מעורב אמריקאי לשבת: פוטבול, אגרוף, ותחרות הדאנק / מנחם לס

פוטבול

כמה משחקים קריטיים בסוף השבוע. החשוב שבהם הוא הניו יורק ג'איינוס (6-8) בבולטימור רייבנס (5-9). הסיפור פשוט: הג'איינטס חייבת לנצח. גם וושינגטון (נגד פילדלפיה החלשה עם רקורד של (10-4) וגם דאלאס קאובויס (נגד הניו אורלינס, 8-6) בבית כמעט בטוח ינצחו. הג'איינטס משחקת נגד אחת הטובות בליגה העונה. זה – בקיצור ולעניין – DO OR DIE עבור הג'איינטס, אלופי ה-NFL. לווייד רסיבר של הג'איינטס ויקטור קרוז חסרה תפישה אחת ממסירה להפוך לג'איינט הראשון לתפוד 80 תפישות בעונה ליותר מ-1,000 יארדס ו-9 טאצ'דאונים בשתי שנים רצופות. אבל איש לא חושב שם על שיאים. המחשבה היחידה היא נצחון על בולוימור, שלא הפסידה בבית כבר 12 משחקים רצופים.

RG3 ישחק מחר נגד פילדלפיה אחרי ההיעדרות הקצרה. לפילדלפיה אין מה להפסיד, רק לשמש כ-SPOILERS לרדסקינס, במאבק משולש עם הג'איינטס והקאובויס לפלייאוף. לשתי הקבוצות קוורטרבקים צעירים מהטובים בליגה. על RG3 כתבנו מספיק, אבל גם לפילדלפיה של קוורטרבק צעיר, ניק פולס, שעם 153 יארדס ישבור את שיא הקבוצה לקוורטרבקים מ-1972 כשג'ון ריבס הגדול מסר ל-1,508 יארדס.

המשחק המרתק מכולם יתקיים בסיאטל בין הניינרס (1-3-10) והסיהאוקס (5-9). הניינרס ניצחו 73% ממשחקי החוץ שלהם תחת המאמן ג'ים הרבאו. סיאטל היא הקבוצה היחידה מאז 1950 להשיג יותר מ-50 נקודות בשני משחקים רצופים. מאז ההפסד לניינרס ב-18 לאוקטובר, הקוורטרבק ראסל וילסון מסר ל-13 טאצ'דאונים ורק 2 אינטרספשיונס. הקוורטרבק החדש של הניינרס קולין קפרניק – שהחליף את אלכס סמית' – הוא בעל רייטניג של 104.4 בחמשת המשחקים האחרונים, והיה נפלא ממש בנצחונות על שיקגו וניו אינגלנד. זה משחק על כל הקופה ב-NFC מערב, בין שתי קבוצות בשיא כושרן. הדבר הפנטסטי ביותר במשחק הזה הוא שאם לפני שלושה חודשים היית אומר שהמשחק הזה תלוי בראסל וילסון וקולין קפרניק, היו מסתכלים עליך כמטורף. היום כולם יודעים שזה נכון!

אגרופי המחץ

מיד אחרי הנוק-אאוט של מני פאקאיו מאגרופו חואן מנואל מרקיז החל מחדש הויכוח על הנוק-אאוט הגדול מכולם. על המהלומה האחת והיחידה ששלחה את היריב לעולם החלומות. ספורטס אילוסטרייטד ערך משאל בבין כתבי העבר וההווה שלהם, וזו בחירתם:

1. שוגר ריי רובינסון מחסל את ג'ין פולמר ב-1957

המתאגכרף המכונה 'הגדול מכולם פאונד-פור-פאונד' זוכה מחדש במשקל בינוני בהוק שמאלית אדירה בזמן שהוא נע אחורה!

2. רוקי מרציאנו מרטש את ג'רסי ג'ו וולקוט ב-ספטמבר 23, 1952

אז היה עדיין העניין של 'לבן' נגד 'שחור'. מרציאנו היה פייבוריט לקחת את הכתר מאלוף העולם ב-'כבד', אבל בקרב הזה וולקוט הוביל בה נקודות עד הסיבוב ה-13, כשרוקי הכניס את יריבו לפינה, ואחרי סידרת ג'אבים שמאליים הוא זרק ימנית ישדרה מושלמת שפגעה באפו של וולקוט, והשכיבה אותו כמו שבולת חיטה הנקצרת ביגור ביום קציר.

3. חואן מרקויז שולח את פאקיו לקרשים לשתי דקות תמימות בקרב שתארתי כאן לפני כשלושה שבועות.

4.טומי הירנס משכיב את רוברטו דוראן ב-15 ליוני, 1984.

מה שקבע בקרב שאז כונה "קרב המאה במשקל קל" היה הגודל: הרנס היה 1'6 ודוראן 7'5. דוראן לא הצליח להגיע ללסתו של הירנס, ובסיבוב השני טוני "THE HITMAN" הירנס השכיב את דוראן בימנית אדירה בחצי מגל.ץ\

5. פלויד פטרסון מכחד את אינגמר יוהנסון ב-20 ליוני, 1960

עדיין לא הייתי בארה"ב 0הגעתי שנה אחרי) אבל ידעתי את הבושה שהרגישון האמריקאים כשאירופאי החזיק את התואר העולמי ב-'כבד'. הם נשמו לרווחה כשבסיבוב ה-5 פטרסון שלח שמאלית בהוק שהיתה כה מוחצת שפטראסון עצמו ניבהל מעוצמתה. הוא רץ לעבר יוהנסון השוכב בחשש שאולי הוא לא נושם. עם הנצחון פטרסון הפך לראשון שמחזיר לעצמו את התואר בכבד.

6. מוחמד עלי מחריב את סוני ליסטון ב-25 למאי, 1965.

הקרב בו ליסטון נפל בסיבוב השני כאילו ררכבת פגעה בו, כשהוא שוכב ללא תזוזה. כל מומחי האגרוף, אנשי הטיווי, והעתונאים טוענים עד היום שלא היתה זו מהלומה חזקה מספיק להשכיב ענק כמו ליסטון, והיא קיבלה כינוי "חבטת הפנטום". כאילו ליסטון נפל בהתחזות כי לא בא לו לסבול 15 סיבובים נגד עלי, אבל ה-20 מיליון של אז היו שווים מהלומה בפרצוף. אבל מוחמד עלי טוען שהיה זה אגרוף 'מיוחד' שהוא כינה "ANCHOR" מבלי שהצליח להגדיר אף פעם את מהות הימנית הזאת ומה היה מיוחד בה.

 

תחרות הדאנק באול סטאר

כיצד לשפר את תחרות הדאנק ב-'אול סטאר'? פשוט: עם הדאנקיסטים הטובים בליגה

היו ימים בהם תחרות הדאנק היתה תחרות של ממש. אני זוכר כיצד דברנו, התווכחנו, והתערבנו לפני תחרות הדאנק בשיקגו בין מייקל ג'ורדן, דומיניק וילקינס, וקלייד דרקסלר. ביחמים ההם קולעי השלוש הטובים בליגה השתתפו בתחרות ה-3, והדאנקיסטים הטובים ביותר השתתפו בתחרות הדאנק. הליגה חייבת למצוא דרך להכריחם להשתתף בתחרויות. אולי צריכים היו להגניס זאת כסעיף בחתימת ה-COLLECTIVE BARGAINING בין שחקני הליגה והליגה.

באתר הישן ערכתי פעם אתגר כיצד לשפר את תחרות הדאנק, והיו המעות מהצעות שונות, רובן מצויינות. אותו דבר עשיתי עם כתותי במנהל ספורט כשהגשנו לליגה הצעות לשיפור כל האול-סטאר וויקאנד' וקבלנו רק מכתב תודה שמכתבינו התקבל.

אין ברצוני לחזור על כל ההצעות שגולשים הציעו, אבל לפחות שהליגה תבקש מהדאנקיסטים הטובים ביותר בליגה להשתתף. אני מתוככן לאלפה דוגס, לדאנקיסטים שהם "A+" בדאנק, אפילו אם השתתפו בעבר. למעשה עלה בראשי רעיון שלא עלה במוחנו כשכתבנו על כל האפשרויות לשפר את תחרות הדאנק: תחרות בין "הזקנים" ו-"הצעירים". בקבוצת הזקנים נכלול אלופי דאנק לשעבר, ודאנקיסטים גדולים שלא ניצחו אבל היינו רוצים לראות אותם, לבין 'הצעירים', הדור החדש של הדאנקיסטים.

