משחקי יום שני – בוסטון על הניקס והוויזרדס על OKC/ מנחם לס

אירעה תקלה בדיווח. הנה לפניכם סיקור מאוחר בהמשכים:

ניו-יורק 96 – בוסטון סלטיקס 102

פאול פירס קלע 31 וסוף סוף ניכנס מיץ לליגה כשבין שתי הקבוצות כמעט פרץ קרב כללי. אולי זה היה כמין "הוריי" לליגת הוקי הקרח העומדת להיפתח בעוד כמה ימים אחרי שביתה ארוכה מאד. בסיום המשחק ישנם דיווחים שכרמלו אנטוני ניסה להיכנס לחדר ההלבשה של הניקס "בחיפוש" אחרי קווין גארנט, כשבמשך כל המשחק הם שחטו אחד את השני. קווין גארדנט הוסיף 19 עבור הסלטיקס ששיחקו ללא רונדו בגלל ההשעייה שקיבל. אנטוני קלע 20 אבל רק ב-6 מ-20. הניקס רוצים לנצח את הדיביזיה אבל אמש הם ראו איזה אגוז קשה לפיצוח תהיה הסלטיקס, קבוצה אגרסיבית, קשה, וגאה, שאולי היתה צריכה משחק כזה כדי להשתנות מהקצה לקצה!

וושינגטון ויזרדס – אוקלהומה סיטי 101-99

בראדלי ביל עשה FAKE מהאגדות, זרק שני שחקני ת'אנדר ששמרו עליו לצדדים, ועם 0:03 לסיום שילשל ג'אמפר קליל מאחורי קו הפאול לנצחון מתוק.

מה שברור העונה הוא שאין קבוצות ממש חזקות בליגה, וכל החלשות התחזקו. במילים אחרות, הליגה כולה הצטמצמה מאד ברמתה בין הטובות ביותר והגרועות ביותר. מה שלפני 20 שנה היה כמעט בלתי נשמע, קורה כאן פעמיים, שלוש בשבוע: קבוצות תחתית קוברות את השמנות!

 

דוראנט קלע 29. ביל ומרטל וובסטר קלעו 22 כ"א.

 

ניו אורלינס 95 – סן אנטוניו 88

עוד דוגמא של נמלה אוכלת פיל כשההורנטס ניצחו במשחק גברי מאד ופשוט את הפלח ובקוצתו. אריק גורדון קלע 6 נקודות ישרות ברבע הרביעי בדרך ל-24. אנטוני דייויס המשתפר ממשחק למשחק הוסיף 17, ווסקווז תקע 14, וריאן אנדרסון 13.

שיקגו בולס 118 – קליבלנד קאבס 92

קרלוס בוזר קלע 24 עם 11 ריבאונדים במשחק שלישי רצוף שהוא קולע 20+. הפעם נגד הקבוצה שבחרה בו בדראפט לפני הרבה-הרבה שנים, למי שעדיין זוכר.

יוטה ג'אז 100 – דאלאס מבריקס 94

גורדון הייווארד השתמש בגילוח למשעי, ותספורת חדשה שגורמת לילד שנראה בן 18 להיראות בן 15, להפוך לרוצח: הוא עשה סיסון-היי של 27 נק', והוסיף 7 ריב' ו-5 אס'. נוביצקי החזיר עם 20.

סקרמנטו קינגס 81 – ממפיס גריזליס 113

הקינגס חזרו מטיון מזרחי טוב (2-2) ישר למלתאות המערב, והתרסקו בבית נגד הגריזליס שוויין אלינגטון עשה עבורה קרייר-היי של 25. זאק רנדולף הוסיף 17. לקינגס ג'ון סלומונס 17.

פורטלנד בלייזרס 125 – אורלנדו מג'יק 119 (הארכה)

לבלייזראס היה זה נצחון 10 מ-13. למרכוס אלדרידג' קבר 27, ג'יי ג'יי היקסון 20 עם 15 קרשים, ולילארד שם 18 עם 10 מתנות. ג'יי ג'יי רודיק מהספסל עשה סיסון היי של 29.

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 22 תגובות

  1. ניו-אורלינס נראית פתאום קבוצה מרשימה מאוד, עם גורדון, דיוויס, וואסקז ואנדרסון. (וגם לופז עם 11.7 נקודות בממוצע ב26 דקות העונה)

    4 שחקנים בפורטלנד סיימו עם דאבל-דאבל.

  2. מל
    שלחת את התרד בלי כלום:)
    מה שבכל זאת יצא לי מהמשחק המרכזי לדעתי בMSG זה שבוסטון חוזרים במשחקים האחרונות לדיפנס למרות כל העבירות הטכניות. רונדו היה בהשעייה אבל בכולם נכנסה הרוח הדטרוייטית ולמלו ושות לא היה מה למכור כשקווין מרביץ סוף סוף:) ראיתי רק את החצי הראשון והיה ברור לי שהסלטיקס לא יוותרו בקלות. ביום שאני מרצה מחמש בערב אי אפשר להשאר ער כל הלילה:)
    שוב, פירס שיחק על הגבול בין 3 ל 4. נראה שיש צאנס שכך ימשך עד סוף העונה אם לא יגיע סנטר נורמאלי.

      1. אכן כן
        סוף סוף הבינו איך עוצרים את מלו. הרבה מכות מוציאות אותו מהריכוז.
        זה הבוסטון שאני אוהב. מכים ונושכים ו……
        מנצחים:)

  3. גיימר פשוט חושך כבר ארבעה חמישה משחקים. הלילה הוא ממש חרב את המשחק של הקינגס.
    מהצד השני, תומאס רובינסון מתחיל להראות כמו תומאס רובינסון.

  4. לראות את גארנט זה פשוט מעורר רחמים.

    מהשחקן הכי מלוכלך בליגה שהיה הכי "קל" לשנוא הוא הפך לזקן הכי שנוא בליגה שקשה לשנוא היום כי הוא פשוט מעורר רחמים.

    אף אוהד סלטיק לא יצעק את זה אבל כל דקה שהוא על הפרקט פוגעת בבבוסטון.

    בפלייאוף אשתקד הוא הצליח להחיות את עצמו קצת דרך הסנטר אבל זו הייתה סוג של אשלייה, עונה שלמה הוא לא יצליח לסחוב דרך הסנטר, כל גבוה שמגיע מולו יודע שהוא לא יצליח להתמודד איתו משחק שלם ובהתקפה אוי ההתקפה כשאתה אומר שהוא נורא אתה עושה איתו חסד.

    אבל מה אכפת לי, טוב לי לראות את בוסטון מדשדשת ככה,
    קווין גארנט- שלא יגמר לעולם.

    1. לא מסכים. כאחד שראה את כל (כל!) משחקי הסלטיקס העונה אני יכול להגיד לך שההגנה של הסלטיקס היא בטופ של הליגה אך ורק כשגארנט בפנים. מה שכן, "כל גבוה שמגיע מולו יודע שהוא לא יצליח להתמודד איתו משחק שלם ובהתקפה אוי ההתקפה כשאתה אומר שהוא נורא אתה עושה איתו חסד." הוא הרי סתם הרגע עשה בית ספר ל DEFENSIVE PLAYER OF THE YEAR. הוא קלע על צ'נדלר 19 נקודות (זה שחקן התקפי נורא?) ולקח 10 ריבאונדים. אני באמת לא מבין מה עלוב פה.

      על דבר אחד אני מסכים אתך, שלא יגמר לעולם!

  5. מה מעורר רחמים בזה?
    שחקן שפחות מחצי שעה נותן EFF שמעל 17. (מקום 31 ביעילות ל-48 דקות בכל הליגה, מקום
    שקולע באחוז מהשדה יותר גבוה מהממוצע קריירה שלו.

  6. מש נראה היה שכרמלו היה דווקא זה שהחל לחמם את גארנט בכוונה. ממש ראית שהוא רוצה להתחיל בלגן כי הסלטיקס הובילו ולא נתנו לניקס לחזור למשחק, אז כרמלו חיפש התפרעות. בד"כ הוא שחקן שקט אבל אמש ניכנס לו איזה ג'וק לראש. אומרים שאחרי המשחק הוא נייסה להיכנס לחדר ההלבשה של הסלטיקס, ורק בסקיוריטי עצר בעדו. מה בדיוק כרמלו חיפש בחדר ההלבשה? קרב אגרופים נגד 12 שחקני לייקרס ערומים?

    1. הייתי רוצה לראות קרב כזה עם הלייקרס הערומים.
      מטה וורד פיס היה משכיב אותו על הקרשים ומוריד לו את הבגדים:)

  7. בוא נעשה סדר – כרמלו הלך לידר הלבשה של בוסטון , שמרחקו כעשרים מטר מחדר ההלבשה של הניקס. הוא רצה להתגושש עם גארנט. כשעצרו אותו אנשי הבטחון הוא קילל ואיים.
    התגובות היו הכי מצחיקות :
    גארנט – לא היה שום דבר
    צאנדלר – כרמלו אמ וי פי , למה לו לעשות את זה.
    הדוק – הייתי מלשין עליו אם זה היה הפלייאוף ….
    האמת שכרמלו באמת איש שקט ונחמד , כנראה שגארנט נכנס לו לוורידים

  8. אלעד, לי נראה בדיוק ההיפך הפעם. כרמלו בכוונה החזיק-דחף-הכניס מרפקים לגארנט. אני לא יודע מה ניכנס לו לראש כי היו מרחיקים את שניהם, וכרמלו (על אף משחק חלש אמש) יותר חשוב לניקס מגארנט לסלטיקס.

  9. Russ Bengtson ‏@russbengtson

    YES I HEARD ABOUT THAT. RT @sammy305: @russbengtson you know
    what KG said to Duncan on Mothersday??

    He allegedly said "happy mother's day," and TD's mom is
    dead.

  10. מנחם תחליף טלוויזיה או שתקנה משקפיים דחוף, גארנט התחיל את המהומה בזה שהוא לכלך על אשתו של כרמלו. כרמלו אמר שיש דברים שגבר לא אומר לגבר והוא פאקינג צודק. טראש טוק זה טוב ויפה אבל יש פעמים שזה חוצה את הגבול ( ראה מקרה גיא פניני).
    נ. ב קווין גארנט זבל של בן אדם ואולי השחקן הכי מלוכלך היום במגרשים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט