סיקור משחק 3 – 105-133 לרעמים/ MBK

יום שמתחיל בצורה מטורפת מסתיים בצורה מטורפת לא פחות
האתר עובר שרת וזה גרם לכשל טכני שלא מאפשר להכנס לאתר בצורה תקינה ( ביינתים )
אנחנו מקווים שעד סוף היום זה יהיה מאחורינו

שאלת השאלות מהמשחק הלילה – האם צפינו באלופה הנכנסת מול האלופה היוצאת ?
שאלת השאלות 2 עבור גולדן סטייט – האם גרין שהופך לערס לא קטן יורחק ממשחק 4 ??
שאלת השאלות 3 עבור OKC – איך יורדים לקרקע אחרי המשחק הלילה ?

טירוף אין לי מילה אחרת לתאר את מה שקרה לגודלן סטייט הלילה .
אוקלהומה במשחק שהכל הלך עבורה
התוצאה הסופית עושה חסד עם גולדן סטייט שספגה 72 נקודות במחצית ו 117 בסיום הרבע ה 3 !
היא הייתה בפיגור של 41 נקודות
אוקלהומה ניצחה בכל פרמטר אפשרי במשחק
38-52 בריבאונד
13-29 בפאסטסרייק
50 אחוז מהשדה מול 41
8 – 1 בחסימות

כשקארי עם 5 ריבאונדים הוא הריבאונד המוביל שלך …. אתה בבעייה
גולדן סטייט קיבלה 48 נקודות מהספסל …. אבל איפה הייתה החמישייה שלה ? לקר הפתרונות ?

זה היה בלואו אאוט 2 רצוף בסדרה שצפויה הייתה להיות ״חמה יותר״
גולדן סטייט שניצחה 73 משחקי עונה רגילה יתכן וחגגה מוקדם מידיי , היא נמצאת בפיגור 1-2 בדיוק כמו בגמר השנה שעברה , השאלה איך היא תמחוק את הפיגור
כרגע אוקלהומה נראית כקבוצה הטובה מה 2 .

דוראנט ווסטברוק עם 33 ו 30 הגיעו ביג טיים למשחק הלילה גם איבקה הגיע למשחק עם 14 . הרכב הסמול בול עבד לאוקלהומה ובגדול
גולדן סטייט נראתה כבויה הלילה , היא איפשרה 45 נקודות לאוקלהומה ברבע ה 3 ב 17 מ 22 מהשדה
מה יש לומר אחרי כזה משחק ?
נקווה למשחק מעניין יותר במשחק 4.

בגולדן סטייט קארי עם 24 באחוזים נמוכים , הלוחמים חטפו הלילה ובענק

מנחם לס

בעל האתר ועורך ראשי
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
109 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
גיא
גיא
23/05/2016 6:34:36

תודה על הסיקור הזריז!

שאלה 1, זה trick question ? (לא בלתי סביר שזו האלופה היוצאת נגד המפסידה הטרייה בפיינלס)

שאלה 2, זה trick question ? (גרין, הוא כבר ערס ממזמן. אחרי שקר אמר אחרי המשחק שכל מה שדריימונד צריך לעשות זה -"להמשיך להיות דריימונד" המחשבה הראשונה שקפצה לי לראש הייתה "הוא כבר שכח שבטכנית הבאה גרין מורחק אוטומטית???")

שאלה 3, trick question ? (אולי הסיבה העיקרית לניצחון היא שווסטברוק בחר לעופף הלילה…)

Mbk
Mbk
23/05/2016 6:42:08
הגב ל  גיא

בעונה שבאר שבע , לסטר אתלטיקו מדריד תעשה את זה בצ׳מפיונס
אני חושש שקליבלנד או אוקלהומה יעשו זאת

יאיר
יאיר
23/05/2016 8:13:43
הגב ל  Mbk

באר שבע של הNBA זה טורונטו

Mbk
Mbk
23/05/2016 9:09:33
הגב ל  יאיר

אם כבר אז גולדן סטייט …
אליפות אחת ל 40 שנה אבל וואחד אליפות

מתן גילור
מתן גילור
23/05/2016 16:25:47
הגב ל  Mbk

+1

סומסום
סומסום
23/05/2016 6:37:21

פרשת אלאור עזריה בגירסת האנ.בי.איי:
הסיפור הגדול – האם דריימונד גרין יורחק ממשחק מס' 4?

נימוקי התביעה:
הבעיטה ב-huevos קרתה פעם שניה.
לדריימונד גרין יש רקורד של שחקן מלוכלך ומעוטר בטכניות.
והנימוק הכבד ביותר – דנטה ג'ונס חטף *ממש אתמול* הרחקה ממשחק אחד, בגלל משהו מאוד דומה. מה ההבדל בין שני המקרים:

https://vine.co/v/iEx02MuD7Oi

נימוקי ההגנה:
גרין לא התכוון.
זו גולדן סטייט.

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
23/05/2016 6:45:20
הגב ל  סומסום

חחח גדול

אני הולך עם אלאור עזריה…

האווי לאסוף
האווי לאסוף
23/05/2016 13:10:04

אם אתה רוצה ללכת עם עזריה, אולי תוכל ללוות אותו לכלא. אני מקווה שלא תחכה לו בחוץ, נקווה שיהיה מדובר בתקופה א-ר-ו-כ-ה מאוד

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
23/05/2016 14:57:36

איזו תקופה ארוכה ?

אני מהמר שאתה תראה את עזריה משחק כ 4 כבר במשחק מספר 4.

גיא
גיא
23/05/2016 6:42:53

אותי הורגות התגובות המיתממות של גרין וקר.

גרן יצא מהסיפור הזה גם ערס (בגלל הבעיטה), גם טמבל (בגלל שפגע בקבוצתו), וגם איש קטן (בגלל ההיתממות)

יאיר
יאיר
23/05/2016 6:47:54

כל השנה ירדתי על אוקלהומה על האופי שלהם ועל זה שהם פוטנציאל לא ממומש. אז ככה הם נראים שזה מתממש וזה פשוט מראה אדיר!
בילי דונובן ענק, כל הקבוצה מגובשת ואם הם ימשיכו ככה הם יעיפו את הווריירס. נקווה שיהיה להם מספיק אופי וכוח גם לקליבלנד בגמר

אהרון שדה
אהרון שדה
23/05/2016 10:11:16
הגב ל  יאיר

יאיר בהמשך לדבריך היום הוכח סופית שכל קשר בין הליגה הרגילה ( משחק מקדים )לבין העונה האמיתית מקרי בהחלט .

סומסום
סומסום
23/05/2016 6:52:29

ועם גרין או בלעדיו – אני שם מעכשיו השכמה למשחק 4. או למה שייזכר בכתובים בתור, סטף קארי מגיע לעיירה.

יאיר הורניק
יאיר הורניק
23/05/2016 7:01:50

סטיב קר היה הזוי היום. זה היה נראה שהוא בכלל לא מנסה לתת תשובות לדונובן. ברור שזה לא ההבדלים בין הקבוצות, המשחק הבא הולך להיות אחד המרתקים בתולדות הענף. דונובן כבר הוכיח שהוא לא בא רק להגיב למהלכים של הווריורס, אלא ליזום בעצמו. בואו נראה מה סטיב קר שווה.
אגב, כל הרבע האחרון איגי וגרין הריצו צחוקים על הספסל ביחד עם קרי. כשקליבלנד הפסידו בשלושין לגולדן במשחק עונה סדירה שלא שווה כלום, התעצבנו גם על השחקנים וגם על בלאט שזה ביזיון שלקבוצה בכלל לא מזיז ההפסד. מה תגידו אז על לקבל 30 בגמר מערב ולהריץ צחוקים על הספסל? היחיד שבאמת נראה שהוא לא מסוגל לראות את הקבוצה משחקת ככה זה תומפסון שישב על סף דמעות בפינת הספסל ולא עם כל החברה.

אופיר נ
אופיר נ
23/05/2016 7:16:55

גרין שמקום לשחק כדורסל,
החליט שהוא במשחקי מחשבות, ונעיצת מבטים מאיימים, וברכיים כואבות במפשעות של היריבים שלו.
קר צריך להוריד לו שתי סטירות, ולקראת המשחק הבא, להגיד לו להפסיק עם כל הפוזה ולחזור ולשחק כדורסל, בלי שום מילה, ציוץ או בעיטה.

ההגנה של OKC על קרי ותומפסון הייתה מעולה.
אבל היום היה מהימים שהם קרי לא פוגע בכלום.
במשחק הבא הוא יחזור לעצמו.

בוגוט היה רך מדי.
גם ורז'או (עשה עבירה מפגרת על ווסטברוק ברבע השלישי בהוצאת כדור מתחת לסל של OKC, שנתנה לו 2 נקודות מהקו בחינם)

המשחק הבא, משחק העונה של הלוחמים.

אחד העם
אחד העם
23/05/2016 7:42:21

אני חייב לעצור רגע ולהודות שטעיתי, בגדול! לאורך העונה קטלתי די הרבה (בעיקר פה אבל גם עם חברים ) את דונובן וטכנאי שהוא ממשיך מכח האינרציה את שיטת ה"תנו לראסל או דוראנט את הכדור וזוזו" של ברוקס. ב2 הסדרות האחרונות הוא מעמיד קבוצה
חכמה וקשוחה שיודעת גם לשחק על היתרונות שלה, גם לייצר ליריב חסרונות וגם להתעלות ביגו טיים לאחר נפילות קשות. שאפו (גם על זה שגרם לספר לשחק בדיוק את הכדורסל המכוער שיוחס לקבוצתו ולי להתבאס לגמרי.. )

עידן
עידן
23/05/2016 7:43:52

לא באמת אכפת לי מי תעלה מהמערב כל עוד היא תנצח את קליבלנד בגמר.יש לי סימפטיה לשתי המערביות ובתכלס מגיע לשחקנים גדולים כמו דוראנט ווסטברוק לזכות לפחות באליפות אחתבקריירה שלהם.אני רק לא חושב שמשחק 4 כזה קריטי כמו שמתארים אותו.כמו שיוסטון ניצחו את קליפרס שנה שעברה בחצי גמר המערב אחרי פיגור 3-1 גם גולדן סטייט אם תהיה בפיגור 3-1 יכולה לנצח 3 משחקים רצופים כששניים מהם באורקאל ארנה.

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
23/05/2016 8:08:29

ימות העולם אני לא מהמר נגד גולדן וקארי.

סטירות מהסוג הזה יכולות גם להיות קריאת השכמה, בדיוק כמו שראינו אצל OKC.

גיא
גיא
23/05/2016 8:12:30

אתה ב-100% צודק.
הלוחמים הם עדיין קבוצה גדולה, קרי הוא עדיין ה-MVP, ושנה שעברה, ב-2 סדרות הם היו בפיגור 1 – 2, וב-2 המקרים הם הגיבו ב-4 ניצחונות רצופים.
יהיה מרתק!

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
23/05/2016 8:25:51
הגב ל  גיא

הו.. אלו סטט' מהסוג שאני אוהב.. באתי לחזק ויצאתי מחוזק.

אסף
אסף
23/05/2016 11:18:05

הבן נפלת שבי לאנטי ניחוסון

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
23/05/2016 15:10:50
הגב ל  אסף

לא הבנת.

זו הייתה תגובת נגד. נסיוב. חיסון > ניחוס

גיא
גיא
23/05/2016 8:15:37

אני לא יודע מהי ההצגה הגדולה ביותר של אתמול –
אוקלהומה מביסים את הלוחמים,
או –
פרק 5 של משחקי הכס. הפרק הכי טוב שיצא העונה (ובהפרש),
ומתמודד ראוי לתואר 'הפרק הכי טוב בסדרה' (עד כה)

נתי
נתי
23/05/2016 8:29:09
הגב ל  גיא

אתה ישן לפעמים?

גיא
גיא
23/05/2016 8:39:05
הגב ל  נתי

בין סוף יוני (סיומו של הפלייאוף ב-NBA)
לבין תחילת ספטמבר (השנה, ה-8 לספטמבר, משחק פתיחת העונה של ה-NFL – קרולינה מארחים את הברונקוס)
אני משלים שעות שינה…

בלעם
בלעם
23/05/2016 10:59:31
הגב ל  גיא

הסוף של הפרק היה מעולה.

שאר הפרק התחלק לסצנות טובות וטובות פחות.

כל הכבוד לאניה בוקשטיין!

p
p
23/05/2016 8:20:00

Ish , אתה זוכר שאמרת שגרין לא שחקן עם עבירות מגעילות?
נדמה לי שקיבלנו תשובה על זה הלילה…

Ish
Ish
24/05/2016 2:45:07
הגב ל  p

confirmation bias much?

כולם עושים את זה כל הזמן(ולא שזה צריך להיות ככה, אבל זה המצב) ונטפל עכשיו באופן ספציפי למקרה שבו זה נגמר ליד הבייצים של מישהו.

https://gfycat.com/CanineActiveFattaileddunnart

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
24/05/2016 7:47:46
הגב ל  Ish

בחייאת תעלה עוד.. זה כל כך יפה..

p
p
24/05/2016 8:55:29

לא מסכים ש"כולם" עושים את זה.
אין לי סימפטיה רבה מדיי לווסטברוק, לא מבין איך זה סותר את הנקודה שגרין מלוכלך.
ועדיין יש הבדל בין בעיטה ליד הביצים לבעיטה לביצים…

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
24/05/2016 8:58:02
הגב ל  p

מצחיק. אתה זה שנתן את הקישור לאגרוף של איבקה לאשכים של גריפין בפלייאוף לפני כמה עונות.

לפי מה שכתבת הוא לא הורחק. אז מה הבעיה ?

Ish
Ish
24/05/2016 9:12:13
הגב ל  p

בסדר, לא כולם, אבל מספיק בשביל שאפשר לומר שזו תופעה נפוצה מאוד בליגה שלא רואה שום תגובה שנועדה לעצור פלופים אלו מצד הנהלת הליגה.

כשתבוא ותגיד על כל שחקן שפוגע באזור המפשעה של שחקן אחר* תוך כדי ביצוע תנועת כדורסל עליה יש לו שליטה מוגבלת במקרה הטוב, שהוא שחקן מלוכלך אז אהיה מוכן לקבל את טענתך שגרין הוא שחקן מלוכלך מבחינתך ללא bias. עד אז לשבת בשקט עד שמגיעה איזה דוגמה שכביכול אתה יכול להשתמש בה בשביל לחזק את הטענה שלך זה לגמרי ההגדרה של confirmation bias.

ברמת הלכלוך ההבדל בין בעיטה לביצים לבעיטה שהחמיצה אותם זה מקריות ומנעד סטטיסטי של איפה היה שחקן ההגנה ביחס למתקיף שביצע פלופ זריקת רגליים כזה. יענו אין הבדל. ברמת האיך זה נראה יש הבדל ולכן גרין מקבל פלייגרנט 1 שמועלה ל2, צומי וקנס כספי גבוהה.

*כריס פול cough couch

p
p
24/05/2016 9:13:52
הגב ל  p

ששניהים לא הורחקו והיו צריכים להיות מורחקים.
זה שווסטברוק איבקה וגרין עושים את זה, לא אומר שכולם עושים את זה.
אבל זה שלא מרחיקים ומטפלים בזה, זה בכלל בעיה…
העיקר נותנים טכנית כפולה כל פעם ששני שחקנים מקרבים את הפנים אחד לשני..

p
p
24/05/2016 9:20:02
הגב ל  p

לא יושב ומחכה. היו לו דוגמאות כבר בעבר. שחקן מלוכלך בלי bias ובלי כלום.
מסכים שאין הבדל, והייתי שמח שישפטו באופן זהה (ויטפלו בפלופים) אבל עובדתית יש הבדל בשיפוט והרחקה. (דוגמה מהלילה, ביומבו התעצבן על עבירה של דלבדובה וזרק מרפק. פספס לגמרי. אם הוא היה פוגע, המינימום היה פלייגרנט 1. לא שרקו כלום והליגה לא תדון בכך. מה ההבדל מבחינתו אם היה פוגע? שום דבר. הכוונה אותה כוונה. אבל לתוצאת המהלך יש השפעה.
גרין הרים את הרגל לא כחלק מכדורסל, אחרי שהכדור כבר לא היה בידיים שלו. זה שחקן מלוכלך. כמו המרפק לגריפין.
הליגה עצמה מודה שהעבירה הייתה מכוונת והיה צריך להרחיק אותו (רק אימפוטנטית מדיי כדי לעשות את זה בעצמה.
כשאתה מוציא את גרין כמישו שעשה את זה תוך כדי מהלך הכדורסל עם שליטה חלקית בנסיבות מקלות צר לי, אבל אתה פה הbias

Ish
Ish
24/05/2016 9:24:10
הגב ל  p
Ish
Ish
24/05/2016 9:35:34
הגב ל  p

לא יושב ומחכה? עברו איזה חודשיים של שקט מאז שדיברנו על זה לא?

כשתבוא ותראה שאני מתייחס למהלכים כאלו בהתאם למי ביצע אותם אז יהיה לך זכות לטעון לbias אצלי. בינתיים אני לא שומע אותך אומר על כל מיני שחקנים אחרים שהם מלוכלכים אחרי שהם עושים דברים לא שונים ואפילו חמורים יותר.

כל עוד אין לך טכנולוגיית קריאת מחשבות של אנשים אז הטענה שלך שזהו מהלך מכוון לפגיעה בשחקן ולא עוד פלופ שמבוצע ע"י אחוז נכבד ביותר של שחקנים בליגה, הטענה שלך שמדובר בפגיעה מכוונת לא תופסת. הליגה לא הודתה שמדובר בעבירה מכוונת, ואם אכן הייתה טוענת זאת הייתה מרחיקה את גרין ממשחק.

p
p
24/05/2016 9:45:46
הגב ל  p

אם זה רק פלופ ולא מכוון, אז מה הפואנטה להגיד שהיה צריך לשרוק פלייגרנט 2? unnecessary and excessive contact.

לא יושב ומחכה. לא יעזור להמשיך לומר. פעם הייתי מגיב יותר באתר וכל פעם שראיתי כתבתי. אם זה היה רנדולף או בארנס או קוין גארנט או גרין.
מין הסתם גם המלוכלכים בליגה לא עושים את זה כל משחק. דיברנו על זה אז, אז הזכרתי את זה.

אתה הולך מסביב ולכיוונים אחרים, בסופו של דבר, לשחקן היסטוריה ומקרים מרובים של מהלכים מלוכלכים. לכן, שחקן מלוכלך. ולא משנה כמה שחקנים אחרים עושים מהלכים מלוכלכים או פלופים, אם הוא עשה את זה במשחק ואחרי זה התחרט או אם אתה אוהב אותו כשחקן. תרגיש חופשי לא להסכים, נראה לי כבר די הגענו למבוי סתום פה.

Ish
Ish
24/05/2016 9:59:56
הגב ל  p

אני לא יודע למה. אולי כי רצו לרצות את הרוחות, אולי כי רצו לקנוס אותו במקסימום האפשרי כדי להראות שהם עושים משהו, זה לא ממש משנה. זו אינה פעולה שמצביעה על כך שהליגה רואה בזה פעולה מכוונת.

אני יכול לשפוט רק לפי התוצאות. והמצב שנושא זה עלה אחרי שקט ארוך מאוד מצביע עבורי על מה שאמרתי בנושא.

תשמע, יכול להיות פה באותה מידה איזה אחד שיחליט להטפל לכריס פול באותה צורה והתוצאות שלו יהיו זהות לאלו שלך עם גרין. אתה יכול למצוא את זה בהרבה מאוד מקומות אבל כאשר אתה מחפש רק במקום מסוים אז תמצא את מה שאתה מחפש רק במקום מסוים(גם אם המקום המסוים שלך זה מספר מקומות עם מספר שמות, אתה עדיין מתעלם מכל שאר השמות האחרים, וגם שם יש מה למצוא). זה bias.

אתה יכול לא לאהוב את זה אבל אני לא חשוב שההסטוריה של גרין כשחקן תומכת בטענה שלך שהוא מלוכלך, בדיוק כמו שאני לא חושב שכריס פול שחקן מלוכלך. להרבה שחקנים יש מקרים פה ושם אבל צריך להבדיל בין אם המקרים האלו הם יוצאי דופן או שהם צורת התנהלות קבועה אני לא חושב שאצל גרין מדובר בהתנהלות קבועה. אתה כמובן רשאי לחשוב אחרת.

p
p
24/05/2016 10:38:41
הגב ל  p

יכול להיות פה אחד?
חצי מהאתר הזה לא סובל את פול. הוא השחקן השני הכי שנוא פה באתר אחרי לברון.
שני שמות ברורים שקופצים לי לראש: דובי והאשך…
אין לי מה לאהוב או לא לאהוב. ראיתי מספיק מקרים בקריירה הלא ארוכה מדיי של גרין כדי לקבוע שלדעתי (!) ובראייה שלי(!) הוא שחקן מלוכלך. מכבד לחלוטין את דעתך השונה.

Ish
Ish
24/05/2016 10:46:53
הגב ל  p

יש כאן שלא אוהבים את פול(ולדעתי הם אידיוטים) אבל לא זכור לי שמישהו כאן מצפצף איך הוא שונא אותו ושהוא מלוכלך כל פעם שקורה איתו איזה פיפס.

ראינו פעם קודמת שההרבה מקרים שלך הם שלוש או ארבע מקרים שאחד מהם בוודאות בכלל אינו מקרה אבל אתה עדיין ממשיך לספור אותו, וכיוון שבהסתכלותי על שאר ההתנהלות של גרין מלבד מקרים אלו אני ממש לא רואה דבר שתומך בהשקפה שהוא שחקן מלוכלך, אני לא מסכים עם דעתך.

p
p
24/05/2016 9:47:52
הגב ל  Ish

אתה מזכיר לי את החרדים.
באים אליהם ואומרים להם שזה לא בסדר שהם לא עושים צבא.
מכיוון שאין להם שום סיבה הגיונית, הם אומרים "מה אתם רוצים? גם הערבים לא עושים צבא".
זה ששניים לא בסדר, לא הופך את זה לתקין.

Ish
Ish
24/05/2016 10:03:24
הגב ל  Ish

תפסיק לעוות. אני לא חושב ולא אומר שזה בסדר, להפך. אבל אני גם אומר שאתה לא יכול לבוא ולומר שזה לא בסדר עבור פעם מסוימת שבה זה נגמר בצורה לא טובה בעודך כדרך קבע מתעלם מזה ואומר שזה בסדר. וזה מה שהליגה עושה.

p
p
24/05/2016 10:21:16
הגב ל  Ish

לא מתעלם בזה באופן קבע. לא מבין מה הבעיה להודות שכבר כמה פעמים השחקן עשה מהלכים רחוקים מלגיטימים.
זה שיש אחרים, לא אומר שכולם עושים את זה.
זה שאני שם לב יותר לשחקנים שאני אוהב, טבעי, אם כי אני גם שונא שזה קורה בשחקנים שאני אוהב, בקבוצות שאני אוהב.
אבל גרין עבר את הגבול. יש מלא שחקנים שאני לא סובל ועובדה היא שאני מוצא את הדברים האלה במעט מהם. גרין אחד מהם.

Ish
Ish
24/05/2016 10:50:30
הגב ל  Ish

שוב, אמרתי שהליגה מתעלמת מזה.

כמעט כל השחקנים עושים את זה. אצל מעט מאוד שחקנים זה עושה רעש כלשהו.

אני חושב שהסיבה שלדעתך גרין עבר את הגבול היא שאתה מתמקד בארועים בהם הוא מעורב ומביט בהם בצורה שמוציאה אותו הכי רע שאפשר בעוד שקיימות אלטרנטיבות פחות חמורות שאינן בלתי סבירות.

מבין קטן
מבין קטן
23/05/2016 8:40:22

אחלה משחק, אני בעד אוקלהומה כל השנה והערכתי שהם יכולים ללכת עד הסוף, היום זאת הפעם הראשונה שנראה שזו הערכה רצינית ולא סתם הערצה לקבוצה בכלל ולדוראנט בפרט. כבוד למנחם שהיה אחד מהבודדים שהחזיקו מאוקלהומה גם כשהם נראו פאתטיים.
בכל מקרה, ההשפלה היום דווקא מלחיצה. חסר רק שהם יעלו זחוחים מול הלוחמים שנלחמים על המורשת שלהם ועל ההיסטוריה. משחק 4 הוא מבחן גדול לרעמים ואם הם יעברו אותו בהצלחה (ואם הם ינצחו זה יהיה במשחק מאוד צמוד) הם יוכיחו שמדובר באמת בקבוצה גדולה.

captain beefheart
captain beefheart
23/05/2016 8:42:03

קר אמר לגרין be aggressive וזה מה שיצא.

בפעם הראשונה מאז ראיתי את ג"ס בתצורה הנוכחית עלי לכתוב: הם הסריחו את הפרקט. הופתעתי מאוד.

יניב
יניב
23/05/2016 8:47:35

הכל מזימה של גיא ועגל. גיא הייתה לו בעיה כאשר בלאט אימן את לברון וכולם היו בעדו(גיא אוהב אנדרדוגיםנוללכת נגד הזרם) אז הוא סגר עם לברון שיעיף את בלאט. אחר כך הם היו צריכים לטפל בבעיה היותר גדולה גולדן ובשביל זה הם הפעילו את דור אנו ווסטברוק. ועכשיו הכל סלול לאליפות של לברון. אוקלהומה משחקים מדהים אבל היא כמו אטלנטה ברגע שרואים את לברון עושים במכנסיים

Mbk
Mbk
23/05/2016 8:58:39
הגב ל  יניב

אני מקווה שזה לא יקרה
אני מהמר על OKC מאז 2012

יניב
יניב
23/05/2016 9:01:41
הגב ל  Mbk

חחחחח בגדול גם אני👍😀😀

Mbk
Mbk
23/05/2016 9:08:39
הגב ל  יניב

גולדן סטייט חגגה את ה 73 כאילו כבר זכתה באליפות
הסדרה עוד על גמורה עבורה אבל הלילה היא נראתה רע , הבעיטה של גרין הצליחה להגעיל ובגדול

יניב
יניב
23/05/2016 9:21:44
הגב ל  Mbk

מסכים לגמרי גולדן לא הגיעו לפלייאוף. ואם מרחיקים את גרין הם הולכים להפסיד את הסדרה. משחק רביעי באוקלהומה ללא גרין יהיה על גבול הבלתי אפשרי

עידו גילרי
עידו גילרי
23/05/2016 17:32:25
הגב ל  יניב

יניב, זה הכל באשמתך. סגרנו עסקה ואני מקבל? בחירה רביעית בדראפט. עכשיו גיא יכול להרוויח פאב שלם מבחינתי.

יניב
יניב
23/05/2016 20:06:41

🙂

no funny shtuff
no funny shtuff
23/05/2016 9:06:21

דונובן צריך להושיב את השחקנים שלו מול המסך ולהקרין להם את משחק מס'1 מול הספרס.
זה קשה מאוד, אבל הם צריכים למחוק את הניצחון הזה ויפה שעה אחת קודם.

הלוחמים יבואו באטרף למשחק הבא, רק שמולם מתייצבים שני בולדוגים שבזכות הבערה שהדליק בהם הגאון הצדיק העניו המלומד בניסים מארק קיובן שליט"א יבדל"א הם שורפים את הפארקט ומוכיחים כמה שהם טובים.

ודיון ווייטרס במשימה אישית, להגיע לגמר מול לברון ולתלוש לו את הכתר מהראש.

גיא
גיא
23/05/2016 9:35:22

האלימות ב-NBA עולה מדרגה!

https://www.youtube.com/watch?v=fEQx6vN1tvU

Mbk
Mbk
23/05/2016 9:40:17
הגב ל  גיא

זה מזכיר לכולנו שלא משנה כמה גבוה ESPN יבחרו בו , כמה שיאים הוא ישבור , לאיזה גדולה הוא יגיע
לברון ישאר לפלופ

גיא
גיא
23/05/2016 9:42:24
הגב ל  Mbk

כשראיתי את המשחק בשידור חי וקלטתי שזה היה בכלל המרפק של תומפסון שליטף את לברון, התפוצצתי מצחוק (והערתי את הילדים…)

מתן גילור
מתן גילור
23/05/2016 16:27:55
הגב ל  גיא

צב"ר

גיא
גיא
23/05/2016 9:40:05

אני לא זוכר בעיטה כל כך מדויקת

https://www.youtube.com/watch?v=QYCeP6_pICE

גיא
גיא
23/05/2016 9:40:26
הגב ל  גיא
Mbk
Mbk
23/05/2016 9:42:26
הגב ל  גיא

ללא ספק אחת הבעיטות המדויקות ועוד ברגע סופר מרכזי

Mbk
Mbk
23/05/2016 9:41:36
הגב ל  גיא

מגיע לו קריירה שניה בתור בועט בפורטיניינרס ???
איבד אצלי המון נקודות זכות

שי אבן צור
שי אבן צור
23/05/2016 10:36:36
הגב ל  Mbk

האמת שגם אצלי
כ"כ טפשי

אהרון שדה
אהרון שדה
23/05/2016 10:09:59

אני רק שאלה.
האם מישהו מעעברי האתר זוכר/ת
שני משחקים עוקבים שקבוצה מפסידה 27 הפרש ומחזירה ב 28
.בקיצור 27 ו28 יוצרים הפרש 55 בין שני משחקים להפסד וניצחון …האם היה לכך תקדים ?
האם בכלל היו הפסדים של 20 פלוס שנגמרו בניצחונות 20 פלוס במשחק העוקב ?

גיא
גיא
23/05/2016 10:25:37

הבולס ב-96', בפיינלס נגד הסופרסוניקס –
ניצחו את משחק 3 ב-22 הפרש, הפסידו את משחק 4 ב-21 הפרש.

Mbk
Mbk
23/05/2016 10:54:41

לא צריך ללכת רחוק בשנה שעברה
הקליפרס ניצחה 128-95 את יוסטון במשחק 4
הפסידה ב 21 את משחק 5
124-103
מניצחון של 33 להפסד ב 21

Mbk
Mbk
23/05/2016 10:56:05
הגב ל  Mbk

מילווקי ניצחה ב 6 את הבולס הפסידה ב 54 🙂
אבל זה לא מה שהתכוונת
בפלייאוף קורה שיש תבוסות ערב אחרי ערב לכיוונים מנוגדים

אהרון שדה
אהרון שדה
23/05/2016 12:19:55
הגב ל  Mbk

יפה אז נחזק את השאלה האם היה מהפכי 25 פלוס ממשחק למשחק ?
( כאן 27 ואז 28 )

Mbk
Mbk
23/05/2016 13:17:25

היה גם היה
2008
וושינגטון מפסידה את המשחק ה 2 ב 30 עגול 116-86
מנצחת את ה 3 ב 36 108-72
סיבוב ראשון פלייאוף במזרח

רן
רן
23/05/2016 10:35:38

גרין: "לא התכוונתי לפגע בו"
בטח לא לפגוע, הוציא אותו מועד הורים..

אסף
אסף
23/05/2016 13:41:36
הגב ל  רן

יש שיגידו שזה לטובה לא להיות בוועד הורים ..

גיא
גיא
23/05/2016 10:41:23

יש לא מעט שמנסים למצוא קורלציה בין תוצאות העונה הרגילה לבין הצלחה בפלייאוף.
אם מתבוננים על הנתונים לאורך השנים אז מגלים (לא בדיקה שאני ערכתי – זו בדיקה שערך זאק הארפר) שמאזן ניצחונות / הפסדים הוא מנבא גרוע. מאזן הפרש הסלים הממוצע הוא דווקא מנבא טוב בהרבה, ועם לוקחים בחשבון את השינויים במאזן זה לאורך העונה, מקבלים דרך לא רעה לאמוד את חוזקה של קבוצה.
לכן ההצלחה של אוקלהומה לא מפתיעה אותי בכלל.

גיא
גיא
23/05/2016 10:42:53
הגב ל  גיא

(כהמשך לתגובתו של אהרון)

יניב
יניב
23/05/2016 11:16:55
הגב ל  גיא

דרך אגב למרות שאני במחנה הנגדי שלך לגבי העונה הרגילה לעומת הפלייאוף. אז דווקא אוקלהומה היו הקבוצה שהכי הקשתה על גולדן בעונה הרגילה ואנחנו רואים שזה לא מקרי

יאיר הורניק
יאיר הורניק
23/05/2016 10:52:17

יש סטטיסטיקה על אחוזי השלשות של ווסטברוק אחרי כדרור ושלשות לא מכדרור?

גיא
גיא
23/05/2016 11:05:39

בפלייאוף –
40% מ-3 אחרי מסירה.
28% מ-3 אחרי כדרור.

בעונה הרגילה –
33% מ-3 אחרי מסירה.
28.5% מ-3 אחרי כדרור.

יאיר הורניק
יאיר הורניק
23/05/2016 12:01:17
הגב ל  גיא

תודה רבה!

יאיר הורניק
יאיר הורניק
23/05/2016 12:01:39

מאיפה הבאת את הנתונים?

שמייקל
שמייקל
23/05/2016 12:58:54

קראתי עכשיו ציוץ של מישהו שאומר שב-1985 הסלטיקס הביסו את הלייקרס 114-148 במה שנודע כ-MEMORIAL DAY MASSACRE אבל הלייקרס ניצחו בסדרה….

Mbk
Mbk
23/05/2016 13:11:53
הגב ל  שמייקל

נכון
ב 1984 הלייקרס ניצחה 137-104 את גיים 3 והפסידה בסדרה

סתם אחד
סתם אחד
23/05/2016 12:59:09

אם לא ירחיקו את גרין מלפחות משחק אחד זו תהיה פשוט שערוריה.
עצם זה שלא הרחיקו אותו במשחק עצמו זה כבר שערוריה.
זו היתה בעיטה מגעילה, מלוכלכת ומאד מכוונת.

והתגובה של קר גרמה לו לאבד אצלי הממממממממממון נקודות.

ממש לא כדאי לג"ס להתחיל לשחק את המשחקים האלו כי גם אם הם יצליחו לעבור ככה את OKC (מה שבכלל לא בטוח כי ווסטברוק ערס לא קטן בעצמו, ואדאמס גם לא נראה לי פרייר), מול קליבלנד זה לא יהיה כוחות…. בקליבלנד יש חבורת ערסים לא קטנה שרק מחכה להתפוצץ (אני כבר רואה את ג'יי אר ודלי מפרקים במכות את קרי ותומפסון).

p
p
23/05/2016 14:39:54
הגב ל  סתם אחד

שכחת את סרג' "המכה בביצים" איבקה:
https://www.youtube.com/watch?v=O7IWtAsNVGY

שגם, כמובן לא הורחק מהמשחק וקיבל רק פלייגרנט 1 (שים לב לתוצאה ולזמן שנשאר).

הליגה הזאת מעולה בלהפלות שחקנים. לכן לגמרי לא אופתע אם לא ירחיקו את הבהמה.

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
23/05/2016 15:08:16
הגב ל  p

דוגמא מצוינת.

אני כמעט בטוח שהיה גם איזה משהו עם דוראנט.

שחר
שחר
23/05/2016 15:50:55
הגב ל  p

"excellent ball movement"

מתן גילור
מתן גילור
23/05/2016 16:29:45
הגב ל  סתם אחד

+1
בכדורסל ג"ס הכי טובה, אבל אם עוברים להתגוששות אז הם נחותים מקאבס וOKC.

דניאל רבני
דניאל רבני
23/05/2016 13:11:39

הקלידו את התגובה כאן…

דניאל רבני
דניאל רבני
23/05/2016 13:11:54

ברנדון ראש הריבאונדר המוביל עם 7

Mbk
Mbk
23/05/2016 13:19:39

תודה רבה דניאל
כתבתי את הסיקור מהסלולר ופספסתי את זה
אתקן את הסיקור ברגע שהמערכת תחזור לתפקד

מנחם לס
מנחם לס
23/05/2016 14:33:37

הרבה מהמגיבים הרגילים אינם כאן מה שאומר לי שהכניסה לאתר עדיין בעייתית לרבים.
עובדים על זה, ואין חשק לכתוב בינתיים

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
23/05/2016 15:05:48
הגב ל  מנחם לס

זה בגלל שאנחנו (מחבבי ג"ס לפחות) בדיכאון טוטאלי, וזה משמש לנו אחלה תירוץ.

אצלי עובד טוב, אם כי מדי פעם הכניסה איטית.

1 – 2 אוקלהומה ואין לך חשק לשמוח לאיד ? אתה משהו מיוחד.

עגל
עגל
23/05/2016 14:35:01

סוף סוף האתר חזר לי.
היה משחק גדול. גרין טיפש, כנראה שאדאמס עושה איתו משחקי ראש ומנצח אותו מנטאלית.
ג"ס עוד לא נפלה, אין מה להקדים לשמוח. אבל בגמר האפשרי אוקלהומה נגד קליבלנד אני אצא שמח בכל מקרה.

אסף
אסף
23/05/2016 15:04:31

מנחם עניין הכניסה מסתדר לאיטו, אל ייאוש… למרות שהיה קשה בלי להצליח להיכנס לאתר יומיים שלמים .

איל
איל
23/05/2016 15:30:42

יופי, הגיע המשבר המיוחל.
עכשיו גולדן סטייט עם הגב לקיר.
ואני אומר – הם יתגברו על זה כמו גדולים.

גיא
גיא
23/05/2016 16:05:40

מדהים שהעבירה של דנטה ג'ונס בזמן הזבל של המשחק בטורונטו יכולה אולי אפילו להכריע את הסדרה בין הלוחמים לרעמים.

עידו גילרי
עידו גילרי
23/05/2016 17:35:33
הגב ל  גיא

אל תדאג הליגה יודעת לתרץ אפליה בלי למצמצץ.
בלי קשר גרין חייב להיות מורחק (מה שלא יקרה כמובן).

המשרת
המשרת
23/05/2016 16:38:17

OK.
אני חייב להודות בפומבי שטעיתי בהערכותיי.
חשבתי שהנצחונות של OKC יבואו בקושי וההפסדים יהיו מהדהדים.
זה נבע מחוסר האמונה שלי בOKC וברצון שלי שהם ינצחו.
אחרי המשחק של אתמול אף על פי שאני יודע ששום דבר לא סגור עד שהגברת השמנה לא שרה אבל OKC נתנו הצגה משכנעת.
המשחק הבא הוא סופר חשוב מנטלית. אם OKC מנצחים הם באים רגועים למפרץ כי גם אם יפסידו שם הם חוזרים הביתה עם אפשרות להכריע את הסדרה.
אבל אם הם מפסידים את משחק 4 ומפסידים שוב במפרץ הרי שהמשחק הקישי הוא עבורם משחק הדחה. אני די בטוח שאין להם חוסן מנטלי שיעמוד בעומס ובלחץ הזה.
איזה בעסה שאפילו כשהפייבוריט שלך מנצח אתה בלחץ במקום למתוח רגליים ולהנות.

המשרת
המשרת
23/05/2016 16:41:14
הגב ל  המשרת

אוסיף רק זאת.
ברבע הרביעי שיחקו בעיקר הספסלים. זה נגמר ביתרון של GSW אבל לא מוחץ. ובOKC שיחקו אפילו כאלו שאינם ברוטציה.
כך שכל הדיבורים על הפער העצום בספסל לא עמדו אתמול במבחן המציאות גם אם על הנייר יש להם במה להיאחז.

עידו גילרי
עידו גילרי
23/05/2016 17:36:43
הגב ל  המשרת

זה גארבג'-טיים חסר משמעות. לא הייתי מנסה להסיק ממה שקרה שם אף מסקנה

הייט אשברי
הייט אשברי
23/05/2016 17:36:39

לא מבין מה קרה לאתר . אני נכנס עכשיו מהסלולרי . אבל אף דפדפן לא עובד לי מהלפטופ.

Mbk
Mbk
23/05/2016 18:00:29

החלפנו שרת
אמור לחזור לפעולה תקינה עד מחר בבוקר

עידו גילרי
עידו גילרי
23/05/2016 18:02:54

אין על סטיבן אדאמס – רק בשביל עוד ציטוטים שלו OKC צריכים להמשיך עד הגמר. אחרי שתי בעיטות בביציים מה יש לו להגיד?
"He's pretty accurate , that guy"
ענק.

no funny shtuff
no funny shtuff
23/05/2016 20:14:33

טוב, אני מתחיל להרגיש כמו גרופית של היי פייב. בכל כתבה יש תגובה שלך שאחריה אני חייב להוסיף-

1+

הייט-אשברי
23/05/2016 21:19:46

אז אחרי שאפשר לחזור ולכתוב :

ראשית , חייבים להודות – מנחם בינתיים משחק אותה בתחזיות . נראה אם זה יימשך .
שנית , מחר אופרה חדשה . אתן את התחזית הבאה :
אם גרין ישחק ברביעי , ג"ס תשווה את הסידרה .
אם הוא יושעה , זה יהיה קשה מאוד . גם אז זה לא ייגמר , כי ג"ס תיקח את השישי בבית בכל מקרה.

סתם אחד
סתם אחד
24/05/2016 7:34:42

אני מקווה שהתחזיות שלך נכונות כמו התחזית האחרונה שלך (משחק שישי בבית וכל זה) 😉
#הייתי_חייב

אופיר נ
אופיר נ
31/05/2016 6:02:38

לקרי נמאס מהחטאות ליי אפים קלות מתחת לסל, אז הוא קובע את השלשה הפרצוף של דוראנט, ואז מוסיף ג'אמפר