המשחק האחרון של קובי/ MBK

 

הלילה בשעה 19:30 שעון החוף המערבי יהיה הלילה האחרון של קובי בראינט בליגה , הזמן לתלות את הנעליים אחרי 20 שנה

בנוסף כ 368 מייל משם באורקל ארינה באקולנד גולדן סטייט תאבק בממפיס על הזכות לעשות היסטוריה ולקבוע את שיא הניצחונות לעונה הרגילה

אין להם בושה בליגה , ככה להרוס את מסיבת הפרידה של קובי ?

להכניס דברים לפרופרציה בהנחה שיש לכם כיסים עמוקים ותהיו בקליפורנייה הלילה התענוג לצפות במשחק חסר המשמעות של יוטה מול LA יעלה לכם בין 244 ל 17908 דולר ( לא כולל חנייה )

לאלו שירצו להחזיק בכרטיס של המשחק שיעשה היסטוריה יאלצו להפרד מ $ 178 דולר עד 2925$

אם נשחק בנדמה לי והייתי בקליפורניה עם כיס עמוק , כנראה שהייתי בוחר ב LA

קובי הוא אחד השחקנים הכי שנויים במחלוקת מאז ומעולם , מהרגע שנבחר 13 בדראפט 96 ( אחרי ויטלי פוטפטנקו ) ועד לרגע פרישתו

הוא מחזיק בשיא של 20 עונות רצופות בקבוצה אחת והלילה זה יגמר

אם אתה בגיל 13 ומטה הזכרון של קובי משחק בקבוצה עלובה , מתקשה להשיג סל ומסיים ערבים של 4 מ 17 מהשדה אז חייבים לתקן את הרושם הזה

בשנת 2002 אחרי האליפות ה 3 של קובי בטרם מלאו לו 24 מבחינתי לא היה ספק שהוא יהיה יותר גדול מייקל ג'ורדן ( יתכן והייתי רפה הבנה ) , בחור בן 24 שרק הולך ומתעצם משנה לשנה ? בגילו ג'ורדן לא היה פקטור בכלל למאבק אליפות ובנוסף הדיזל משחק לצידו ? הייתי בטוח שקובי יגיע ל 7 אליפויות בטרם ימלאו לו 30 . מייקל מי ?

שסעים וקרעים חברתיים פירקו את הלייקרס הגדולה ההיא לאחר ההפסד בגמר לפיסטונס ב 2004 , קובי נשאר לבד וניפק עונות של ואן מאן שואו בלי שום תוצאות אבל בער בליבו הדחף לקחת אליפות נוספת שתהיה שלו

הוא המשיך , נאבק , נלחם ועמד במשימה עם קבוצה נהדרת הוא עמד על 5 טבעות וחלום לפחות להשתוות לשחקן שבצלמו ובדמותו הוא התפתח כשחקן

2012 הייתה שנת החלום של קובי , הוא קיבל את הכלים האפשריים כולל חמישיית HOF ( שאגב סבלה מפציעות וב 7 משחקים שהיו יחד עמדו על מאזן של 0-7 לרעתם ) העסק חרק , לא דפק והיו רגעיים שלמים בעונה המזופתת ההיא שנראה שקובי הוא היחיד שממש אכפת לו , הוא ניסה וניסה ונתן את כל מה שהוא יכול בזמן שדוויט הווארד חייך לכל עבר

כמי שעקב אחרי קובי לאורך כל 20 שנותיו בלייקרס ניסתי לחשוב על זכרונות מהאיש והאם הקריירה שלו הייתה נראית אחרת אם היה פורש אחרי הרגע הזה
https://www.youtube.com/watch?v=5NqRrONH5KY&ebc=ANyPxKo8zxY2LVs8gRJTyTMFQG0LoUtr-5gPmWdGGnYopBGN7CaoKZYpSrs1zln1OyOvZSy-FAS_3mxKJT2qUKq4D11i4rNMPg&nohtml5=False

 

אני זוכר את הרגע הזה ואת המשחק הזה , מה שזכרתי זה פוסט של מנחם שפורסם בדיוק לפני 3 שנים  http://www.hoops.co.il/?p=11801( אני עד היום לא יודע אם הוא היה פרובקטיבי או לא ) שגרם לי לכתוב למנחם את הדברים הבאים ( זאת אחת הפעמים הבודדות שהתנצחתי עם מנחם באופן די קשה  )  –

MBK אפריל 2013- ( אז הייתי מגיב אגרסיבי באתר  ובסערת רגשות )
קובי המשיך לשחק לאחר פציעה בברך שמאל , כיפוף של הקרסול ונחיתה לא טובה בחדירה לסל.
דאנטוני הרס את הקבוצה לחמש שנים הבאות.
מחמאות מגיעות לסטפן קארי על משחק ענק ( 47 ,32 בחצי , 9 שלשות ) שכמעט ניצח את המשחק כשזרק משלשת רבעי מגרש ( לפי מנחם הזברות היו שורקות לצעדים ומבטלים את הסל )
מה שחשוב בעיני הוא שכנראה צפיתי במשחק האחרון של קובי בריאנט , זה מעט עצוב .
אייזה תומאס עבר פציעה זהה ונגמרה לו הקריירה . בילאפס דומיניק ווילקנס ואלטון  ברנד עברו פציעות זהות ולא שבו לגדולתם
קובי בן 34 וחצי , הסיכוי שיחזור בגיל 35.5 לקבוצה בתחתית הפסיפסי קלוש.
חבל שאתה מערבב שני דברים , הפציעה של קובי והשיפוט המסריח במשחק , אגב הוורירס היו טובים לאורך כל המשחק ואני לא מתכוון לנמק שוב את הפציעה , אם תבדוק לאחור אני מתריע שהמדיניות של דאנטוני תוביל לאסון ( פציעות ) ובכלל ללייקרס לא מגיע העונה להיות קבוצת פליי אוף , בין אם אני אוהד את הקבוצה או לא .
לפחות קובי יזכר בגדולתו איזה משחקים דפק מול הבלייזרס ואמש למזלי אספר שזכיתי לחזות בהם.

 

הימים היו ימים אחרים , באותה תקופה הייתי צופה ב 90 % ממשחקי הלייקרס בעונה ברגילה + 100% בפלייאוף , מאז הלייקרס מעוררת גיחוך וזה מאוד ( מאוד ) עצוב וכואב .

זה לא רק המשחק האחרון של הממבה , זה היה המשחק האחרון של הלייקרס ….. כאימפריה

יכול להיות שאם קובי היה פורש כבר לפני 3 שנים הוא היה זכור כגדול יותר מבחינה היסטורית , יכול להיות ש 3 השנים האחרונות בהן הספיק לחלוף על פני מייקל ג'ורדן ולהיות שיאן ההחטאות בכל הזמנים , להבחר בפעם ה 18 לאול-סטאר ולצאת לעונת פרישה בלתי נשכחת גרמו לו למעט נזק. לא בגלל הכדורסל בגלל הכבוד שרחשו לו בכל אולם ואולם בליגה ( כולל דנבר שם היה זוכה לטונות של בוז בשל "התקרית" בקולדרו ספרינגס ) . קובי ככלות הכל קורא תיגר על תואר גדול הלייקרים בכל הזמנים.

למרות שבעייני רבים פססטיבל קובי הוא לא יותר מחלק מיח"ץ של הליגה , זו דרך נהדרת לחלוק כבוד לאחד מגדולי במשחק.

אז לפני שיהיו לי זכרונות מקובי מחרב משחקים בקבוצה אומללה, אני אזכור (ואזכיר ) את קובי וסליחה על הביטוי – כבן זונה הכי קשוח בתולדות הכדורסל !!! (תנסו לדמיין כדורסלן אחר עם אכילס קרוע דופק 2 מ2 מהקו )

אז שישאלו אותי איפה היית כשגולדן סטייט שברה את שיא הניצחונת לעונה ?

חלקתי כבוד אחרון לאחד , קובי "הממבה" בריאנט, במשחקו האחרון בהחלט דופק הצגה של 35 נקודות וסל ניצחון על הבאזר ( טוב נו ,אם יהיה 20 הפרש ליוטה במחצית אשבר ואעבור למשחק של גולדן סטייט )

 

הוספתי מעט סרטים של רגעים גדולים של הממבה , הבמה שלכם לחלוק כבוד אחרון ומילות פרידה לקובי בריאנט  , תשנאו אותו , תתעבו אותו , אבל הלילה זה היום הגדול שלכם כי הלילה הממבה מכיש בפעם האחרונה

הדמיון ל MJ

TOP 10 של הממבה

מנחם לס

בעל האתר ועורך ראשי
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
95 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
MBK
MBK
13/04/2016 11:17:15

סליחה על פסטיבל הקובי
הפוסט נכתב מבעוד מועד ותוכנן להתפרם ביומו האחרון של קובי על מגרש הכדורסל
אני מקווה שלא יפצע בחימום ….

ברץ
ברץ
13/04/2016 11:27:18
הגב ל  MBK

אין מה להתנצל, פוסט מצויין!

Ori88
Ori88
13/04/2016 11:40:11

אחלה פוסט. שחקן נדיר. ווינר אדיר עם כמה טעויות בדרך.
הדמיון למייקל מטורף. מבחינת השוואה בינהם לי תמיד היתה תחושה שיש לו יד טובה יותר מרחוק ובכל היתר מייקל עולה עליו

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
13/04/2016 11:45:39

מוטה, אך באופן מעולה.. סמיילי

גו ווריירס.. סמיילי כפול

לחיי המגיבים הארסיים שבאתר !… סמיילי טריפל דאבל

איצקו
איצקו
13/04/2016 11:47:44

תכלס לראות תמשחק של קובי היום זה רק בהצגת שחקנים וכשהוא יורד לספסל פעם אחרונה אני לא חושב שהמשחק הזה יתעלה ליותר מידי ולאור המשחק הקודם של ממפיס גולדן יש הרבה למה לצפות…
(קראתי את הקישור לפוסט של מנחם על הפציעה ולפי התגובות האתר הזה היה ממש כבד)

גיא
גיא
13/04/2016 11:51:04

באמת שאין סיבה להתנצל על ה-"פסטיקובי"
הוא הרוויח אתו ביושר.

הפוסט עצמו – מעולה!
הכי כיף לקרוא פוסט של אוהד – כזה שלא מתבייש במשקפיים בעלות העדשות הזהובות – סגולת שמפארות את השקפתו, אבל כזה שבו זמנית נשאר כנה.

היום אני מכיר בגדולתו של קובי ככדורסלן, ובהנאה של אוהדיו לחגוג את הקריירה שלו.
ממחר – שוב אהיה מגדולי קטגוריו…

יניב
יניב
13/04/2016 12:07:18
הגב ל  גיא

מה שמפחיד אותי בכל "פסטיבל קובי" זה שכל מי שלא סבל את קובי,עכשיו הוא לכל הפחות מעריך אותו.ואני חושב כבר לעתיד האם גם אני חס וחלילה עוד יגיד שאני מעריך את לברון שהוא יפרוש ??????

גור גולן
גור גולן
13/04/2016 12:29:34
הגב ל  יניב

יניב ההשוואה לא לעניין😀

איתמר פורת
איתמר פורת
13/04/2016 12:40:30
הגב ל  יניב

עוד 10 שנים נבין שההשוואה בין שניהם לא רלוונטית

עגל
עגל
13/04/2016 13:34:27
הגב ל  יניב

אתה כבר עכשיו מעריך אותו אבל רק עוד 10 שנים תודה בזה
🙂

ברץ
ברץ
13/04/2016 15:27:56
הגב ל  עגל

1+

גיא
גיא
13/04/2016 20:42:54
הגב ל  יניב

השוואה לא לעניין. לברון עולה עליו בהרבה 😜

איתמר פורת
איתמר פורת
13/04/2016 11:58:15

תודה רבה. תפסיקו להתנצל על פסטיבל קובי. הוא אחד היחידים בהיסטוריה שמגיע לו. מי שנמאס לו מזה שלא יקרא את הכתבות.

בשנת 2013 המקוללת קובי שיחק את הכדורסל אולי הטוב בחייו. בגלל הציפיות המטורפות מהגלאקטיקוס אז קובי פשוט סחב מעשית את הקבוצה הפצועה הזאת לפלייאוף עם תצוגות מדהימות. נאש פספס חצי עונה. גאסול שליש עונה. על הווארד אין מה להרחיב.

בחלק האחרון של העונה במירוץ לפלייאוף לקובי היו משחקים של 48 דקות. המחיר האיום הגיע במשחק הלפני אחרון.

התמונה של קובי עוזב את חדר ההלבשה על קביים צרובה לי במוח.

יכול להיות ש3 השנים האחרונות פגעו במורשת אבל אני לא מאמין. שונאי קובי מצאו משהו להיאחז בו נגדו ולמעריציו זה פשוט כאב לראות אותו ככה.

גור גולן
גור גולן
13/04/2016 12:30:24

אני מסכים איתך ש2013 הייתה עונה מהטובות בקריירה שלו!!

איתמר פורת
איתמר פורת
13/04/2016 12:39:24
הגב ל  גור גולן

הוא עשה דברים בשנה הזאת שהוא בחיים לא עשה. היה לו איזה חודש אני חושב עם ממוצע של 12 אסיסטים למשחק

גור גולן
גור גולן
13/04/2016 13:01:31

היו לו משחקים מטורפים! הוא רצה כל משחק להגיע לטריפל דאבל במטרה לנצח

שם
שם
13/04/2016 13:26:58
הגב ל  גור גולן

להגיע לטריפל דאבל כדי לנצח זה אוקסימורון, וזאת המצאה של אוהדי בריאנט. כדי לנצח צריך לעשות הכל כדי לנצח כולל לוותר על הכדור כשצריך וזה משהו שהוא אף פעם לא הצליח.

גור גולן
גור גולן
13/04/2016 13:46:54
הגב ל  גור גולן

צר לי אבל לא ראית אף משחק של לייקרס באותה עונה!
הטריפה גאולים שלא נבעו מעזרה בלתי פוסקת לקבוצה.

נתן גולד
נתן גולד
13/04/2016 15:23:38
הגב ל  גור גולן

רצה כל משחק להגיע לטריפל דאבל בשביל לנצח זה משפט נהדר. הכי מצחיק שאתה אפילו לא מבין את הסתירה הכל כך חזקה במשפט הזה.

גור גולן
גור גולן
13/04/2016 16:19:13
הגב ל  גור גולן

יכול להיות שזה לא כתוב משהו… הכוונה היא שהוא התאמץ ושיחק כל כך טוב במטרה לנצח שהוא הגיע לטריפל דאבל ועשה הכול ולא רק נקודות.

רנדי אורטון
רנדי אורטון
13/04/2016 12:37:09

אני לא אשכח בחיים את התמונה של קובי כשהוא חבוש כמו מרשמלו על הספסל.
גם ג'ורדן היה מוגבל בסוף הקריירה.

MBK
MBK
13/04/2016 13:02:02

הלייקרס היו במצב רע מאוד במאזן 21-15
הם היו זקוקים ל 70% ניצחונות על מנת להכנס לפלייאוף
זאת הייתה עונה קשה , אני עדיין מאמין שעם קובי בפלייאוף התמונה הייתה נראת אחרת
דאנטוני שיחק עם סגל מאוד קצר והגיע לפלייאוף עם שאריות הלייקרס
זאת הייתה טעות להביא את נאש לא פחות מאשר את הווארד
הציפיות מהם היו בשמיים
היה משחק מול ההוקס שקובי פשוטו כמשמעו נפל מהרגלים כשעמד על קו העונשין
הוא שחקן שנתו מעצמו מעל ומעבר והקריב את עצמו עבור הלייקרס
כל הביקורות על החוזה העצום שלו לא במקום

איתמר פורת
איתמר פורת
13/04/2016 16:16:44
הגב ל  MBK

+100

איש הערפל
איש הערפל
13/04/2016 16:04:47

מישהו זוכר את השנים של ג'ורדן בוושינגטון (דווקא באופן אישי לא היה רע אבל לא היה בכלל אותו שחקן)

יניב
יניב
13/04/2016 12:06:13

נפלא מידן.נכנסתי גם לפוסט הישן והכי אהבתי שם את ההתנצחויות של MBK ואורי88. לא יכולתם ללכת פשוט לבריזייה 🙂

מתן גילור
13/04/2016 12:31:14
הגב ל  יניב

🙂

MBK
MBK
13/04/2016 12:52:13
הגב ל  יניב

יש דברים שלא מדברים עליהם בברזייה 🙂

רנדי אורטון
רנדי אורטון
13/04/2016 12:14:25

בסופו של דבר גם ה"שונאים" יתגעגעו לקובי לא רק ביגלל הכישרון והייחודיות,כשמיסתכלים היום על הכוכבים בליגה קשה לימצוא כאלה שאפשר באמת להעריך או "לישנוא" ביגלל מה שהם מביאים למישחק ומחוץ לו.
הדור החדש של הכוכבים הוא שונה באופיו וגורם למישחק להיות הרבה פחות מעניין עם הרבה פחות יריבויות שהיתפתחו בעבר וגרמו למישחק להיות הרבה יותר מעניין.

גור גולן
13/04/2016 12:16:00

פשוט מעולה! ללא ספק אני אצפה היום בקובי, מבלי לזפזפ אפילו לשנייה. כל שנייה שהוא יגע בכדור זה יהיה רגע בלתי נשכח.

מתן גילור
13/04/2016 12:33:34

לדעתי, השנים האחרונות לא פגעו במיקום ההיסטורי שלו. מבחינתי, שום דבר ששחקן עושה *מבחינה ספורטיבית* לא פוגע לו בהישגי העבר. בגלל זה מייקל נשאר אצלי הכי גדול גם אחרי וושינגטון וקובי טופ 10 גם אחרי העונות האחרונות בלייקרס. בספר שלי, שחקן יכול לרדת רק כי מישהו פעיל עוקף אותו.
אחלה טור.

איתמר פורת
איתמר פורת
13/04/2016 12:38:29

+1

רנדי אורטון
רנדי אורטון
13/04/2016 12:38:59

+100
קובי הוא מס' 2 ולא עקף את ג'ורדן רק ביגלל הפציעות.

אלון
אלון
13/04/2016 19:08:02

באיזה יקום הוא מס' 2?

no funny shtuff
no funny shtuff
13/04/2016 21:57:05

ביקום של רנדי 😂

גור גולן
גור גולן
13/04/2016 13:02:16

+1

עגל
עגל
13/04/2016 13:41:59

טור אוהד מצוין! קראתי גם את המקור עם ההתנצחות עם מנחם.
השנים האחרונות בכלל לא מורידות מקובי אלא דוקא מוסיפות למורשת שלו.
למה? כי הן חושפות את האדם שהוא, כאשר מבחינת כדורסל הוא הלך וירד אחרי שנים של פציעות קשות והתאוששות בלתי אפשרית ועדיין הלוחם שבו המשיך ללא ויתור עצמי חרף ההשפלה הכרוכה באחוזים מחרידים וכל זה. קובי נשאר אגואיסט ואגו מניאק אבל הוא חשף את האנושיות והתחרותיות שבו. כנ"ל מייקל שהמשיך כמה שנים "מיותרות" במקום לגמור יפה אבל דוקא שנים אלה בהן כבר לא היה עילוי פיזי מלמדות הכי הרבה.

סתםפאקראחד
סתםפאקראחד
13/04/2016 14:11:10

קובי בראיינט אנס אישה בקולורדו. נכון, אין לינק ביוטיוב, וגם הוא היה מספיק עשיר כדי שעורכי הדין שלו יטאטאו את המקרה וימנעו ממנו להכנס לכלא. אבל קובי בראיינט אנס אישה בקולורדו. נא לחשוב על זה כשאתם עוסקים בלאונן על כמה הוא 'בן זונה קשוח' ו'אחד מהגדולים' וכו'.

MBK
MBK
13/04/2016 14:49:10

הוא נשפט פי מעשיו על המגרש
אם צריך לשפוט לפי מעשים מחוץ למגרש כל אחד מאיתנו צריך ללכת עם תמונה של לברון בארנק
התקרית בקולורדו ספרינגס לא הוסיפה כבוד לקובי ובזמנו די בזתי לו , גם אם לא אנס הוא היה נשוי והתקרית לא הוסיפה לו כבוד

במחשבה שניה התגובה שלך כל כך ירודה שאני מופתע מעצמי שאני מגיב בכלל

סתםפאקראחד
סתםפאקראחד
13/04/2016 15:23:41
הגב ל  MBK

תקשיב חמודי, הוא אנס אישה בקולורדו. תעצור, ותגיד את זה בקול רם. זאת אמא, או אחות או סתם ידידה הכי טובה של מישהו. זה לא "תקרית שלא מוסיפה כבוד", זה פשע אלים וחמור. זה שהוא עשיר אפשר לו להשאר מחוץ לכלא, ככוכב כדורסל – ולזכות באליפויות NBA נוספות (כשבינינו – זאת מול אורלנדו היתה מול קבוצה סוג ב', וזאת מול הסלטיקס היתה מכורה לגמרי ). אתה יכול להתעצבן כמה שאתה רוצה, אבל כמו שתשפוט את הקריירה של משה קצב גם בהתחשב בנסיבות שהכניסו אותו לכלא – אינך יכול להתעלם מהכתם הבלתי מחיק על הקריירה של קובי בראיינט. מה לעשות שלשים כדור כתום בתוך חישוק מתכת זה לא תכלית כל התכליות.

יניב
יניב
13/04/2016 15:31:18

בוא נתחיל בזה שאף אחד חוץ ממנו ומהבחורה לא יודע מה באמת היה שם.
בהחלט יכול להיות שהוא אנס אותה אבל יכול להיות שהיא גם ניצלה את המעמד שלו.לא נוקט עמדה כי אני לא יודע מה באמת היה שם.תבוא ותגיד לי אם הוא לא עשה כלום למה הוא שילם לה כל כך הרבה,אז אני יענה לך שזאת מילה שלו נגד מילה שלה ולך תדע איך זה ייגמר ואם אני הייתי במקומו והיה לי הרבה מאוד כסף גם אם הייתי זכאי לחלוטין,לא הייתי לוקח סיכון וסוגר את הפרשה כמו שהוא סגר.
אחרי כל זה שוב אנחנו מדברים על היכולות שלו ככדורסלן ולא כבן אדם.בוא אני אתן לך דוגמא אחרת.אני חושב שאולמרט היה ראש ממשלה מצויין,יחד עם זאת אני יודע שהוא היה מושחת כשאני מאמין שבתור ראש ממשלה הוא לא היה מושחת.רוצה לומר זה שהוא מושחת ולקח שוחד לא מונע ממני להגיד שבתור ראש ממשלה הוא היה ראש ממשלה טוב.

מנחם לס
מנחם לס
13/04/2016 15:36:05

כשפקידת קבלה ניכנסת לחדרך במלון ב-2 בלילה, מתפשטת ערומה מרצונה, הם מתנשקים ערומים, והוא מנסה להיכנס אליה כשהיא מסרבת ואומרת "לא! לא!", ואז הוא מתגבר על "התנגדותה" זה לא בדיוק אונס.
זה היה דבר מתוכנן מצידה עבור כמה מיליונים שהיו לה במחשבה (למפרע!)

בילי
בילי
13/04/2016 16:40:07
הגב ל  מנחם לס

טעות שלך יניב, "…בוא נתחיל בזה שאף אחד חוץ ממנו ומהבחורה לא יודע מה באמת היה שם…"

נראה שגם מנחם יודע מה באמת היה שם.

סתםפאקראחד
סתםפאקראחד
13/04/2016 17:33:22
הגב ל  מנחם לס

איך אתה לא מתבייש לכתוב תגובה כזאת, יש כאן ילדים שקוראים ולומדים ממך.

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
13/04/2016 23:16:17
הגב ל  מנחם לס

זה אונס פרופר.

ואם יש מישהו שחושב אחרת, שיחשוב על ה בת/אחות/אמא/אשה/חברה שלו

Ljos
Ljos
13/04/2016 23:25:46
הגב ל  מנחם לס

1+ לבן של.
למרות שאני פחות אוהב את גישת "תחשוב על קרובה שלך" ומעדיף את "תחשוב על עצמך שם עם קובי"

Ish
Ish
14/04/2016 0:01:17
הגב ל  מנחם לס

כן, מאוד במקום להגיב למה שמנחם אמר ולהבהיר שהוא טועה, אבל אולי כדאי גם לציין שהוא לא טועה רק בגישתו לנושא של מה הוא אונס, אלא גם בכך שאין הוא באמת יודע אם התאור שלו כאן לגבי ההתרחשות המדוברת מדויק, וסביר להניח שכרגיל כמו בהרבה מקרים שמנחם מחליט לפתוח את המקלדת שלו על דברים שאין לו מושג לגביהם הוא פשוט שגוי.

MBK
MBK
13/04/2016 16:09:49

מר פאקר היקר
אל תחמיא לעצמך , אני ממש לא מתעצבן אני רק חושב שעצם היותו של קובי אנס ( מורשע או לא ) לא קשורה לפוסט
זה כמו להגיד על מארדונה מסומם , מג'יק נשא HIV , טייגר וודס סקס מניאק , ג'ורדן מכור להימורים , וורת'י משדל לזנות

כשקובי נחשב באונס זאת הייתה סטירה מצלצלת

היום אני מעדיף לחלוק לו כבוד אחרון

captain beefheart
captain beefheart
14/04/2016 0:08:50

אתה צולב אותו כאן כאילו היה משה קצב ואתה אח של אל"ף מבית הנשיא. זו זכותך כמובן אבל מריח טוקבקיסטי.

עם כל החוסר כבוד שיש לי לתוקפים מינית למיניהם, כשזה מגיע לאמריקאים עשירים אני לא יוצא לרחובות. ועם קובי אני לא בדיוק יושב לארוחת סטייקים אלא מתרכז בכדורסל שלו.

אבל יפה. יצאת צדיק ואביר המוסר.

רנדי אורטון
רנדי אורטון
13/04/2016 15:42:18

כל עוד אין הוכחות זה לא נחשב.

איצקו
איצקו
13/04/2016 14:19:41

http://m.sport5.co.il/Articles.aspx?docID=213289
קישור לראפ של מומי שבוצע בערוץ הספורט

גור גולן
גור גולן
13/04/2016 14:26:25
הגב ל  איצקו

תעבירו ל-10 דקות לסוף. שם תומש מתחיל ומבצע ביצוע מעולה לשיר גדול😀

עגל
עגל
13/04/2016 15:07:17
הגב ל  איצקו

מצוין.
בקרוב האיחוד של תומש ומומי

אחד העם
אחד העם
13/04/2016 21:49:42
הגב ל  עגל

או בקיצור – תחומי..

אחד העם
אחד העם
13/04/2016 21:50:38
הגב ל  אחד העם

תומי

צביקה
צביקה
13/04/2016 20:29:55
הגב ל  איצקו

לא עובד לי על המחשב, ובנייד זה עובד אבל אני לא מצליח להזיז ל10 דקות מהסוף ואין לי סבלנות. מישהו יכול להיעלות קישור של הקטע הרלבנטי?

סוס מעץ
סוס מעץ
13/04/2016 15:06:58

לא נכנס לעשרת השחקנים הגדולים
אגואיסט
בלתי ניתן לאימון (ע"פ ג'קסון בספרו)
מקטין את חבריו לקבוצה במקום לחזקם
3 אליפויות ראשונות לגמרי של שאק
2 נוספות בזכות וכל הכבוד
אבל בסוף היום – איפה הוא ואיפה דנקן
וגור, מראש אני אומר, תירגע.

סתםפאקראחד
סתםפאקראחד
13/04/2016 15:31:17
הגב ל  סוס מעץ

צודק בהכל, חוץ מפרט אחד: בזאת מול הסלטיקס משחק 7 היה מכור לחלוטין (וגם שם הוא פישל דרך אגב, גאסול אודום וארטסט הצילו אותו)

איתמר פורת
איתמר פורת
13/04/2016 16:21:53

אתה והסוס מעץ ממש צמד חמד של אנשים שמסלפים עובדות על מנת להתאים אותם לשנאות האישיות שלכם. אולי כדאי שתבדקו את עצמכם

סוס מעץ
סוס מעץ
13/04/2016 17:39:01

+1
זוכר מעולה את המשחק הזה
קובי הסריח את הפרקט עם 3 מ20 או משהו כזה
גאסול תפקד מעולה

רנדי אורטון
רנדי אורטון
13/04/2016 15:39:00
הגב ל  סוס מעץ

קובי הוא מותג כמו פדרר,פלפס,מסי,בולט. מתי לדאנקן הייתה פירסומת של אלופים?
מתי דאנקן עשה ריפיט? שום קבוצה של דאנקן לא מגיעה לרמה שקובי הביא את הלייקרס בשיא.
את אותם הדברים אפשר להגיד על דאנקן האפור:
איפה הוא היום בלי רובינסון,פרקר וג'ינובילי?
תאר לך אם לקובי היה מאמן כמו פופוביץ'? ומערכת כמו של הספרס אז קובי היה כבר עובר את ג'ורדן ממיזמן.
אבל בסוף היום יש להם את אותו מיספר טבעות אבל בכל מיקרה קובי יזכר מעליו.

סתםפאקראחד
סתםפאקראחד
13/04/2016 17:01:04

תגובה קלאסית של בן דור המילניום: תדמית ומיתוג מעל תוכן ודרך. קובי לא עשה ריפיט, הוא היה שם כששאק ופיל עשו ריפיט – וברגע שהתערב יותר מדי, החבילה התפרקה. ולא דאנקן לא היה בשום מקום ללא האנשים שציינת, ולכן הוא דואג לתת להם קרדיט מעל כל במה, ולא להתרכז ב-me, כמו קובי. לגבי ההערה שלך על המאמן, ובכן קובי אומן ע"י פיל, ולמרות שפופוביץ' באמת מעליו, לא ניתן לומר שקובי לא זכה למעטפת הנכונה. ודרך אגב, רנדי אורטון משתתף בסרטי פורנו של גייז, סתם חשבתי שתרצה לדעת.

איש הערפל
איש הערפל
13/04/2016 16:09:37
הגב ל  סוס מעץ

"לגמרי של שאק"? עוד מישהו שמאמין ללוקש הזה? תסתכל על המספרים לא רק של סדרות הגמר אלא גם של הפלייאוף עצמו והעונה.
נו ובכל האליפויות של דנקן הוא האלפא דוג?! ובכל השנים? הם שני שחקנים שונים לגמרי גם בעמדה וגם באופי, שניהם גדולים בפני עצמם, אין מה להשוות כי זה בלתי אפשרי.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
13/04/2016 15:15:52

תודה רבה מידן

דדי
דדי
13/04/2016 15:27:41

אני לא בטוח כמה מצטערים בטורונטו על הפרישה של קובי.

וזה לא רק המשחק של ה 81.
שימו לב לזמן ולתוצאה…

https://www.youtube.com/watch?v=_lEgFnNwPzY

ברץ
ברץ
13/04/2016 15:36:19
הגב ל  דדי

תגיד, עכשיו ברצינות, למה זה היה טוב הלינק הזה??
ועוד להזכיר לי את אלן אנדרסון השנוא עוד מימי מכבי שהיה אצלנו.
אין ספק שקובי אהב להתעלל בנו 🙂

איתמר פורת
איתמר פורת
13/04/2016 16:22:34
הגב ל  דדי

אחת מתצוגות הקלאץ' המדהימות בכל הזמנים. אין דברים כאלה

מנחם לס
מנחם לס
13/04/2016 15:39:32

טור מצויין של אוהד אמיתי.
מה שקובי עשה העונה היה להצטייר כאדם שונה לחלוטין מזה שהכרנו: נינוח, מבין, חבר, רגוע.
כל תכונותיו 'השליליות' היו בעבר בגלל אובססיה לנצח. העונה – כשהנצחון לא היה יותר המטרה – קובי מתגלה כאדם אחר.

רנדי אורטון
רנדי אורטון
13/04/2016 15:44:47
הגב ל  מנחם לס

+100
קובי תמיד היה נשמה אמיתית.

מנחם לס
מנחם לס
13/04/2016 18:16:40

רנדי, קפוץ לי

MBK
MBK
13/04/2016 16:02:27
הגב ל  מנחם לס

תודה מנחם
לדעתי הפסיכיות שלו על המגרש היא פועל יוצא של האישות שלו
קובי – נינוח , מבין , חבר , רגוע הוא לא באמת הקובי שנזכור
קובי "הפסיכי" על המגרש הוא קובי הווינר האובסיסיבי וככה הוא יזכר , לפחות אצלי

מוש השור
מוש השור
13/04/2016 16:16:48

טור נהדר, הוא חתיכת בן זונה סופר קשוח במובן הכי חיובי, אחת לתקופה יש ספורטאים שהם Rock stars והוא בלי ספק נמנה על הקבוצה הזאת. גם אם דאנקן לדוגמא נחשב יותר מבחינה היסטורית (מה שלדעתי נכון בלי צל של ספק) בחיים לא יהיו לו את הכריזמה וה swag של ברייאנט..

דדי
דדי
13/04/2016 18:08:37
הגב ל  מוש השור

דאנקן לא מדגדג את קובי מבחינה הסטורית כשחקן.

מעולם לא הגיע לשיאים של קובי מבחינת יכולת אישית, וגם קבוצתית – זה לא מקרה שהקבוצות שלו מעולם לא זכו באליפויות רצופות – זה פועל יוצא של יציבות (גם של הקבוצה וגם של דאנקן) ברמת ה – 9, שמנצלת שנים חלשות בליגה כדי לזכות.
זה לא מקרה שאף קבוצה של דאנקן לא עולה לדיון כשמדברים על הקבוצות החזקות אי פעם, וכך גם לגבי אף עונה אישית שלו או סטטיסטיקה אישית…

לא הספרס ולא דאנקן מעולם לא הצליחו להגיע לרמות ה 10 של קובי.

אין בכלל מה להשוות ביניהם מבחינת היכולת האישית והגדולה כשחקן.

דאנקן פשוט נהנה מזה שהעמדה שלו היא באופו יחסי הכי חלשה מבחינה היסטורית מכל 5 העמדות, וגם זה רק בגלל שפופ "רימה" ורשם אותו כפוואר פורוורד בזמן שכולם יודעים שרוב הזמן הוא שיחק סנטר.

תרשום את דאנקן כסנטר והוא בקושי נכנס לטופ 5.

no funny shtuff
no funny shtuff
13/04/2016 21:41:32
הגב ל  דדי

רק שהספרס של 2013 ו-2014 אוכלת את הלייקרס של 2009 ו-2010.

ולא, הגיפים שלך לא יעזרו הפעם.

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
13/04/2016 21:56:31
הגב ל  דדי

בפסח, אתה ויעקב תחפשו ת' אפיקומן עם כל עם ישראל..

דאנקן בזמן הזה ייתן עוד קרש – סל משעמם בדרך לאליפות 6.

כשקובי ימצא את האפיקומן, הוא יבקש מדאנקן את הטבעת…

דן
דן
13/04/2016 17:00:51

! The Last Samurai

צביקה
צביקה
13/04/2016 17:09:39

עונה 2012-2013, זה סיפור יפה. קובי ברור שנתן את הנשמה, אבל הכשלון של השנה הזאת מבחינת הארגון הוא עצום, ואני לא יכול להוריד את האחריות ממנו, גם בבניה של זה וגם בביצוע של זה במהלך כל השנה. הוא היה בכוכב הגדול המוביל הבלתי מעורער, והיה צריך להיות מעורב בכל קבלת ההחלטות וגם בעבודה בקבוצה במשך השנה. הוא אולי נתן את הנשמה ואת הגוף, אבל הוא גם אחראי על הכשלון הזה.

דדי
דדי
13/04/2016 18:10:06
הגב ל  צביקה

מזל טוב צביקה – זכית בתואר התגובה המטופשת של היום.

מחר יום חדש, אבל אני סומך עליך…

צביקה
צביקה
13/04/2016 18:37:12
הגב ל  דדי

תודה דדי תודה. אני כידוע מאוד רגוע. אז למרות ההנאה הכרוכה בזה לא אכנס לקטע הדבילי של תגובות מתנשאות וומתנצחות כל זה אלא אנסה קצת לנמק. דעתי כצופה מעורב שמבין קצת במשחק וצופה מאז שנות ה70 שקובי לא יכול צאת מהכשלון המפואר של העונה ההיא נקי למרות שאני מודע מאה אחוז לכך שהוא נתן את הנשמה והמחויבות הטוטאלית מבחינה אישית. אני טוען שמעמדו של קובי בלייקרס היה יותר גדול ויותר חזק מזה של לברון בשנתיים האחרונות שלו בקליבלנד, ומצד שני בצד הניהולי של הלייקרס היה חושך ואני אומר את זה לא רק במבט לאחור. ההימור על נאש היה מטומטם. ההימור על דאנטוני היה אסון ורק על האווארד אני מניח שניתן להגיד שזאת החלטה נכונה לזמנה כי הפוטנציאל היה ברור. אז משחקן שטוענים עליו שסילק את שאק ואת גקסון נוריד את האחריות מההחלטות בשנה הזאת? לא מסכים. זה היה כשלון עצום בבחינה ניהולית שקובי שותף גדול אליו.

Berch
Berch
13/04/2016 17:12:56

שחקן ענק
רק הגדולים באמת יכולים להוציא כלכך הרבה תגובות, לכאן ולכאן, בכל כך הרבה דיונים 🙂

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
13/04/2016 18:00:34
הגב ל  Berch

או הקטנים באמת – כמו לברון

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
13/04/2016 21:59:25

+ 763

גור גולן
גור גולן
13/04/2016 23:02:29

+100

Nir
Nir
13/04/2016 18:48:09

כשאנשים משכילים מעריכים אנס שעשה הכל למען הכבוד והתהילה לעומת אדם משכיל, אלגנטי וצנוע, זה מראה על פגם מוסרי גדול ביותר.
ואז אם הם מוכנים לסלוח על הכל, אז במה הם שונים מאותם שצועקים ומקללים את מי ששונה מהם.
ההפך זה יותר גרוע, זה נעשה בזדון ובמחשבה.

סתםפאקראחד
סתםפאקראחד
13/04/2016 19:10:19
הגב ל  Nir

הו, תודה רבה, הנה מילים של בן אדם שפוי. חגיגה שלמה סביב בן אדם שתכלס כבר שלוש שנים מעדיף למכור גופיות לסינים חסרי מושג, מאשר להתחרות באמת ברמות הגבוהות.

25%
25%
13/04/2016 19:14:37

ראינו מה קובי שווה בלי שחקני ענק לצידו, בקושי פלייאוף. כל הקריירה אחרים עשו לו הכל, לפעמים שופטים, לפעמים ליגה מושחתת עם הטריידים, לפעמים שאקיל, לפעמים הורי ופישר במאני טיים. פירק קבוצה כדי להיות השחקן המוביל, קולע במשחק שבע 6-24. בלי השחיתות לטובת הלייקרס (סקרמנטו ופורטלנד) קובי לא היה נכנס בכלל לדיון הגדולים.

D-Wade
D-Wade
13/04/2016 19:48:36

מעולם לא אהבתי את קובי, לא בגלל האישיות שלו וגם לא בגלל סגנון המשחק שלו. הוא פשוט היה טוב ובתור "יריב" לא יכולתי לסבול אותו. היום אני אומר תודה שראיתי אותו ומבין כמה גדול הוא היה. ואני כבר לא שונא אותו.

גיא
גיא
13/04/2016 20:47:46

תודה רבה. הלילה זה הלילה של כולם לשכוח מהכל ולהלל את אחד הווינרים הגדולים שידע המשחק.

שחקן גדול ווינר ענק.

no funny shtuff
no funny shtuff
13/04/2016 21:54:48

שחקן גדול עם מוסר עבודה ודרייב מטורף.
ההשוואה לג'ורדן עשתה לו רק רע כי היום זה ברור שאין מה להשוות- ג'ורדן גדול מקובי כמעט בכל אספקט (טוב נו, קובי קלע שלשות גדול יותר..) וגדול ממנו מבחינה הסטורית, אבל קובי הוא ללא ספק אחד הגדולים.
בתחילת הקריירה שלו הייתי נגדו. לא אהבתי אותו. נהניתי לראות אותו מובס מול דטרויט, ואז חוטף בראש עם הלייקרס של לפני גאסול ולא עושה אפילו פלייאוף
מאוחר יותר שמחתי כשלקח אליפות מול אורלנדו כי הערכתי את הדרייב המטורף לנצח. אני מסכים שגיים 7 מול הסלטיקס, על אף האליפות, היא כתם בקריירה. האליפות ההיא רשומה על פאו.
בכל אופן, מזל טוב וכל הכבוד.
ואני חייב דבר אחרון, קטנוני, ילדותי, כזה של גיל 12-
לג'ורדן כבר לא תשתווה מבחינת אליפויות.. אה-אה!

captain beefheart
captain beefheart
13/04/2016 22:43:07

הערה שמרשה לעצמי רק לכותבים מחוננים: כבוד רוחשים ולא רוכשים

Mbk
Mbk
13/04/2016 22:50:26

תודה קפטן !
אין כמוך ,תוקן באופן מיידי

captain beefheart
captain beefheart
13/04/2016 23:12:39

והמאמר כמובן בונבוניירה. שומר איך שזה בארון ואתן באיזו חתונה 😉

captain beefheart
captain beefheart
13/04/2016 23:25:36

אין לי זכרונות מתוקים מקובי.

הוא הגיע לליגה בשיא שלטונו של האיש מצפ' קרוליינה ומייד התעטף בהילה של שחצנות. גם במראה (השנים הראשונות עם התסרוקת פרעה) וגם בהתנהגות.

כמובן שהוא היה שחקן מעולה וכמובן שהוכנס מייד לתבנית המחייבת של "מייקל ג'ורדן הבא".

ומתוך כל הקנדידטים עד היום – גם היה הכי קרוב. בביצועים ובקילר אינסטינקט. וכמעט גם בטבעות.

אבל – כדברי אותו שידור מפורסם – אני הכרתי את מייקל ג'ורדן. ואתה, אדוני, לא מייקל ג'ורדן!

הפרשה עם הבחורה סגרה את סיכוייו להתחבב עלי. המריבות עם שאקיל הנמיכו אותו עוד יותר. הוא גם היה בורג מרכזי בקבוצה המטופשת שביזתה את זקנתם של קרל מלון וגארי פייטון. בקיצור – הוא לא בא לי טוב 😉

ואחרי כל זאת: מבחינת כדורסל – אחד מעשרת הגדולים בהיסטוריה. היה שלום ותודה על הבגדים.

מאיר אריאל
מאיר אריאל
14/04/2016 1:15:00

יופי של פוסט מידן (: נהניתי מאוד…

קראתי את התגובה של דדי על ההשוואה שערך בין קובי לדאנקן….
מביך ..

avri
avri
14/04/2016 1:30:31

+100