השאלה החמה (4) – למי מצעירי הלייקרס צפוי עתיד גדול יותר / MBK

העונה אוטוטו בפתח ( הגיע הזמן לחמם מנועים ), אפשר להפסיק לערוג על קופצות למים בריו ולעבור לדבר האמיתי שבגללו האתר הזה כאן – NBA – we love this game

התחלנו עם הפורמט ממש בתום העונה הקודמת והעונה אנחנו מתכוונים להוסיף חידוש, בו נציג את השאלה גם בדף הפייסבוק שלנו.

הלייקרס, היו לביב השופכין של הליגה ב 3 השנים האחרונות ( 27 .21 ו 17 ניצחונות בהתאמה ), אך למרות זאת יש מעט אור בקצה המנהרה.
הלייקרס אספה בחירות גבוהות ומסקרנות + הברקת סיבוב שני מחזיקה במספר לא רע של שחקנים צעירים ( בסקר יהיו רק הבולטים שבם כאשר גם זוביצה ונאנס ג'וניור מסקרנים אף הם )

ג'ורדן קלארקסון – בן 24 ,1.95 ס"מ SG ו PG עונה 3 בליגה בחירה 46 בדרפאט

אפשר לצחוק ולזלזל בלייקרס אבל אי אפשר לצחוק על המערכת בכל מה שקשור לבחירת שחקנים

עם הבחירה ה 16 בסיבוב השני של הדראפט וושיננגטון ויזארדס בחרה בקלארקסון, שהועבר מיידית ללייקרס בעבור מזומנים.

קלארקסון התחיל ב D ליג ומשם מצא את מקומו לסגל של הלייקרס ומשם לחמישייה. הוא ניפק עונת רוקי פנטסית ( 11.9 נקודות למשחק ב 59 משחקים , 15.8 ב 38 משחקים בהם פתח בחמישיה ) הוא נבחר לחמשיית הרוקי הראשונה ( השחקן ה 4 בלבד ב 30 השנה האחרונות להיות בחמשיית הרוקיס כשנבחר בסיבוב ה 2 )

בעונה החולפת קלארקסון קלע 15.5 למשחק ב 79 משחקים

קלארקסון שחקן מסקרן מאוד והוא חתם על חוזה ל 4 שנים על 50 מיליון ( אחת המציאות של הפוסטסיזן )

ג'וליוס רנדל בקושי בן 22 , 2.06ס"מ PF עונה 3 בליגה בחירה 7

הלייקרס לא האמינה כשרנדל היה פנוי בבחירה ה 7 של דראפט , רנדל שכיכב בקנטקי ( עימה הפסיד בגמר לקוניטיקט ) עם 24 דאבל דאבל היה האחד השחקנים הבוערים של המוקדראפט.

לייקרס בחרה בו ללא היסוס בבחירה ה 7 והוא עבר עונת רוקי הזויה , הוא שיחק 14 דקות בלבד בהן קלע 2 נקודות ושבר את עצם השוקית והחמיץ את כל העונה. רנדל רשמית ניפק עונת רוקי של 2 נקודות בלבד.

בעונה הקודמת הוא כבר החלים ( לא נחשב לרוקי ) שיחק 81 משחקים בהן העמיד ממוצע של דאבל דאבל ( 11.3 חיצים על 10.2 זגוגיות) ב28 דקות למשחק כולל טריפל דאבל אחד ( הלייקרי הצעיר ביותר להשיג טריפל דאבל )

אחת הנקודות טעונות השיפור של רנדל היא הקליעה ( 43 % בלבד ) אבל בסך הכל והתחשב בגילו הצעיר מדובר בשחקן שעשוי להיות אחד הגבוהים הטובים בליגה כבר העונה.

דיאנג'לו ראסל בן 20 1.95 PG עונה 2 בליגה בחירה 2 בדראפט

ראסל זכור בזכות פרשת הוידאו לסוואגי P ( הפיץ סרטון שלו כשהוא מודה שהוא בוגד ) , מלבד זאת ראסל נבחר לחמישיית הרוקי ה- 2.

אם נעזוב את השטויות בצד ובתקווה שראסל יתקבל לחיק חבריו לקבוצה בחדר ההלבשה, מדובר באחד משחקני החוץ המסקרנים שנחתו בליגה בשנים האחרונות . למרות הביקורת צריך לזכור שהבחור שיחק כשליש עונה כשהיה מוחרם לחלוטין בידי חבריו לקבוצה על מעשהו הדי ילדותי .

ראסל הפגין ניצוצות ואף ניפק משחק של 39 נקודות ו 8 שלשות ( שיא שלשות לרוקי בלייקרס ) , הוא הוביל את הרוקיס בחטיפות וקלע 130 שלשות ( השחקן הכי צעיר להגיע למיילסטון הזה) ב 35 %

הוא סיים את העונה עם 13.2 למשחק וקצת מעל 3 ריבואנדים ואסיסטים למשחק עם 1.2 חטיפות

ראסל חייב להתבגר. אם יממש את הפוטנציאל ויצא ממדורי הרכילות ( הצהובים ) לצהוב סגול של הלייקרס הקו האחורי של הלייקרס צפוי להיות מזהיר.

עכשיו כשפסטיבל קובי נגמר ועם מאמן נורמלי ( יסלח לי ביירון סקוט ) המושכות ביידים של דיאנג'לו.

ברנדון אינגרם בן 19 SF  2.06 רוקי בחירה 2

אינגרם כרגע הוא סוג של תעלומה . הוא שוקל 88 ק"ג בלבד ונראה כחוש ושביר לשחקן בליגה ( וזאת אחרי שעלה 10 ק"ג בדיוק בעונה הקודמת )

אינגרם הוא סוג של מוטציה עם מוטת ידים של 2.21 ס"מ

כשקווין דוראנט אומר עליך – זה כמו להביט בראי , השמיים הם הגבול

אינגרם הוא הפוטנציאל הכי מסקרן בדראפט האחרון , ג'יימס וורת'י מהמר עליו כבר עכשיו כרוקי השנה

אינגרם בעונות האחרונה בקולג'ים העמיד ממוצעים של 17.3 נקודות + 6.8 ריבאונד ו 1.4 חסימות ( 41 % מדאון טאון )

האם יילך בעקבותיו של דוראנט ? היינו כחולמים ?

 

 

מנחם לס

בעל האתר ועורך ראשי

לפוסט הזה יש 36 תגובות

  1. שאלה לא כזאת חמה. רק לשרופי הלייקרס אולי….
    בכל מיקרה הכי מסקרן זה אינגרם באמת. כל השאר שחקנים מצויינים שעוד יתפתחו ויהיו שחקני חמישיה לגיטימיים על גבול הכוכבות. עם מאמן טוב ומומנטום נכון הם באמת יכולים להגיע רחוק.

    1. לא בטוח
      כיום הם בלייקרס מחר הם יכולים לעבור בטרייד לקבוצה אחרת
      4 שחקנים צעירים כשלפחות 2 מהם עם פוטנציאל נפיץ מאוד

  2. תודה. אין ספק שבחרתי בראסל.

    לראסל יש את כל הפוטונציאל להיות כוכב בליגה. יש לו קליעה נהדרת, כוח מתפרץ שמזכיר את ווסטברוק והכי חשוב יש לו את הימים האלה… הימים שאתה יודע שאף אחד לא יעצור אותך וזה נדיר למצוא שחקנים כאלה.
    שלושת האחרים יהיו מצוינים גם כן אבל כרגע העתיד שלהם יותר מטושטש. גם זובאק ונאנס מראים פוטינציאל.
    יהיה בסדר 😀

  3. מאז 1998 (השנה שבה חתמו האמוראים והסבוראים את התנ"ך וההיסטוריה הגיעה לנקודת מפנה), אין לי קבוצה מיוחדת "לאהוד". אבל המועדפות שלי הן תמיד אלו שמגדלות את הסטארים שלהן לבד ולא קונות בטריידים. הת'אנדר, ג"ס (עד הקיץ)…

    לאמור – אם החבורה הזו הולכת לפרוח בלייקרס, בשמחה אלבש צהוב סגול.

  4. מעניין איך הלייקרס ישתמשו באינגרם בעונה הבאה. דנג הובא על העמדה שלו כדי שלא ייזרק מיד למים. יחד עם רנדל ולארי נאנס יהיה עמוס בעמדות הפורוורד. אפשרות מעניינת היא לעשות מה שסיאטל עשתה בעונת הרוקי של דוראנט. הוא היה רזה מידי בשביל לשחק כפורוורד אז נתנו לו לשחק כשוטינג גארד עד שהעלה מסה.

  5. פוסט מעולה, לדעתי קלארקסון כבר עכשיו יחסית בשיא ובמקרה הטוב יהיה שחקן שישי בקוטנדרית. ראסל הוא תעלומה-פוטנציאל גבוה מאוד, אבל שנה שעברה היה על הפנים. רנדל שחקן שחקן ופאוור פורוורד פותח טוב כבר עכשיו, אבל הוא גם לא נראה לי כמו מישהו שיתפתח יותר מדי.

    זה משאיר אותנו עם אינגרם. שחקן התקפה אדיר עם טונות של פוטנציאל הגנתי, ולדעתי הוא הכוכב הגדול ביותר שיצא מהלייקרס הזאת.

    1. קלארקסון באופן יחסי בשיאו
      יש לו עוד לאן להשתפר… אם ישפר את הקליעה עוד כמו שנה ששיפר בקיץ הקודם הוא ישתפר מאוד

  6. לדעתי מבין הארבעה את הפוטנציאל הגדול ביותר יש לראסל ואחריו לאינגרם אז כשרון יש לשניהם והאופי הוא זה שיכריע מי יגיע רחוק יותר. רנדל עושה הכל בסדר אבל שום דבר לא מיוחד. וקלארקסון כמו שרועי כתב די מיצה את הפוטנציאל שלו.

  7. ראסל, בתקווה שיהיה קצת יותר חבר.
    יכול מאוד להיות שבסוף זה יהיה אינגרם, אבל זה הימור באוויר בהתחשב בזה שעוד לא שיחק דקה אחת.

  8. קלארקסון – גניבה של סיבוב שני. מתפתח להיות שחקן טוב וסולידי והשאלה הגדולה אםיש לועדיין לאן להשתפר. נראה כי ימצא את עצמו כשחקן שישי קלאסי וחמישייה רק אם ה-1-2 פצועים.
    ראסל – הדבר הראשי אצלוזה האופי. נראה כי היה קשה לו השנה עם החדר הלבשה (ובצדק אחרי השטות שעשה) והמאמן (ידוע שסקוט הוא לא אידיאלי לשחקנים צעירים). השאלה איך הוא יצליח לקום מזה ולהשתפר. הפוטנציאל שם אבל הראש בספק. שטות כמו שעשה יכולה אפילו למחוק אותו מהליגה (שחקנים עם פוטנציאל גדול משלו לא משחקים שם בגלל ברגים רופפים).
    רנדל – PF של פעם. חזק ונייד אבל חסר מאוד קליעה מחצי מרחק. גם כאן השאלה כמה הוא עוד יכול להשתפר. אני חושב שאצלו זה אמור להיות יעילות בשני צידי המגרש כדי להרוויח את מקומו.
    אינגרם – הפוטנציאל הגדול של הלייקרס. מצד אחד כשרון אדיר ומצד שני מדברים על חוסר מוכנות לליגה. אני דווקא הייתי זורק אותו ישר למים העמוקים כדי להראות לו שסומכים עליו ושהוא יכול לטעות. השאלה כמה הוא יהיה גם חזק מנטלית, בנוסף למסה שעליולהעלות

  9. נראה שלאינגראם יש סיכוי טוב לפרוץ.
    השאר טובים אבל אם לא יקרה משהו מפתיע לא נראה שהם יבצעו קפיצת מדרגה רצינית.

  10. קלארקסון דיי מבוגר ביחס לאחרים ברשימה אז יש לו פחות זמן להתפתח אחרי פסטיבל קובי והמאמן הדפוק שלהם.
    לדעתי ראסל יהפוך ליהיות הגדול והטוב מביניהם וגם HOF.
    רנדל גם טוב עם ים פוטנציאל אבל לדעתי לא יגיע לרמה של ראסל.
    על ברנדון אינגרם אין מה לדבר כי הוא עוד לא שיחק משחק אחד בליגה של הגדולים

  11. גואל אמביד! השחקן הכי מוכשר שהגיע לליגה בשנים האחרונות
    אה הוא בפילי…
    אני הולך על ראסל
    לדעתי לוקח לו זמן להסתגל אבל הוא עושה צעדים בדרך להיות מנהיג של הקבוצה. ללא קובי הוא האיש.

  12. צריך לזכור של ראסל היה קשה מאוד עונה שעברה כמו שמידן כתב. היה לו מאמן שלא סומך עליו, הרבה לחץ מהיותו בחירה שנייה לטאונס שהפך לכוכב ברגע ובנוסף כל הפרשה שפגעה בו בתוך הקבוצה.

  13. כבר נאמר בשום מקום אחר,
    המונדיאל זה כמו קרנבל ברזילאי. יש כל כך הרבה דברים שקורים מסביב, אי אפשר באמת לעקוב, ויש סיכוי טוב שאם מישהו יזרוק עליך עגבניה, אתה תחשוב שזה חלק מהחוקים.
    כדורגל אנגלי זה כמו מסעדת גורמה שמגישה מנות על בסיס מרמייט. אתה מעריך את ההשקעה, את החומרים היקרים שהביאו והשפים המפורסמים שעובדים שם, אבל מתחת להכל זה עדיין מבוסס על בירה וחרא.
    כדורגל ספרדי זה כמו מלחמת שוורים. כששני היריבים עולים למגרש, זה מרתק, שני צדדים שרק רוצים שהשני ימות (אבל לא יכולים אחד בלי השני) אבל בצד הראש שלך יש קול שצורח לך שזה מגעיל מוסרית.
    אז טוב שיש NBA.
    ולשאלה – ד'אנג'לו ד'ראסל. נראה שבעיקר צריך ביטחון וזמן כדור יקר שהלך לאיבוד בשנה שעברה, ויש לו את כל התכונות. אינגראם קרוב מאוד במקום השני, מאבד נקודות בגלל ששכמעט ולא ראיתי אותו משחק.

  14. שאלה קצת בעייתית, כי תגדיר "צעיר" (קלרקסון בן 24…) ותגדיר "עתיד".

    אישית פירשתי עתיד כטווח די רחוק, אז הצבעתי אינגרם, למרות שדי ברור שבעונה הקרובה הוא לא יהיה דומיננטי במיוחד.

  15. ראסל ואינגראם הם הכשרונות הגדולים, אבל ראסל הרבה יותר מוכן…

    קלארקסון ורנדל שניהם יהיו שחקנים מאד פרודוקטיבים, אבל יש איתם כל מיני בעיות לטווח הרחוק – קודם כל הגנה, ובמקרה של רנדל גם התקפה שיכולה להשתלב במרקם קבוצתי.

    זה די מפתיע בהתחשב במוסר העבודה הלא פחות ממדהים של השניים האלו (ועושה רושם שגם ראסל הדביק פערים), מה שלדעתי הוא תוצאה ישירה של לשחק עם קובי.
    אז אולי עוד יש תקווה לשינוי בצד ההגנתי, ולפחות במקרה של קלארקסון גם נראה שיש לו את כל הכלים הפיזיים להיות מגן טוב או לפחות סביר.

    לדעתי העתיד של השניים האלה הוא יותר כשחקנים שישיים מהדרגה הגבוהה ביותר – מועמדים לשחקן השישי של העונה וכו' – אבל עדיין באים מהספסל כדי לתת instant offense, ואני גם לא רואה בזה בעיה – הם רק צריכים להיות מספיק טובים כדי לעניין כוכבים אחרים להגיע כדי לתפוס את המקום בחמישייה…

    לצורך העניין, אני רואה אפילו בנאנס כפוטנציאל יותר גבוה מרנדל לשחקן חמישייה, ולדעתי זובי נראה כמו כישרון יותר טוב משניהם.
    אני חושב שהייתי שם אותו רק מתחת לראסל ואינגראם, אבל זה קצת מוקדם לתחזיות לגביו.

    מה שבאמת מעודד כמו שאמרתי זה מוסר העבודה של הילדים.
    הכישרון שם, ועם תוספת של עבודה קשה אין לי ספק שכולם יהפכו לשחקני נבא טובים או יותר מזה. מי שאני לא סגור על העתיד שלו בקבוצה הוא רנדל – גם בגלל שהוא הראשון בתור לקבל חוזה חדש בעוד שנתיים, והדרך הנכונה ביותר לנצל את כל הכישרונות הצעירים האלה הוא גם לשמור על גמישות בתקרת השכר.

    אבל כן, כרגע ראסל ואינגראם נראים ברמה הרבה יותר גבוהה מהאחרים, רק שאינגראם יצטרך עוד שנתיים של הכנה – בעיקר פיזית – כדי לנצל את היכולות שלו, ובגלל זה הביאו את דנג כמנטור די אידיאלי לעבודה קשה וחוסר אנוכיות.
    ראסל כבר עשה התקדמות גדולה מאד בתחום הזה הקיץ.

  16. עוד ראיתי את אינגראם אז לא רוצה לשפוט אבל אף אחד מהאחרים לא מתקרב לאולסטאר עתידי לדעתי כשרק ראסל עם עתיד של שחקן חמישייה בקבוצה ראוייה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט