סיפורי ניו אורלינס

לוגו של ניו אורלינס פליקנס

נו, אז כיאה ל"הוא אשר על הפליקנס" באתר, החלטתי כבר לפני כמה שבועות שכל אימת שיקרה בקבוצה משהו מהותי, אשתף אתכם בו.

אז למרבה הצער ברייס דז'אן ג'ונס מצא את מותו בנסיבות מוטרפות עד כדי גיחוך.  והפליקנס פרסמו בקישור כאן  היילייטים מהקריירה שלו במדי הפליקנס.

זה לא סוד כאן באתר כאן שאני חיבבתי את משחקו של דז'אן ג'ונס מהשנייה הראשונה שראיתי אותו.  אני יכול לומר לכם שהוא היה חלק מחילופי הגבריי שהפליקנס תכננו לעשות בשנה הבאה, ואין לי מושג עד כמה אובדן החתיכה הזו בפאזל תשנה את כל הסגל של השנה הבאה.

אבל אתמול הצטרף לדל קמפס, המנכ"ל,  עוד מישהו שיעזור לו להחליט כיצד יורכב הפאזל:

דני פרי (Ferry), יליד 1966,  נשכר כיועץ מיוחד לניו אורלינס פליקנס. פרי שימש בעשור האחרון כנשיא לעניני כדורסל ומנכ"ל של, אטלנטה הוקס בשנים 2012-15. כסגן נשיא לעניני כדורסל בסן אנטוניו בשנים 2010-12 וכמנכ"ל קליבלנד בשנים 2005-10
פרי שיחק באוניברסיטת דיוק ונבחר כבחירה שניה ע"י הקליפרס בדראפט 1989. הוא סירב לשחק בשורותיהם ולכן שיחק עונה באיטליה במדי איל מסז'ירו (היום וירטוס רומא). שנה אחרי הצטרף כפורוורד לבקליבלנד בשורותיה שיחק משך עשור, ואחר שיחק שלוש שנים בסן אנטוניו ואף זכה עימה באליפות האן.בי.איי. בשנת 2003.

הקריירה של פרי כמנהל רצופה הצלחות וכשלונות, ואני סקרן מה דעתכם על ההחתמה הזו.

 

 

 

מולי

איש של מילים: כותב סדרתי, עורך, מתרגם ופילוסוף של ספורט. אפשר לראות חלק ממה שפרסמתי כולל קישורים ליומן הקורונה ורשימת פרסומים כמו "על ספורט ומהויותיו", "מסע בעקבות אוהדים", "ליקוטי ספורט" ו- "בלוז של תקוות ומורדות - סיפורי קבוצת הניו אורלינס פליקנס 2015-2017" ורבים אחרים... באתר: https://hamuli4u.wixsite.com/muli4u

לפוסט הזה יש 20 תגובות

  1. על דז'אן ג'ונס דיברנו (למרות שלדעתי לא היה לו חלק גדול ברוטציה הבאה של ניו אורלינס בכל מקרה), אגיד את דעתי בקשר לפרי:

    למרות שהוא גזען ("לואל דנג לא מושלם, נשארה בו קצת אפריקאיות"), אי אפשר להגיד שהוא לא יודע לבנות קבוצות סביב כוכבים. הוא בנה סגל לא רע סביב לברון בקליבלנד והניח את היסודות, יחד עם בודנהולצר, לקבוצה החזקה באטלנטה.

    הוא איש מקצוע טוב שיודע לעבוד עם דמפס, אבל חתיכת טיפוס. יהיה מעניין לראות איך הוא יעשה את ניו אורלינס גדולה (שוב?), אני חושב שהוא האיש שיכול לעשות זאת.

    1. לא יודע לגבי גזען. אולי פליטת פה לא במקום (לא שזה עושה את זה יותר טוב). כל דבר יהיה יותר טוב מדל דמפס ופרי בוודאי מנוסה ומוכשר (והיה שחקן די פתטי). חבל שהם לא העיפו את דמפס אבל גם חיזוק זה בסדר

    2. האם הוא היה גזען גם לו אמר זאת על דרא"פ לבן?

      אולי אתה בעצם גזען, כי מייד שייכת את האמירה לצבע העור ולא לגיאוגרפיה?

      1. גם אם הוא היה אומר את זה על דרום אפריקאי לבן זה היה גזעני. לפסול אדם בגלל המוצא שלו זה אסור, בלי קשר לצבע העור. ואין בתגובה שלי שום התייחסות לצבע העור של דנג, גם אם הוא היה אומר שאנדרו בוגוט יותר מדי אוסטרלי זה היה פסול.

  2. לדעתי שווה לדבר גם על הדראפט של ניו אורלינס, שמחזיקים בבחירה השישית (לצד 2 בחירות באמצע הסיבוב השני).

    הם יכולים לבחור את בנדר ומאוד מעוניינים בו כשחקן שישלים את אנטוני דיוויס במקום ראיין אנדרסון, אבל יהיה מאוד מפתיע אם הוא יפול מחוץ לבחירות 3-5 (בוסטון, פניקס ומינסוטה זימנו אותו ל-workouts).

    לדעתי גם באדי הילד יפול באזור הזה (מתאים לבוסטון), וזה משאיר אותנו עם שלוש אפשרויות ריאליות-קריס דן, ג'מאל מאריי וג'יילן בראון.

    מאריי הוא אופציה לא רעה בכלל, סקורר ואתלט נפלא שיכול לפתוח כשוטינג גארד ליד דיוויס במקום אריק גורדון וישלים די טוב את ג'רו הולידיי שנתן עונת קאמבק (16.8 נק' ו-6 אס' למשחק). אבל בגלל שלדעתי הוא יהיה בחירת טופ חמש, זה משאיר אותנו עם דן ובראון.

    מבחינת הסגל הקיים של ניו אורלינס בראון הוא האופציה העדיפה. שוטינג גארד שיוכל לשחק גם כסמול פורוורד וליצור כנפיים נפלאות עם טירייק אוואנס. בראון הוא קלע מצויין, יש לו נתונים פיזיים מעולים והגנה נהדרת, והוא נראה כמי שתפור על ניו אורלינס. במקומם הייתי לוקח אותו.

    אפשרות אחרת היא קריס דן, אבל היא תחייב, ככל הנראה, ויתור על הולידיי בטרייד. דן הוא רכז עם יכולת חדירה נדירה, פליימייקינג וחטיפות טובות, אבל הוא צריך את הכדור אצלו ומאוד חשוף לפציעות (כבר סימן לאזהרה עם הצוות הרפואי של הפליקינס). יכול להיות שהוא ילך לשם, אבל לדעתי יותר סביר שנראה אותו מגיע לסקרמנטו בבחירה השמינית.

    1. רועי, איך אתה מוצא זמן גם לבגרות, גם לצפייה בפלייאוף, גם לכתיבת טורים וגם לרכישת כל הידע שלך על הליגה ועל הדראפט?
      למי שתהה – כן, יש צליל קנאה בדברי…

      1. תודה על המחמאות, במקרה השבוע לא היה לי כלום (מלבד מתכונת בהיסטוריה) ויש לי כמה ימים שקט עד הבגרות הבאה, אז אני מנצל את זה בשביל לכתוב.

        חוץ מזה הכתיבת טורים ורכישת ידע על הליגה והדראפט זה תחביב לא פחות מכל דבר אחר 🙂

  3. מולי כבר התחילה עונת המלפפונים?
    לי דני פרי זכור כשחקן לא רע בכלל. כנראה שהוא יהיה מנג'ר טוב עם או בלי אמירה גזענית

  4. "שירות"-הביטחון-הכללי טובח באזרחים שעל ביטחונם הוא אמון כי האופוריה שנובעת משיכרון הכח של בכירי הארגון מתחילה להתפוגג

  5. הדרפט הקרןב בהחלט יכול להיות נקודת קפיצה טובה לקבוצה עם הבחירה ה6 שיש הרבה פרוספקטים מעניינים , לפי דעתי הדרפט השנה יהיה אפילו טוב מזה של שנה שעברה .
    לגבי דבריו של רועי אני דיי לא מסכים איתו , נכון לעכשיו עם הסגל הקיים העמדות שהכי צריך לחזק זה 2, 3 שיש בהם את הילד מארי ובראון , למרות זאת מבחינת כשרון השחקן האיכותי ביותר שאמור להיות הוא דווקא דן רק בסגנון גון וול שיכול להתאים מאוד לקבוצה ואז כנראה יוותרו על הולדי שלפי דעתי הייתי שולח לפילי בחזרה תמורת נואל שפילי גם ככה מחפשת רכז טוב לעןנה הקרובה והולדי בטוח טוב יותר מטיג אופצייה נוספת לשלוח את הולדי תמורת בחירת דרפט 10-12 כל הקבוצות בבחירות האלה מחפשות רכז עם נסיון שיחזק אותן , לגבי בראון יש לגביו המון ספקות וכרגע הוא מאוד בוסרי וחסר לו המון כדורסל יש מצב שיפול אפילו עד בחירה 10 , אופצייה נוספת שעלתה היא מרקיס כריס שאפילו דובר שיבחר על ידי בוסטון בבחירה 3 ,אני מקווה שיקחו את דן למרות שאני הייתי לוקח בחשבון בניה של סגל לפי פרי איגנט ובניה של הקבוצה , שולחים את הולדי תמורת נואל בוחרים מארי / הילד מחתימים את בנזמורה או באטום ובתור רכז את רונדו יכולה להיות קבוצה מאוד מעניינת

  6. זכור לי בזכות טרייד פנטסטי שבמסגרתו קליבלנד שלחו את רון הרפר
    כדי לקבל אותו .
    רון הרפר ( כמה שנים לאחר מכן )
    3 אליפויות בשיקגו 96-98
    2 אליפויות בלייקרס 00-01
    אחד השחקנים הפחות מוערכים בתולדות הכדורסל
    ויתר לחלוטין על סטטיסטיקה אישית כדי לזכות בתארים .
    מן הסתם אחד השחקנים החביבים עלי .

  7. יועץ מיוחד זה שלב ראשון במהלך ההחלפה של דאמפ?
    דני פרי הוא אכן שדרוג גדול לפליקנס.
    בדראפט בבחירה השישית הם יקחו מה שנשאר מבנדר. דאן מארי והילד . בראון רחוק היום מרחק רב מלהיות שחקן הוא אתלט אדיר עם קליעה מאוד בעייתית. ראיתי אותו בטורניר האחרון והוא נתן ה ופעה די מביכה, הוא הימור גדול.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט