אשכים על גחלים / אשך טמיר המקורי

העונה שחלפה הסתיימה לה זה מכבר, האמוציות שככו, המאבקים ההירואיים, השיאים וההחנקויות נשכחו ופינו מקומם לעיסוק בטריידים, קפיצות למים של ברזילאיות מהסוג שמנחם אוהב, ולאחר מכן שקיעה בפגרה ארוכה ומשמימה עד שתגיע העונה החדשה.

 

דוק אני אחכה לך שם אחרי הקפיצה, בסדר? אני עלולה להיות קצת רטובה…

 

למרות שאנו שקענו בפגרה, בחידלון ובקהות החושים כמו דובים הנמים את שנת החורף שלהם, העונה שהסתיימה השאירה כמה סימנים צורבים בקרב מספר שחקנים, אשר יבואו עם מוטיבציה מיוחדת להוכיח את עצמם בעונה הקרובה.

שחקנים שנכשלו (שוב), אלופים שאיבדו את מגע הקסם וכאלה שמצב הקריירה המדשדשת שלהם מציב אותם במצב של להיות או לחדול, ייבחנו בזכוכית מגדלת השנה וייאלצו לשים את אשכיהם על האש.

מי יצליח לעמוד בחום ויוכיח שאשכיו עמידים באתגרים ובהחלטות שבחר?

מי יקמול ויימסו אשכיו תחת החום הכבד ויהפוך, רחמנא ליצלן, לאיטר אשך ימינו כמו כותב שורות אלו?

המנגל הגדול יתחיל בעוד פחות מחודשיים ולפניכם השחקנים אשר לדעתי יש להם הכי הרבה להוכיח, ואשר ייאלצו לעמוד במשימה:

 

קווין דוראנט

השחקן אשר יהיה לו הכי הרבה להוכיח, ולפיכך יעמוד בחום הכבד ביותר השנה.

דוראנט נכשל שוב בריצתו לאליפות ראשונה עם אוקלהומה, והפעם היו לו את כל הכלים להצליח.

כולם היו בריאים, היה לו סגל מצוין ומאמן חדש במקום הבובה שעמדה לפני כן על הקווים, הכל התחבר בדיוק ברגע הנכון בפלייאוף והת'אנדר נראו כמו הקבוצה החזקה ביותר בליגה לאחר שהדיחו את הספרס הפייבוריטים ונתנו בראש לאלופה בתחילת גמר המערב.

הם אפילו שיחקו כדורסל קבוצתי ושוטף לעזאזל.

אז מה קרה? כיצד אתה שומט יתרון 3-1 כשכל הצילינדרים עובדים ומאבד את ההזדמנות הטובה ביותר לאליפות?

מלבד התאמות של מאמנים, כדורים שלא נכנסו ושחקנים שלא הורחקו, אין מנוס מלהגיע למסקנה שהאשכים רעדו ושפעמוני הכנסייה צלצלו בעוז.

אחוזי השדה המחפירים שלו ברוב המשחקים ונטייתו להיתקע ולהמשיך לזרוק גם כשכלום לא הולך, בהחלט מחזקת טענה זו.

למרות ההפסד דוראנט עדיין היה בקבוצה שהגיעה לשיאה ושהייתה מוכנה מתמיד לסיבוב נוסף בעונה הקרובה, כשהיא כבר מודעת למלוא יכולותיה, מאמינה בעצמה, עם מאמן שכבר התאקלם והמון להוכיח. אולי אפילו הפייבוריטית.

ואז הוא הפיל את החלטה 2, יצא די שמוק ומפסידן (להצטרך לקבוצה הטובה בליגה?? זאת שהדיחה אותך??? ולפרק את הקבוצה הנהדרת שרצה איתך כ"כ הרבה זמן ושהגיעה לשיאה?? שלא לדבר על הבגידה בווסטברוק) ובמעשהו דן את עצמו לצלייה איטית וממושכת על המנגל כשפחות מאליפות והגז יפתח למקסימום והוא יכול להגיד ביי-ביי לאשכיו, הוא לעולם לא ייתפס עוד כשחקן עם ביצים.

 

סטף קארי

השחקן השני אשר ייאלץ לשים את ערמוניו על האש יהיה גרין-אייז.

הבייבי של הליגה והמצליחן הגדול שלה, נדמה היה שאשכיו כבר הוכיחו את עצמם כבלתי ניתנים להשמדה עם תצוגות מופלאות, סלי קלאץ' ואליפות נהדרת.

הגואבוס אפילו קיבלו חותמת רשמית לכל מקטרגיו כשג"ס עשתה את הבלתי ייאמן וחזרה מפיגור 3-1 בגמר המערב כדי להדיח את דוראנט ושות' ולהתמודד על אליפות נוספת.

הכל נראה בדרך לסיפור הצלחה נוסף בקריירה המופלאה והנוסקת של קארי, גם כשג"ס עלתה ליתרון 3-1 בסיבוב החוזר נגד קליבלנד (שנראתה זוועה), למרות שצמד האחים לא היו בשיאם בנצחונות אלה.

אבל אז הגיע רגע המפנה (עם ההוא שהפעם כן הורחק) וסיפור ההצלחה הלך והתרסק לנגד עינינו המשתאות והלא מאמינות, כשהבחילה אוחזת בגרוננו והפחד משתק את היד האוחזת בעכבר בחיפוש אחר לינקים מוצלחים.

או-אז מגע הזהב של קארי אבד, הרק-רשת הפך לקלינגים והבלתי יאומן קרה – הקבוצה ההיסטורית מהמפרץ איבדה את האליפות כשהיא שומטת יתרון של 3-1 בגמר וגורמת בדיעבד ללברון לאבד את מה שנותר משפיותו, כשהנרקיסיזם משתלט על כל יישותו מכאן ואילך (אך לא זה נושא הפוסט).

האשכים המפורסמים של קארי נסדקו.

ובפגרה שבאה אחר כך הם נאלצו לעמוד במבחן נוסף – בהסכמתו או שלא, מרצונו או שלא, אחד הכוכבים הגדולים בליגה וזה שנוצח על ידם בצורה כה מעוררת השראה החליט להצטרף לקבוצה.

קבוצת כוכבים שמצטרף אליה אחד הכוכבים הגדולים בליגה… מהבייבי של הליגה הם הפכו לקבוצה שכולם אוהבים לשנוא.

כיצד יגיב קארי על האתגר הכפול? גם על אובדן האליפות, וגם על השינוי בזהות הקבוצה, הנוכחות של שחקן בקליבר של דוראנט ובעצם ההצהרה השקטה של הבעלים שהוא לא היה טוב מספיק?

האגוזים שפעם נחשבו כבלתי ניתנים לפיצוח הולכים לעמוד במבחן רציני!

ישרדו את החום או יספגו סדקים נוספים? האגוזים של קארי נסדקים בשנה שעברה

ראסל ווסטברוק

"האגוזים הקשוחים במערב" הולכים גם הם לשנת מבחן רצינית.

חצי הצמד הנזנח בחר להישאר באוקלהומה, להילחם כנגד כל הסיכויים ולהוכיח לכל העולם (במיוחד לזה שעזב) שאגוזים אלה קשיחים במיוחד, ויוכלו לעמוד לבדם באש החמה ביותר.

כחתום אף הוא על הכישלון בשנה שעברה ועל אלה שקדמו לו, לווסטברוק יש כבר מראש וואחד קוף על הגב והוא ירצה להוכיח שלא בו האשם.

ככה הכשלתם אותי שוב?? ווסטברוק בשיחה צפופה עם האגוזים בגמר המערב

לדעתי אפשר להמשיל את ווסטברוק בעונה הקרובה לצ'ארלס ברונסון ב"משאלת מוות" – אחד נגד כולם, הבוחר לעמוד על שלו ולהילחם על עקרונותיו למרות המשימה הבלתי-אפשרית העומדת לפניו.

המשימה העומדת לפניו היא לא רק להנציל את האודים העשנים שלו מאימת הגחלים, אלא גם לדחוף עמוק יותר את אלה של דוראנט לתוך הבערה ולראות אותו צורח… צדק פואטי.

 

דרק רוז

ונעבור למזרח.

כמו בכדורסל, גם בגזרת האגוזים המזרח שקט יותר ופחות מאתגר לשחקניו, במיוחד לאחר שלברון הצליח לשלוף את הקטניות שלו מהאש הלוחשת, שם נצלו זמן רב עד אשר כמעט נעלמו כליל, ולהוציא את עצמו ממשימת "אשכים על גחלים".

יהיה מה שיהיה, הוא את שלו עשה.

הרבה אתגרים לא יהיו לשאר הקבוצות במזרח (כמו שלארי בירד שאל בתחרות השלשות – מי יסיים במקום שני?), אך אחד שכן יהיה לו מה להוכיח זה דרק רוז.

חביבו של יונתן שגב, האתלט המרהיב וה-MVP לשעבר הוא צל של עצמו כבר מספר שנים ומתקשה לחזור לרמתו מלפני הפציעות.

לפי האגדה רוז ניחן באשכים מרשימים למדי אי-אלו בשנים, אך מאז אורם הועם וכבה כמעט לחלוטין.

השנה רוז עזב את קבוצת נעוריו ובחר להתחיל מחדש במקום אחר, מתוך רצון לשקם את הקריירה שלו ולהפגין יכולות של עוף חול.

רוז ירצה להראות לכולם שהוא עדיין השחקן שהיה ושבסיטואציה חדשה הוא יכול להוביל קבוצה ולחזור לגדולתו.

זוהי כנראה ההזדמנות האחרונה שלו לעשות זאת.

אז אין לחץ בכלל…

"רגע, אמרתם שיהיו מעורבות בזה גחלים?!"

כרמלו אנטוני

כחברו החדש לקבוצה של רוז, הקריירה של מלו מדשדשת כבר זמן רב במי-האפסיים של הניקס.

סנסציית המכללות לשעבר ומי שהיה הבטחה גדולה, הצליח בשיאו בדנבר להגיע פעם אחת לגמר המערב, ופעם אחת לחצי גמר המזרח במדי הניקס.

מאז נראה שהעניין של מלו בכדורסל הולך ופוחת (יחד עם הלגיטימיות של הניקס כקבוצת כדורסל בשנים האחרונות).

הוא נראה מעוניין יותר בהצלחותיו בעסקים מאשר בהצלחות על המגרש, ואף בחר ללכת על חוזה חדש וכסף גדול בבור הצואה הניו-יורקי מאשר לנסות את מזלו ולהצליח בקבוצה אחרת.

עם זאת, השנה נראה שמנשבות רוחות אחרות בתפוח הגדול. מבחינה אישית, כרמלו הופך ווקלי יותר, מביע דעות בנושאים חברתיים ונושא את דגל המנהיג בנבחרת.

מבחינה קבוצתית, יתכן ופיל ג'קסון סוף סוף התייאש מחלומות הטריגונומטריה שלו ואולי ייתן להורנסק יד חופשית לשחק אטרקטיבי ומשוחרר, כשפורזינגיס נושא את נס הגאולה ושכירי חרב שונים ומשונים עם נטייה לפציעות התקבצו ובאו (רוז, ג'נינגס, נואה).

זאת השנה שעל כרמלו להוכיח האם הוא עדיין מעוניין להשאיר את חותמו בכדורסל ולא רק בעולם העסקים. הוא יכול וצריך להיות המנהיג של הקבוצה הזאת ולכן הוא נבחר כמתמודד האחרון של אתגר "אשכים על גחלים".

שיהיה לו בהצלחה!

"לעזאזל האתגר הזה! היה לי טוב בלמכור נעליים…"

 

מי עוד לדעתכם צריך להשתתף ברשימה? מי לא? אשמח לשמוע את דעתכם.

אשך טמיר המקורי

was born, sort of living, will die somewhere in the future

לפוסט הזה יש 77 תגובות

  1. הרגת אותי מצחוק!
    נראה לי גם קונלי צריך להיות ברשימה רק בשביל העובדה שהוא מקבל שכר שאי אפשר להסביר אותו, אף אחד מאיתנו לא מדרג אותו בטופ 5 שלו בשום צורה.. אז יש עליו גם הרבה משקל על החמינדוס

    1. 1+

      אני היחיד שדירגתי אותו בחמישייה, מקום 3 ברכזים למען האמת.
      מצד אחד אתה צודק, אבל מהצד השני הקבוצה בבנייה ולא ממש מצפים שתגיע לאנשהו, אז אולי יש עליו פחות לחץ.

  2. האריסון בארנס.
    קיבל חתיכת חוזה, ועכשיו חובת ההוכחה עליו.
    החוזים של ראשד לואיס וגילברט ארינאס הם מושא ללעג בקרב אוהדי ה-NBA,
    אבל ה-2 נתנו כל אחד לפחות עונה אחת טובה ששימשה לתירוץ סביר להחתמה.
    בארנס?
    כשחושבים על זה, גם המוניטין של מארק קיובן על האש…

    1. מסכים (הוא גם מזכיר את רשארד לואיס בסגנון משחק). יש עוד משהו ששווה להזכיר:

      כשלברון נכנס לפיינלס מוד, 29 קבוצות בליגה מתחילות לשקשק.

      כשהאריסון בארנס נכנס לפיינלס מוד, קבוצה אחת מתחילה לפחד – שלו.

  3. כל הכבוד על יוזמת האשך…
    ונכריז על המנצח של שנה שעברה הלא הוא סטיבן אדאמס בעל אשכי הגבורה אשר עבר את מבחן מפצח האגוזים של הענק הירוק

  4. נראה שראסל ווסטברוק דווקא החליט להמיר את אשכיו הקיץ, ולהחליף אותן בפאסיב-אגרסיב למתקדמים בדרכו להפוך לזקנה פולנייה. ״אין בעיה, אין בעיה. לך, שחק עם החברה המפורסמים שלך במפרץ. אני אשאר פה, באוקלהומה. לא, לא, זה בסדר. תהנה. אני אסתדר פה לבד. בשנים הקרובות. בלי שום דבר. נו, אמרתי שיהיה בסדר, שמעתי שעוד מעט פותחים פה ׳אופיס לדיפו׳, זה בטח יותר שווה מקרי את תומפסון. אנחנו לא צריכים אותך כאן, ולא נתגעגע כשאשיג עושה של טריפל דאבל בדרך למקום העשירי. עדיף לנו כאן בלעדיך, באמת. בוגד״.

  5. באסה בחסה.
    במקום דו קרב חוזר בצהרי היום כמו שהיה בין הספרס להיט קיבלנו את הווריורס מחוזקים בחזירות.
    כל דבר פרט ל סוויפ וניגוב הפארקט עם לברון לא יהווה נקמה.
    אשך?
    האם יכולה להיות תוצאה ואו דירוג כלשהו שיחזיר את האשכים של לברון לאש או שהם חסינים לעולמי עלמיא?

      1. לאאאאאאאאא, דברי כפירה מהיושב ראש, גולן אני מכריז בזאת שזומבים חדרו לאשך השמאלי של טמיר, והרעילו אותו על הלברונית, ואשך שטוף את הפה עים אקונומיקה ותן לעצמך גרעה.טפו טפו טפו
        אל דאגה אני חדור אמונה שהריקבון לברונית יחרבן את כל הקרדיט שקיבל מהעולם,הוא מומחה בנושא.

  6. תמונות מעולות. של דוראנט ברמה מעל השאר 🙂

    שני המתמודדים העיקריים שליוו את התחרות הזו בשנים האחרונות – לברון ובראיינט כבר בחוץ, משאירים את הבמה לצעירים. בעייני זה יפה ומכובד 🙂

  7. אחלה כתבה. לדעתי השחקן הכי חשוב פה זה סטף, במיוחד בעידן שאתה נחשב הגנתית לפי החוליה הכי חלשה שלך. אם הוא לא יבוא לעונה הסדירה בתור שחקן הגנה טוב בהרבה מזה של שנה שעברה (והגמר שעבר), אני לא בטוח שהווריורס לוקחים. קליבלנד עדיין תוכל לעשות מה שהיא עשתה שנה שעברה ולהשאיר אותו פנוי לבידודים על לברון.

    מי שעוד צריך להכנס לדעתי זה דיוויס. למרות שנתיים אישיות נהדרות הוא לא מצליח להוביל את הקבוצות שלו לארץ המובטחת. הוא יוכל להראות שהוא יותר מסתם מפלצת סטטיסטית?

  8. מצויין,רק 2 השחקנים בניקס לא קשורים,אחד שחקן עבר שעדיין עוקץ מנהלים ובעלים בליגה והשני בעצם אמנם לא פרש אבל בהחלט גם הוא עוקץ.לא יגיעו לשום מקום אולי אולי יפסידון בסיבוב הראשון להוא .
    לגבי המערב אז קארי בהחלט בעונת מבחן הכי גדולה מכל הזהובים ואני מקווה שאחרי שהכל יירגע בסופו של דבר הוא ישאר מספר אחד של הזהובים ודוראנט מספר 2.
    לגבי ווסטברוק אז אני חושב שהוא פשוט ניצל את הסיטואציה לטובתו.לדעתי הוא לא מתכוון להישאר יותר מהשנתיים באוקלהומה שבה הוא ינפח את הממוצעים שלו ואז הוא יעבור קבוצה.פשוט דוראנט לחץ אותו לפינה ולא הייתה לא אפשרות גם לצאת מנ… ולעזוב גם כן

    1. אני אמנם לא האשך אבל בסופו של דבר אחרי קרב צמוד אני הולך על קיירי כבעל הוואבוס הגדולים ביותר,מעבר לכך שלכולם רועדים הוואבוס כולל למלך הבלתי מעורער של רבים מהאתר הוא אפילו לא מתרגש ועזוב קולע פשוט זורק.הוא גם לא התקפל בפני המלך הבלתי מעורר של רבים מהאתר לאורך כל העונה ודי המשיך עם המשחק שלו.ולכן הוא זוכה מבחינתי כבעל הוואבוס הגדולים ביותר במשחק היום.

  9. נפלא.
    גם סטיב קר לדעתי עלול לחטוף מכה לא נעימה שם.
    שאלת השילוב של דוראנט בשיטה הקיימת ואיבוד שחקנים שהיו משמעותיים לה היא השאלה בה הוא ייבחן. המחשבה על כישלון עם קבוצה כזו בוודאי תגרום גם לו חשוש לעתיד המשפחה שלו.

    עוד אנשים שהם לא שחקנים ומצבם דומה – מיץ' קופצ'אק (אמור לפרוש בסוף העונה אם אין גמר או שהו לא?) פיל ג'קסון פרד הויברג והייתי מכניס את דוק ריברס אילולא ידעתי שהוא ביחסים מצוינים עם המנג'ר שם.

    1. קופצ׳אק די בטוח בכיסאו. הכוונה של לביא היא לג׳ים בס, הדיירקטור אוף בסקטבול אופריישן, שאחותו ג׳יני, המנכ״לית ואהובתו של פיל ג׳קסון, הבטיחה לנפנף החוצה אם השנה הם לא מגיעים לפחות לגמר המערב…

  10. ענק !!
    קצת קשה לי להסכים איתך כי יש לי פינה רותחת בלב לדוראנט ולקארי
    אני לא חושב שדוראנט פחדן וקארי חטף סטירה רצינית בגמר גם אם GSW הייתה לוקחת את האליפות הוא לא היה הפיינל MVP

    אני מניח שבסוף השנה אחרי הסוויפ על הפלופר בגמר כ יו״ר ה ללל תדרג לפוסט מחילה – אשכי שור לכל גיבור !

  11. ג'ימי באטלר – מצד אחד נפרדו מחברה דומיננטים בחדר ההלבשה (רוז ונואה) ובמגרש (גאסול), ומצד שני הביאו שני חבר'ה עם אישיות חזקה (ווייד ו-רונדו), שלא יפחדו לקחת אחריות אם באטלר לא ינהיג.

    יש לו אתגר רציני העונה, כי הוא יהיה השחקן הראשון שיאשימו במקרה של כישלון.

  12. סחטיין על הטור.
    דוראנט מסר אשך אחד לפיקדון ברגע החתימה, זה כתוב בחוזה.
    קרי לא יודע מה עפים עליו, שיחק פצוע בגמר ולא ראית אותו מתבכיין על זה.
    הווארד בהחלט כבר עם הביצים על האש, אצלו זה כבר מקושקשת.
    וקאזינס צריך להוכיח שהוא לא ’emotional lesbian' ולתת בראש בהגנה דבר ראשון

  13. אתה אמרת "לברון" הי הי חי חי חי (צריך לחזור בקול רם על הציחקוק של ביוויס ובאטהד, כמו ב- you said balls או כדומה) !
    אשך איך נפלטה לך המילה הזו ולא פלופרון או שם תיקני מאושר-ללל שלו?
    גם לדעתי הביצים של דיוויס על הגריל בגדול השנה

    1. הארגון ספג מכה לא קלה.
      אבל הסר דאגה מלבך – לברון עוד יספק מספיק פנינים, כך ששוב הלהבה תוצת, והארגון יחזור להיות ה-"ללל" שלמדנו לאהוב!

      1. כמובן שצריכה להישאל השאלה –
        מה יקרה ל-"ללל" אחרי שלברון יוביל את הקאבס לרפיט, אחרי ניצחון על הגלקטיקוס בפיינלס???

        1. אל דאגה האליפות הזאת שלו העלתה לו את רמת האגו ורמת הנרקסיזם שמה שיקרה שגם המתנגדים הקשים ביותר כמוכם יאלצו לאחל לו שיפסיד כי זה בלתי נסבל בעליל וגם אני צופה מלחמות בתוך הקאבס עצמם שכל מי שלא יגיד לו בוקר טוב אדוני המלך בכל בוקר יועף מקליבלנד במיידית

          1. שיין באטייה, אחד השחקנים היותר חכמים ששיחקו את המשחק,
            ואחד שבילה קצת זמן לצד לברון, כתב פריוויו לפני גמר המזרח בעונה שעברה:

            http://www.theplayerstribune.com/shane-battier-nba-eastern-conference-finals-preview/

            את זה הוא כתב הרבה אחרי שכבר פרש, כאשר הוא לא חייב דבר לאף אחד.
            אני חושב שהפועל היוצא מהמאמר של באטייה הוא שמה שכתבת זה ווישפול ת'ינקינג…

            ובנימה מעט רצינית יותר –
            לא יהיו מלחמות בשורות הקאבס, כמו שלא היו בשנה שעברה, גם כשהקאבס היו בפיגור 1 – 3 בפיינלס.

          2. דרך אגב, זה לא שאני טוען שלברון חף מנרקסיזם,
            זה שאני מאמין שלשחקנים שלצידו חשובה יותר ההצלחה.
            זה לא סתם שג'פרסון ממשיך בקבוצה, או שהבירדמן חתם, למרות שה-2 כבר שיחקו קודם לכן לצד לברון.

          3. וגם כשהיו מלחמות, קליבלנד ידעו איך לטפל בזה. לכן לדעתי הם העיפו את בלאט, כי הם היו חלשים מנטלית.

            כשגריפין אמר את זה ("האווירה לא טובה בהפסדים") כולנו ירדנו עליו ועל לו, בצדק, אבל הוא כנראה צדק: יש מצב שקליבלנד 2015/16 היא הקבוצה הכי חזקה מנטלית בהיסטוריה.

            תראו לי עוד קבוצה שניצחה משחק 7 בחוץ. עוד אחת שניצחה 2 משחקי בית מול קבוצה עם מאזן ביתי של 2-39 (ורצף 56 ניצחונות ביתיים רצופים בשנתיים האחרונות שנעצר העונה) בגמר. שחזרה מ-3-1 בגמר.

          4. כל מה שאמרת גיא היה נכון מה שנקרא עד עכשיו. מעכשיו הכל שונה.הוא הוכיח לכולם שהוא הוא ולא אף אחד אחר ואל תבלבל אותו עם קיירי וכל הסטטסטים האחרים הוביל את קליבלנד המסכנים והעניים לאליפות. תראה את ההתבטאויות שלו אחרי האליפות,זה שהוא נכנס באנשים בטוויטר מיד אחרי האליפות,זה שהוא טוען שנותנים יותר מדי כבוד למייקל ג'ורדן ועוד.
            לגבי מלחמות בקליבלנד הכל תלוי עד כמה השחקנים האחרים יסכימו להגיד כל בוקר בוקר טוב אדוני המלך וכמובן לכבד כל בקשה שלו.
            דרך אגב קח דוגמא מארצנו הקטנטונת ותתסכל על רמת הנרקסיזם והבוטות של מלכנו אנו מאז שהוא הביא הישג חסר תקדים בבחירות האחרונות

          5. להערכתי, אתה טועה.
            אני חושב שהשנה זו השנה הראשונה מזה באמת הרבה זמן, שמפלס הלחץ השרוי בקבוצה של לברון הוא כמעט אפסי.
            כל הלחץ יהיה על גולדן סטייט. זכוכית המגדלת שבעבר ליוותה את לברון כמו שקרציה מלווה כלב, עברה לדוראנט ולקרי.

            ואני באמת מאמין שאלו התנאים האופטימליים עבור הקאבס.
            הם יכולים להרשות לעצמם לשייט בעונה הרגילה, לתת מנוחה לכוכבים, ולהגיע לפלייאוף (טפו, טפו, טפו…) במוכנות שיא.

          6. מד הלחץ חשוב לאחד כמו ויזוס?
            כמו בפעם ההיא שהקבוצה הובילה ב-26 הפרש ובגלל מסירה גרועה (שהוא דרש שתהיה) החליט להפסיק לשחק בלי להגיד לאף אחד?

      2. מסכים עם יניב, ההצגה האמיתית איתו עדיין לפנינו וזה יהיה מרהיב לצפייה (במובן המבחיל של המילה. או הפוך… מבחיל במובן המרהיב. גיא !!)

        1. אתם מוזמנים לתאר את התמונה המרהיבה/מבחילה של לברון והקאבס,
          במפגש ההופס הקרוב.
          אני אהיה שיכור מדי אחרי כל הבירות שאקבל, כך שאפילו לא אוכל להציב התנגדות ראויה…

          (סמיילי של מהמר כפייתי, כזה שזוכה אחת לעשור…)

  14. כל מי שמזוהה עם ביל "הדביל" למבייר לא יכול להיות עם מינימום שכל ועצמיות משלו אלא אחד שניזון ומונשם מתשומת לב מאחרים.

  15. אשך כתבה מעולה. זה גם הבחירות שלי לשחקנים שעומדים למבחן. דאםם אשך, ממש נהניתי לקרוא שוב כתבה טובה על כדורסל אחרי כל האופניים והאולימפיאדה.
    באופן מפתיע אני מסכים עם יניב ועם האשך, וכבר כתבתי על זה פוסט, רמת הנרקסיזם שלו עלתה פלאים, ואני פחות אוהב את זה, אני מחבב אנדרדוגים מותקפים, לא כאלה שכל העולם מכיר בהם.

    ועם כל זאת זה לא בהכרח יפריע ליכולות הכדורסל שלו, סוף כל סוף, ג'ורדן היה הנרקסיסט והבן זונה הכי גדול שדרך על הפרקט, זה לא מנע ממנו להיות ג'ורדן

  16. כתבה נפלאה על נושא נהדר.

    גם האשכים של ת'יבודו על האש.

    עם הקבוצה שיש לו הוא חייב להפיק תוצרת

    אותו דבר עם האשכים של כל הנהלת פילדלפיה, עם הבן של קולאנג'לו בריאן, והמאמן בראון.

    יש להם קבוצה צעירה נפלאה לפי השמות. אז יאללה, רוצים פלייאוף!

    1. +1

      גם הביצים של הניצים על האש כפרנצ'ייז, אם ההשתלבות של הווארד תצליח הם ימשיכו תקופה ארוכה של דומיננטיות (יחסית) במזרח. אם לא, זה יהיה מדרון חלקלק ל-"בנייה מחדש"

  17. גם האשכים של מומי על האש, קובי חיים של מומי בבית, לפלופרון יש רידמפשן,
    ושמעתי שהוא הסתכסך עם סמי חזיזה, מומי התחיל עם האשה השלישית של חזיזה שנסעה איתו במונית, אני במקון מומי שומר טוב טוב על החציל, ומסתכל כל תחיחת נסיעה מתחת למונית.

  18. הילד רועי כרגיל צודק. זו היתה סדרת גמר פסיכית שלא נראה כמותה, לצערי, עוד הרבה הרבה שנים.
    השנה? קל: גולדן סטייט ב-5, סטף מו"פ, ק"ד בוכה עם אמא.
    הוא רוצה לאמא.

  19. שנייה, הדיבור על הניקס הוא רציני? אחרת, מה עושים 2 שחקנים שלהם בחמישייה?
    מבחינתי אין ציפיות מהם כרגע, והם בכלל לא שייכים לפוסט הזה. אם כבר במזרח, אז יש את דרוזן ולאורי שבעונה הקרובה יוחלט אם הם באמת כוכבים בליגה הזו או סתם הברקה חולפת.

  20. קודם כל הייתי מוציא מהרשימה את כרמלו אנטוני – כבר אף אחד לא מסתכל עליו…..

    הייתי מוסיף לרשימה את אנטוני דיוויס, אחרי עונה פושרת+ כולם מצפים שייתן התפוצצות השנה
    קארל אנטוני טאונס – מינסוטה חייבת לפרוץ השנה עם שלל כוכבים ומי שנתן לנו טעימה מתוקה מאד שנה שעברה מצפים לתת את הקפיצה וזה כבר משהו אחר לגמרי

  21. עוד שניים שהייתי חושב שכדאי להזכיר (אולי אני משוחד מעט בגלל שאחד הוא כוכב קבוצתי האהובה ואחד עזב אותה )
    הלא הם- ג'יימס הארדן ודוויט הווארד.
    לג'יימס יש מה להוכיח בעניין שהוא עדיין אחד משלושת שחקני ההתקפה הטובים בליגה
    לדוויט מצידו יש להוכיח שהוא עוד יכול המפלצת שהיה בימיו באורלנדו.
    בהצלחה לשניהם!!

כתיבת תגובה

סגירת תפריט