מעורב הופס ליום שני / מנחם לס

1. ארה"ב – סין 57-106

מייק ששבסקי החליט לעלות הפעם עם קייל לאורי ודמר דרוזן מאחור, פול ג'ורג' ב-3, כרמלו ב-4, ודיאדרה ג'ורדן בסנטר.

לאורי ודרוזן סיימו את החצי עם 2 כ"א. קזינס סיים עם 12, קליי ת'ומפסון היה 3 מ-5 מהטרייז וסיים עם 9, דוראנט סיים עם 14, קיירי אירוינג עם 6, וג'ימי באטלר עם 2.

היילייטס של חצי ראשון:

חצי שני אותו דבר. האמריקאים עושים מה שהם רוצים. היו חלקים שהם מסו קצת, אבל הבדלי הרמה בדברים הבסיסיים הם כל כך גדולים  שאין כל היגיון לנסות להסביר את המשחק.

לאורי סיים עם 5, דרוזן השתפר וסיים עם 13, לפול ג'ורג' היה יום פאנק בקליעה (1 מ-5 ל-5) כמו לכרמלו אנטוני שהיה 2 מ-9 אבל לקח 8 ריב'. דיאנדרה ג'ורדן קלע 12, קאזינס 12, ת'ומפסון 17, דוראנט 19, אירוינג 10, באטלר 2, ובארנס 6.

2. טריי בורק היה זקוק לשינוי. למשהו

 

קשה להאמין שלפני שלוש שנים טריי בורק היה 'שחקן השנה במכללות' כשיוטה ג'אז בחרו בו בבחירתם הראשונה. שלוש השנים היו ירידה אחת קבועה – לא תלולה ביותר אבל ירידה קבועה – ב-DEPTH CHART. אם מדברים על ירידות, אני זוכר שבשנת 1959 הייתי נוסע באופניים מביתי בקרית טבעון ללמד בשער העמקים, שלוש פעמים בשבוע. מישהו אמר לי אז ש-"זה לא נורא; הירידה מטבעון לשער העמקים איננה תלולה כל כך".

כן?

אולי היא לא תלולה כל כך לנוסעים למטה. אך קחו זוג אופניים ונסו לטפס משער העמקים לכיוון טבעון ואז נדבר, אוקיי.

אותו דבר עם בורק. הירידה מטה לא נראתה תלולה כל כך. אבל עתה עליו לנסות לטפס בחזרה למה שהוא היה כשהגיע מאוניברסיטת מישיגן.

הוא אומר: "לא שיש לי מהו נגד מישהו ביוטה, אבל עבורי זה היה פשוט זמן ל-RESET. אני לא מאשים איש על השלוש שנים ביוטה אבל עובדה היא שהרבה דברים קרו שלא היו בשליטתי. פשוט הייתי בסיטואציה שלא איפשרה לי להצליח. עתה עם אול סטאר כג'ון וול יש לנו אפשרות ללכת רחוק, לנצח משחקים, ואני מאמין שסיכויי להצליח יהיו גדולים יותר".

העניין הוא שבורק רגיל להצליח ולנצח. בשתי שנותיו במישיגן הם הגיעו רחוק ועמוק באליפות ה-NCAA כשהוא היתד הראשי של ההצלחה מעמדת הגארד, עד משחק האליפות בשנת הסופומור שלו. יוטה, מנגד, לא היה לה WINNING RECORD בשלוש שנותיו שם. העונה הוא נפל לסוף הספסל ולא היה חלק מהרוטציה של הקבוצה.

"משך כל הקריירה שלי, כבר מבי"ס עממי והתיכון ואז מכללה, וכל הקריירה ב-AAU אני רגיל לנצח. ביוטה פתאום נפלתי למצב שאני לא הייתי רגיל לו. אני פשוט מרגיש ששינוי המקום יביא לי גם שינוי במזל!"

3. האם ג'אהיל או'קפור היה האדם שמיץ' קופצ'אק דיבר עליו?

תראו. אני לא חכם כדדי, וגם אין לי כל קשרים עם מושכי החוטים שם כמו ל-דיג'יי שלנו, הענק בכבודו ובעצמו, מיסטר דדי. אבל עשיתי חושבים, חיברתי אחד לאחד, ושמתי לב שהודעת קופצ'אק על "משהו גדול שעומד לקרות בלייקרס" (דבר שאם דדי יכחיש, אביא לו את הציטטה ישר מהמקור) באה שעה אחרי שהסלטיקס הודיעה שהיא "לא מתכוננת TO GIVE MUCH $$$ עבור ה-11'6 ששמו ג'היל או'קפור".

אני לא יודע אם זה קשור ליכולתו כשחקן, או לשתי הפעמים שהמשטרה נקראה באמצע הלילה ל"מאורעות" בהן הוא היה מעורב בבתי מרזח, או נהיגה של 108 מייל לשעה, אבל העובדה היא שהסלטיקס לא רוצים כל חלק ממנו. מה שדני איינג' יעשה (אולי) זה להציע לאוקפור חוזה מינימום, כפי שעשה בזמנו עם עוד דפוק בראש ששמו דלונטה ווסט.

כנראה שקופצ'אק מאמין שהאוויר של האוקיאנוס הפסיפי ירגיע את עצביו, ויישר את הברגים בראשו.

4. זוכרים את הפציעה האיומה של פול ג'ורג'?

כבר עברו שנתיים מאז הפציעה האיומה לפול ג'ורג', פציעה ששינתה לו את הקריירה. היום – בריא לחלוטין – ג'ורג' התרומם מהספסל לקלוע 18 נקודות עבור ארה"ב נגד ארגנטינה, והיה ברור שהמאמן מייק ששבסקי הציב אותו כבוס וכמנטור של החמישייה השנייה שהיא מאד צעירה, בלתי מנוסה, והיתה זקוקה ליד מובילה.

ג'ורג' הראה לכולם שהוא טוב כאילו מאומה לא קרה. הוא מכנה את הפציעה שהיתה יותר מדי GRUESOME מכדי להראותה שוב בתמונה כ-"תקלה קלה בדרך". אם אתם זוכרים אז הפציעה קרתה במשחק מבחן של ארה"ב לפני שנתיים לפני הטיסה לאיסטנבול, וכולם קיבלו באקסטרה שמחה את המצויינות של ג'ורג' במשחק נגד ארגנטינה, שהיה כאילו סיום הסיבוב במעגל. אחרי המשחק מייק ששבסקי אמר לקבוצה ש-"לדעתי ג'ורג' משחק את הכדורסל הטוב בחייו, ולפני שנתיים כשהאסון קרה איש לא רצה לחשוב בכלל על העתיד. והנה, העתיד של אז הוא ההווה של היום, והוא היום אחד משחקני הנבחרת הטובים ביותר!"

לא בטוח שזה היה אחד ממשחקיו הטובים ביותר – זוכרים את ה-41 נקודות שלו באול-סטאר? – אבל הוא חזר לשחק ברמה שאיש לא חלם שיגיע אליה, וזאת המתנה הגדולה ביותר שהוא קיבל אחרי הפציעה שאז חשבו שהיא "מסיימת קריירה".

5. הארדן אומר שאף פעם לא היה מוכן יותר "להתחלה חדשה"

ראיון עם לאנג וויטיקר Lang Whitaker

שאלה: איך לדעתך תסתדר עם השיטה של מייק ד'אנטוני וכיצד אתה חושב שהשיטה תעזור לך?

HARDEN: You know what? The day he got hired, we watched film. We’ve communicated several times a week. You know, it’s going to work. I’m really excited about it because he’s prepared. He’s prepared, he’s given me knowledge, he’s given me things where I can fit into his offense and what he’s trying to do. And not only myself but the entire team — I asked him questions about how Patrick Beverley fits and the new guys that we got fit. So it’s exciting. And [we added JeffBzdelik, who was the head defensive coach for Memphis. You know, everybody talks about, ‘The Rockets aren’t a good defensive team.’ Well, we got one of the best defensive coaches in the league now. So it’s all about preparation. In this league it’s all about preparation, putting guys in positions where they’re successful, and good things happen.

שאלה: האם אתה מקבל BAD RAP' על ההגנה שלך?

HARDEN: Yeah, yeah. But everybody makes mistakes. I can look up the same amount of plays for myself as the other top guys in the league. So I don’t really worry, I don’t focus on it. And now with the more talent that’s going to release some offensive pressure off me, I’m going to be able to go out there and play both ends of the floor at a high level. It’s really difficult to go out there, play all 82 games, lead the league in minutes and have to do everything offensively. I mean, no one else had that weight on their shoulders in the league. So like I said, it doesn’t really bother me. I focus on what I gotta do and I just go out there and do it.

6. למה אף אחד לא רוצה את דיון ווייטרס?

אולי זאת לא שאלה יפה לשאול, אבל העובדות בשטח לא משקרות. שחקן סירקיוז, זה שניבחר רביעי ב-2012 הוא רק בן 24, סיים עונה טובה ב-OKC בה שיחק 27.6 דק' למשחק וקלע 12.8 ב-41.8%, והיה טוב מאד (ולעתים מצויין) בפלייאוף, ואף קבוצה לא רוצה בו. לפחות עד הערב.

למה?

7. מה מצפים מאיביקה זובאק?

ivica-zubac

הרוקי של הלייקרס זובאק הוא אחת ההפתעות הנעימות ביותר של הלייקרס, ואחת התקוות שלהם לעתיד וורוד.

הלייקרס לא יכלו היו לצפות יותר מהבחירה מס' 32 שלהם בן ה-19 הזה מקרואטיה שבליגת הקיץ קלע 10.6 נק', קטף 7. ריב', וחסם – קראו לאט – 2.6 כשהוא משחק לפחות כמו לוטרי פיק, ומפתיע את כולם בקור רוחו, בטחונו, והנוחות בה הוא שיחק עם אמריקאים שרובם היו מבוגרים ומנוסים ממנו.

הוידיאו שהכנסתי – בו הוא מסיים עם דאנק כשחקן וותיק – הוא הוכחה למה שאני כותב.

 הוא גניבת דראפט.הוא בגובה של טימופליי מוזגוב, ושניהם נותנים ללוק וולטון ברירה של איזה 2.16 מ' להכניס למשחק.
בעייה טובה להתמודד איתה.

מה שעוד עוזר היא העובדה שהלייקרס היתה קבוצת חלומותיו מאד שהיה ילד:

 

“This is my dream come true,” Zubac said, per Joey Ramirez of Lakers.com. “I cannot believe this is happening because the Lakers were my No. 1 team since I started playing basketball. Kobe [Bryant] was my favorite player, so I’m so happy right now.”

8. תסתכלו על הרוסטר הצעיר המצויין של הלייקרס

 

Team Roster
NO. NAME POS AGE HT WT COLLEGE 2016-2017 SALARY
2 Brandon Bass PF 31 6-8 250 LSU
28 Tarik Black C 24 6-9 250 Kansas
3 Anthony Brown SF 23 6-7 210 Stanford $874,636
5 Jose Calderon PG 34 6-3 200 $7,708,427
6 Jordan Clarkson PG 24 6-5 194 Missouri $12,500,000
Luol Deng SF 31 6-9 220 Duke $18,000,000
9 Marcelo Huertas PG 33 6-3 200
14 Brandon Ingram SF 18 6-9 190 Duke
4 Ryan Kelly PF 25 6-11 230 Duke
20 Timofey Mozgov C 30 7-1 275 $16,000,000
7 Larry Nance Jr. PF 23 6-9 230 Wyoming $1,207,680
30 Julius Randle PF 21 6-9 250 Kentucky $3,267,120
1 D'Angelo Russell PG 20 6-5 195 Ohio State $5,332,800
50 Robert Sacre C 27 7-0 270 Gonzaga
23 Louis Williams SG 29 6-1 175 $7,000,000
37 Metta World Peace SF 36 6-7 260 St. John's
0 Nick Young SF 31 6-7 210 USC $5,443,918
40 Ivica Zubac C 19 7-1 240 $1,034,956

בנוסף לזובאק גם לארי  נאנס הוא החתמה מצויינת, ועל ברנדון אינגראם אין צורך לדבר. דאנג'לו ראסל, ג'וליוס רנדל, ג'ורדן קלרקסון – – ואלה רק הצעירים. אני אומר לכם ללא בושה שאני מתחיל לחשוש מהלייקרס!

9. דאנק מפלצתי של דיאדרה ג'ורדן נגד סין

בלי 'האק דה ג'ורדן  הוא אחד היעילים בנבחרת:

. 10. הפיניקס מאמינים שטיילר יוליס בבחירה 34 עלולה להסתבר כאחת מגניבות הדראפט הגדולות

הוא אחד מה-10'5 האלה – אתם יודעים, מדגדג את ה-1.80 מ' שהוא מהיר מהצל עצמו. הוא שוקל 149 פאונדס. חלקו ב-2.2 לקבל ק"ג ותקבלו צימוק.

אבל הוא היה האול אמריקן של מקדונלד, והוא קלע ל-WILDCATS של קנטקי כפרשמן   17.3 נק' ממוצע ו-7.0 אסיסטים, וזה בקבוצה שהיתה מלאת כוכבים. ראיתי אותו והייתי מכנה אותו "POINT SCORER"  ולא רק .POINT GUARD

הוא היה 'שחקן השנה' ב-SEC, והקשיבו לזה – "מגן השנה" ב-SEC. הוא פיקח מאד – פיקחות כדורסלנית – והוא מנהיג על המגרש.בלאס ווגאס הוא קלע 14.5 ממוצע עם 6.3 אס' ו-2.8 גניבות.

הוא יהיה אחד מאותם שחקנים נמוכים העושים שמות ביריב.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 61 תגובות

  1. "שהודעת קופצ'אק על "משהו גדול שעומד לקרות בלייקרס" (דבר שאם דדי יכחיש, אביא לו את הציטטה ישר מהמקור) "

    אז הנה אני מכחיש.
    אתה שוב "אומר לא אמת" לגולשים שלך.
    קאפצ'ק מעולם לא אמר דבר כזה וגם לא צוטט כאומר דבר כזה.

    1. להבא כשיש לך מה לומר תאמר זאת מיד כדי שאוכל להביא לך את הציטוט. אני כבר לא זוכר איפה זה היה, או בבליצ'ר אן ב-SA ואני לא הולך להתחיל לבזבז זמן על שמוק כמוך

      1. הגבתי ראשון מהרגע שפרסמת את הפוסט.
        לא מספיק ?

        כנראה שלא כשמדובר ב"דמיון" במקרה הטוב ומשהו אחר במקרה הרע.

        כמה שנים עוד יעברו עד שתבין שלהתווכח איתי על משהו שקשור בלייקרס זה בזבוז הזזמן שלך ושל כל מי שקורא ?

        ובמקרה הזה אפילו לא צריך לדעת את הדברים שאני יודע, אלא רק לדעת מי זה מיץ' קאפצ'ק ואיך הוא מתנהל…

    2. לא מצאתי ציטוט ישיר של קופצ׳אק מהחודש האחרון. שמועות כמובן יש בלי סוף. התקשורת של הסיקסרס דיברו קצת על שמועה שנואל הולך ללייקרס בטרייד. דווקא הוא יכול לעזור לליקרס בניגוד לאוקפור. שוב לא רואה מה הלייקרס נותנים בחזרה על טרייד כזה. מכיוון שהסיקסרס זקוקים לגארדים ודיאנגלו לא יזוז אז זה חסר טעם…

    3. ועוד משהו קטן דוק, כשאתה מעתיק סטטיסטיקות של שחקנים, תנסה לברר מאיזה שנה הן.
      הטעות הרגילה של הדוק – ווייטרס לא קולע 12.8 למשחק אלא מתחת לעשר.

  2. והתיקון הכמעט רגיל על הסגלים –

    באס, קלי, וורלד פיס, וסקרה לא בסגל של הלייקרס.

    לפחות עם זובי צדקת, אבל כמו אינגראם, ייקח לו שנה שנתיים עד שיבשיל ויהפוך למקרה מארק גאסול 2 של הלייקרס.

    1. דדי, מאיפה אני לוקח את הסגלים? מ-ESPN סגל 2017. אתה חושב שאני שם זין מי בסגל ומי לא בסגל של הלייקרס? אני מכניס מה שנותנים לי וזהו. הדבר האחרון בעולם שמעניין אותי הוא הסגל של הלייקרס

      1. מנחם, אם לא אכפת לך מהסגל של הלייקרס אז למה פרסמת אותו וכתבת עליו? חלאס. ליצור עניין בקיץ זה חשוב אבל אם זה נעשה באמצעות הצהרות שלא מגובות בעובדות אז זו סתם עיתונות לא טובה, ואתה יודע לעשות עיתונות מעולה כשאתה רוצה.

  3. מנחם… נראה שיש בליבך עמוק אהבה ללייקרס. זוהי כנראה כוחה של הנוסטאלגיה 🙂

    כשהייתי בטירונות ברמת הגולן בחורף הקפוא של 91-92 היה לי זוועה. המ"פ שלנו הועף מהצבא אחרי זה על "עודף מוטיבאציה". כשכל צהל היה בעוצר אימונים אנחנו נלחמנו בסופות שלג.
    נשבעתי לעצמי באותו זמן שלעולם לא אסתכל על התקופה הזו כמהנה ולעולם לא אעביר עליה צחוקים. זה היה סבל ומאמץ קיצוניים מדי.

    אני עד היום זוכר שנשבעתי, למרות השנים שחלפו.
    אבל לצערי שמתי לב… לאחר כ 10 שנים… שאפילו אני, במפגשי חברים, מספר סיפורים משעשעים מהתקופה הזו.
    משעשעים כמו לספר שפעם החלקת על בננה ושברת את הגולגולת ורק עם הרבה מזל ניצלת…

    נראה לי ששנאתך היוקדת ללייקרס, שמן הסתם עוצבה בשנות ה 80 נראית לך היום רומאנטית משהו.
    אתה מרחם על מצבם העגום
    ורק מחכה ליום שיפרחו ויתעצמו כדי שתוכל לחזור סוף סוף לשנוא אותם כמו שצריך !!!
    🙂

      1. יא איזה נוסטלגיה, פעם ראשונה שהפסדתי בי"ס בגלל שלג.
        היתה מלחמת שלג המונית בין שתי קבוצות , והצלחתי להשחיל כדול שלג לתוך פה של מישהו מהקבוצה השניה, שהיתה בעמדה גבוהה יותר.
        גאווה לאומית.

    1. היה חורף נוראי, ואני סבלתי כבר באזרחי בעבודה בבננות בבוץ ובגשם (יוצא סיירת מטכל אצלנו העיד שזה יותר קשה ממה שהיה לו בצבא 🙂 ) פתותי שלג כמעט והגיעו לעמק הירדן. חשבנו הרבה על איזה מסכנים החיילים ששוכבים עכשיו בבוץ.
      אני מזדהה איתך לגמרי. גם לי ישנם זכרונות כאלה ועדיין היום אני מספר אותם בכעס (על מי? לא ברור) ובכל זאת זה כיף.

  4. מההתחלה אמרתי שיוליס יהיה שחקן מצוין, בתחילת העונה הוא עוד היה בחירת לוטרי, ואז הוא הדרדר בלי סיבה מאוד טובה עד לסיבוב השני. מזכיר מאוד את תומאס.

  5. ג'ון לגבי המעורב של אתמול,הכל בסדר לא נפגעת,יש הבדל בין דיעה אווילית לשם התואר "אוויל". וידעתי ששגיא נאור לא הגיב אליי,גם לפי המספור וגם כי התגובה הייתה הרבה לפניי,סתם חשבתי שיהיה מצחיק לנכס את התגובה שלו אליי כי כל תגובה נוספת זה נראה כאילו היא מכוונת אליה 🙂

  6. למה אף אחד לא רוצה את וויטרס?? כי אין לו שכל! הדבר הכי טוב שיכול לצאת ממנו זה jr סמית' עם פחות קליעה, וגם זה רק אולי עוד 7-8 שנים שיתבגר קצת..

    בינתיים הייתי מציע ליוסטון לקחת אותו, הוא מתאים להם בול עם כל ההד-קייס שיש שם..

  7. ניסיתי לכתוב את זה באתר של ערוץ הספורט אבל המגיבים שם חסרי הבנה…אני חושב שנבחרת אירופה יכולה לנצח את נבחרת ארה"ב. מה אתם חושבים?

      1. חשבתם לרגע מי יכול להיכנס לנבחרת אירופה?
        האחים גאסול, איבקה, נוביצקי, רודי גובר, ולינצ'יונאס, וו'צביץ', דניס שורדר, פארקר, אנטטקומפו, דראגיץ' ואולי הייתי מכניס שם את תאודוסיץ'. בטח אני מפספס כמה פורנייר, דיאו, בלינלי, כספי אין לזה סוף… אבל יש לנבחרת אירופה יתרון מובהק בעמדות הפנים. אנטטקומפו זה חתיכת שחקן לעמדה 3 ובגארדים שרודר הוכיח בפלייאוף את היכולות שלו ועל פארקר אין מה להרחיב.

        1. הבעיה שעל המגרש יוכלו להיות בו זמנית במקרה הטוב שניים מתוך סוללת הגבוהים שרשמת, ויש להם חסרון מובהק בקו האחורי אפילו עם ההרכב החסר של ארהב. ובקשר לעמדה 3 אין לארהב תחרות שם , פול גורג ודוראנט לעומת הגריק פריק? עם כל הכבוד יש לו עוד שנות אור שידגדג את הרמה שלהם.

  8. אני חושב שגיא היה הראשון להצביע על טיילר יוליס כגנבה של פיניקס.
    זובי ברובי כנראה שיהיה הגנבה של הלייקרס.

    1. גם נאנס ג'וניור מסתמן כגניבה (אומנם של עונה קודמת) ועדיין לפחות ממה שיצא לי לראות בעונה החולפת יכול להיות מחליף ראוי לרנדל בעמדה 4 וגם לתת אופציה להרכבים נמוכים ,אתלטים וזריזים עם שניהם יחד

  9. ראיתי עכשיו בליג-פאס את מקבץ 100 הרגעים של העונה (אתם יכולים לנחש מי שלושת הראשונים), ועשה לי כזה געגוע. יאללה כבר.

  10. הדיכוטמיה הסאנסית –
    להחזיק גם (הלוואי, הלוואי, הלוואי) בגניבת הדראפט (יוליס),
    וגם בפלופ של הדראפט (באסה, באסה, באסה…) (בנדר)

  11. אחלה מעורב. אני דמח מאוד בשביל פול ג'ורג'.
    בורק עשה בשכל שעזב. משנה מקום-משנה מזל.
    ווייטרס יכול להיות אפסייד רציני.
    הלייקרס בהחלט עברו את נקודת השפל. מעניין לראות עד היכן יעלו.

  12. תודה מנחם. כיף לקרוא!

    ארה"ב נראת בסדר עד כה. באמת הכדורסל לא מלהיב. קייל לאורי כמו שמישהו אמר נראה שחזר למשקל הקודם שלו.

    טריי בורק מושלם לאירופה. החוסר אתלטיות שלו בעמדה שהפכה לאתלטית בטירוף היא צרה צרורה בnba אבל הוא יכול להפוך לכוכב אירופאי. שבאז נפייר וטריי בורק חסרים יתרון ברור בליגה. הם לא גבוהים לא אתלטים לא קולעים בשחרור מהיר ולא מהירים (קמבה כמו יוליס יכולים להדלחק מבערים ולחפות על הנומך)

    לגבי ג׳אליל קשה לי להאמין שקופצ׳אק יעמיס על עמדת הסנטר עוד גבוה לא נייד. הוא חייב לחזק את הקו האחורי הרבה לפני. בפילי יודעים שלא יקבלו תמורתו את אחד מאבני היסוד הצעירים כך שהעסקה לא נראית ריאלית.

    פול ג׳ורג׳ נהדר. הוא אחד מהמגינים הטובים בליגה ושחקן התקפה בהתפתחות. אני שמח בשבילו למרות שאני פחות אוהב את קבוצתו.

    הארדן מכבד את מאמנו ונפגש איתו כדי לדסקס שיטה ואיך ישתלב בה. גם זה לא מובן מעליו היום

    אני בטוח שיש כמה שרוצים את וויטרס. הבעיה זה הפער הבלתי נסבל בין מה שדיון חושב שהוא (דווין וויד) למה שהוא באמת (בן מקלמור משופר). זה מקשה על מאמנים וחבריו לקבוצה. אני מאמין שיקבל הצעה בקרוב אחרי שהסגלים יהיו יותר מוכנים.

    זובאק שחקן מוכשר. הוא רחוק מלהיות מוכן לליגה בטח לשחק הרבה דקות אבל הוא אחלה בחירה. אני כרגע עוד לא מתרגש מהלייקרס. הם יצטרכו שנה שנתיים של הרצה לפני שנראה קפיצה משמעותית. הפער הגדול כרגע נמצע בהגנה. אני חושב שהתקרה שלהם היא כניסה לפלייאוף ממקום שמיני. ריאלית הם כנראה ישחקו על מקומות 9-10.

    מסכים לגבי יולס הבעיה היא שאין לו סיכוי לנצוץ. הוא פוינט גארד שלישי בקבוצה של שתי פוינט גארדים שיריבו על דקות. אני מאמין שדווין בוקר יפתח השנה בעמדה 2. מצד שני בלדסו נוטה להיפצע אז אולי בכל זאת יגנוב קצת תהילה.

    1. 1. גם זובק וגם אינגרם לא מוכנים לליגה, בטח לא לפתוח לשנינם יש עדיין המון חורים במשחק.
      2.הסיפור על אוקופר הוא לא יותר מדמיון, מיץ לעולם לא יגיד כזה דבר, בנוסף חור נוראי בהגנה ואני בספק אם קבוצה תתן עליו ערך משמעותי (לא מאמין שיוכל להוביל קבוצה).
      3.הארדן עם דאנטוני, המאמן שחוסר ההתאמה שלו ליוסטון זוהק לשמיים, אבל דריל מורי נחוש להמשיך בשיטה שלו.
      4.פול גורג מדהים אותי מסכים איתך לחלוטין
      5.על הסאנס אין מה לדבר סיפור פשוט עצוב, ההתנהלות שם פשוט מבישה השאיפה לתוצאות מיידיות פוגעת משמעותית בקבוצה, אני חושב שלאהוד את הקבוצה הזו זה הדבר הקשה בספורט אפס שאיפות ועדיין להתאכזב כל פעם מחדש.

  13. מדהים איך GMים מקבלים כל כך הרבה כסף כשלקבוצה אחת יש את בלדסו, נייט ברבוסה יוליס וגודווין (נניח) בעמדת הפוינט גארד ולקבוצה אחרת יש את קוליסון ואייזיה קאזינס (השם שלו אירוני אתם חייבים להסכים…) ואף אחד לא מרים טלפון. ואומר "הי ולאדי מה קורה אחי. צריכים פוינט גארדים? אולי נעשה טרייד קטן"

    1. ככה ברגע, אתה מפרק את חמישיית הרכזים של מק'דונו???

      (ולמען הסר ספק, את בנדר בחרו בגלל שחשבו שיש לו פוטנציאל להיות הרכז ה-6 של הקבוצה…)

    2. וקצת יותר ברצינות, (במקרה של הסאנס זה לא קל בכלל…)
      השם של בלדסו לא מפסיק לעלות במיליון תרחישים של טריידים אפשריים.

      1. פניקס יצטרכו להסתפק במעט מאד עבורו לדעתי.
        על הברכיים האלה לא הייתי מהמר יותר משחקן סביר או בחירת סיבוב ראשון מוגנת.

  14. תודה מנחם!
    יוליס הוא בהחלט גניבת דראפט ולדעתי אחד מעשר השחקנים הטובים בדראפט.
    לגבי זובאק – לדעתי שחקן נהדר! הוא מאוד מזכיר את מארק גסול כמו שדאנג׳לו ראסל וכמה פרשנים אמרו. לדעתי הוא יכול להיות האירופאי הגדול הבאה באן בי אי. אצל רוקיז הכול תלוי בסיטואציה, אם ישתמשו בו נכון הוא מבריק אם לא הוא יהיה עוד אחד….
    בגלל זובאק וכמו כן ההחתמה של מוזגוב, רוקפור (כינוי חדש מתנת המקלדת) לא אופציה אמיתית. כמו שאמרו נואל הוא דווקא כן אופציה בגלל שהוא מסוגל לשחק ביחד עם מוזגוב או לזובאק ולכן טרייד שלו תמורת ג׳וליוס יכול להיות טרייד חכם.

    1. אחלה דיל, הימור סביר לחלוטין במחיר סביר לחלוטין…
      פורטלנד האריכו חוזה למשולם 106 ל-4 עונות לפי הדיווחים, האמת גם זה בהחלט מחיר סביר, מישהו יכול לפרט מה מצבם בתקרת השכר אחרי זה והחוזים הלא קטנים של קארב ואוון טרנר? נשאר עוד מרחב תמרון?

  15. למרות שהבנתי שוויטרס בבעיות, ולמרות שיש בעיות במשחקו – החוזה במיאמי מפתיע מאוד בעיני. הוא הוכיח שניתן לסמוך עליו בפלייאוף (למעט שלושת המשחקים האחרונים, אבל גם להריסון בארנס היו נפילות, ואפילו גדולות יותר), הוא הוכיח שהוא יודע לקלוע ואפילו הראה שהוא יודע להקשיב למאמן. לכן, לא ברור לי איך הוא קיבל חוזה כזה נמוך שאפילו אחד כמו קייל סינגלר יכול לתפוס עליו תחת.

    1. ככל הנראה השחקן הכי טוב שיצא מדראפט 2013 אולי גם אדאמס ואני מניח שהוא גם יקבל כזה חוזה באוקלהומה שנה הבאה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט