אירועי דיומא – 31.07.16 / דוד "פאקו" סעדה

טניס

טורניר טורונטו

אתמול בחצי הגמר נישיקורי גבר על וואוורינקה (השוויצרי פתח טוב אבל אחר כך התפרק לגמרי), וג'וקוביץ' ניצח בקלות את מונפילס. היום יתקיים הגמר בין נישיקורי לבין ג'וקוביץ'. שידור חי בספורט 1 ב-23:00.

 

פורמולה 1

מירוץ גראן פרי גרמניה

כמו בשבוע שעבר, ניקו רוזברג יזכה לזנק מהפול פוזישן, כאשר חברו לקבוצת מרצדס לואיס המילטון יזנק אחריו. בשבוע שעבר זה נגמר בעוד ניצחון של הבריטי, ומעבר לעמדת ההובלה. היום הגרמני לא יוכל להרשות לעצמו עוד הפסד, ודאי כשזה על אדמת מולדתו. לא בטוח שזה ממש תלוי בו. שידור חי בספורט 5 לייב ב-14:50.

 

סנוקר

טורניר World Open בסין

סיפור הסינדרלה של התאילנדי תפצ'איה אן נו נגמר אתמול בחצי הגמר, כאשר הובס 6-1 ע"י "קפטן" אלי קרטר. נראה שלצעיר הזה צפוי עתיד מזהיר בענף. הקפטן יתמודד נגד שחקן שבעצמו מהווה הפתעה לא קטנה – ג'ו פרי. פרי עבר אתמול משוכה גבוהה (תרתי משמע) בדמות אלוף העולם לשעבר ניל רוברטסון. הגמר ישודר חי ביורוספורט ב-9:00 ואח"כ ב-14:30.

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 14 תגובות

    1. ראיתי אתמול את נישיקורי נגד וואוורינקה. נראה כמו הפסד מנטלי לגמרי של וואוורינקה. היה בדרך לניצחון בטוח במערכה הראשונה, ובהובלה של 5-2 פשוט הפסיק לשחק. המשיך כך גם במערכה השנייה.

  1. נולה לא מתאמץ בכלל בטורניר הזה,והוא לא צריך.
    הוא פשוט טוב יותר מכולם בהרבה (במיוחד שאנדי ורוג'ר לא כאן) ופשוט על קרוז קונטרול בדרכו לאולימפיאדה.
    אהיה מופתע עם נישיקורי יקח לו יותר מ-3 משחקונים במערכה,
    על ניצחון אין טעם לדבר.

  2. ראיתי עכשיו איך נגמרה אליפות אירופה לנבחרות עתודה.
    ישראל שיחקה בבית אחד עם ספרד (שסיימה כאלופה), והצטלבה מול הבית של הונגריה החלשה (שרצינו לקבל בהצלבה ולא הצלחנו). שלוש הנבחרות האחרות בבית שהצטלב איתנו היו ליטא, טורקיה וגרמניה, שסיימו את הטורניר במקומות 2-4. בקיצור – היריבות שלנו התגלו כמשוכות רציניות – לא פלא שהיה קשה.

  3. היום הנערות במשחק הישרדות בדרג א' באליפות בהונגריה .
    אחרי שהפסידו את כל משחקיהן והגיעו אתמול למשחקי דירוג 13-16, הן ניצחו בשניה האחרונה את סלובקיה ומגיעות היום ל"גמר" על המקום ה-13 מול צ'כיה, כשהמנצחות נשארות בדרג א' עוד שנה.
    היום ב-14:15.

  4. אתמול ראיתי בערוץ 8 סרט על לאנס ארמסטרונג.זה פשוט מדהים איך הבן אדם ממש עשה תעשיה שלמה של סמים כאשר לא מצליחים להוכיח כלום ורק בחקירה השלישית הם הצליחו להוכיח את זה.פשוט מטורף

כתיבת תגובה

סגירת תפריט