קח אותי, קווין!

בקיץ הזה, קווין דוראנט צפוי להיות שחקן חופשי. הסטאר בן ה-27 נמצא בשיא הקריירה, ויכול להפוך כל קבוצה למועמדת לאליפות. לכן הקבוצות השונות יעלו אליו לרגל, בניסיון להחתימו. הגיעו לידינו ההצעות שכל קבוצה תציע ל-MVP בדימוס.

*

אוקלהומה סיטי/ולדי קוגן

קווין שלום. אני יודע שב-2016 החוזה שלך אצלנו יפוג, וכל מיני אנשים ינסו לשכנע אותך שאצלם יהיה לך יותר טוב. אני אתן לך 2 סיבות:

1)כסף-ב-2017 אתה תוכל לקבל 35% מהתקרה, וזה עוד כשהתקרה תעלה למשהו כמו 110 מליון. אז סגרנו כבר על עוד שנה. כן-יופי.

2) כשרון ויכולת לזכות- איזה עוד קבוצה יכולה להציע לך את מה שיש לנו? הרכז השני בטיבו בליגה-יש. ביג מן שתופר שלשות והוא אחד מהשומרים הטובים בצבע-יש. קהל תומך-יש. שוק קטן ושקט בלי עיתונאים שחופרים באוזן-יש. מה חסר? לאיזה קבוצה אתה יכול ללכת-וושינגטון שאפילו לא מצליחה לעשות את הפלייאוף, וחוץ מוול אין לך שם שום שחקן ששווה לדבר עליו? ראס עולה על וול ב-2 דרגות לפחות, והתיק הרפואי של ביל לא היה מבייש את דרק רוז. בוסטון שהרכז שלה הוא 1.70 על עקבים, שהקלעי שלה בראדלי לא הספיק להפועל ירושלים ואוון פאקינג טרנר הוא שחקן מרכזי בה? לא תודה. על הלייקרס והניקס אין מה לדבר. למיאמי אתה מגיע רק כדי לבקר את סבא בבית אבות ולברר איפה הירושה.

קליבלנד וסן אנטוניו נפסלות על הסף בגלל ענייני כספים, אבל גם לברון מזדקן, ומי יודע מה יהיה עם הספרס כשהלהקה תפרוש. האיום האמיתי היחיד מבחינתנו הם הווריורס. אבל תחשוב מה יקרה אם תלך למפרץ- קרי הוא האלוהים שם ואתה תהיה במקרה הטוב הסגן שלו, ובמקרה היותר ריאלי אתה תהיה מקום 4 בהיררכיה אחרי האחים ודריימונד. ותחשוב כמה זה יהיה מתוק לנצח את הווריורס,הספרס וקליבלנד אחת אחרי השנייה? אתה תהיה המלך החדש, ילדים יספרו עוד 20 ו-30 שנה מהיום שהם חיו בתקופה של קווין דוראנט הגדול. יש לנו את כל הכלים לנצח את כולם, ואל תשכח מי האמינו בך כשהיית ילד צנום ורזה, ומי נתן לך את הבמה הגדולה. אם אתה עוזב אותנו-מה שהתקשורת עשתה ללברון יהיה משחק ילדים לעומת מה שיעשו לך. ביחד אנחנו ננצח את כולם ונכתוב היסטוריה.  יאללה, חותמים?

*

וושינגטון וויזארדס/גלעד

הי קווין, זה הוושינגטון וויזארדס. רציתי לספר לך למה כדאי לך לחתום אצלנו הקיץ.

כמובן, אתה יודע כל מה שאני יכול לספר לך על העיר.. אחרי הכל זה הבית שלך.

אז בא נדבר על הקבוצה קצת, דבר ראשון יש לנו את ג'ון וול, נו אתה יודע, הרכז הכי טוב במזרח (ובניגוד לשחקנים אחרים הוא תמיד יעדיף למסור מלזרוק…).

בראדלי ביל בעונה הבאה יהיה בן 23 והוא עובד קשה על הקרסוליים כדי לסדר את הפציעה, כשהוא כשיר הוא לא נופל מאף שוטינג גארד במזרח וגם הוא יודע לשחרר את הכדור ולתת לגדולים יותר לנהל את ההצגה.

עמדה 3 פנויה לך כמובן אבל אוטו פורטר הוא שומר מעולה (בטח אתה יודע את זה יותר טוב ממני) והוא יוכל להחליף אותך בדקות שאתה נח ולפעמים אפילו לשחק לצדך בהרכבים נמוכים.

הפאוור פורוורד שלנו הוא מרקיף מוריס, שחקן איכותי מאוד שגם יודע להיות חלק מהנעת כדור מסודרת ויודע גם לקלוע מבחוץ כדי לפתוח את הצבע כמו שצריך.

בסנטר גורטאט הוא קשוח והוא חכם והוא יודע לסיים מבחוץ (קצת) ובעיקר בפנים מפיק נ' רול.

הספסל שלנו איכותי מאוד וכשנביא מאמן חדש (אני יכול כבר לספר לך בסוד שרנדי וויטמן לא יקבל חוזה חדש) נדאג שהוא יודע לשחק איתו כמו שצריך.

תסתכל על המזרח, לברון מזדקן, דרוזן יעזוב את טורונטו בקיץ (וגם אם לא קשה להאמין שהוא ולאורי ימשיכו לשחק כ"כ טוב גם בעונה הבאה), מיאמי זקנה כבר ממזמן ואינדיאנה ומילווקי צעירות.

כאן תוכל לשחק עם הקבוצה הכי טובה במזרח כבר מהעונה הבאה ולפחות לעוד כמה שנים, אתה יודע כמוני שראס לא יישאר בסוף העונה הבאה באוקלהומה, ואין לך סיבה להיות האחרון שנשאר בקבוצה כל כך בינונית. הסיכוי הכי טוב שלך לזכות באליפות הוא עם וול לידך ואף אחד לא יוכל להגיד מילה רעה עליך. איך אפשר להאשים מישהו שרק רוצה לחזור הביתה?

האוהדים שלנו מוכנים וכשתבוא הם יגיעו בהמוניהם לראות ולעודד את הקבוצה, אין בליגה אף קבוצה בסיטואציה נוחה יותר עבורך לזכות באליפות ובאמת כדאי לך לשקול את זה.

להתראות בעונה הבאה?

 

*

מיאמי היט/רועי ויינברג

 

קווין, כולנו יודעים מה אתה מחפש, כמו כל סופרסטאר גדול שהופך לשחקן חופשי. לא כסף (לאיש יש 60 מיליון דולר), אלא א-ל-י-פ-ו-י-ו-ת. ואנחנו פה בשביל להביא לך את זה.

אתה באמת חושב שוושינגטון (שבספק בפלייאוף השנה), אוקלהומה, הלייקרס (שלקחו אליפות בתקופה שבה אנדרו ביינום ולמאר אודום היו שחקנים לגיטימיים ולא בדיחות עצובות) או בוסטון יכולות להביא לך אליפות? שנינו יודעים שזה לא יקרה. וגם אם כן, יקח להם זמן לגדול, ואתה לא צריך לבזבז את שיא הקריירה שלך בללמד רוקיז איך ללכת.

נכון, יש את האפשרות של גולדן סטייט. אבל תחשוב מה יקרה ברגע שתגיע לגולדן סטייט. במקום להיות האופציה הראשונה בכל פוזישן, תהיה האופציה השלישית אחרי קרי ותומפסון, ומבחינת החשיבות בקבוצה תהיה בנעליים של האריסון בארנס, כשחקן הרביעי בחשיבותו. זה אומר שתזכר בהיסטוריה כסוג של רון הרפר-שחקן שהיה מצויין, נפצע ואז הפך לשחקן משלים בשושלת. אתה באמת רוצה את זה?

כאן במיאמי, המצב שונה. יש לך מאמן שזכה באליפויות ויודע להסתדר עם כוכבים, אריק ספולסטרה וארגון חזק שיודע איך להתמודד עם כוכבים ולשתף איתם פעולה כל הדרך לאליפות. תראה איך השנים של לברון נראו במיאמי לעומת השליטה החולנית שלו בקליבלנד. יש פה שחקנים כמו גוראן דראגיץ' וכריס בוש שיודעים איך לשחק עם כוכבים, ושיתוף הפעולה שלך איתם רק יפרה את שניכם.

לצד כל זה, יש לך מישהו אחד שלא יהיה בשום קבוצה אחרת. המישהו הזה הוא דווין וויד. וויד יהיה הסייד-קיק הנאמן שלך, ויוכל לתפקד כמנהיג של הקבוצה מחוץ למגרש, וכאיש במאני טיים. זאת תהיה הקבוצה שלך, כמובן, אבל הוא שם בשבילך, והוא מודע לתפקיד כמספר 2 שמתעלה בעת הצורך. אין לך אף שחקן אחר בליגה שיכול לעשות את זה, ועוד אחד שכבר היה 5 פעמים בגמר אנ.בי.איי. וויד יוכל לתפקד כמנהיג ולהשאיר לך את אור הזרקורים. הוא עשה את זה בשביל שאק, הוא עשה את זה בשביל לברון והוא יעשה את זה בשבילך.

אתה בטח שואל את עצמך מה יקרה כשוויד יפרוש. שנינו יודעים שהוא לא צעיר וכנראה מדובר ב-2-3 השנים האחרונות שלו. אז יגיע תורו של ווינסלו לזרוח. אלוף המכללות הזה לומד מהטובים ביותר ויוכל להיות כוכב וסייד-קיק אידיאלי בבוא היום. בעידן שאחרי וויד, הוא ינווט יחד איתך את הסירה.

אחרי כל זה, אני לא חושב שיש סיבה שבגללה אתה לא צריך לקחת את הכישרון שלך לסאות' ביץ'.

*

גולדן סטייט ווריורס/MBK

יהפך למציאות?

קווין דוראנט ניצב בפני דילמה.

אין ספק שמדובר בטאלנט הכי מחונן בליגה היכולות שלו הן בלתי נתפסות , בחור בגובה 210 ס"מ שפשוט מסוגל לחסל אותך במו ידיו, כיום הוא השחקן הכי אהוד עליי בליגה. כשהגיע לליגה הפוטנציאל שלו מבחינתי היה טופ 3 אול טיים בעיקר בגלל שלא נראה דבר כמוהו בליגה. דעה משוחדת – אני רוצה את דוראנט בלייקרס.

נחזור לנושא המרכזי של הפוסט – דוראנט להיכן?

והתשובה פשוטה למדיי – גולדן סטייט!!!

גולדן סטייט השיגה 67 בעונה החולפת והיא מפלרטטת עם שיא הניצחנות בכל הזמנים , אני מקווה עבורה שזה יגמר גם בטבעת למנוע עוול היסטורי.

דוראנט ו-OKC כבר בסוף, פשוט אין לו מה לחפש שם לאחר הופעה בגמר 2012 ואובדן האליפות למרות יתרון ביתיות שאפשר ללברון את הראשונה שלו. היה פוטנציאל נהדר לדואל OKC – מיאמי ובמקום זאת? הקבוצה החלה לדעוך, עשתה טרייד על הארדן, הצ'יפים הונחו על איבקה, סבלה מפציעות וכו' וכו'.

דוראנט ו-OKC נראים כמו קבוצה שתקועה בשום מקום ( אוקלהומה סיטי רק שעתיים וחצי ברכב מדאלאס אבל זה שום מקום )

ומה מתאים יותר משום מקום? המפרץ, קליפורניה ולא פחות חשוב הקבוצה שתוך 3-4 שנים תהיה לטובה בהיסטוריה.
איך דוראנט ישתלב בפאזל? כמו יינג ליין גולדן סטייט כבר כיום היא מכונת התקפה משומנת הייטב , תעצמו עיינים ותדמינו 1-2-3-4 קארי , תומפסון , דוראנט , גרין. אז ירדו עליו קצת בהתחלה ,אבל מה עדיף להשאר בסטסטוס של קרל מלון , בארקלי או יואינג?
דוראנט יכול להיות חלק מההסטוריה גם אם זו היתה הקבוצה של קארי יחד עם קליי , זה לא הפריע ללברון* זה לא הפריע גם לבארקלי לחבור להאקים ודרקסלר המזדקנים. במונחים של כדורסל, ג"ס יכולה לתת לדוראנט פנטזיה , הוא לא צריך לשחק יותר מ-33 דקות למשחק ועם הברגים והבעיות ברגלים זה מה שהוא צריך. לקבל כדורים מקארי ולהשתלב במכונה הצהובה. גולדן סטייט מחזיקה בשיא מועדון של 22 שלשות ….. נראה כמו מספר שישבר ממש במהרה כשדוראנט יהיה שם. גם אם הוא יהיה כינור שני, זה לא הפריע למג'יק לצד קארים. הניסיון להיות צמד מהגדולים בהיסטוריה לא הצליח עם ווסטברוק (בחיי שהאמנתי שזה יכול לקרות) אז למה לנסות מערכת יחסים חדשה , במקום לרעות בשדו זרים ללכת על משהו בשל, רומנטי ושרמנטי.

דוראנט לדאבס והיסטוריה תכתב בצבעי תכלת וזהב כי לפעמים ללכת על בטוח עדיף מללכת אחורה.

* והדרך אוי הדרך , אני סומך על דוראנט שיעשה זאת בענווה , בלי מסיבות , בלי פוזות ובלי חולצות פלנל משובצות בצבע סגול , הודעה קטנה בטוויטר רצוי לאחר אולימפידת ריו , שבועיים חופשה ואז להגיע רעב מתמיד לג'אמפ הראשון . ואז ביום מן הימים לפרוש לא עם 6 לא עם 7 עם 8 טבעות מוזהבות ומקום בגן העדן של היכל התהילה

*

בוסטון סלטיקס/מתן גילור

הבליצ'ק, בירד, פירס, דוראנט?

שלום מר דוראנט, מה שלומך? איך עוברים עליך הימים האחרונים? והעונות האחרונות? לא מי יודע כמה, אהה? בוא ואסביר לך רגע למה בירת מסצ'וסטס היא המקום אליו אתה מעוניין להגר:

1.מה בעצם אתה רוצה? טבעת… ואיזה מועדון ב-NBA הכי טוב בקטע הזה של לזכות באותה הטבעת? נכון, בוסטון. כבר הוכחנו בעבר, בעצם בכל עשור, חוץ מהעשור שההוא שלט בו, שאנחנו יודעים לזכות באליפות.

2.ומה הדבר אותו אתה רוצה אחרי טבעת? שהטבעת תהיה רשומה על שמך. בגולדן סטייט זה בטח לא יקרה. גם לא בסן אנטוניו. ברור שלא בקליבלנד. יודע מה? אפילו בוושינגטון או טורונטו או אפילו פורטלנד יהיו אנשים שעלולים לטעון שיש שחקן אחר שהאליפות קודם כל רשומה על שמו. אצלנו אין שום ספק – אתה תהיה המושיע. האליפות תהיה רשומה על שמך.

3.אצלנו יש צוות מסייע מושלם. צוות מסייע שבלי כוכב הבטיח מעשית מקום בפלייאוף בשלב מוקדם של העונה. ובהעדר כוכב על לא תהיה כל בעיה לקלוט אחד כזה. לא יחסר לך כדור ביד, תוכל לזרוק כמה שתרצה, המספרים שלך לא יפגעו ולא תיגרר לקרבות אגו. יש לנו גם מספיק מקום מתחת לתקרת השכר כדי לא לפגוע באותו צוות מסייע שיוכל להישאר לפחות ברמה הזו. ועם עוד כמה שינויים מינוריים נוכל להביא עוד כוכב שיתאים לסגנון שלך.

4.המאמן שלנו הוכיח שהוא יכול לבנות שלם שגדול מסך חלקיו. סוף-כך-סוף יהיה לך מאמן שימנף את היכולות שלך גם להישגים קבוצתיים.

5.יש לנו שחקן מצוין בעמדה שלך. זאת אומרת שנוכל להוריד לך במספר הדקות במקרה הצורך, וככה לא תגיע עייף לרגעים האחרונים ויפסיקו להתייחס אליך כאל מי שמפשל בקלאץ'. גם לא תחשוש מה יקרה כשלא תהיה על המגרש – תדע שיש שחקן שניתן לסמוך עליו. בין אם זה רק ל-10 דק' ואף ל-35 דק', כשתצטרך לנוח. תדע שיש על מי לסמוך.

6.יש לנו לא מעט שחקני הגנה מעולים, מה שאומר שתוכל לשמור כוחות בהגנה, ובטח שלא תאלץ לשמור את כוכב היריבה.

7.יש לנו חוף ים.

8.ירוק זה הצבע הכי יפה שיש.

*

לוס אנג'לס לייקרס/גור גולן

ככה נראית שושלת.

וואלה דוראנט בוא הביתה! כן הביתה, לייקרס זה הבית החדש שלך.

מאז שהווארד החמור סירב לחתום בלייקרס להארכת חוזה (למזלנו), הלייקרס מחכים לכוכב החדש. קווין לאב היה אחד המועמדים החזקים של הלייקרס ובסוף עבר לקליבלנד. במקום זאת הלייקרס הלכו לפירוק מחדש במטרה לבנות קבוצה חדשה לקראת הקיץ הזה. למה הקיץ הזה? קובי עוזב אחרי 20 שנה ודוראנט סוף סוף חופשי. דוראנט זה השם הגדול ביותר שהיה בשוק השחקנים החופשיים בשנים האחרונות, אפילו לפלופ לא יגיע לכמות החיזורים שיהיו סביב דוראנט.

מה אנחנו מציעים? (חוץ מכמה כסף שהוא רוצה…)

דוראנט אם תבוא ללייקרס דבר ראשון שתקבל זה נשיקה ממומי וחיבוק מג׳ק ניקולסון. אם זה לא מספיק אז אנחנו מציעים לך לקחת את לייקרס המועדון הגדול ביותר בליגה על הכתפיים שלך, לאחר עזיבתו של הסמל בין הגדולים ביותר שהיו בלייקרס – קובי בראיינט. דוראנט יהיה הסמל החדש שהאוהדים צריכים. הסמל הזה יכול להוביל את הצעירים שלנו (ראסל, רנדל וקלארקסון) לרמה הכי גבוהה. דוראנט יעזוב את ראסל ווסטברוק ויתאחד עם ראסל חדש ומלא פוטנציאל שיכול להיות פרח לידו. ויש גם בחירת דראפט גבוהה צריך לזכור.

החמישייה תהיה:

1 – ראסל.
2 – קלארקסון.
3 – דוראנט!
4 – רנדל.
5 – כרגע לא ידוע, אבל אולי קאזינס?

בינתיים זה לא רע.

דוראנט יבוא לקבוצה צעירה שנמצאת בבנייה, אבל וזה אבל גדול (אבל חיובי), הלייקרס תמיד יהיו חזקים בשוק השחקנים החופשיים ודוראנט זה שם רציני. כל מי שדוראנט ירצה (גם ווסטברוק), הלייקרס יצליחו להביא כאשר הם יאחדו כוחות. דוראנט יגיע ללייקרס ואיתו עתיד חדש! עם טבעות.

דוראנט יש להזכיר כבר לא ילד והוא בן 27. דוראנט רוצה להפסיק לסיים רק עם המחמאות וסוף סוף לזכות. הלייקרס זה המקום לעשות את זה!

דוראנט, תעשה את הצעד הנכון. האוהדים מחכים לך.

*

ניו אורלינס/מולי

דמיינו את שניהם ביחד. דוראנט ודיוויס.

שמע אחי, קיי די, תקשיב למולי שיודע טוב מכולם מה טוב לך (ולו). מולי הוא לא מהמתיפייפים שינסו לומר לך שהם רק לטובתך, כאילו מה? נולדת אתמול? שנינו הרי חיים בעולם הציני הזה, אז הנה, שמע את מולי אומר לך בגלוי: "בוא לניו אורלינס, זה יעשה לך טוב – וזה במפורש יעשה טוב גם למולי."

הם, האחרים, מדברים על הלייקרס, בוסטון, גולדן סטייט או אוקלוהומה, אבל סמוך על סבא מולי שהוא יודע טוב יותר מכולם.

כסף, תאמין לי, זו לא בעיה, כמעט כל הסגל גומר השנה חוזה. כולם חשבו שההנהלה של ניו אורלינס מחורבנת, אבל הם ידעו שיש להם השנה מאמן חדש ונתנו לו להשתפשף על הגב של קבוצה שגמרה את הסוס. בחייך כולם יודעים שזו שנת החוזה האחרונה של אריק גורדון (15.5 מיליון) וריאן אנדרסון (8.5 מיליון) ובשנה הבאה יסתיימו גם החוזים ה"כבדים" של טייריק "אני פצוע חצי עונה כל עונה" אוואנס (11 מיליון) וג'רו הולידיי (10.5 מיליון) שאולי כן שווה להשאיר אותו, תלוי גם בך.

אז כסף יש, אווירה יש, אוכל מעולה יש (ניו אורלינס אחרי הכול) אבל את אלו, זה ברור לשנינו, תוכל להשיג בכל מקום אחר. "אז למה דווקא ניו אורלינס?" אתה שואל אחי, שמע מה יש למולי קשישא לומר:

לכולנו ברור שלהישגים אתה לא תגיע באוקלוהומה, בחייך, פעם רביעית שבשורה התחתונה אתה נשאר בלי נייר טואלט לנגב את הגועל. אז לאן תלך? לקבוצות קטנות שבהן צריך לבנות קבוצה סביבך? כבר עשית את זה וגילית מה התוצאה. תלך לקבוצות עם מוניטין חסרות שחקני-על כמו הבוסטון או הלייקרס? החיים מתקדמים, אחי, אל תישאר בשנות המשונים של המאה שעברה. האמן לי שהיא כבר עברה ופסה מן העולם, אני יודע, הייתי בה.

לגולדן סטייט? שנינו הרי יודעים שקרי ושבעת הגמדים לא יסתדרו עם נטע זר שלא מתאים לשיטה שלהם. הם מגיעים להישגים בגלל מיצוי של השיטה ואם אתה תגיע ברור לכולם שהיא תשתנה ולמי יש ערובה שהשיטה החדשה תצליח? וחוץ מזה, אתה באמת חושב שהגמדים ישמחו לקבל ענק שישתין מלמעלה ויחרב להם את כל מה שהם עושים בהצלחה כבר שנתיים?
אז ברור שעליך ללכת לקבוצה שכבר יש בה שחקן-על. וזה אומר: "קדימה לניו אורלינס"! יש לך שם הרי את השחקן הטוב יותר בעולם (חוץ ממך, בטח שחוץ ממך אחי) ויחד לא רק שתהיו בלתי עצירים, אלא שיחד תוכלו להוות את האלטרנטיבה הטובה ביותר ואולי גם היחידה לקרי והגמדים ולזכות באליפות. הברון שמתחזה להיות מלך כבר חוזר השנה לממדי ברון וברור לכל שכעת הזמן של שניכם לשלוט.

אז בוא לניו אורלינס, קח את השחקן הטוב ביותר בעולם ותוכיח שאתה טוב ממנו… והכי חשוב: הוא, דייוויס, הרי תמיד ידע שבלעדיך הוא בחיים לא היה מצליח להגיע להישגים. נכון שזה הכי כייף לדעת?

*

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 80 תגובות

  1. מעולה חברים
    האמת הסיבה היחידה לדוראנט לצאת מאוקלהומה היא כי היא במערב.
    עושה רושם שג"ס תשלוט שם בשנים הקרובות ומהמזרח הדרך לגמר פשוט קלה יותר.
    כולם אומרים שנסיון אוקלהומה מוצה, אותם אנשים זוכרים כמה זמן לקח לג'ורדן עד האליפות הראשונה? כמה זמן לקח לאולג'ואן?
    אני חושב שלראות את דוראנט בוושינגטון יהיה באמת סיפור יפה, אבל לא רואה סיבה שהוא יבחר לעזוב את אוקלהומה, שעדיין נותנת לו את הצ'אנס הכי טוב לעשות הסטוריה

    1. ג'ורדן 7 שנים (לא 10), חאכים 10 שנה (אבל הוא הגיע לגמר כעבור 3 שנים). הוא לא יעזוב את אוקלהומה העונה, כי שנה הבאה יהיו לו bird rights ותקרה תקפוץ, מה שאומר שהוא יוכל לחתום על חוזה מקסימום ששווה בערך (דדי זאת הערכה ממש גסה אז אתה מוזמן לתת משהו יותר ספציפי) 35-40% יותר.

  2. יסלחו לי מידן ומולי, אבל הילדים נתנו פה שואו לפרצוף. יופי של טקסטים!
    הצחיק אותי שאני היחיד שלא הזכיר את לברון 🙂
    הערה לגבי ג"ס ו"ההחלטה" – הבדל של שמים וארץ. לברון עבר אז לקבוצת שיפולי צמרת (במקרה הטוב) ושחטו אותו על המעבר לא פחות מאשר על הדרך. אז ששחקן טופ 3 יעבור לקבוצה הכי טובה בעולם? אולי בהיסטוריה? זה יהיה יותר קיצוני מהמעבר של ווילט לליקרס, שגם היא היתה אז קונטנדרית רצינית. אני לא חושב שהיה לה אח ורע. הוא יהפוך מהמאמי הלאומי ללוח אינדיקים.

    1. מתן להתעמת איתך פעמיים ביום זה טו מאץ גם עבורי
      יש לך נטייה מעצבנת להתעסק בתפל ולא בעיקר
      אתה מתייחס לווילט …. אז עוד לא היינו באשך של אבותינו
      אם מיאמי שיפולי צמרת יחד עם דוויד ובוש הדיון למטה מרמתי
      אתה מפתח אליי אובססיה כמו ללברון וזה גורם לנוע באי נוחות בכסאי
      ההערה שלך על בסיס אישי ולא ענייני ולא כל כך מכובדת
      לילה טוב וחלומות פז ( בתקווה שעל חברך לברון ולא עליי סמיילי סמיילי סמיילי )

      1. כרגיל, אני מתעסק בטור ואתה מתעסק בי. אבל אני אובססיבי אליך…על זה נאמר על הפוסל וגו'. התגובות שלך אלי לא ראויות. חבר מאד שאדם בגילך לא מסוגל להגיב לכתוב ומתעסק רק בכותב.

    2. הסיבה ששחטו את לברון הייתה "ההחלטה". פירס, אלן וגארנט עשו אותו דבר בבוסטון כמה שנים קודם ואף אחד (כמעט) לא בא אליהם בטענות. האמת שההשוואה למה שווילט עשה היא במקום. היום היו שוחטים אותו על מהלך כזה בו ה-MVP המכהן עובר לקבוצה שהפסידה בגמר.
      אני חושש שלדוראנט יש הרבה מאד מה להפסיד ממעבר לווריורס במיוחד אם הם מסיימים כאלופים. במידה ולא יקחו אליפות שלישית ברצף הוא יסומן באופן מיידי כאשם. באופן מקצועי, לדעתי יהיה לו קשה להתאים את עצמו למשחק בגולדן סטייט. הוא רגיל לכדור ביידים שלו ופה הוא יהיה השלישי לקבל אותו אחרי סטף וגרין. בקיצור זו לא נראית לי בחירה טובה עבורו.

      1. למה שלישי. שני או ראשון.
        תחשוב על פיק אנד רול של קארי איתו. על מי שומרים?
        חוץ מזה שגודלן קבוצה חכמה. יש המון מהלכים שאפשר לתכנן בשבילו.

  3. כתיבה יפה של כולם!
    עכשיו הדעה היותר אובייקטיבית שלי – לדעתי דוראנט צריך להתלבט בין שתי מקומות: או ג״ס כי שם בטוח הוא יזכה באליפויות ויהיה רשום על הקבוצה הטובה אי פעם בהפרש רמות מטורף מהשאר. מה שאנחנו רןאים עכשיו לא מתקרב למה שיהיה איתו. המקום השני הוא וושינגטון כי זה שם אותו ישירות בגמר האן בי אי ואז הסיכוי לאליפות גדול יותר.

    1. אין כזה דבר בטוח.
      גם כשמאלון ופייטון חברו לשאקובי היו דיבורי "בטוח".
      שום דבר לא מובטח לך בשום קבוצה.

    2. לא מסכים. אם הוא ילך לג"ס הוא יהפוך רשמית לשחקן טוב. וזהו. לא כוכב על ולא נעליים. כמו למשל איגואדלה.ובכנות, דוראנט שווה הרבה יותר מזה.
      וושינגטון זו באמת אופציה, אבל זו בהחלט לא אופציה בטוחה. זו קבוצה עם יותר מדי סימני שאלה.

        1. כי הוא נכנס למערכת שמתפקדת מצויין. המערכת הזו בנויה על קרי וגרין. אתה לא יכול לצפות מהווריורס לשנות משהו שעובד כל כך טוב רק עבור דוראנט.
          ייתכן והוא יכול להיות אפקטיבי גם כשהכדןור נמצא ביד שלו הרבה פחות אבל זה שינוי שהוא יהיה חייב לקבל על עצמו.
          מהסיבות האלה דרך אגב אני לא חושב שהווריורס ינסו בכלל להחתים אותו (והעובדה שיצטרכו לוותר על ברגים נוספים במערכת שלהם).

          1. אז במקרה כזה הוא כמו שאמרתי האופציה השלישית בהתקפה.
            אני לא בטוח איך ואם הוא מסוגל להתמודד עם שינוי כזה.

  4. אחלה טקסטים. באמת מעולים.

    אין הרבה מה להוסיף אבל לדעתי אם הוא לא יישאר באוקלהומה (מבחינתי רוב הסיכויים שיישאר) אז הוא יעבור למזרח. במזרח לא יהיו לו הספרס והווריורס על הראש ורק את הקאבס עם לברון המזדקן הוא יהיה חייב לעבור.
    במזרח הוא יבחר בבוסטון. מסורת, מערכת שעובדת, צוות מסייע, כוכב בלעדי.

  5. אני חושב שדורנאט יודע שאוקלהומה לא נכונה בשבילו לא בגלל ווסטברוק אלא בגלל פרסטי שכושל כל פעם מחדש ולמרות זאת הכח שלו שווה לזה של דורנאט מבחינת הבעלים
    הבחירה הנכונה בשביל קווין בוסטון בלי ספק
    הבחירה החלומית בשבילי ניו אורלנס

  6. אוקלהומה- ריגשי וכרטיס חבר בפורד נוקס
    וושינגטון- קובה כל שישי אצל הדודה
    פליקנס – הציוות הכי מפחיד מאז ליבני והרצוג
    בוסטון – אליפות בשנה השנייה
    מיאמי – אליפות בשנה הראשונה
    לייקרס- שובר את השיאים של צ'מברלין (מחוץ למגרש)

    אם אני דוראנט אני חובר לגבה. אבל מההיכרות (הצמודה) עם האיש. לדעתי בסוף הריגשי ינצח

      1. הגיע הזמן לחוויה מתקנת!
        ואכן שכחתי לגמרי שהוא בכלל היה אמור להיות שלנו!
        אם כבר מדברים על לחזור הביתה…

    1. כל מי שמסתכל על פורטלנד רואה קבוצה שנבנתה על צעירים מבטיחים ורק בעמדה אחת השאירו מקום פנוי לגמרי לכוכב על…

      מבחינת כסף כמובן שאפשר יהיה לתת לו חוזה מקסימום ומה שיפה זה שיישאר עוד מספיק כסף לעשות עוד התאמות בסגל.

      ומה שהכי חשוב זה שפורטלנד הוכיחו השנה שיש להם לא רק פוטנציאל אדיר אלא גם הוכחות שהם יודעים איך לממש אותו…

      לדעתי הקבוצה היחידה שבאמת מתמודדת על דוראנט זו וושינגטון. OKC כבר הוכיחו שהם טובים בעיקר בלבזבז כישרון, מיאמי זקנים, בוסטון והלייקרס צעירים בלי ערך מוסף אמיתי וג"ס תהיה האמת דגל לבן.
      נשארה רק וושינגטון, ואני מוכן להתמודד מול כל אחד שיטען שוול ובראדלי טובים יותר מלילארד ומשולם…

        1. ידעתי שאתה תכתוב את זה…
          אם וול וביל היו מצליחים לשחק יחד היה אפשר לבחון את הטענה הזאת. הגיל בכלל לא משחק פה תפקיד כי לרוע המזל כבר ברור שהפציעות יכתיבו את הקריירה של ביל, ובינתיים מה שכתוב לא נראה טוב.
          ומה הסיפור עם המזרח? חוץ מג"ס, לא נראה שתהיה תחרות חזקה במערב בשנה הבאה. ס"א יפלו סופית מהרגליים כי גם לכשפים של הפלח יש גבול, הקליפרס הם הקליפרס, וכל השאר צעירים מדי או זקנים מדי. הקבוצה היחידה שתיתן תחרות היא זו שדוראנט ישחק בה…

          1. קוואי בן 24 ס"א לא הולכים לשום מקום.
            הקליפרס הם הקליפרס אבל הם עדיין קבוצה ממש טובה.
            ואז יש את כל המינסוטה-דנבר-יוטה ואלה שתוך שנה שנתיים לפחות אחת מהם קונטנדרית (ושלושתם בפלייאוף).

            1. וביל עדיין בשלב בקריירה שהוא יכול להפסיק עם הפציעות (דוגמא למישהו שהצליח – סטף קרי)

            2. ולילארד פחות יתאים ללהיות סייד-קיק (אולדריג׳ למשל ברח ממנו..)

          2. ס"א זה רק קוואי וזה רק יחריף. הקליפרס קבוצה ממש טובה שכמו OKC לא מצליחה להביא את עצמה לשם מקום (לצערי אגב, אני דווקא מסמפט אותם) וכל האחרות *אמורות* להצליח להיות טובות.
            וזה בדיוק מה שעושה את פורטלנד כל כך אטרקטיבית למי שרוצה להצליח באמת. בניגוד לכל מיני קבוצות שמפוצצות בכישרון, אבל חסרות אופי, הם מראים השנה אופי משובח.
            וכמו שדוראנט כבר הבין, אליפות לוקחים על הרבה כישרון, קצת מזל והמון אופי…

      1. פורטלנד מועמדת טובה. יש פוטנציאל, יש כסף, יש מאמן טוב שמאוד תומך בשחקנים שלו, היא קרובה יחסית לאוקלהומה בהשוואה לקבוצות האחרות, ויש סופרסטאר שיוכל לשחק לצד דוראנט בדומה לווסטברוק (למרות שהוא פחות גאנר)-לילארד. הבעיות היחידות הן המערב וה-2 ביקורים בשנה, לפחות, במגרש הביתי של הת'אנדר.

        1. אין לי ספק בכלל שווסטברוק הוא מכונת סטטיסטיקה, אבל לילארד ומשולם הרבה יותר מאוזנים ממנו בכל המובנים…

  7. כמו שהזכיר אפלטון, אם דוראנט רוצה להוביל קבוצה לאליפות, המקום הוא המזרח.
    לצערו של דוראנט הוא נפל על תקופה שבה שנה אחרי שנה 80% מהקונטנדריות מגיעות מהמערב.
    מעבר שלו למזרח גם יעורר עניין בפלייאוף המזרחי, גם יהיה צעד ראשוני בדרך למאזן כוחות סביר יותר, וגם, וזאת כמובן הנקודה הרלוונטית מבחינתו, יתן לו דרך הרבה יותר נוחה לחזור לגמר הNBA.

    הנ"ל משאיר אותנו עם וושינגטון מיאמי ובוסטון.

    הבאת אולסטאר לבוסטון זה הימור של הכל או כלום, או שזה יהיה החלק החסר לפאזל שיקח אותם רחוק, או שזה יערער את ההיררכיה וירסק אותם.
    דוראנט לא צריך הימורים כשהוא בשיא הקריירה.

    וושינגטון זה רעיון נחמד, יש להם בסיס איכותי, דוראנט מגיע הביתה ככוכב הראשי (וול ידע שהוא כינור שני, ונראה לי שהוא יהיה בסדר עם זה), סה"כ אפשרות לא רעה בכלל.

    מיאמי אופציה מעולה, אבל מבחינה כספית אני מניח שהשארה של ווייד בוש ווייטסייד ודראגיץ' תשאיר אותם די קצרים בכסף.
    אם זה יכול להסתדר זאת האופצייה העדיפה לדעתי.

    1. דראגיץ' חתם על חוזה זול יחסית, וויד גם (לפי השמועות הוא יחתום על חוזה של איזה 25 ל-3 שנים כמו נוביצקי בדאלאס), ואני מאמין שישאר מספיק כסף לוויטסייד. הלוואי שזה יקרה.

  8. אגב אם הולכים כאן על הנפצות אז אני חייב לדחוף את הקבוצה השנייה של LA שהיא הקליפרס.
    מכל הקבוצות שהן לא אוקלהומה, דוראנט תפור על כריס פול ודיאנדרה ג'ורדן, אם יעשו גם טרייד טוב על גריפין זו קונטנדרית בטוחה ודוראנט באמת יהפוך לאל באל איי. לא נראה לי שבאלמר יעשה בעיות על חריגה מתקציב בשביל אליפות.
    או אם מתעסקים בחלומות באספמיה- יוסטון מצהירים שהם ילכו עליו בכל הכוח אבל אין לי כח אפילו להתייחס לזה ברצינות

    1. הרעיו של איחוד כוחות עם הארדן ביוסטון לא רע
      אם דוראנט רוצה חיים קלים הוא יעבור למזרח
      יוסטון זה דאון גרייד יחסית לאוקלהומה אבל הרעיון נחמד

        1. זה שהוא יעבור למזרח יפגע בגדולה ההיסטורית שלו? זה בערך כמו להגיד שבוסטון 86 לא הייתה גדולה כי היא לא פגשה את הלייקרס, את הסיקסרס ואת הפיסטונס*

          *-אני יודע שאמרתי את זה באלוף האלופים, וזה היה טיעון דבילי כבר אז, אבל זה הנשק הכי טוב שהיה לי עם מיאמי של הריפיט מול קבוצה בקליבר הזה.

  9. רק קצת להפוך לטיפה יותר מעניין. שורה נגד כל אחת מהמתמודדות האחרות 😛
    אוקלהומה – ווסטברוק לא ישאר שנה הבאה בכל מקרה.
    מיאמי – זקניםםםם. באמת לבנות על ווייד ועל הברכיים שלו כסייד קיק? ועל זה שווינסלו יגיע למלוא הפוטנציאל? CMON.
    ג"ס – פגיעה שלא תאמן במוניטין + האליפויות על שם הספלאש.
    בוסטון – לך תדע אם יעבוד. הרבה מדי יכול להשתבש.
    לייקרס – חחחחחח. ובנימה יותר רצינית – אין לדוראנט זמן לחכות עד שראסל ורנדל יהפכו לשחקנים (אם בכלל). והוא באמת ילך להיות חניך של ביירון סקוט?????????
    ניו אורלינס – מולי בעצם נתן מלא טיעונים יפים שאת כולם אני יכול להפוך לוושינגטון. בסוף ניו אורלינס זו אחת ההנהלות הגרועות בליגה + במערב (תקף גם לפורטלנד חוץ מהקטע של ההנהלה)

    1. אזרום איתך:

      אוקלהומה-החלפתם מאמן, החלפתם צוות מסייע וזה לא עבד. יש קללה על המועדון הזה שנולדה ברגע שקליי בנט קיבל מזוודת כסף כדי לערוק מסיאטל. הם לא יקחו אליפות, איתך או בלעדיך.

      וושינגטון-לחזור הביתה זה יפה, אבל אנחנו מדברים על קבוצה שבמקום העשירי במזרח. השלם שם קטן בהרבה מסך חלקיו, וזה יכול להשפיע גם כשיהיה שם. יהיו הרבה יותר מדי ציפיות מהמשיח שבא להציל את עיר הבירה והוא יוכל לקרוס תחתן בסופו של דבר. ולא הזכרנו אפילו את זה שאף אחד מהשחקנים החשובים שלהם (חוץ מגורטאט כסנטר מחליף) לא היה בגמר אזורי.

      גולדן סטייט-כבר כתבתי את זה, במקום להפוך לאחד הגדולים או יזכר כשחקן התקפה מחונן שעבר להיות כינור רביעי בשביל אליפויות. רון הרפר מוכשר יותר.

      סלטיקס-אולי כסטרץ' 4 לצד קראודר, וגם אז, לא בטוח שהקבוצה הזאת תנצל סופרסטאר מוכן בקליבר של דוראנט. אני חושב שתומאס יתקשה לשתף איתו פעולה.

      לייקרס-גור, אני רוצה את שאתה לוקח. יש פה הר של ציפיות שלא בטוח שיתממשו, וגם אם כן-כשראסל ורנדל יגיעו לשיא שלהם, דוראנט יהיה בן 31-32. השיא יהיה מאחוריו.

      ניו אורלינס-מי שבונה על הכתף של אנטוני דיוויס והברכיים של אריק גורדון בשביל להגיע רחוק, מתעורר כאיש הפופולרי ביותר בחדרי ההמתנה של בתי החולים בניו אורלינס.

      1. עוד כמה קבוצות וסיבות למה לא
        שיקאגו – יספר לאנשים שפעם הבקיע 4 טאצ'דאון במשחק אחד, רק צריך להתחתן עם ג'ינג'ית.
        פילי – המשרת? השם תפוס השרת והאפסנאי של הקבוצה בחמישייה
        מינסוטה – למה לא?

  10. לדעתי ישר ב-OKC, ואם ווסטברוק יעזוב יגיע רכז אחר במקומו (אולי אפילו טרייד עליו עם הלייקרס במידה ויראו כי לא ישאר). למרות שלפי הדברים של השחקנים עצמם הם אוהבים לשחק אחד עם השני.
    במידה והולך, נראה לי שרק וושינגטון אופציה בגלל בסיס השחקנים ועצם העובדה ששם גדל (מרילנד…)

  11. טוב, 90% שדוראנט לא בא לבוסטון.

    דבר ראשון, הרבה מציינים פה את היתרון של לברוח מווסטברוק, אבל שוכחים שגם לבוסטון יש רכז-כוכב שכמו ראס משחק מהר מאוד ומחפש בעיקר את הסל. מה גם שאם רכז קבוצתי זה מה שמעניין אותו אז וושינגטון עדיפה בהרבה.

    דבר שני, אני חולה על בוסטון אבל אליפות כנראה לא תצא לו מזה, אלא אם כן מתרחש הסינריו שאני מזכיר למטה.

    דבר שלישי, כולם מדברים על זה שלבוסטון יש מעטפת אידיאלית שרק מחכה לדוראנט בשביל להשלים את הפאזל, אבל דוראנט למעשה די מבטל את תומאס וקראודר, שהם כרגע החלקים הכי משמעותיים בפאזל. באופן אירוני כנראה שהמעטפת הקיימת תהיה פחות טובה עם דוראנט.

    לבסוף, כסף. אם אני מבין נכון, הכסף הגדול מחכה לו באוקלהומה.

    סינריו מעניין, שמזכיר איזה קסם שאיינג' כבר עשה בעבר: טרייד על תומאס שהערך שוק שלו כרגע בשמיים, + קראודר בעד בוגי. בוגי יחד עם דוראנט והבחירה הגבוהה בדראפט הנוכחי (או סמארט, אם ייצא ממנו משהו) הופכים לטריו החדש.

    אז לאן הוא הולך? אמרתי בתגובה אחרת שאו שהוא ישאר בבית (אוקלהומה) או שהוא יחזור הביתה (די סי), כשוושינגטון מתאימה לו לדעתי בצורה מפחידה. אבל הכי יהיה נחמד לראות אותו בניקס, עם כרמלו בעמדה 4. לא יודע מה ייצא לו מזה (אולי בא לו לחיות בעיר אמיתית פעם אחת בחיים שלו), אבל מה שבטוח, זו תהיה ההצגה הכי טובה בעיר.

  12. כרגיל הראיה שלכם את המציאות לא משהו.
    אם דוראנט מגיע לייקרס בוודאות(!!!!!!!) יצטרף אליו עוד סופרסטאר.
    לכן זה לא דוראנט ועוד השחקנים הנוכחיים אלא דוראנט+אולסטאר+הרוסטר הנוכחי. וכן ללייקרס יש בסיס טוב יותר מ OKC ולמעשה יותר מכולם למעט בוסטון אבל הלייקרס יותר זוהרים ויתנו לו את כל העולם.
    וושינגטון? קבוצה חלשה. קודם כל שביל ישחק 2 משחקים רצוף, ודבר שני משחק הפנים שלהם לא מתאים לליגה החדשה.
    בקיצור דרעק.

  13. מידן אתה טועה לגמרי.

    להשוות את ההגעה של לברון למיאמי, להגעה של דוראנט ללוחמים. זו שטות שאין כדוגמתה.
    לברון עשה את מיאמי במו ידיו. בעונתייים לפני זה היא הייתה פח אשפה, אתה קורא לדוראנט לעבור לקבוצה היסטורית ומצליחה. האלופה והנסיך ה-MVP.

    אין לי בעיה עם עצם התיזה, שיעבור ללוחמים וייצרו קבוצה מושלמת. אך אל תשתמש בדוגמה מופרכת

    1. אתה זה שטועה . מה ההבדל בין הגעה לקבוצה שבנויה לאליפות לבין התניית הגעה לקבוצה בכך שדואגים לזה שמואיל להגיע לסופרסטרים נוספים לצידו ? מבחינות מסויימות הסצנריו השני יותר גרוע , כי לברון בחר במיאמי על תנאי . לא רק זאת – כשלא מצאה חן בעיניו החבילה והוא החליט שהיא לא מספקת לו את הסחורה , הוא נטש מיד .

  14. ולעצם העניין אני חושב שהכל תלוי בווסטברוק, אם הוא יישאר, דוראנט יישאר איתו. הם אוהבים (למרות שזה מוזר) לשתף פעולה.

    אם ראסל יעזוב, השתכנעתי על וושנגטון והאופציה השנייה היא לייקרס, זה שוק מטורף ונראה לי שהוא ירצה להתנסות בזה.

    האמת היא אני אישית מעדיף שהוא יעבור ללייקרס, נמאס שהם כמו בית שימוש ציבורי.

  15. בוסטון זה אחלה בשבילי, וכל מי שדיבר על חסרנות אלו או אחרים בסגל, שוכח כמה גמישות יש להם כרגע, ועוד עם הבחירות שיהיו להם השנה, למעשה ניתן לבנות קבוצה נהדרת. אין למעשה סיבה למה לא לעשות זאת לטעמי.
    מעבר לזה, בכל מקרה, אם הוא לא נשאר באוקלהומה, אז ברור שכדאי לו ללכת למזרח. הוא יהיה כל שנה בגמר הקונפרנס, ומשם הדרך לא רחוקה לאפשרות לטבעת. לא הגיוני לבחור אחרת.
    אבל אם לא בוסטון, אני הייתי הולך על ברוקלין. תאמינו או לא. זה בעיר הכי טובה בעולם. יחד עם לופז ויאנג, כבר יש גרעין חזק ביותר, יש עוד שחקנים לא רעים בכלל שראינו שגם עכשיו מסוגלים לתת פייט לכל קבוצה בליגה, יש המון גמישות ומקום תחת התקרה (לופז ויאנג ביחד זה 30 מיליון. ג'ארט ג'ק ובוגדנוביץ זה עוד 10. שאר החוזים זה פינטס. זה משאיר מקום להחתים לא רק את דוראנט אלא עוד מישהו רציני. וזה אומר קונטנדורית מיידית, בתפוח הגדול. לא נשמע לי רע בכלל.

  16. רועי, שכחת שיקול אחד מאוד מאוד חשוב – אפילו כשמדובר במולטי מולטי מיליונרים: בפלורידה וטקסס אין מס הכנסה, שזה אומר עוד 10 אחוז בערך מהכסף שתקבל במדינות אחרות. ותתפלאו כמה שזה משחק תפקיד אפילו ברמות הללו…

  17. דוראנט יישאר לדעתי באוקלהומה לעוד עונה . הוא "הבחור הטוב" , שאיכפת לו מאוד מה אומרים עליו , ושונה לגמרי מלברון .
    אם הוא יחליט בכל זאת לעזוב , הוא יבחר לדעתי בקוסמים , כי זה ייראה טבעי שהוא חוזר הביתה , ובנוסף יש להם קבוצה בכלל לא רעה.

  18. מעולה!

    האמת, ולדי שיכנע אותי על ההתחלה. ואז גלעד שכנע אותי שוב. כולכם עשיתם עבודה טובה אבל אני נאלץ להוריד כמה מועמדות מראש:

    – מיאמי – בגלל 2 סיבות – כי דוראנט לא ירצה להיתפס כחקיין של לברון וכי ווייד מבוגר מדי.
    – ג"ס – זה יהיה קל מדי ולא יתפס ספורטיבי.
    – נ"א, לייקרס – חלשות מדי ולא מציעות עתיד קרוב.

    מה שמשאיר את אוק', ושינגטון ובוסטון (שפחות קורצת לו לדעתי).
    אני כבר החלטתי סופית לגבי אופיו של דוראנט בתחילת העונה ואני חושב שהוא יישאר לקפוא על שמריו ולבזבז את עצמו באוק', כי אין לו מספיק שכל להבין שלהיות סקורר זה לא מספיק, בשביל אליפות צריך קבוצה ולהיות מנהיג. הוא ימשיך לבחור בדרך הקלה עם חברו האהבל השני, צמד-חמד שלא נפרדו.

  19. כנראה שישאר באוקלהומה. גם הוא יודע כמה החיבור שלו עם ראסל משלים אותו מצויין וכסף זה לא הדבר שיפתה אותו לעבור קבוצה. כמה שיפוצים קטנים באוקיסי ויש לו את כל מה שהוא צריך ולא יהיה צורך לחפש אצל השכנים.

  20. לפי דעתי יחתום לשנה באוק. שנה הבאה, שווסטברוק יעזוב, הוא גם יעזוב.
    KD רוצה אליפות כאן ועכשיו. כל מיני פרויקטים סטייל ניו אורלינס או אפילו בוסטון (שלא לדבר על הלייקרס או מיני) לא יקדמו אותו למטרה שלו.

    ג"ס וס"א גם לא מתקבל על הדעת, בגלל הלגאסי שחשוב לו.

    מה זה משאיר? את וושינגטון ואת יוסטון (חובר להארדן), ואולי הקליפרס. כמובן שכל זה כפוף לשיקולי שכר, טריידים נדרשים וכול', אבל בגדול לפי דעתי ילך על אחת משלוש אלו.

  21. לדעתי הוא יחתום לעוד שנה אחת בokc.
    זה נכון מבחינתו לתת להם עוד צ'אנס לעשות משהו בקיץ וכמובן שמבחינת נראות זה ייתן לו לגיטימציה ציבורית לעבור שנה אחרי אם הם שוב יכשלו.
    הלוואי שהוא ילך לGSW כי הוא מתאים בול לאופי ולשיטה שלהם בכך שהוא קלעי עילאי, selfless, חכם ובחור טוב ובלי קשר לדעתי השחקן/המפלצת הכי מוכשר בnba והם מספיק חכמים כדי לעשות התאמות במידה ויצטרכו. זה שווה את זה.
    הבעיה כמובן שמבחינה היסטורית כל דבר שהוא לא אליפות יהיה כשלון אדיר וגם אם ייקח אז יורידו מההישג וגם יקטינו אותו תוך כדי שמישהו שהיה צריך ללכת לקבוצה אולי הכי טובה בהיסטוריה בשביל טבעת וזה יפגע לו קשות במורשת.
    במקומו הייתי נשאר כל הקריירה בokc יחד עם ווסטברוק נטו מבחינת מורשת. עדיף לו להמשיך איפה שהוא הפך למרכז הקהילה ומחובר אליה נורא ואמר מפורשות שהוא לא רוצה לעזוב אותה.
    אתם צריכים לזכור שמדובר בקבוצה מהעילית של הליגה שעדיין יכולה לקחת אליפות השנה עם פלייאוף טוב של השחקנים המשלימים ואיבקה. זאת קבוצה עם שני מגה סטארים.
    הוא לא ישפר את מצבו בשום קבוצה שהיא לא גולדן סטייט עם כל הכבוד. הוא עכשיו נמצא בקבוצה טופ3-4 ושנה הבאה כל הקבוצות שהזכירו עדיין יהיו טופ 3-4 אחרי ג"ס וס"א(אם סוף סוף הכישוף שפופ הטיל ייגמר אז אולהומה במקרה והוא נשאר תהיה מקום 2 ללא ספק, כמו כל קבוצה אחרת שהוא יצטרך אליה כמעט.)

    בקיצור,
    הוא לא ישנה את הסטטוס שלו בהיררכיה של הNBA עם שום קבוצה אחרת מהמצב שהוא נמצא בו כיום אלא עם GSW, שכמו שאמרתי ייחשב ככתם על מורשתו לא משנה מה.
    והוא נראה הבנאדם גם שמעריך ורוצה להישאר במקום אחד עך הקריירה.

    אשמח לתגובות

    1. אני לא חושב שיהיה לווריורס שווה בכלל להחתים אותו. יש להם מכונה מדהימה, בדרך לכמות הניצחונות הגבוהה ביותר בעונה אחת, והקבוצה ההתקפית הגדולה בהיסטוריה. למה להכניס עוד גורם למשוואה כשכולם צעירים ובריאים?

      מילא אם הוא היה מוסיף להם עוד מימד הגנתי (והוא ממש לא). זאת הקבוצה האחרונה שצריכה חיזוק בהתקפה.

      1. לא אמרתי שהם צריכים..
        אבל ביחד עם דוראנט הם יהפכו למכונת התקפה עוד יותר מדהימה,
        תחשוב גם שכך הם יוכלו לתת לכולם לנוח יותר במהלך העונה.
        עכשיו כשקארי לא על המגרש הם עדיין קבוצה מדהימה שלא תבין לא נכון, אבל היעילות שלהם יורדת פלאים והרבה פעמים נתקעים ונכנסים לכמה דקות של בצורת.
        תחשוב אילו הרכבים קר יוכל להעמיד יחד עם דוראנט. לא משנה מתי, תמיד הוא או קרי יוכלו להוציא לפועל וברמה הכי גבוהה שיש למשחק להציע. ובטח כשתומפסון מרווח להם את המגרש בגלל שהוא איום אדיר שלעצמו.
        גם אפשר להסתכל על זה מנקודת מבט של ביטוח.. במקרה של פציעה לאחד הכוכבים הם עדיין ישארו כנראה הקבוצה הטובה בליגה.
        ובלי קשר, גם כשאתה הקבוצה הכי טובה בהיסטוריה, כאשר יש לך את ההזדמנות להביא את דוראנט (בטח כשזה גם סופרסטאר עם מנטליות ויכולות מתאימות למרקם הקבוצתי שלך) ולפתוח פער עוד יותר גדול משאר בליגה ונשאר בקבוצות הגדולות בהיסטוריה ולבסס את מעמדך זה סיכון ששווה את זה לדעתי
        גם ככה עוד 4 שנים מינסוטה שולטת בליגה הזאת אז שינסו לקחת את כל התארים עד אז ;P

כתיבת תגובה

סגירת תפריט