בין הזקנים הייתי מרכיב קבוצה המרכבת מסופרמן דווייט האוארד, בלייק גריפין, נייט רובינסון, ג'אש סמית', ג'רלד גרין, וווינס קרטר, ולברון, ומבין הצעירים הייתי מזמין את ראסל ווסטברוק, ג'ף גרין, ג'רלד הנדרסון, ג'יימס ווייט, לברון ג'יימס, הריסון בארנס, וטרנס רוס. הייתי נותן לכל קבוצה 2 דאנקים חובתיים כש-5 מה-7 חייבים לבצע. אח"כ 2 דאנקים מהשניים שלא השתתפו ב-'חובה' כשהשניים האחרים מהקבוצה השנייה חייבים לבצע באותה צורה, ונהפוך זאת כשהשניים מהקבוצה השנייה מבצעים שני דאנקים שאלה מהקבוצה הראשונה חייבים לדנקק באותה צורה, ואח"כ 'אחד-נגד-אחד' בין כל 7 הזוגות. כך תיקבע הקבוצה המנצחת.

סוף התחרות תהיה בין שני דאנקיסטים מכל קבוצה שקיבלו את הניקוד הגבוה ביותר מהשופטים (כל הדאנקיסטים ידנקקו מספר שווה של 3 דאנקים, ולכל אחר יינתן ציון אישי בנוסף לקבוצתי), וכל אחד ידנקק שני דאנקים נוספים לקביעת "אלוף הדאנק האישי".

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 24 תגובות

  1. אני דווקא לא כלכך בטוח שדאלאס ינצחו בניו אורלינס, כל קבוצה שיש בה את דרו בריס יכולה לנצח ביום נתון (בטח שמשחקים בדום) ובלי קשר כולנו יודעים כמה דאלאס אוהבת לבעוט לעצמה בדלי ולהרוס הכל בשניה האחרונה.
    ואל תשכח שגם ישנו השבוע קרב בין מינסוטה ליוסטון שמינסוטה חייבת לנצח אם היא רוצה פלייאוף ויוסטון חייבת לנצח אם היא רוצה שבוע ביי, ברור שיוסטון פייבוריטית ברורה בטח שהרקורד חוץ של מינסוטה די עלוב, אבל עדיין אף פעם אל תספיד קבוצה שמשחקת על חייה ושיש בה את אדריאן פיטרסון

  2. מנחם קודי זלר 24 נקודות ו-6 ריבאונדים בניצחון של אינדיאנה על פלורידה סטייט.

    מנחם תוך כדי צפייה בבולס-ניקס שמעתי בחצי אוזן ולצערי הטלווייזיה לא הייתה מוגברת יותר מדי על טרייד של דנג ללייקרס.

    שמעת על זה משהו?? יכול להיות שאני רק חולם?

  3. הלייקרס היו רוצים, אבל הבולס היו שוקלים את זה רק אם הלייקרס היו לוקחים גם את בוזר – מה שנכון לעכשיו נראה שהלייקרס לעולם לא יסכימו לעשות.

    אני מנחש שבמקרה שמשהו כזה יקרה, הבולס יקבלו את גאסול ושלום עולמי.

    לא נראה לי שהסיכוי לזה גבוה, אבל מי יודע…

  4. K-700!
    כן. אולי הבולס יתנו את דנג ללייקרס עבור קובי (גם זה לא בטוח!)
    שיקגו יתנו את דנג? הוא היום השחקן הכי טוב שלהם, וכשדריק רוז חוזר, הם יהיו הקבוצה השנייה בטיבה במזרח, ומי יודע אם לא תנצח את מיאמי בגמר.

  5. חחחחחח אני מדמיין את הפרצוף של טום תיבודו ברגע שהוא יקבל את הידיעה שפאו גאסול ושלום עולמי מצטרפים לקבוצה. הם באים לו בול על הפילוסופיה של המשחק שלו. בני זונות דפקו לנו מכות רצח היום בגארדן

        1. שיקגו תמיד שיחקו ככה. נואה קצת דפוק בראש. אבל זה מה שהם. הצרה היא שהניקס היו פעם אלימים לא פחות עם מייסון, סטארקס, וכל האחרים אף התרככו מאד מאז.

  6. ב-2011 תחרות הדאנק הייתה מדהימה, עם 4 דאנקיסטים מצויינים (גריפין, מקגי, איבאקה ודרוזן). שנה שעברה היא לא הייתה מדהימה ונקווה שהשנה תהיה תחרות טובה

  7. 1. אני מניח שלברון נמצא רק עם "הזקנים"

    2. אולי כדאי לליגה לתת פרס משמעותי יותר. החבר'ה האלה מבינים רק כסף.

  8. החלום האישי שלי ,שחלק מהאול סטאר ויקנד
    יהיה אחד על אחד.
    16 שחקנים שקיבלו הכי הרבה קולות ,יחולקו ל 2 בתים לפי הקונפרס
    תהיה הגרלה וישחקו אחד על אחד עד 21 נניח או 15 דקות למשחק.
    יכול להיות עצום.קובי נגד כריס פול ,דוראנט נגד ווסטברוק ,וויד נגד מלו ,לה ברון נגד רונדו .
    הגמר יהיה במחצית של האול סטאר גיים.
    תכלס תחרות השלשות והדאנק כבר לא מעניינות . אתגר של 1×1 יכול להעיר את שבוע האול סטאר.
    גמר בין קובי ללה ברון יהיה משהו שידברו עליו עד הפליי אוף

    1. באתר הישן דברנו על זה. החלטנו על "אליפות 3" (לברון-דוויין-בוש אלופים!). שלחנו הצעה רשמית ל-NBA וקבלנו אישור שהמכתב התקבל.

      מעניין שאחרי זה התחילו לדבר על זה כמקצוע להוסיף לאולימפיאדה!

      1. הכוונה שלי לאחד על אחד . לא שלוש על שלוש.
        בכל שנה יהיה מלך האול סטארס שינצח את כל האחרים.
        8 שחקנים בכל אזור בתוך כובע , שאק ובראקלי מגרילים את השמות.
        זה עשוי להיות עצום 🔥🔥🔥
        בשלבים המוקדמים המשחקים נערכים יחד , בסל אחד ישחקו המערב בסל השני המזרח.
        הרבה יותר תחרותי ומעניין מהדאנקים או מהשלשות .

  9. זה רעיון נהדר ועם כל האגו הטוסטסרון השחקנים ילחמו יותר מגמר בפלייאוף.

    אף אחד לא ירצה להפסיד ב1 על 1.

    הדבר שאני הייתי רוצה לראות מיושם באולסטאר זה שזהות המנצחת תעניק אוטומט יתרון לקבוצה מאותו חוף בגמר.
    בדיוק כמו בבייסבול.

  10. Time honored quick grays size Eight had been your initial firefall gold We really got. I acquired it Couple of days previously seasonal when using the dollars simply put i received. My spouse and i wasn't by chance going to get these people upon contemplating everybody was preparing to encourage them having said that i assured the home hat there was clearly numerous styles and colors everyone will never have the same aspect along with im pleased i received them all. Generally there pleasant cute and i also gotten 75 information on them up to date. The best reasons for these people l there decent trend and stylish. To this point That i have received almost any side effects on them. Nevertheless i would certainly recomend qualifing for the cleaning package. I'm ording the actual cleanup supplies for dinner in the event. I'm not going This particular Portray So you can get Damaged!!!!!!!!!

  11. Currently My spouse and i personally own 18 twos from d3 gold in a range of models & colorings, built-up throughout Improved! I i am which means 100 % captivated with them all, it is actually I personally carry during the entire winter months & question the things i managed previous to d3 gold became fashionable, there're incredibly manner & divan.the definite best is the Bailey tab, I actually also prefer d3 gold would make deep blue styles!Rather long may perhaps many people sleep in model!

כתיבת תגובה

סגירת תפריט