מוק דראפט-מקומות 1-14/יובל שחם

בעקבות מגוריי בארצות הברית במשך כל השנה האחרונה נחשפתי לכדורסל המכללות ולמדתי את הפרוספקטים המובילים, ולכן אני שמח להציג בפניכם את המוק דראפט שלי ושל אתר הופס לקראת הדראפט. הבחירה שלי נעשתה משיקולים שלי בלבד ועל סמך ההיכרות שלי עם שחקני הדראפט הקרוב מצפייה במשחקי הNCAA ודוחות סקאוטינג שונים. הרשימה שלפניכם מציגה את הבחירות שלי לסיבוב הראשון בדראפט הקרוב, ניתוח קצר של השחקנים והסטטיסטיקה שלהם מהעונה החולפת. ראוי לציין כי הסטטיסטיקות נלקחו מהאתר "דראפט אקספרס".

תהנו!

למקומות 15-30

*
בחירה 14: דמטריוס ג'קסון (פוינט גארד, נוטרדאם), שיקגו בולס

מספרים: 15.8 נקודות, 3.5 ריבאונדים ו-4.7 אסיסטים בממוצע למשחק.

ג'קסון שיחק בשלוש העונות האחרונות באוניברסיטת נוטרדאם והוא הוביל אותם להופעה נפלאה בטורניר המכללות כשהודחו בשלב 8 האחרונות. גילוי נאות – זהו השחקן האהוב עלי בדראפט.

נכחתי ברוב משחקי נוטרדאם בעונה החולפת(אני גר בעיר) ואי אפשר שלא להתרשם מג'קסון. הוא גארד די קטן מבחינת הגובה, אבל הוא מפצה על זה בכוח מתפרץ מטורף ויכולת אתלטית מדהימה. הקליעה שלו השתפרה בעונה האחרונה והוא מאוד זריז ויכול לייצר מצבים לעצמו עם השליטה המצוינת שלו בכדור.

ההגנה שלו הייתה גם היא נפלאה בעונה החולפת והוא מסוג הגארדים שמסוגלים לחטוף 3-4 פעמים במשחק כשהוא קורא את המשחק ואת התקפת היריבה ומצליח לחטוף כדורים בעזרת הידיים הזריזות שלו. הייתי מגדיר אותו כראסל ווסטברוק לעניים.

החיסרון הגדול של ג'קסון הוא הגודל שלו. הוא קטן יחסית(1'6) וזו הסיבה העיקרית שהוא נמצא אצל רוב הסקאוטים רק בעשיריה השניה של הדראפט הקרוב, אבל באופן אישי אני חושב שהכוח והאתלטיות שלו מפצים על זה בגדול.

עבור שיקאגו הוא יכול להתאים מאוד, במיוחד אם וכאשר יהיה טרייד על דריק רוז. ג'קסון יהיה גיבוי נפלא מהספסל לכל קבוצה כבר בעונה הבאה. לפי התקשורת המקומית הוא מאוד הרשים באימון שלו בשיקאגו רק לפני כמה ימים מה שעוד יותר מחזק לי את התחושה שיילכו עליו.

*
בחירה 13: דנזל ולנטיין (שוטינג גארד, מישיגן סטייט), פניקס סאנס

יש לו קליעה ומסירה, עכשיו צריך לשפר את ההגנה. ולנטיין.

מספרים: 19.2 נקודות, 7.5 ריבאונדים ו-7.8 אסיסטים בממוצע למשחק.

להערכתי הסאנס ייקחו את בנדר עם הבחירה הרביעית שלהם במהלך שהוא ללא ספק מוכוון יותר לעתיד, הפעם הסאנס יירצו עוד עומק לקו האחורי והם יירצו שחקן שיוכל להשפיע באופן מיידי.

דנזל ולנטיין היה אחד השחקנים הטובים ביותר בעונת המכללות האחרונה(יחד עם באדי הילד) וידוע כשחקן מאוד רב גוני. הוא הוביל את מישיגן סטייט לעונה רגילה נפלאה, אך הוא סיים את העונה בצורה חלשה יחד עם כל קבוצתו כשהודחו בשלב מוקדם מאוד מטורניר המכללות.

ולנטיין הוא בעל קליעה טובה ויכולת מסירה ברמה גבוהה מאוד (של פוינט גארד). בנוסף, הוא זריז וארוך יחסית לשחקן בעמדה 2, אבל למרות האורך שלו ולנטיין יהיה חייב לשפר את ההגנה שלו והיכולת ליצור לעצמו מצבי קליעה כדי להפוך לשחקן מוביל באן בי אי, אבל ללא ספק הוא אחד שמסוגל לתרום כרול פלייר בצורה מיידית במיוחד בקבוצה צעירה כמו פיניקס.

*
בחירה 12: תימוטי לואוו (סמול פורוורד, מגה לקס) יוטה ג'אז

מספרים: 14.5 נקודות, 4.6 ריבאונדים ו-2.8 אסיסטים בממוצע למשחק(ליגה סרבית ואדריאטית).

יש כמה שחקנים שאני לא מכיר מהצפייה בטלויזיה בדראפט הקרוב( בעיקר בינלאומיים) והוא אחד מהם. בהסתכלות שלי על הסקאוטינג והוידאו של השחקנים הבינלאומיים הוא הכי תפס לי את העין. לואוו הוא 3 קלאסי, קולע טוב, יכולת מסירה טובה, ארוך מאוד ואתלט, נוסף על כך, עם השקט שהיה לו שם בסרביה הוא יכול להיות הגניבה הגדולה של הדראפט השנה.

יש לו פוטנציאל מפחיד ברמת אן בי אי עם הגודל והאורך שלו ביחד עם היכולת שלו להכנס לצבע ולקלוע. הוא בעצמו אמר שהמודל שלו לחיקוי זה פול ג'ורג' והוא בהחלט שחקן בסגנון שלו. השאלה הגדולה מבחינתו תהיה ההתאמה והמעבר מהרמה הנמוכה שהוא שיחק בה באירופה לליגה הטובה בעולם.

*
בחירה 11: סקאל לאביסייר (פאוור פורוורד, קנטאקי), אורלנדו מג'יק

יתאים לאורלנדו. לאביסייר.

מספרים: 6.6 נקודות ו- 3.1 ריבאונדים בממוצע למשחק.

מסוג השחקנים שלמרות שהם לא מובילים מבחינת מספרים עבור הקבוצה שלהם אתה יודע שהם יוכלו להיות נפלאים באן בי אי.
אתלט מצוין עם התמצאות טובה מתחת לטבעת וגם קליעה לא רעה בכלל מחצי מרחק זה בהחלט משהו שאורלנדו יכולה להתלהב ממנו.
הוא נתן עונה לא רעה ודי יציבה בקנטאקי ויש לו יכולת להיות 4-5 טוב בעתיד באן בי אי.

בשביל להצליח הוא יהיה חייב לשפר את הפיזיות שלו ומעט את הקליעה. יש לו הרבה עבודה לפניו ומקום להתפתח והוא פוטנציאל מאוד טוב. אורלנדו בעיצומו של תהליך בנייה ולכן אני חושב שהוא יכול לעניין אותם מאוד ולהשתלב טוב בשיטה של פרנק ווגל.

*
בחירה 10: דומנטאס סאבוניס (פאוור פורוורד, גונזאגה), מילווקי באקס

מספרים: 17.5 נקודות ו-11.8 ריבאונדים בממוצע למשחק.

אחד השחקנים האהובים עליי בדראפט הקרוב ואחרי עונה נפלאה בגונזאגה, סאבוניס הצעיר מוכן ומזומן לאן בי אי. הבן של ארבידאס קורא מצוין את המגרש, חכם מאוד, אחלה ריבאונדר ולוחם אדיר. יש לו התמצאות מצוינת בצבע והוא היה מאוד דומיננטי במכללות בקליעה מתחת לסל והריבאונד.

הוא מזכיר לי את טריסטן תומפסון בתחרותיות שבו ובמלחמה על כל כדור, אבל כמו טריסטן הוא לא טוב בקליעה מחוץ לאיזור הצבע.
הוא אמנם עם יותר פוטנציאל בתחום הזה מאשר תומפסון, אבל הוא יהיה חייב לשפר את הקליעה שלו מבחוץ כדי להיות 4 יעיל באן בי איי (או 5 במקרים מסוימים). אחרי המעבר הרשמי של הגריק פריק לתפקיד הפוינט גארד, מילווקי יכולה להוסיף לעצמה עומק לקו הקדמי ופוטנציאל עתידי מצוין. יש לי תחושה שג'ייסון קיד יאהב אותו מאוד.

*
בחירה 9: ג'ייקוב פולטל (סנטר, יוטה), טורונטו

White Men Can Jump

מספרים: 17.3 נקודות ו-9.1 ריבאונדים בממוצע למשחק.

פולטל הוא סנטר נפלא שיוצא מאוניברסיטת יוטה והיתרון הגדול שלו שהוא יכול לשחק טוב בשני צידי המגרש – התקפה והגנה.
הוא מסיים נפלא וביחס לגובה שלו הוא מאוד זריז ונייד על המגרש, אבל הוא די חלש פיזית ובליגה סנטרים מסוימים עלולים לאכול אותו בלי מלח.

אני מאמין שעם התנאים והמאמנים באן בי אי הוא יגדל ויתפוס קצת נפח ובעתיד הוא יוכל להיות סנטר לגיטימי בליגה. הוא עוד לא בשל לגמרי אבל הכישרון ללא ספק שם ובגדול. עבור טורונטו ועבורו הרבה תלוי בחוזה החדש(אם וכאשר) של ביומבו, אבל גם במידה וביומבו יישאר פולטל יכול להוסיף עוד מימד ועומק לקו הקדמי של הראפטורס.

*
בחירה 8: מרקיז כריס (פאוור פורוורד, וושינגטון), סקרמנטו קינגס

מספרים: 13.8 נקודות, 5.4 ריבאונדים בממוצע למשחק.

אני מאמין שהקינגס שזקוקים לשחקן בעמדה מספר 4(כי אי אפשר לסמוך על קווינסי אייסי שיביא אותך לפלייאוף) יהיו מאושרים לראות את מרקיז כריס פנוי בזמן הבחירה שלהם.

אני בעצמי לא מבין איך אני שם אותו ב8. העשיריה הראשונה בדראפט הזה היא באמת מדהימה. כריס הוא ה-4 המודרני – חזק, אתלט ועם יד רכה מכל עמדה על המגרש. הוא באמת כישרון יוצא דופן והסיבה שלא שמעו או דיברו עליו יותר מדי עד לסוף העונה היא מכיוון שהוא שיחק באוניברסיטה עם קבוצה די בינונית (החמאתי להם).

הוא יכול לתת לסקרמנטו יופי של פיתרון לעמדה מספר 4 כיוון שיש לו יכולות ברורות של פאוור פורוורד אבל הוא גם יכול להיות סטרץ' מצוין. הוא עדיין צריך לשפר דברים, בעיקר את יכולת ההגנה שלו, אבל בהרכב ליד קאולי סטיין וכספי הוא יכול להיות מתאים בול.

*
בחירה 7: ג'יילן בראון (סמול פורוורד, קליפורניה), דנבר נאגטס

מספרים: 14.6 נקודות, 5.4 ריבאונדים ו-2 אסיסטים בממוצע למשחק.

ישלים טוב את מודיאיי, גלינארי, נורקיץ' וג'וקיץ'. בראון.

ג'יילן בראון הוא כישרון מטורף ובמידה ולא ייבחרו בו עד כה הנאגטס ישמחו לחטוף אותו. בראון היה הכוכב של אוניברסיטת קליפורניה וסיפק עונה מצוינת שהסתיימה במפח נפש גדול בהפסד הכואב להוואי בסיבוב הראשון של טורניר המכללות.

באותו משחק בו קליפורניה היו פייבוריטים ברורים בראון סיפק תצוגת שפל עם 4 נקודות והוביל את שתי הקבוצות באיבודים עם 7.
למרות זאת, לא שופטים אף אחד על משחק אחד ובראון הוא בהחלט כישרון מטורף שיכול להפוך לשחקן נפלא באן בי אי. ג'יילן הוא מפלצת אתלטית שיכולה לשחק בעמדות 2 ו-3 והוא רץ את המגרש כל כך מהר ומסיים כל כך חזק בצורה שמזכירה קצת את ראסל ווסטברוק (רק יותר גבוה). כמעט כל התקפה מתפרצת תסתיים בדאנק מפלצתי שלו.

אחרי הבחירה המצוינת במודאי בעונה שעברה דנבר יכולה לבחור עוד פרוספקט מצוין שייתן להם עוד ורסטיליות בהתקפה עם המימדים הפיזיים שלו וגם ישדרג אותם בהגנה בצורה משמעותית בעמדה מספר 3. למרות היכולות הפיזיות המרשימות שלו הוא יהיה חייב לשפר את הקליעה שלו כדי להפוך לכוכב בליגה – דבר שהוא בהחלט מסוגל לו.

*
בחירה 6: ג'מאל מורי (פוינט גארד, קנטקי), ניו אורלינס פליקינס

מספרים: 20 נקודות, 5.2 ריבאונדים ו-2.2 אסיסטים בממוצע למשחק

במידה ולא ייבחר גבוה יותר, הגארד המצוין של קנטאקי ייחטף על ידי הפליקנס.

למורי הייתה עונה מצוינת עם קנטאקי(שנגמרה באכזבה בטורניר במרץ). הוא יכול לשחק בעמדות 1 ו-2 ולהתאים לניו אורלינס בעיקר עם עוד מוביל כדור לידו ובעיקר ככוח אש מהקו האחורי. מורי הוא כישרון יוצא דופן והוא ללא ספק יכול להצליח במיוחד באן בי אי של היום.
הוא גארד אתלטי עם קליעה מצוינת (41 אחוז מהשלוש עם הרבה ניסיונות) ומפחיד לחשוב מה תעשה הקבוצה שתבחר אותו ותפתח אותו. זו יכולה להיות הגניבה הראשונה של הדראפט הזה.

עבור ניו אורלינס והקו האחורי המקרטע שלה הוא יכול להיות תוספת מצוינת והבטחה עתידית בעמדת הגארד.

*
בחירה 5: קריס דאן (פוינט גארד, פרובידנס), מינסוטה טימברוולבס

יכול להוביל קבוצה רחוק. דאן.

מספרים: 16.4 נקודות, 5.3 ריבאונדים ו- 6.2 אסיסטים בממוצע למשחק.

קודם כל ולפני הכל – הפוינט גארד הטוב ביותר בדראפט הנוכחי.

קריס דאן הוא שחקן עלית בשני צידי המגרש והוא ללא ספק פוטנציאל לסופרסטאר עתידי בליגה.
הוא הוביל את אוניברסיטת פרובידנס בעונה האחרונה להופעה מכובדת בטורניר המכללות(הודחו בסיבוב השני על ידי צפון קרוליינה החזקה) והתפוצץ במשחק ההפסד לצפון קרוליינה עם 29 נקודות. הוא ארוך יחסית גם לגארד באן בי אי, חזק, מצוין במגרש הפתוח ובעל יכולת קליעה מצוינת.

דאן סבל בשנים הראשונות באוניברסיטה מפציעות, אבל בשנתיים האחרונות מוכיח שהוא כישרון בלתי רגיל והוא צפוי להצליח מאוד בליגה.
עבור מינסוטה והבוס החדש תיבודו – הוא להיות התאמה מצוינת. לאחר הציטוטים האחרונים של ריקי רוביו על כך שהוא חושב על לעזוב את הקבוצה בשנה הבאה, הפוינט גארד המוכשר ביותר בדראפט הנוכחי הוא אופציה בהחלט ריאלית להוביל את הקבוצה אם וכאשר.

בחירה של תיבודו בדאן תבטיח לו יציבות בעמדת הפוינט (גם במידה ורוביו נפצע, דאן מביא איתו יכולות וסגנון די שונה) בהווה ובעיקר בעתיד. הפוטנציאל ההגנתי שלו גם כן יכול להדליק את תיבודו ולהתאים בצורה מצוינת לקבוצה הסופר מוכשרת שנבנת שם במיניאפוליס.

*
בחירה 4:דראגן בנדר (פאוור פורוורד, מכבי תל אביב), פניקס סאנס

מספרים: 4.5 נקודות, 2.6 ריבאונדים ו-0.7 אסיסטים בממוצע למשחק(ליגה, יורוליג, יורוקאפ).

אם אני הייתי הג'נרל מנג'ר של כל קבוצות הליגה בנדר לא היה נמצא כל כך גבוה ברשימה, אבל אני לא ויש אנשים שכנראה מבינים את האיכויות שלו טוב ממני.

אנחנו ראינו (ולא התרשמנו, או שלא היה לנו זמן להתרשם) את בנדר השנה ורבים שאלו – "איך לעזעזל מצפים שהוא יככב באן בי אי בעונה הבאה?". אז לאמריקאים כמו לאמריקאים יש זמן ובעיקר יש יכולת ומשאבים ליצור מהילד הקרואטי החביב חיית משחק.

על פניו לבנדר יש נתונים שמתאימים בול היום לליגה. רזה, גבוה, קליעה טובה, זז טוב על המגרש ונחשב לשחקן חכם. למרות שהוא קצת חלבי עבור האן בי אי, תסמכו על הקבוצה שתבחר אותו שישלחו אותו לאיזה חור נידח למשך כל הקיץ יחד עם שני מאמנים צמודים והופ – תוך שלושה חודשים הוא כבר ישתפר משמעותית, או שייתנו לו עוד עונה על הפרקט בתל אביב ליד ניקולה.

תוך 3-4 שנים? מי יודע מה ייצא ממנו. אולי אפילו תוך שנה. בקבוצה כמו פיניקס שבונה את עצמה לעתיד וכשאין לה מספר 4 דומיננטי מאז העזיבה של מוריס, בנדר יכול להתאים וליצור אפשרות לעתיד טוב מאוד לקו הקדמי של הקבוצה. בהתחשב בתדמית הכישרון העולה ולזמן שיש לפיניקס לבנות את עצמה אני מעריך שהם ייקחו אותו.

*
בחירה 3:באדי הילד (שוטינג גארד, אוקלהומה), בוסטון סלטיקס

אולי השחקן הכי מוכן לליגה שיבחר בלוטרי. הילד.

מספרים(כאמור, חיה רעה): 25 נקודות, 5.7 ריבאונדים ו-2 אסיסטים בממוצע למשחק.

אני מעריך שבוסטון שמים מאחוריהם את הבניה והעתיד ויתעסקו השנה יותר בהווה לכן אני מעריך שהבחירה הטובה ביותר עבורם תהיה באדי הילד. במידה ויחליט לעשות טרייד על הבחירה(יש דיבור רציני על זה) – באדי הילד יהיה קלף מצוין לשחק עליו). במידה ויחליטו להשאיר את הבחירה – ירוויחו שחקן מעולה שיכול לתרום להם כאן ועכשיו.

הילד היה ללא עוררין השחקן הטוב ביותר בעונה החולפת בליגת המכללות באמריקה. חיית משחק, קליעה נדירה, מוביל כדור ואתלט ענק. לא מזמן באימון של בבוסטון הוא קלע 85 שלשות מתוך 100 ניסיונות. אתם יכולים לחשב את האחוזים לבד.

בנוסף ליכולותיו המרשימות – הוא גם ווינר ענק. לא מעט ניצחונות של אוקלוהומה(האוניברסיטה, כן?) הגיעו בזכות סלי קלאץ' שלו.
באדי הילד לעומת רוב הכישרונות האחרים בדראפט הוא שחקן שכבר עכשיו בשל להיות רול פלייר לגיטימי לחלוטין בכל קבוצת אן בי אי.
הוא התפתח מאוד ב-4 שנותיו בקולג', אבל זה גם החיסרון שלו ומה שמעמיד אותו אצל פרשנים אחרים כבחירה נמוכה יותר.

הילד מגיע "מבוגר" באופן יחסי לדראפט הקרוב אחרי שסיים 4 שנות קולג' וזה כידוע דבר שמרחיק מעט קבוצות ממנו כשהן מעדיפות ללכת על ילדים צעירים יותר(הוא כבר בן 22 וחצי). במקרה של בוסטון, באדי הילד(לעומת בנדר למשל) יכול לעזור להם בזה הרגע ולהיות שחקן לגיטימי בחמישיה השניה של בוסטון ובעתיד אחד מכוכבי הקבוצה.

*
בחירה 2: בן סימונס (פאוור פורוורד, LSU), לוס אנג'לס לייקרס

מספרים: 19.2 נקודות, 11.9 ריבאונדים ו-4.8 אסיסטים בממוצע למשחק.

(כן, אינגרם ראשון)

הלייקרס ישמחו כמובן לקחת את אינגרם או סימונס, אבל אני חושב שבמידה ואכן פילדלפיה תבחר את אינגרם הלייקרס יהיו מאושרים לקבל את מי שנחשב לכישרון הגדול ביותר בדראפט הנוכחי.

הלייקרס יקבלו סופרסטאר בהתהוות שיחזיר את התשוקה וההתלהבות לקהל אחרי הפרישה של קובי. קיימות השוואות של סימונס ללא אחר מאשר לברון ג'יימס והוא בנוסף גם חתום אצל הסוכן של לברון – ריץ' פול. ההייפ סביב סימונס מסתדר יופי עם החיים בלוס אנג'לס ובמועדון כמו הלייקרס שמבחינת האישיות נראה שמתאים לו הרבה יותר מפילדלפיה.

מהבחינה המקצועית סימונס ישחק כנראה בעמדה 4, במיוחד באן בי אי של היום והוא שחקן מאוד ורסטילי, חכם וחזק. באמת פוטנציאל עצום וסוג של שחקן שיכול לעשות הכל מהכל. יהיה מאוד מעניין לראות אותו משחק בקו הקדמי של הלייקרס יחד עם ג'וליוס רנדל.

אני קצת חושש מההייפ סביב סימונס. ראיתי אותו משחק בקבוצה החלשה של LSU השנה והוא הרשים אותי אבל לא נפלתי מהכיסא. אני חושב שהעובדה שהוא שיחק בקבוצה כל כך גרועה פגעה בו מעט, יחד עם העובדה שהפך את עצמו כוכב על עוד לפני שעשה משהו ובמיוחד בזמן שאינגרם מתחנך ומשתפשף אצל קואץ' קיי בדיוק.

*
בחירה 1:ברנדון אינגרם (סמול פורוורד, דיוק), פילדלפיה 76'

מספרים: 17.3 נקודות, 6.8 ריבאונדים ו-2 אסיסטים בממוצע למשחק.

אינגרם הוא ללא ספק אחד משני הכישרונות הגדולים ביותר בדראפט הקרוב יחד עם בן סימונס.

אמנם סימונס נחשב על ידי רבים ככישרון הבולט, אבל אני חושב שפילדלפיה בהתאם לצרכים שלה ולניסיון העבר(הלא כל כך רחוק) תפתיע ותלך על אינגרם.

העובדה שסימונס לא רצה להגיע לאימונים בפילדלפיה לפני הדראפט גם מוסיפה לסיכויים של אינגרם(שהרשים באימונים שלו כמובן).
אני מאמין שטרנד הסמול בול שהליגה נמצאת בו יוביל את פילדלפיה לבחירה באינגרם שיכול להיות מספר 3 קטלני וקלאסי (קווין דוראנט סטייל). אחרי שנת השתפשפות אצל מייק ששבסקי בדיוק, אינגרם מגיע לאן בי אי עם המון שקט נפשי ורצון להוכיח את עצמו.

רוב ההייפ הוא סביב סימונס וההשוואות שלו ללברון, אבל אינגרם יכול לתת יותר יציבות לטעמי לפילדלפיה. בכללי, הוא נראה לי אדם חיובי יותר מסימונס ולא שחקן פחות טוב ממנו. מה גם שמצבת הגבוהים אמורה להיות מלאה בכישרונות (נואל, אוקאפור ובתקווה אמביד) אינגרם יכול לתת לפילדלפיה מענה טוב ומיידי לעמדה מספר 3. הוא אתלט עם קליעה טובה שיכול להפוך לסופרסטאר אמיתי בליגה הזאת במידה ויתחזק מעט פיזית.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 79 תגובות

  1. פילי לא מחפשת יציבות היא מחפשת סופרסטאר סטייל אייברסון ואפשר לקבוע זאת על פי הבחירות האחרונות שהם לקחו (כמו ג'אליל אוקאפור) ולכן הם לא יקחו את אינגראם.

    לכל אלה שזוכרים אותי מוואלה עברתי לפה כדי לשים אתכם בצד הנכון של קיר הבושה לאחר שלא היסתפקתם בלהחליף כינוי אלא גם עברתם אתר.

    ולסיום:
    לברון – 3
    דאנקן – 8 (הטוב בדורו)
    בראיינט – 12

    1. מסכים לגבי פילי. השאלה היא רק אם מאחורי הקלעים סימונס שולח מסרים לפילי שהוא לא מוכן לשחק אצלם. אבל אני מאמין שסימונס יבחר ראשון

      קיר בושה?

      מה זה המספרים האלה (כי זה לא אליפויות)?

    2. ״לכל אלה שזוכרים אותי מוואלה״. הו כן אדוני, ודאי, יש לנו את כל הפוסטרים שלך. תרצה אולי דרינק או שורה בזמן שמצחצחי הנעליים שלנו יעשו הכל כדי להנעים את זמנו של טוקבקיסט כלשהו?

    3. תקשיב איש מוזר שכמוך.אני מקןוה שלא באת להעכיר פה את האווירה כמו ב"וואלה" עם קיר הבושה הדמיוני שלך והדירוג האובססיבי היסטורי שלך של espn. האתר הזה בנוי על אנשים רצינים ומשקיענים.

        1. אני לא יודע מה קורה בתגובות של וואלה וגם לא אכפת לי, אבל אני יכול להבטיח לך שאם מישהו מהמגיבים ינסה להטריל הוא לא יוכל להמשיך עם זה אם הוא יקח את זה יותר מדי רחוק.

    4. אוי לא החולה נפש נפל עלינו…… רועי שים לב (לא בצחוק)
      פיני חפר ודפק לכמה אנשים את המוח,הוא באמת דפוק עם קבלות ,נזק מהלך,
      פיני סע מפה , אנשים לא רוצים את התגובות הדפוקות שלך,קח את הקיר שלך ודחוף אותו עמוק לטוסיק ועוף מפה !!!!!! יש מבין דביל?

  2. תודה רבה שוב על כל ההשקעה.

    יש לי הרבה ספקות לגבי אינגרם. הסיבה המרכזית היא ששנה אחרי שנה אנחנו מגלים שכיכוב בדיוק לא הוכך לכוכבות NBA.

    שחקנים שכיכבו בדיוק לא מצליחים להגיע לפוטנציאל שלהם ב-NBA. הם שחקני משנה נהדרים וקשוחים אבל למרות שבחירות 1-5 אמורות להניב כוכבים זה כמעט לא קורה בדיוק אצל ששבסקי.
    דווקא קיירי שבקושי שיחק 4 משחקים בדיוק בגלל פציעה כן הצליח. החריג? גרנט היל ששיחק 3 שנים בדיוק והצליח מאוד עד הפציעה. גם לאלטון ברנד היו שנים טובות אבל הוא לא הגיע למה שחשבו שיהיה.

    הנה כוכבי דיוק האחרונים שנבחרו במקומות 1-5 (הוצאתי שחקנים משנות ה-60):

    ברנדון אינגרם ?

    ג'ליל אוקפור (3) 2015 – אולי תצדיק את עצמה. אך חור בהגנה ולא נראה שיכול להוביל קבוצה

    ג'ברי פרקר (2) 2014 – היה אמור להיות כרמלו. אמנם נפצע אבל הוא במידה רבה דינוזאור בסגנון משחקו שמתמקד במיד ריינג' ואייסו.

    קיירי ארווינג (1) 2011 – לא באמת תוצר של ששבסקי. היה כוכב תיכונים ענק ולא הספיק לשחק כמעט בדיוק בגלל פציעה מסיימת עונה

    שלדון ווילאמס (5) 2006 – פלופ. פאוור פורווד ואחד האהובים של קוואץ' K.

    ג'יי ווילאמס (2) 2002 – נפצע קשה בתאונת דרכים ופרש. לעולם לא נדע למעט כמה ניצוצות בעונת הרוקי

    מייק דנליבי (3) 2002 – שחקן שיטה קלאסי של קאווץ K (כמו שיין באטייה) שנראה כמו כוכב מכללות גדול אבל שחקן רוטציה ב-NBA

    אלטון ברנד (1) 1999 – נכון שהייתה את השנה ההיא בקליפרס. אבל משחקן שנבחר ראשון מצפים שישנה את הפרנצ'ייס. אלטון ידע לשים מספרים אבל קבוצותיו אף פעם לא התרוממו. קשה לקרוא לו אכזבה. אבל הוא הצלחה גדולה בעיני

    גרנט היל (3) 1994 – עד שנפצע נראה כמו סופרסטאר והול אוף פיימר. עשה טרנספורמציה לשחקן משנה מוצלך.

    כריס ליינטנר(3) 1992 – כוכב על בדיוק שאף נבחר מעל שאק לשחק בדרים טים של 92 כיצוג המכללות. לייטנר לעומת מה שציפו היה נפל גדול. עונת הרוקי שלו הייתה סבירה אבל משם זה לא התרומם

    דני פרי (2) 1989 – כוכב מכללות ענק ושחקן משלים בינוני ב-NBA

    1. ליינטנר קיבל את העונש שלו מהמכללות כאשר מינסוטה בחרו בו, בתקופה ההיא אני לא בטוח ששחקנים הרבה יותר גדולים ממנו היו מצליחים להתפתח במינסוטה.
      הייתה לו שנה אחת טובה באטלנטה ואפילו הוא הצליח להגיע לאולסטאר.

    1. למה שפיניקס תחתים רכז בפרי אייג'נסי כשיש לה כבר שניים מוכחים בסגל?
      זה מקדונט-נו לא לכל דבר יש הגיון.

        1. עידו, אני לא אוהד שלהם כמוך אז אני לא זוכר את כל מפחי הנפש שלהם מהעבר ובדך כלל אני מתייחס לGMים כאנשים רציונלים שיודעים מה הם רוצים (רק בלייקרס הכלל הזה מתבטל מבחינתי).
          יובל, דווין בוקר שחקן שנה שנייה ולכן לא הייתי לוקח אף שוטינג גארד שיכול לעצור את ההתפתחות שלו או שולח אותו בטרייד. כמובן שברגע שאמרת שהוא יכול לשחק שלוש אז זה משנה את השיקול לגמרי כי טי ג'י וורן לא מתפתח ליותר מרול פלייר טוב בקצב ההתקדמות הנוכחי שלו.

  3. פילדפחיה רוצים את סימונס, סימונס לא מוכן לשמוע בכלל אליהם ורוצה לליקרס (דומה מאוד למקרה של סטפן קארי והניקס רק בבחירה ה7 ו8), פוטנציאל של מגה כוכב וכיול בקלות להיות אחד הגדולים (עבד קשה מאוד על הקליעה שלו לפי השמועות, אבל אני בספק אחרי המקרה של גורדון השנה) קבוצה שרוצה לבנות על כוכב לאליפות חייבת לבחור בו וממש לא אינגרם (במקרה הגרוע ביותר יהיה כמו למאר אודום).

  4. סימונס מס 1 שלי , הוא הוא הרבה יותר טוב מאחרים.
    הילד לא בוחר 3 . המגמה לבחור שחקן על סמך קליעה שלו מהשלוש תחלוף די מהר. במיוחד שהווריורס הפסידו לקבוצה ששיחקה כדורסל די שמרני 3 פעמים ברציפות. אישית אני מעדיף את גיילן בראון.
    בנדר (גם לדעת המחבר) , ליוואי, ולביסייר גם בדראפט חלש לא הייתי מבזבז עליהם בחירת לוטרי. לביסייר צריך קודם כל ללמוד את המשחק, תאביט הישאם בעל נתונים דומים נעלם מהשטח.
    ולנטיין יש לא בעיה קשה של תיק רפואי, פציעות וכו , סיכויים קלושים ללוטרי. שחקן טוב במכללות יש לי ספק לגבי יעילות שלו במקצוענים.
    גקסון 14? יש ויכוח אם יבחר בכלל בסיבוב הראשון. יש היום הרבה רכזים מחליפים בליגה עדיפים עליו. שרודר,צלמרס, נוריס קול ,פטי מילס ועוד
    לאן נעלמו ברייס גונסון, דיונטה ווסט, מלקי ריצרדסון.
    הכתבה מצויינת , אבל רוב הבחירות לא נראות לי.

  5. מאמין שבוסטון תמצא טרייד בסוף על בחירה 3 ,הדיבורים האחרונים הם על פילי שמחפשת עוד בחירה טופ5 בשביל לקחת את דאן ובצדק .
    כל הכבוד על ההשקעה לא מסכים לגבי הבחירה של פילי שזה יהיה בטוח סימונס וגם בנדר ירד חזק בבחירות ל6-8 .
    מבחינת ניו אורלנס אני מקווה שדאן איכשהו ישאר עד בחירה 6 שלנו או הילד, אם שתיהם כבר נבחרו הייתי שוקל טרייד על בחירה נמוכה יותר משהו בסגנון של בחירה 6 + אסיק תמורת מונרו ןבחירה 10 או בחירה 6 וגרו תמורת בחירה 8 וקולין סטיין או בחירה 6 תמורת בחירה 15 ו19 של דנבר + עוד שחקן ברטון/האריס ,בכל מקרה הייתי מחפש עוד בחירות דרפט תמורת הולדי אוואנס אסיק ודאמפפ
    לפי דעתי דרפט מאוד איכותי יותר משנה שעברה

      1. הייתי קצת עסוק ולא היה לי זמן יותר מדי להגיב פה אבל עכשיו חזרתי,
        כרגע אני מוכן לתת את כל הקבוצה חוץ מדיוויס כמובן תמוורת שחקן אחד רציני כמו שדאן נראה שהולך להיות משהו בין וול לוויד .
        הבעיה בפליקנס שפשוט כלום לא ברור
        דיוויס סנטר או פאור איפה גנטרי רוצה אותו ,מה צריכים לחפש בדרפט סנטר או פאור ליידו
        השיטת משחק של גנטרי לא מתאימה בכלל לסגל הקיים והחחתמה בקיץ שעבר של אסיק ממש לא ברורה, אוואנס נתן מספרים אבל עדיין לא מועיל אז למה להשאיר אם הוא לא מתאים לשיטה , צריך היה לעשות חשיבה מאוד מעמיקה בפרנצייז ולקבל החלטות מקווה שעשו תוכנית כי עד עכשיו זה ממש לא נראה

  6. קבל באהבה. חלק מהדברים לא ממש נכונים.
    הילד הוא הרבה יותר מקלעי 3. הוא חודר יוצא דופן ומגן בעל פוטנציאל. הוא גם ווינר ובעל מנוע עצבני. ואני לא חושב שניצחון של קליבלנד (מסל 3) תשנה את חשיבות הקליעה בליגה. כי אם לא קוראים לך לברון אתה לא זוכה בכלום ללא קליעה.

    לבסייר לא דומה בכלום להאשים תביט. האשים היה 2"7 ארוך שחסם זריקות. לבסייר הוא שחקן בגובה 10"6 עם קליעה נהדרת ואתלטיות. פוטנציאלית הוא סוג שלצמרקוס מוריס. אם הוא יתמלא ויתפתח יכול להיות פוטנציאל נחמד. שווה טופ 15 כהימור

  7. אחלה טור הכנה לדראפט בעיקר למישהו כמוני שפחות רואה כדורסל מכללות מעבר לימים ספציפיים בחודש מרץ….
    סאבוניס הצעיר לדעתי שוב מהמעט שראיתי חייב להיות בחירת עשירייה ראשונה ועם קצת עבודה עם אבא הוא גם בהחלט יוכל ויצטרך לשפר את הקליעה מחצי מרחק ומעלה כדי לא להיות טווינר בין עמדות 4 ל-5.
    אינגרם עדיף ללייקרס ע"פ סימונס אבל בהנחה שהם הולכים על סימונס הם צריכים לשים לב שהוא ורנדל לא הולכים לדרוך על הרגליים אחד של השני,
    אולי שווה לשחק סמול בול שכה אופנתי בליגה עם סימונס בארבע ורנדל בחמש (גם ככה מבחינתו הוא מרגיש הרבה יותר נוח באזורים הקרובים לסל ויש לו מאסה להתמודד עם רוב הסנטרים בליגה)
    איך קיבינימט בנדר מדורג כל כך גבוה? מה כל אנשי המקצוע בליגה רואים בו? התקפית אני עוד מבין שיש לו מה להציע אבל ההגנה שלו איומה ונוראה והוא מאוד לוקה בפיזיות שלו…

  8. זה דראפט עם כשרון אבל עם מעט מאד מניות בטוחות.

    בדראפט של שנה שעברה כמעט כל הבחירות בין 1-15 היו בינגו.
    השנה יש יתר סיכוי לבאסטים בלוטרי ודווקא להפתעות במעמקי הדראפט.
    דווקא בבן לאומיים יש יותר הפתעות- כמו הסיני והטורקי והאוסטרי.

    אני חושב שמי שיבחר באינגרם לפני סימונס הולך להתחרט הרבה שנים.

    סבוניס הצעיר, פולטל וגם ציאנו אונקו זה שחקני פנים שהייתי רוצה לסקרמנטו.
    בגזרת הגארדים הייתי רוצה קודם כל את כריס דאן ואחר כל מעדיף וויד בלדווין גם על גמאל מרי וגם על הילד.
    הילד יותר מידי מזכיר לי כוכבי קולג שהפכו לשחקנים משלימים בנב.

    דנזל וולנטין מזכיר לי ממש את גווריס ווסקז. גבוהה עם קליעה וראית משחק ובכל בלי הגנה לא הייתי ממקם אותו כל כך גבוהה.
    גם הגבוהה של קנטקי שהיה אמור להבחר ממש גבוה נראה לי כמו פרוייקט להמון שנים ולא היייתי בוחר בו.
    לגבי נדר אני ממש לא יודע. פהבארץ הוא א הוכיח כלום אבל רמת ההתלהבות ממנו כולל אצל מומחים שאני מחזיק מהם גורמת לי למחשבה שניה.

  9. פילדלפיה לוקחת את בן סימונס ראשון. זה כמעט חתום. דמטריוס ג'קסון יהיה גניבת הדראפט.
    תודה על ההשקעה ועל המוק דראפט החשוב לאלה הפחות מעורים.
    בספורטס אילוסטרייטד הופיע מאמר גדול (4 עמודים) על בנדר. כולם יודעים שהוא כמעט לא שיחק בארץ, אבל איש לא מתרגש מזה. מנבאים לו עתיד גדול. משהו בסדר גודל של פרוזינגאס

  10. תודה על המאמר!
    הלייקרס עשו שני אימונים לסדרי ואני מקווה שהם יבחרו אותו. סימונס הוא בימת שאלה אחד גדול ובאדי הוא סימן קריאה אחד ענק!

  11. לא נראה לי רציני לעשות "מוק דראפט" של אתר ולשים את ולנטיין 13 אחרי כל הפרסומים על בעיות הברכיים המאד משמעותיות שלו (כמו של ברנדון רוי) ובכלל לא להתייחס אליהן בסקירה.

    גם ממש לא מסכים לגבי הקינגס וכריס.
    לא רק שהם לא במיוחד צריכים שחקן בעמדה 4 (קולי סטיין), אלא שהם הקבוצה האחרונה שצריכה לקחת סיכון על שחקן עם אינטיליגנציית משחק בספק גדול.
    הם צריכים מנייה בטוחה, ואני מניח שאם היו יכולים, היו נותנים חצי קבוצה כדי לעלות ל 3 ולבחור את דאן.
    בכל מקרה, בדראפט (ובמיוחד בלוטרי) בוחרים את השחקן הכי טוב שנשאר על הלוח ולא לפי צרכים.

    כריס אמור להגיע לבוסטון או פניקס, אבל יש הרבה שמועות על טריידים אפשריים של הבחירה של בוסטון, או טרייד של פניקס כדי לפנות מקום לדאן אז קשה להעריך.

    פילדלפיה לא בעניין של יציבות.
    הם בעניין של השחקן עם הכי הרבה פוטמציאל להפוך לסופרסטאר (או בעצם היחיד מהדראפט הזה) וזה סימונס.

    גם הנסיון לטרייד של אחד הסנטרים שלהם מרמז שזה הכיוון.

    יש גם שמועות לאחרונה שהלייקרס מאד אוהבים את הילד, אבל לא יודע אם תצא מזה בחירה כי 2 זה פשוט גבוה מדי עבורו (פרספקטיבה – הילד יותר מבוגר מבראדלי ביל !).

    1. לא נראה לי רציני לכתוב שמוק דראפט הוא לא רציני כי אולי עשו טעות עם מספר 13.
      מחכה למוק שאתה מתכוון לפרסם באתר (לא בציניות).

    2. מצד אחד רשמת שהם לא ייקחו את כריס כי ככה וככה(ממתי סקרמנטו עושה את הדבר הנכון?) ואז רשמת שהם ייקחו את מי שהכי טוב על הלוח שזה כריס לפי המוק הזה.

  12. סטו גקסון על וייד באלדויין
    Yeah, I would agree with that. Wade is another guy who I think has performed well in the workouts … as a two-year player, again, what I do like about him is just his physical size for the position at the NBA level. I mean he's got an extremely long wingspan for a guy that is 6'3". Like Dunn a little bit, I think he's got a very good defensive presence on the floor, but the guy can really shoot and stroke the ball so I think he's an excellent prospect. I hear that during workouts he's performing very well and he is moving up the board.

    If you are the Kings, do you considering trading this pick?

    1. אני באמת חושב שזה הזמן עבור הקינגס להיפטר מקאזינס לבוסטון ולהשיג את דאן כחלק מהעסקה, אבל אין סיכוי שיטרידו אותו לפני שיראו מה קורה איתו תחת ג'ורגר.

  13. פילדפיה כבר ערכו פגישה עם סימונס והדיווחים מספררים שהם"התרשמו" ממנו ובנוסף לזאת היום היה לו אימון איתם.
    זה די סגור שהם בוחרים אותו.
    אני מאמין באינגראם הבעיה הכי גדולה שלו זה המשקל שלו במידה ויעלה במשקל הוא יהפוך לסטפרסטאר עתידי.

    1. בן סימונס, השילוב בין לארי בירד, מייקל ג'ורדן, לברון ג'יימס, ג'ו אינגלס וקארים עבדול ג'באר, הסכים להתאמן בשביל קבוצה כלשהי? סנסציה.

      (הביקורת לא על התגובה אלא על סימונס שסירב לעשות וורק אאוטס)

    2. אינגרהם יהיה שחקן מצויין. אולסטאר ואולי אפילו למעלה מזה.
      סופרסטאר ? לא בטוח שזה יכול לקרות, גם אם יעלה במשקל.
      היכולת האתלטית חסרה.

      עם או בלי קשר, שמועה אומרת שהילד עשה 40 אינצ' במדידת ניתור עם הלייקרס…

  14. לגבי סוגיית אינגרם – סימונס. כן, כנראה סימונס יהיה ראשון. אם אני פילי אני לא חושב פעמיים ובוחר באינגרם. אבל זו דעתי.

  15. זה ההבדל בין מוק דראפט לביג בורד.

    במוק דראפט אתה אמור לכתוב במי הקבוצות יבחרו בהתאם לשמועות, צרכים, ונטיות ארגוניות.

    ביג בורד = הדירוג של איכות השחקנים לפי דעתך האישית.

    1. אחרי שסימונס יבחר בבחירה ה1 (כמעט וודאות מוחלטת), השאלה עם כדאי לליקרס ללכת על הילד, האימון קליעות שלו שהם שחררו היה די טוב (בבוסטון באימון קליעות הוא קלע 85 מ100 מ3) או שכדאי לה ללכת על אינגרם (בגלל הפרש הגילים המשמעותי ביניהם)??

        1. מה שכן, הלייקרס נותנים משקל עצום – יותר מרוב הקבוצות – לאימונים האישיים של השחקנים (ככה נבחר ראסל על פני אוקפור למשל), אז אם הילד באמת הרשים – מי יודע.

  16. (ביג) דדי
    השמועות שרצות היום בלוס אנג׳לס הן שהלייקרס יציעו את דיאנג׳לו ראסל תמורת פיק טופ 5 וייבחרו במקומו את כריס דאן.
    מייק סנס טו יו?

    1. קשה לי להאמין.
      קודם כל זה בא מצ'אד פורד שהוא אדיוט די גדול ואין לו ממש מושג מה קורה עם הלייקרס. (האמת לאף אחד אין – אפילו לווג'רנובסקי הגדול).

      דבר שני, אם אני רוצה את דאן, אני רוצה אותו ליד ראסל ולא במקומו.
      אני חשבתי שהלייקרס יבחרו בו אם היו מקבלים את הבחירה השלישית…

      אפשר לטעון שדאן והילד זה שילוב מוצלח, אבל הלייקרס מחזיקים מראסל ולא רואה אותם מוותרים עליו בשביל הימור על רוקי, ומוותרים על אינגרם בשביל ליצור את הצירוף הזה שהוא כולו הימור על שני ילדים שלא שחקן משחק נבא אחד בחייהם, כשהלייקרס מקווים להתקדמות העונה.

      ב 30 משחקים שבהם ראסל שיחק יותר מ 30 דקות העונה –

      17/4/4 39% מהשלוש.

      והוא הגיע לליגה לא מוכן פיזית וסבל מכל פסטיבל קובי, ענייני ניק יאנג, וכו'.

      הילד תותח והוא בדרך לעונה ענקית.
      אני לא אומר untouchable, אבל מאד יפתיע אותי אם יעבירו אותו עבור בחירת דראפט. מאד.

      ואם דבר כזה קורה, זה חייב להיות חלק מתכנית יותר גדולה שיוצאת לפועל.

  17. מעולה יובל!
    לא מכיר בכלל שחקנים מהקולג' ותמיד כיף לקבל קצת יותר מושג.
    הדראפט הנוכחי נשמע לי חלש משמעותי מהדראפט האיכותי של שנה שעברה.

  18. סימונס הולך לפילידלפיה על פי השמועות.
    אני ממשיך לטחון על זה – הילד בחירה בטוחה בהרבה מאינגראם ויהיה שחקן משמעותי בעונה הראשונה. בנוסף ליד ראסל הוא יהיה נהדר!

    1. לגבי העונה הראשונה אני מסכים איתך הילד יתרון יותר….
      אבל הלייקרס לא ירוצו כנראה לאליפות שנה הבאה לכן כדי לקחת לפי הפוטנציאל

  19. https://www.instagram.com/p/BG7I-2yBYhv/
    למי שיש ספקות . סימונס חזק בבחירה של פילי.
    בדראפט הנוכחי יש הרבה סימני שאלה לגבי השחקנים שיבחרו בין 3 ל 15 לעומת הדראפט הקודם שהיה הרבה יותר עמוק ואיכותי.

    פילי בשיחות עם הפליקנס לגבי טרייד של אוקאפור תמורת חבילה הכוללת את בחירה 8

    1. אני לא מבין על מה מדברים. קולאנג'לו אמר בברור שהם בוחרים בסימונס. לא רשמית כי אסור לו, אבל מהמילים שלו זה היה ברור

  20. יובל תודה רבה.
    לצערי איני מכיר את השחקנים כך שאין לי מה להוסיף מעבר לכך ששמחתי מאד לראות את סאבוניס הקטן (יחסי כמובן ☺) ממשיך את דרך אביו שהיה אגדה גדולה בעיני .

  21. 1. סימונס הוא הכשרון הגדול בדראפט ולכן לוקחים שחקן עם הייפ כמו שלו ראשון. הבעיה הוא לא הרשים בטורניר המכללות ולמרות הפנטזיות על מיני לברון ג'יימס אני כרגע רואה אותו על הגבול של למאר אודום (בחיובי ללא הסמים) למייקל ביזלי (שחקן סופר מוכשר שלא מצא את מקומו).
    2. אינגרם זה חידה כי שחקנים מדיוק ידועים כ"בעייתיים בnba" אם כי הכשרון ההתקפי שם (אולי תואם ארווינג רק בSF).
    3. מי שיבחר בבאדי הילד ירוויח. שטויות על פוטנציאל לעתיד. הילד בן 23 ויש לו לפחות עשור בליגה, אם יוכיח את עצמו. גם קארי וגם לילארד היו 3-4 שנים בקולג' והפכו לסופר סטארים. הילד אולי לא יהיה כזה אבל הוא נראה הכי מוכן מהדראפט.
    4. בנדר צריך לתת חלק מחווה הרוקי שלו לפורזינגיס כי רק בגללו הוא יבחר גבוה. אני לא מבין את ההייפ אבל אשמח להתבדות

  22. אני חושב שההייפ על הילד מוגזם.
    יש לפחות חמישה שחקנים שהייתי בוחר לפניו. אחרי סימונס ואנגרם.
    ההייפ החרישי על וויד בלודויין מזכיר לי קצת את הההייפ והעליה במוקים של לילארד ב2012.
    שמבחירה 15-20 הוא הגיע לשש והיה צריך להבחר 2 בדראפט הזה.

    אני כמעט משוכנע שהוא הבחירה של הקינגס והם ממש במאמץ מנסים להחריש את ההתלהבות.

  23. זה מה שנאמר לי הרגע על ידי מישהו שיודע. באיזה שהוא מקום אני מקווה שמסתירים ממנו משהו או שיקרה שינוי עד לדראפט כי בא לי על הילד. אולי טרייד של רנדל עבורו.
    בכל אופן…

    It's going to be Ingram, long long shot chance for a team to come in with a workable trade offer

    Loved Hield, he doesn't miss but he's not happen barring something unexpected being offered to get another pick

להגיב על יוסי לבטל

סגירת תפריט