פריוויו לעונת 2016-17 – ניו יורק ניקס / דובי עופר

תוצאת תמונה עבור ‪knicks‬‏

אולם: מדיסון סקוור גארדן, ה MSG האחד והיחיד. מתמלא 41 פעם בכל עונה ב19,812 צופים, מתוכם 20% סלבס, 79.7% ניו יורקים לבושים טיפ טופ וספייק לי אחד נקודה שלוש, שכבר 11 שנים מעמיד פנים שהוא לא מתגעגע לרג'י מילר.

מאמן: ג'ף הורנסק. שנה ראשונה בניקס, אחרי שנתיים וחצי כמאמן פיניקס, מהן אחת איומה כצפוי מהסגל, אחת מגניבה שבה פרח הדראגיץ' באמצע המדבר, ועוד כמה חודשי ג'יעג'וע עד הפיטורים.

תוצאת תמונה עבור ‪jeff hornacek‬‏

תוצאת תמונה עבור ‪stan laurel‬‏

הורנסק אתנו בגלל שהוא:

דומה שתי טיפות מים לסטן לורל, הרזה… מהשמן והרזה…לורל והארדי… what ever

לא חווה כישלון קולוסאלי בעברו ולכן יש סיכוי קטן שלא יהיה באסט מוחלט

ניצל בלבול רגעי של הזן מאסטר בריאיון הקבלה כשאמר "אני אוהב שהקבוצה שלי זורקת שלשות" ופיל שמע "אני אוהב שהקבוצה שלי משחקת משולש"

ד – כל התשובות נכונות.

אולי הורנסק יצליח. לא יודע. עוד מעט תבינו כמה אלוהים, אלילת המזל והטריינרים יצטרכו לעזור לו כדי שיהיה טוב. בכל מקרה, הוא בטוח יהיה שיפור יחסית לקריקטורה העגומה שדשדשה לנו על הקווים שנתיים, זאת שעונה לשם דרק פישר ושותה קפיריניה בקריביים על חשבון 25 המיליונים שהבטיח לו דולן. וכל מה שעשה זה להגיד משולש במבחן. יא אללה איזה דיל.

תוצאת תמונה עבור ‪capiriña on the beach‬‏
התחליף של פישר לערבי הסבל בגארדן

מאזן בעונה שעברה: 50-32. כמו שאמרו בהירושימה על 1946 – פחות גרוע משנה שעברה. עד ינואר עוד נראה היה שיש מצב לפלייאוף במדמנת המזרח, ואז הכל התפרק. היתרון, לכרמלו הייתה חצי שנה לעצב תספורת לאולימפיאדה. וזה, תודו, עניין להתחשב בו.

בפלייאוף: 

תפתחו, זה הברקה, לא וירוס.

קיץ 2016

עזבו: רובין לופז, חוזה קלדרון וג'ריאן גראנט – בטרייד לשיקגו. דרק וויליאמס – חתם במיאמי, קווין סראפין – חתם במכבי, ברצלונה, אינדיאנה, לנגסטון גאלוויי – ניו אורלינס, קלייאנטוני ארלי – חתום במחלקה השיקומית של שערי צדק אחרי שקיבל כדור, כלומר קליע, בברך, לו אמונדסן – don't know, don't care, ארון אפללו – הלך לסאקרמנטו.

תוצאת תמונה עבור ‪lopez calderon knicks‬‏
אלה שהולכים

הגיעו: דריק רוז, ג'ואקים נואה וג'סטין הולידיי – בטרייד משיקגו, קורטני לי – שחקן חופשי, ברנדון ג'נינגס – שחקן חופשי.

בנוסף – ווילי הרנאנגומז הגבוה, מינדאוגאס קוזמינסקאס הליטאי החכם, לפי פרסומים זרים, מוריס נ'דור הקופץ ומרשאל פלאמלי המיוחס בחוזים מובטחים חלקית.

עוד יעשו מאמצים להיכנס לרוסטר – רון בייקר, ג'יי פי טוקוטו וצ'ייסון רנדל. גגלו אותם אם בא לכם, המחשב שלי מסמן שגיאת כתיב על כולם.

תוצאת תמונה עבור ‪rose noah knicks‬‏
ואלה שבאים, בפוזה אופיינית

איך עבר הקיץ בניו יורק: דוגלאס אדאמס כתב פעם שהאוויר בקיץ בניו יורק מסריח כאילו טיגנו בו עיזים. אז על פניו הייתי צריך לשמור  את הציטטה לשנה הבאה, אבל מי יודע מה יקרה אז, ואם כבר חשבתי על אחת טובה, אני מביא אותה.

ובהרחבה, איך היה: קודם כל, נתנו גרוטאה ספרדית לא מתפקדת וקיבלנו MVP. כלומר פורמר MVP, אבל זה הדבר הכי קרוב שהיה לנו, אז על פניו… סמיילי מחייך?

לא ממש. בארבע השנים מאז עונת התואר שיחק דריק רוז 39, 10, 51 ו66 משחקים. הוא סובב, מתח, קרע, נקע, סדק ושבר כל אחד מרמ"ח אבריו ושס"ע גידיו והגיש בקשה רשמית לגינס להכיר בו כאדם הראשון בעל תרי"ג נכויות. כל אחד מתהליכי החזרה והשיקום הרבים שלו הפך לסאגה מתמשכת, ובמקביל ירדו המספרים בחדות. אם להודות על האמת, דריק רוז הפך מהגארד המוביל בליגה, אקספלוסיבי כמו זיקוק יום עצמאות ומנהיג כמו מינימום נפוליאונצ'יק, לחננה איטית ומפונקת שלפעמים נראה שמשחק רק כדי לקחת כסף הביתה. And that's bad. בינינו, בלי שאף אחד לא שומע, עמדת הרכז הפותח של הניקס מדאיגה.

תוצאת תמונה עבור ‪rose injured college‬‏
ללא מילים

כנ"ל מתחת לסל. עבור בינוניות מתולתלת העונה לשם לופז קיבלנו את ג'ואקים נואה. נואה היה שחקן ההגנה של הליגה לפני שנתיים, ואחד הסנטרים המוסרים הטובים בליגה, אם לא ה…, אבל בעונה שעברה שיחק 29 משחקים והסתפק בארבע נקודות במשחק. אז הוא חכם ומוסר ושומר והכל, אבל הרגליים שלו מזכירות את הפולקעס של המטילות הבדואיות שמסתובבות לי בחצר. מה שנקרא כרעי תרנגולת. לא מכאן יבואו שעות השינה של הורנסק.

ומאחר ובניו יורק אנחנו מקבלים את המשלוחים בחבילות גדולות, נשאר בשק מקום לעוד חתול אחד צנום, קוראים לו ברנדון ג'נינגס ופעם הוא קלע 55 נקודות במשחק. בארבע העונות האחרונות הוא שיחק 127 משחקים, מתוך 328. יוצא קצת פחות מ40%. הגיבוי של קראטצ'ס רוז, להזכירכם.

 

בעמדה שתיים קיבלנו את השחקן הכי אפור שאפשר לדמיין, שהיה דהוי אפילו בממפיס – קורטני לי. אני אוהב את קורטני לי, בחיי. הוא נותן 10 נקודות, קצת ריבאונד, קצת אסיסטים, קצת חטיפות, הגנה טובה ו38% משלוש, ובקושי מפספס משחקים. כשמשווים אותו לצפוי מהקודמים, אפשר לסחוט חיוך.

עוד הגיעו – מספרד ווילי הרנאנגומז שזה מין פורזינגיס בלי גובה וציפיות, מגרסת השיניים מינדאוסקאס קוזמינסקאס שאלוהים יודע איך סחט שלושה מיליון על זה שעשה פרצוף חכם ויהיה הג'ינובילי שלנו, וגם מוריס נ'דור, מרשאל פלאמלי ועוד כמה חלקים. לא מהם תבוא הישועה, בטח לא לנשמה חוטאת מסדר הגודל שמסתובבת במסדרונות הMSG ומקשקשת בשלשלאות.

העונה הקרובה

חמישיה: רוז, קורטני לי, כרמלו, פורזינגוד ונואה, לפחות לעשרים משחקים. אח"כ נראה.

ספסל: ג'נינגס, ג'סטין הולידיי, לאנס תומאס, סאשה ווייצ'יץ', קייל אוקווין, הרנאנגומז, נ'דור/קוזמינסקאס/פלאמלי.

על עמדות 1,2 ו5 סגרנו בשיחה על עוללות הקיץ. אמל"ק – קביים, אפור, קביים, וזה למרות היוטיובים המיוזעים, ההצהרות המפוצצות והאהבה המופגנת של הצמד נואה את רוז לעיר, למורשת, למחויבות ולבלה בלה בלה.

נותרו צמד עמודי התווך, כרמלו ופורזינגיס. מלו השלים בקיץ את הפיכתו לאייקון נבחרת. הוא הפך לקלע המוביל של נבחרת ארה"ב בכל הזמנים וקיבע שם מעמד כמנהיג ומודל לחיקוי. כל זאת כהמשך ישיר למטמורפוזה שהחל בה בעונה שעברה, מאוטומט נקודות אנוכי למנהיג ומנטור שמוותר על זריקות ולוקח צעד הצידה כדי לפנות במה לחברים לקבוצה. אני רוצה להאמין שימשיך בכך גם בעונה הקרובה, וימשיך להיות אביו הרוחני של העילוי הלטבי שלנו, שהעלה בקיץ קילוגרמים וטרח על משחק הפוסט. יש מצב לא רע ש40% מהחמישייה אפילו יהיה מהנה לצפייה, לפחות לרבע עונה.

תוצאת תמונה עבור ‪carmelo porzingis‬‏
צמד חמד שלנו יקר

נשאר רק לתפור תכנית משחק שתתן ביטוי מכסימלי למה שנשאר מיכולות ניהול המשחק של רוז וההגנה של נואה, לצד היכולת ההתקפית וההנהגה (?) של מלו, ובמרכז שלה לשים את הפורזינגיס ותהליך ההתפתחות שלו. כל מה שמסביב זה רק טיח ופיגומים שיספקו באדיבותם קורטני לי ולהקת הסטטיסטים.

בין זמרות הליווי נסתכל במיוחד על ג'נינגס, שאם יישאר בריא (RDRR) יהיה גיבוי מצוין לרוז, גם אם לא שקול במיוחד. עוד יכולים להפתיע הרנאנגומז וקוזמינסקאס, שעשויים להתגלות כפגיעות לא רעות.

ניסיתי להיות אופטימי. יצא לי ריאלי. ננסה להכניס הכל לתוך פתיחת טארוט אחת.

תוצאת תמונה עבור ‪IN PORZINGOD WE TRUST‬‏
IN PORZINGOD WE TRUST

תרחיש אופטימי: רוז נשאר בריא, נואה נשאר בריא, ג'נינגס נשאר בריא.

רוז נותן 60% יכולת MVP, נואה נותן 60% יכולת DPOY, ג'נינגס נותן 60% מ55, כרמלו 60% מנהיג והפורזינגיס מתקדם ב60%. קורטני לי אפור מבריק, הרנאנגומז וקוזמינסקאס מתעלים, ג'יי פי טוקוטו זוכה בתחרות ההטבעות והורנאסק על הקווים עושה דיו דיו וכולם רצים, קופצים, קולעים, מוסרים ושומרים. וראה זה פלא, ביוני עדיין משחקים כדורסל בניו יורק. בפוטנציאל האידיאלי, יש מצב לגמר מזרח.

אני רואה מבטים קטני אמונה ביציע. סבבה, אז קבלו את זה!

 

תרחיש פסימי: רוז שובר את עצם הפז"ם בנובמבר, נואה נפצע בזמן להספיק להצטרף לאבא ביציעים של האוסטרליאן אופן, ג'נינגס קורע את הACL בחימום למשחק הפתיחה מול קליבלנד, הנותרים מחזיקים מעמד עד פברואר ואז מצטרפים בתורות לפישר על היאכטה ומחסלים לו את הקאפיריניה.  כולם חוזרים בזמן לפתיחת הפלייאוף, לצפייה המסורתית במשחק הפתיחה של האוף סיזן שמארגן מדי שנה פיל ג'קסון. הגרסה הניו יורקית לנאום המוטיבציה לשנה הבאה.

תרחיש ריאלי: אני אוהד ניו יורק מאז גיל 10. 32 עונות פתחתי עם הקבוצה המתסכלת הזאת. סיכוי סביר מאוד שהתרחיש הפסימי, מגוחך ככל שיישמע, הוא התרחיש הריאלי.

אז משהו אופטימי לסיום, כי אי שם באוקיינוס ההודי יש אנשים שמחים, אז מה לנו כי נלין.

 

 

דובי

אנטומולוג, עובד סוציאלי ומטפל.. גר בערד וגם במייל dubiduofer@gmail.com

לפוסט הזה יש 86 תגובות

  1. מאד מאד מקווה שלא יהיו שם פציעות.חמישייה כזאת בלי פציעות מגיעה עד לסיבוב השני בפלייאוף במזרח[אני סבור שקליבלנד תהיה נגד אינדיאנה או דטרויט בגמר המזרח]

  2. לא בשונה מסטפן קרי בעונה שעברה –
    גם הפריוויו הזה כבר זכה ב-MVP ,לא הרבה אחרי שהעונה התחילה.

    לא בשונה מסטפן קרי בפלייאוף של העונה שעברה –
    גם הניקס יחוו פציעות, ובסוף העונה, ירדו מהמגרש מאוכזבים.

  3. בעצם שני אלמנטים למה שקורה בניו יורק –

    1. קבוצה שאמנם יש לה סימני שאלה גדולים מבחינת בריאות, אבל מבחינת פוטנציאל יכולה ללכת רחוק מאד במזרח אם המזל יאיר פנים, ברכיים, קרסוליים, וכו,…

    2. EXIT STRATEGY מהיר ואפקטיבי לכל הסיפור, עם החוזים המסתיימים של רוז וג'נינגס (מה שלמשל מאפשר ללכת על כריס פול בקיץ הבא), ואמנסטי אפשרי על נואה במקרה שהוא לא מצליח לשחזר את ימי הזוהר או סתם במקרה שאפשר להביא שחקן יותר טוב…

    בהתחשב באפשרויות של הקבוצה הקיץ, לדעתי בשורה התחתונה זו עמדה מצויינת להיות בה לקראת פתיחת העונה.

      1. דובי הניקס הלכו על קומבניציה של חצי רכז+ חצי רכז (מבחינה בריאותית)
        אולי נצליח להרכיב ואין מילה טובה יותר במקרה של ג'נקינס את רוז רכז שלם ל-30 דק' לאיזה חצי עונה? גם מנואה לא נשאר הרבה מדי עושה רושם מהבחינה הבריאותית. מה שבאמת חסר לניקס זה או את דוק בראון שיחזיר את השחקנים של הניקס ל-2011 או משהו כזה או אופציה שנייה רופא אליל מוצלח . אגב דווקא הרננגומאז יכול להיות הפתעה ולהיות סוג של פורגינזס לעניים.

  4. אפשר לסכם את הקיץ של הניקס בצורה הבאה –
    ???

    שלושה סימני שאלה.

    רוז, נואה וג׳נינגס.
    2 שחקני חמישייה, ועוד שחקן שאמור להיות נשק עיקרי מהספסל, וכל אחד מהם הוא סימן שאלה גדול.
    הנחמה היא שהניקס לא מי יודע מה ״מישכנו את העתיד שלהם״.
    בעשור הקודם ההנהלה הייתה מוותרת על פורזיגניס בשביל טרייד על רוז, אבל ויתור על לופז וגראנט זה לא אבידה גדולה מדי.

    אם לפחות 2 מתוך 3 סימני השאלה יחזרו ליכולת סבירה, הסגל של הניקס בהחלט שווה פלייאוף.
    אבל אם שלושתם יתבררו כבלוף (לא מאמין שרשמתי ״בלוף״ כרגע. אפילו מנחם לא זקן מספיק כדי לרשום מילה כזאת) – הם שוב לא יגיעו ל-35 ניצחונות.

      1. שמע, נראה לי שדדי ניסח יותר טוב ממני את מה שאני רציתי לנסח, אז תקרא שוב את התגובה שלו – ההימור שהניקס לקחו פה על השלושה האלה הוא ממש לא נורא, ואם איכשהו הוא יצליח (כמו שרשמתי – אפילו עם 2 מתוך ה-3) אז הניקס יכולים להרוויח כבר העונה. ואם לא – עדיין יהיה להם מרווח תמרון בקיץ הבא להחתמות רציניות יותר.

        1. יש בזה משהו, אבל הסיכוי להרוויח מהם משהו העונה קטן, ונמאס לי כבר לקבל בראש כל עונה ולהגיד שאולי בשנה הבאה יהיה יותר טוב.

  5. פריוויו נפלא על קבוצה מאוד מעניינת. לדעתי יכולים לסיים בכל מקום בין 4 ו-12, אבל יש לי תחושה של פלייאוף (והדחה מול הראפטורס ב-7 משחקים בסיבוב הראשון).

    אני רוצה לראות חמישייה של מלו ב-4 ופורזינגיס ב-5 משחקת העונה לא מעט, עדיפה לא פחות מהחמישייה עם נואה

  6. הרגת אותי עם השגיאת כתיב על האנונימיים. ואם להיות טיפה אופטימי, אני לא חושב שפלייאוף זו מילה גסה. חוץ מקליבלנד, בוסטון, טורונטו ואינדיאנה שיהיו בטופ 4 הכל נזיל. הניקס יכולים להיות מקום 5 ויכולים גם להיות מקום 12.

  7. קבוצה מסקרנת התפתחה לה בניו יורק. קצת מזכיר בעיניי את סקרמנטו של שנה שעברה. יש פוטנציאל אבל יש גם הרבה מאוד מקום להתרסקות. מקווה מאוד שהם לא יתרסקו כמו שסקרמנטו התרסקו שנה שעברה. בעיניי הם יילחמו על הפלייאוף ויפסידו, מקום 9-10.

  8. חייב להודות שהייתי הרבה יותר אופטימי לפני שקראתי את הפריוויו.
    אכן, יותר מדי סימני שאלה סביב הקבוצה הזו.

    אמשיך לקוות שפורזינגיס ימשיך להצליח, ושלא יהפוך למגה דוש כמו נואה

  9. אין עליך דובי, ותודה שלא שמת את הקליפ של מומי מהמילואים.
    הניקס יהיו תענוג השנה, זיקוקי דינור, רק שלא יתפוצצו מוקדם מדי

    1. ידעתי שמשהו חסר לי..

      זה לא פוסט של דובי בלי זאב טנא ב פיג"מה מגורזת ואוזניות ווקמן.

      מגיע לך פלייטוף, יא דובון.

  10. אני עם דדי ןעם גיא, כלומר הניקס קנו/זכו בצ'אנס להיות במקום הרביעי במזרח עם סיכון נמוך מאוד וסיכוי להתחיל מחדש בשנה הבאה. מה שלא יהיה הקיץ הבא הוא של הניקס

  11. סיכום נהדר , דובי , ועם הרבה הומור . אהבתי במיוחד את ה"ניצל בלבול רגעי של הזן מאסטר בריאיון הקבלה" , ואת כרעי התרנגולת של נואה .
    צר לי , כי הניקס חשובים לליגה , אבל לדעתי הם לא יגיעו לפלייאוף גם השנה . הם לא התחזקו , ואת המיטב של כרמלו אנחנו כבר מכירים .

  12. תענוג בנאדם. אני אוהד של הניקס מגיל 12, ולכן מוסמך לומר: הפריוויו הזה הוא נקודת השיא של העונה .. 🙂

  13. פריוויו מעולה ומצחיק!

    גם אם לוקחים בחשבון שחלק מהסגל לא ישחק עונה מלאה, המזרח הוא עדיין המזפח (למרות שיש שיפור), ככה שעדיין יש לניקס סיכוי להפתיע ולהשתחל ממקום 7-8 לפלייאוף (ולעוף בסיבוב הראשון, כי בכל זאת, בריאות ירודה+אינטנסיביות של פלייאוף זה לא מתכון לניצחון מול מובילות המזרח…).

  14. פריוויו ענק! תודה רבה. החמישייה על פניו טובה מאוד כשהיא בריאה, הבעיה בעיניי זה הספסל. ג'נינגס זה נחמד אבל חוץ ממנו אין עוד מישהו לספר עליו, וזו בעיה. מקווה מאוד שישארו בריאים, יהיו קבוצה מהנה לראות.

  15. ילחמו על הפלייאוף – למה? פציעות, עייפות ופשוט יכולת שיורדת (פציעות/שחיקה…).
    קבוצה שאם השחקנים הללו היו בריאים כנראה שהם לא היו מגיעים לניו יורק כי היו נשארים בקבוצותיהם.
    נקודת האור – קורטני לי, החתמה סולידית ומצויינת של שחקן בקליבר שלו.

  16. בתור אוהד בוסטון תמיד היו לי יחסי אהבה שנאה עם הניקס. מחד תחרות על ראשות הבית האטלנטי בשנות ה80-90, ומאידך קבוצה קשוחה ונושכת עם מנטליות של אנחנו נגד העולם. אבל מה שהולך שם בשנים האחרונות זה פשוט רחמנות על האוהדים. עם הפרנצ'ייז הזה היה סוס אז כבר מזמן היו לוקחים אותו מאחורי החווה וסוגרים את הסיפור.

    אמרו פה למעלה שזה בסך הכל סיכון מחושב, ושאם העסק יצליח אז הכל היה שווה את זה. אבל כל מי שראה את נואה ורוז בשנה האחרונה ראה בינוניות במקרה הטוב, ולהביא גאנרים כמו רוז וג'נינגס זה אומר הרבה פחות כדורים לפורזינגיס, שכרגע נראה כמו הדבר היחידי בקבוצה הזאת שצועק 'עתיד'. כמו שזה נראה לי, פיל ג'קסון עושה מהלכים בלחץ במקום לשבת על הגדר ולחכות להזדמנות טובה, ואולי גם לעשות קצת טנקינג עם צריך.

    1. גם רוז (בחוזה עצום) וגם ג'נינגס (שהחוזה שלו זה כמו בוטנים בחוזים הנוכחיים) מסיימים חוזה בסוף העונה, ולפחות לגבי רוז אני מניח שהוא יקבל שליש במקרה הטוב (אלא אם כן הברכיים יחזורו להיות מה שהיו לפני הפציעות).
      הניקס היו במצב ששחקנים חופשיים לא ממש הסתכלו לכיוונם, ככה שלא היה פה שום מהלך בלחץ, אולי החוזה לנואה שגם אותו אפשר לחתוך באמנסטי, ואם הוא חוזר כמו שהיה לפני שנת הנפל שחווה, אזי מדובר בהחתמה טובה.

      1. אמנסטי על נואה ייתאפשר רק אם הליגה או ארגון השחקנים יווצאים מה-CBA הנוכחי אחרי העונה. אם זה יקרה קשה לדעת מתי יהיה ואיך יראה ההסכם החדש.

      2. הנקודה שלי היא שהם יפריעו להתפתחות של פורזינגיס מחד, ולא יקחו את הניקס לשום מקום מאידך.
        לגבי ג'נינגס אני לוקח בחזרה – גאנר מהספסל זה משהו שכל קבוצה צריכה.

  17. בדרך כלשהי תמיד נראה שיש הרבה תקווה בניו יורק בכל תחילת עונה, ולרוב זה לא מחזיק עד האול סטאר…. ליבי עם דובי ותודה על הפריוויו השנון
    מקווה שהשנה תתחיל הגאולה של תסריטים אופטימיים

  18. תודה רבה פריוויו מצויין.
    לדעתי הכל תלוי בכרמלו אם הוא מחליט לבוא לשחק השנה , אז יש לניקס סיכוי לא רע להגיע לפליאוף. אם הוא בא להעביר תשנה אין סיכוי.
    אני לא מתרשם מאסופת השחקנים הזאתי , ובנוסף שרוב הקבוצות במזרח התחזקו יחסית (למעט מיאמי, שאם בוש יחזור בם כן יהיו בעניינים).

  19. אחלה פריביו. רק מה עם קצת אופטימיות ניו יורקית? יש לפעמים גם דבר כזה.
    הנה: המטס בוורלד סירייז (והשנה גם ניקח!), היאנקיז לא, גיא סימן את הג'יאנטס עד לסופרבול ושכח שהג'טס יהיו הפתעת העונה (טוב, אולי נסחפתי) – למה לא גם בגארדן?
    זו קבוצה שכל דבר פרט לפלייאוף יהיה אכזבה מרה, הרף נמצא שם, לא סנטימטר פחות. על הפציעות הזקנים הרחבת יפה – תן צ'אנס גם לקורטני לי (מציאה, ביחס למה שהיה), אבל במיוחד, לקפיצה של פורזינגיס, אם אכן תגיע השנה. אם נוביצקי קרא לו "יוניקורן", מי אנחנו שנחלוק.
    הניקס בפוסט-סיזן, ואם לא מול לברון, אז גם סיבוב שני.

  20. דובי
    תודה על פריוויו מצויין עם אחלה תמונות.
    תאמין לי שמחכה לנו עונה וןהנ מאד. הרבה יותר טובה מאשר הרוב מצפים לה!

  21. מבין לגמרי את ההיגיון מאחורי האמירות שמסמנות את הטרייד, והנוכחות של שלושת המרכיבים המרכזיים בו, כבעל השפעה זמנית. אני לא בונה על רוז מעבר לעונה הנוכחית, וגם לא במהלכה, כנ"ל נואה, כנ"ל ג'נינגס.
    כך שבעצם אנחנו הולכים, שוב, לקראת עונה חסרת ציפיות, שבסופה תהיה לנו, שוב, תקרת שכר פנויה, כרמלו מבוגר בשנה נוספת, ופורזינגיס משופר, הלוואי.
    מצטער, לא מוצא עידוד ולא מקום לאופטימיות בתכנון כזה של העונה. אין לי כוח לייבב עונה נוספת על מר גורלה של הקבוצה, ואני לא סומך על המערכת שתדע לנצל את ההזדמנויות שתזמן הפגרה הבאה.
    רבאק, מה ביקשתי? שנה אחת נורמלית של צמרת וריצת פלייאוף שיש בה תקווה, זה הכל.

  22. אהבתי את המשפט פתיחה של התרחיש האופטימי חחחחח
    הקבוצה צריכה לקנות חדר VIP באחד מבתי החולים בקרבת המדיסון סקוור גארדן. רוז שמעתי החליף מספר בגלל התור בקופת חולים…

  23. אני נוטה להיות ציני, שלילי ופסימי, ומאוד נהנה לדרוך על יבלות של אחרים ולקינוח לזרות עליהן מלח.

    אבל משום מה אני חושב שהניקס בדרך לעונה מופלאה

    1. מאחר לי מטופל, אז אני יכול לכתוב לך כמה לדעתי אתה טועה.
      אבל אם כבר פתחת עלינו עין, מאיפה תבוא לנו עונה מופלאה? האם אתה צופה בריאות וחזרה בזמן?
      האם קיבלת עדכונים על טקסי שינוי קארמה?
      האם אתה סתם מנסה לעצבן אותי?

      1. כל התשובות נכונות – אם במקומי היית מתכתב עם גיא ועם יכולות האנטי-ניחוסון שלו.

        אבל אני פשוט מרגיש שזה אחד מהמקרים הנדירים שאוסף של כשלונות הופך לסיפור הצלחה!
        משהו בסגנון נקמת היורמים!

  24. הפרוויוו יוהו המשגוע בטיבו של דובי בשנה שעברה
    הביא אותי להחליט לאהוד את הניקס לשנה,
    העכשווי פנטסטי שוב ואכן תיהיה לי סימפטיה לניקס.

  25. כחסר קבוצה שכמותי יש לי סימפטיה להרבה קבוצות, ויותר
    לשחקנים ומאמנים, אני גם מעביר את עצמי בטרייד כל שנה
    ופתוח להצעות.
    ברור שיש לי סימפטיה לפיניקס בגלל גיא וגילרי
    מינסוטה בזכות יאיר זעפרני סומסום
    יוסטון מהכתיבה של אפלטון (למרות שזיגגתי)
    סקרמנטו כי זיו כותב יפה עליהם,
    דטרויט האשך וסומסום,
    רפי יצחק פילי…. יש עוד באמת..
    לפחות עם הלייקרס למרות הכותבים המצוינים שלהם יש לי מחסום
    לאהוד 🙂
    כתיבתכם משפיעה על האהדה גם לכאלו שלא מגיבים.
    הומור ומשחקי מילים נהדרים לדובי.
    השנה הניקס מעניינים יותר, וההימור שלי שדווקא
    שחקנים אלמוניים יפתיעו.
    גו ניקס גו

  26. אם מישהו יתן קישור לפרוויוו לפני שנה של הניקס
    כולכם הולכים להנות במיוחד החדשים שלא קראו אותו.
    🙂

  27. לא דובי אני רואה כתיבה כיפית ומיד רץ לאהוד קבוצה
    לא קורא בין השורות, יש לי את המוגבליות שלי,
    עובד על זה לפחות מנסה.

  28. ענק אחי! סוחף ומשעשע כאחד.
    קבוצה מסקרנת מאוד… יכולה ללכת לכאן ולכאן, יהיה מעניין לראות איך יסתדרו הכוכבים (תרתי משמע).

  29. אני אפרט קצת מדוע אני חושב שלניקס תהיה אחלה עונה, שתעלה על הציפיות של רובינו:

    – פורזי יהיה היהלום שבכתר, לדעתי יתאים מאוד למשחק של הורנסק ויפרח בו.

    – מלו בסוג של רנסנס והתבגרות, לצידו יהיו שחקנים ותיקים כמו רוז (MVP לשעבר) ונואה (תותח מוטיבציה) שיגרמו לו להעלות את משחקו ולתת יותר.

    – התאמת אופי השחקנים לעיר – רוז, נואה, ג'נינגס

    – אני פחות בונה על רוז, רק שלא יפריע כזה, יותר חושב שג'נינגס יכול לפרוץ ולהעפיל עליו ביכולתו. נותר לו יותר בקנה לדעתי מרוז אחרי הפציעות של שניהם.

    – הורנאסק. יצור קבוצה מלהיבה ויעיר מחדש את הקהל, עם כדורסל התקפי ונועז.

    – נואה – יכניס את הפילפל בתחת לכולם, מושלם ליד פורזי, ייתן יותר ממה שמצפים ממנו.

        1. מחצי פלוס חצי אולי ייצא יותר משלם אחד… קלעים זה אוברייטד, וב-2016 "רון בייקר, ג'יי פי טוקוטו וצ'ייסון רנדל" זה אולי שגיאת הקלדה, אבל ב-2026 אולי הם יהיו בדיונים על "הביג ת'רי" הגדולים ביותר יחד עם מקהייל-פאריש-בירד, רודמן-פיפן-ג'ורדן ומאנו-פארקר-דאנקן!

          1. על זה לא חשבתי. תן לי לחזור אליך אחרי שאסיים את בקבוק הוודקה בזיקוק ביתי שהביא לי ידידי אלכסיי. כפי הנראה בתחתיתו אמצע את הסיבות לקבל את הנימוקים כבדי המשקל שהעלית כאן

  30. דובי אתה חייב לכתוב יותר!
    גם בגלל שזו הזדמנות להגיב לך ולפעמים זה כיף להדליק אותך על הקבוצה שלך 🙂
    אבל בעיקר בגלל הכתיבה הנהדרת!

  31. שלחתי אנרגיה טובה לערד ושילחתי וריפאתי את מטופלי
    דובי המיתולוגי המדהים שלנו, ולכן התפנה לכתוב.
    הפרוויו והתגובות אומנות בהומור.
    תודה דובי הנהדר.
    (קראתי שוב לעומק גם לניקס יהיה עומק)

  32. תודה על הפריוויו דובי.

    איך שלא תהפוך את זה הניקס שדרגו את עצמם .
    אבל אני מבין את רוח אנטי ניחוסון ששורה עליך.
    הולך איתם אל הפלייאוף.
    ספסל איכותי ימנע מהם דרוג גבוה בטופ המזרח, אבל לא נורא הם ימצבו את עצמם מצוין לקראת הקיץ הבא

כתיבת תגובה

סגירת תפריט