חם מהתנור: לוק וולטון מאמן הלייקרס/רועי ויינברג

הלייקרס סיכמה עם עוזר מאמן גולדן סטייט, לוק וולטון, על כך שישמש בתפקיד המאמן הראשי של הקבוצה החל מסיום הפלייאוף. וולטון בן ה-36 שיחק בלייקרס במשך 9 עונות (וזכה ב-2 אליפויות) ושימש העונה כמאמן הזמני של הווריורס במשך 43 משחקים, מתוכם ניצח 39 (90.6% הצלחה) והוביל את הקבוצה לפתיחת העונה הטובה בהיסטורית ה-NBA עם 24 ניצחונות רצופים.

לא ידוע מהו אורך חוזהו של וולטון, שיהפך לשחקן הלייקרס השמיני שיאמן את הקבוצה (יחד עם המאמן המפוטר, ביירון סקוט, קורט רמביס, מג'יק ג'ונסון, פט ריילי, ג'רי ווסט, ג'ים פולרד וג'ורג' מיקן). וולטון היה מועמד למשרות האימון בסקרמנטו, יוסטון וניו יורק.

*

למרות שהיה צפוי לחתום על חוזה תלת שנתי כמאמן הראשי של קליבלנד, טיירון לו עדיין לא חתם על חוזה ארוך טווח כמאמן הראשי של הקאבס מאז פיטורי דיוויד בלאט, והוא עדיין מרוויח את המשכורת שהרוויח כעוזר מאמן. למרות זאת, מקורות בקליבלנד ביקשו להדגיש שהוא לעולם לא תפקד כמאמן הזמני של הקבוצה.

*

רכז דאלאס, דרון וויליאמס, מתכנן לנצל את אופציית היציאה בחוזהו ולהפוך לשחקן חופשי בלתי מוגבל. די-וויל, העונה עם 14 נקודות ו-5.8 אסיסטים, מעוניין בחוזה ארוך טווח עם המאבריקס.

*

לפי דיווחים סקרמנטו רוצה להחתים מאמן עד השבוע הבא. היא ביצעה ראיונות רשמיים עם סם מיצ'ל, ויני דל נגרו ומייק וודסון. הקינגס יראיינו בקרוב את עוזר מאמן אינדיאנה, נייט מקמילן (ביקשו מהפייסרס אישור לראיינו לאחר הפלייאוף).

*

דריו סאריץ', הבחירה ה-12 בדראפט 2014, צפוי להצטרף לפילדלפיה 76' אחרי שנתיים באירופה אותן הפאוור פורוורד בן ה-21 שיחק במדי פנרחבצ'ה אולקר.

*

פאוור פורוורד דנבר, דרל ארתור (7.5 נק', 4.2 ריב' במשחק), צפוי לא לממש את האופציה שלו לשנה נוספת בקבוצה. למרות זאת, גם ארתור וגם הנאגטס הביעו רצון לסכם על חוזה רב שנתי שישאיר את ארתור במועדון בו שיחק ב-3 העונות האחרונות.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 35 תגובות

  1. כשיוחתמו עוזרי מאמן לצידו והסגל יתגבש נהיה חכמים יותר. זו החתמה טובה סה"כ מכיוון שאימון היום הוא יותר תהליך אינטגרציה וקבלת החלטות מאשר יוצר מהלכים. על פניו זו בחירה טובה אבל כשלעצמה היא טיפה בים.

    לוק יכשל אם הלייקרס ימשיכו לנהל את הקבוצה עם חבורת חטיירים ונפוטיזם זול. ג'ים באס נכשל בכל כך הרבה מהלכי כדורסל שזה מגוחך. אח שלו ג'סי שאחראי על סקואטינג וכל מיני שטיות לא הראה כלום חוץ מסתימת חורים עם שחקני די ליג ונפילות חדר הלבשה. מארק מדסון אחראי על פיתוח שחקנים. אני לא יודע איזה שחקן הראה קפיצה במשחק.

    והכי חשוב עוזרי מאמנים וצוות רפואי. ישנם עוזרי מאמנים מעולים שמתחבאים בקבוצות שונות. דוגמא טובה היא אנדי גריר המתאם ההגנתי של הבולס תחת טיבדו שלקח את כשרונו לטורנטו ראפטורס. ואולי גם קית' אסקינס המעולה שאחראי על סקאטינג ופיתוח שחקנים במיאמי היט. בכלל להביא כמה שיותר אנשים מאירגונים מנצחים שמתעלים על הפוטנציאל (אטלנטה לדוגמה).

    ובקיצור. לוק וולטון עם בחירת דראפט צעירה ולא מלוטשת (בין אם זה סימונס או אינגרם) לבד לא יספיקו לשיפור גדול.

    1. ג'ים באס עושה עבודה מצויינת.

      הסקאוטינג מצויין והוכיח את עצמו בדראפטים.

      וכל השחקנים הצעירים מראים התקדמות גדולה במהלך העונה.

      בקיצור, שום דבר ממה שאמרת לא ממש נכון…

      אחד העוזרים שבוודאות צריך להתמנות הוא קייסי אוונס – המאמן הסופר מבטיח של קבוצת הדי ליג של הלייקרס.

      1. סורי. אני יודע שאתה סוג של מומחה בעניין הלייקרס, ובעל מידע פנימי אמין. אבל לפעמים קשה לראות דברים כהוויתם כשאתה קרוב מידי. אני מכיר את דעתך על ג׳ים באס. הלייקרס מנוהלים ברמה הפיננסית מעולה. שיווק סוג א. אבל מבחינה כדורסלנית היא אפילו לא בכיוון. אולי דאנג׳לו יהיה שחקן ואולי לא. גם טייריק אוונס נראה תחילה מבטיח. אני אשאיר את הספק אך לי הוא לא הראה שום דבר שלא ידעתי קודם הוא התחיל כאנדראצ׳יבר וסיים בדיוק כמו שציפיתי ממנו. שומר בינוני ושחקן התקפה מגוון.

        הסגל שנבנה השנה לא יגיע רחוק גם אם כולם ימצו את הפוטנציאל שלהם עד תום. הם מקסימום יגרדו מקום 8-9 במערב, מאזן שחשבתי שהיו מספיק טובים כבר השנה.

        לארי נאנס היא תוספת חמודה בעל פוטנציאל אבל בטח לא ג׳ק פוט סטייל דריימונד או ג׳ימי באטלר.

        אפילו על קלארקסון יש לי ספקות. האם מדובר על פוטנציאל לאולסטאר או שהוא סווינגמן קלאסי של קבוצות קטנות שעצם הימצאותו על המגרש לכ25 עד 30 דקות מבטיחים 14 נקודות ו4 אסיסטים.

        המארג הקבוצתי שנבנה השנה הראה ניצוצות אבל לא מאוזן ולא משלים אחד את החסרונות של השני. נכון שכדורי הפינגפונג יכולים לעזור השנה ואולי אם יתמזל מזלם ינחת פרי איג׳נט טוב אבל קשה להתווכח שבעידן שבו לקאפ ספייס אין המון משמעות, פרי איינג׳נטס פוסלים אותך ובחירות דראפט גבוהות לא משנות את פני הפרנצ׳ייס (הם בבניה מסיום 2012) קשה להגיד שהאירגון מתפקד.

        ושום מילה על קובי כי גם אני מבין שיש דברים שהם מעל לכדורסל ויש להם אפקט ארוך טווח על מסורת (גם קארים עבר את סבב הפרידה שעשה לו רק טוב מול התקשורת והקהל)

        1. אתה מסתכל על הסגל בצורה לא נכונה.
          אין שום משמעות ל"מארג הקבוצתי" אלא רק לחלקים בפאזל והגמישות שהם מאפשרים בהרכבת הקבוצה הקונטנדרית הבאה.

          אין שום כוונה לחכות עד שהילדים האלה יהיו מוכנים להוביל קבוצה.
          עם ילדים לא מנצחים בנבא, וקבוצות שמחכות עד שהילדים שלהם יבשילו נופלות כמו זבובים בנבא.

          ראסל הראה המון. פשוט פוטנציאל אדיר. אבל גם הוא וגם הצעירים האחרים אמורים להיות שחקני המשנה בקונטנדרית הראשונה שתיבנה בלייקרס. רק בשלב יותר מאוחר כשתחל דעיכה של מי שיובילו את הקבוצה, השיפור של הילדים אמור לאזן את זה.

          השיטה בנבא בנוייה בצורה שמגבילה את מה שמועדון יכול לעשות, והדרך היחידה להעריך קבוצות היא בבחינת האופציות שלהן קדימה.

          מה בדיוק הבעיה – מספר הנצחונות שלהם בעונה שעברה ?
          ונגיד שהיו מחתימים את רונדו ודייויד ווסט, מנצחים עוד 10 משחקים, ומגיעים לאופסיזן עם סיכוי הרבה יותר קטן לשמור על בחירת הדראפט, ופחות מקום תחת תקרת השכר להחתים שחקנים שבאמת אפשר ללכת איתם הלאה – אז היית חושב שמצבם יותר טוב ?

          או שאולי אתה מאשים אותם שאולדריג' בחר ללכת לקבוצה יותר טובה שנמצאת קרוב למשפחה שלו בסאן אנטוניו ?
          או שמונרו מעדיף להתרחק מערים גדולות ולכן דחה גם את הלייקרס וגם את הניקס ?
          המצב של הקבוצה (כולל ההשלכות על הדראפט) באמת היה יותר טוב היום איתו ?
          אפילו במילווקי מחפשים להיפטר ממנו.

          למינסוטה יש את אחד הרוקיז הכי טובים שהיו בנבא ב30 שנה האחרונות, + קבוצה של צעירים סופר מוכשרים ועדיין הרבה יותר וותיקים מהילדים שנה ראשונה של הלייקרס, שרק קלארקסון (מקום 46 בדראפט) הוא שחקן שנה שנייה מביניהם, + כמה וותיקים.

          ולאן בדיוק הגיעו הוולבס העונה ?
          כמה משחקים הם ניצחו ?

          בקיצור, אתה מסתכל על הדברים הלא נכונים.
          לא מספר נצחונות אלא מה היו האלטרנטיבות וההשלכות שלהן על האפשרות לבנות קונטנדרית אמיתית.

          לא מי נבחר בדראפט, אלא מי היו יכולים לבחור במקומו.
          (ולא, אם אתה מחפש ומוצא שחקן אחד שהיית לוקח במקום מי שנבחר – זה לא כישלון בדראפט. זו אפילו הצלחה אם זה רק אחד).

          ולא מארג קבוצתי אלא אופק לבניית קבוצה.

          לאטלנטה יש יופי של מארג קבוצתי, המון נצחונות, וסיבוב שני בפלייאוף.
          אם אתה אוהד הלייקרס אתה מתחלף איתם ?
          אם ענית כן, אז אנחנו רחוקים מדי בנקודת המבט בשביל אפילו לנסות להתווכח על זה.

          1. כנראה שהשקפות העולם שלנו שונות. אני מעדיף שהלייקרס היו אטלנטה. ואם תחשוב על זה הם היו פעם. תמיד תחרותיים ושואפים הכי גבוה. זוהי התרבות שהביאה להם פרי אייג׳נטס. זה וכמובן האפשרות לנצל את יתרונות השוק והעיר. אבל גם אז זה עבד. אפילו שאקיל ששאף לקריירה בשאו ביז והיה בגמר עם רורלנדו כנראה לא היה עובר לליקרס אם היו קבוצה של 15 ניצחונות. רוח הווינריות היא מה שעשתה את הקבוצה הזו. השאיפה למצויינות גם שאין אף אחד מדהים בסגל. תחשוב על 93 ועל הלייקרס של סיידל ת'ריט שעלתה על הקסקס לפלייאוף ונלחמה עם כישרון מוגבל מול כולם. זוהי תרבות אירגונית שבה הסופרסטאר הבא שואף להיות חלק ממנה.

            אם אתה חושב שאולדרידג׳ היה חותם בס"א גם אם הייתה "בבניה" בגלל הקשר המקומי אז אתה טועה. שחקנים מזמן הבינו שלשוק אין המון משמעות. אם אתה חלק מאירגון מנצח ידברו עליך. אם אתה חלק מאירגון רע לאף אחד לא יהיה אכפת. שתי דוגמאות הם בוגי קאזינס ואנטוני דיוויס. שניהם נתנו עונות אישיות מצויינות.

            בהקשר שלנו גם אם הלייקרס יבחרו בסימונס והוא יהיה מדהים אף פרי אייג׳נטס לא יקפוץ על הקבוצה עד שהוא לא ירגיש שיש שם ניהול יציב וכן מארג קבוצתי שמשרת את יכולותיו.

            לגבי ההצלחות בבחירות הדראפט או בפיתוח שחקנים אני מזכיר לך שעד שקבוצה מגבשת זהות ויוצרת קבוצה תחרותית רובם יהיו קרוב או בסיום חוזה הרוקי שלהם וכאן יש סיכון כפול. אם הפכו לשחקני משנה בקבוצה טובה יותר בזמן שראו עצמם כוכבים ינסו לעזוב. אם יקבלו במה אך האירגון לא ינצח ישאפו לעזוב.

  2. הבחירה הייתה צפויה מאוד.
    מקווה לבשורות טובות 😀
    אולי אם דוראנט לא יגיע אז הריסון בארנס עכשיו הוא שם טוב?

  3. בסוף כל העוזרים שלהדאבס יהפכו למאמנים . בשנה שעברה ג'נטרי – השנה וולטון . אולי שווה לבלאט בכל זאת להיות ע. מאמן של קר…

    כתבתי עוד שלשום שזה יהיה לוק . האירגון שם מכיר אותו והוא אותם , והשמועות על זה מסתובבות כבר חודשים ארוכים .
    כאוהד הדאבס הייתי מעדיף שיישאר אצלנו . אבל האירגון בג"ס חזק וימשיך הלאה גם בלעדיו.

    1. מסתמן שהדרך היחידה של בלאט להשאר בליגה היא לעשות צעד אחורה ולהיות עוזר מאמן ראשי אולי זה הזמן להרים טלפון לסטיב קר ולבדוק האם המשרה שהוצעה לו לפני שנתיים עדיין רלוונטית…

    2. דיוויד בלאט בהחלט יכול לתרום, אך הוא לא תחליף ללוק וולטון, מכיוון שלוק היה ״פלייר׳ס קוואץ׳״ ובלאט הוא ממש לא כזה.
      בנוסף, בלאט יביא אתו את כל הטרמיפאדה מישראל, שזה דבר מאוד שלילי לטעמי. ואולי אפילו בלאט יגרום לדוקטור לס להפסיק לשנוא (לקנא) את הווריורס, שזה ממש אסון ועלול לפגוע ב ״דיינסטי״.

  4. אם יש אוהד לייקרס שחושב שדוראנט יוצא מהחוזה של OKC השנה בניגוד לאינטרס הכלכלי שלו (שווה לו לחתום חוזה לעונה אחת ואז לקבל ממישהו חוזה מקסימום מטורף) בשביל להצטרף לליקרס הוא הוזה. קווין אובססיבי לגבי התפיסה שלו כמקום שני קלאסי. הוא לא הולך לבלות עוד כמה שנים בקבוצה בבניה. אם הוא עוזב השנה וזורק כסף זה יהיה בכדי להגיע לקבוצה כמו הווריורס. רק כישלון קולוסאלי עם הת'נדר השנה עלול ליצור ריאקציה כזו. אם יחתום לעוד עונה בת'נדר ההנהלה שמה תבצע כל מהלך שירצה ויהיה סוג של לברון לעניים ב-OKC. הוא ידרוש שליטה בקבלת ההחלטות.

    איך בכל זאת יגיע לליקרס? אולי אם הם יעשו בוסטון של 2007. יעשו טרייד של אול סטאר תמורת בחירת דראפט גבוהה ושחקני משנה. פול פירס היה העוגן אבל ההחתמה של ריי אלן היא זו ששיכנעה את גארנט לחתום. דוראנט יכול להיות כוכב שלישי שיצטרף. מה הסיכויים? וואלה לא יודע…

    1. קווין דוראנט יוצא מהחוזה שלו עם הת'אנדר בוודאות.

      בהחלט יכול להיות שהוא יחתום שם שוב לעונה אחת, אבל כל הקשקוש על זה שהוא יהיה שם כמו לברון הוא בדיוק זה – קשקוש.
      אחרת זה היה קרורה כבר העונה, אחרת לא היו מפטרים את המאמן שהוא כל כך קרוב אליו – ברוקס, ובכל מקרה המהלכים שאוקלהומה תוכל לעשות יהיו מוגבלים מאד בגלל סף המשכורות הגבוה שלהם.

      ובכל מקרה, כשהלייקרס ישבו איתו וינסו לשכנע אותו להצטרף, הקבוצה שהם ינסו למכור לו לא תהיה דומה בכלום לסגל הנוכחי.
      אם הוא יסכים – יוציאו לפועל את התכניות לטריידים והחתמות שחקנים חופשיים.
      אם לא – יכול להיות שכבר טרייד אחד יקרה בליל הדראפט עם הבחירה, אבל את רוב הצעירין ישאירו, יוסיפו עוד שחקן מקסימום חופשי אחד, ואז יחכן לדוראנט+ווסטברוק ביחד בקיץ הבא עם קבוצה מוכנה לאליפות.

  5. הבשורות החיוביות – לוק וולטון עשה עבודה יוצאת מן הכלל שקאר היה פצוע. בהחלט מגיעה לו ההזדמנות והיתרון שהוא היה שחקן בלייקרס ומכיר את המערכת. יהיה טוב אם הוא יעמוד על שלו ולא יתקפל לדרישות הזויות כאלו או אחרות.
    השליליות – עוזר מאמן אחד של קאר (ג'נטרי) נכשל בניו אורלינס ואני לא יודע אם זה סימן לבאות… כלומר, לא תמיד מה שעובד בכסא העוזר יעבוד בכסא הנהג.

    אבל אין ספק שלוק וולטון הרוויח את ההזדמנות להיות מאמן ראשי.

  6. קבוצות הולכות לאן שההנהלה לוקחת אותן. רוצה לומר, הנהלה איכותית היא תנאי הכרחי להצלחה של קבוצה. לא יחיד אבל הכרחי.

    לליקרס אין הנהלה טובה. יש להם הנהלה גרועה והבלגן ברמת בעלי הקבוצה לא מצביע על שיפור בעתיד הקרוב.

    דעתי כדעתו של האבא, עדיף היה ללוק להשאר בג"ס עוד שנה. נחמד שם.

  7. לא יודע מה הוא שווה בתור מאמן, נצטרך לחכות ולראות.

    אבל בהנחה שהלייקרס בשנים הקרובות תהיה מורכבת משחקנים בני 20 וקצת, זו נראית לי בחירה חכמה. לפחות בהיבט החברתי

  8. אני מאמין לצוות הניהולי של ג"ס שהשוויץ ב"שיטה" מופלאה. באמת.

    המועדונים הגדולים בליגה הם אלה שהעמידו קבוצות ענק בלי טריידים. ודאי ששיטת הגלאקטיקוס נכשלה ויעידו בזיונות כגון יוסטון, קליבלנד וגם מיאמי (שברגע ששלפו ממנה כוכבן אחד חזרה להיות קבוצה רגילה ומטה).

    שתי הקבוצות שהעמידו, גם השנה, מספרים היסטוריים ולמעשה חירבו ובזזו את כל שאר הליגה הן כאלה. ס"א אמנם התחזקה באלרידג' אך זאת לאחר שנים שחונות בטריידים. ולמעשה מי שמניע אותה הוא בחירת דראפט מס' 1 מלפני עשרים (!!!) שנה.

    ג"ס גידלה בעצמה שלוש בחירות דראפט אלמוניות לכדי מפלצת תלת ראשית שהראש המרכזי שלה הוא מדוזה (עם מכה בברך).

    (גם המועדון השלישי באיכותו בליגה, אוקלוהומה, עובד על גידול ביתי משובח. כמו במשחקי הכס, הממלכות מנצחות בסוף את כנופיות שכירי החרב).

    יש מצב רציני מאוד שוולטון קיבל בסן פרנציסקו את ההכנה הכי טובה להקים מעפר את המועדון של שיכון הענק הזה במרכז-דרום קליפורניה.

  9. החלטה צפויה ומצויינת.
    העובדה שהוא הרשים אותם עד כדי כך שסגרו אותו מייד וביטלו את כל הראיונות האחרים מעודדת אפילו יותר.

  10. For more than six hours Thursday, three men who love the Lakers huddled, bonded and believed that this historically glorious franchise could be restored to its most brilliantly gold sheen if an idealistic, imaginative and charismatic young man took over as its head coach.

    Luke Walton wowed Lakers head of basketball operations Jim Buss and general manager Mitch Kupchak in that interview—making clear not just how much he wanted the job, but how much he has learned about the craft of teaching team basketball since he last played for the Lakers in 2012. So Walton was hired Friday night, the Lakers cutting short a search they’d announced would be extensive and Walton blowing off four scheduled interviews to be the head coach of NBAteams that didn’t move him emotionally.

    It was downright romantic how connected Walton, Buss and Kupchak felt over what Walton could bring to the Lakers—or bring back to the Lakers. All of them believe in the power of the brand, and Lakers management is well aware how Walton’s faith can validate that feeling in its frustrated fans…and perhaps also some skeptical free-agent talents.

    Worth noting also is that Walton’s hiring might well serve as solid footing for Phil Jackson to stretch a long leg back toward the West next year. Walton adores his former coach, but the love is probably even stronger the other way from Jackson toward Walton.

    1. כמו שאמרתי, על פניו בחירה נכונה וכל עוד כולם מחוברים מה טוב. כחלק ראשון מתוכנית רחבה זה מצויין. אם יגמרו בזה ובבחירת דראפט לא יהיו ניסים אצל הסגולים והזהובים.

  11. שטויות
    וולטון לא מתאים לאמן בליגה הזו ואף אחד לא יציע לו עבודה .
    אם יציעו לו יפטרו אותו באמצע העונה לפני האול סטאר כדי שלא יוכל לאמן שם את המערב ויביאו את בלאט במקומו .

  12. ישנם כאן כמה גולשים כאלה דבילים שהם מתחילים להשניא עלי את האתר שלי עצמי.
    לוק וולטון הוא צעיר חסר מושג מינימלי בכדורסל.

    1. זו אכן המטרה נאה דרשת מנחם רוצים להשניא עליך את האתר כי יש לך כוחות מאגיים .
      אתה מסוגל להפוך סדרות בהבל פה לו לא דיברת אתמול שארלוט היתה עולה בטוח אבל היית חייב לפתוח פה על ווינסלו …אז מה קרה ?
      דבר שלי היה ברור בשניה שדיברת …זהו הלך על שארלוט ….
      עכשיו אני מודיע לך בפני עם ועולם כי גם מייקל הגדול מצויד בעזרתם של בירד ומגיק וד"ר אורווינג הגדול לא יכול היה לשנות את התוצאה לאחר שדיברת הכתובת היתה על הקיר .
      עכשיו גש ללוק וולטון וסכם איתו על משכורת נאה של חמש ספרות לפחות , כדי שתמשיך לכתוב בכל משחק כמה הוא גרוע ואני מבטיח לך שבכל משחק לאחר הקללות שלך הוא ינצח ….

  13. Ultimately it's why he chose to take a leap of faith and leave the best team in basketball to take over one of its worst. Almost everyone Walton consulted with told him to wait until the Lakers had more talent and direction before leaving the sweet setup he had in Golden State. His stock would only continue to rise sitting next to Kerr and winning at a historic clip in Golden State. The Lakers were too unsettled, too dysfunctional, too desperate.

    Walton didn't care. He's comfortable in himself and his abilities. And he wanted the job.

    Byron Scott was a former Laker too, of course. However his pedigree — and approach — was from a different era. Walton gives the Lakers both a new narrative and a new vision, one plucked straight from the most forward-thinking organization in the league. Prior to 2015-16, the Lakers' nascent analytics department predicted the team would win between 20 and 30 games. The team needed outside shooting, to space the floor and better defenders. It was a roster problem as much as a philosophical one. Walton can't fix all of that himself, but he can embrace the need to evolve.

    In other words, the Lakers' new coach had to take the job with the understanding that the men who hired him could both be out after next season. After that, there's no telling who will be running the show. A new regime could want a new coach, a new system and new vision.

    This Game of Thrones is fascinating. The specter of Phil Jackson will loom large all year. The Knicks and Jackson have a mutual out after next season. Jackson is the longtime fiancée of Jeanie Buss. He's one of Walton's mentors. By all accounts, he'd prefer to stay in New York and make it work there. He loves the city and the idea of turning around the franchise he won an NBA title with as a player under Red Holtzman in 1973.

    If it's not going well in New York, and it's not heading in the right direction in L.A., well, you see how the dots connect.

    All these were possibilities Walton had to consider and accept before he took the Lakers job.

    All of these were risks most candidates would be scared off by.

    The timing wasn't ideal. Nor were the circumstances. The safe move would be to stay right where he was.

    But Walton kept coming back to one thing — he really wanted the job. And when he met with Jim Buss and Kupchak in Oakland on Thursday afternoon, they told him they really wanted him as their coach.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט