מעקב שחקנים חופשיים: יום 2/רועי ויינברג

גם היום שוק השחקנים החופשים ממשיך ושחקנים יכולים לסכם עקרונית בקבוצות. היו כמה העברות בולטות אחרי היום הראשון שכלל מעבר של צ'נדלר פרסונס לממפיס, ג'רמי לין לברוקלין וג'ואקים נואה לניו יורק:

עדכון אחרון: 23:47.

*

סיכומים/העברות:

כל חתימה אינה רשמית עד ה-7 ביולי.

בדרך לד'אנטוני, אם ירצה בכך. אנדרסון.

יוסטון: השחקן החופשי ראיין אנדרסון סיכם עם הרוקטס על חוזה של 80 מיליון דולר ל-4 שנים עם הקבוצה. אנדרסון העונה עם 17 נק' (42.7% מהשדה, 36.6% מהשלוש) ו-6 ריב' למשחק במדי ניו אורלינס, והוא יצטרף לקבוצה של מיק ד'אנטוני במידה ויחתום.

*

אורלנדו: לפי סוכנות הידיעות הבין לאומית, AP, המג'יק סיכמו על חוזה ארבע שנתי עם הסנטר ביסמק ביומבו, תמורת 72 מיליון דולר. ביומבו, בעונה האחרונה בראפטורס, קלע העונה 5.5 נק' עם 8 ריב', שניהם שיאי קריירה, לצד 1.6 חס' במשחק.

מוקדם יותר היום, הקבוצה סיכמה על חוזה של 85 מיליון דולר ל-5 שנים עם שחקנה בעונה האחרונה, אוון פורנייה. נוסף על כך היא נתנה חוזה של 15 מיליון דולר לשנה לפורוורד הרב-גוני ג'ף גרין. פורנייה נתן לאורלנדו 15.2 נק' (46.2% מהשדה, 40% מהשלוש) במשחק וגרין נתן לקליפרס 11.7 נק' עם 4.2 ריב' במשחק.

*

ברוקלין: הנטס סיכמה בעל פה על חוזה לשנתיים עם פורוורד יוטה בעונה האחרונה, טרבור בוקר, כך על פי הסולט לייק טריבון. בוקר, שירוויח בשנתיים האלו 18 מיליון דולר, נתן ליוטה העונה 5.7 נק' עם 5.9 ריב' בכמעט 21 דקות למשחק מהספסל. נוסף על כך, הנטס החיתמו את שחקן מיאמי ומינסוטה בעונה האחרונה, ג'סטין המילטון, על חוזה של 6 מיליון דולר לשנתיים. המילטון העונה עם 5 נק' -2.9 ריב' במשחק.

*

סקרמנטו: הקינגס סיכמו על חוזה לשנתיים עם הגארד ארון אפללו. אפללו, שירוויח בשנתיים האלו 25 מיליון דולר, קלע העונה 12.8 נק' (38.2% מהשלוש) עם 3.7 ריב' ו-2 אסיסטים למשחק.

*

דטרויט: הפיסטונס סיכמו עם הסנטר ג'ון לוייר על חוזה של 42 מיליון דולר ל-4 שנים. לוייר נתן העונה לפניקס 8.5 נק', 5.6 ריב', 1.1 חט' ו-0.9 חס' במשחק.

*

לייקרס: הקבוצה סיכמה על חוזה של 72 מיליון דולר ל-4 שנים עם הפורוורד לואל דנג. דנג, אול-סטאר לשעבר, קלע העונה 12.3 נק' (45.5% מהשדה) עם 6 ריב' במדי מיאמי, איתה הגיע למקום השלישי במזרח.

*

אטלנטה: ההוקס נתנו הארכת חוזה של 70 מיליון דולר ב-4 שנים לשחקנם קנת' בייזמור, כשהוא יכול לצאת מחוזהו כעבור 3 עונות. בייזמור קלע העונה 11.6 נק' עם 5.1 ריב' ו-1.3 חס' במשחק, כשהוא פותח ב-68 משחקים מתוך ה-75 בהם היה כשיר.

נוסף על כך, ההוקס סיכמו על חוזה של 70.5 מיליון דולר ל-3 שנים לדוויט הווארד, שחקן יוסטון בעונה האחרונה, שישחק לראשונה בקריירה בעיר הולדתו. הווארד העונה עם 13.7 נק' ו-11.8 ריב' במשחק. כמו כן, קנת' בייזמור, שקלע העונה 11.6 נק' למשחק בתוספת 5.1 ריב', יישאר בקבוצה ל-4 עונות נוספות תמורת 70 מיליון דולר.

*

ניו יורק: לאחר משא ומתן בימים האחרונים, הניקס סופית סיכמו על חוזה של 72 מיליון דולר ל-4 שנים עם ג'ואקים נואה. נואה שיחק העונה 29 משחקים בלבד ובהם קלע 4.3 נק' עם 8.8 ריב' בממוצע.

*

יוטה: הג'אז החתימו את הגארד הותיק, ג'ו ג'ונסון, על חוזה לשנתיים בהן ירוויח 22 מיליון דולר. בעונה האחרונה ג'ונסון שיחק בברוקלין ומיאמי וקלע 12.2 נק' במשחק (43.9% מהשדה, 38.3% מהשלוש).

*

ניו אורלינס: הפליקינס סיכמו עם גארד שיקגו בעונה האחרונה, אטואן מור, על חוזה של 34 מיליון דולר ב-4 שנים (ללא אפשרויות יציאה כלשהן). מור קלע העונה 7.5 נק' ב-48.1% מהשדה ו-45.2% מהשלוש. זאת ועוד, הפליקינס סיכמו עם הפורוורד סולומון היל, בעונה האחרונה באינדיאנה, על חוזה של 52 מיליון דולר ל-4 שנים, לפי דיווחים. היל העונה עם 4.2 נק' ו-2.8 ריב' במשחק.

*

ממפיס: לאחר שסיכמה עם צ'אנדלר פארסונס, ממפיס הצליחה להשאיר בקבוצה את רכזה המצטיין מייק קונלי, תמורת 153 מיליון ל-5 שנים – החוזה הגבוה בתולדות הליגה. קונלי, שסבל בעונה שעברה מפציעות שהגבילו אותו ל-56 משחקים בלבד, קלע העונה 15.3 נק' בתוספת 6.1 אס' למשחק. (תודה לרון טחן על העדכון)

*

פיניקס: הסאנס החליטה להחזיר לשורות הקבוצה את ג'ארד דאדלי, שקיבל חוזה ל-3 שנים עבור 30 מיליון דולר. דאדלי קלע העונה עבור וושינגטון 7.9 נק' למשחק. (תודה לרון טחן על העדכון)

*

פורטלנד: הבלייזרס סיכמו עם אוון טרנר, בעונה האחרונה בבוסטון, על חוזה של 75 מיליון דולר ל-4 שנים. טרנר העונה עם 10.5 נק', 4.9 ריב' ו-4.4 אס' ב-81 משחקים, רובם מהספסל (69).

*

מילווקי: הבאקס נתנו 38 מיליון דולר (שיתפרסו על פני 4 שנים) לגארד קליבלנד, מת'יו דוולדובה (הקאבלירס יכולים להשוות, אבל ככל הנראה לא יעשו זאת), וסיכמו על חוזה עם הפורוורד של פניקס, מירזה טלטוביץ'. צלף השלשות הבוסני. דוולדובה העונה עם 7.5 נק' ו-4.4 אס' במשחק וטלטוביץ' עם 12.2 נק' ב-39.3% מחוץ לקשת.

*

דנבר: הנאגטס האריכה את חוזהו של הפאוור פורוורד הותיק, דרל ארתור. ארתור יקבל 29 מיליון דולר ב-3 השנים הקרובות כדי להשאר מעבר להרי הרוקי. ארתור נתן לנאגטס, בעונה השלישית שלו בקבוצה, 7.5 נק' עם 4.2 ריב' במשחק.

*

שמועות:

ניו יורק: הקבוצה הציעה חוזה ל-4 שנים לגארד שרלוט, קורטני לי. לי, העונה עם 9.6 נק' (45.4% מהשדה), צפוי לקבל יותר מ-10 מ' דולר בשנה אם יקבל את ההצעה.

*

שרלוט: ההורנטס מתכננים להציע חוזה לשחקן החופשי הבלתי מוגבל מרווין וויליאמס, שחקנם בעונה האחרונה. וויליאמס (11.7 נק' ב-40.2% מהשלוש, 6.4 ריב' וחסימה במשחק) מושך עניין מקבוצות רבות, ביניהן מינסוטה.

*

שיקגו: שיקגו ויוסטון נפגשו עם טיילר ג'ונסון, השחקן החופשי המוגבל. ג'ונסון נתן העונה 8.7 נק' ב-48.6% מהשדה, ומיאמי תוכל להשוות כל הצעה שיקבל במידה ויסכים לה. נוסף על כך, הבולס מעוניינת, לצד סקרמנטו, ניו אורלינס ופילדלפיה, בראז'ון רונדו. רונדו, חבר חמישיית ההגנה לשעבר, הוביל את הליגה באסיסטים העונה עם 11.7 למשחק, לצד 11.9 נק' ו-2 חט' בערב במדי סקרמנטו.

*

פניקס: לפי דיווחים, הסאנס רוצה את פול מילסאפ ושוקלת להעביר מספר בחירות דראפט תמורת חבר חמישיית ההגנה השנייה שקלע העונה 17.1 נק' עם 9 ריב', 1.8 חט' ו-1.7 חס' במשחק. בהתבסס על שמועות קודמות, סביר שאריק בלדסו או ברנדון נייט יהיו מעורבים בטרייד-פניקס חיפשה אחד עליהם במהלך יוני.

*

סקרמנטו:הקינגס מחפשים שוטינג גארד ופנו לקורטני לי משרלוט (שמושך עניין גם מהניקס, הנטס, הוולבס וההוקס) ודיון וויטרס. נוסף על כך, הם מנסים לגייס את ראיין אנדרסון, שחקן ניו אורלינס בעונה האחרונה.

*

סיכום המעברים של היום הראשון:

מעברים:

* צ'נדלר פרסונס מדאלאס לממפיס, 98 מיליון ב-4 שנים (מקסימום).
* ג'רמי לין משרלוט לברוקלין, 36 מיליון ב-3 שנים.
* אל ג'פרסון משרלוט לאינדיאנה, 30 מיליון ב-3 שנים.
* טימופיי מוזגוב מקליבלנד ללייקרס, 64 מיליון ב-4 שנים
* די ג'יי אוגוסטין מדנבר לאורלנדו,29 מיליון דולר ב-4 שנים.
* ג'ואקים נואה משיקגו לניו יורק, 72 מיליון ב-4 שנים.
* איש סמית' מפילדלפיה לדטרויט, 15 מיליון ב-3 שנים.
* ג'רלד בייליס ממילווקי לפילדלפיה, 27 מיליון ב-3 שנים.

הארכות חוזה:

* חסן וויטסייד במיאמי, 98 מיליון ב-4 שנים (מקסימום).
* דמאר דרוזן בטורונטו, 139 מיליון ב-5 שנים (מקסימום).
* בראדלי ביל בוושינגטון, 128 מיליון ב-5 שנים (מקסימום).
* ג'ורדן קלארקסון בלייקרס, 50 מיליון ב-4 שנים.
* ניקולס באטום בשרלוט, 120 מיליון ב-5 שנים (מקסימום).
* אנדרה דרומונד בדטרויט, 130 מיליון ב-5 שנים (מקסימום).

*

שחקנים חופשיים בולטים שנשארו בשוק:

רכזים: ראז'ון רונדו (סקרמנטו), דרון וויליאמס (דאלאס), טיילר ג'ונסון (מיאמי), טיי לאוסון (אינדיאנה), ברנדון ג'נינגס (אורלנדו).

גארדים: דווין וויד (מיאמי), ג'יי אר סמית' (קליבלנד), ג'מאל קרופורד (קליפרס), קורטני לי (שרלוט), דיון וויטרס (אוקלהומה).

סמול פורוורדים: קווין דוראנט (אוקלהומה), לברון ג'יימס (קליבלנד), האריסון בארנס (גולדן סטייט), ג'ונאס ג'רבקו (בוסטון), אלן קראב (פורטלנד).

פאוור פורוורדים: פאו גאסול (שיקגו), אל הורפורד (אטלנטה), ראיין אנדרסון (ניו אורלינס), דריק נוביצקי (דאלאס), מרווין וויליאמס (שרלוט).

סנטרים: פסטוס אזילי (גולדן סטייט), איאן מהנימי (אינדיאנה), רוי היברט (לייקרס), אנדרסון וז'אראו (גולדן סטייט), זאזא פאצ'ואליה (דאלאס).

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 400 תגובות

  1. קבוצה הולכת להתחזק באל הורפורד.
    זה יכול להיות דרמטי.

    ווייד מדבר עם הניקס והבאקס.
    מרגיש שמיאמי לא מקריבה בשבילו מה שהוא הקריב בשבילה.

    בבאקס זה יצטרך להיות מקסימום אמיתי לדעתי.
    בניקס בטח הרבה פחות.

  2. דפק חתיכת קפיצה משולשת קונלי
    מומי היה נותן להווארד אצבע משולשת
    אטלנטה לא שפויים , עשו את החוזה להווארד על קוק זירו

    1. קפיצה משולשת! ענק שכחתי שאבא קונלי היה אלוף אולימפי בקפיצה משולשת.
      קונלי שהחל בתור הסייד קיק של גרג אודן בתיכון ובמכללה הוא הרכז העשיר בליגה!

    1. מוזגוב הסובייטי יגיע לליקרס על 64 ל 4 ואתה רוצה הסבר לגרין ?
      153 לקונלי ל 5 , ה 15 של גרין זה מה מפריע לך לישון בלילה ?
      מומי שמע באו כל הגולדן סטייט לפגישה עם דוראנט , הבטיחו לו הרים וגבעות ( כולל אלו של המעודודות )
      עם הלייקרז סירב להפגש , מומי לא מבין . פעם בן אדם היה בא לאל איי רק בשביל החשיבה לפרק שם נון סטופ היום לא באים אפילו לפגישה
      מומי בדכאון טוטאל מהמוזגוב , יש לו חברים באל איי ששוקלים לאהוד את הקליפרס

  3. שמישהו בבקשה בבקשה יסביר לי את החוזה של קונלי.
    זה לא צריך להיות הסבר עם היגיון , כל דבר שיצדיק באיזושהיא צורה חוזה של 150 מיליון ל5 שנים לשחקן בן 30 שבעונות האחרונות בעיקר מזפזפ בין להיות סביר+ ללהיות פצוע.

    1. ממפיס מאמינה שיש לה את הכלים לרוץ עמוק בפליאוף ביחד עם גאסול בריא.
      עזיבה של קונלי מחסלת את הקבוצה שנשארת מבוגרת עם חוזים גדולים לשנים הבאות בלי שום סיכוי להתקדם בפליאוף.

  4. 1+ לכולם, ומומי שלא נס אל ליחו (או לחיו של קוואארד),
    פרסונס הוא אושית תרבות, סלבס, בחור יפה, חבר של חברה של
    דיקאפריו, מופיע לחתונות יוקרתיות של אנשי יבנה לשעבר,
    ובעיקר חבר או צ'ילבה של קיובן (אפלטון ?? עדכן בבקשה),
    לפחות בלייקרס יכל ליהות חבר של מיליונר מפורסם בדומה לקיובן,
    בממפיס עם מי? אלביס קם לתחיה.
    הא וגם כדורסל הוא משחק ממש טוב למס דקות מצומצם, מאד.

  5. דטרויט שיחקו אותה עם איש סמית, הרגשה אישית שלי,
    קונלי פרסונס מוזוגוב (למרות שיש הגיון בדברי קיי) אבל 4 שנים
    תנסו אותו לשנה,
    והווארד שמחפש כנראה אבא לבן עם שם כמו
    בודהצנגר שאני אפילו מתבלבל אז לדוויט יהיה קשה לבטא את שמו,
    רק אם יקבל שם חום ואהבה אולי יצליח, למרות שקיבל אהבה באורלנדו
    לא צלחה דרכו,
    חוזים מטורפים, ומנחם (ואחרים) צודק כי הוא זוכר שאנשים שיחקו
    גם בשביל הקבוצה האוהדים ולא רק בגלל הכסף שלעיתים משגע
    את האוחזים בו, ספינגוול החונק מבוסטון (לא מדויק) אייברסון
    מייק טייסון ורבים אחרים שהעודף כסף רק השחיט.
    ג'ון סנואו (רועי), ממשיך למלוך בהגשת מסודרת ומרהיבה לעין.

  6. תשובה אחת להרבה מידי שאלות צודקות: אטלנטה כל כך חסרת מזל
    ואופי(גרתי בגבעתיים וגלעד כהנא מהגירפות צודק זה מקום חסר אופי
    שלא קיים) צירפה את המרעיל הלאומי שמאז אייברסון בשלהי הקריירה
    וג'וש סמית בדטרויט לא היו כאלו,
    מינוס ומינוס זה פלוס לפי המדע,
    כמה אנרגיה שלילית יכולה להצטבר במקום אחד? אטלנטה עולה מהאטלנטיס,
    וכמו שמאיר אריאל המציא: אפילו אתה לא מאמין שכתבת את זה.

  7. ומחכה שיותם יעיר את דובי שיזכה אותנו בזיו פניו לאחר ששרלוט
    זרקו את הסיני החמדן לקיבינמאט/ברוקלין/עזה/רפיח. 🙂

    1. האמת שעבר לי ממנו. או שקמתי מפויס או שהתחושות התכהו עם הזמן, אבל באמת לא מפריע לי כמה הוא מקבל או איפה הוא משחק.
      כל זמן שהוא לא מגיע לניקס.

  8. הסיני ה"חמדן" הוחתם על אחד החוזים הכי טובים (לקבוצה המחתימה) שהיו ולדעתי גם שיהיו בקיץ הזה בגלל שהובטח לו מקום בחמישייה.
    אז לא ממש חמדן.

    מהלך מעולה של הנטס.
    מתאים לי שבוסטון לא יעשו שום מהלך להשיג את לופז. יאללה ברוקלין – עוד מהלכים כאלה.

    הבנתי שטורונטו מנסים להחתים את ריאן אנדרסון.
    לדעתי יצטרכו להיפטר מפטרסון וטרנס רוס כדי לפנות את המקום לאנדרסון, והנטס יוכלו להיעזר בשניהם.

    1. דדי, מה זה "הבטיחו לו מום בחמישייה"??? אתה מדבר כמו ילד בן 2.
      יש מאמן, והוא מחליט מי עולה בחמישייה. לא הבטיחו לו דבר מלבד כסף.
      את 'המקורות' שלך תכניס לחור האחורי בין רגליך

  9. The Heat's initial offer of $10 million annually – which would've constituted a 50 percent pay cut from his $20 million 2015-16 salary – deeply angered Wade, league sources told The Vertical. Even with the Heat planning to counter to a higher figure, league sources said, Wade has been insistent on starting to explore the market and meet with teams once he returns from an overseas vacation, league sources said.

  10. דאדלי חוזר לסאנס. 3 שנים, 30 מיליון.
    חוזה סביר מאוד, והוא מתאים לקבוצה כמו כפפה ליד.
    הוא מסוגל לשחק ב-3 עמדות, ויש לו 40% מה-3 בקריירה.

    1. מתוך 9 עונות, הוא סיים רק 3 ללא פציעה שגרמה לו להחסיר לפחות 15 משחקים.
      PER 15.3 מלפני שנתיים (שנה שעברה היה נמוך אפילו יותר, אבל נוותר לו בגלל הפציעה) משמעותו שיש לו תפוקה נמוכה יותר מאשר ל-46 סנטרים נוספים בליגה.

      פתאום ה-70.5 של דווייט, נראים גרועים פחות. גם החוזה של מוזגוב נראה סביר.

        1. אני חושב שבשלב הזה של הקריירה של נואה, הוא לא טוב בהרבה (או בכלל) ממוזגוב או דווייט בהגנה.
          (והבנתי את הציניות. אבל הייתי מוכרח לציין)

    2. נואה אפילו אם הוא בריא ויש סימן שאלה אחרי העונה האחרונה זה סכום מוגזם, בהצלחה לאטלנטה עם השחקן לשעבר דווייט הווארד, לא מבין למה קבוצות בכלל מתקרבות אליו אחרי 3-4 העונות האחרונות

  11. משום מה כולם בשוק מהחוזה של מוזגוב אבל החוזה של נואה נראה לי חולני הרבה יותר. מוזגוב בריא הרבה יותר, צעיר יותר, שחקן התקפה מגוון יותר למרות יכולת המסירה של נואה. הניקס בחוסה שיכול להתברר כבכייה לדורות. או לפחות בכייה לכמה שנים טובות.

    1. החוזה של נואה… ניסיתי להבין את ההיגיון… אולי זה קטע של מנטליות של ווינר ופייטר, שג'קסון רוצה להטמיע בקבוצה. הסבר קלוש אבל אין לי משהו אחר

  12. אני שמח שמקדונו (ה-GM של הסאנס) לא במשתוללים.
    החוזה של דאדלי מצוין. (בעיקר כשמשווים לחוזה של בייזמור, לדוגמה),
    ותחושתי היא, שהקבוצה תהייה אקטיבית מאוד בשוק הטריידים. יש לסאנס לא מעט נכסים, שפתאום שוויים קפץ לשמיים בגלל השינויים בתקרת השכר.
    בלאדסו עד 2019 ב-13 מיליון לשנה? מציאה!
    נייט עד 2020 ב-14.5 מיליון ממוצע לשנה? סופר מציאה!

    1. לאיזה כיוון הסאנס ילכו? להיות תחרותיחן השנה? אם הם יסחרן בנייט או בלדסו מה הם ירצו לקבל בתמורה? ד אדלי זה חוזה שמכוון להווה אבל מה כבר הסאנס יכולים להרכיב כדי להיות טובים באמת בהווה?

      1. יש שמועות על טרייד עתידי עם הקאבס –
        הקאבס יקבלו את דאדלי, הסאנס יקבלו את פסלון המזל.
        (הזה שסידר לקבוצה כל כך הרבה בחירות מס'1. אבל הוא יגיע בהשאלה ל-3 שנים בלבד. כי יגיע הרגע שלברון יעביר את הכישרון שלו למקום אחר…)

  13. עצה של זקן חכם:
    Andre Iguodala: Tweet of the day!!! – RT: Talia Caldwell: If I’m Steph, I’m not playing this year. Forfeit that 11-12 mil, bubble wrap myself and wait to get a 160 mil contract. Dead serious

  14. ההימור הסופר מופרך שלי לאוף סיזן 2016 –
    דוראנט יגיע לקליפרס.

    אין עוד קבוצה עמוסת כוכבים, שאם הוא מגיע אליה, ומוביל אותה לאליפות – אז הוא יהיה המושיע, המשיח והמנצח הגדול של אותה קבוצה.

    1. לאס ווגאס שמה את הסכויים של דוראנט לחזור לת'אנר ב-90% (אבל זה לא להתערבויות אלא סתם לאינפו. על זה אסןור להתרב כי אז הסכויים של דוראנט ללכת למילווקי היה 2% והמאפיה היתה מכריחה אותו לחתום שם, אחרי שהיתה שמה 500 מיליון בהתערכויות 1 ל-50…

  15. פרספקטיבה –
    39 מיליון דולר, שהסאנס ישלמו לטייסון צ'אנדלר ב-3 השנים הקרובות?
    לא נורא. ממש לא נורא.

    (אם אני הייתי בוחר שחקן ותיק, שיהיה מנטור לסנטר צעיר בקבוצה –
    טייסון הוא בחירה לא רעה בכלל.)

    1. אני חושב שכל עניין המנטורינג אוברייטד
      מי היה המנטור של ג'ורדן? לברון? בירד?
      שחקן צעיר צריך דקות משחק ואמונה שהוא העתיד של הפרנצ'ייז.
      לא חושב שהנוכחות של צ'נדלר תעשה מאלכס לן שחקן גדול.

      1. יש הבדל בין שחקן שמגיע בשל אחרי 4 שנים בקולג' כמו גורדן מגיק ובירד ובין השחקנים היום שמגיעים הרבה פחות מוכנים אחרי שנה במקרה הטוב

        1. הם תמיד היו מעניינים, אבל האתר לא פרח אף פעם כמו עכשיו, אז ההשתתפות הפעילה של הגולשים עושה מהפרי אייג'נסי סיפור אדיר.

          גם הכספים הנשפכים כמים משנים את כל חוקי המשחק.

  16. איזה חוזים משוגעים. קונלי ב153 ל5 שנים בהחלט נראה לי החוזה המפוקפק מכולם. בייחוד לאחר עונה חלשה מאוד שלו.
    מתפתחות קבוצות מעניינות במזרח (לא בהכרח טובות). יהיה מעניין למה הניקס מתפתחת עם רוז, כרמלו, פורזינגיס ונואה בחמישייה.
    אטלנטה גם תהיה מאוד מעניינת עם השילוב של מילסאפ והווארד בקו הקדמי.
    רק בוסטון לא עושה מהלכים אבל אולי איינג' מחכה לקאזינס שנראה שידרוש טרייד במהלך העונה הקרובה. בכל מקרה אני מעדיף קבוצה שלא עושה מהלכים ומחכה לזמן המתאים בשביל לעשות אותם מאשר קבוצה שעושה מהלכים פזיזים וחסרי אחריות.

    1. הניקס מתפתחת למה שהם תמיד הגארבאג של הליגה. מדברים באמת עם ארון גורדון. השחקן עם גוף מזכוכית.

      1. יכול מאוד להיות, אבל לפחות הם חזרו להיות מעניינים.
        אני לא לגמרי בטוח שהם יהיו פח אשפה. נואה הוא סנטר נהדר כשהוא בריא וגם אם היו לו שנתיים פצועות במיוחד אני לא בטוח שזה מעיד לגבי ההמשך. לגבי רוז אין ספק שהוא שחקן גמור אבל שנה הבאה הוא מסיים את החוזה אז נזק גדול לא יקרה פה. הם לא יאיימו על האליפות אבל לפחות הם יכולים להיאבק על הפלייאוף וזה בעיניי שינוי משמעותי בשבילם.

        1. אבל נואה אף פעם לא בריא. אף פעם.
          ורוז היה בריא חצי עונה.
          ואריק גורדון יותר חולה מהיפוכונדר עם דיפלומה מבר אילן.

          1. אנשים נוטים לזכור לנואה את השנתיים האחרונות. לפניהם הוא היה סנטר יחסית בריא. לגבי רוז וגורדון אני מסכים איתך רק שגורדון עדיין לא הוחתם ולרוז יש חוזה רק לשנה אחת. אז כל עוד גורדון לא הוחתם זה לא כזה נורא המהלכים שהם עושים.

          2. מעטים מאוד הם השחקנים שיכולים לחזור אחרי פציעות לרמתם, פציעות כרוניות לרוב מנבאות את העתיד לשחקנים (סטף קארי יוצא מהכלל, שאחרי שסבל מפציעות בקרסוליים בצורה כרונית כמה שנים,התגבר עליהם). נואה גורדון ורוז לא מסוגלים להישאר בריאים.
            הבעיה בניקס מתחילה בראש והוא דולן. הבעלים הגרוע ביותר בספורט (אפילו סטרלינג הקמצן והגזעני צחק עליו). לגבי הסכומים הם מתחת לכל ביקורת. לא הגיוני שכל שחקן בינוני ידרוש מקסימום.

          3. מצד אחד, כל מה שכתבת ידוע. מצד שני, זה עדיין כואב כל פעם מחדש.
            אני כבר לא יכול לחכות לכתוב את האופטימי פסימי בפריוויו לעונה.

  17. פשוט מופרך והזוי הסכומים שרצים הקיץ. טירוף.
    אטלנטה עושים All in. לדעתי הווארד יהיה מעולה להם, ויוכל להיות ה-go to guy שכל כך רצה להיות.

  18. בוסטון נפגשו עם אל הרפורד, פגישה טובה. נחכה…
    שמועה שרצה , בוסטון תגיש הצעה להאמפריז…. ואז בוסטון תהפך להיות הבדיחה ,על חשבון הלייקרס

  19. עוד שמועות מאינדיאנה שבינתיים בונה אחלה קבוצה..

    אינדיאנה וסקרמנטו מדברות על טרייד שמערב את מונטה אליס/ראדני סטאקי ורודי גיי. .
    מעניין

  20. כמו שאני מבין, לקליפרס היתה פגישה מצויינת עם דוראנט, אבל לא נראה שיש להם סיכוי אמיתי וכנראה הקבוצה היחידה שיכולה עדיין לקחת אותו מאוקלהומה הם הווריורס.

  21. הדבר הכי טוב בחתימה של דאדלי בפניקס זה הטרייד שיוכלו לעשות איתו אחרי ה 15 לדצמבר.
    פניקס לא תגיע לשום מקום בכל מקרה, אבל שחקן כמו דאדלי עם חוזה כזה יהיה שווה הרבה מאד לכמה קונטנדריות.

  22. חוזים מטורפים באן בי אי… הלייקרס לא הטיפשה המרכזית (מזל שיש את הניקס ואטלנטה).
    הלייקרס לא עושים כלום ואני מתחיל להיות מודאג. אם אני לייקרס אז אני הולך על רונדו וראיין אנדרסון. מתאימים בול לדעתי.

  23. אני חושב שהם ילכו על מו הארקלס שזה יהיה סבבה, אבל אני רוצה חבר שלו לקבוצה – קראבה.
    שניהם שחקנים חופשיים מוגבלים…

          1. נראה לך שאנחנו מחפשים מאבטחים?? את הרוסי שניסה לנקנק אותנו העפנו עוד לפני שחשב לפתוח פה..
            עכשיו אנחנו בקטע של צרפתים וגרוטאות.
            שנה הבאה בגארדן תערוכה של מועדון החמש, על המגרש.

  24. קראב מחליף בעמדה 2 בעיקר.
    מי שכנראה בחוץ בוודאות זה הארקלס, למרות שאני מקווה שגם קראב.
    הייתי מנסה סיין אנד טרייד איתו ונותן להם את לו וויליאמס שמרוויח גרושים ויתאים בול כמחליף בעמדה 2.

  25. סיכום היום עד עכשיו:

    מעברים:

    דוויט הווארד מיוסטון לאטלנטה, 70 מיליון ל-3 שנים.
    צ'נדלר פרסונס מדאלאס לממפיס, 98 מיליון ל-4 שנים.
    אוון טרנר מבוסטון לפורטלנד, 75 מיליון ל-4 שנים.
    ג'ו ג'ונסון ממיאמי ליוטה, 22 מיליון ל-2 שנים.
    ג'ף גרין מהקליפרס לאורלנדו, 15 מיליון לשנה.
    ג'ראד דאדלי מוושינגטון לפניקס, 30 מיליון ל-4 שנים.
    סולומון היל מאינדיאנה לניו אורלינס, 52 מיליון ל-4 שנים.
    אטואן מור משיקגו לניו אורלינס, 34 מיליון ל-4 שנים.

    הארכות חוזה:

    מייק קונלי בממפיס, 153 מיליון ב-5 שנים (מקסימום).
    קנת' בייזמור באטלנטה, 70 מיליון ב-4 שנים.
    דרל ארתור בדנבר, 29 מיליון ל-3 שנים.

  26. ת'אנדר
    ווריורס
    ספרס
    ממפיס
    יוטה
    קליפרס
    פורטלנד
    יוסטון

    המערב פשוט פסיכי.
    8 קבוצות ישחקו על מיקום בפלייאוף, והשאר ישחקו בקקה כל העונה (כמובן לא כולל פציעות וכו'…)

  27. לא יודע אם לבכות או לצחוק,כמה מפגרים אפשר להיות?
    מה הלחץ להחתים טת נואה על חוזה ל4 שנים בלי אפשרות יציאה??
    הבנאדם כבר שנים לא פקטור בהתקפה ובהגנה כבר לא מה שהיה, העתק של יניב גרין

  28. אלה שתי הקבוצות שמנסות להנחית לפחות שחקן חופשי אחד טוב כדי להיכנס לרשימה, אבל נכון לעכשיו אני נותן את היתרון ליוסטון ולא חושב שדאלאס תוכל לסגור אותו.

  29. גם את ממפיס לא מבין, עם החוזים של גאסול קונלי ופארסונס הם תקועים לפחות עוד 4 שנים בבינוניות… תיקרת הזכוכית שלהם זה מקום 8 והדחה בסיבוב הראשון

      1. גאסול עדיין פצוע ולא ידוע איך הוא יחזור
        קונלי רכז טוב
        פרסונס לדעתי אוברייטד ובטח לא שווה חוזה מקסימום
        זיבו זקן כבר בקושי זז
        אין להם שום גמישות.
        קבוצה איטית שבלונית וזקנה בשנתיים מהשיא שלה

  30. עם כל האהבה שלי לספורט ספורטאים לא צריכים להרוויח כל כך הרבה כסף, עדיף שקונלי ירוויח 1 מיליון בעונה ו-29 יתרמו למחקר רפואי.

  31. דרך אגב דדי,הדיבורים של ווייד והניקס זה משהו רציני או סתם תרגיל של וויד על מנת שמיאמי תציע לו את הסכום שהוא דורש.?

    1. אני לא יודע כלום מעבר למה שפורסם.
      אבל אני מניח שווייד בודק הצעות גם לבוכטות של כסף כמו מילווקי, וגם מוכן לשחק עבור הרבה פחות כסף במקום שכיף לו בו – אולי עם מלו בניו יורק כדי לא להשלים עם ההשפלה שהוא מקבל מריילי.

  32. אתם חייבים להבין את ההגיון מאחורי החוזים המופרכים האלה (והם באמת מופרכים).
    בגלל הקפיצה בתקרת השכר, הרבה קבוצות יכולות להציע הרבה מאד כסף.
    לכן, זה נתן לשחקנים את ה leverage מול הקבוצות.
    לדוגמה, קונלי.
    לא שחקן מקסימום (בעיניי, אך לא רחוק מדיי), אבל ממפיס יודעת שאם לא תתן לו את החוזה הזה, מישהי אחרת תתן לו את הכסף הגדול, כי למלא קבוצות עכשיו יש מלא כסף לבזבז..
    עזיבה של קונלי תפרק את ממפיס, שגם ככה לא שוק מספיק אטרקטיבי כדי להנחית פרי אייג'נטס (לדעתי פרסונס מגיע רק אחרי ההבטחה שקונלי יישאר).
    ואני מסכים עם דדי. הפעולות של ממפיס עשו אותם רלוונטים לחלוטין להתמודדות על מקום 4 (אם דורנט עוזב, אז אפילו על מקום 3), קבוצה שהייתה בסגל די דומה בגמר המערב, חייבת ללכת all in וזה מה שהיא עושה והסוכנים של קונלי ידעו לנצל את זה.

    אם לא תשוו את זה לחוזים קיימים (בזיון שמרוויח כ"כ הרבה יותר מקרי וול ואפילו מרכזי על שעם חוזה מקסימום), אפשר לראות את ההגיון.

    יחד עם זאת, מבחינת ממפיס, לקונלי לא הייתה ממש אלטרנטיבה. נואה לניקס בכ"כ הרבה כסף, נשמע לי הזוי. מוזגוב ללייקרס פחות הזוי בעיניי.

  33. הרבה חוזים מופרכים , ועל שחקנים שלא ישנו את מאזן הכוחות .
    האמת – חוץ מדוראנט אין הרבה עניין . והוא לא יפתיע . יישאר בת'אנדר .
    ואז – תלוי מה הם ישיגו השנה . מה דוראנט וראסל יכולים לתת – ידוע כבר .
    כדי שהם יילכו את כל הדרך הם צריכה עוד קפיצה קטנה ביכולת של הקיווי, שאוקלהומה הופכת עכישיו תלויה מאוד בו לאחר שאיבקה הלך .
    התרחיש האופטימי – עונה גדולה של אדאמס שתביא אליפות , ואוקלהומה שומרת בקיץ הבא על כולם .
    התרחיש הפחות אופטימי – כל דבר פחות מגמר ה-NBA , ובשנה הבאה ראסל ודוראנט עוזבים שניהם .

    1. גאסול והורפורד יכולים לשנות את מאזן הכוחות באנ.בי.איי אם נוחתים בקונטנדרית או סמי קונטנדרית (בוסטון/פורטלנד/שרלוט). טכנית גם לברון פרי אייג'נט, ואני לא חושב שאתה מי שצריך להזכיר לו איך הוא מסוגל לשנות דברים בליגה

    1. כלום לא קורה אלא אם הורפורד יחליט להציל את המולדת.
      בטקסס הוא יכול לקבל יותר כסף וזה היתרון היחסי.
      חוץ מזה מורי עדיין חם על ריקי רוביו (גם אני משום מה) ומנסה לקלף אותו באיזה טרייד.
      לס אלכסנדר לא ידוע כביג ספנדר אז לא תשמע על סכומים מופרכים שיזרקו לאוויר על שחקנים בינוניים

    2. לא יודע מה "קורה", אבל מה שיוסטון צריכים לעשות זה ללכת בכל הכח על ביומבו ואנדרסון.

      הם מחכים להורפורד, ולדעתי אם לא מצליחים עם אנדרסון השם הבא ברשימה צריך להיות דנג.

      1. אם הורפורד בא במקום הווארד אני מרוצה. לאמעניין אותי הכסף, שהבעלים ישלם כמה שצריך. מה עם אריזה, הוא נשאר או עוזב?

        1. אריזה היה עובר אם בייזמור היה חותם. גם בברלי וגם אריזה יושבים באיזו חבילת טרייד שמורי שומר בכיס אבל כרגע הם לא הולכים לשום מקום.
          חוץ מהורפורד יש גם שאלה גדולה מה יקרה עם לאב, משהו שלא מדברים עליו יותר מדי כרגע אבל יכול להזיז הרבה דברים.

        1. בגלל שבטקסס אין מס על רווחים.
          חוץ מזה האמת הכואבת שאין ביוסטון קבוצה אטרקטיבית מספיק למשוך שחקנים, היא לא מכוונת גבוה ולא לבנייה מחדש.
          המשחק לצד הארדן הוא הדבר הכי שולי בשיקולים, אם כבר הורפורד יוכל לפרוח לצד סקורר אמיתי.
          אני פסימי לגבי שוק השחקנים החופשיים אבל מסוקרן לגבי הטריידים בשרוול של מורי, הוא פשוט חייב לעשות משהו ענק כי כרגע הספינה לא מכוונת לשום מקום.

  34. נאני פשוט לא מהין את הפליקנס, מה זה החוזים האלה?
    הם הולכים לשלם על פאקינג איטוואן מור וסולומון היל 21.5 מיליון לעונה, ואשיק גם מרוויח איזה 10-12 לא? זה שלישי מהשכר שלהם על 3 שחקנים שלא יובילו לשום מקום?
    עד מתי אנתוני דיוויס ימשיך לסבול את זה?

    1. כבר כתבתי איפשהו, יכול להיות שפה, שהסיטואציה של דיוויס מאוד מזכירה לי את זאת של גארנט במינסוטה. שני חוזים מזעזעים, למרות שהיל יכול להתאים לשיטה של ג'נטרי ולשחק כסטרץ' 4 בהרכב נמוך

  35. אני במקום אל הורפורד לא חותם בבוסטון אלא בוושינגטון.
    תהיה להם אחלה חמישייה

    גון וול
    בראדלי ביל
    אוטו פורטר
    מרקיף מוריס
    אל הורפורד

    אני לא יודע מה המצב מבחינת תקרת השכר שם אבל אם אפשר להשאיר את גורטאט בתור מחליף הייתי משאיר אם אין מספיק מקום אז לשחרר

      1. לא יהיו שום השלכות מס לוושינגטון אם יחתימו את הורפורד.

        ולא מבין למה עידן רוצה לשחרר את גורטט שהקיץ הפך לאחד הסנטרים עם החוזים הכי טובים בליגה.
        פשוט להעלות את מוריס מהספסל ולתת להורפורד לחזור לתפקיד הטבעי שלו ב 4.

          1. אני מניח שתקרת המס תהיה למעלה מ 110 מיליון…

            ולא כזה קריטי, אבל לפי החישוב שלי, הם כרגע עם 6 שחקנים מובטחים בסגל, ו 68.5 מיליון במשכורות.

        1. גורטאט שחקן טוב אבל כבר בן 32.הייתי משאיר אותו בקבוצה אבל אמרתי אם יש בעיות מס אז אפשר לשחרר בשביל לקבל את הורפורד

        2. והחוזה של גורטאט אכן אחד השווים.
          גטרטאט לא נופל מהורפורד בעמדת הסנטר. היתרון של הורפורד זה טווח הקליעה.

  36. מי יכול להסביר למה יש הבדל עצום בין המקסימום של קונלי למקסימום של דרוזן או ביל ( אותו אורך חוזה, הרבה פחות כסף כולם מקסימום)
    האם זה קשור לוותק של השחקן בקבוצה?

      1. למיטב הבנתי, תקרת השכר לעונה הקרובה תעמוד על 94 מיליון. מעל 99 מיליון, משמעותם תשלום מס. וצריך לזכור שוושינגטון שילמו בשנה שעברה מס.
        חתומים בוושינגטון:
        וול, גורטאט, מוריס, פורטר, גודן, אוברה, אדי.
        ביל יתווסף לרשימה ברגע שיחתום על חוזה.
        מקסימום להורפורד, והם מתקרבים ל-90 מיליון, כאשר נשארים לא מעט חורים למלא.
        הורפורד מתקזז עם ננה, מה שמשמאיר את החורים של דאדלי, אנדרסון, סשנס (הרוויחו בעונה שעברה כמעט 11 מיליון ביחד. השנה יהיה קשה בהרבה להשיג כאלו "מציאות".)

        1. לא ברור לי איך הגעת ל 99 מיליון. זה פשוט לא נכון.

          ובלי קשר לזה – החוזה של גודן לא מובטח. הם צריכים לקבל לגביו החלטה עד ה 15 לחודש, ואם הורפורד יוחתם הוא ישוחרר בוודאות כדי ליצור עוד מקום תחת הקרה.

          1. ** אותו דבר לגבי אדי.

            השחקנים היחידים בסגל עם חוזה מובטח נכון להיום –

            וול, גורטט, מוריס, פורטר, אוברה, ואני מוסיף את ביל.

          2. התבלבלתי בגדול. 94 מיליון זה ה-Salary Cap,
            תקרת המס – 111 מיליון.

            12 מיליון לפה, 12 מיליון לשם…
            (המחיר של רכז מחליף…)

  37. אני חושב שהם החתימו שני שחקנים טובים ואנדררייטד.
    בסכום המשותף של שניהם הם יכלו להשיג איזה שחקן מקסימום צעיר, אבל אני נותן להם קרדיט שאם היה מישהו כזה מתאים שהיה רוצה להגיע – היו מחתימים אותו.
    בסך הכל 2 שחקנים שטני טישית מאד אוהב ואפילו חשבתי שיתאימו ללייקרס.
    שילמו טיפה יקר אבל לא מטורף.
    אז בסל הכל מדובר בהחתמות סבירות מאד שבמונחים של הפליקנס אומר גניבות העשור…

  38. לדעתי הצנועה כל מה שקרה עד עתה לא ישנה כהוא-זה את מעמד הקבוצות לעונה הבאה. בינתיים זה הכל עניין של דקורציה ומתיחות פנים. אני שמח שיש אקשיון נהדר כזה באתר על מה שקורה, אבל השורה התחתונה היא שאם דוראנט נשאר באוקלהומה, כל הקבוצות – בגדול – נשארו היכן שהיו. אולי הדראפט שהיה ישנה קצת? אבל גם כאן אני לא מאמין.

    1. בלוול העל זה נכון, לכרגע. ווייטסייד בעיני היה גיים צ'יינג'ר, אבל הוא משום מה נשאר במיאמי, שאני עדיין לא רואה איזו קפיצה היא יכולה לתת, כל עוד כריס בוש בחוץ.
      ברור שכולם מחכים לדוראנט, ואם הוא יישאר – אוקלהומה הופכת למועמדת שוות-סיכוי לג"ס על תואר המערב. לטעמי התחזקה משמעותית, עם אולדיפו, אליאסובה וסבוניס הקטן.
      מופתע שהקליפרס, סן אנטוניו והקאבס עוד לא עשו דבר. ומפתיע גם שאין שום דיבור על טרייד של קאזינס – לכולם ברור שזה לא עובד, ומדובר בחתיכת כשרון עצום.

  39. אל הרפורד באוקלהומה זה game change. גם גאסול לסאן אנטוניו זה game changer. אומנם מדובר בקבוצות שגם ככה מופיעות ברשימת 4 הגדולות של הליגה, אבל אני חושב שההחתמות הנ״ל בהחלט יעשו את הההבדל במאבקי הפלייאוף לכל אחת המקבוצות האלה.

  40. ז'א שהחוזה של כספי למשל כרגע הוא אבו מציאה לסקרמנטו
    2.9 מיל לשנה
    11.8\5.9\1.4
    נ\ר\א

    לפני המספרים המנופחים של הקיץ הוא שווה איזה 10 מיליון לעונה

    מעניין אם יקרה משהו בגיזרתו

  41. להורפורד אין מקום בספארס כל עוד אולדריג' שם.
    הוא לא סנטר, הוא לא משחק טוב כסנטר והוא לא יודע לשחק כסנטר.
    אם גאסול היה מגיע לספארס לפני שנה הייתי בוודאות אומר שהיא מועמדת מספר 1 לאליפות, אבל כל עוד טוני פארקר רכז פותח ומילס המחליף שלו אני לא בטוח שזה יכול לקרות.

  42. מעניין לראות היום מה ייצא אחרי יומיים כאלה…

    מעניין אותי איפה הורפורד יחתום.
    ע"פ המומחים, הוא רוצה לקחת את הזמן ואז להחליט.
    המקום הכי נכון עבורו יהיה בוסטון. אי אפשר להכחיש את זה. הוא נחוץ שם, הוא יוכל להשתלב מצויין בשיטה של סטיבנס, ההתקפה תהיה בנוייה סביבו וסביב תומאס. הוא יוכל לשחק שם גם בעמדה הטבעית שלו כסטרץ' 4 וגם לשחק כסנטר ולהוות עוגן בצבע. למועדון יש בסיס מצויין (מקום בתקרת השכר, שחקנים טובים עם חוזים מצויינים, מאמן…) והכי חשוב לגביו? זה שהוא גם יציב!.
    הגעה שלו לבוסטון טורפת את הקלפים במזרח.
    בוסטון נהפכת למועמדת על מקום 2 מול טורונטו ואולי אף אינדיאנה, אם הכל יתחבר שם וימשיך לצמוח לכיוון הנכון.
    ואין לדעת אם זה יפתח את הדרך לעוד מהלכים של בוסטון.

    אם מיאמי לא מחזירים את וויד הם מגיעים למצב שוויטסייד הופך לפרנצ'ייז פלייר שלהם, בלי באמת להוכיח שהוא מסוגל לכך. זה חתיכת הי ור מצס פט ריילי. אני שואל את עצמי אם זה כי יש בו ביטחון מופרז שהוא יצליח לשכנע את דוראנט להגיע, כי נראה שלכל שאר הקבוצות שמדברות איתו יש יותר סיכוי מהם.

    1. הגעה של הורפורד לדטרויט הופכת אותה למס' 2 במזרח, וזה מקום אידאלי עבורו, מתחת לסנטר צעיר בעלייה, ובמרכז חבורה מוכשרת, עם אופי וקהל ולא פחות חשוב – מאמן מצוין. יש דיבורים ביניהם, הלוואי.

      1. הגעה לבוסטון עדיפה.
        יותר רלוונטיים כרגע, יותר מוכחים, הנהלה יציבה וותיקה, אמנם אין להם שחקן כמו דארמונד, אבל מצד שני, ההתקפה יותר תתבסס עליו בבוסטון והוא גם יהפוך אותם ליותר רלוונטיים מאשר את דטרויט.

        אין ספק, יש לו הרבה מקום להשפיע שם. אולי גם להפוך אותם ליותר רלוונטיים. אבל…הציפייה היא שהמועדון גם יוכיח שהוא ממשיך בעלייה ולע נתקע. זה המצב שבוסטון הייתה בו שנה שעברה. גם וושינגטון. ובסוף כשבאה העונה השנייה, הקבוצות פנו לכיוונים שונים. שחקנים רוצים לראות שהמועדון יציב ובעלייה ודטרויט רק בהתחלת התהליך.

  43. את גאסול אגב אני לא רואה הולך לאוקלהומה כדי להנות מפירורים ולהיות כינור שלישי של שני גאנרים.
    הוא גם לא מתאים למשחק ההגנה שלהם בגילו.

    לספארס הוא מתאים הרבה יותר, לעשות מה שדאנקן עשה ב4 שנים האחרונות – סנטר.

  44. במצב הנוכחי שתקרת השכר עולה כל שנה נראה לי עדיף להחתים כמה שיותר ואפילו לשלם מס מותרות כדי לחסוך בשכר השחקנים, זאת אומרת ששחקן ששוה היום 10 לשנה עוד שנה יהיה שווה 15 לעונה , אז עדיף לשלם נגיד 3.מיליון מס.כדי לחסוך 20 מיליון של שכר ב4 שנים.שאחרי

  45. לא מבין את כל אלו שבוכים פה על חוזים גדולים, ושהשחקנים מקבלים יותר מידי כסף.
    בהסכם מול הליגה, השחקנים מקבלים 49 או 50 אחוז מהרווחים, פשוט מאוד, זה מה שקובע את התקרת שכר.
    לא מבין, אתם מעדיפים שאת הכל יקבלו הבעלים? רוצים ליגה של טייקונים מילארדרים, שירוויחו עוד כמה מאות מיליונים בשנה?
    במקום זה השחקנים, שאלו מי שאתם רואים כל הזמן ב4 בבוקר, יקבלו את הכסף.
    כל הכבוד לאנביאי, זה מבורך, ולא צריך להתלונן על זה.

    1. לא לשחקנים ולא לבעלים. אלא משהו בחזרה לקהילה. לאנשים, שבזכותם העסק כזה משגשג והשחקנים כל כך עשירים.

      אבל אז זה לא קפיטליזם ולא אמריקה, כמובן.

    2. אני איתך. אני מעדיף שהכסף יגיע גם לידי השחקנים ולא בעיקר לידי הבעלים שגם ככה מיליארדרים. בן אדם אמור לקבל כסף כפי השווי שלו ומה לעשות שהשווי של ספורטאי בימינו הוא גדול מאוד, יותר משווים של מהנדס, רופא או מדען. אגב אם מסתכלים על תרומה לקהילה גם אז עדיף שהכסף יגיע לידי השחקנים כי אז יש יותר סיכוי שהוא יתפזר יותר.

  46. היה לנו 70 מיליון פנויים ו:
    ראסל, אינגראם, קלארקסון ביד, רנדל , ננס
    שתי החתמות : אין כסף ואין עתיד !
    החתימו סודני שינקה ומאבטח

          1. אל תדאג גור
            תכף k 700 יגיע ויגיד שאלו החתמות גאוניות ובעצם בשוק של שנה הבאה הם יהיו שווים כמו חוזי רוקי.
            קופצ'ק הוא בעצם מאסטר ג'דיי שמעקם את הזמן ומשנה תודעות.
            ואז ילך לצחוק קצת על מורי

          2. כל ההנאה של הקיץ מהמצב המחורבן של הרוקטס הוא להסתלבט על הלייקרס, הניקס ובעיקר על קיובן הדושבאג.

            ולחכות שמילווקי, הבייבי שלי במזרח סופסוף תעשה קצת גלים.

          3. אפלטון פשוט עדיין מבואס על החיים שלו שהרוקטס העלובים בשיא תפארתם התפלחו איכשהו לגמר מערב וזה היה הפיק של הפרנצ'ייז הדפוק הזה לשני עשורים הקרובים(וכשאני מתכוון התפלחו חשוב לציין שוב שהקליפרס היו טובים ב3 וחצי משחקים כמעט בסדרה של הטוב מ-7, כלומר זרקו את זה בעצמם לפח).

            קיי 700 זכה לראות את אהובתו לוקחת 5 טבעות בחייו ולזה מוסיפה גם עוד שני גמרים.
            איזה נחת נתנה יוסטון לאפלטון מאז ימי האקים דה דרים? גרונשיט.
            קצת זיבה,קארדאשיאנס והרבה מאוד צאצאים מהרבה מאוד נשים(האוורד).

            לכן אנחנו בסך הכל מבינים מאיפה התסכול המתמשך של אפלטון נובע…רק נקווה שהוא לא יקח את זה לקצה יום אחד ויחליט להעלם לנו באוקיאנוס הגדול…

          4. בקשר לטרייד של דנג- בגדול לא מבין באמת למה צריכים אותו.

            אני משאר שהוא סוג של כלי(יקר מדי) לתזמונים בהרכבי סמול שמן הסתם וולטון ירצה להריץ העונה. כלומר לשחק איתו PF כשאין צורך את מוזגוב על הפארקט.

            חשוב לציין שגם ככה הלייקרס לא ידוגו דג גדול הקיץ הזה(ואין באמת דגים כאלה פרט לדוראנט שיחתום לשנתיים בOKC ממש בקרוב, למרות "כל השיחות הממש טובות בטיזינבי"), אז צריך למלא איכשהו את הקאפ ספייס.

            אני בטוח שבחוזים של דנג ומוזגוב יש אפשרות מילוט למועדון בשנתיים האחרונות ואז במונחים של מה שהליגה הולכת לקראתה הם גם יהיו סחירים מאוד בשנתיים האלה, מתי שהלייקרס אמורה להראות כבר יותר בשלה ומוכנה.

            כעיקרון לעונה הזאת אני רוצה לראות אותנו מצליחים למצוא טרייד טוב על לו, מעיפים גם את סוואגי פי ומחפשים רכז מחליף יותר טוב מהווארטס.
            וזהו, זו תהיה קבוצה צעירה, מבטיחה, בוגרת בשנה, עם מאמן סוף כל סוף שבאמת שווה לפתח קצת ציפיות לכדורסל על הפארקט.
            זה מבטיח הרבה יותר מהמצב חארבנה שנמצאת בו יוסטון היום ובעוד 5 שנים.

          5. גור, אתה יותר מדי בלחץ ביחס למעט מדי אפשרויות שבאמת היה אפשר לעשות בקיץ הזה.

            תשמור את האנרגיות לקיץ הבא.

  47. אוף-טופיק: ההיסטוריה בקליבלנד נמשכת. מאז הנצחון של הקאבס, קבוצת הבייסבול של העיר, האינדיאנס (שגם עליה יש וואחד קללה), לא מפסיקה לנצח, והלילה רשמה את הנצחון ה-14 ברציפות (!), הישג היסטורי למועדון. ומפה לשם באמצע העונה הם מוליכים בבטחה את הבית הקשה שלהם, לפני האלופה מקנזס, הטייגרס, וגם הוויטסוקס שהתחילו מדהים אבל הידרדרו.

    עוד אליפות לקליבלנד השנה? האינדיאנס זכו בתואר לאחרונה ב-1948, ובדרך כשלו, בין היתר, בסדרת הגמר עוצרת הנשימה ב-1997, בהפסד דרמטי ושובר לב בגיים 7. עוד מוקדם לדעת, אבל אולי זו באמת השנה של ההפתעות (ולא לשכוח ששיקגו קאבס מחכה להסרת הקללה שלה – הארוכה ביותר בספורט האמריקאי).

  48. הרושם שלי בתחילת העונה הזאת היה שכל מיני שחקנים ששיאם כבר עבר ואין להם טבעת יסכימו לוותר על קצת כסף בשביל הסיכוי לאליפות. חשבתי שלואל דנג, ג'ו ג'ונסון, טרנר וניקולאס באטום יסכימו לקבל קצת פחות כסף בשביל להגיע לקונטנדורית. מתברר שהסימן של הקיץ הזה הוא הרצון של השחקנים לקבל חוזה כמה שיותר גדול ופחות הרצון של השחקנים לזכות באליפות.
    עוד ניצחון קטן לקפיטליזם…

    1. השיא של טרנר ובאטום לא עבר, הם נמצאים בו כרגע לדעתי. ג'ונסון ודנג עשו את זה במיאמי ולא הצליחו (דרך אגב, העזיבה של שניהם אומרת שריילי בונה על ריצ'רדסון ו-ווינסלו) ואני מסכים איתך שזה מראה שהם רוצים יותר את הכסף למרות שלשניהם לא חסר.

      אבל לדעתי גאסול יקבל חוזה קטן יותר בספרס/ת'אנדר בשביל אליפות, והתחושה שלי היא שהקבוצה שלו, אם היא אחת מה-2 האלו, תגיע לגמר.

      1. גאסול הוא באמת היחידי שלדעתי יוותר על כסף בשביל ההזדמנות לאליפות גם הורפורד שהוא בדיוק בסיטואציה המתאימה לכך לא נראה שהולך לוותר על כסף.

    2. אין לשחקנים האלה שום סיבה רצינית לוותר על כסף במצב שהליגה נכנסת עליו הקיץ הזה(שזה עדיין תוהו ובוהו כי מנסים לעכל את העליה בתקרה).

      ג'ו ג'ונסון ודנג כבר היו סו קולד ביעני קבוצות שהיו אמורות לתת להם צ'אנס אחרון.
      אין להם שום סיבה לוותר על כסף בשביל היעני תענוג הזה(שלא באמת מעניין להם את האשך הימני, לא השמאלי).

  49. זה רק אני או ההתייחסות של השחקנים למשכורות היא הדבר הכי מצחיק שקורה עכשיו?
    פתאום קוראים למליונים שהם מקבלים כ'לחם'.
    דמיאן לילארד מבקש שלא תסתכלו בפרוסות לחם של קונלי ה'אח'.
    גורטט אומר שהוא מתבאס לאבד את דאדלי אבל הוא היה חייב לקחת את הלחם שחילקו לו.
    איפה אנשי המספרים שיחשבו כמה לחם קונים ב-150 מיליון?

  50. רועי יש אפשרות שכל עדכון יהיה בצבע אחר או משהו שנוכל להבדיל,
    המעקב מאוד מעניין ואני ממש נהנה לקרוא, תודה

    1. תודה על המחמאה, אני כותב את השם של כל קבוצה לפני העדכון בשביל לשפר את הנוחות. אחשוב על להוסיף לוגואים ליד כל שם או משהו, זאת פשוט יותר עבודה.

      אם אתה מחפש קבוצה כלשהי, תלחץ על המקשים Ctrl+F ביחד ואז תכתוב את השם של הקבוצה.

  51. רועי, אתה יודע כמה כסף נשאר למיאמי מתחת לתקרה?

    אם אני לא טועה, אחרי כל השינויים יש מספיק לחוזה מקסימום לדוראנט ול-15-16 מיליון דולר לוויד, לא?

          1. זה לא כל כך משנה אם רוצים להימנע – אם אין מקום בתקרה, אי אפשר להחתים.

            אבל אם בוש יפרוש, התרגיל של מיאמי יהיה להשתמש בסטרץ' על החוזה שלו שזה יעזור משמעותית, אבל כמובן לא כמו הסרה של כל המשכורת.

  52. אחרי העזיבות של דנג וג'ונסון, אם מיאמי לא יביאו את דוראנט, מעניין אם הם בכלל ירצו להשאיר את וויד.
    ריילי לא בטוח ימחל באמצעים לקראת בנייה מחדש, כאשר וויטסייד, ריצ'ארדסון ווינסלו כאבני הדרך.

    הקיץ הזה הוא של של Make or Break בשביל מיאמי והם גם צריכים להתייחס לקיץ הזה ככה.
    עדיף לזהות מוקדם את הירידה וליצור שיפור בזמן (כמו בוסטון) או להתכחש לכך ולהגיע למצב לא נעים שאני תקוע בעבר ולא יכול להתקדם הלאה (למשל, דאלאס, ל.א לייקרס ושיקגו)

  53. אנשים פה מדברים כאילו לא ראו את דנג משחק בעונה שעברה.
    החתמה פנטסטית ללייקרס.
    בדיוק מי שאתה רוצה ליד השחקנים האלה ובשיטה הזו.
    אני מופתע שהצליחו להחתים אותו, אבל אני מניח שהשנה הרביעית בחוזה עשתה את ההבדל.

    היה יכול להיות 4 מושלם עבור יוסטון או וושינגטון.

    1. חצי מסכים. דנג שחקן טוב ונוכחות סופר חיובית בקבוצה, וקצת מעצבן שאנשים חושבים עליו כ"גמור", בעוד שבפועל הוא בן 31 – צעיר לדוגמא מלברון.

      מצד שני יש לו המון דקות קריירה – 29000 ב12 השנים שלו בליגה, שזה 9 בליגה בתקופה הזו – http://bkref.com/tiny/ASi34). החוזה הזה יראה לא טוב ב2020 ואולי אפילו ב2019. הייתי יותר שמח עבור הלייקרס אם עונה 4 הייתה לא מובטחת.

      ועם כל זה – יש לכם עדיין 34 מיליון דולר פנויים (אם לא מחזירים אף אחד מהחופשים מלבד קלארקסון). זה מספיק לעוד שני שחקנים כאלה/שחקן מקסימום + שחקן משלים

      1. ב 2020 החוזה הזה יהיה סחיר מאד, ותמיד יש אמנסטי למקרה שצריך מקום בתקרה דחוף.
        אני לא קופץ משמחה מהשנה הרביעית, אבל היתרונות עולים על החסרונות בהרבה מבחינתי וכנראה שגם מבחינת הקבוצה.

        דנג נותן לקבוצה את כל מה שאתה רוצה ליד הילדים האלה, כולל דוגמה מושלמת למקצוענות ולעמדה לאינגרם שיעלה כמחליף שלו.

        הקבוצה היתה חייבת להוסיף סמול פורוורד, הגנה, נסיון, מנהיגות, התאמה לשיטה, וורסטיליות על המגרש. דנג עונה בצורה מושלמת על כל הקריטריונים מבחינתי.

        ממש מופתע שהישגנו אותו.

        לצערי יש לנו הרבה פחות מקום בתקרה השכר כרגע ממה שאמרת – בערך 20 מיליון, אבל אני מצפה להחתמה נוספת – לדעתי של גארד, ועדיף רכז.

        ריברס הוא העדיפות הראשונה שלי, כשאני יכול לראות גם אופציה לדרון או אפילו רונדו על חוזה לשנה.

        החלום הצנוע לעמדה הוא טרייד עבור בברלי.

          1. ב 4 השנים הקרובות ללייקרס תהיה רוטציית סמול פוורורד של דנג/אינגרם (שתהפוך בהדרגה לאינגראם/דנג) שתעלה לקבוצה כ 22 מיליון דולר בממוצע.

            זה כלום ושום דבר בתקופה החדשה שאנחנו נכנסים אליה.
            אם אפשר להשיג את זה וגם מנטור אידיאלי של מקצוענות ושל עמדה 3 לאינגראם ?
            אני מרוצה.

        1. הספק הכי גדול שלי בקשר לדנג זה בקשר לדקות המצטברות שלו בקריירה.
          הגיל קצת מטעה כי הDOWN יכול להיות מיידי אחרי שצבר כל כך הרבה דקות.

          אצל תיבודו הוא פשוט נשחק במשך 3 עונות ברציפות כשהיה השחקן ששיחק הכי הרבה דקות בליגה.
          הוא עדיין נראה פיזית נהדר ובדקות רבות תורם בהגנה ובטוח שהוא הגיע בגלל הוורסטיליות שתתאים לוולטון(כלומר יכולת לשחק איתו 4 וגם להתבסס על הקליעה שלו מהפינה כ-3) אבל קצת מפחיד אותי שהנפילה תקרה יותר מדי קרוב לתחילת החוזה.

          לא רוצה שניגע באוסטין ריברס. שונא את השחקן הזה, כל כך לא חכם, מעדיף את הוורטאס בלי גרם של אתלטיות במקומו.

          הייתי מעדיף שהיינו מנסים לקחת את ג'רארד בייליס בחוזה הסביר שקיבל כגיבוי לדאינג'לו.
          אבל אולי עוד נשיג איזה טרייד טוב על רכז מחליף.

          1. אלא רוצה את רונדו לשום קבוצה שאני אוהד.
            לא כמנטור(הפסיכי הזה מנטור?) ולא לשום דבר אחר.
            הד קייס שבאמת יקפוץ על ההצעה הראשונה שיקבל.

            אני רוצה שמהשנה גם דיאנג'לו ישחק ממש פויינט גארד פר אקסלנס ולא קלעי כמו ששיחק בלא מעט דקות בעונה שעברה.

            צריך גארד שיוכל להוריד ממנו לחץ בדקות שישחק כמחליף, מן סקורר כזה- בייליס TYPE.

    2. דדי הגזמת נו…
      1. כזה חוזה גדול וכזה ארוך? הלייקרס לא צריכים אותו ל4 שנים בטח לא בסכום הזה.
      2. הוא יבוא על חשבון הדקות של רנדל או אינגראם
      3. לייקרס היו עם סגל צעיר ורענן ועכשיו הוא כבד עם ההחתמות האלה

          1. הוא יוכל לשחק יותר מ20 דק' למשחק גם עם דנג בסגל.
            ודדי צודק אינגראם ממש לא מוכן לתפקיד מרכזי.

            עזבו את הסרטונים על הקליעה שלו והחדירה, יש לו המון חורים במשחק(גם בקליעה אגב).
            זה יקח זמן.

  54. לא היתה עוד עסקה מאז לואל דנג ללייקרס.אתמול היו מלא עסקאות למרות שרובן נעשו בשעות הערב-לילה[שעון ישראל] אז יש עוד תקווה.רוצה כבר לדעת מה עולה בגורלם של ווין אלינגטון לואיס סקולה שיין לארקין ברנדון באס ושאר החברים

    1. לא בדיוק – הם מחפשים סיין אנד טרייד על הורפורד כדי לקבל עליו משהו אם הוא עוזב, ובאותו הזמן מחפשים טרייד על מילסאפ למקרה שהורפורד יחליט להישאר – ואז לא יהיה להם מספיק מקום להחתמה של הווארד שהם כבר התחייבו עליה.

      אז או/או. לא שניהם.

      חכם מצידם להיות מוכנים לכל האפשרויות.
      כנראה שהם יודעים שיש להם עדיין סיכוי עם הורפורד והוא עדיין לא החליט.

        1. הנקודה היא שבשום מקרה הם לא יוציאו לפועל את שתי התכניות.
          תכנית אחת מגבה את השניה, והכל תלוי בהחלטה של הורפורד.

          אם הוא יחליט ללכת על קבוצה שלא מעוניינת בסיין אנד טרייד – אז אף אחת מהתכניות לא תצא לפועל, ולא יהיה טרייד לא של מילסאפ ולא של הורפורד.

          ההוקס לא מפרקים כלום.

          1. נו.. אטלנטה זה לא פילדלפיה, הם עושים פירוק פלוס הרכבה.
            מה שהתכוונתי זה שברגע שאתה מעביר או מוכן להעביר את ה60% המשמעותיים של החמישייה, אתה מפרק את מה שהיה בעונה שעברה.
            מבחינת ההוקס טוב שככה הם עושים כי הקבוצה הקודמת לא הגיעה לכלום.
            כמובן שמגוחך לבנות את העתיד על שרודר, הווארד וקורבר.

    2. הבעיה שהם מחפשים, שיכלה להיות גם פתרון טוב, זה הטרייד עם פיניקס שבלדסו או נייט יהיו מעורבים.
      אם אני אטלנטה אני מביא את בלדסו אבל הבעיה שהוא כל הזמן נפצע.
      כל אחד מהגארדים של פיניקס זאת עליה וקוץ בה. שניהם מוכשרים ויכולים להיות רכז פותח (אני מעדיף את שניהם לפני שרודר שימשיך להעלות מהספסל ולתת אנרגיה). הבעיה שבלדסו הוא הימור בגלל הפציעה ונייט גם כן, אם מדובר בפציעות או אינטלגנציית משחק

    1. אם כל הכבוד לNBA לטור דה פראנס… הסנסציה באמיתית מתרחשת בטניס ואשמח לסקר (דוגקוביץ רחוק משחקון 1 מהדחה.)

  55. מתי יודעים את פרטי החוזים? כלומר אפשרות יציאה של השחקן או הקבוצה.
    אני כבר חושב איך נפטרים מוזגוב ודנג

    1. דנג החתמה מצויינת הלייקרס עד עכשיו הטובים ביותר בהחתמות שלהם (אם זה קלארקסון במחיר שנחשב לבדיחה, ואם זה דנג) אין שחקן שיותר מתאים לליקרס ולהתפתחות הצעירים מדנג הבעיה היחידה זו השנה הרביעית בחוזה (אבל הייתרונות עצומים לעומת החסרון) יש לו כל מה שאנחנו צריכים הגנה מנהיגות וורסטליות (יכול לשחק גם ב4). אינגרם הגיע לא בשל לליגה כלל, בשונה מדאנגלו ראסל שלא הגיע פיזית מוכן לליגה לאינגרם יש הרבה יותר חסרונות במשחקו מאשר הפיזיות ואתלטיות, אם זה בקליעה הגנה חדירות…
      אני עדיין לא יודע איך לעכל את אינגרם מפחד נורא שהוא באסט רציני.
      הלייקרס צריכה רכז מחליף אבל ריברס זה ממש לא הפתרוו האידאלי שחקן סתום (כישרוני אבל השנה במכללות פגע בו קשות הגיע לא מוכן לליגה) הפתרון הטוב ביותר הוא בוורלי שיכניס בהם קצת רוע

      1. אתה צריך לשים יותר לב לריברס.

        מסלול ההתקדמות שלו מזכיר מאד את ג'יי ג'יי רדיק –
        הגיע לליגה עם טונות של הייפ ומנטליות של כוכב, חטף בומבה רצינית כשהבין לאן הגיע וכמה הוא רחוק מלהיות כוכב בליגה הזאת, ואז בעבודה סיזיפי על הגוף ועל המשחק שלו התחיל לעשות התקדמות כל שנה עד שנהיה מקצוען אמיתי ולגיטימי.

        אני רואה את אותו קו התקדמות בריברס.

        והלייקרס לא צריכים בהכרך רכז מחליף.

        הם צריכים גארד של צווארון כחול – כי 3 הגארדים העיקריים שלהם הם סקוררים.
        ריברס הולך ומתפתח לקומבו גארד נהדר, משפר מאד את ההגנה והקליעה, ויש לו את הפיזיות לשמוא על 2 עמדות.
        אם זה תלוי בי – אני מחתים אותו ומעלה אותו בחמישייה.

        אבל אפשרות יותר הגיונית היא כנראה איזה פרוייקט שיקום לעונה אחת – מישהו כמו ג'ארט ג'ק.
        אני גם חושב שצ'אלמרס יכול להתאים.

        חייבים לפחות גארד אחד עם אוריינטציה הגנתית – רכז או קומבו גארד.

        1. צאלמרס, בהנחה שהוא בריא, זה מצויין לליקרס. אם כי אני לא יודע מה מצב החוזה שלו.
          ריברס זה בלאגן על המגרש, מין גרסה מוזרה של גמאל קרופורד רק בלי הכשרון שלו, שנתן מספרים בגלל האבא.
          יש מספיק רכזים מחליפים שהלייקרס יכולים להביא לפניו.

      2. מחזק.
        גם לי יש המון חששות מאינגראם.
        אני לא מסוגל להגיד אם זה באמת כשרון של ריל דיל שיכול להתפתח למשהו מפחיד על העמדה שלו(עם הידיים האלה) או איזה סוג של ווסלי ג'ונסון שיהיה עוד 4-5 שנים סטופר ותו לא.

        קשה מאוד, יש לו המון חורים במשחק והאופי עדיין לא ברור אם מדובר בנייס גאיי או משהו שהוא מעבר.

        ריברס- בלוף. מהגארדים האלה שתמיד ישארו עם אינטילגנציה של רוקי.
        לא תודה.

    1. לסטר, באר שבע, ראשון, 9-73, לחזור מ-3:1 בסדרת גמר, איסלנד, וולס, נובאק בחוץ – אני אומר לך גיא, זו חייבת להיות השנה של ה-cubs.

      1. אינדיאנס נגד הקאבס בוורלד סיריס.
        יכול להיות היסטורי והיסטרי.

        אבל יש דברים שאפילו שנת האנדרדוג לא יכולה לנצח –
        השנה שנה זוגית, וזה אומר שהג'איינטס ומאדבום מנצחים.

        1. כן, הם בפירוש חוזרים השנה. עדיין יהיה להם מאוד לא פשוט לצאת מהנשיונל, עם הקאבס, המטס וושינגטון (וגם את הקארדז אסור אף פעם להספיד).

      2. דרך אגב, עד כמה שאני לא אוהב את תהליך "ההתברגנות" של גולדן סטייט, דווקא הג'איינטס נשארו הקבוצה האמתית של סן פרנסיסקו. איפה שלא תשב – בקאסטרו, בהייט – השיחה היא תמיד על הג'איינטס. הניינרס והוורחאורס, הרחק מאחור.

          1. גם אחרי האליפויות של הג'איינטס, אפשר לקנות כרטיסים במחיר סביר למשחקים של הג'איינטס.
            גולדן סטייט והניינרס – כרטיסים לאנשי היי טק בלבד.

          2. מישהו יכול להסביר איך בייסבול יכול להיראות כספורט יותר מעניין מכדורסל? תמיד נראה לי שיש שם הרבה פחות אפשרויות למהלכים
            יצירתיים, והכל די חוזר על עצמו…
            יש פה משהו שאני מפספס?

          3. נעמן, כדי להתחבר לבייסבול נדמה לי שקודם כל צריך לבלות תקופה בסביבת בייסבול – בטלוויזיה, בעיתונות המקומית, וכמובן שיחות אוהדים. ויש לקבוצה שלך משחק כמעט כל יום – זו הוויית בייסבול שלמה.

            ויש המון לאהוב במשחק הזה. הוא גם אחד-על-אחד – מגיש מול חובט – וגם משחק קבוצתי, עם מהלכי הגנה מרהיבים והמון טקטיקה, כמעט שחמטאית. יש הבדל גדול בין משחק למשחק, אפילו בין אותן 2 קבוצות, כי חלק משמעותי תלוי בפיצ'ר. ועוד דבר חשוב: אי אפשר "לשמור" על תוצאה, הוא נגמר רק כשאתה מחסל באינינג ה-9 את הקבוצה השניה. ואין מצב לתיקו. משחקי בייסבול יכולים להיות עסק מותח ועוצר נשימה, והפלייאוף במיוחד מספק כל שנה שיאים לדורות.

          4. נעמן – מבחינתי גם בייסבול וגם פוטבול משעממים . חייתי פרק זמן באנגליה ומעולם לא התחברתי למקור של האמריקאים – הקריקט והראגבי . אבל אני אף פעם לא שופט הנאה של אחרים . אצלי אני מניח שזה כך בגלל שלא גדלתי על ענפי הספורט האלה .

          5. תודה לשניכם על ההסברים… אני חס וחלילה לא שופט הנאה של אחרים,
            פשוט לפעמים יש דברים שאני לא מצליח לרדת לגמרי לשורשם… אולי בסוף יפול האסימון גם על הבייסבול

  56. יש קבוצה בליגה שלא תרצה טרייד על מילסאפ? בוסטון למשל. ואם אני הקאבס אני הרגע נותן את לאב עבורו, וסוגר כל תחרות במזרח (אם היתה כזו).

    אפרופו, אם תהיתם איפה לברון – על יאכטה באיביזה, עם כריס פול ודי-ווייד. משם אישתו של ווייד שולחת ציוצים נעלבים שמופנים למיאמי.

    1. מילסאפ תפור על הקאבס. הוא קולע מבחוץ, הוא שומר על 3 עמדות, הוא לוקח ריבאונדים. טרייד שכזה הקאבס צריכים לחטוף בלי למצמץ.

    2. כל הכוונה בטרייד על מילסאפ היא לפנות מקום בתקרת השכר להורפורד.
      אז אם יהיה טרייד כזה, זה יהיה תמורת שחקן על חוזה רוקי זול/בחירת דראפט/וכיוב.

  57. אוקיי, אני שומע ככה – הורפורד נשאר באטלנטה רק אם הוא מקבל חוזה ל 5 שנים, ולא בטוח שהם מציעים לו את זה כרגע.

    הוא רוצה לחזור לשחק 4, ועל פניו זה נשמע לי כמו משהו שנותן לוושינגטון יתרון גדול על בוסטון, למרות שאני מתאר לעצמי שגם בוסטון הציגו לו איזו תכנית שבה הם מביאים עוד סנטר, אם כי אני לא יודע כמה זה יתאים לסגנון המשחק שלהם.

  58. ואם אני זוכר נכון ומחשב נכון בראש – לדטרויט עוד יש איזה 14 מיליון לנצל.

    במקומם אני הולך על אפללו.

    נותן עבודה סטן.

      1. לא יודע מי זה נייט דאנקן, אבל עשיתי את החישובים שלי, ויש להם עוד 9-10.

        שכחתי את החיוב של ג'וש סמית…

        אז תמסור לנייט שדדי אמר…

  59. וואו וואו וואו. כל השבת אני תוהה מה קורה. ועכשיו?
    ג'ו ג'ונסון ביוטה? אני מאושר
    אני ממש שמח בשביל דלבדובה, מגיע לו החוזה הזה. אם דלבדובה שם זה אומר שMCW החוצה? או שהם רצים אתו עוד שנה? טלטוביץ' ה חמד מאוד, יוסיף להם קליעה.
    לייקרס לא שפויים. גם אטלנטה.
    קונלי ופרסונס זה שאלה שרק העונה תענה עליה. מקווה בשבילם שגאסול יחזור זריז.
    ג'ף גרין ואיבקה בחמישייה ביחד זו כבר תמונה שונה לחלוטין באורלנדו, פוטנציאל הגנתי בשמיים.

    טירוף שם.

  60. אף קבוצה לא מציעה לבארנס חוזה מקסימום? לא היה עדיף ללייקרס לדוגמא ללכת על צ'אנס כזה עם פרוספקט לעתיד מאשר על דנג?

      1. ואז מה הבעיה אם זה? אני אחדד.
        האם בהצעת מקסימום יש הגבלה מסויימת על הקבוצה המציעה? ז'א האם התקרה שלה תפוסה עד ההשוואה של הווריורס לדוגמא? הרי אם הווריורס רציניים עם דוראנט הם לא יתנו מקסימום לבארנס

        1. הבעיה עם זה היא שיש להם עוד שבוע בערך להשוות, ובינתיים כל האחרים שהיית רוצה סוגרים בקבוצות אחרות.

          בגלל זה שחקנים חופשיים מוגבלים מקבלים הצעות רק אחרי שכל השחקנים האטרקטיביים כבר יצאו מהשוק.

        2. כן – המקום בתקרה "נתפס" ברגע החתימה (שזה עוד 3 ימים מעכשיו) ומשתחרר רק בסוף 3 ימים נוספים כי הקבוצה השנייה תמיד תמשוך אותך עד הרגע האחרון.

          1. הבנתי למרות שמבחינת לחץ על הווריורס זה יכול להיות מעניין לקבוצות קטנות, אולי יפלו על מכרה זהב ברגע של היסוס של הקבוצה השנייה. זה מה שהביא בזמנו את הארדן ליוסטון

  61. לי זה נשמע שיש כאן סיכוי סביר שבוסטון יוצאים מהפלונטר הזה או עם הורפורד או עם מילסאפ בכל מקרה.

    אלא אם כן קבוצה מערבית (פניקס ?) יכנס לעסק, אבל הערך של מילסאפ בעייתי כי הוא יהפוך לשחקן חופשי בקיץ הבא ויחפש חוזה ענק בגיל 32…

    1. אני משוחד, אבל אני באמת חושב שזו אטלנטה או בוסטון עם יתרון לבוסטון. למה שהוא ירצה ללכת לוויזארדס? הם היו אפסים שנה שעברה וכולם היו בריאים לגמרי.

      1. היתרון של וושינגטון פשוט יש הרבה פוטנציאל (שבהחלט לא ממומש) עם וול וביל בקו האחורי. זה קו אחורי (שעל פי פוטנציאל) הוא אמור להיות אחד הטובים בליגה.

      2. מכיוון שהמידע שקיבלתי התברר כמדוייק מבחינת מצב המשא ומתן בין ההוקס להורפורד – אני אניח שגם השאר היה נכון, והורפורד רוצה לחזור לשחק 4 – מה שנותן יתרון גדול לוושינגטון ואטלנטה על בוסטון.

        הניתוח שלי כרגע אומר שהורפורד רק ממתין לפגישה של הסלטיקס עם דוראנט כדי לשלול אותם, כי כמובן שאם דוראנט יהיה בעניין – מאד יכול להיות שכל שיקול אחר של הורפורד יושלך לפח…

  62. יקח לי הרבה זמן להתרגל לסכומים האלה שנשפכים כאן.
    החוזה של מייקל קונלי עשה לי התקף לב קטן, למרות שאני יכול להבין את ממפיס.

    החוזה של דלבדובה מוזר בעיניי, גארד חסר אתלטיות, חסר קליעה, ועם ניהול משחק בינוני במקרה הטוב.
    יש עשרות גארדים טובים ממנו בליגה.

      1. ההגנה שלו אובר-רייטד, הוא מגן של אנרגיות, אבל לא מגן חכם במיוחד.
        זה שאין לו אגו זה בגלל שאין סיבה לכך, זה כמו שאני אגיד שלג'יימס ג'ונס אין אגו.
        הסתכלתי והשלשות שלו באמת באחוזים יותר טובים משחשבתי, אבל עדיין לדעתי יש עשרות גארדים שבשקלול כללי עדיפים עליו בהרבה.

    1. איזה הבדל לעומת השמועות שהקינגס רצו את ווייטרס…

      יפה להם. לא אופייני אבל עדיין יפה.

      אני אופתע אם שנה שנייה היא לא אופציית שחקן.
      לא הגיוני לאפללו להתחייב לשנתיים בסכום הזה בקבוצה הזאת.

      מה שהופך את המהלך לפחות טוב אבל עדיין סביר בהחלט
      (אם אני צודק. אם טעיתי – מהלך מצויין).

  63. עכשיו ראיתי שהפייסרס סיכמו עם אל ג'פרסון על 30 מיל' ל3 שנים.
    עבודה מעולה של בירד, היו לג'פרסון שנתיים חלשות, אבל הוא עדיין יכול לתרום המון, והמחיר יחסית למה שהולך עכשיו הוא בדיחה.

    1. כל האוף סיזן של הפייסרס הוא לפנתיאון

      הם הולכים לשחק קצ אולד סקול לעומת מה שקורה בליגה, אבל בנו יופי של קבוצה עם חוזים מצויינים.

  64. מה שבטוח יש סוכן צרפתי מאוד עשיר מהחודש האחרון.
    אותו סוכן של באטום (120 מיליון), פורנייה (85 מיליון) ועכשיו הארכת חוזה מטורפת צפוייה לרודי גובר.
    ווי ויי שאנס אליזה

    1. החתמה סבבה אבל מה הטעם להחתים כזאת החתמה כאשר יש לך ווצביץ כסנטר פותח ואת איבאקה כ4 פותח שישחק גם סנטר. אתה לוקח סנטר צעיר, אני מניח על חוזה גבוה ונותן לו לשחק 15 דקות במשחק. זה מהלך מוצלח?

      1. מסכים איתך לגמרי. ווצ'ביץ' היה אחד השחקנים הטובים של אורלנדו. בטח טוב יותר מביומבו.
        משהו must gives שם בגזרת הגבוהים. הקטע הוא שזה לא ממש חוזים לטריידים. דווקא יוסטון יפתחו את הרגליים בשביל שחקן כמו איבאקה. השאלה מה יש להם לתת ששווה משהו?

          1. אני לא בטוח שאיבקה בלי המבטים הפנויים שקיבל בגלל ווסטברוק ודוראנט ששוה 15 נקודות בערב. כל הארסנל ההתקפי שלו זה זריקות שהוא פנוי שסלים מריבאונד התקפה.

  65. אני לא יודע מה ההתלהבות מביומבו שחקן מוגבל שנתן 2 משחקים טובים בפלייאוף בעיקר התלהבות וריבאונד.הוא שחקן מחליף קלאסי היה הווה ויהיה

    1. גבוה שהפוטנציאל שלו בגהנה גבוה(אבל בקשר ליציבות כשחקן חמישייה הוא חשוד מאוד לדעתי).

      בחיים לא הייתי מוותר על ויוצ'ביץ' בשבילו.

  66. טמטום מוחלט להביא את ביומבו כשיש לך את ויוצ'ביץ'(שיעבור בטרייד, הם כבר היו חמים מזמן על למצוא לו טרייד).

    אוף הייתי ממש רוצה את ויוצ'ביץ' אצלינו, מחזיק ממנו.

  67. יש תחושה שנגמר עידן הטנקינג?!
    ומעכשיו גם הנמושות- סקרמנטו, לייקרס, פילי,פיניקס ואפילו הניקס- יחזרו לשחק כדורסל….
    תהליך מעניין בהתחשב בכך שבסך הכל עברו שחקנים מקבוצה לקבוצה ואמנם קבוצות כמו מיאמי נחלשת והנטס נשאנו פחים, ועדיין יש תחושה שהעניין חוזר לליגה אחרי פלייאוף מהסרטים וסוף הטנקינג הבלתי נגמר במזרח

  68. לא מאמין….בוסטון הביאו לפגישה עם דוראנט את טום בריידי, מאט דיימון ועוד דמויות בעלות משמעות כדי לרתום את דוראנט לבחור בסלטיקס.

    בוסטון הולכים על מעבר – הם כנראה מנצלים את העובדה שהוא רמז שהוא אוהב את העיר וחושפים בפנוי את אחד מהיתרונות הכי גדולים של הקבוצה – שזאת עיר הספורט הגדולה במדינה

      1. אה, כמו הכדורים שמשחקים איתם בלייקרס?
        או שבעצם הם סתם לא פוגעים…?

        בריידי כוכב הפוטבול הגדול בהיסטוריית ה-NFL.
        פרשת ה-Deflategate לא תיקח ממנו את התואר הזה

  69. After agreeing to terms with power forward Ryan Anderson on Saturday, Rockets followed up with a meeting of shooting guard Eric Gordon. He averaged 15.2 points per game, shooting 41.8 percent from the floor with New Orleans last season. Gordon also shot 38.4 percent from three-point range.

  70. נראה לי שהלייקרס עשו את שלהם…עכשו שיחזיקו אצבעות שדוראנט חותם שנה באוקלהומה ומפסיד בפלייאוף. ווסטברוק ודוראנט פנויים להובלה.

  71. Dallas does not feel it's a must to fill the starting vacancy left by Chandler Parsons' departure with a veteran. Justin Anderson is a strong candidate to step into the role after a good finish to his rookie season. "That's a logical next step," a source said. "Internally, we're very comfortable with that." Anderson, the 21st overall pick in last year's draft, is an energy player who averaged 8.1 points, 6.4 rebounds and 1.3 blocks in eight late-season starts to help the Mavs clinch a playoff berth.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט