאמה, גם המספרים שלו צנחו:

הדבר הכי בולט כאן – גם מצד העלייה באסיסטים וגם מצד הירידה באחוזי השדה ובכמות הזריקות – הוא שהוא לא מהווה יותר איום קליעה לסל. לנואה יש יכולת מסירה מצוינת מהHigh Post, שאותה הוא למד לנצל יותר ויותר בשנים חסרות הרכז בשיקאגו, אבל 38% מהשדה לסנטר זה מספר מחפיר – מה שגורם לי לחשוד שהיתרון הזה יעלם ברגע שהגנות יבינו לאט לאט שפשוט לא צריך לשמור עליו.

הגנתית הוא אמור להמשיך להיות מעולה. הבולס תמיד היו טובים יותר איתו על הפרקט בצד הזה של המגרש, והוא בעיקר מסתמך על יסודות ועבודת רגליים טובה ופחות על אתלטיות, כך שהוא אמור להזדקן בסדר באספקט הזה.

ההימור של הניקס על השילוב שלו עם רוז קצת מוזר. הציוות הזה אמנם כבר עבד טוב עבור הבולס, אבל זה היה לפני הרבה שנים והרבה פציעות לשניהם. בשנים האחרונות הם לא שיחקו הרבה דקות ביחד, וגם אלה לא היו נוק-אאוט סטטיסטי לטובת הבולס, כולל NetRtg שלילי של 9- ב240 כאלה בעונה האחרונה.

גם השילוב עם פורזינגיס לא לגמרי הגיוני – הייתי מצפה שההורנסק ירצה לשים לידו שחקן פנים עם יכולת סיום טובה מתחת לסל, מה שיחלק את המגרש קצת יותר טוב. במקום זה, יש לידו עכשיו שחקן שאפשר לעזור ממנו בקלות יחסית (יריבות עדיין יחששו מריבאונדי התקפה). דווקא הגנתית זה יכול להיות מעניין, כשפורזינגיס ישמור על 5ים גדולים ונואה על מספרי 4 זריזים יותר.

 

אני לא אוהב את ההחתמה הזו. מבחינה מקצועית יש צידוקים ראויים – וזה יהיה גם מקום טוב להזכיר שהוא גבוה מצוין לשיטת המשולש.

אבל זה המוווווון כסף לתת לסנטר שהפסיד אחוז גדול מהמשחקים בקריירה שלו, ושיחק בעונה שעברה 635 דקות בסך הכל. נואה יהיה בן 32 בפברואר, והשנתיים האחרונות של החוזה הזה – מובטחות לחלוטין – יכולות להפוך למעמסה גדולה על הניקס.

אלה בדיוק השנים שבהן פורזינגיס אמור להפוך לאולסטאר שמלו – שעדיין אמור להיות רלוונטי אז – חיכה לו. 19 מיליון דולר על הספרים בשנים האלה, על סנטר זקן שנפצע המון, זה מהלך עם סיכון גבוה שיש סיכוי טוב שידפוק אותם בעתיד הרחוק.

בקיצור – Classic Knicks Stuff

FAR=3

ביסמאק ביומבו למג'יק – 72,000,000$ לארבע שנים – 18$ מיליון לעונה

נירמול משכורת לעונת 2015-16 – 12.2 מיליון דולר.

ביסמאק ביומבו – שם שכל פעם שנאמר בקול גורם לי לחשוב על:

https://www.youtube.com/watch?v=qIBDmqgewMQ

בהיעדר זכויות בירד, היה די ברור שטורונטו למעשה Will let him go, והפלייאוף האחרון העלה את המניה שלו לשמיים.

ודי בצדק. מהפציעה של יונאס במשחק 3 מול ההיט ועד ההדחה מול הקאבס, ביומבו היה העוגן ההגנתי של הראפטורס, וכנראה גם השחקן הכי שמח בפלייאוף 2016 – שני דברים שאפשר לראות בבירור בוידאו הבא:

https://www.youtube.com/watch?v=v380rlzNaCI

הוא היה מעולה עם ממוצעים של 8 נקודות 11 ריבאונדים ו2 חסימות ב33 דקות משחק. בתקופה הקצרה הזו, הוא היה השחקן השני הכי חשוב של הראפטורס – והם היו עם NetRtg של 5+ בדקות שהוא על המגרש, ו25- כשהוא יורד.

אבל יכול להיות שהגזמנו קצת? ביומבו ישתכר השנה 17 מיליון דולר – יותר מב5 שנות הקריירה הקצרה שלו ביחד – ואחרי הכל, מדובר ב"נגר" שבנגרים.

הוא לא מסוגל לעשות שום דבר מחוץ ל10 feet – וזה כולל למסור. אם מנרמלים את המספרים ל36 דקות, הוא מוכח כריבאונדר וחוסם מהטובים בליגה, אבל חשוב לזכור שזה בעיקר מול שחקני ספסל – ולא מול האתלטים הכי טובים שיש לליגה להציע.

הוא היה מעולה בפיק&רול השנה עם PPP (נקודות לפוזשן) של 1.18 בעונה הרגילה ו1.54 פסיכי בפלייאוף, אבל זה היה ליד קייל לאורי, שמתמחה בתחום. לא בטוח שעם פייטון הלא מנוסה (0.68 נקודות לפוזשן מפיק&רול השנה – אחוזון 28 בליגה) זה ילך כל כך טוב.

והוא לא יכול לשחק בעמדה 4. יודעים כמה דקות "ביז" שיחק עם יונאס בעונה שעברה? 0 עגול. זה יקשה מאוד על ציוות שלו עם ניקולה וויצ'ביץ – שחקן נוסף שרגיל לשחק בלעדית בעמדה 5 – וזה משמעותי מאוד כשמדברים על שני שחקנים מרכזיים כל כך בקבוצה.

לעומת זאת, השילוב עם איבאקה בקו הקדמי – "AKA "The Congo Frontline – אמור להיות מושלם. איבאקה יספק ריווח קריטי והרבה נקודות מבחוץ (איזור שביומבו חלש בו), וביומבו ינקה את הלוח משני צידי המגרש (איזור שאיבאקה חלש בו).

אה, ותנסו לקלוע עליהם סל בצבע. ווגל יצחק לכם בפרצוף.

הבעיה העיקרית כאן היא שזה יותר מידי כסף לשחקן שישחק 20-25 דקות למשחק, והכישורים שלו לא ייחודיים כל כך. אני תמיד חושב על מקרים כאלה בצורה הזאת – אם אפשר לקבל 70% ממה שהשחקן נותן ב30% מהכסף, צריך לחשוב קצת על הכדאיות.

אני מבין שלא הרבה שחקנים חופשיים באים לאורלנדו, אבל היא לא הקבוצה המתאימה לתת לו את הכסף הזה. זה יכל להיות חוזה עם FAR של 7 או 8 אם הייתה נותנת אותו קבוצה אחרת, עם ריווח ורכזי פיק&רול טובים (וושינגטון, פורטלנד).

אם ביומבו יהפוך לשחקן שהמג'יק רוצים שיהיה, זה יהיה שנתיים מהיום, ואז כבר תישאר לו רק שנה אחת מובטחת לחלוטין על החוזה. החוזה הזה היה נראה הרבה יותר גרוע בזמן החתימה, אבל אחרי קצת מעבר על הנתונים והחוזים האחרים, ובעיקר על שאר הקיץ של אורלנדו (שנגיע אליו בתקווה), הוא נראה פחות נורא בהשוואה.

FAR=4

לואל דנג ללייקרס – 72,000,000$ לארבע שנים – 18$ מיליון לעונה

נירמול משכורת לעונת 2015-16 – 12.2 מיליון דולר.

דנג אחד השחקנים הכי Underated בליגה בעיני.

הקבוצות שלו תמיד טובות יותר איתו על המגרש – ולא מפתיע שהוא דורג שמיני, חמישי, ושישי מבין הSF בליגה בRPM בשלוש השנים האחרונות בהתאמה. ואם זה לא אומר לכם כלום, כנסו ותראו מי מעליו ברשימות האלה כל שנה.

הוא מצוין בהגנה – אישית וקבוצתית – ומשחק כבר איזה 10 שנים עם הבנת המשחק והיסודיות ששחקנים משיגים רק כשהם חוצים את גיל ה30. אני מופתע כל פעם מחדש לגלות שהוא צעיר מלברון ג'יימס – וחגג 31 רק באפריל האחרון.

התקפית, הוא קלעי בינוני ומטה מהמיד ריינג' והלאה, אבל מחפה על זה באחוזים מצויינים בטבעת (שיא קריירה של 67% בעונה האחרונה).

ואולי הכי חשוב – מאז שבוש עזב את הקבוצה אחרי פגרת האולסטאר, ספולסטרה העביר סוף סוף את הסודני-בריטי לעמדה 4, ודנג החזיר דיבידנדים עם יכולת מצוינת, שהובילה את מיאמי ל65.5% הצלחה לאחר האולסטאר (הנתון החמישי בליגה):

Pre/Post All-Star MIN FG% 3P% FTA FT% REB AST TOV STL BLK DD2 PTS +/-
Pre All-Star 31.3 43.1 36.3 2.2 78.2 4.7 1.5 0.9 0.9 0.3 1 10.6 -2.6
Post All-Star 34.1 48.4 31.3 3.3 72.5 8.1 2.5 1.4 1.2 0.5 12 15.2 +5.1

אחרי שנתיים נטולות פלייאוף, דנג גם הזכיר השנה לכולם שהוא מאוד אוהב להמשיך לשחק באפריל ובמאי, עם קמפיין פלייאוף מצוין בעמדה 4 ואפילו 5 בסופר סמול בול שנכפה על מיאמי:

הוא עוד לא זקן, והראה דוראביליות גבוהה מאוד לאורך כל הקריירה שלו, כולל 2400 דקות בכל אחת משתי העונות האחרונות. הוא וטרן מצוין עם הרבה ניסיון בקבוצות מנצחות, והוא יעזור ללייקרס הצעירים לנצח קצת יותר משחקים העונה.

 

וזו כמעט כל הסיבה למה הFAR להחתמה הזו עומד להיות נמוך.

כזכור, הלייקרס עדיין חייבים את בחירת הסיבוב הראשון שלהם לפילדלפיה. הבחירה מוגנת טופ-3 בעונה הבאה, והופכת ללא מוגנת בעונה הבאה. מה שהופך את הסיפור למעניין הוא שהלייקרס גם חייבים את בחירת הדראפט שלהם ב2019 לאורלנדו, ופה זה נהיה טריקי – לפי חוק "טד סטפן", לקבוצה אסור להישאר בלי בחירות דראפט שנתיים ברציפות. אם הם יעבירו את בחירת הדראפט שלהם לסיקרס ב2018, הם לא יוכלו להעביר לאורלנדו בחירת סיבוב ראשון ב2019, ויעבירו להם בחירת סיבוב שני בלבד.

זה אומר, לסיכום, שאם הלייקרס מוגרלים העונה לבחור בטופ 3, הם צריכים להעביר לפילי בחירה אחת ב2018. אבל אם הם מוגרלים מחוץ לטופ 3, הם צריכים למסור לפילי את הבחירה, פלוס למסור לאורלנדו את הבחירה שלהם (לא מוגנת) ב2019.

תוסיפו לזה את הסגל של הלייקרס – עם שני סופמורים מבטיחים (ראסל ורנדל) ורוקי מבטיח עוד יותר (אינגרם), ותקבלו סיטואציה שצועקת טנקינג לעוד שנה אחת.

 

בחזרה לדנג – האם החוזה שלו הוא נכס טוב? כנראה. האם הוא עומד לעזור לסגל הלא מתפקד הזה להבין איך נראה כדורסלן מקצוען? לחלוטין, ואסור לזלזל בזה. זה חשוב מאוד.

אבל האם הלייקרס עומדים להגיע להישגים משמעותיים בעונות הקרובות? האם הם יצליחו להגיע לפלייאוף בשנה הבאה? התשובה היא ככל הנראה לא (דדי K700 ודומיהם – תשתדלו לחכות כמה שעות לפני שאתם מציפים לי את התגובות. עזרא יצטרך להוסיף לנו שטח אחסון והוא שומר שבת 🙂)

במציאות הזו, ובצירוף עם ההחתמה של מוזגוב שקרתה קצת לפני (ונגיע בקרוב גם אליה), אני לא חושב שזה היה מהלך נכון של הלייקרס. בנוסף, הסגל סופר עמוס בעמדה מספר 4 (רנדל, נאנס, יי ינייגדכנייכדגליאן, תומאס רובינסון) מה שידחוף את דנג חזרה לעמדה 3, מה שפחות טוב גם עבורו וגם עבור אינגרם, שצריך לצבור שם דקות.

זה למה הדירוג הזה קשה ולמה לפעמים המדד מאוד סובייקטיבי – אם דנבר, או פיניקס, או סקרמנטו, או כמעט כל קבוצה אחרת בליגה הייתה נותנת את החוזה הזה, הייתי נותן פה 8 או 9. אבל ללייקרס? עם איך שכל הדברים עומדים, אני לא יכול להיות כל כך נדיב.

FAR=3

 

תעקבו

לפוסט הזה יש 33 תגובות

  1. לואל דנג נמצא כבר בצד הלא נכון של הקריירה,
    כבר בשנה שעברה ראו נפילה בהגנה שלו,
    כאשר גם גרין וגם ווינסלו נתנו נתונים טובים משלו בהגנה.

    על גרין קלעו ב-40.4% , על דנג קלעו 46.9%
    (חובה לציין שבדרך כלל דנג זכה למשימות שמירה קשות יותר)
    ב-2014/5 קלעו על דנג 44.4% .

    השינוי במיקומו של דנג במגרש, והשינוי משימות ההגנה שלו, שיפרו במקצת את ההגנה שלו –
    אבל גם אחרי האול סטאר היו לא נתונים לא משהו בהגנה (שיפרו עליו את האחוזים מהשדה ב-0.6% )

    אני לא רואה איך דנג שוב יהיה שחקן ההגנה המצוין כמו שהיה בתקופתו בשיקגו,
    על אחת כמה וכמה בהעדרה של נוכחות הגנתית כמו זו של ווייטסייד ודוויין ווייד.

  2. את ההחתמה של ביומבו צריך לשפוט גם לפי ערכו כנכס לטרייד אפשרי –
    חוזה ארוך, שכר סביר (יחסית לשוק כיום), יכולת מוכחת בפלייאוף.

    שחקנים חופשיים מבוקשים בדרך כלל לא רצים לחתום באורלנדו. עכשיו באורלנדו יכולים לחכות לראות איך העונה מתפתחת, ולהחליט איך הם יראו בעתיד בהמשך.

    FAR 7.5

  3. אני מאמין שגם נואה וגם ביומבו הן החצמות טובות מאד כי הם-הם השחקנים המתאימים כל כך לשתי הקבוצות. לא הייתי מהסס לתת לשתי ההחתמות PAR 7.

    דנג? עבר זמנו בטל קרבנו. הוא והלייקרס לא מעניינים אותי.

  4. מסכים לגבי נואה.
    לגבי אורלנדו, הם חייבים לפתוח את הפקק בצבע. ווצביץ החשוד המידי לטרייד.
    דנג ללייקרס זה מהלך לא מובן. מסכים איתך לגבי הצורך בטנקינג עוד שנה, במיוחד לנוכח הדראפט החזק שיהיה ב-2017. אם דנג מראה יכולות אני לא פוסל טרייד שלו לאיזה קונטנדרית במצוקה(הקליפרס עולים לי בראש).

  5. 1. אם נואה בריא זאת החתמה טובה. נואה יכניס בניקס קשיחות שחסרה להם.
    2. ביומבו זו החתמה ביותר מדי כסף, במיוחד שווצ'יביץ' ואיבקה לפניו ברוטציה. מצד שני הוא יכול לשחק ליד איבקה אבל הוא לא שחקן מטרה בצבע כמו המונטנגרי. אורלנדו מנסה פה איזה רוטציה של 3 גבוהים, ואני לא אתפלא עם ווצ'יביץ' יעזוב בשביל גארד ברמה גבוהה.
    3. דנג הובא על מנת לתת ניסיון ולהראות לצעירי הלייקרס איך מתנהג מקצוען. התפלאתי שהוא לא בחר בקבוצה שיש לה סיכוי לאיים על התואר. כנראה שההחלטה כלכלית.

  6. דרך אגב, גם אם הלייקרס יסיימו אם המאזן הגרוע בליגה (וברוקלין תתן תחרות קשה), אז עדיין יש להם 35.7% סיכוי ליפול לבחירה הרביעית.
    אם הם מסיימים "במקום השני" אחרי ברוקלין, אז יש להם כמעט 50% ליפול מחוץ לאחת מ-3 הבחירות הראשונות.

    טנקינג עבור הלייקרס זה סיכון לא קטן.

  7. לא קשור לפוסט, אבל ניסיתי לעשות ליג פאס כדי לראות קצת מהמשחקי הכנה וזה נותן לי רק את החבילה של הפרימיום כאופציה, מישהו כבר עשה/יודע למה?

    1. לא יודע למה, אני עשיתי שנה שעברה כמו כל שנה, את החבילה הרגילה, ותמיר זה מאריך לי אוטומטית עם הנחה קטנה לחבילה הרגילה, ועכשיו האריך אוטומטית לחבילת פרמיום…

  8. לא הבנתי מהפוסט את השיקולים של הלייקרס. חוק "טד סטפן" אומר שקבוצה לא יכולה להישאר בלי בחירות דראפט שנתיים ברציפות (על פי הקטע) אבל גם בחירת סיבוב שני היא בחירה אז למה זה עוזר ללייקרס שהבחירה שלהם טופ 3 שנה הבאה?

  9. אני לא יודע למה, אני חושב שנואה הולך להפתיע לטובה .
    אנשים סקפטיים ונוטים להספיד מהר מידי , סהכ בן 30 הילד (גארנט פרש בגיל 40 חברים)

    1. 52.5 , 50.8 , 48.1 , 47.5 , 44.5 , 38.3

      האחוזים של נואה, צנחו משנה לשנה במגמה קבועה.
      זה לא משהו רגעי, או עונה בודדת של נפילה ביכולת הקשורה לפציעה או לסיטואציה.
      אלו 6 עונות בהן הפך משחקן התקפה סביר, לקונוס,
      כזה שרק מפריע לקבוצתו ומאפשר ליריבה לשמור 4 על 5

  10. מי שהיה סביר בהתקפה לא יכול לחזור לזה? למה לא גיא?
    לגבי ביומבו אני חושב באמת שהציוות שלו עם איבקה יכול להיות משהו קטלני מבחינה הגנתית ובכלל לא רע התקפית (בהתקפה זה בזכות איבקה אבל מה זה משנה)

    1. שאלה טובה.
      שנה אחת רעה?
      אני זוכר הרבה מקרים של שחקנים שחזרו לעצמם אחרי עונה רעה.
      "משנה מקום משנה מזל…"

      אבל שחקן שאחוזיו ירדו בהתמדה במשך 6 עונות רצופות?
      אני לא זוכר מקרה של שחקן כזה שפתאום חזר ל-50% המצופים מסנטר.

      אלו לא סתם אחוזים רעים,
      מי שזוכר את ההופעה שלו מול הקאבס ב-2015 ,
      זוכר שהוא ראה שחקן שלא קלע גם כשהוא חופשי.
      הוא סיים את הסדרה נגד קליבלנד עם 5 נק' למשחק ב-33% מהשדה.
      ורוב הזמן השאירו אותו חופשי.

      (ובכלל לא הזכרתי את הפציעות – הוא שיחק בממוצע קצת פחות מ-60 משחקים לעונה ב-7 העונות האחרונות , ואת השחיקה המצטברת על גופו עקב סגנון משחקו הפיזי.)

  11. היית חסר.
    המדור האהוב עליי.
    נראה כאילו FAR 3 זה החלק הטוב בקיץ של הלייקרס.
    יש מצב שהממוצע ללייקרס לקיץ הזה על כל העילות שלהם בשוק הסוכנים החופשיים הוא נמוך מ FAR2 ?

  12. תודה על הטור עומר.

    אני ממש נגד הסכום שביומבו יקבל, אבל מסוקרן לראות קו קדמי שלו ושל איבקה.

    דנג? אני באמת לא מבין את ההחתמה הזו, וחושש שהיא תפגע באינגראם.
    לשם השוואה, דוראנט, ששמו מוזכר כמי שאינגראם הכי מזכיר, קיבל בעונת רוקי שלו מקום של כבוד בחמישייה, כ-35 דק' לערב וזרק 17 פעמים לסל.
    זה יהיה חבל אם אינגראם לא יקבל קרדיט דומה.

    בקשר לנואה, כן, על הנייר זו החתמה איומה.
    אולי ה"רוע" הזה שיש לו באופי יעזור קצת לקבוצה. מה שבטוח הוא שהקהל יאהב אותו.

  13. תודה על הטור, היית חסר.

    בסך הכול אני מסכים עם הדירוגים. לביומבו היה פלייאוף אדיר וזה סידר לו את החוזה הזה באורלנדו. אני דווקא לא מאמין בציוות של איבאקה עם ביומבו. שתי שחקנים שלא יודעים ליצור כלום בעצמם וחיים מיצירות של אחרים. מי ייצור בשבילם באורלנדו פייטון? השחקן היחיד באורלנדו שיכול ליצור לעצמו בצורה יחסית יעילה זה ווצ'ביץ' וביומבו ידרוך לו על הרגליים. מבחינה הגנתית איבאקה וביומבו זה more of the same. שתיהם שחקני הגנה מצויינים, אין ספק אבל בגלל שהם יחסית דומים הגנתית אני חושב שהחיבור ביניהם יהיה פחות טוב ממה שחושבים בהתחלה.

    לנואה יש סיכוי לדעתי להיות שחקן פרודוקטיבי בניקס. באמת בגלל שזה הניקס זה נראה שזה הולך להיות עוד חוזה גרוע מבית היוצר של הניקס. אבל אני מאמין בנואה ובמה שהוא מביא למשחק ואני חושב שאולי זה עוד יתברר כהחתמה טובה של הניקס בניגוד להחתמה של חברו לקבוצה של נואה.

    אני רוצה לראות את דנג מועבר בטרייד לקונטנדורית. אולי לקליפרס אולי לספארס גם למינסוטה או יוטה הוא יכול לתת הרבה ניסיון ולעזור להם להעפיל לפלייאוף. באמת על הנייר מלבד ערך הטרייד של דנג ההחתמה שלו, לפחות לי, קצת לא מובנת.

  14. הסיבה היחידה שביומבו זה 9 ולא 10 היא כי אורלנדולא ממש צריכים אותו.
    אבל אחרי מה שהוא הראה בעונה שעברה (דגש על העונה שעברה ולא על הפלייאוף היכן שהאוהד הממוצע גילה אותו), הבחור שווה מקסימום ללא היסוס באוף סיזן כזה ואורלנדו השיגו אותו במחיר מציאה.

    מה שהרבה אנשים כאן לא מבינים כנראה הוא שביומבו הוא נכס פשוט מדהים בליגה של היום.
    זה לא רק חוסר האגו וההתמקדות בהגנה וחסימות לקלעים, אלא גם ובמיוחד העובדה שביומבו יכול להישאר על המגרש נגד כל סוג של הרכב שהיריבה מעמידה, בזמן שכמעט כל הסנטרים הפותחים בליגה משחקים היום כ 25 דקות לערב כי הם פשוט לא מסוגלים להתמודד עם הרכב נמוך.
    ביומבו הוא הסנטר הנדיר שיתן לך את היכולות של סנטר עלית הגנתי כנגד כל סוג של הרכב.
    כמעט סוג של חד קרן בנבא של היום.

    לגבי נואה אין וויכוח. אם אני נותן 3, זה רק בגלל הסיכוי הקטנטן שלניקס יש איזה מידע חיובי לגבי הבריאות שלו ואני אוהב את ההתאמה המקצועית כי הוא אוטומטית יהפוך למוסר הכי טוב בחמישייה של הניקס.
    הבעיה היא שגם כשנואה שיחק בעונה-שתיים האחרונות, הוא פשוט נראה נורא.
    אני מניח שהניקס בונים על אמנסטי כביטוח כנגד החוזה הזה, ואם אכן יהיה אמנסטי אז אין סיכון גדול בניסוי הזה כי אין לניו יורק שום חוזה רע אחר.

    דנג זה 8.
    טנקינג במצב של הלייקרס לא בא בחשבון.
    פיתוח הצעירים זה כל מה שחשוב, ואם בסוף יהיה מזל – אז יהיה.
    הקבוצה תהיה בלוטרי בכל מקרה.
    הרבה יותר חשוב להביא שחקנים שינחילו לילדים הרגלים נכונים ויעזרו לנצח כמה משחקים.
    מי שחושב אחרת מוזמן לאהוד ולהנות מהסיקסרס.
    לא ככה מצליחים בנבא.

    שחקן מושלם להביא ליד הילדים, וזה בכלל לא משנה איך ההגנה שלו או ההתקפה שלו, אלא רק איך הוא ילמד אחרים לשמור ולהתקיף.
    4 שנים זה קצת הרבה בגילו ובכסף הזה, אבל כשאתה אחת הקבוצות הגרועות בליגה אתה משלם בשנה רביעית כדי להביא שחקן ותיק ברמה כזו. (מוזגוב זה כבר סיפור אחר).
    ובכל מקרה נעשה תכנון מכוון להשאיר לקבוצה מקום להוסיף שחקן מקסימום בקיץ הבא (למרות שלדעתי ינסו להשאיר אותו לקיץ 2018 ולא לנצל אותו).

    1. כבודו לאן עפת? ביומבו שחקן מקסימום? בעוונותי יצא לי לראות כמה משחקים של הראפטורס השנה ויש לו הרבה בעיות. הוא לא מסוגל לקחת כדרור אחד עם הכדור ולא מסוגל לעשות כלום בהתקפה חוץ מדאנקים וריבאונד התקפה. ליד לאורי ודרוזן זה היה בסדר אבל באורלנדו זה לא עומד להיות. זה לא רק שהם לא צריכים אותו

      1. לגמרי מקסימום, ואת הסיבות כבר כתבתי.
        זה השחקן שקיוויתי שהלייקרס ישיגו בחוזה מקסימום, וזו טעות גדולה שלהם שלא הלכו עליו.
        במצב הנוכחי של אורלנדו אני פחות בודק התאמה כי ברור שהסגל עוד לא מעוצב סופית. הרבה יותר חשוב לי החוזה כנכס, וככזה הוא מעולה בין אם ישאר לטווח הארוך או לא.
        שווה גם לזכור שאיבקה מסיים חוזה.
        ובכל זאת הורדתי להם נקודה על עניין ה"צורך" בעונה הזו (לפחות נכון לעכשיו…).

  15. כמו שגיא אמר נואה בירידה מתמשכת בהתקפה. אבל גם אחוזי הקליעה שלו מהעונשין היו מחפירים, ולזה אין כפרה. אולי הסיבה היא פסיכולוגית? נואה הוא שחקן נשמה ושחקנים כאלה הם לא קרי מזג, נוטים לעליות וירידות.
    ההחתמות של ביומבו ודנג נראות לי כמו צעצוע יקר של הבעלים שאומרים לעצמם "נחתים ונראה כבר מה יהיה, אולי יצא מזה משהו טוב". התפקוד של ביומבו יהיה מעניין מאוד, אחריותו של המאמן למצוא את הציוות הנכון איתו כי פוטנציאל יש בשמיים

להגיב על דדי לבטל

סגירת תפריט