הלילות של אירופה- קבוצות וסגלים ב' / לביא שוורצגורן

הלילות של אירופה- קבוצות וסגלים חלק ב'

 ערב יורד על ברלין 16 במאי 2016. המסך על עונת היורוליג יורד כאשר צ'סקא מוסקבה מצליחה אחרי שנים של כישלונות למנף את התואר האמפירי "הקבוצה הטובה על הנייר" לכדי זכייה באליפות. וזה לא היה קל. אחרי שהובילה במעל עשרים הפרש רעידות הידיים המוכרות כל כך מהעשור הנוכחי הופיעו שוב עת שפנר מקצצת את ההפרש עד כדי הארכה. הניצחון בסוף הוא הידיעה שכעת צ'סקא מוסקבא יכולה לומר על עצמה: ווינרית.

 והפתיח לפוסט הזה מגיע לה עוד קודם שניגש לסגל ולניתוח, כי וואו, איזו קבוצה נהדרת.

איזו קבוצה. איזו אלופה

 

צסק"א מוסקבה: כרטיס חופשי למפעל

בעונה שעברה: אלופת היורוליג

מאמן:דימיטריס איטודיס

רוסטר:

C:קייל היינס, ג'ואל פרילנד, ג'יימס אוגוסטין
PF
:
אנדריי ורונטסביץ', סמן אנטונוב, פבל קורובקוב, איוואן לזארב
SF
:
ויטלי פרידזון, ניקיטה קורבנוב, ויקטור חריאפה
SG
:
ננדו דה קולו, קורי היגינס, דימיטרי קולאגין, מיכאיל קולאגין
PG
:
ארון ג'קסון, מילוש תאודוסיץ', אלכסנדר גברילוב

לקרוא את הסגל ולהתמוגג. אלופת אירופה זוכה בזכותם של המצליחים לשמר את הסגל הקיים ולחזק אותו סתם בשביל הכיף. הבשורה המשמעותית מבחינת הסגל היא חזרתו של ג'ואל פרילנד לעניינים מה שאומר לצ'סקא יהיה סנטר מעל 2 מטר. מה אתם יודעים. בנוסף ג'יימס אגוסטין עבר את הכביש מחימקי כדי לתת עוד קצת בשר לרוסים בצבע וסמן אנטונוב הגיע מניז'ני לעבות את חוליית החיילים הקשוחה בעמדות ארבע ושלוש.

והגארדים, אוי הגארדים. ה-MVP המכהן והשחקן הטוב ביורוליג, ננו דה קולו ימשיך לעשות הכול מהכול, תאודוסיץ' המופלא בעונה שאולי ותהיה האחרונה (מסיים חוזה),  ארון ג'קסון הוותיק וקורי היגינס המוכשר. בעיני הקו האחורי הטוב באירופה, ובפער.

אם תוסיפו לזה את השיטה החדשה שרק עושה טוב לצ'סקא שנוהגת לפשל במשחקי הכרעה ואת הכוכב העולה והמלך הנוכחי על הקווים דימיטריס איטודיס, תקבלו, את הקבוצה הטובה באירופה.

כיוון: מקום ראשון ופיינל פור. אין מה לדבר עד אז. שיגיע נראה האם תמו ימי הידיים הרועדות או שהאלופה כאן כדי להישאר.

FC ברצלונה לאסה: כרטיס חופשי למפעל

בעונה שעברה: הדחה בהצלבה על ידי קובאן

מאמן: יורגוס ברצוקאס 

רוסטר:

C: אנטה טומיץ', ג'ואי דורסי,שיין לאוואל
PF:
ג'סטין דולמן, ויקטור קלאבר, אלכסנדר וזנקוב
SF:
סטרטוס פרפרוגלו, מרכוס אריקסון
SG:
פאו ריבאס, בראד אולסון, חואן קרלוס נבארו
PG:
טייריס רייס, פטרי קופונן

 

מאז אליפות אירופה ההיא בתחילת שנות האלפיים ברצלונה מעמידה כל שנה סגל שנחשב למובילים ביבשת ונכשלת שנה אחר שנה. כנראה שנמאס להם שם בקטלוניה כי השנה יש שם קונספט אחר לחלוטין בעקבות דאבל שינויים. הראשון: המאמן השני: טייריס רייס.

בעונה שעברה הוביל ברצוקאס את קובאן לפיינל פור האירופי בזכות חדשנות התקפית שהתבססה על הסקוררים המוכשרים והנפלאים. השיטה בנתה התקפה שנראית יותר כמו התקפת NBA בה הכוכבים זוכים לקרדיט מלא בכל הקשור לזריקות ופעולות אישיות(כמובן שהיו גם רבדים קבוצתיים, זה אירופה פה כן?). כעת הובא המאמן היווני לברצלונה שסובלת לאורך השנים האחרונות מהשיטה השמרנית של צ'אבי פסקוול. לכבוד הגעתו של המוח החדש הובא הווינר הגדול של השנים האחרונות באירופה טייריס 'כפרה עלייך' רייס שעל הנייר אמור להתאים באופן מושלם לשיטה של ברצוקאס. אל רייס נוספו מספר פנים נוספות: וויקטור קלאבר שמגיע מאותה קובאן ופטרי קופונן שביחד עם רייס משלימים עמדת רכז על טהרת חימקי של העונה שעברה. שאר הסגל מורכב משחקנים  מוכשרים התקפית שימצאו את מקומם לצד הכוכבים החדשים כדי להרכיב את אחד הסגלים הכי מוכשרים התקפית במפעל. ההגנה היא סימן שאלה ואם יש חשש לקבוצה הוא מדיניות 'אתם תקלעו מאה אנחנו נקלע מאה ועשר'.

כיוון: פלייאוף יהיה. אבל עולה לי ריח של אכזבה באף. אם כי כשיש לך את טייריס רייס, אני כבעל חוב מעדיף לשתוק.

 


כפרה עלייך
ברוזה באמברג: על תקן אלופת גרמניה

בשנה שעברה: מאזן 7-7 בטופ 16

מאמן: אנדראה טרינקיירי

רוסטר:

C: לאון ראדושביץ', אליאס האריס, יאסין אידביהי, לאון קראצר
PF:
ניקולו מלי, דניאל תאיס, ולדימיר ורמינקו, לואיס אולינדה
SF:
דריוס מילר, פטריק הקמן
SG:
פביאן קוזר, ניקוס זיסיס, לוקה שטייגר
PG:
יאניס סטרלנייקס, מאודו לו, אלכסיי ניקוליץ'

כשמדברים על במברג כדאי להתחיל מהקווים. אנדראה טרינקיירי, “הפרופסור המשוגע", הוא מהמוחות העולים ביורוליג השולט ברזי הטקטיקה והתחבולה המאפשרים לחפות על החוסר בכישרון טהור.

ניקולו מלי המנוסה אחרי עונת שיא בקבוצה ייעזר בדניאל טייס האתלט ושחקן ההגנה המוכשר בעמדה ארבע. אליהם נוסף ולדימיר ורמינקו הריבאונדר המוכשר שגם רדושביץ' הוותיק שם. דריוס מילר (הMVP של סדרת הגמר הגרמנית) ופטריק הקמן ממשיכים לעוד עונה בה יקוו להתקדם ולהשתפר כאשר על קו השלוש ימתין הווטרן ניקוס זיזיס הנפלא. עמדת הרכז התחדשה ברוקי האירופאי מאודו לו וברכז הצרפתי פביאן קוזר שיקוו לחפות על האובדן של בראדלי וונמייקר. לקבוצה גם שחקנים צעירים שצפויים לקחת חלק ולהתקדם לקראת העתיד.

כיוון: בעונה שעברה היית במברג מקבוצות הבית החזקות במפעל וקבוצה הגנתית טובה מאוד. אני מאמין שהקו הזה ימשיך ונראה קבוצה שתציק לכל הקבוצות במפעל וגם תנצח ניצחונות גדולים. בפורמט הנוכחי- זה לא יהיה מספיק.

 

פנרבחצ'ה איסטנבול:כרטיס חופשי למפעל

בעונה שעברה: סגנית אלופת אירופה

מאמן:ז'לימיר אובראדוביץ'

רוסטר:

C: אקפה אודו, פרו אנטיץ', אחמט דוברוגלו
PF:
יאן וסלי, לואיג'י דאטומה, באריס הרסק
SF:
ניקולה קאליניץ', ג'יימס נאנלי, אגהאן ארנה
SG:
בוגדן בוגדנוביץ', מליח מחמטוגלו
PG:
בובי דיקסון, קוסטאס סלוקאס, ברק אורוגלו

לפנר כרגע יש פוטנציאל להשלמת סדרה חשבונית נאה: לפני שתי עונות חצי גמר, עונה שעברה גמר, העונה-?. כבר שנתיים אוברדוביץ' לא מצליח להביא את סטטיסטיקת האליפויות הענפה שלו לפרויקט בפנר ולפחות מבחינת הסגל נראה שהטורקים סבלניים, הסגל נשמר וחוזק במקומות ספציפיים. יאן ווסלי ואקפה אודו ימשיכו לעופף, להגן על הטבעת ולהוות סיוט בשתי צדי המגרש לכל שחקן פנים ביבשת. בוגדן בוגדנוביץ' הנפלא עוד שם בעונה שכנראה ותהיה האחרונה לפני הNBA כשבובי דיקסון וקוסטאס סלוקאס יובילו מעמדת הרכז.                                            ג'יימס נאנלי מחליף את ריקי היקמן וביחד עם לואיג'י דאטומה וניקולה קליניץ' פותחים אופציות רבות לליינ אפים נמוכים וסוגי חמישיות.

כיוון: שנת המבחן לפרוייקט אוברדוביץ'. הסגל עמוק ומפוצץ כישרון כאשר גם הליגה הטורקית החזקה תשמור את הקבוצה בשיא הכושר לאורך העונה. הטורקים יכוונו לאחד משתי המקומות הראשונים ופיינל פור, שם תבחן הקבוצה והפרוייקט הגדול של שלושת השנים האחרונות. הקהל הטורקי החם יהיה שם כדי לעזור, כאשר ישנו סיכוי לא מועט שהפיינל פור השנה יהיה ביתי.

עדיף לא להתקרב לשועל עצבני

 

הכוכב האדום בלגרד: על תקן אלופה מקומית

בעונה שעברה: מאזן 7-7 בטופ 16

מאמן: דיאן ראדוניץ' 

רוסטר:

C: אוניין קוזמיץ', מילקו בייליצה
PF:
לוקה מיטרוביץ', בוריסה סימאניץ'
SF:
מרקו סימונוביץ', מרקו גודוריץ'
SG:
נמאניה דאנגוביץ', צ'ארלס ג'נקינס, בראנקו לאזיץ'
PG:
סטפן יוביץ'

הכוכב האדום נאלצה להתמודד עם נטישת הכוכבים ונראה שהסגל שמעמידה הקבוצה לא עומד בסטנדרטים האירופאים של הגדולות.

סטפן יוביץ' שכיכב בחצי השני של העונה שעברה יוביל את הקבוצה כאשר שחקני הקו האחורי והפוורדים המקומיים יקבלו את מרכז הבמה. בנוסף צ'ארלס ג'נקיס הוא קלעי טוב ואחד משלושת הזרים הבודדים בסגל הכוללים גם  אוניין קוזמיץ' ומילקו בייליצ'ה הוותיק שמגיע מסיבוב בטורקיה. 

כיוון: הקהל הביתי האדיר תמיד מקשה אבל לא נראה שהסגל מתאים לרמות הגבוהות, כל ניצחון מול קבוצה גדולה ייחשב להפתעה, כמו כן נתפלל שהמפגש מול גלאטאסריי יעבור הפעם בשקט.

 

ריאל מדריד: כרטיס חופשי למפעל

בעונה שעברה: הדחה בהצלבה ע"י פנרבחצ'ה

מאמן: פאבלו לאסו

רוסטר:

C: גוסטבו איון, אות'לו האנטר, פליפה רייס
PF:
אנתוני רנדולף, טריי תומפקינס, אנדרס נוצ'יוני, אלכס סוארז
SF:
יונאס מצ'וליס, ג'פרי טיילור
SG:
רודי פרננדז, ג'ייסי קארול
PG:
סרחיו יול, דונטיי דרייפר, לוקה דונצ'יץ'

האיש והזקן הג'ינג'י עזב לפילי ופרס קנה לעמו מתנת ניחומים בדמות אנתוני רנדולף, מהשחקנים הטובים במפעל בעונה שעברה בחלק ההתקפי. את הקו הקדמי הלבן יובילו גם פיליפה רייס הבלתי נגמר, גוסטבו איון והחוזה החדש והשמן, נוצ'יוני שיקבל מספר דקות רב יותר ואם כל זה לא מספיק גם טריי תומפקינס שם להוכיח שיש לו יותר ממה שהראה עד עכשיו.

דונטיי דרייפר הובא להחליף את רודריגז ויכול להיות רגוע בידיעה ששריד דור הענקים- סרחיו יול עוד שם לצד ג'ייסי קרול, רודי פרננדז, ויונאס מצ'וליס . האיכות ההתקפית של הקו הקדמי היא אדירה והקבוצה תקווה לראות איכויות מדרייפר גם בצד ההגנתי. פאבלו לאסו עדיין על הקווים ויש לו משימה לא פשוטה- למצוא סיבה חדשה לעצבן אותי לאחר שרודריגז, שקורקע לרוטציה המחרפנת שלו, עזב.

כיוון: הקבוצה תנסה לרוץ עד הסוף. ברמת הכישרון, העזיבות של רודריגז והרננגומז חופו אך צריך לזכור גם את הזדקנותם של השחקנים המובילים המקומיים. מאגר הנקודות של ראנדולף צריך להיות המניה הבטוחה וכעת נותר לראות האם פאבלו לאסו יצליח לקרקע גם אותו.

 

ז'לגיריס קובנה: כרטיס חופשי למפעל

בעונה שעברה: הדחה בשלב המוקדם

מאמן: שרונאס יסיקביצ'וס

רוסטר:

C: אוגוסטו לימה, אנטנאס קבליאוסקאס, רוברטס יבטוקאס
PF:
פאוליוס ינקונאס, ברוק מוטום, אייזאה הרטנשטיין
SF:
ארטוראס מילאקניס, ויטניס ליפקביצ'יוס
SG:
רנלדס סייבוטיס, אדגראס אולנובאס
PG:
קווין פאנגוס, לאו ווסטרמן, לוקאס לקביצ'יוס

אוהדי מכבי נוהגים להתלונן על כך שהקבוצה לא מצליחה בשנים האחרונות לעמוד בשורה אחת עם מובילות היבשת. אם אוהדי מכבי מתלוננים כך אני יכול רק לשער מה אוהדי ז'לגיריס מרגישים. הנמושה של היורוליג בשנים הקרובות תמלא את התפקיד גם השנה, כמה חבל.

החלק הכי מעניין בקבוצה הוא האיש על הקווים ואגדת היורוליג ומכבי תל אביב. שרונאס יסיקביצ'וס קיבל מחמאות והבעות אמון מכל כיוון (וגם חוזה שכמעט נחתם עם בארסה) וכעת הוא יכול להתפנות להוציא מים מהסלע.

הקבוצה הנחיתה את קווין פאנגוס מגראן קנריה ואת לאו ווסטרמן המאכזב שינסה להחזיר מהקרטיד שאובד משנה לשנה. בנוסף אוגוסטו לימה המושאל מריאל, קבליאוסקאס ויבסוקאס הליטאים מצטרפים לקו האחורי המובל בידי פאוליוס ינקוקאס הוותיק. גם רנדלס מילאקניס הווטרן הוותיק עוד שם ויכול להוות עוגן בשלל חמישיות וליין אפים.

כיוון: מאבק עם הכוכב האדום על המקום האחרון וניסיון לעצבן את הגדולות באיבוד נקודות מיותר.

 

מכבי פוקס תל אביב: כרטיס חופשי למפעל

(בשבוע הבא יורחב על מכבי והקיץ האחרון. כאן בינתיים ייכתב בקיצור(

בעונה שעברה: הדחה בשלב המוקדם והדחה מהיורוקאפ

מאמן: ארז אדלשטיין

רוסטר:

C: מאיק צירבס, קולטון אייברסון, איתי שגב
PF:
ויקטור ראד, ג'ו אלכסנדר, גיא פניי
SF:
סוני ווימס, דווין סמית', סילבן לנדסברג
SG:
אנדרו גאודלוק, די. ג'יי. סילי, דגן יבזורי, תומר זלמנסון
PG:
גל מקל, יוגב אוחיון, עמית עבו

כאמור עוד נרחיב על מכבי תל אביב שחוזרת מעונה אירופאית מחרידה ובנתה סגל שלפחות על הנייר הוא עמוק יקר ונוצץ.

בתחילת עונת החריש השנתית הוחתמו מאיק צירבס וקווינסי מילר מהכוכב האדום בלגראד לצד הכוכב הוותיק סוני ווימס. הפציעה של קווינסי מילר טרפה את הקלפים והאיזון בסגל וכמחליף הובא וויקטור ראד שעשה מספרים יפים בניז'ני אך יכולתו להשתלב בקבוצה גדולה עומדת בסימן שאלה. עוד קודם הוחתם הסקורר האדיר אנדריי גאודלוק שנופל כבר שנים בין אירופה לNBA  והקלע די ג'י סילי שייעזרו ברכזים הטבעיים יוגב אוחיון וגל מקל. גם ג'ו אלכסנדר חזר עם האתלטיות, תעודת הזהות החדשה באדיבות דון שמעון, וכמובן – הקמפיינים למותגי אופנה. ביחד עם השחקנים שנשארו מכבי מעמידה עמדות שתיים ושלוש מהעמוקות באירופה ומחזיקה בפריבילגיה להעלות שחקן  כדווין סמית' מהספסל. סימני שאלה מרחפים על הקו האחורי ועל עמדת הרכז אך כל זאת בשבוע הבא.

כיוון: סגל חדש, מאמן חדש, תקוות חדשות. הרבה כסף הוציאו קברניטי מכבי ויקוו לראות חיבור של הקבוצה שתרוץ כל הדרך להצלבה. סימני השאלה שהוזכרו לעיל עלולים גם לפרק את העסק מוקדם מהצפוי.

בשבוע הבא: הקיץ הצהוב

לפוסט הזה יש 26 תגובות

  1. תודה על הכתבות.
    האם אתה יכול לסמן פייבוריטיות ברורות לזכייה, ובכלל לפיינל פור?
    נראה שיש מספר רב של קבוצות טובות אך אף אחת לא רמה מעל כולן.

    1. צ'סקא בעיני מעל כולם וגם פנר יחסית. אחריהם העסק מסתבך- בארסה וריאל תמיד פייבוריטיות וכך גם אולימפיאקוס. תוסיף לזה את המפתיע התורנית וקבוצות בעלות טון כמו דרושפקה קוצ'ה פאו ואללה יוסטור מכבי ותקבל בלגן שלם.

  2. בואו לא נשכח שאותו מאמן "חדש" הוא מאמן בעל רזומה עשיר. מכבי נצחה את ברסה אתמול כאשר שני הכוכבים החדשים שלה לא היו כשירים. בנוסף יש את מילר שהראה הרבה כשרון. לדעתי יש למכבי את הכשרון לקחת את היורוליג העונה ביחוד שריאל וברסה הפכו להיות קבוצות חלשות וצסק"א כבר לא בשמים. הקבוצות היחידות שמאיימות על מכבי הן צסק"א, פנחברצ'ה ודרושפאקה.

    1. משחקי אימון זה טוב ויפה אבל עדיין מדובר במשחק אימון. מילר פצוע, ומהחתמה שנראה היה שמדובר בגניבת השנה נותר רק לצפות לחזרתו בשנה הבאה.
      מי שאמורים לתת את הטון אלו ווימס וגאודלוק שעדיין לא שיחקו ביחד ו/או בריאים

  3. לביא קודם כל תודה רבה זה מעניין מאד….תודה גפ כל הוספת המאמן .
    מהקבוצות של היום .
    צסק"א בעיקר וגם פנרבחצה צפויות להגיע לפיינל פור ולשלוט בליגה הרגילה.
    כפי שכתבת הכוכב וקובנה יהיו בסוף….והעומס וההפסדים יעיקו עליהם מאד באיזההשהוא שלב.
    במברג תתן פייט אבל לא מעבר.
    ברצלונה ,ריאל ומכבי צפויות להיות בהצלבה עם כל הקושי.
    מעניין במיוחד אך רייס ישתלב בברצלונה והאם אכן ברצלונה תוכיח מה שרבים חשים שפסקוול היה הבעיה .
    אגב מישהו יודעמה עם פאסקוול.
    אשר למכבי נשאיר משהו לשבוע הבא…..אבל בכל זאת אומר שמאס עזיבת פארקר את מכבי לפני עשור זו הקבוצה הכי מוכשרת של מכבי….אבל גם הליגה יותר תחרותית.
    אך זאת ברמת השחקנים …על הצוות המקצועי חובת ההוכחה ולא כל מאמן יכול להגיע לרמתם של פיני ובלאט.
    משפט אחרון על קובנה ….קראת לה הנמושה באירופה זה חצי מדויק…אם יורשה לי היא הנמושה של הטופ 16….שכן אחוזי ההגעה שלה לטופ 16 גבוהים ביותר….אבל שם אחוזי הצלחתה קטסרופלים ממש….הגרועים ביותר ביחס לאלו שמגיעות לשלב על בסיס קבוע.
    אך השנה …הכל טופ 16 שזה 30 משחקים ….זה כבר לא 6 או 14 והקצב של קובנה עומד על 4 5 ניצחונות מעניין אם שארס יוכל להגיע אפילו למספר דו ספרתי של ניצחונות קשה לי להאמין

    1. צודק לגבי ז'לגיריס. היא מגיעה כמעט כל שנה לטופ 16 אבל אז בדרך כלל נקלעת לצרות כלכליות ואז היא מוכרת את השחקנים הטובים שלה וככה היא הופכת לנמושה תוך כדי העונה

  4. שתי כתבות מאד מרשימות. הפגנת פה ידע רב ותודה על ההשקעה. יהיה מעניין אם הקבוצות החלשות כמו קובנה ובלגרד יאבדו עניין אחרי כמות מסוימת של משחקים ואז המבנה החדש יהיה טולי בעייתי.
    בכל מקרה יורוליג מטורף יהיה השנה. אני חושב שמכבי בנויה לפיינל פור לפחות. כמות הכישרון היא מטורפת וגם סוף סוף יש גבוהים אמיתיים. במשחקי ההכנה ויקטור ראד נראה כמו הגניבה של הקיץ.
    בסופו של דבר לדעתי הכל יוכרע לפי איך הכוכבים יתפקדו במאני טיים של משחקים כי יהיו הרבה משחקים צמודים בגלל הרמה הגבוהה וניצחונות צמודים יקבעו אם אתה מגיע להצלבה עם יתרון ביתיות.

  5. מעולה, תודה רבה לביא.
    כנראה שמפקפקים ביכולת של מכבי להצליח לאור השנתיים האחרונות, אבל בעיניי הפוטנציאל להגיע רחוק ביורוליג קיים, ועוד איך.
    גאודולק הוא בפער הבקורט הטוב והמוכשר ביורוליג, ווימס כשיתאפס על עצמו מהקלקול קיבה שהיה לו הוא ה-3 הכי טוב באירופה.
    דווין סמית ולנדנסברג עולים מהספסל זו פריבילגיה. ראד נראה כמו אחד הגניבות של העונה, עדיין צריך לבחון אותו בהיבט ההגנתי על שחקנים בעמדה מס׳ 4 אך עד עכשיו הוא נותן בדיוק את מה שציפו מקווינסי מילר, ורסטיליות בהתקפה, משהו שהיה חסר מאז דיוויד בלו.
    מכון שיש הרבה סימני שאלה וזו קבוצה חדשה לגמרי, כשהסימן שאלה הכי גדול זה ארז אדלשטיין, אך הקבוצה הזו בנוייה ללכת עד הסוף בכל מפעל בו היא תשחק השנה.

      1. דווין סמית' לא יהפוך יותר לשום דבר. וטוב שכך. הוא צריך להיות כמה שיותר דווין סמית' בדקות בהם הוא ישחק.
        בלי עומס ועם תפקיד מוביל בחמישייה השנייה הוא יכול להיות אקס פקטור רציני.

  6. תודה רבה לביא.אהבתי את שינוי השיטה מבתים לליגה.ואז הצלבה ופיינל פור.16 קבוצות 30 משחקים[בית וחוץ] ואז סדרות של 1 נגד 8 2 נגד 7 3 נגד 6 ו 4 נגד 5 שהמנצחות עולות לפיינל פור.שתהיה אחלה עונה

    1. חבל רק שביורוליג לא הולכים על סדרות עד הסוף, רק יגדיל את העניין ואת ההכנסות של הקבוצות.
      מעבר לזה לביא אחלה ניתוח, גם בחלק הזה וגם בקודם.

  7. הפציעה של מילר קצת טרפה למכבי את הקלפים. אני לא בטוח שאם מילר היה בריא הם היו מחתימים את גאודלוק.
    ברגע שמילר גמר את העונה שינו במכבי קונספט והביאו את גאודלוק וראד.
    עם שלישייה כמו ווימס, גאודלוק ומילר בריאים הייתי שם את מכבי במצב שאי הגעה לפיינלפור יהיה אכזבה, כרגע פיינל פור לדעתי יהיה סוג של הישג.

  8. אני חייב לומר שהאופטימיות והביטחון של אוהדי מכבי קצת מדהימה אותי. קבוצה טובה יש, אבל היורוליג איכותי ועמוק מאוד מאוד. בנוסף את סף הלחץ במכבי אנחנו מכירים וגם את כדורי השלג. בעונה כל כך ארוכה יהיו עליות וירידות וכולי תקווה שהקבוצה תתחבר במאני טיים ותגיע להצלבה.
    כמובן שאשמח שארז והחבר'ה יוכיחו אחרת.

    1. אם ארז יהיה דיוויד או פיני ש מקום לטופטמיות .
      למכבי יש סגל נפלא ביחס אליה

      נכון שיד עוד כמה קבוצות חזקות מהסיבה הפשוטה ששחקנים בכירים שהתחלקו בין 24 קבוצות מתחלקות ב 16 זאת אומרת בערך 80 שחקנים נוספים ( 10 שחקנים כפול 8 קבוצות )….העניין הוא שבמובן מסויים זה משחק סכום אפס כי זה מאפשר לכל קבוצה להתזק במספר שחקנים ביחס לאשתקד גם בזכות ההצעה וגם פועל יוצא של העומס המתגבר…..לכן ללא ספק כל הקבוצת במפעל התחזקו.
      בכל זאת במכבי ירוויחו מהיתרון הרבה יותר מהקבוצה הממוצעת ….ועל כך בלי נדר בשבוע הבא כתגובה או כמאמר .

כתיבת תגובה

סגירת תפריט