קאבס מול גולדן סטייט – 1 על 1/ מומי VS מנחם לס

מומי קיבל טלפון מהדוקטור , מומי יש שמועות שהחזרת ציוד ? לאן נעלמת ? זה בגלל השרת שנפל ? הגמר הגדול בפתח והדוק רצה לעשות אחד על אחד עם גדול יפה ההבנה באתר ! מומי

וואלק איפה יא דוקטור , מומי חזר מחופשה בתאילנד עשה פינוק לחציל. חזר מהקוקוס של קופיפי לקוסקוס של סילבי
מומי עשה מה שנקרא ריפרוש ,החציל עבר רענון וטיגון עמוק בשמש של קופנגן , סילבי רצתה להפתיע את מומי הגיעה לקופנהגן בדנמרק וואלה מזל שהיא לא מל"ו גאונים.
השרת נפל ? איזה שרת ? רחמים מבית ספר מיקצועי אורט גאולה ? נשלח לו מישהו שירים אותו
יש שמועות שמומי גמר עם הופס !
מי אמר לך את הקשקושים האלו ? אם בי גיי ? שיחזור לחברים החננות שלו מבית אריאלה וילך להקרנה חגיגית של בתול בן 40 (גרסת הבמאי) בסינמה סיטי בראשון.
מומי כאן ומוכן לאחד על אחד עם הדוקטור אני טיים , אני מלרבורו

מומי היה מנותק מהאתר אבל שעשה פוט + חציל מסאז הקפיד לראות את כל המשחקים בלי יוצא מן הדופן

מומי בתור יפה הבנה ישמח לתת אחד על אחד עם הדוק התמים שמאמין שקליבלנד יקחו טבעת , מומי מאמין שהם יגיעו אל פי הטבעת ולא ישתו מן הבאר
גמר NBA בלי מומי זה כמו תוכנית בוקר ברדיו בלי חובב של חציל במיונז שימרח באגטים באולפן.
********************
*
מומי חבר שלי כמה אני שמח שחזרת. חשבתי שאיבדתי אותך . אתה מדבר אתי על תאילנד? זה לא פייר. הייתי בקונסוליה ואמרו לי שמעל גיל 70 לא עושים בתאילנד רחיצה באמבטיה ומסאג' כי היו כמה מקרי התקפי לב ותביעות משפטיות שלא נדע. אז בזמן שאתה בתאילנד אני כאן בגרינוויל עם החברים הרדניקים שלי (אחד כתוב לו על הפיק-אפ טראק "רדנק יאנקי מוורמונט").
הייתי היום ב-ימק"א עם כמה חברים רדניקים שלי ואחד, – קוראים לו "ג'אנק-יארד" אמר לכולם שבלילה הוא מתכונן לעשות  סקס סטייל כלבים כדי שיוכל באותו זמן לחזות במשחק המערב ולראות מי היריבה של קליבלנד 
רדנק אחד, קוראים לו "דונלד טראפ" בא לימק"א כולו מקרין אושר רוקד משמחה וסיפר לכולם שהוא זכה שלשום בלוטרי חדש שהמציאו בדרום קרולינה – לוטרי שהוא זכה בו ובני בניו יזכו בו! כולם יהיו עשירים. "תאר לך" הוא אמר לי, "3 מיליון דולאר, 3 מיליון דולאר!!! 3 דולאר לשנה, למיליון שנים, ולכבוז זה אני מזמין 17 חברים איתו לקולנוע הערב!". שאלתי אותו למה הוא צריך 17 והוא אמר לי שאיתו זה 18 והולכים לסרט שאין כניסה למתחת מ-18
 אני לא איכפת לי מי ינצח כי הדבר היחיד שאיכפת לי זה שהמזרח ינקנק את המערב!
************************
*

דוקטור מי זאת השקרנית הפמינסיטית שאמרה לך שאין כניסה מגיל 70 ???

אפשר לארגן מסאז פול בודי ב 4 דדיים שיסדר לך פיקס את עונת המלפפונים
יא דוקטור התחלת להסתובב עם רד-נקים נהיית נטול החלטה קומפלט ,אלה הולכים לקלפי עם שוטגאן במקום להצביע מחסלים 6-7 רפובליקנים ואחר כך מתבאסים ששיש להם נשיא שוקולד , מומי מת עליו בגלל שהוא מבין הופס רק מה אין לו שכל הוא אוהד של הצ׳יקגו בולס
בוא נתחיל את הואן און ואן מהיי פייב און היי פייב
וואלק איך קליבלנד רשעי עולם , עוכרי ישראל , שונאי אדם תנצח את הגולדן בויס ???
מומי יתחיל הדו קרב מניתוח החמישיות
סטפן חיים של סוניה קארי מול קיירי ( שלא בא בלילה ) אירווינג
זה כמו להשוות מייבאך ליונדאי איי איכס 35
אפשר לדלג על המאץ אפ , קארי היה פצוע קשה אבל לפי גיים 7 הוא חוזר לעצמו כמו מלך עם משחק למוזאיון , מומי שם לב שחוץ מהשלשות הוא נהיה חודר ברמה גבוהה שלא הייתה מביישת וירוס מאלוור שמופיע לך על המחשב כסוזי 28 , גבעתיים. ומרוקן לך החשבונות בזמן שאתה עובר בבית מרקחת.
קיירי על הכיפאק מול טרנטה ראפטורס מול הלוחמים ומול קארי – נוק אאוט ל MVP
JR סמית מול תת-מקליי ( הקרדיט לגלירי ) תומפסון
סמית הוא פסיכי ברמות , תומפסון כבר עם 77 שלשות בפלייאוף נתן קפיצת מדרגה , הוא ענק !!! ענק !!
הפיור שוטר מס 1 בליגה ובדרך להיות אול טיים פיגורה
11 שלשות בגיים 6 שם אותו בליגה אחרת
זה נוק אאוט נוסף ללוחמים
לפלופ קינג ג׳ייימס הראשון – האריסון בארנס
זה נוק אאוט ביג טיים לטובת קליבלנד
למרות שעם הפרצוף של לברון זה ישמע לא אמין , אבל הוא נראה ממש טוב בפלייאוף הזה ונראה ממש טוב בשנה שעברה מול בארנס ששיחק כמו האריסון פורד
קווין אהבה – גרין
הענק הירוק מול הדוגמן
לאב נראה חזק במזרח , גרין ינשנש אותו כמו שכלב ים מנשנש דגים בפיר 39
גרין חזק יותר ,נחוש יותר ולאב לא יכול לעצור אותו בשום פנים
ניצחון לגודלן סטייט
אנדרו בוגוט – טומפסון
טוב לאודי TT אין סיכוי מול משאית אוסטרלית
טי טי אקטיבי ( זכותו , בעולם פתוח במאה ה 21 מומי עם ראש פתוח לכולם ) אבל בוגוט פסיבי עם יכולות חזקות
אם גולדן סטייט ספינה , בוגוט הוא העוגן שלה
ניצחון קטן ללוחמים
עכשיו בוא נראה את הדוק מדבר דוגרי
חייבים להתפנק לפני הפיינל

 

************************

*

מומי, אתה צוחק יותר מדי על הרדניקים. אתה יודע שהיום בימק"א כשלחצתי פלדה עם כמה מהם, אחד בשם רודני "SWEET JESUS" בוסקניג אמר לי שבעולם יש יותר טוסיקים של פרות מפרות, והוא הוכיח לי. ואתה מדבר על רדניקים שמחסלים רפובליקנים? מומי, אתה יכול לספר לכל החברים שלך נהגי הטכסי שמאז לינדון ג'ונסון זרק עליהם את חוקי ה-CIVIL RIGHTS ואינטגריישיון של בתי הספר, אין רדנק דמוקרטי אחד בדרום. למעשה אין לבן אחד דמוקרטי בדרום. הם כולם  GRAN OLD PARTY.

בילי ג'ו וג'ימי ג'ו חברים של הדוק מגרינוויל בפנאל לפני המשחק

אני רציתי ללכת אולי דמוקרט אבל הרדניקים סיפרו לי שיש להם קופי של כל האימיילים של הילרי קלינטון. אתה יודע מה היה בהם, האלה שה-FBI לא רוצה בינתיים לגלות? סקס אינטרנט יעני עם… עם…עם…ילד בן שתים עשרה. 12 מומי. אתה יכול להאמין? אז איך אצביע דמוקרט?

טוב, צריך לדבר הוקס. איך הקאבס ינצחו את הווריורס שאלת? אני יודע מומי שאתה לא קורא את ה-WALL STREET JOURNAL או ניו יורק טיימס, או ספורטס אילוסטרייטד, אז אני צריך לספר לך מילה במילה מה כתבו היום ב-SI:

!CAVS WILL WIN BECAUSE OF CAMARADERIE

קמרדרי היא מילה לפרופסורים. אז בוא אסביר לך איך אמרו לנו המומחים של SI שזה מומחים ממש, לא איזה חנטרישים מידיעות או מוואלה. הם אמרו שאצל הקאבס התפתחה כימייה קבוצתית שלא היתה כבר הרבה זמן באף קבוצה. קשה לי להסביר לך מומי מה זה 'כימייה קבוצתית' כי קודם אני צריך להסביר לך מה זה כימייה. אז בוא אגיד זאת במילים פשוטות:

היית פעם בקיבוץ? אני לא מדבר על שכונות הנופש והיקרה שכולם הפכו להיות, אלא קיבוץ אמיתי כמו שער-העמקים או משמר העמק או בית אלפא, קיבוץ ארצי בנאדם. אנחנו השומר הצעיר!!! מאיר יערי  ויעקב חזן. 'על המשמר'. גבעת חביבה. אתה מבין? אחד בשביל אחד ואחד עבור כולם, והכי חשוב  כולם עבור אחד.  אתה יודע, "הנה מה טוב ומה נעים, שבת אחים גם יחד!".

זה מה שקרה לקאבס. הפכו לחברים בלב ונפש. ראית את ההיי פייבס שלהם לפני המשחק? מה הווריורס מבינים בכלל על CAMARADERIE? . הקאס לפי SI הפכה ליחידה החברתית מס' 1 בספורט. רציתי רק שתדע זאת.

אתה רוצה אחד על אחד? אוקיי. אני מודה שלא היה קלעי שלשות כמו קרי. בסדר. אבל קיירי – שכל נטולי ורפי ההבנה באתר מאמינים שהוא לא מגן, יצמצם את קרי למקסימום 4 שלשות. מצד שני עד שקרי עובר חצי מרש בריצה, קיירי עובד שלושה מגרשים. קיירי יותר צעיר, יותר אתלטי, ויש לו גאווה עצמית לא פחותה מאשר ל-BLUE EYES. אני נותן כאן יתרון קטן ל'עיניים פקוחות', אבל לא אתפלא אם קיירי לא יגרום לקרי התפלל לג"זוס קרייס שלו שבבקשה ייתן לו עוד שני 'יודים' ("יי"). נותן לך יתרון. אני 2- כאן.

מספר 2. אני מודה שיש לך קנון שם, קליי ת'ומפסון. אבל  ג'יי אר לא פוחד מעשרה קובי'ים, אז יפחד מת'ומפסון? כשהוא ב-GROOVE הוא לא נופל מקליי. כשהוא בגרוב הוא עושה דברים שאפילו הוא לא יודע שהוא יודע. אבל אתן לך יתרון קטן גם כאן.אני 1- כאן.

על מספר 3, המלך, נגד הריסון ברנס חבל לבזבז מילים. פורשה נגד סוברו.  זה המצ'אפ שינצח לקאבס את הסידרה. דה טופ אינצ'לדה נגד איזה טאקו בדולאר.  אני 6+ אם לא 7+.

עכשיו מגיעים למספר 4.

אתה יודע מי  הוא דריימונד גרין ?הוא החולייה החסרה בין גורילה לבן אנוש. ראית את את הגורילה בסינסינטי עם הילד הקטן? וואללה שהיא דומה לגרין. איזה עולם זה? גרין? שמעתי שהוא כבר תרם את מוחו למדע. חכה עד שזה יקרה, ואז המדע יתבע את הצוואה. הוא יותר מדי נמוך עבור הגובה שלו,  הסלים שלו משקרים יותר מנשיקות אם אתה יודע על מה אני מדבר.

קווין לאב הפך לשחקן האהוב ביותר היום ב-NBA. התגלה כשחקן הוליווד פלוס-מינוס ברמה של ג'ון וויין וקלינט איסטווד. לך יש את קרי? לי יש את לאב. עם פוינט גארדים לפעמים מנצחים משחק; עם פאור פורוורד מנצחים סדרות. אחרי כל השיט שהוא חטף בשנתיים האחרונות הוא לא יסביר דבר ולא יתנצל. רק יקבור 25 ועוד 12 על הקאבס ויתן לאחרים ליילל. לפחות 2+ בשבילנו. המצד נכון לרגע זה הוא 3-8 לטובת הטובים.

עכשיו מגיעים לשחקן הגמיש כעמוד חשמל בוגוט, או משהו כזה. זה שאין לו הרבה UPSTAIRS זה ברור כי הוא AUSSIE. הוא כזה בלתי אמין שאפילו ה-CASH שלו חוזר מהבנק. הוא נכה. הוא סובל מ-DEFORMITY גם פיזית וגם נפשית. הוא יכול היה להיות סנטר לא רע אם לא היו לו שתי בעיות: כדורים נמוכים, וכדורים גבוהים.

אתה שמת את טריסטן ת'ומפסון נגדו, אבל יש לי חדשות בשבילך:  צ'נינג פריי ישחק 5 הרבה יותר. טריסטן הוא קנון כמחליף ברבע הרביעי. הווריורס אינה קבוצה גבוהה מבחינה גובהית, והגבוה היחידי שיש לה הוא 'אאוסי' חסר מושג. אבל אהיה נחמד אתך ואחשב את משבצת "5" כתיקו. 

כבר שכחתי מה התוצאה!

אוי וויי, כמעט שכחתי. שמעתי את החדשות היום. רדנק נהרג משתיית חלב! אתה יכול להאמין שרדנק נהרג משתיית חלב?

– הפרה נפלה עליו!

***********************

*

 דוקטור עשית למומי מניפאינפלציה , באת לעררב את מומי עם כימייה קבוצתית ? הכימייה היחידית שמומי זה שכח זה ממסיבת חוף נודיסטים עם כדורים כימיים תחת הלשון .
הבאת על מומי בדיחות קרש ועם כבר עוסקים בקרש מומי יעבור לספסלים של הקבוצות
פה זה הנוק-אאוט של הסדרה. איגאוונה מהספסל זה כוח אש , ליבנגסטון עם המשחק החכם והשקט שלו , 2 הברזלאים ורזאו שנזרק מקליבלנד כמו שזורקים אבן שאין לה שופכין , ברבוסה יגיע באטרף הרגיל , והיהלום פסטוס אזילי שיאכל את גבוהיי קליבלנד כמו פסטה אולי אולי . מאריס ספייטס אולי דומה להומלס מההוד אבל בכמה מהלכים הוא יכול לחסל אותך תחת הסל
הספסל של קליבלנד כמו ספסל מאיקאייה מורכב מיותר מידי מדינות – מוזגוב הסובייטי ? על תקן של פןף . דלוודובה האוסטרלי ? מתאים אולי לחוג קארטה , אם שומפארט יסתובב חופשי מחוץ למלון הוא עלול לקבל טיזר ממשטרת סן פרנסיסקו בחשד לסחר בסמים קשים
מו ווילאמס וג'פרסון ? אחרי המשחק ישר לבית אבות
לסיכומומי של עניין
גולדן סטייט הקבוצה שעשתה 9-73 , במשחקי העונה הרגילה היא השפלה את הקאבס בבית שלה כמו שיהודה שישליק יכנס אלייך הבייתה יוריד לך אחת באמצע הסלון ויילך
הם הראו אופי ולב של אלופים שחזרו מהקבר מול OKC
מומי אומר – הגולדן בויז ב 5 משחק וזה רק בגלל שהוא אוהב את הדוקטור
נשיקת ניחומים מאמא
אלוף של אמא

***********************

*

 

מומי אתה לא מבין שהספסל של הקאבס הוא לא פחות חזק מהחמישייה? דלי זה, דלבדובה, הוא התשובה של הקאבס לגנרל פאטון. הוא יעשה מכל פוינט גארד שיחליף את סטף מת כמו מסמר בדיקט. הוא לא האמן הגדול בין השחקנים אבל כשהוא זורק שלשה אתה שומע רק ניילון, והוא פעם אכל קנגורו חי. כשאתה מסתכל עליו אתה מקבל אורגזמה של אגרסיביות ומלחמה.

ריצ'רד ג'פרסון? הגדרה של קלסיקה. גבוה, אצילי, הוא המיכאנג'לו של שחקני הספסל. ווייטרס? קראת את מה שכתב על אחיו שנהרג? ראית פעם שחקן אנושי כזה? יש לו מהירות…יש לו כוח…יש לו קואורדינציה…אז אין לו PH.D (מה? גם בגרות אין לו?) מה זה משנה. אתה תראה שהוא ולא אף אחד אחר יפצע את סטפן קרי. לא בכוונה, אבל אתה לא יכול להילחם במה שכתוב למעשה בספר הספרים. לצערי ווייטרס יגמור עם קרי. שוב – בלי כוונה!

ושומפרט? הוא כמו שופר על חומות יריחו. הוא כל כך מהיר שאין לו צל. הוא מביא את הניו יורק סמארטס איתו. וטימוטי מוזגוב? ניסו ללמד אותו אנגלית אבל המילה היחידה שהוא קלט היתה "מיליון". תאמין לי שהוא רוסי חכם. פעם שאלו אותו למה כולם שותים וודקה ברוסיה. הרי אלכוהול לא פותר בעיות וצרות. אז הוא הגיב 'וחלב כן פותר'? הטבע לא עושה שגיאות: כשהוא יצר רוסי בגובה כזה המטרה היתה שהוא ישחק 8 דקות למשחק ויקלע 8 נקודות עם 8 ריבאונדים. זה יספיק.

הקאבס יצטרכו את הספסל רק כדי שלברון וחבריו יוכלו לשבת לנוח 3-4 דקות במחצית הראשונה, ו-3-4 דקות המחצית השנייה. הקאבס לא רוצים רק לנצח; הם רוצים לפצח! אז החמישייה הראשונהתישאר להכות שוב ושוב, עוד ועוד, והפעם קליי פטרסון לא יפרוץ בבכי בסיום המשחק. הוא יפרוץ בבכי כבר ברבע השני, על הפארקט, ויפנה לסאיב קר "קוץ', קח אותי החוצה…אני לא יכול יותר…הסבל הוא מעל ומעבר…

הקאבס ב-6!

 

 

מנחם לס

בעל האתר ועורך ראשי

לפוסט הזה יש 81 תגובות

  1. שמישהו יעדכן את הפרופסור שוויטרס כבר הודח..

    גולדן ב 4 או 5 ואולי אולי 6, תלוי על כמה אשכים ו פלגרנט גרין ישב בחוץ..

    1. הבן השחור, פוסט שאני כותב בחצי שעה בגלל לחץ זמן עצום שהפוסט ייכנס הערב (אמש) לך היה לוקח חצי חודש. אז משתרבבות שיאות, מה לעשות?

    1. מומי זה הבנאדם עם פריוויואי ימי ראשון שלו שהתחיל לי כל שבוע עם חיוך .גיליתי את האתר לפני כשנה ורק בחודש האחרון התחלתי גם להיות פעיל[לצערו של מנחם]אני תמיד אלך עם מגיק חיים של מומי גם בגלל שאני תומך חבורת ללל וגם כי אני מאמין שעונת 73-9 חייבת להסתיים עם אליפות אבל מודה שיש לי קצת חששות.הלכתי גולדן ב 7

  2. נפלא נפלא נפלא.
    ועדיין, מידן, שווה לערוך שוב עם ריווחים מתאימים, הגדלת פונטים וכדו׳ להעצמת חוויית הקריאה הקשה במיוחד של הפוסט הנהדר הזה (במיוחד לבני ה50+ בינינו שלא לדבר על הדוקטור מגרינוויל). פוסט לפנתיאון!

    1. יש בעיות כשכותבים לפני שמכניסים תמונות, ואז התמונות "מצמצמות" את הררוחים. בכתיבה המקורית ישנם רווחים
      בעייה של הוורדפרס אני ושב

        1. התגובה הכי קלולסית של השנה.

          איפה אתה בזמן הבלוגים החיים?
          הדוק קבוע, כמעט כל לילה, במשך כל העונה.

          ואיפה התחזית המדויקת שלך?
          רק להזכיר – זה נגמר ב-7 משחקים (אחרי שהלוחמים היו זקוקים לקמבאק היסטורי)

          1. כבר לפני 30 שנה, כשהם היו עדיין רלוונטיים (נכון גם לגבי…),
            הטביעה הפרסומת של 'דפי זהב' את המושג –
            "אם אתה לא שם, אתה לא קיים!"

            מצטער – לא זוכר שמץ של אזכור שלך בבלוג חי כלשהו.
            אני שם, הדוק שם, מומי שם, הבן גלוח הראש שם, ועוד רבים וטובים.
            אתה? לא ממש.

  3. שמח שחזרת יא מומי עשית לי את היום. חשבנו תפסה אותך תאילנדית ששונאת הופס.בחייאת את תעשה לי את זה יותר

  4. קאבס ייקחו אחד בבית בלחץ אטומי.. דווקא נראה שמנחם מבין כדורסל ברמות גבוהות ואני לא מבין איך לא רואה את האמת.. הלוחמים קבוצה היסטורית ולברון יכול להתהדר בקומודררי עד מחר הוא לא ייקח אליפות כל עוד הם איתו בגמר..
    את הגמר האמיתי כבר ראינו בסדרה לפנתיאון מול הרעמים.

  5. פוסט מצחיק לאללה, מומי ברוך השב אלינו!
    קח זמן לנוח מהטיסות כדי שיהיה לך כוח היום בלילה.
    הקאבס חייבים לקחת אחד בחוץ, ממש חייבים, אחרת הם בצרות. אני קונה את התסריט של אוקלהומה רק שאחרי שנוביל 3-1 ג"ס יתמוטטו
    🙂

  6. כמה פנינים בפוסט אחד !!!!
    השרת הפנימי שלי נפל….

    אני יותר מחבב את הלוחמים אבל הם לקחו שנה שעברה ואני בעד פיזור האושר (וביזור העושר).
    בלב כבד (ולמרות נפש יהודי הומיה) אני בעד קליבלנד.

  7. אחחח איזה פוסט יא מומי !

    אני מהמר על 2-4 ללוחמים. השלישיה של קליבלנד שיפרה את המשחק שלה והם בריאים. מצד שני הספלאש בראדרס בשיאם ומעיפים שלשות כאילו אין מחר. הספסל של קליבלנד באמת השתפר אבל אין מה להשוות אותו לזה של גולדן סטייט.

    1. זה מכוון היה להיות RACIST. אבל הוא לא גורילה. הוא עבר את השלב. עתה חסרה לו רק חוליה אחת בשרשרת האבולוציה להפוך לבן אנוש.

  8. אני הולך עם קליבלנד. 4-2.

    לא כל כך קשור אבל עדיין:
    פעם היה כאן כתב חייל שקראו לו גלעד, דווקא היו לו כתבות אחלה, לאן הוא נעלם?

  9. הדוק הוא עיתונאי מהולל. תנו לו לכתוב על איך שרה נתניהו יותר כוסית מעדי המלבלוי והוא כבר ייתן לכם 1000 מילה בנושא, כולל נימוקים וסימני קריאה.

  10. אני עכשיו הרבה יותר רגוע.אם מומי מהמר על הלוחמים ב5 אז כנראה זה ייגמר ב-5.המזל הגדול שלא MBK הימר את זה כי אז זה היה יוצא הפוך

  11. וואלה איזה פוסט לפנתיאון יא מנחם ומומי!

    הדו הקרב האגדי – מנחם נגד מומי לכבוד הפיינל – עכשיו אני מרגיש את הגמר. הלכתי עם ג״ס ב-6.
    מנחם איך קיירי אירווינג רק -2 לקרי? ואיך ג׳יי אר ״ראש בלטה״ סמית -1 לתומפסון שלא רואה בעיניים בפיינל?

    לפני הפגישה בערב של המשחק הללל נפגשים כדי לחלק בובות וודו חדשות וסיכות תוצרת תאילנד שמומי הביא. אם לברון זוכה אז האשך מפרק את ללל ופותח ל-ל-א (ליגת למציאת אשך).

  12. פוסט אדיר. מומי עם הברקות אדירות אבל דווקא מנחם תפס אותי עם המשפט על שומפרט:
    "הוא כל כך מהיר שאין לו צל"

    דעתי: ייתכן שג"ס יפסידו אחד בבית, אבל הם לומדים מהר וזה יהיה הנצחון האחרון של קליבלנד.

  13. איזה פוסט ענק, נהניתי רצח

    אני עם הדוק, כלומר לא אם הטיעונים שלו, דריימונד הרבה יותר טוב מלאב. אלא עם התחזית הקאבס בשש.
    הלוואי !!!!!!!!!!

  14. יהודים וישראלים יקרים הניחו לה, הניחו לה לעיר המיוסרת קליבלנד. הניחו לו לקינג, הניחו למנוול גריפין, הניחו לו – ללו.

    מומי הגדול נהיה מרצה להופס בבארים ונהנה בתאילנד מים של כוסיות ( וכוסונים אבל לא נדבר על זה..)

    האשך, מצא כשרון כתיבה יוצא מגדר הרגיל, הוא מצליח והוא מלך לא נורא אם תהיה לו אכזבה קטנטנה.

    לבן השחור גלוח הראש, תהיה לנחמה אליפות אדומה במלחה – ארנה..

    יניב, כרגיל גבר גבר, מה זה בשבילו אליפות אחת מסכנה לקאבס.

    דייויד מלך ישראל כבר חוגג בבאזר הטורקי, כמעט שני מליון דולר לעונה. הגיע הזמן לסלוח ולהמשיך הלאה.

    הדוקטור הגדול, עגל, גיא המלומד, עידו, מתן גילור, ברץ, Berch, אנוכי. אנחנו זקוקים לזה, זקוקים לאליפות של קליבלנד (טובב גיא צריך בירות, אבל זה גם משהו)

    1. אני לא יודע אם התכוונת אלי או למוריה אבל בשמי אני חיייב להגיד שאני ממש לא זקוק לאליפות של הקאבס (לא שיש לי התנגדות). אם אתה כבר מארגן משהו אז תחשוב על איך מביאים אליפות ל-valley of the sun.

      1. בייבי סטפס.
        כדאי להתחיל בלא לפשל בבחירת הדראפט הקרובה.
        ואם אפשר – לא להחתים עוד 2 – 3 רכזים בפרי אייג'נס –
        גם זה יכול לעזור…

    2. לא מסוגל לדרוך בארנה. לא הייתי במשחק 1.

      מרגיש לי כמו בגידה בכל הזיכרונות שלי במלחה.

      עם כל הדיבורים שלי על קידמה, באהבה אני אולד פאשן.

  15. לא נשבר לכם…?
    כמה אתם חופרים…?
    (BTW שלא תבינו לא נכון אני מת על החפירות שלכם)
    גולדן סטייט לוקחת…
    מה זה משנה ב 4 5 6 או 7
    סוריייי

  16. "קליי פטרסון לא יפרוץ בבכי בסיום המשחק. הוא יפרוץ בבכי כבר ברבע השני, על הפארקט, ויפנה לסאיב קר "קוץ', קח אותי החוצה…אני לא יכול יותר…הסבל הוא מעל ומעבר…"

    הפוך גוטה הפוך
    איזה כיף של פוסט!

  17. יש אנשים שאומרים שמועדון ללל הגזים וכבר יש שמועות שמאחלים ללברון סרטן בראש ועוד כל מיני דברים לא ראויים המקובלים בטריבונות הכדורגל בישראל.

    שיהיה ברור שהכל שקרים והמועדון סה"כ בהומור ורק אחד איחל ללברון מחלה קשה וגם זה לא חלילה בראש אלא במרפק. בקיצור – אל תאמינו למגזימים.

    לזה ששאל מי זה מומי – צריך לאזן את הקומפלימנטים שמעיפים עליו פה. אמנם יש לו כתיבה מיוחדת ועממית, הייתי אומר אפילו "גזעית". אבל הוא זה שהמציא דמות בדיונית ושטוחה למדי בשם "אמביקיי" וזה לא מוסיף לו כבוד. עם כל האחלאן וג'עברי של המונית והגרושות והסיפורי ספתא.

  18. מתמודד רציני לתואר פוסט השנה של הופס 🙂
    ואחר הפוסטים המשעשעים אי-פעם.
    תודה רבה לספלאש ברת'רס של הופס

  19. ככל שעובר היום ההרגשה הרעה רק מתחזקת שקליבלנד היום מנצחת.מקווה שגולדן ינצחו בסדרה.אם לברון יקח אליפות במיוחד בקליבלנד זו תהיה מועקה ספורטיבית קשה

  20. אגב, מה קרה לחם מהתנור? או שבלאט חתם בדורשפקה זה כבר לא חדשה מעניינת?

    בספורט 5 כתוב שהוא יקבל 1.7 מיליון לעונה + השכר שמגיע לו מקליבלנד. זה אכן כך??

    1. זה אכן כך
      זה ממש שינמוך עבורו , מתחיל להריח כמו אברם גרנט
      אחרי שהיה מועמד לחצי ליגה … רוסיה , ליגה ספרדית
      מעט חבל

כתיבת תגובה

סגירת תפריט