השאלה החמה (3) – מי ההחתמה הגרועה של קיץ 2016 /MBK

בשבוע שעבר בדקנו את "ההחלטה" של קיץ 2016 http://www.hoops.co.il/?p=70795

52% נגד ההחלטה של דוראנט , 38% בעד הרעיון שיהיה ב GSW ו 10% חברים ובני משפחה של דובי

השבוע הזדמנות לבדוק מה אתם חושבים על ההחתמות של קיץ 2016 . קיץ בו נשברו תוכניות החסכון ותקרת השכר ועימם חוזי הליגה שחלקם מופרכים , חלקם הזויים וחלקם לשחקנים פריכים.

טימופיי מוזגוב 64 מיליון דולר ל 4 שנים לוס אנג'לס לייקרס – החתמה שתפסה אותי לא מוכן . הציפיות מהלייקרס בעידן פוסט קובי היו להנחית שחקן בקנה מידה של דוראנט .

היום הראשון של הפרי אייגנט והלייקרס נתנו 64 מילון ל 4 שנים למוזגוב ???

מוזגוב בן ה 29 היה שותף פאסיבי לאליפות של הקאבס , הוא השחקן שיושיע את הלייקרס ? לצד שורה של סנטרים מפוארים שמצאו את עצמם במועדון ( ווילט , קארים , שאק ואפילו הווארד ב 2012 ) האם מוזגוב זו ההחתמה שהלייקרס צריכה ?

לצורך השוואה רוי היברט הסנטר הקודם של הלייקרס קיבל 5 לעונה אחת בשארלוט

מוזגוב בעבור 6.3 נקודות ו 4.4 ריבאונדים קיבל 64 מיליון דולר ל 4 שנים ( אם חשבתי שלא יכול להיות יותר גרוע הלייקרס פתחה את הארנק ונתנה 72 מיליון ל 4 עונות לדנג בן ה 31 )

מייקל קונלי ג'וניור 153 מיליון ל 5 שנים  – מי מה מו ??? קונלי שחקן טוב , רכז טופ 10 בליגה שמעולם לא היה אולסטאר

קונלי הפך לשחקן בעל החוזה הגבוה בתולדות הליגה , אם ממפיס חשבה שיש מועדון שהיה מציע לו חוזה דומה ?

לאן קונלי יכול לקחת את ממפיס ? ומה עם מצב הבריאות שלו ?

אם זה לא מספיק ממפיס טענה את המחסנית ורוקנה אותה על צ'אנדלר פארסונס שקיבל 94 מיליון ל 4 שנים

פארסונס שחקן שקפץ קפיצה מטאורית ביחס ליכולת שלו לא הסתפק בערמת המוזומנים בדאלאס והעונה הוא יחליף בית

האריסון בארנס 94 מיליון ל 4 – מר 5 מ 32 במשחקים 5,6,7 הוא הנהנה העיקרי מהמעבר של דוראנט לגולדן סטייט

הוא חיפש ומצא בית חם בדאלאס שתשלם לשחקן עם PER של 12 וקצת לא פחות מ 94 מיליון דולר

האם בארנס הוא שחקן ששוה 4 מיליון דולר פחות מדוראנט לעונה ? האם הוא יחזיר את ההשקעה ומה בכלל התקרה של דאלאס איתו ובלעדיו ?

כשהכסף עף אז הכסף עף על סולמון היל שמעתם ??? על תתרגשו או תנעו במקומכם באי נעימות הפורוורד שהעמיד ממוצעים של 4.2 למשחק + 2.8 ריבאונד ואסיסט בודד יקבל 48 מיליון דולר ל 4 שנים , זה מריח קצת כמו בועת הנדל"ן דירת 2 חדרים בדרך השלום שהייתה עולה 500000 ש"ח בשנת 2007 נמכרת כיום פי 3 עם אופציה לת"מא/פינוי בינוי/תשואה פנומנלית . אם אתה לא במשחק אתה נשאר מאחור . 48 מיליון לסולמון היל נשמע לי הזוי משהו

בניו יורק ניקס החליטו להמר ביג טיים על בריאות השחקנים 73 מיליון דולר ל 4 שנים יוענקו ליואקים נואה שותף הולם לדרק רוז שהגיע בטרייד משיקגו , נואה אגב שותף ב 29 משחקים בלבד בעונה הקודמת. נואה שהעבר שלו מפואר ( נניח ) השאלה מה שווה ההווה שלו והעתיד ? אם בכלל

שארלוט שהחליטה לתת 120 ל 5 שנים לניקולה באטום , אם הוא יביא את מוסר העבודה הצרפתי שארלוט בבעיה

האם באטום שחקן לע רע שווה 120 מיליון דולר ?

דוויט הווארד שניפק את העונה הגרועה בקריירה ובא על שכרו באטלנטה שהסכימה לתת לו 70.5 מיליון ל 3 שנים

הווארד בדעיכה מאז ימיו באל איי האם הוא שווה את הסיכון/סיכוי . לדעתי לא

יוסטון איבדה את דוויט אז למה לא לתת 80 מיליון ל4 עונות לראיין אנדרסון , מי ישמור ? על זה כנראה לא חשבו כל כך ביוסטון

אני תחת הרושם שהוא ניפח קצת סטיסטיקות בניו אורלינס השנה ובכלל יוסטון מתאימה לו כמו ככפה , כפפה עם חורים .

הכדור אצלכם – מי לדעתכם ההחתמה הגרועה של הקיץ ? וכמובן תוסיפו את ההחתמה שלכם בתגובות

מנחם לס

בעל האתר ועורך ראשי
Subscribe
Notify of
93 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דדי
דדי
7 years ago

comment image

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago
Reply to  דדי

מוזגוב יפתיע רבים

שגיא
שגיא
7 years ago
Reply to  מנחם לס

אני גם טוען ככה!!

גור גולן
גור גולן
7 years ago
Reply to  דדי

גדול דדי

דובי
דובי
7 years ago

קונלי, אין כאן שאלה בכלל.
מלבד הסכום המטורף לרכז דרג ב' לכל היותר, ממפיס משמרים בכל הכוח קבוצה שהתחילה לגסוס כבר לפני שנה.

גלעד
7 years ago

כ"כ אנדרסון.
והחוזים של למשל טרנר קראב או ג׳ף גרין הרבה יותר גרועים מחוזים ששמת פה כמו בארנס היל או באטום (חוזה מעולה BTW)

דדי
דדי
7 years ago

מהרשימה – מתלבט בין מוזגוב לנואה.
שווה אזכור – אוון טרנר, רק בגלל חוסר ההתאמה לפורטלנד.
ואולי הגרוע מכולם ונעדר מהרשימה – מאהינמי.

גלעד
7 years ago
Reply to  דדי

למה שתגיד חוזה כ"כ גרוע על מאהינמי שעדיף על מוזגוב וצעיר ממנו וקיבל אותו דבר. מאוד אהבתי את החוזה של מהינמי (ואת האוף סיזון של המכשפים חוץ מהחוזה [ההכרחי] לביל)

דדי
דדי
7 years ago
Reply to  גלעד

הם בני אותו גיל.
מוזגוב מיועד להיות הסנטר הפותח והעיקרי של הלייקרס. הוויזארדס שילמו את אותו כסף למחליף של גורטאט…

אוף סיזן בינוני מאד לוויזארדס.
שום תוספת כח משמעותית – רק החליפו רול פליירס על הספסל באחרים.

גלעד
7 years ago
Reply to  דדי

צודק בגילאים (משום מה חשבתי שמהינמי בן 27)
עדיין מהינמי עדיף כשחקן ואני לא מאמין שגורטאט מסיים את העונה הזו עדיין בוויזארדס.
לגבי האוף סיזן שלהם בכלל. הם הביאו את ברק בחינם ומחליפים על חוזים טובים. אחרי שלא הצליחו להשיג את דוראנט והורפורד לא היה להם משהו יותר טוב לעשות..

MBK
MBK
7 years ago
Reply to  דדי

תודה דדי
האיש והאגדה של תקרת השכר

דדי
דדי
7 years ago
Reply to  MBK

לא יודע במה זכיתי לשבח הזה כאן, אבל חן חן מומי.
האיש והאגדה של גג המונית !

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago
Reply to  דדי

מוזגוב יפתיע רבים

פינקי
פינקי
7 years ago

תרשה לי להוסיף כמה:

אוסטין "אבא סידר לי ת'חיים" ריברס – 35 מיליון ל3 שנים
מרווין וויליאמס – 55 מיליון על 4 שנים
ג'ף גרין – 15 מיליון לשנה
ג'מאל קרופורד, שחקן שאני מאוד אוהב, אבל בגיל 36 הזריזות לא מה שהייתה – 42 מיליון על 3 שנים
אלן קראב – פה באתר היללו את החוזה, לדעתי הוא מוגזם לחלוטין -75 על 4 שנים

כריסטופר מולטיסנטי
כריסטופר מולטיסנטי
7 years ago
Reply to  פינקי

כל מי שציינת פה, וואו הזייה.. חוץ מאלן קראב שהוא שחקן בעלייה
במיוחד אוסטין ריברס

פינקי
פינקי
7 years ago

האמת לא יצא לי לראות את קראב משחק, אבל לפי הנתונים היבשים הוא שחקן בינוני מינוס.
14 נק', 3.5 ריב' ואסיסט וחצי, עם PER של 12.2 (הרבה פחות מהממוצע).
אחוזי TS איפשהו באיזור הממוצע.

גם אם יש פוטנציאל זה לא שחקן שהייתי שם עליו סכומים כאלה.

כריסטופר מולטיסנטי
כריסטופר מולטיסנטי
7 years ago
Reply to  פינקי

נתן פלייאוף אדיר עם מעל 40% מהשלוש וקלאץ'. צעיר בן 24, מחובר לקבוצה. קיבל חוזה מפנק אבל זה היה להשוות או לשחרר.

סתם אחד
סתם אחד
7 years ago
Reply to  פינקי

הוא בערך שילש את הממוצעים שלו העונה…
אם הוא ימשיך את ההתקדמות שלו הוא יהיה שווה הרבה יותר.

MBK
MBK
7 years ago
Reply to  פינקי

ריברס – ההחתמה ההזויה של משפחת ריברס
זה לא יאמן

פינקי
פינקי
7 years ago

מבין אלו שהכנסת אני הולך על נואה.
החלטה תמוהה בעיניי

שגיא נאור
שגיא נאור
7 years ago

הלכתי על סולומון היל. הייתי מוסיף את ג׳מאל קרופורד שבגיל 36!! מקבל 42 ל-3 במקום שהקליפרס יחזקו ברכז מחליף נורמלי, עמדה חסרה כבר 3 שנים. יכלו להביא את דלי בפחות והיה נשאר כסף לגבוה נורמלי נוסף או פורוורד סביר פלוס.

MBK
MBK
7 years ago

צודק לגביי קרופורד
הוא ממש שכונת פאר

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
7 years ago

ממש קשה להחליט, הכל כ"כ מופרך
התלבטתי בין פארסונס, לבארנס להאוורד.
הלכתי על פארסונס.

יניב
יניב
7 years ago

אשך,שוב אנחנו רואים אשך לאשך 🙂
פראנסוס מזכיר לי צאת ויקטור אלכסנדר שקראו לו השודד בפיג'מה.
מדהים איך השחקן הזה נתן עונה(אולי שתיים) טובות ואחרי זה כל קבוצה פותחת את הרגליים בשבילו.מטורף.
והכי מעצבן שהחבר הכי טוב שלו שלדעתי הפרובנציאלית לא פחות טוב ממנו משחק בגרושים

מייקי
מייקי
7 years ago
Reply to  יניב

'שודד בטרנינג' (פיני גרשון)

Trailblazer
Trailblazer
7 years ago
Reply to  יניב

סליחה על הבורות,אבל מי החבר הכי טוב של פּארסונס שמשחק בשביל גרושים ?

יניב
יניב
7 years ago
Reply to  Trailblazer

כספי,פראנסונס אפילו היה בחתונה של כספי.
ומייקי צודק זה היה שודד בטרינינג

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
7 years ago
Reply to  יניב

1+

yamani1000
yamani1000
7 years ago

כנראה שמשטרת מישיגן מנסה להחזיר את התחרותיות לליגה…

yamani1000
yamani1000
7 years ago

מבחינת ההחתמות, מוזגוב כנראה יעמוד בציפיות, אפילו קונלי (אם יהיה בריא), אבל הריסון בארנס? מרגיש לי כמו החוזה שיראה הכי גרוע כאן בעוד שנתיים

אסף
אסף
7 years ago

שווה אזכור לדעתי גם בגלל החוזה אבל בעיקר בגלל חוסר ההתאמה המוחלט ביומבו באורלנדו. יש לכם סנטר צעיר ומבטיח שישחק לפחות 30 דק' בממוצע אז למה לזרוק עוד כסף על סנטר מחליף ל-15 דק' בערך בזמן שאפשר להשקיע אותו בעמדות אחרות בעייתיות הרבה יותר בקבוצה?

דדי
דדי
7 years ago

החוזה של סולומון היל יותר גבוה ממה שנכתב כאן.
משהו כמו 52/4

MBK
MBK
7 years ago
Reply to  דדי

תודה דדי
לדעתי זה חוזה חסר פרורציה

דדי
דדי
7 years ago
Reply to  MBK

הימור גדול ללא ספק מידן.
נראה שהוא מועמד לפריצה, אבל לא בטוח שפריצה בסדר גודל הזה.
אבל אני דווקא מאד אוהב אותו – קיוויתי שהלייקרס יוכלו להנחית אותו (לפני דנג ובפחות כסף…).

עומר מזיג
7 years ago
Reply to  דדי

הקטע המדהים זה שאינדיאנה דחו בתחילת השנה את האופציה שלו לשנה רביעית בקבוצה – בשווי 2.3 מיליון דולר

דדי
דדי
7 years ago

עומר – אני לא זוכר בדיוק מה היה המצב החוזי שלו הקיץ, אבל בוודאות לא היתה להם אופציה עליו.
אולי qualifying offer שלא נתנו לו ?

גם קשה לי להאמין – כי אני זוכר ששמתי עליו עין ללייקרס בתור שחקן חופשי בלתי מוגבל עוד באמצע העונה שעברה.

אז אני לא זוכר בדיוק מה היה שם, אבל לא היתה אופציית קבוצה.

המשגיח
המשגיח
7 years ago

מוזגוב – למה? בחייאת, למה?

גור גולן
גור גולן
7 years ago
Reply to  המשגיח

+1

Rocky1
Rocky1
7 years ago

באטום והאוורד החתמות בסדר גמור לדעתי.

אסף
אסף
7 years ago

ומבין המוזכרים בחרתי בהווארד , בהצלחה לאטלנטה עם נסיונות השיקום שלו..

הייט-אשברי
7 years ago

ללא ספק קונלי . בחשבון לשנה זה יוצא כמעא 30 מיליון , על רכז טוב אבל לא מהטופ , שגם נוטה להיפצע . כמובן שיש לא מעט ברווזים נוספים .

סתם אחד
סתם אחד
7 years ago

למה כמעט?

הייט-אשברי
7 years ago

= כמעט 30 מיליון

אופיר
אופיר
7 years ago

קרופורד בלי ספק, הזוי לגמרי. מוזר. משהו לא ברור בחוזה הזה. לא יודע מה הדוק חב לעצמו. מקום שני נואה, שלישי פרסונס

יוסל'ה שוחמכר
יוסל'ה שוחמכר
7 years ago

טרנר (ובניון).

חנן
חנן
7 years ago

אני חושב שדאלס לא היו מציעים כל כך הרבה לבארנס אחרי ההחלטה של דוראנט. הם גם מבינים שאכלו אותה פה. היו צריכים להיות קצת יותר סבלניים ולהציע יותר מאוחר. אני לא זוכר אבל מישהו פה זרק שהם נתנו הצעה כזאת להלחיץ את ג"ס…

דדי
דדי
7 years ago

הדרך הנכונה לענות על הסקר ושלדעתי הרבה אנשים בכלל לא בכיוון שלה –

1. באיזה שלב של הפרי אייג'נסי נעשתה ההחתמה

2. (עם קשר ישיר ל 1) –
מה היו האלטרנטיבות של הקבוצה להחתמה הזו

3. מה התפקיד שמיועד לשחקן בקבוצה

4. לאן הקבוצה חושבת שהיא יכולה להגיע עם השחקן (בהנחה שהוא כבר אחרי גיל 27)

5. אין שום משמעות ל 4 אם השחקן צעיר מ 26.

דדי
דדי
7 years ago
Reply to  דדי

** 6 ** – האם יש בחוזה אופציות קבוצה/שחקן ואיזה.

ברור שרוב האנשים בכלל לא מודעים למשל שהחוזה של קרופורד מובטח רק לשנתיים, ואחר כך או שהוא נזרק, או שהופך לכלי טריידים יעיל מאד עבור הקליפרס (אם יביאו עד אז ג'נרל מנג'ר שידע מה לעשות עם הכלי הזה…).

פינקי
פינקי
7 years ago
Reply to  דדי

הקליפרס קבוצה שצריכה לנצח כאן ועכשיו (תאכלס כאן ולפני שנתיים, אבל נו…), עוד שנתיים כריס פול בן 33 ומסיים חוזה, גריפין בן 30 ומסיים חוזה ואוסטין ריברס עדיין שם עם אופציית שחקן ו13 מיליון נוספים בחשבון הבנק.
מה יעזור אז קרופורד שנושק לעשור החמישי עם חוזה של 15 מיליון?

אולי אתה רואה שם משהו שפיספסתי, לי זאת נראית ההתנהלות תמוהה.

סימור סקגנטי
סימור סקגנטי
7 years ago
Reply to  פינקי

אבל זאת בעצם הנקודה, לא? אם הקליפרס צריכים לנצח כאן ועכשיו, הם בעצם חושבים רק על העונה הנוכחית (ואולי גם זאת שאחריה). כך שחוזה לקרופורד אפילו בגילו המתקדם הוא בעצם לא כל כך מופרך, אם אין אופציות אחרות בשוק שיכולות להשתלב ולתרום באופן מיידי.

פינקי
פינקי
7 years ago

החלק על עוד שנתיים נכתב כתגובה לדדי.

לגבי השנה, קח את החוזים של קרופורד וריברס ויש לך מספיק כסף להחתים כל גארד פנוי, והיו כמה ממש לא רעים הקיץ.
אם הם ניסו ולא הצליחו זה משהו אחר, אבל לא שמעתי שאפילו ניסו…
הקליפרס צריכים שינוי כלשהו, המתכון הנוכחי לא עובד…

פינקי
פינקי
7 years ago
Reply to  דדי

לא ציינתי שאני מסכים איתך לחלוטין שחוזה זה הרבה יותר מורכב מכמה כסף הוא שווה.

דדי
דדי
7 years ago
Reply to  פינקי

פינקי, אתה פשוט טועה לגבי האפשרויות של הקליפרס.
לא יכלו להחתים שחקנים אחרים בסכומים שנתנו לריברס וקרופורד.
אפילו לא באותו איזור חיוג של סכומים.

MBK
MBK
7 years ago
Reply to  דדי

דדי נשמח מאוד לקבל פוסט סיכום שלך לפרי אייגנט 2016

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago
Reply to  MBK

דדי עצלן

דדי
דדי
7 years ago
Reply to  MBK

לא נוגע בקודש בקודשים של עומר.
אם אחשוב על איזו זווית ספציפית מעניינת – אז יש מצב.

עומר מזיג
7 years ago
Reply to  דדי

+1 למנחם. אני בטח לא אעלב. אני אפילו מזמן אותך מראש לפודקאסט אנדר/אובר לפני תחילת העונה

דדי
דדי
7 years ago
Reply to  דדי

** 7 ** (ואיך דווקא אני שכחתי לכתוב את זה) –

מה המשמעויות מבחינת תכנון השכר העתידי של הקבוצה. אם זה בקיץ הבא, או אם זה בטווח אפילו יותר רחוק…

דדי
דדי
7 years ago
Reply to  דדי

מודה לכולם, אבל עומר – אתה עושה את זה נפלא, אני אסתפק בתגובות, וכמו שאמרתי, אם אחשוב על איזו זווית מעניינת להוסיף – אולי אלך על זה…

גור גולן
גור גולן
7 years ago
Reply to  דדי

וואלה דדי על פי כל הפרמטרים מוזגוב הבחירה האיומה של הפרי אג׳נסי… מסכים לגמרי.

tripledouble
tripledouble
7 years ago

מתלבט בין נואה, פרסונס וקונלי, מה לעזאזל עבר לממפיס בראש.
אני אלך על נואה, פיל ג'קסון יצטרך גם לממן בית חולים נייד.

צביקה
צביקה
7 years ago

האוורד נראה כזה רעל וכזה בירידה, שזה לא הגיוני בשום צורה לתת לו כזה סכום. אני לא רואה אותו מפתיע לטובה. כל האחרים אולי זה אפשרי. אצלו פשוט לא.

צביקה
צביקה
7 years ago

אגב, גם 4 מיליון להאסלם. כמו שכתבתי בפוסט העדכונים – פר דקת משחק זה החוזה הכי גדול בליגה.

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago

120 ל-5 שנים לבאטום?

זאת ההחתמה הגרועה ביותר!

Mbk
Mbk
7 years ago
Reply to  מנחם לס

גם אני חושב שהוא ממש לא שווה את הכסף

פאקו
Admin
7 years ago

לא הזכרת את דלבדובה. בכל זאת אני לגמרי מצביע על מוזגוב.

לביא
לביא
7 years ago
Reply to  פאקו

38 לרכז של אלופה? יחסית לקיץ הזה זה עוד בפרופורציות.

ivs
ivs
7 years ago
Reply to  לביא

‏+1
כל הסיפור עם דלדובה זה שהוא היה מעולה מתי שפתח בחמישייה והוא היה הרוקי הכי טוב לפני שנתיים, ואז חזר קיירי מהפציעה…

סימור סקגנטי
סימור סקגנטי
7 years ago

האמת היא שמעניין יהיה לחזור לפוסט הזה בתום העונה, או ליתר דיוק בתום 3-4 עונות. סולומון היל למשל, משחק באותה עמדה אבל מרוויח חצי ממה שהריסון בארנס או ציאנדלר פארסונס מרוויחים. האם התרומה שלו גם תהיה חצי? אני מאמין שיותר. נואה ומוזגוב למשל שניהם סנטרים שבקושי שיחקו העונה וקיבלו חוזים דומים. שוב יהיה מעניין להשוות את התרומה שלהם, גם אחד מול השני וגם מול סנטרים אחרים שעברו קבוצה כמו היברט, מהינמי או ביומבו. בקיצור, יכול להיות שהקבוצות רואות דברים מזווית קצת שונה ומוכנות לקחת הימור. ושווה יהיה לעקוב ולראות מי פגעה פחות ומי יותר.

שייקה
שייקה
7 years ago

קונלי בהליכה. מה זה הסכום הפסיכי הזה?

הרי ברור שאם יעשו פלייאוף – ייפצע. אם לא, פאקינג 153 מיליון??!

Mbk
Mbk
7 years ago

גם בראדלי ביל בחר אחלה סוכן ולא יצא דביל עם 128 ל 5
השאלה איך קונלי או יותר נכון בשביל מה הוא ישחק ?
בסוף החוזה יהיה בן 34 , ישחק במינימום עבור קונטנדרית כבק אפ מהספסל
יהיה מעניין לחזור אפילו בעוד שנתיים ולראות מה עלה בגורל המיליונרים

שייקה
שייקה
7 years ago
Reply to  Mbk

מסכים לגבי ביל אבל מעדיף אותו על קונלי לטווח הארוך

שגיא
שגיא
7 years ago

לפי דעתי בארנס… היה שחקן טוב כשהמערכת בנויה למשחק שלו בדיוק וכשהוא כינור שלישי בהתקפה. כשהנטל על כתפיו גדול יותר (ההגנה של קליבלנד גרמה לכך שהנטל ההתקפי על שאר השחקנים גדל, והכינור השלישי- בארנס – הפך לראשון או שני, מה שחשף עד כמה הוא טוב באמת), וכשהלחץ גדול יותר (כשמצפים ממך להיות הכוכב של הקבוצה עם כזה חוזה, הלחץ עליך גדל), הוא מתפקד הרבה הרבה פחות טוב.
החוזה שלו לא שווה את זה.

גור גולן
גור גולן
7 years ago

כל הקיץ הזה יצא מהפורפציות. לא הגיוני ששחקן כמו קונלי מרוויח הכי הרבה אי פעם אבל ללא ספק החוזה הגרוע ביותר זה מוזגוב. כמו דדי כתב בסעיפים – לייקרס ענו על כולם.

גל אל איי
גל אל איי
7 years ago

דדי
החוזה של טימו פוי סגור ונעול לארבע שנים או שיש לנו אופציית קבוצה?

דדי
דדי
7 years ago

סגור נעול וחתום.
4 פאקינג שנים.

גיא
גיא
7 years ago

לדעתי – נואה.
הוא החמיץ 20% (לפחות ) מהמשחקים של 6 מ-7 הענות האחרונות.

בשנתיים האחרונות, במעט המשחקים שהוא כן שיחק, הוא סבל מירידה דרסטית ביכולת:
2014: 12.6 נק', 11.3 רב', 47.5% מהשדה.
2015: 7.2 נק', 9.6 רב', 44.5% מהשדה.
2016: 4.3 נק', 8.8 רב', 38.3% מהשדה.

הכי חמור, שהוא הפך לשחקן שגורם למשחק ההתקפה של קבוצתו להפוך למשחק של 4 נגד 5.
מי שזוכר את סדרת הפלייאוף של שיקגו נגד הקאבס – הקאבס פשוט בחרו להתעלם ממנו בהגנה, ולמרות זאת הוא סיים את הסדרה עם 5 נק' למשחק, ב-33% מהשדה.

לא ברור מה מנסים להשיג, החברה בניו יורק. לי יש הרגשה שזה הולך להתפוצץ להם בפרצוף.
זו לא הפעם הראשונה שהם נוטשים תהליך בנייה בריא לטובת "סטאר פאוור".
גם הפעם, נראה לי שהם בדרך לשום מקום.

amitlahev
amitlahev
7 years ago
Reply to  גיא

מסכים איתך במיליון אחוז.
נואה הוא שבר כלי (גיא!!!)

סימור סקגנטי
סימור סקגנטי
7 years ago
Reply to  amitlahev

נראה כמו הימור של הניקס שהבנאדם איכשהו יחזור לעצמו. הבעיה היא כמובן שתוך מספר חודשים אתה מבין את התוצאה, אבל ממשיך להיות תקוע איתה 4 שנים! אז כן, כל שאר השחקנים שבכתבה עוד תורמים במשהו למרות החוזים המנופחים. אם נואה יתגלה גם כחוזה מנופח וגם כמישהו שלא תורם שומדבר – אז בהחלט ייתכן שזאת תתברר כהחתמה הגרועה מכולם.

Ljos
Ljos
7 years ago

כן, מסכים. זו ההחתמה הגרועה ביותר.
רגע, מה ז׳תומרת צריך לבחור רק אחד?

יניב
יניב
7 years ago

דווקא אני מאוד מבין את החוזה של קונלי.שחקן שמשחק כבר כמה שנים במועדון,מתאים לארגון ולקבוצה,מסיים חוזה ועל מנת להשאיר אותו משלמים לו יותר ממה שהוא שווה(ודרך אגב לפי הסכומים שרצו הוא בטוח היה מקבל חוזה מקסימום בקבוצה אחרת).

שמייקל
שמייקל
7 years ago
Reply to  יניב

שחקן בינוני ולא היה קורה כלום אם לא היו משאירים אותו…הם לא היו מצליחים בפלייאוף בכל מקרה…בעליל לא שווה את הכסף הזה שאפשר להאכיל בעזרתו את אפריקה.

יניב
יניב
7 years ago
Reply to  שמייקל

ואת מי בדיוק היו מביאים במקומו?
ונראה לך שהוא לא היה מקבל מקסימום בקבוצה אחרת?

משיח
משיח
7 years ago

סופרגירל דוויט האוורד בהליכה( תרתי משמע)

שמייקל
שמייקל
7 years ago

בארנס לדעתי שווה 20 נק' למשחק בוא בכלל לא באסט.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
7 years ago

באטום החתמה מצוינת.
הוא כבר היום אחד מ3 הסמול פורוורדים הכי טובים בליגה.
יש את קוואי, לברון, דוראנט. מבחינתי הוא אחריהם.

MBK
MBK
7 years ago

נראה לי שפול ג'ורג' ואפילו כרמלו קצת לפניו
אפילו רודי גיי
באטום לא שחקן להוביל קבוצה

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
7 years ago
Reply to  MBK

ג'ורג' כן.
כרמלו מבחינתי הוא הלוזר הכי גדול של דראפט 2003 ובאופן כללי שחקן ואדם די טיפש שהצליח הרבה פחות ממה שיכל.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
7 years ago

רודי גיי הוא גרסא פחות טובה של כרמלו.
בסוף הקריירה של שניהם לא תזכור כלום.

דדי
דדי
7 years ago

ממשיך להתלבט בין מוזגוב לנואה.
אין גבול לטמטום.

ליאור
ליאור
7 years ago

כולם שכחו את רונדו.
לטעמי כל חוזה לרונדו הוא הכי גרוע.

Durantula
Durantula
7 years ago

קראב ב-75 מיליון ל-4 שנים, שחקן שלא הייתי נותן לו 4 מיליון לעונה הולך להרוויח כמעט 19 מיליון בשנה?!?!?!

stringer bell
stringer bell
7 years ago

כתבתי על זה תגובה ארוכה באחד הפוסטים.
לטעמי החוזה הכי גרוע זה של ג'אמל קרופורד וזה אפילו לא קרוב.