מעורב הופס לערב יום שני / מנחם לס

1.קולין קפרניק: "אמשיך לשבת"

קולין קפרניק, שלפני שלוש שנים היתה לו עונת-שיא עם הסן פרנציסקו 49 ומאז הוא בצניחה חופשית עד שהעונה הוא אולי אפילו לא יעשה את הרוסטר החליט לשבת במשחק האימון האחרון בשעת השמעת ההמנון, ואתמול הוא אמר, ‘I’ll continue to sit’.

כפוי הטובה הזה שאומץ ע"י משפחה לבנה, ומשתכר מיליונים, החליט שאמריקה היא מדינה עושקת שחורים ויורה בהם חופשי-חופשי ולכן הוא לא יעמוד בעת השמעת ההמנון.

ניבאו לו עתיד מזהיר אחרי עונה אחת, אבל אלה שמבינים פוטבול ידעו שכוחו היחיד הוא בריצה עם הכדור, ובאמת הוא היה כמעט בלתי עציר.

עד… עד שההגנות למדו כיצד לשחק נגדו, ומאחר וזריקתו היא מתחת לרמה הנדרשת ב-NFL (מי שהוא אמר טים טיבו?) הוא נפל, וסחב עמו את כל הניינרס לשתי עונות מחורבנות והיום הוא הקוורטרבק הרביעי בקבוצה – אם בכלל.

מעניין אם היה נשאר לעמוד אם היה ממשיך להצטיין כמו בעונתו השנייה שם, וספונסורים היו מתחילים לשפוך עליו מיליונים.

טוב. הוא מקרה אבוד. למי איכפת קפרניק. במקרה שלו, אני יודע על בטוח שהוא היה נעמד כמו ילד טוב אם היה לו סיכוי לעלות בתור קוורטרבק של הניינרס. אבל עתה העמידה נותנת לו הזדמנות לתרץ את זה שהוא יעוף מהקבוצה כמו טיל ב-"זה בגלל שלא עמדתי".

יהיו כאן כמה (הייט אשבורי, האם אתה מקשיב?) שיטענו "מה הפלא? הדוק גזען". נכון. אני גזען נגד מולטי-מיליונרים שחורים, צהובים, או לבנים שמלגלגים וצוחקים כל הדרך לבנק, ולועגים לכפית שהאכילה אותם. אני גזען נגד כפויי טובה.

השאלה עתה היא אם העמידה תגיע גם ל-NBA. כרמלו אנטוני, דוויין ווייד, כריס פול, ועוד שחקנים הביעו במילים הרבה ממה שקפרניק אמר בקשר לשוטרים לבנים שהאצבע המושכת בניצרה היא מהירה יותר כשהקרבן הוא שחור מאשר כשהוא לבן. האם גם אחד מהם יחליט לשבת בשעת השמעת ההמנון, ולהפסיד מיליונים של כספי חסויות ופרסום?

נחכה ונראה.

2. ברנדון ג'נינגס: "עם כל הכבוד, הייתי מעדיף קריירה של רוברט הוריי מאשר רג'י מילר"

REGGIE

"אני יודע שאקבל הרבה FLACK (מילת סלנג) על מה שאני כותב עכשיו בטוויטר, אבל אילו שאלו אותי אם אני הייתי מעדיף קריירה של רוברט הוריי עם 7 טבעות מאשר רג'י מילר עם היכל התהילה ואפס טבעות, הייתי מעדיף את הוריי. זה הכל 'טבעות' בייבי".

האמינו לי. הוא קיבל המון FLACK!

3. ג'ואל אמביד: "אני מרגיש 100%. הכי טוב בחמש שנים!"


זה מה שהוא אמר ל-MARC NARDUCCI מה-PHILADELPHIA INQUIRER.

הסנטר של אונ' קנזס לשעבר – בחירה הסיקסרס מס' 3 ב-2014 – היה מנוע מלשחק בגלל ניתוח בכף הרגל. הוא קיבל "CLEAN BILL OF HEALTH" מרופאיו והוא CLEARED TO PLAY. עכשיו למאמן ברט בראון ישנן כמה החלטות קשות להחליט כי יש את הסנטרים נרלנס נואל וג'היל אוקפור, ועוד שני BIG MEN מהלוטרי, הקרואטי דריו סאריץ' ובן סימונס.

הייתי אומר שהפרונט-קורט שלהם הוא קצת CROWDED!

4. האם הפעם זה יעבוד?

הניסיון לנסות לצרף את טיי לאוסון לג'יימס הארדן ברוקטס נפל – איך אומרים? – על פניו. אז האם ניסיון מס' 2 לצרף את כוכב דנבר לשעבר לראז'ון רונדו ודרן קוליסון כן יעבוד?

הנה:

 

Lawson visited with Kings officials and coaches on Saturday in Sacramento and had planned to meet with New Orleans Pelicans officials early this week – until the Kings offered him a deal on Sunday, league sources said.

Lawson joins a backcourt full of opportunity in Sacramento, where the Kings lost Rajon Rondoin free agency to the Chicago Bulls. Darren Collison is expected to be the Kings’ starter at point guard.

For Lawson, the experiment of coexisting with All-Star guard James Harden didn’t work with the Houston Rockets last season. Lawson agreed to a contract buyout in March after the Rockets sent Denver a first-round pick in a July deal for him. He then agreed to a contract to finish the season with the Indiana Pacers.

5. ג'מל קרופורד יוצא לעבודה ב-PRO-AM GAME

ג'מל קרופורד הוסיף עוד זוג קרסוליים לקולקציה שלו.

כשהוא מוביל את קבוצתו לנצחון שלישי רצוף בסיאטל ב-PRO-AM CHAMPIONSHIP, האול-פרו בן ה-36 הזה טימטם עוד מגן ב-JUMP FAKE שלו. ואז, הקרוסאובר של "J" זרק לקרבן מבט הורס לפני שקבר עוד ELBOW JUMPER"

בגיל 36, כמו יין, הבנאדם רק משתבח עם הזמן!

 

6. האם בלייק גריפין צריך לשחק מאחור עם כריס פול ?

(חובה ליצור תפקיד חדש עבורו: קומבו שוטינג-גארד/פאור-פורוורד)

 

כל מה שניסו עד עתה עם בלייק גריפין לא הלך. ז"א "הלך" אבל לא הביא תוצאות. לתוצאות אני מתכוון לפחות אליפות המערב.

בדיוק כך, וקראתם על כך כאן בפעם הראשונה.

בלייק גריפין הוא תופעת טבע שעד עתה לא נוצלה כראוי.

יש לו קליעה מצויינת מרחוק. הוא יכול להגיע בשלושה צעדים מחצי המגרש עד פי הטבעת (שוב…הדוק מדבר על 'פי הטבעת'…למה שלא ימצא ביטוי אחר? למה? כי זה הביטוי הנכון ביותר לאמצע ה-RIM).

כשהוא עומד תחת הסל הוא מאבד את כל היכולות המיוחדות שלו. כדי לעשות דאנק מכדור חוזר הוא צריך לבוא בתעופה מהחוץ, מששה מטרים בחוץ, ולאז צעד-שניים, ובום, דאנק אן ג'אם להיילייט של הנכדים שלכם.

כשהוא עומד תחת הסל ומנתר עם פאור פורוורדים אחרים בגובה 2 מטרים-פלוס, כל המיוחדות שלו הופכת אותו לעוד פול מילסאפ או דריימונד גרין. שניהם טובים כמובן, אבל בלייק גריפין יכול להיות ע-ל-י-ו-ן, לא סתם ט-ו-ב, אבל רק אם הוא בא לסל בפול ספיד. אתלט אקספלוסיבי כמוהו מאבד את כל האקספלוסיביות שלו כשהוא נייח תחת הסל, ואני מקווה שאת הדבר הפשוט הזה מבין אפילו דוק ריברס.

ב-ISOLATION בלייק הוא טוב, עם 1.03 נק' לפוזשיון, אבל זה מעמידו רק מס' 9 בין  השחקנים בפרונט קורט, והוא יכול להיות טוב בהרבה מזה.

.הוא יותר מדי מהיר, ויותר מדי אתלטי, עבור כל פאור פורוורד בליגה, אבל לא כשהוא עומד נייח תחת הסל. אז הוא הופך לעוד אחד מהם. אם דוק יעשה ממנו קומבו של שוטינג-גארד/פרוור פורוורד, הוא יוצר בצ'יק את ה-MVP של הליגה, פלוס קבוצה לגמר ה-NBA.
(אגב, כשזה יקרה, הוא וכריס פול יוכלו לעשות סקרינים במרחק 6-7 מטרים מהסל שיהרסו את כל הליגה)

7. אחוזי העלאות משכורות השחקנים הקיץ (BUSINESS WEEK)

 
https://usathoopshype.files.wordpress.com/2016/08/salary_raise.png?w=1000

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 117 תגובות

  1. אז נכון שאני אתאיסט מוצהר ומיליטנטי, אבל ברגעים כמו אלה שבהם טיי לאוסון חותם בסקרמנטו, אפילו לי מתחשק להודות לאלוהים.

    אין על הקבוצה הזאת. פשוט אין.

    כל קיץ אתה כבר חושב שהם למדו מהנסיון והפיקו לקחים, ואז הם עושים את המהלך שגורם לך ללכת להצטייד בפופ קורן ולחכך ידיים בהנאה לקראת העונה הבאה עלינו לטובה.

    ההחתמה הבאה היא בטח לאנס סטיבנסון…

    1. קישורים מתאימים לאתיאיסט קיצוני כמוך: aemethayehudit.blogspot.co.il/2015/02/blog-post_11.html
      http://haemethayehudit.blogspot.co.il/2015/02/blog-post_55.html (ויש עוד דברים כאלו שם המתאימים לך)
      http://maranharavkook.blogspot.co.il/2015/02/blog-post_35.html (מה ההסבר של אתיאיסט קיצוני כמוך למקרים האלו כמו שבחלק הראשון?)

      1. ישראל, אני לא חושב שהופס זה המקום לוויכוחים על דת,
        אבל הדברים הכתובים בקישור הראשון הם מהשטותיים ביותר שקראתי אי פעם.

        1. זה שאתה אומר שטותי לא עושה זאת כך ולראיה שמדענים ואף בכירים שגדלו על השקפה אתיאיסטית חזרו בתשובה לאחר שהכירו את היהדות מקרוב.

          1. אני לא אומר שיש או שאין אלוהים.
            אני בהחלט אומר שאוסף הטיעונים שמופעים בקישור הראשון, אלו שמנסים להפריך שיטות מדעיות בדרך לא דרך,
            מצטער – אלו שטויות.

          2. קרמר הוא גולש רב ידע שתורם לאתר אבל בויכוחים איתו על נושא הדת הם שיח של חרשים והוא הופך אגרסיבי. עדיף להימנע מזה.הוא עף פה על כמה גולשים וגולשת וזה היה לא נעים.
            איש באמנותו יחיה וזהו

        1. קרמר, עזוב אותך ממדע – זה לא יעבוד לטובת הקייס שלך…
          הקורולציה בין השכלה בכלל והשכלה מדעית בפרט לבין חוסר דתיות היא מוכחת וברורה, וזה לא ששתי הקבוצות (מאמינים ולא מאמינים) אפילו מתחילות בנקודת זינוק שוות…

          קבוצה אחת צריכה להתגבר על חיים שלמים של אינדוקטרינציה מילדות, והקבוצה השנייה רק צריכה להישאר בחיכה החם…
          (לא מדבר על התנודות בין הקבוצות שהן זניחות, אבל אם אתה רוצה ללכת לשם אז גם המגמה בכל העולם המערבי היא של ירידה בדתיות. המקום היחיד שאין ירידה כזו היא במדינות עניות ולא מפותחות, ולאט לאט עם האינטרנט לדעתי גם זה ישתנה).

          צא מהסרט האגוצנטרי שאתה חי בו.

          אתה נמנה על 0.2% מאוכלוסיית העולם בתור יהודי, ובתור יהודי מאמין אפילו הרבה הרבה פחות מזה.
          תעצור לרגע ותחשוב שוב על המספר הזה.

          האמונה שלך היא זניחה במונחים עולמיים (שלא לדבר על קוסמיים).
          אתה לא מרכז העולם, אין לך שום אמת שהיא שונה במהותה מהאמת שכל מאמין מדת אחרת טוען שיש לו, רק שאת כל הטיעונים שאתה יודע טוב מאד להפנות כדי לשלול את האמונות של האחרים – אתה מצליח להימנע מלהפעיל על האמונה האישית הקטנה והלא ייחודית שלך.

          אתה אתאיסט בדיוק כמוני לגבי כל האלים של כל הדתות האחרות, אבל פשוט שבוי של צירוף המקרים המשמח או המצער שבעקבותיו נולדת כאן ולא באיזה שהוא חור אחר בעולם.
          אני בסך הכל אתאיסט לגבי עוד אל אחד.

          יותר מזה ישראל ?
          גם אם היית נותן לי עכשיו הוכחה חותכת (וראשונה בהסטוריה…) שאלוהים שלך קיים בוודאות גמורה – אני הייתי אומר לו ללכת לחפש את החברים שלו שמוכנים לסגוד למפלצת כמוהו.

          אתה מבין ישראל, אמונה באל הזה היא לא רק מגוחכת, היא גם תועבה מוסרית, וכל אדם שמוכן לסגוד למי שאחראי לסבל של חפים מפשע יותר מכל רוצחי ההמונים בהסטוריה האנושית ביחד – רק בגלל שהוא מפחד ממה שהמפלצת הגדולה בשמיים תעשה לו, הוא בזוי.

          אז הדרך שלך היא עוד הרבה יותר ארוכה משחשבת.

          אתה לא רק צריך להוכיח שלכל היקום והקוסמוס יש יוצר (ואין לך דרך להוכיח את זה)

          אתה לא רק צריך להוכיח שלאותו יוצר יש איזה שהוא עניין בחיים האנושיים ובמיוחד במי שחותך איברי מין של תינוקות בגיל שבוע ולא אוכל בשר וחלב ביחד

          אלא שגם אם תשכנע את עצמך שהוכחת את כל זה, לא נתת סיבה אחת טובה לנהל את חייך לפי הדרישות של המפלצת הקנאית, המגלומנית, האכזרית, והקטנונית הזאת חוץ מפחד מההשלכות של זה – מה שגם מבזה כל אדם טוב בעולם הזה שאי פעם סבל תחת "ההשגחה" של אותה מפלצת מתועבת, וגם לא פותר לך את הבעיה – כי המפלצת גם קוראת את מחשבותיך ואת הסיבה הלא ראויה לסגידה שלך אליה…

          שיהיה ערב טוב 🙂

          1. ככל שהמדע מתפתח האמונה באלוהים נעלמת, מרגע שהכל מתועד אין כבר ניסים מדוע? כיוון שהתנך הוא יצירה ספרותית מהמדהימות שקיימות אך נכתב על ידי אנשים. מצד אחד אלוהים אומר ב10 הדיברות אל תרצח, מצד שני הוא הורג את כל התינוקות של המצרים, ואומר להשמיד את כל עמלק (רצח עם, ואל תכניס את השטות הזאת בכלל של דיני מלחמה , מה תינוק אשם אם הוא נולד למצרי, עמלקי… ) ולא להשאיר זכר, אני בטוח שאם אלוהים היה יודע מה אנשים עושים בשמו, הוא היה מתחרפן. אני הייתי מפקיד את חיי פעם אחר פעם אצל הרופאים מאשר אצל אלוהים.

          2. http://mysterium.co.il/ArticleView/tabid/268/ArticleId/423/.aspx
            חומר למחשבה לדדי (לא משהו נורא ארוך):
            האם זה רציונלי להיות חילוני?
            יגיד דדי, זה לא רק שאני חילוני, אני אתאיסט. סבבה. השאלה תקיפה גם לזה. שווה לקרוא. ולא, אלו לא הוכחות בסגנון של קרמר, שהוא סגנון לא נכון בעיני לצורך ויכוח תיאולוגי.
            גילו נאות: אני אדם דתי, וגם פיזיקאי.

          3. אתה מדבר על תועבה מוסרית?! התרבות החילונית הורידה את הרמה המוסרית של עם ישראל ופגעה בתמימות של ילדי ישראל.
            התרבות החילונית היא שהביאה את תרבות הדיבור המלוכלכת עם למשל שימוש מגונה באות השביעית של הא"ב העברי וכינו לנקבות ע"ש אבר המין שלהן. כל ההקף של תרבות הזי ה על כל מקומותיה ואתריה וסרטיה וירחוניה והדומה באו מחילונים וללא החילוניות הם לאהיו קיימים כל התועבה המוסרית הזו באה מהתרבות החילונית ולך החילוני המיליטנטי יש עוד חוצפה לטעון שהאמונה הדתית היא תועבה מוסרית?!

            ואיך אתה צסביר שמדענים שדגלו בהשקפה שלך חזרו בתשובה לאחר שהכירו את היהדות?

          4. לכן לא שייך לאחוזים מתוך העולם. וכדאי שתבדוק זאת אך אוכל כשר לפי ההלכה היהודית הוא הרבה יותר טוב לבריאות האדם מאשר לא כשר.
            וכן בתחום אחר, חוקי טהרת המשפחה מתאימים היטב למחזור של הנשים ואצל השומרות על טהרת המשפחה רחז הרבה יותר נמוך של סרטן הרחם מאחרות.
            וכן ישנם גילויים מדעיים שנחשבים כמודרניים רך מופיעין גשבר בחז"ל וזו בסיבה שהביאה מדענים אתיאיסטים לחזור בתשובה.

          5. בדיוק הפוך, ברוך: גילויים מדעיים שנחשבים למודרניים מופיעים בתלמוד ויותא ויותר גילויים מדעיים מוכיחים דווקא את האמונה הדתית. דברים אלו הביאו מדענים חילוניים לחזור בתשובה. כלומר הםסברו שהאמונה הדתית היא מוכחת ווודאית והם גדלו על השקפת עולם כמו שלך.

        2. ישראל, הבנאדם המילטנטי והקיצוני היחידי כאן זה אתה. אף אחד לא רצה לפתוח דיון על אמונה אבל בגלל שדדי אמר שהוא אתאיסט הרגשת צורך לקפוץ עם ערימה של לינקים עמוסים בקשקושים. לדדי יש זכות לחשוב מה שהוא רוצה והוא לא ניסה לשכנע אף אחד עד שהתחלת עם השטויות שלך. ובחייאת תחסוך מאיתנו את הדעות שלך על התרבות החילונית ורמתה המוסרית כי כולנו מכירים מספיק אנשים מאמינים שלא עומדים בסטנרדטים שהם אוהבים להציב לאחרים. העיקר שתמשיכו לכבס את הכביסה המלוכלכת שלכם בתוך הבית ולדבר על עליונות מוסרית. שומרי האמונה הדתית יקבלו ממני כבוד בהתאם לאישיות שלהם ולא לאמונה שלהם.
          ולצביקה, בתור מדען אתה אמור לדעת שהעובדה שלא ניתן להפריך טענה לא הופכת אותה לנכונה. כי אם זה הסיפור אז נראה לי כבר יותר רציונלי להיות נוצרי. גם פחות דרישות וגם מצטרפים לקבוצה מנצחת. נראה לי עדיף אם זה השיקול שלך.

          1. 1. הוא כתב אתאיסט מילטינטי והנקודה היא המיליטנטיות.

            2. זה שאתה זורק "עמוסים בקשקושים" לא עושה זאת כך. ומה שאתה קורא להם קשקושים מאמינים גם מדענים שגדלו על ההשקפה שלך וחזרו בתשובה לאחר שהכירו את השקפת היהדות מקרוב.

            3. זה שיש כאלו שנחשבים דתיים או חרדיים שלא עומדים בסטנדרטיים של היהדות כי דרכם לא הייתה לפי כללי הדת כפי שהם אלא הושפעו מהתרבות החילונית. ועם כל האנשים האלו העובדה המציאותית שציבור שומרי המצוות בגל הגילאים הוא ציבור הרבה יותר מוסרי עם תרבות דיבור הרבה יותר מוסרית ואת העליונות המוסרית הזו מראה שכל אלו שהקימו וייסדו ויצרו את תעשיית הזימה על כל מקומותיה ואתריה וסרטיה ועתוניה היו כאלו שאינם יהודים שומרי מצוות (גויים בעולם ויהודים שאינם שומרי מצוות בארץ).

            4. לגבי אישיות ראויה להערכה. אלו בעלי האישיות הראויה ביותר להערכה עם המידות הטובות ביותר והרמה האנושית והמוסרית ביותר הם גדולי חכמי הדת היהודית בכל הדורות, כמו הרב קוק והחזון איש לדוגמה.

          2. לברלה: זה שמישהו לא מסכים אתך לא הופך אותו למשהו כמו למפה ועדיין לא הסברת לשיטתך איך מדענים שגדלו על אתאיזם חזרו בתשובה לאחר שהכירו את היהדות כמו פרופ' ברנובר ועוד.

          3. לא האלוקים הביא את הסרטן אלא פעולותיהם של בני האדם בתעשייה הכבדה ותעשיית המזון וכל הזיהום שנגרם בעולם המודרני. לכן האשמה היא על האדם ולא. על הבורא.

            ולכן לקיים יחסים בגיל 16 זו התועבה המוסרית כאן כמו כל תעשיית הזימה שהוכנסה לארץ על ידי חילוניים כמו התופעה של יותר ויותר קטינים ואף ילדים המתעסקים עם מין וזה קרה רק בגלל התרבות החילונית וגם הסמים הגיעו לארץ על ידי היפים חילוניים מארה"ב לאחר מלחמת ששת הימים וכן תרבות הדיבור המלוכלכת על כל גסויותיה וניבולי הפה שלה הוכנסה לעברית בידי חילונים. התרבות החילונית היא התועבה המוסרית שפגעה במוסר שח עם ישראל ובתמימות של ילדי ישראל. התום והתמימות שצריכים להיות לילדים ואף ילדים גדולים קיימים רק בדרך חינוך לפי ההלכה היהודית כפי שהיא.

          4. טיעונים ברמה של "אם מישהו התנהג באופן לא מוסרי סימן שהוא הושפע מחילונים ולכן דתיים מוסריים" הופכים את הטוען ללמפה. וזה שיש מדען שחזר בתשובה מוכיח את צדקת הטיעונים שלך? אתה רציני?

          5. אני מדבר על עובדה שרק שרק התרבות החילונית הביאה את הדברים האנטי מוסריים שהתייחסתי. אליהם לפני החילוניות לא היו מילים גסות וניבולי פה באוצר המילים העברי ולא השתמשו בצורה מגונה באות השביעית של הא"ב העברי ולא כינו נקבות ע"ש אבר המין שלהן. התרבות החילונית הורידה את הרמה המוסרית בעם ישראל ממה שהיה לפני שבאה לעולם ופגעה בתמימותם של ילדי ישראל. וכן התופעה של יותר ילדים שמתעסקים עם מין והגיל יורד היא בחינוך החילוני ולא תמצא תופעה כזו בחינוך החרדי או הדתי-לאומי.

          6. ברלה, את. התנ"ך אני מכיר הרבה יותר טוב ממך!!! לא אמרתי שלא תופעות אנטי מוסריות אך המצב בעם ישראל היה הרבה יותר מוסרי בלי השפעה זרה וכך גם במקרים של התנהגות לא מוסרית בעם ישראל בתקופת התנ"ך שהתרחשו בגלל השפעה זרה. והעובדה היא. שלא היו באוצר המילים העברי לפני החילוניות גסויות וניבולי פה ולא הייתה תופעה של קטינים ואף ילדים המתעסקים במין ונשמרה התמימות והתום אצלם כפי שצריך להיות בגילאים האלו והם נשמרים גח היום אצל אלו שחיים לפי כללי הדת היהודית כפי שהם. וכן כל כניסת תעשיית הזימה לארץ נעשתה בידי חילונים ורק חילונים הקימו מקומות זימה ואתרי זימה ויצרו סרטי זימה ועתונות זימה. בלי החילוניות לא היינו היום עם תופעות אנטי מוסריות כאלו שמבזים את מעמד האישה וכבודה בצורה הקשה ביותר האפשרית והתייחסות לנקבות כחפצים מיניים ואחרי זה יש חוצפה לתקוף את מעמד האישה ביהדות שהוא הרבה יותר טוב מאשר בתרבות החילונית עם כל התופעות הנ"ל.

            וחוץ מזה בזכות האמונה הדתית ושומרי המצוות עם ישראל קיים וקיימת מדינת ישראל. בדרך החילונית עם ישראל לא היה שורד והיה מתבולל בין העמים. ולא הייתה מדינת ישראל. אז לפחות קצת כבוד לדרך ששמרה על עם ישראל ולאלו ששמרו על קיום הדת היהודית.

      2. תסלח לי אבל זה אוסף של בולשיט. אמיתי כמו זהבה ושלושת הדובים. כמו שגיא כתב- בוא לא נכניס את זה לכאן, פה זה לא רוטר.

        1. צביקה, אם לא הייתי יודע שאתה רציני הייתי חושב שאתה מתבדח.
          איזה סוג של שטיפת מח עברת שמאפשרת למישהו אינטיליגנטי מספיק כדי להיות פיזיקאי לקנות את הסחורה המשומשת והמגוחכת של פסקל ???

          בוא ואפשט לך מה זה אומר לראות בהימור של פסקל סיבה טובה לחיות כאדם דתי (ואפילו נתעלם בצורה נוחה עבורך מהסיבה לבחור בדת אחת מסויימת על פני כל האחרות…) –

          1. אלוהים הוא טיפש ואני יכול להערים עליו.

          אמנם לא מצאתי ראיות רציניות לקיומו, אבל הבנתי שלפי ההימור של פסקל "עדיף לי" להקריב את החופש שלי ב 80 השנים שיש לי על פני כדור הארץ
          (ושוב נתעלם מכמה דברים לא נוחים עבורך כמו אלה שאלוהים החליט שמספיקות להם רק כמה שנים בודדות או אפילו ימים לפני שימותו בייסורים)
          כדאי לי להתנהג ולשמור על הפקודות של אותו אלוהים אפשרי
          (כפי שהוסברו לי על ידי אנשים שאין להם שום דרך לדעת את רצון האלוהים אבל כבר אמרנו שמתעלמים…)
          ובסופו של דבר, ביום הדין, אותו האלוהים הנשגב לא ידע שהסיבות שלי היו לגמרי כאלה של כדאיות והוא יגמול לי ב_______ (השלם לפי הדת שבחרת…).

          2. אלוהים לא טיפש, הוא יידע שבחרתי למלא אחר המצוות שלו (כפי שהוסברו לי וכו,) בגלל ההימור של פסקל – כלומר בגלל שפחדתי מההשלכות של ללכת עם האמת שלי, אבל הוא עדיין יגמול לי ב ___________ כי ההתנהגות שלי יותר חשובה לו מהכוונה שלי ומהעובדה שלא ראיתי סיבות אמיתיות להאמין שהוא קיים.

          3. אלוהים גם יעדיף את האדם מסעיף 2 על פני זה שיתייצב מולו באומץ, אחרי שחי את חייו בכנות אינטלקטואלית עם העובדה שלא מצא סיבה להאמין בקיומו של אלוהים בעולם מלבד אלוהי הפערים ההולך וקטן בהתמדה, לא כל שכן אלוהים של דת ספציפית, בטח שלא הסכים להגיד "לו" תודה 3 פעמים ביום (כי לא היה מוכן לקבל סבל של אחרים חפים מפשע בנוכחות אל "כל יכול"), ולא שמר שבת וכיוב' (שזה בעצם כל אוכלוסיית העולם…) – אבל עשה נסיון מלא ואמיתי להיות טוב ומיטיב עם הבריות והעולם.

          האדם הזה לתפיסתך – נחות בעיני אלוהים מאותו "רמאי אינטלקטואלי" ונידון ל______ (הכנס את מה שהדת הספציפית שלך משתמשת בו כדי לאיים על אנשים מלעזוב אותה…).

          בחיאת צביקה.
          קח את הכדור הכחול וצא מהמטריקס.
          זה מפחיד, אני יודע, אבל אני "מאמין בך"…

          1. מסכים ומחזק, אבל בתור אחד שסבל מאובססיות במשך שנים (הלחץ בעבודה ובקרגני מלון עשה את שלו) אני מבין את הקושי לצאת מאובססיה, במיוחד שהיא משותפת (אני מחשיב את הדת לאובססיה הגדולה ביותר). בתור פיזקאי צביקה למדת את ההפרדה בין הדת והאמונה לעולם האמיתי.

          2. אתה צריך לקחת כמה כדורים מיכל הצבעים ולצאת מהאתאיזם המיליטנבטי. גם אם דבר לא ישנה את כנדתל העקרונית אך המיליטניות שלך היא כפיות טובה נוראה יותר מכל כפיות טובה כי בלי האמונה הדתית לא היינו. מגיעים למדינה כי בדרך החילונית שלך עם ישראל היה מתבולל בין העמים. כך שבזכות האמונה הדתית ובזכות הדוסים אתה יכול לחיות במדינת העם היהודי. כך שמגיעה לאמונה הדתית ולשומרי חוקי הדת כבוד ולא שנאה.

          3. בשורה הראשונה צ"ל "מכל"
            בשורה השנייה צ"ל "מיליטנטי"
            בשורה השלישית צ"ל "דעתך" במילה הראשונה, "מיליטנטיות".
            השורה החמישית צריכה להיות ללא נקודה.

            זה מה שקורה כשכותבים מהמכשיר.

          4. לרובין: מי שאצלו האמונה הדתית היא ודאית וזו השקפת עולמו אז לא יכול להיות הבדל בין האמונה הדתית לעולם האמתי כי זה עצמו חלק מהעולם האמתי.

          5. דדי:
            1. אתה לא כ"כ חכם כמו שאתה חושב את עצמך עם כל מה שאתה נתקע עליו בפוסט הזה זה פסקל.
            2. אני לא בוחר להאמין באלוהים משיקולי כדאיות של פסקל, אלא כי זאת הבחירה שיותר מתיישבת על דעתי. אני מודע היטב שיש אנשים שיבחרו באמונה אחרת (למשל – אמנותך האתיאסטית) כי היא יותר מתיישבת על דעתם. אפשרי לגמרי.
            3. ברם אתה, שתולה את חוסר האמונה שלך בהונאה עצמית לגבי "כנות אינטלקטואלית" ומסרב להבין שבגרעין שלה מדובר על בחירה אמונית (אתה מאמין שאין אלוהים), אולי תמצא ערך בשיקולים רציונליים כמו של פסקל. הם יותר טובים (או לפחות – לא פחות טובים) מאשר כל הטיעונים שאיתם אתה דוחה את ההסברים של האמונה היהודית על ההסטוריה הייחודית של העם היהודי.
            4. טיעונים דעיים לכאורה כמו של ישראל קרמר הם בעיני כמדען וכאיש מאמין טעות תיאולוגית קשה. הם רק יכולים להביא אנשים לחוסר אמונה ולכפירה, וזה סתם מיותר.
            5. בגרעין של העיניין, לא ניתן להוכיח ולא לשלול את קיומו של האל הבורא, את השגחתו על העולם, את בחירתו בעם ישראל, את האמונה בזה שהוא נתן לנו תורה וזאת תורתו (התורה שבכתב שבעל פה שבידינו). אלו 3-4 הנחות יסוד אמוניות שהם הגרעין של האמונה הדתית היהודית, לא ניתנות לא להפרכה ולא להוכחה (בצורה מדעית וחד משמעית). אתה יכול לבחור להאמין בהם אם זה ההסבר הכי מתיישב על דעתך של המציאות. זהו.

        2. ישראל, אתה מודע לזה שלפני ש"האדם הביא את הסרטן על עצמו"
          אנשים היו חיים בעולם הזה 30-40 שנה בממוצע ?
          יש לך מושג כמה היו מתים בלידות – תינוקות ואימהות – לפני שבא המדע והציל את האדם מהחיים בהשגחת "אלוהים" ?

          כמה מתו ממגיפות ברחבי העולם לפני ששום דבר מתועש בכלל היה קיים ?
          כמה מתו כי לא ידעו שפצע פשוט יכול להזדהם ולגרום למותם ?

          והכי חשוב – אתה יודע כמה מאותם מתים, תינוקות, ילדים, אימהות חפים מפשע ובני משפחותיהם זעקו והתפללו לאלוהים שלך להצלה ללא הועיל ?

          כ.ו.ל.ם.

          ככה היו החיים בעולם העתיק תחת השגחת האלוהות.

          אבל מדינת ישראל קיימת אז בואו נתעלם מכל הסבל האנושי ונסגוד למפלצת.

          1. את כל החכמה שהביא את ההמצאות האלו נתן הבורא.
            וקיומה של מדינת ישראל ושרידותו של עם ישראל למרות כל הניסיונות להשמידו לעונת אימפריות גדולות יותר שנעלמו וכל העמים שמסביב בזמן התנ"ך, מוכיח על קיומו של אל נצחי ששומר על קיומו של עמו הנצחי שהעניש לא פעם בהסרת השגחתע ממנו ומזה היו כל הצרות של עם ישראל אך המשך קיומו של העם והקמת המדינה לא היו יכולים להיות ללא קיומו של אלוקים.

          2. אוקיי, סתם מסקרנות (כי אין לי סבלנות לדיון הזה) , ישראל, אתה מייחס את המחלות והפגיעות שהגיעו לחולשה אנושית ואת הטוב שבאדם וההמצאות החיוביות לאל שהמציא אותו? למה ההפרדה הזו?

          3. מפני שאל נצחי יכול להיות רק כולו טוב ולכן לא אפשרי שיצא ממנו רע באופן ישיר אלא רק כשהוא מסיר השגחתו ומפקיר את ברואיו כעונש.ק

          4. ישראל,

            אתה מזכיר לי ילדה בת 4 שמדברת על הברבי שלה.

            אתה לא סתם פרימיטיבי, אלא פרימיטיבי מהזן הנחות ביותר, ממוקם בשורה אחת עם כל לובשי הבורקות, החיג'אבים ועובדי האלילים.
            הפוסטים שלך מביכים (רק דוגמא קטנה- "את כל החכמה שהביא את ההמצאות האלו נתן הבורא.
            וקיומה של מדינת ישראל ושרידותו של עם ישראל למרות כל הניסיונות להשמידו לעונת אימפריות גדולות יותר שנעלמו וכל העמים שמסביב בזמן התנ"ך, מוכיח על קיומו של אל נצחי ששומר על קיומו של עמו הנצחי שהעניש לא פעם בהסרת השגחתע ממנו ומזה היו כל הצרות של עם ישראל אך המשך קיומו של העם והקמת המדינה לא היו יכולים להיות ללא קיומו של אלוקים". אימאל'ה.)

            רק שאלה אחרונה לסיום, כי זה ויכוח עקר ומטופש-

            האם במהלך שנות חייך היתה לך א-י-ש-י-ת הוכחה לקיומו של האל? שמעת אותו מדבר? ראית אותו מעשה כלשהו?
            כלומר, האם אתה מתפלל למשהו שרק שמעת או קראת שהוא כך וכך או שבאמת אתה יכול לומר בוודאות שהדבר הזה אכן משגיח עלינו ועליך, נזר הבריאה?

          5. הדברים שבעיניך הם טענה של בת 4 הם כדבריהם של מחכמי אומות העולם כמו הסופרים טוויין וטולסטוי שהתפעלו משרידותו של עם ישראל למרות הניסיונות להשמידו ולעומת אימפריות ש פלו ולא שרדו.

            לא צריל לראות את הבורא כדי לדעת שהוא קיים כי עצם קיום היקום על כח מורכבותו מעיד על כך שהוא נברא בידי כוח עליון תבוני בלתי מוגבל שתכנן ויצר אותו ולר נוצר באקראי.
            ולמסקנה זו הגיעו גם מדענים שחזרו בתשובה א שהכירו את טענות המדע

      1. צביקה – אתה זה שניפקת את הלינק להימור של פסקל כסיבה טובה להאמין באלוהים.
        וביקשת את תגובתי.

        אתה לא יכול עכשיו להזיז את עמוד השער רטרואקטיבית…

        ואם אתה חושב שמישהו כמוני טוען בוודאות שאין אלוהים, אז אתה לא מבין את כל הגישה האתאיסטית (בהנחה שבכלל יש כזאת "גישה").

        מה שאתאיסט טוען הוא בסך הכל שאין שום סיבה טובה להאמין שקיים אלוהים אחרי בחינה של הסיבות או ה"ראיות" (הלא קיימות) לטענה על ידי דתות העולם.

        וכמו שכבר כתבתי לישראל – אתה יודע טוב מאד לשלול את אותן "ראיות" כשזה נוגע לכל הדתות האחרות שאתה מכיר.
        אתה פשוט לא מסוגל להפנות את אותו מבט ביקורתי פנימה, אבל זה טבעי וזה מובן.

        ובבקשה אל תטעה – זה שאי אפשר לשלול קיום של משהו, לא הופך את הסבירות שהוא קיים ל 50/50…

        יותר כמו 99.99999% לעומת 0.00001…

        בדיוק כמו הסבירות שיש פיות בעולם שאינך יכול להפריך את קיומן…

        1. דדי, יש אלוהים, אנחנו רק לא יודעים מה הוא, אם הוא בכלל. היה דבר שהיה צריך להתחיל את הכל, לפני שהכל התחיל

          1. אם היה דבר לפני שהכל התחיל, אז זו לא הנקודה שבה הכל התחיל…

            הטיעון הזה הוא מחזורי, סתמי, ומיותר.
            קיום של אלוהים לא פותר את בעיית ההתחלה בשום צורה.
            עדיף פשוט להתעלם ממנה.

        2. לישראל קרמר, אם דוד המלך היה היום הוא היה נחשב לתועבה ולפדופיל מורשע- וְהַמֶּלֶךְ דָּוִד זָקֵן בָּא בַּיָּמִים, וַיְכַסֻּהוּ בַּבְּגָדִים וְלֹא יִחַם לוֹ. וַיֹּאמְרוּ לוֹ עֲבָדָיו: יְבַקְשׁוּ לַאדֹנִי הַמֶּלֶךְ נַעֲרָה בְתוּלָה וְעָמְדָה לִפְנֵי הַמֶּלֶךְ וּתְהִי לוֹ סֹכֶנֶת, וְשָׁכְבָה בְחֵיקֶךָ וְחַם לַאדֹנִי הַמֶּלֶךְ. וַיְבַקְשׁוּ נַעֲרָה יָפָה בְּכֹל גְּבוּל יִשְׂרָאֵל, וַיִּמְצְאוּ אֶת אֲבִישַׁג הַשּׁוּנַמִּית וַיָּבִאוּ אֹתָהּ לַמֶּלֶךְ. וְהַנַּעֲרָה יָפָה עַד מְאֹד, וַתְּהִי לַמֶּלֶךְ סֹכֶנֶת וַתְּשָׁרְתֵהוּ וְהַמֶּלֶךְ לֹא יְדָעָהּ, אלוהים מצד אחד אומר אל תרצח ומצד שני אומר לעשות רצח עם לעמלקים ת משמיד את כל הילדים הבכורים של המצרים, לגבי הוכחות הכוכבים היצורים החיים… קיימים מיליוני שנים אין קשר בין המדע לתנך (שהוא יצירה ספרותית מדהימה שנכתבה בידי אנשים). אני יכול להביא לך עשרות כושיות מהתנך שיערערו את דעתך בנוגע לאלוהים. הדת היא גזענית בצורה לא הגיונית (לאחר הגוג ומגוג כל עמי העולם ישרתו את עם ישראל), וחשוכה אין פלא שמאז תקופת ההשכלה אלוהים נעלם, אין יותר ניסים…

          1. זה שאתה אומר שאין ניסים לא אומר שאין. כל קיומו של עם ישראל והקמת המדינה הם נס מתמשך.
            יש קשר ישיר בין המדע לתנ"ך וליהדות והעובדה שמדענים חזרו בתשובה לאחר שהכירו את היהדות מקרוב כמו פרופ' ירמיהו ברנובר ופרופ' נתן אביעזר ועוד.
            לכן אלוקים לא נעלם כלל.

            בדרך החילונית עם ישראל מאבד את הזהות שלו ורק בדרך הדתית יש עתיד לעם ישראל ולשמירת הזהות היהודית.

          2. אפשר לקרוא להרבה דברים נס, אבל אין זה אומר שיש התערבות אלוהית,אם הוא קיים בכלל, החטא שבגללו שאול איבד את המלוכה הוא מוסריות שהוא לא הסכים לרצוח עם (אומר הרבה על אלוהים, שמוחה במחית יד עמים שלמים ועל המוסריות שלו). לגבי קיומו של עם ישראל דווקא זה הפוך, עם ישראל הושמד בגלל שהוא יהודי, יש שנאה מתמשכת אלינו רק בגלל התנך שדואג לעשות את ההפרדה הזאת. יש הרבה הקבלה בין התנך אל האידולגיה החשוכה בהיסטוריה הנאצים (למרות שאני לא משווה בינהים כלל) יש הרבה דמיון- עם שנבחר העם היהודי, הגזע הארי.
            שעבוד- כל עמי העולם אחרי הגוג ומגוג, הגזע הסלבי
            השמדה- עמלק, העם היהודי.
            יש גם כל כך הרבה ניגודים בתנך שזה מצחיק ורק מחזק את טענתי, מצד אחד אלוהים נותן את זכות הבחירה, מצד שני השתלט על כורש כדי להחזיר את עם ישראל מהגלות (הֵעִיר יְהוָה, אֶת-רוּחַ כֹּרֶשׁ מֶלֶךְ-פָּרַס, וַיַּעֲבֶר-קוֹל בְּכָל-מַלְכוּתוֹ, וְגַם-בְּמִכְתָּב לֵאמֹר. מצד אחד אברהם היה הצדיק הגדול בתנך מצד שני היה תעב בצע שבמקרה של רעב ירד מצרימה (אמרי נא אחותי את למען ייטב לי בעבורך וחייתה נפשי בגללך, למרות שחוקרים הוכיחו שהיא באמת אחות מצד אמו או אביו אני לא זוכר ואני לא צריך ללמד דתי מה העונש על גילוי עריות בתנך).
            המסלול שעברו בני ישראל ב40 שנות הגלות, מסלול לא הגיוני ללא מטוס. יצר הרע שהשתלט על עם ישראל והראה את גופת משה 6 שעות לפני שירד עם לוחות הברית ולאחר מכן הקדוש משה הרג אלפי אנשים בגלל זה (מזכיר מאוד את דעאש),יש כל כך הרבה קומבינות בדת שזה מרגיז (אם זה לשלם שעה לפני כניסת השבת על כל שבת, ואז לעבוד בשבת, אם זה מעלית ופלטת שבת)… אלוהים היא עצוב וכועס עם הוא היה יודע מה אנשים היו עושים בשמו. לגבי הגיבוב של הדברים יש הוכחות מוצקות שהשמש קיימת 4 מיליארדי שנים, שהיו יצורים חיים לפני מליוני שנים…
            לגבי ניסים אין כל קשר בין מזל לבין התערבות אלוהית, מאז שהמדע הגיע כל הניסים והנפלאות נעלמו (וכמובן גם כל הנביאים וכל התערבות האלוהים והניסים שעשה). הדת היא מסחטת הכספים הגדולה בעולם, שמנסה להשאיר את האנשים בורים וחשוכים (מדינת ישראל קיימת אך ורק בגלל הצבא ובגלל שהממשלה שלנו תורמת כמה מיליארדי דולרים בשנה (אני אמריקאי קרוב ל50 שנה) לצבא הישראלי, ללא צבא עם ישראל לא היה שורד ולא עוזר כל התחנונים לאלוהים). התורה כפי שציינתי היא יצירה ספרותית מופלאה ותו לא.

          3. אין כל הקבלה לנאצים כי יש איסור בתורה על הריגת גוי ללא סיבה ואף לשנוא אדם. בגלל גזעו. וכן אנו מצווים לשמש אור לגויים ולא להשפילם ולהעבידם. מה שכתוב לעתיד לבוא שהעמים ישרתו את עם ישראל מדובר שיעשו זאת מרצותם כי יכירו בחשיבותו של עם ישראל.

            עמלק הוא מקרה יוצא דופן בגלל שפלותו הרבה בכך שזינב בחלשים של עם ישראל והיה מה שמכנים חכם על חלשים.ובגלל השפלות הבזויה שלו יש להשמיד כל זכר לעם הזה. אך בכך יחס כללי לכלל הגויים.

            היותו של עם ישראל כעם הנבחר מחייבו להיות יותר מוסרי משאר העמים ודוגמה ומופת למידות טובות ולא להרגשה עליונה על העמים כמו שהרגישו הנאצים ומתוך הרגשתם זו רצחו או העבידו

          4. ממש אין הוכחה חותכת למיליוני שנים. הכל על בסיס ההנחה שכל תנאי הטבע היום היו כל הדורות מה שלא מחייב כלל. וגם אם ישנה הוכחה כזו זו אינה הוכחה שנבראו מעצמם ולא נבראו בידי בורא עולם. הרבה יותר סביר שהיקום על כל יצוריו ותופעותיו נברא בידי. כוח עליון תבוני בלתי מוגבל מאשר נוצרו מאליהן. בכל מקרה אין בכל דבריך סתירה לקימו של אלוקים.

            ללא בורא עולם כלל לא היינו מגיעים למדינת ישראל ולצבא. והדת אינה מסחטת כספים יותר מהתרבות החילונית.
            ושומרי מצוות ישנם בכל תחומי החיים ובכל המקצועות והם רחוקים מכל בורות וחשיכה לעומת הבורות והחשיכה בדת היהודית של אנשים כמוך.

          5. עכשיו אנחנו מגיעים לשאלה של מי הדם סמוק יותר? מה תינוק אשם שהוא נולד למצרי, עמלק… למה כל מי שאינו מאמין באלוהים צריך למות (כאשר עשו להם את פסל הזהב מתו באלפים) כשכל מי שמטיל בו ספק מת? (בספר במדבר מסופר, כי במהלך הדרך שעבר העם במדבר קצרה נפשו, ואנשים מתוכו באו בטענות כלפי משה וה': "לָמָה הֶעֱלִיתֻנוּ מִמִּצְרַיִם, לָמוּת בַּמִּדְבָּר?" (כ"א, ט). כתגובה, שילח ה' בעם את הַנְּחָשִׁים הַשְּׂרָפִים, שהפילו בנשיכתם חללים רבים. העם הודה שחטא, וביקש ממשה שיתפלל ויעצור את המכה. לאחר שהתפלל קיבל משה מה' את הפקודה "עֲשֵׂה לְךָ שָׂרָף וְשִׂים אֹתוֹ עַל-נֵס; וְהָיָה כָּל-הַנָּשׁוּךְ – וְרָאָה אֹתוֹ, וָחָי""), כל מי שמחלל שבת דינו מוות, שדוד המלך הגדול היה פדופיל, שמשה היה רוצח המונים, שאלוהים הוא כלל לא מוסרי ואל אכזרי ביותר. עכשיו כשאתה יודע את כל הדברים הללו השאלה האם אתה בוחר להאמין באלוהים שהוא כזה אכזר (אין הבדל בין דעאש למשה, לאלוהים שלושת הגופים האלה רוצחים בהמונים ללא הבחנה, כן להשמיד עם זה לרצוח ללא הבחנה ולא משנה איך אתה מצייר את זה) שיש כל כך הרבה סתירות בתנ"ך שהגמול האישי והגמול לדורות משתנים ללא הרף.אני אכתוב את זה שוב כשתבין שאלוהים שאתה מאמין בו הוא היצור האכזרי ביותר. אך אני לא מצפה ממך להבין כיוון שהדת היא אובססיה שקשה עד בלתי אפשרי לצאת ממנה, כשאני מציג לך עובדות שמערערות את כל תפיסת החיים כלפי האל הנשגב והטוב שלך. אני מציע לך לבדוק את גיל השמש (4 מיליארד שנים), על הדינוזארים ועל התקופות שעברו על כדור הארץ, על גיל היקום (13 מיליארד שנה) כל זה מתנגש עם הטענה של הבריאה.

          6. כל דבריך מתבססים על כך שאין בורא לעולם וזה לא אפשרי כי היקום מורכב. הרבה יותר מדי מכדי ששייך לחשוב על אפשרות שנברא באקראי ולמעשה גם חפץ קטן אין אפשרות שנוצר בידי יצרן ולכן בוודאי שהיקום המורכב הרבה יותר לא יכול היה להיווצר באקראי. וממילא מתבטלות כל טענותיך,

            וכשמאמינים באלוקים ממילא אי אפש לראות בו אכזרי כי העא מעבר להשגתנו והבנתנו והראייה שלו מה נכון יש הוא הרבה מעבר לראייה המוגבלת שלנו.

            בין מה שאומרים במדע על גיל השמש וקיומם של הדינוזאורים אין כל סתירה כי מספר השנים וקיומו של יצור כזה רו אחר אינו סותר את בריאת העולם בידי האלוקים ועו ועובדה שמדענים חזרו בתשובה לאחר שהכירו את היהדות מקרוב אף שהכירו היטב את השקפת המדע,

            ושוב לגבי המוסריות, העובדה היא שהתופעות האנטי מוסריות שהבאתי באו מהתרבות החילונית והדברים המעשיים האלו מראה שהיהדות מוסרית הרבה יותר מהתרבות החילונית. אא"כ תמצא הסבר אחר לכך!

          7. אתה זה שלא מסוגל להפנים שלא אפשרי שהעולם נוצר באקראי והחילוניות שלך היא האובססיה הגדולה ביותר.
            העובדה שמדענים חזרו בתשובה לאחר הכירו את היהדות מקרוב סותרת את דבריך שכמובן שאין אלוקים.

        3. ל"נו פאני סטאף":
          הטענה שאתה מתייחס אליה כטענה של ילדה בת 4 היא כדבריהם של מחכמי אומות העולם כמו הסופרים מארק טוויין ולב טולסטוי שהתפעלו משרידותו של עם ישראל למרות הניסיונות להשמידו ולעומת נפילתן של אימפריות שלא שרדו.

          לא צריך לראות את הבורא כדי לדעת שלא קיים ככי עצם קיומו של היקום על כל מורכבותו וכל מה שיש בו מוכיח שיש כוח עליון תבוני שתכנן ויצר זאת כי כל זאת לא יכול היה להיווצר באקראי ללא יוצר כפי שחפץ כלשהו לא יכול היה להיווצר ללא יצרן והיקום מורכב הרבה יותר מכל חפץ.
          גם מדענים שגדלו על השקפת עולם כמו שלך חזרו בתשובה לאחר שהכירו את היהדות מקרוב וגם הם הגיעו למסקנה זו למרות שגדלו על השקפת עולם חילונית והכירו היטב את עולם המדע ומה שרואים במדע כהוכחות להשקפת עולם חילונית.

          1. ישראל קרמר היקר אין טעם להמשיך בדיון כיוון שאתה לא מסוגל להפנים, אתה שוקע יותר מדי בדת כדי לנסות להסתכל על הדברים בעיניים אוביקטיביות, אלוהים הוא לא יותר מרוצח אכזר (כמובן שהוא לא קיים אך על פי הכתוב).

          2. אתה זה שלא מסוגל להפנים שלא אפשרי שהעולם נוצר באקראי והחילוניות שלך היא האובססיה הגדולה ביותר.
            העובדה שמדענים חזרו בתשובה לאחר הכירו את היהדות מקרוב סותרת את דבריך שכמובן שאין אלוקים.

          3. כמה מדענים חזרו בתשובה 1, 2,3? מתוך החתך שלהם באוכלסיה אני מוכן להבטיח לך שיש על כל מדען שחזר בתשובה לפחות 10 שהם אתיאסטים, הדת מתנגשת עם המדע בכל כך הרבה מובנים שזה מצחיק.

          4. מה שקובע הוא היחס מתוך המדענים שהכירו את היהדות מקרוב וזה אחוז גבוה אם לא כולם. לכן זה מוכיח שאין באמת סתירה בין היהדות למדע.
            ובכח מקרה איך אתה יכול לדעת שהמדע סותר את היהדות כשאתה לא מכיר את היהדות? אותם מדענים הכירו את המדע יותר ממך ולמרות זאת חזרו בתשובה לאחר שהכירו מקרוב את היהדות.

  2. לגבי גריפין אני לא כל כך בטוח בדברים שלך, גריפין פיתח את הקליעה מחצי מרחק אך המומחיות שלו והלחם והחמאה שלו הוא משחק תחת הסל, הבעיה ששם נמצא דיאנדרה גורדן והשיתוף פעולה שלהם הוא לא טוב בלשון המעטה (לכן הקבוצה נראית טוב יותר כאשר הוא פצוע), אך הרעיון מעניין ואני מקווה שריברס ישתמש בו.
    לגבי סקרמנטו אני לא מבין איך הם הימרו על הייד קייס כמו לאוסון לרוסור הכי בעייתי בליגה ,לאוסון חייב את הכדור ביד ואני לא רואה איך הוא משתלב בשיטה של דייב ייגר (ראה מקרה רונדו)(האחוזים שלו מ3 בצניחה חופשית כבר שנים).
    גואל אמביד ללא ספק הפוטנציאל הכי גדול בפילדפיה אני רק מפחד שהוא לא יחזיק בעונה התובענית של הNBA ואם יוכל לנצל את הפוטנציאל שהיה לו אחרי איבוד של שנתיים קריטיות (השינוי גופני שהוא עשה הוא לא פחות ממדהים נהיה הר שרירים.)

  3. אחלה מעורב מנחם.
    1. לא מאמין שיהיו עוד הרבה כוכבים שילכו בדרך של קפרניק. יש הבדל בין להביע ביקורת פומבית על שוטרים ובין לא לעמוד בהמנון. זה מוציא אותו אנטי פטריוט גם אם לא בצדק. אני אוהב ספורטאים שהולכים עם האמת שלהם עד הסוף אבל אולי קאפ קצת הגזים ויהפוך את המחאה מלגיטימית ללא לגיטימית.
    2. זאת תמיד סוגיה מעניינת – האם טבעת צריכה להיות חזות הכל. מעניין מה היו אומרים רגי והורי על זה. אני מאמין שכוכבי על כמו בארקלי, מלוןאו רגי לא היו מחליפים את הקריירה שלהם בשביל להיות רול פליירס עם אליפויות כמו הורי או סטיב קר.
    3. אחד השחקנים הכי מסקרנים של העונה הקרובה. ברור שהפרונט קורט עמוס אבל אני מאמין שפילי תחזיר את אמביד לאט לאט לעניינים עם 22 -24 דקות מקסימום ושטרייד על אוקאפור או נואל הוא רק עניין של זמן (ומחיר).
    4. לא ראיתי כמה לוסון אמור לקבל מהקינגס אבל אני מניח שמעט מאוד ואם יהיו בעיות איתו יחתכו אותו בשניה. זאת לא תהיה הצלחה גדולה אבל גם לא נזק משמעותי, מעבר לפיקנטריה של עוד הד קייס בממלכת השרוטים.
    6. בלייק גריפין לא יהיה אף פעם שחקן חוץ. הקליעה שלו סבירה בשביל פ"פ וגם השליטה בכדור אבל בשביל גארד?! לא קרוב בכלל. אם הוא ינסה להיכנס מבחוץ על כל שומר חוץ הוא יאבד את הכדור בסיטונות. הקליפרס ימשיכו לשחק על פיקנרול של פול עם דיאנדרה או בלייק כשהשני מתגלגל להאליהופ כמו ב4 עונות האחרונות.
    ביום שדריימונד גרין ידע לנצל מיסמצ' על שחקן נמוך כמו שבלייק יכול הווריורס אמת יהיו בלתי עצירים.
    אני מת שהקליפרס יצליחו כבר אבל נראה שזאת הזדמנות אחרונה והסיכויים לא נוטים לטובתם.

        1. גף גרין כבר לא בקליפרס אבל אני באמת לא מבין מה התועלת שמקבלים מבלייק בחוץ. שלשות הוא נותן בקושי וגם זה רק מהפינה ובקאצ אנד שוט ולקחת שחקנים לסל הוא לא יצליח מבחוץ.

    1. אני זוכר שחקן בשם מחמוד עבדול ראוף (לשעבר כריס ג'קסון נדמה לי), שסירב לשיר את ההמנון או משהו כזה לאחר שהתאסלם, וגם חטף טון של ביקורת.

      מישהו זוכר מה היה שם?

      1. הוא הושעה למשחק אחד ב-1996 ואחר כך הגיע להסכם עם הליגה שהוא יוכל לעמוד ההמנון עם עיניים עצומות שמופנות כלפי מטה (בדרך כלל נשא תפילה מוסלמית באותו זמן).

        הוא שיחק עוד 3 עונות לאחר מכן בליגה

  4. החתמה טובה של לאוסון.
    הוחתם לשנה.
    לא היו עושים את זה אם קוליסון היה משחק כל השנה , אבל הוא לא ישחק סביב ה30 משחקים הראשונים בשל הרחקה.
    לאוסון יכול לקבל כאן אחלה צאנס לחזור לעצמו , הרבה חופש ומאמן טוב.
    הניסוי לא הצליח יש את קוליסון וגרט טמפל, הניסוי הצליח קוליסון ולאוסון יחלקו את הדקות ביניהם.

    גוארל אמביד בריא הוא לדעתי הקליבר הכי גדול שהגיע לליגה בשנים האחרונות. ראיתי את הורקאואט האחרון שערך הוא נראה ממש טוב.
    אני מהמר עליו אם בריא כרוקי השנה.

    בליק גריפין הולך לתת שנה מעולה. היתרון שלו זה באמת בכניסה לסל ולא ליד הסל.
    לפני שנתיים הוא נתן שנת שיא ובשנתיים האחרונות ירד מאד, עים כל הפציעות והשטויות.

    מה שקרה עם המשכורת הקיץ , זה פשוט ביזיון וחבל. מוגזם ומאבד קשר עם המציאות.

  5. תודה!
    2. שוב הוויכוח על טבעות מול קריירה מוצלחת.. אני בלי ספק מעדיף את הקריירה של רג'י. לרוע מזלו של ג'נינגס, הפועל ירושלים לשעבר, הוא לא יתקרב לא לזה ולא לזה

    4. לא יאומן. חבל לי בעיקר על כספי, שחקן חכם סה"כ, שנופל עם הקבוצות הלא חכמות האלו (יוסטון של הארדן וקינגס של רונדו-קאזינס)

    5. לא מבין את ההתלהבות. המגן החליק כשניסה לעצור. קרופורד באמת אומן עם הכדור, אבל במקרה הזה ההטעיה הייתה סתמית והמגן סתם החליק בלי קשר כמעט.
    אגב גם במשחקי nba קורה לפעמים ששחקן מחליק סתם כי עמד לא טוב והופכים את זה להיילייט מטורף כאילו מה קרה. אנשים מחליקים לפעמים

    1. אה ובעניין בלייק גריפין, הקליעה שלו לא מספיק טובה בשביל לשחק סטרץ' 4, אז זה לא יקרה. ובכלל, משחק ההתקפה שלו מתחת לסל טוב בהרבה, אז עדיף שיישאר שם. גם אם הוא מפסיד הזדמנות לפולו דאנק

  6. 1. לא מבין למה זה שקפרניק אמר אמת והחליט לייצר פרובוקציה היא כפיות טובה. הוא לא גנב שום דבר וקיבל כסף על עבודה שנתן לקבוצה. זה הקפיטליזם והוא הרוויח את הכסף ביושר. ניתן לטעון שאם הוא היה על חוזי פרסום שמנים הוא היה סותם את הפה, אז מה? זה רק ימחיש העובדה שכסף קונה את המוסר של הכוכבים ואת החולשה הערכית שלהם.
    6. לא רואה סרט שבו גריפין הוא שחקן חוץ, את הטריילר הוא יכול לעשות גם מעמדה 4 והקליעה שלו (שהיא לא באמת ברמות של קלעי) יכולה לרווח את המגרש עבור הפיק אנד רול של דיאנדרה ופול ועבור שאר הקבוצה.

    1. אני לאחושב שתהיה קבוצה שתוותר על SG בכיר תמורת אוקאפור. פילי צריכה למצוא SG פוטנציאלי. הבעיה שאוקאפור נחשף השנה כמישהו שהתקרה שלו לא מאוד גבוהה והוא מותג שמישהו שאין לו הגנה.
      אני לא רואה אותם מקבלים עליו גארד בכיר, אלא SG פוטנציאלי שהעמדה שלו יחסית צפופה (למשל לייקרס עם קלארקסון) והייתי אומר אורלנדו (אבל אולדיפו עבר בטרייד).

  7. בעיניי דווקא בגלל היותם של הכוכבים השחורים למיניהם חשובים מעין כמוהם במעמדם לקהילה השחורה והיותם דמויות נערצות חשוב שהם ידברו וימחו על היחס כלפיהם והלכת כמה וכמה שלא יחששו מהכספים שיפסידו,מהבחינה הזו אני מעדיף כאלה כמו קיפקרניק וכרמלו מאשר ג׳ורדן למשל שלא העז לדבר בנושאים האלה.
    ולגבי מילר יש מצב שהיום גם הוא היה אומר שהיה מעדיף את הטבעות של הורי במחיר קריירה קצת פחות זוהרת….

  8. תודה מעורב מצוין.
    לאוסון יכול להתברר כהימור מוצלח, יש לו הרבה מה להוכיח ומוניטין לשקם. אני אומר למה לא?
    עוד עניין שחשבתי שתכניס למעורב הוא הבת דודה של ווייד שנרצחה בשיקגו. מכניס עוד שחקן למעגל השחקנים שנלחמים נגד המוות המיותר של שחורים ברחובות. אני חושב שיכול להיות הד משמעותי לקול של השחקנים השנה, בטח אחרי שנה שעברה שהם הפכו להיות הרבה יותר קולניים.
    בלייק גריפין מוכן לעונת התפוצצות, ניבאתי לו MVP שנה שעברה שהתפקששה בגלל אירועים מוזרים. אולי השנה זו השנה שלו.

    1. זה מדהים כמה הזיכרון האנושי הוא קצר.
      נהיגה בשתיה ושנה אחת הגרועה הפכו שחקן בן 28 שגרד את האולסטאר מלמטה עם ממוצעים יפים מאד[כמעט דאבל דאבל] לאישיות לא רצויה.
      עד לפני שנה המון קבוצות רצו את לאוסון.

      אני חושב שבסקרמנטו יש שילוב מעניין השנה מאד בין הגילאים השונים ויכול להיות משהו מעניין.

      לגמרא איתך בעניין גריפין, זוהי שנת מבחן עבורו, לפני שנתיים הוא כבר נראה כמו שחקן מאד שלם לא רק מפלצת אתלטית והוא עוד צעיר וחייב להוכיח.

  9. יש תחושה שהקליפרס לא משנה מה יעשו, לא יגיעו מעבר לחצי גמר. הם בנויים טוב, שחקנים טובים כולל ספסל לא רע, אבל זה לא זה, וגם השנה לא נראה לי שמשהו ישתנה.
    כנראה שהם יחזרו להיות הקבוצה הפחות טובה של העיר תוך 3-4 שנים, כמו שהיו רגילים להיות

    1. הקליפרס פשוט הגיעו לתקרה שלהם, שזה גמר אזורי, ובמקרה שלהם (ולצערם) הם במערב, שיש לפחות 2 קבוצות טובות מהן (ווריורס והספרס). סגל השחקנים שלהם לא עושה את הקפיצת מדרגה (גריפין וג'ורדן) והיתר פשוט מזדקנים (פול ורדיק).
      בנוסף, יש שם חור בעמדת ה-SF שלא מצליחים להביא שחקן שימלא אותה וה-GM לא יודע לבנות עומק בקבוצתו, ואם הוא עושה זאת אז המאמן לא יודע לנצל זאת (ראה מקרה סמית, סטיבנסון ופירס) שנה קודמת.
      בנוסף יש להם שני גארדים מחליפים דומים, שאחד באמת טוב (קרופורד) והשני פחות טוב (אבל הבן של…)

  10. 1. עוד שבוע-שבועיים כבר ישכחו מזה. קופרניק היה אדיר בהגעה לגמר לפני 3 עונות (נראה לי) ומאז שכח לשחק ולא שיפר את איכות המסירה שלו כדי לשפר את משחקו (וחבל).
    2. ויכוח נחמד. אני מניח שהכוכבים לא היו מעדיפים להתחלף. אם כי הורי הואלא סתם אחד שהיה בזמן הנכון ובמקום הנכון (אם כי היה). הורי היה משמעותי בכל אחת מהאליפויות.
    3. טרייד!!! טרייד!!! טרייד!!! (של אוקפור כנרראה) או שיתברר שאמביד הוא גרג אודן מודרני…
    4. הימור מחושב שלדעתי לא יצליח. לאוסון לדעתי כל כך בירידה שכבר מנטלית הוא לא יכול לספק כדורסל כמו פעם. וזה פשוט הזוי לראות את סקרמנטו עושה את המהלכים הללו.
    5. הופיע ב-ESPN: http://theundefeated.com/features/jamal-crawford-of-the-clippers-long-and-winding-road/
    6. בלייק גריפין יכול עם שינוי שיטת המשחק לבוא מבחוץ פנימה. אבל מדובר ב-PF שהוא עליון אתלטית וזריז מיריביו ואזור המחייה שלו הוא קרוב לסל. הבעיה לדעתי היא לא בלייק אלא השיטה של הקליפרס שלא מוציאה ממנו את המרב, כי מה לעשות כשיש רכז כמו כריס פול נותנים לו לנהל את ההצגה. אני לא בטוח שבלייק כאיש המטרה, ללא פול ואם רכז אחר, מגיע לתוצאות של הקליפרס עם שניהם. וצריך לזכור שתמיד אחד מהם פצוע ו/או מתאושש מפציעה.
    7. השוק הקפיטליסטי מישהו אמר…

  11. הקליפרס קבוצה מס' 2 במערב. כבר ראינו שהם טובים מהספרז בסדרה, ואותם ספרז נחלשו מאז. לקליפרס יש 4/5 הרכב אדיר, לכן מפליא אותי שהם פשוט עדיין לא מצליחים למלא את עמדה מס' 3, הקריטית. בצד הספסל.
    ועדיין, פול, רדיק, גריפין ודיאנדרה זו חבורה שאני שמח לצאת איתה למלחמה. מרחק טרייד אחד מאיום על הכתר.

    1. טרייד על מי?

      קרופורד צריך להשאר וכל השאר לא שווים משהו משמעותי בטרייד, מלבד אוסטין ריברס (איזה אבא יעשה טרייד על הבן שלו?)

  12. קפרניק יודע שצריך לעשות מעשה כשאתה יורד מגדולתך כדי לחזור ללב העניין. כל פרסומת היא פרסומת טובה.
    הי, אם הוא לא כזה שחקן טוב לפחות יהיה מפורסם.
    ככה יוכל לנסות קריירה בטמבלויזיה 🙂
    בחור די חכם

    יש אולי 10-20 אנשים ביקום שלא רוצים להיות רוברט הורי. כל השאר רוצים. זה בטח יותר טוב מהאח המקסים של שרון מילר.

    ולסיכום, הבעיה של הקליפרס היא באמדת המאמן. לא הגיוני שריברס יעבה את הקו האחורי בגריפין. זה ידחוק את בנו יקירו לסוף הספסל.

  13. אחלה מעורב.

    1. קפרניק חצוף. גם אם יש לך משקעים וביקורת חריפה אתה לא יכול לתת "עונש קולקטיבי" למדינה שלך ולפגוע בציבור שלם.
    2. ללא ספק הייתי מעדיף להיות רג'י מילר (זה שמככב בתמונה שלי..).
    3. אמביד חידה ופוטנציאל עצום אבל כל עוד הוא לא צובר קילומטראז' נטול פציעות אני פסימי לגביו. מקווה שאני טועה.
    4. סקרמנטו פשוט בדיחה מהלכת. במחשבה שניה אולי הם מסתכלים שנה אחורה ורואים סיפור הצלחה יחסי עם רונדו, כוכב שירד מגדולתו והשתקם שם לא רע בכלל.
    7. הסיפור עם ווייטסייד מדהים. הוא ניצל צירוף מקרים נדיר של עונת פריצה (פלוס חצי עונה שלפניה) של שחקן שכמעט נפלט מהליגה ושיחק בשכר נמוך מאוד לסנטר (ובכלל) יחד עם קפיצה רצינית בתקרת השכר.
    מעניין אם היה פעם שחקן ששיפר את שכרו בשיעור גבוה יותר.

    1. באמת רחמים על הציבור, איך הוא יעמוד בעונש הזה??
      הפערים בין שחורים ולבנים בארה"ב הם מטורפים. תוחלת החיים של שחורים היא משהו שמתאים למדינות בדרום אמריקה (75 שנה אצל שחורים לעומת 79 אצל לבנים. יותר נמוך ממקסיקו וטוניסיה), ושיעור הרציחות זה כבר משהו שמתאים לאפריקה ויותר גרוע ממדינות כמו ניקרגואה, אקוודור וקונגו. פי 7 משיעור הרציחות אצל הלבנים.
      אם את מוחמד עלי הפכו לגיבור בגלל שהוא לקח עמדה אז למה לקפרניק אסור?

      1. ברור שיש פערים. השאלה מה חלקה של המדינה בהם. בכל אופן זו לא הדרך לצמצם אותם. אני לא בקיא בפעילות המחאה של מוחמד עלי.

        1. מדובר באנשים שאבות אבותיהם הובאו למדינה הזאת כעבדים וכיום רובם מתחילים את החיים בעוני. נראה לי שזה קצת מוגזם לטעון שאין למדינה חלק בזה. אבל גם אם נטען (כנראה בצדק) שהמדינה לא האחראית היחידה, ברור שיש לה אחריות. אם ילד שחור מתחיל את החיים מנקודת פתיחה נמוכה בהרבה מילד לבן, די ברור למה שלא ירגיש הזדהות עם המדינה שלו. יכול להיות שלמדענים ולעובדים סוציאלים יש דרכים יותר טובות לפתור את הבעיות אבל הוא שחקן פוטבול וזאת הדרך שלו להעלות את הנושא למודעות. פגיעה ברגשות המדומיינים של איזה ציבור מדומיין זאת לא סיבה מוצדקת להימנע מנקיטת עמדה והפרובוקציה שלו מעוררת דיון. אני דווקא מעריך אותו כי הרבה יותר קל לשבת על הגדר.
          מוחמד עלי הלך לכלא כי לא רצה להתגייס לויאטנם וטען שזרק את המדליה האולימפית שלו לנהר במחאה על כך ששחורים הם אזרחים סוג ב. חפש בארכיון פה באתר..

          1. אין ספק שיש פערים מובנים בארצות הברית בין השחורים ובין הלבנים ושגם המדינה נושאת באחריות לפערים האלה. השאלה מה עושים עם זה. אופציה ראשונה היא לבכות על מר גורלנו ולהאשים תמיד את כל העולם ואשתו. אופציה שניה היא לנסות להוכיח לכל העולם שאני הכי טוב למרות המוצא. דוגמא מצוינת לכך הם היהודים שסבלו יותר מכולם אבל ידעו לעמוד על הרגליים והתמקדו ביצירה ובניה ולא בהנצחת האומללות. משיחות עם אמריקאים שמתגוררים בחו"ל קיבלתי את הרושם שבאופן כללי מיעוטים אחרים עושים הרבה יותר מהשחורים כדי לקדם את עצמם. גם אם הגורם למחאה מוצדק יש גבול שאותו אין לעבור. ומה אם הוא ישתין על דגל ארצות הברית או ישרוף אותו?

          2. אבל הוא לא השתין על הדגל, בסך הכל לא עמד בהמנון כדי להעביר מסר מאוד ברור וזה עבד. יכול להיות שאתה לא מסכים עם המסר אבל בעיני מה שהוא עשה זה לגיטימי ומראה על נקיטת עמדה שלא באמת מובנת מאליה כשאתה מיליונר שחי במציאות שונה מרוב האנשים בעולם. אני מעריך את זה.
            ולגבי החלק הראשון של התגובה שלך – מי אחראי לגורלו- נראה לי שזה דיון אינסופי שמושפע גם מהזהות ומהמעמד החברתי שלנו, אז ברשותך אני אוותר

  14. האמת האחוזים לא מעניינים. זה סתם קוריוז. הנקודה היא האם החוזה כרגע הגיוני למה שיש לשחקן להציע ולאפשרויות שיש היום לקבוצות. ברור שבמצב הנוכחי יהיו מספרים כאלו משונים כמו במקרה של וויטסייד. שורה תחתונה: הוא קיבל הזדמנות על חוזה נמוך, עשה עבודה מצויינת, וקיבל חוזה שלא בלתי הגיוני לרמה ולפוטנציאל שהוא הראה.

    1. בדיחה על חשבון הלייקרס!
      שנצחנו ארבע אפס בשנה האחרונה.
      גם השנה הקינגס יותר טובים משמעותית,
      קאזנס לא הולך לשום מקום.

  15. התגובה היחידה שצריך להגיב לדבריו של גנניגס, זה שכל אחד היה מעדיף את הקריירה שלי רגי על פני הקריירה של גנינגס, אז עדיף שיסתום, אבל זכותו לצאת דביל חסר כבוד.

    1. אולי אני לא צריך להיות מופתע, אבל זיו, אתה עושה בתור אוהד את אותה הטעות שסקרמנטו עושים בתור ארגון…

      כדורסל הוא בכלל לא שיקול כאן.
      קבוצה כזאת מבריאים רק מהיסוד, מהאופי והמקצוענות של השחקנים ולא מהפוטנציאל על המגרש.

      וסקרמנטו מוכיחים עונה אחרי עונה שהם פשוט לא מסוגלים להבין את זה.
      כבר התחילו בצורה מבטיחה עם יורגר, אבל בשורה התחתונה עוד קיץ עבר, עוד שחקנים בעייתיים הוספו למרות שכבר אחד עזב, אולי ינצחו עוד כמה משחקים בודדים ועדיין לא יעשו את הפלייאוף, ותקרת הזכוכית של קבוצה וארגון עקומים לגמרי לא זזה מילימטר כי לא הלכו עד הסוף עם שימת דגש על אופי ומקצוענות בסגל הבעייתי ובחדר ההלבשה הנפיץ.

  16. לדעתי הבעיה היא הרבה מאד קאזנס, אבל הגיע מאמן חדש ,גנרל מנגר של שנה וקצת נתן להם קרדיט. ברגע שתיהיה יציבות הדברים יראו יותר טוב. אנשים פה באתר נכנסים בקינגס סתם. ולגופו של עניין. הקינגס טעו לדעתי שלא אמרו על גארד צעיר בדראפט. שני השחקנים שקיוו שיפלו לא נפלו, דאן ומארי. ככה שעשו טרייד דאון די יפה והרוויחו גם את בוגדנוביץ. בנסיבות שנוצרו דיווץ החתים שחרנים יחסית טובים על חוזים טובים. גם לאוסון הוא הימור טוב, נסו לעשות. ורייד על גיי שלא צלח. לאוסון יהיה הרבה יותר סול מרונדו ובכלל לא בטוח שפחות טוב. אני סומך על יגר ועל דיוואץ שיצליחו, הקבוצה הזו שווה 36-42 נצחונות לדעתי.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט