אנקדוטת יורו / מולי

אנקטודת יורו / מולי

YUROTABLE

מאוד כעסו על מישל פלאטיני על כך שהגדיל את מספר הנבחרות ביורו ל – 24.

אישית, הייתי בעד ועודני בעד אבל רציתי להביא עוד סיבה (שמשום מה שמתי אליה לב), שתבוא להמחיש מדוע לטעמי השיטה החדשה היא הצלחה:

שימו לב שאחרי שני משחקים ישנם ששה בתים בני ארבע קבוצות, אך חלוקת הניקוד הפנימי בין הבתים שונה לחלוטין:

בית א' –  4,4,1,0 – סה"כ  09 נקודות.

בית ב' –  4,3,3,1 – סה"כ  11 נקודות.

בית ג' –  4,4,3,0 – סה"כ 11  נקודות.

בית ד' –  6,4,1,0 – סה"כ 11  נקודות.

בית ה' –  6,3,1,1 – סה"כ 11 נקודות.

בית ו' –  4,2,2,1 – סה"כ 09 נקודות.

יודעים מה, כנראה שהחזקים לא כ"כ חזקים, החלשים לא כ"כ חלשים והבינוניים לא יודעים להחליט מה  הם…

בית א' צרפת 4
שוויץ 4
רומניה 1
אלבניה 0
בית ב' קבוצה נק
אנגליה 4
סלובקיה 3
ויילס 3
רוסיה 1
בית ג' קבוצה נק
גרמניה 4
פולין 4
צפון אירלנד 3
אוקראינה 0
בית ד' קבוצה נק
ספרד 6
קרואטיה 4
צ'כיה 1
טורקיה 0
בית ה' קבוצה נק
איטליה 6
בלגיה 3
שבדיה 1
אירלנד 1
בית ו' קבוצה נק
הונגריה 4
איסלנד 2
פורטוגל 2
אוסטריה 1

מולי

איש של מילים: כותב סדרתי, עורך, מתרגם ופילוסוף של ספורט. אפשר לראות חלק ממה שפרסמתי כולל קישורים ליומן הקורונה ורשימת פרסומים כמו "על ספורט ומהויותיו", "מסע בעקבות אוהדים", "ליקוטי ספורט" ו- "בלוז של תקוות ומורדות - סיפורי קבוצת הניו אורלינס פליקנס 2015-2017" ורבים אחרים... באתר: https://hamuli4u.wixsite.com/muli4u

לפוסט הזה יש 13 תגובות

  1. מסכים מאוד לגבי צמצום הפערים. ההשקעה בתשתית ובנוער של הנבחרות הקטנות יותר בשנים האחרונות מראה תוצאות. מעניין מאוד יהיה לראות אם נקבל איזו הפתעה באמת מטורפת כמו איסלנד בחצי או הונגריה שתנצח את ספרד.

  2. אני לא חושב שמדובר בשיטה מוצלחת. לדעתי שלב הראשון הוא בדיחה עצובה עד כה.
    נבחרות שהפסידו את שני המשחקים הראשונים שלהן (מתוך שלושה) נחשבות למועמדת לגיטימית לעלות לשלב הבא, הרמה עד כה לא משהו, ולא ברור מי הולכת לפגוש את מי בשלב הבא.

    דרך אגב, יש טעות בניקוד של בית א'.

  3. אני מקווה שכמו בפליאוף הנ.ב.א הטורניר יתחמם ויגיע לשיאים ככל שיתקרב לסיומו.
    בנוסף אני מקווה שבניגוד לנ.ב.א הסוף יהיה טוב.☺

  4. מסכים עם כל המבקרים. שלב הבתים ביורו תיכף ננעל, ולא היה משחק אחד שהותיר רושם מיוחד, זאת בניגוד לטורנירים אחרים בשלב הזה. החזקים לא חזקים בעיקר בגלל העונה המתישה שעברו, ולא בגלל איזשהו יישור קו מצד החלשים. הכי גרוע זו שיטת העלייה ההזוייה: נבחרות עולות על סמך מאזן מול נבחרות אחרות שאיתן לא שיחקו, וסדר המשחקים בשלב הנוק אאוט לא ידוע עד הרגע האחרון.

    1. פאקו מסכים לחלוטין זה השיטה הזו שוחקה בעבר במונדיאלים 86-94 .

      ב86 הבלגים סיימו במקום השלישי בבית שלהם לאחר מכסיקו ופארגוואי ולפני עיראק…ואז ניצחו את ברה"מ הגדולה 4-3 במשחק לאגדות וברבע הגמר את ספרד בדו קרב מהנקודה הלבנה לאחר 0-0 ב 120 דקות.
      עד שבא דייגו ובצמד מדהים הדיח אותם בחצי (2-0 ) הבלגים עוד קיימו את משחק 3-4 שם נוצחו 4-2 ע"י צרפת ופלאטיני ואמרו שלום.

      ב90 אלופת העולם הקודמת סיימה רק שלישית בבית המוקדם אחרי שנוצחה ע"י קמרון במשחק הפתיחה (1-0 ) וסיימה בתיקו עם רומניה ..הארגנטינים הקדימו רק את הרוסים וסיימו במקום השלישי …אבל אז 0-1 על ברזיל וניצחונות פנדלים על יוגוסלביה ואיטליה העלו אותה עד לגמר ולשברון לב מהפנדל שלא היה ולא נברא שסחט פלר אותו כבש ברמה.

      ב 94 קרתה דרמה יוצאת דופן שכל קבוצות הבית סיימו עם 4 נקודות ו+0 אך מקסיקו סיימה ראשונה בגלל יתרון של שער בשערי החוץ והנורווגים סיימו אחרונים.
      האירים שניצחו את האיטלקים סיימו במקום השני וככה איטליה קרטעה ממקום 3…עד לגמר לאחר ניצחון בשמינית על נגריה (שער שוויון של באג'יו בדקה ה 90 ) ואז ספרד 1-2 (אנריקה שיחק בספרד) ובחצי על בולגריה 1-2 מעוד צמד של באג'יו …גם אז זה נגמר בשברון לב בפנדלים הפעם מדו קרב מהנקודה מול ברזיל לאחר 0-0 ב 120 דקות המחמיץ היה …באג'יו .

  5. מה שלי נראה שונה בכדורגל של היום נגד הכדורגל של פעם זה חוסר האירועים לפני השערים. יותר מדי דקות מתות של אחזקת כדור במרכז המגרש כשכלום לא קורה. בקופה אמריקה יש קצת יותר אקשיון.

  6. אתה לא מצפה שניקח את סכום הנקודות ברצינות. הסיבה שיש תחרותיות מסוימת זה בגלל שאף נבחרת לא יכולה לדעת בוודאות את מי היא מקבלת בשלב הבא בגלל שיטה קלוקלת של 24 נבחרות שקשה להפוך אותן ל16 ובגלל שאפשר להקריב משחקים כי תמיד יש איפה לתקן.
    וחוץ מזה, בחייאת מולי מה הקטע הם הסכום נקודות?! אם שתי קבוצות עושות תיקו או אחת מנצחת זה הבדל של נקודה. בשני מחזורים זה גג הבדל של 4 נק. זה לא אומר שום דבר ולא מוכיח כלום

כתיבת תגובה

סגירת תפריט