פריוויו לעונת 2016-17 – יוטה ג'אז / גלעד

אולם – אנרג'י סולושינס ארינה, מכיל 19,911 מושבים. בעונה שעברה צפו במשחקי הבית של הקבוצה 791,489 איש. (19,304 למשחק – מקום תשיעי בליגה).

מאמן – קווין סניידר (עונה שלישית בתפקיד), מאזן כמאמן 78-86.

יצליח להפוך את המאזן שלו בליגה לחיובי? קווין סניידר

מאזן בעונה שעברה – 42-40 מספיק למקום התשיעי במערב משחק אחד מתחת ליוסטון במקום השמיני.

סיפור העונה שעברה
העונה של הג'אז נפתחה בדשדוש (כרגיל לאחרונה) ובדיוק כשנראה שהכל מתחבר והקבוצה התחילה לנצח גובר ופייבורס נפצעו שניהם והקבוצה שיחקה בלי הקו הקדמי שלה. למרות זה, לקראת סוף העונה עם החזרה של הקו הקדמי הג'אז שוב נכנסו לקצב ואפילו ניצחו שבעה משחקים רצופים.
הם הצליחו להגיע לישורת האחרונה לגמרי של העונה הסדירה כשהם תלויים רק בעצמם לפלייאוף עם מאזן 40-40 אחרי 80 משחקים ומערכות קלות על הנייר מול דאלאס הפצועה והלייקרס העלובה. אלא שיוטה כמו יוטה הצליחה להפסיד לדאלאס עם (עוד) משחק גדול של דירק ושל האקס דרון וויליאמס וגרוע מזה, הצליחו להפסיד גם ללייקרס החלשה אי פעם במשחק ההכרעה על הפלייאוף (כשבמקרה של נצחון הם היו נכנסים לפלייאוף במקום יוסטון) כשאחד קובי ברייאנט החליט לזרוק 60 נקודות במשחק האחרון שלו בליגה הטובה בעולם והג'אז שוב החמיצו את הקונצרט (בפעם הרביעית ברציפות)..

שחקנים שהגיעו
שלושה שחקנים מהסיבוב השני בדראפט – מרכוס פייג' מהבחירה ה-55 (שהגיע בטרייד מברוקלין תמורת אייזיאה ראשלבן מהבחירה ה-42), ג'ואל בולומבוי (בבחירה 52) וטיירון וואלאס (שלא קיבל חוזה בקבוצה) בבחירה ה-60.
וגם כמה שחקנים טובים..
בוריס דיאו שהגיע מהספרס תמורת זכויות הדראפט על הבחירה ה-42 מהדראפט הקודם (יש להם משהו נגד הבחירה הזו?) אוליבר האנלן.
ג'ורג' היל שבא מאינדיאנה תמורת בחירת הדראפט ה-12 שהלכה לאטלנטה (בסופו של דבר זה יצא טאורן פרינס).
ג'ו ג'ונסון שהגיע כשחקן חופשי אחרי ההחייאה שהקריירה שלו קיבלה במיאמי בסוף העונה שעברה ויקבל 22 מליון דולר ל-2 עונות.

שמעתי במקרה שחסר פה מישהו שייקח את הזריקה האחרונה בקלאץ'?

שחקנים שעזבו
טרבור בוקר לברוקלין כשחקן חופשי (יקבל 18 מליון לשנתיים בתור ת'אד יאנג לעשירים שאף אחד אחר לא רוצה ללכת לשחק אצלם).
טריי בורק שינסה בוושינגטון להצדיק את הבחירה התשיעית בדראפט (הנוראי) של 2013 ועבר תמורת מסטיק מנטה אחד ובחירת סיבוב שני מוגנת טופ 55 ב-2021 [בייסיקלי הנכס הכי קטן שאפשר להעביר תמורתו שחקן בטרייד].

אז מה השתנה?
באחד הפודקאסטים שאני שומע (לא זכור לי איזה בדיוק) נאמר על הקיץ של הג'אז (בתרגום חופשי) – "בעונה שעברה חסרו להם שלושה דברים, ניהול משחק מעבר להייווארד, שלשות, ונסיון. כל שלושת השחקנים שהם הביאו עונים על כל השלושה".
תחשבו על זה רגע – שלושת השחקנים האלו הם בקלות שלושת השחקנים המנוסים בקבוצה כשהבאים אחריהם הם פייבורס והייווארד שהעונה הקרובה תהיה השביעית שלהם בליגה. (אגב המבוגר ביותר בקבוצה עונה שעברה היה יקיר המערכת ג'ו אינגלס..) שלושתם קלעו בעונה שעברה מחוץ לקשת מעל ממוצע הליגה ומעל הממוצע של הג'אז (35.5% מקום 12 בליגה) ושלושתם גם יודעים להחזיק בכדור ולמסור למי שצריך בקבוצה שכל כך צריכה מישהו שיודע לעשות את זה (שלווין פא**ג מאק שיחק קרוב ל-900 דקות ב-27 משחקים עונה שעברה!)
האבידות שלהם בקיץ מסתכמות בטרבור בוקר הבינוני והוא לא יחסר להם עכשיו עם הקו הקדמי העמוס של פייבורס-גובר-ליילס-דיאו.
קיץ נהדר של הג'אז בלי להעמיס מדי על התקרה לקראת הפרי אייג'נסי הבא שבו גם גובר וגם הייווארד מסיימים חוזה.

חמישיה צפוייה
ג'ורג' היל, רודני הוד, גורדון הייווארד, דריק פייבורס, רודי גובר.

ספסל
בעיקר ג'ו ג'ונסון, בוריס דיאו, דונטה אקסום, אלק ברקס וטריי ליילס אבל גם חלק משלבין מאק, קנדל מרשל, יקיר המערכת ג'ו אינגלס, כריס ג'ונסון, ג'ף וויטי, ראול נטו, ג'ואל בולומבוי ומרקוס פייג' (כשלפחות שלושה מהרשימה הזו יחתכו לפני תחילת העונה כי כרגע בסגל של הג'אז רשומים 18 שחקנים).

פריוויו
אז בעצם כבר דיברנו על כמה הג'אז התחזקו נקודתית בנקודות החלשות שלהם. בואו נדבר על כמה נקודות חשובות לקבוצה לעונה הבאה.
הגנה – בעונה שעברה הג'אז אפשרו ליריבות הכי מעט נקודות במשחק אחרי הספרס כשיריבות קלעו מולם 95.9 נקודות למשחק בלבד. כשחושבים על זה שפייבורס וגובר הפסידו יחד 41 משחקים בעונה שעברה ושהספרס החליפה את טים דאנקן בפאו גאסול [שהגנה זה לא התחום החזק שלו] בעוד הג'אז החליפו את שלווין מאק וראול נטו בג'ורג' היל (אחד הרכזים השומרים הטובים בליגה ומספיק גדול כדי לשמור גם על 2ים) לי נשאר רק להסיק שבעונה הקרובה ההגנה של הג'אז תהיה הטובה בליגה. ובפער גדול.
הייווארד – מגיע מעונה טובה מאוד שלו ונכנס לעונת חוזה לפני הכסף הענק שהוא אמור לקבל בקיץ הבא. הביאו לו שחקנים שיפתחו לו את המגרש ויורידו ממנו עומס כשצריך. אין לו תירוץ לא לשחק העונה באולסטאר.
הוד – מגיע לעונה השלישית שלו בליגה כאחד השחקנים הטובים ביותר מהשנתון שלו (והיחיד שהיה משמעותי בקבוצה שאיימה על הפלייאוף בעונה שעברה). אם יתן את קפיצת המדרגה המצופה מהעונה השלישית הקבוצה רק תרוויח.
פייבורס וגובר – אחרי עונה עם פציעות רבות והחמצה מרה של הפלייאוף הגיע הזמן לקפוץ מדרגה ולהתמודד על תואר הקו הקדמי הטוב בליגה. גובר בעונת חוזה צריך להראות שיפור בהתקפה.
אקסום – סימן השאלה הגדול של הקבוצה אחרי פציעה שגרמה לו לפספס את כל העונה שעברה איך הוא יגיע לעונה הזו? אני מניח שהוא יתחיל את העונה בספסל מאחורי היל אבל אם הוא באמת ניצל את השנה חופש הזו כמו שצריך והוא מסוגל עכשיו לקלוע שלשות ולנהל משחק – דברים שבעונת הרוקי שלו הוא לא עשה כמו שצריך אין סיבה שסניידר ימשיך להעדיף את היל על פניו בחמישייה. יש לו הרבה מה להוכיח.
ליילס – אחד השחקנים האהובים עליי ממחזור הדרפאט הנפלא של העונה שעברה. שרק ימשיך כמו שהיה אז וישפר קצת את ההגנה והוא עוד עלול להיות הפנים הבאות של הפרנצ'ייז לפני אקסום והוד..
סניידר – המאמן הנפלא של המורמונים נמצא גם הוא בעונת מבחן אחרי שכשל ברגע האחרון להעפיל לפלייאוף בעונה שעברה ועם ההחלשות היחסית של המערב הוא פשוט חייב לקחת את הקבוצה הזאת צעד קדימה ולהביא אותם לפלייאוף. אם לא. קשה לראות את הייווארד נשאר בקבוצה בעונה הבאה וכך גם את המאמן..

זה אמור להיות חתיכת קו אחורי יום אחד. הוד ואקסום.

הימור לעונה הבאה
אופטימי – כל סימני השאלה הופכים לסימני קריאה. אף אחד לא נפצע, הייווארד עושה עונת קריירה ונבחר לחמישיית האולסטאר כשפייבורס מצטרף אליו. אקסום נראה כמו הרכז הגדול הבא וגובר מצליח לקלוע עונשין בצד אחד ולא נותן לאף אחד להתקרב לטבעת בצד השני. ההגנה מספר אחד בליגה ביי פאר והחיזוקים משתלבים נהדר בהתקפה. בסוף העונה הוד נבחר לשחקן המשתפר, גובר לשחקן ההגנה וסניידר למאמן העונה. המאזן הוא 51-31 במקום רביעי במערב אחרי שלושת הגדולות, סיבוב ראשון מול ממפיס נגמר ב-6 משחקים והמסע של הג'אז נעצר רק בסן פרנסיסקו נגד הווריורס בסדרה צמודה שנמתחת ל-6 משחקים.

פסימי – הייווארד נפצע בתחילת העונה ומפספס 30 משחקים, אקסום מתגלה כסתם שחקן ומועבר בטרייד במהלך העונה. גובר נשאר עם התקפה גרועה אבל גם הוא חצי פצוע וההגנה שלו יורדת ואיתה ההגנה של הקבוצה שמתברגת בסוף העשירון העליון רחוק מהפוטנציאל שלה. הוד לוקח צעד ענק אחורה וקולע באחוזים רעים מכל הטווחים. דיאו מתעצבן בחדר ההלבשה ורב עם ג'וג'ו כששניהם מסיימים את העונה כתוצאה מכך. הייווארד חוזר ומצליח לסחוף את הקבוצה לרצף טוב רק כדי לסיים את העונה במאזן 41-41 ושוב לפספס את הפלייאוף בדקה האחרונה ולראות את הייווארד עובר לקליפרס בקיץ.

ריאלי – הייווארד כן נבחר לאולסטאר אבל בבחירות המאמנים ובלי פייבורס, אקסום נותן עונה בינונית עם ניצוצות של תקווה לעתיד, גובר עדיין מפלצת בהגנה אבל ההתקפה שלו נשארת רעה במקרה הטוב. ההגנה עדיין הטובה בליגה אבל מדי פעם מאבדת ריכוז ומפסידה משחק שהיא לא הייתה צריכה להפסיד. הוד משפר ביצועים מהעונה הקודמת אבל לא יותר מדי וליילס הולך אחורה ולא מצליח להשתלב ברוטציה. סניידר מסיים שלישי בהצבעות למאמן העונה והג'אז מגיעים לפלייאוף מהמקום השישי עם 45-37 כדי לעשות את המוות לקליפרס ולמתוח אותם ל-7 משחקים לפני סל נצחון של כריס פול בשנייה האחרונה (אה היה כבר?) והפסד עם הרבה אופטימיות לעתיד.

היומן והפריוויו של העונה הקודמת.
ומה אתם חושבים?

לפוסט הזה יש 57 תגובות

  1. חיזקו את העמדה שהייתה חלשה אצלם בשנים האחרונות עמדת הרכז עם גןרג היל והוסיפו עומק בספסל עם שחקנים מנוסים כמו גו גונסון ודיאו.התחזית שלי מקומות 4-6

  2. אחלה פריוויו.

    קודם כל אני חייב לשאול איזו מין מערכת אנחנו אם ג׳ו אינגלס נחשב היקיר שלה?!

    שנית, יוטה באמת עשתה קיץ חכם וצנוע שאמור לעשות לה רק טוב. שימו לב לרודני הוד שנתן חצי עונה שני טוב מאוד שנה שעברה ומעניין מה יהיה עם אקסום (לדעתי כלום. גירסה משודרגת של טריי בורק). השאלה היא כמובן מי יביא את הנקודות כי הגנה לא תהיה בעיה.
    מה שכן, אני לא בטוח שהיוורד יישאר שם כל העונה ולא בטוח בכלל איל ג׳ו ג׳ונסון יסתדר בארץ המורמונים

  3. אמורים להיאבק עם פורטלנד על 4-5.
    אם יהיו בריאים ולא ימצמצו בעניין טרייד של הייוורד – אני הולך עם יוטה למקום 4 במערב.

  4. תודה גלעד. אחלה קדימון.
    לדעתי, אתה טועה לגי המשחק מול לייקרס. הרי כל הסיפור היה שאחרי שהם הבינו שיוסטון ניצחו ואין להם סיכוי להעפיל לפייאוף הם הפסיקו לשחק וקובי התחיל להפציץ בלי הכרה. אם אני טועה, אתה מוזמן להעמיד אותי על טעותי 🙂

    1. אני אני כבר הייתי אז בצה"ל ולא יצא לי לראות את המשחקים ההם. אבל לדעתי במקרה של נצחון של הג׳אז הם היו עולים כי היה להם נצחון בשובר שוויון נגד הטילים (מהזכרון. צריך לבדוק)

  5. תודה על הפריוויות מדוייק מאוד.

    השנה הזאת יוטה תעשה את המעבר מהבטחה להגשמה או לאכזבה. במידה והיא לא תעשה את הפלייאוף יוטה כבר תחשב אכזבה אם היא תצליח לעשות את הפלייאוף ותתן פייט בסיבוב הראשון היא תתחיל לקיים את הפוטנציאל שכולם רואים בה. כבר יותר מדיי שנים מדברים על יוטה כמועמדת לפריצה אם זה לא יקרה השנה זה לא יקרה בכלל בסגל הנוכחי.

    לדעתי מקום 5-7 והדחה מכובדת בסיבוב הראשון.

    אגב, לא משנה מה יקרה הייווארד לא ייבחר לחמישיית האולסטאר, גם אם הוא ייתן עונה חלומית. דוראנט משוריין ל3 וב2 יש את הארדן ותומפסון שיקבלו יותר קולות ממנו.

  6. המהלך הגדול פה הוא טרייד פירוק השמות בין אינדיאנה ויוטה –

    הפייסרס נפטרו בבת אחת מכל ה-היל שלהם, ג'ורג'-ג'ורדן-סולומון
    בתמורה יוטה נפטרו מהצירוף בוקר-ברק-ברקס. נשאר רק האחרון

    טרייד שיקפיץ את שתיהן!

    יוטה באמת שדגה בלי היכר את עמדת הפוינט הקריטית, היה עצוב לראות את ראול נטו החביב על המגרש. ג'ורג' היל הוא שיחוק אדיר, בשני צדדי המגרש, ועם החזרה של אקסום מפציעה – שמיים וארץ.

    דריק פייבורס שחקן אדיר בעליה גדולה, ואם גורדון הייוורד יקבל עכשיו קצת יותר שקט ולא ייאנס לתפקיד הגו-טו-גאי היחיד ברגעי קלאצ' כמו בעונה הקודמת, יוטה תהיה קבוצה שאף אחד לא רוצה לקבל בשום שלב.

    על הנייר זה מקום 5, וסדרת פלייאוף של שני סגנונות הפוכים לגמרי עם פורטלנד.

      1. +2, כמו שציינו פה כבר גם התוספת לספסל של דיאו וג'ו גו' תעמיק את הרוטציה, פייבורס לדעתי אחד המועמדים הבכירים להיות העונה
        השחקן המשתפר.

  7. אחלה פריוויו, לדעתי הוד יפרח העונה בזכות המשחק של 2 ולעתים 3 (היל, היווארד, דיאו) פליימייקרים לידו. הם עשו קיץ מצויין, אבל עדיין אין להם מחליף הגנתי טוב לגובר.

    בכל זאת, התחזית הריאלית אכן ריאלית ואני חושב שהיא תצא לפועל (רק כשהג'אז במקום השישי והקליפרס בשישי)

  8. מאמין שיכנסו לפלייאוף במקום טוב, 5-6 כזה. לדעתי הייוורד ילך לבוסטון בעונה הבאה בכל מקרה, בעיקר בגלל בראד סטיבנס, מאמנו לשעבר. אלא אם יוטה יתנו לו חוזה מייק קונלי שאי אפשר לסרב לו.

  9. הבעיה בדירוגים הנפרדים – שכולם כותבים את הפוטנציאל .אם כל התחזיות תתממשנה אז תהיינה בפלייאוף 10 קבוצות מכל קונפרנס – ותתפוסנה אותם מקומות. לכן אדרג את יוטה בראיית כל הקונפרנס :
    1, לוחמים .
    2. דורבנות .
    3. מפרשיות .
    4. חליפות.
    5. ג'אז .
    6. מאווריקס
    7. רעמים .
    8. דובים .

    1. שלי:
      1.ווריורס
      2.ספרס
      3.קליפרס
      4.פורטלנד
      5.ת'אנדר
      6.ג'אז
      7.גריזליס
      8.טימברוולבס

      עם הגולשים דירק נוביצקי וג'יימס הארדן הסליחה

        1. זו עונה מאד קשה לחיזוי ובייחוד הג'אז. כי הם מכל סיטואציה מצליחים להפסיד.
          שלי:
          ג"ס ראשונים ללא היסוס.
          ממפיס , קליפרס והספרס יאבדו מכוחם.
          פורטלנד יוסטון ודאלאס יוסיפו לכוחם.

          OKC, ג'אז והזאבים יעשו משהו אבל אם צריך לבחור באחת מהן זו תהיה OKC . במידה יותר מאחת מהן תהיה בפנים זה תלוי רק בקליפרס/ממפיס ותהליך הנפילה שלהם.

        2. דרון וויליאמס, ווסלי מת'יוס, האריסון בארנס, דירק נוביצקי, אנדרו בוגוט. עם כמה שאני אוהב את ה-2 האחרונים, וזה המון (אולי הגבוהים האהובים עליי בליגה יחד עם פאו), אני לא בטוח שיש להם מספיק ברכיים בשביל להחזיק עונה שלמה בקצב גבוה, במיוחד בלי ספסל נורמלי.

        3. הייט אשברי להגיד שהארדן הוא אוברייטד זה פשוט בדיחה, אנדרייטד בטרוף נכון ההגנה שלו רעה (שאקיל עושה לו עוול נוראי בשאקינג אהפול) מדובר על אחד השחקנים ההתקפיים והיוצרים הטובים בליגה (יש לו מוב שאי אפשר לעצור)

  10. 1-גולדן סטייט
    הספרס והקליפרס יאבקו על המקום השני
    פורטלנד אוקלהומה ויוטה יאבקו על מקומות 4-6
    ועל 2 המקומות האחרונים בפלייאוף יאבקו ממפיס יוסטון דאלאס ומיניסוטה

  11. בהערכות לגבי המערב כולו, לא מבין למה הספרז כאלה באנקר מקום שני.
    הם היו פחות טובים מהקליפרס בעימות הישיר ביניהן האחרון בפלייאוף, הם הפסידו ובדין בפלייאוף לאוקלהומה שנה שעברה – והם רק נחלשו.
    לאבד את דאנקן (!), דיאו, ווסט ובובאן, זה לאבד את רוב הפרונט קורט. לא נמצא עדיין שום פתרון להזדקנות ולנסיגה של פארקר, גם לא מחליף הולם לדני גרין הלא יציב. הקליפרס בפירוש חזקה יותר מהספרז, יוטה ופורטלנד חזקות יותר מהעונה שעברה, מינסוטה התחזקה – סן אנטוניו לא תתקרב למאזן המדהים שלה מהשנה שעברה.

    1. הם לא באנקר יכולים בקלות לסיים שלישי.עדיין קצת יותר טובה מהיריבות שמתחתיה עם לאנרד אולדרידג וגאסול.קליפרס מבחינת סגל קצת יותר טובה מסן אנטוניו אבל יש פה את אפקט הלוזריות של הקליפרס אז זה מאבק צמוד על המקום השני. ברור שהם לא יגיעו למאזן משנה שעברה וגם גולדן סטייט לא.מצד אחד מחכה בציפייה לתחילת העונה מצד שני זה באסה שהגמר כבר ידוע.אף אחת במזרח לא יכולה לנצח את קליבלנד בסדרה של הטוב מ 7 ואף אחת מהמערב שנחלש לא יכול לנצח את גולדן סטייט בסדרה[רק פציעות באחת מ 2 הקבוצות או בשתיהן יכולות לשנות את התמונה]

  12. אחלה פריוויו
    באיזה עולם אנחנו חיים שבכל פריוויו מערבי נעצרים אצל הוורירס ?
    יש 3 קבוצות שיזכו בתענוג
    יוטה לא תהייה אחת מהו

  13. פריוויו מדויק, יופי של ניתוח.
    הג'אז יכולים להיות קבוצת ליג פאס מעניינת עם הגנה חזקה וכמה כשרונות התקפיים מעניינים פלוס הוד ליילס ואקסום הצעירים.
    מעניין איך סניידר ישתמש בדיאו, אם הוא יידע לנצל את היתרונות שלו כפליימייקר גבוה אז הספסל שלהם יכול להיות נהדר

  14. מישהו יכול להסביר לי מה הקטע של גו' ג'ונסון?
    קודם כל לא ידעתי שהוא ביוטה,מעבר לכך אני לא מבין הבן אדם לא רוצה להתחרות על אליפות??? עשה כל כך הרבה כסף וגם שנה שעברה שהלך למיאמי וגם השנה ליוטה אילו 2 קבוצות שלא יתמודדו על האליפות.
    מה הקטע????
    אולי בעצם הוא ראה מה קרה לדריוס מיילס והוא פוחד מאותו גורל

  15. יופי טופי של פריוויו.
    החמישיה שלהם חזקה מאוד.
    חסר גבוה שירווח את ההתקפה חוץ מדיאו.
    מסוג הקבוצות שהייתי מאוד רוצה בהצלחתן.

  16. הספרז יסיימו שניים לפני הקליפרס , כי :
    1. קאווי ואלדרידג' טובים מפול וגריפין .
    2. פאו הוא שיחוק גדול .
    3. ג'ונתן סימונס יראה שיפור גדול .
    4. הם מנוהלים ומאומנים טוב יותר מהקליפרס , שיכולים להבריק במשחקים בודדים אך חסרי יציבות .

  17. קבוצה שנראתה השנה כאילו חסר להם איזה גרוש או שניים ללירה. הגרוש הזה לדעתי היה שווה ערך למבוגר אחראי שחסר שם במערכת כבר די הרבה שנים, כנראה מתוך מחשבה שעכשיו בונים וצריך לתת לילדים לרוץ ולצבור נסיון. נראה שהם הגיעו למסקנה שעכשיו זה הזמן לשים את הכסף על השולחן. הם התחזקו בדיוק איפה שצריך, ובעיקר הוסיפו טונות של נסיון וחבר'ה שכבר היו שם ויסבירו להייוורד גובר ושות' איך לעשות שהבייצים לא ירעדו בפלייאוף.
    אני מאוד אוהב את העבודה השקטה שלהם מהקיץ. עדיין קבוצה של גג סיבוב שני (בקושי) אבל להבדיל מרוב המגיבים פה אני לא חושב שזה רע – יש יסודות וישחקו כדורסל טוב ותחרותי בסולט לייק סיטי.

  18. המערב נחלש וזה לטובתם. הם חייבים לעשות השנה את הפלייאוף ולא לפשל (ויש להם היסטוריה בלפשל ברגע האמת).
    עדיין, אין שם שחקן ברמה הראשונה, היוורד מצויין אבל הוא לא פרנצייז פלייר והוא יהנה מכוכב גדול לצידו.

  19. יש תעלומות שאני לא מצליח להבין אותם.
    יוטה היא אחת מהן.

    כמו שלא הצלחתי להבין איך הם גרדו פליאוף כשהיו בתור קבוצות הרבה יותר טובות מהם על הנייר, כך אני לא מצליח להאמין שהם יגיעו לפליאוף גם הפעם.

    על הנייר, הם מקום 5-6.
    במציאות, המערב הוא בית משוגעים אמיתי.
    חלק מההצלחה שלהם ניתן להסביר במיקום שלהם (סולט לייק סיטי היא בגובה 2000 מטר – מי שלא רגיל נשאר בלי חמצן)

    1. מה פתאום? דנבר יותר גבוהה והיא מייל-היי (1600 מטר) סולט לייק סיטי היא מעל 1000 מטר אבל משהו כמו 1200 (שזה עדיין גבוה אבל לא נראה לי ברמות שזה מפריע).

  20. כיף של פריוויו
    אחת הקבוצות המעניינות והסימפטיות ביותר.
    הבעייה שלהם היא פסיכולוגית: יוטה חייבת לשבור את הקרח פעם אחת ולתמיד ולשכוח מקרל מלון וג'ון סטוקטון. ז"א להאמין שיש להם את מה שצריך להגיע לטופ.

  21. פריוויו מצוין ואכן שנת מבחן לקבוצה ובעיקר לקווין סניידר שעד עכשיו קטף רק שבחים. אם יוטה מפשלים איכשהו השנה, דבר הגיוני לגמרי, הם צריכים להתחיל מחדש.
    מי שחושב שהייוורד יעזוב לאנשהו כנראה לא היה ביוטה מעולם. הוא אל שם

  22. מצוין.
    אני עם התסריט האופטימי – סיבוב שני.
    ואני גם מאמין שהספרס יסיימו ראשונים לפני ג"ס.
    אני גם מאמין בפיות שיניים, למקרה ששאלתם.

  23. פריוויו מעולה, תודה רבה. קבוצה מעניינת, אבל בסופו של דבר אין להם את השחקן הזה שיקח אותם מעבר למקום 7-8. בעיניי אם הם לא יראו שיפור גדול העונה יש מצב שיעשו טרייד של אקסום עם אחד הכוכבים- היוורד או פייבורס.
    רודני הוד מתפתח להיות אחד הגארדים הטובים בליגה ויכול להיות שדווקא הוא יהיה האקס פקטור. יהיה מעניין אם ישחקו בהרכב גבוהה עם ג׳ונסון היוורד והוד כשהיוורד מוביל את ההתקפה.

  24. אחלה פריוויו גלעד!

    אין לי מושג מה יהיה עם הקבוצה הזו. אני מרגיש שהיא פספסה הזדמנות טובה להגיע לפלייאוף בעונה שעברה.

    נראה לי שהשנה היא תצליח.

  25. קבוצה מעניינת מאוד על הנייר. עשו כל מה שיכלו כדי לחזק את הנקודות החלשות (נראה אם ג'ו ג'ונסון יוכל להישאר קלעי טוב), שמרו על הקיים. כביכול עבדו בדיוק לפי הספר (של המורמונים). אך אם מרימים את הראש מהדף ומסתכלים למגרש, עדיין יש קבוצה בלתי נסבלת לצפייה. מקווה שלא יגיעו לפלייאוף, אבל יש להם סיכוי טוב.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט