יומן אטלנטה 3 / דותן צומת

אז נכון שאתמול קארי לא שיחק, אבל אם מילסאפ, שהיה פנוי לגמרי, היה תופר את השלשה מול גולדן סטייט ושולח את האלופים הגאים הביתה עם הפסד ביתי נדיר (אתעלם מהעובדה שתומפסון או גרין בטח היו משחילים שלשה משלהם בתגובה…), אזי כל הטור הזה היה נצבע בגוונים אחרים.

אבל זה לא קרה, והמשחק הלך להארכה (כמו מול ברוקלין, דנבר, בוסטון ואוקלהומה העונה), וכמו הגרמנים בכדורגל, כך גולדן סטייט בכדורסל, משחקים 48 או 53 דקות ובסוף גולדן סטייט מנצחים….

אז מה קרה בחודש האחרון? הפעם נתחיל חברים וקוראים יקרים (המסמך מנוסח בלשון זכר אך פונה לשני המינים…) במה לא היה לנו:

  1. לא היה מעניין – איך שאני לא הופך את זה, משחק בסטטיסטיקות ובקטעי הווידאו, אטלנטה הייתה החודש כל מיני דברים – קבוצה מעניינת לא נכללת כמשהו ברשימה, לצערי. אם רבים מכם ציינו את היכולת שלי להוציא מים מן הסלע בטורים הקודמים על אטלנטה – אז הפעם המשימה הייתה קשה באופן מיוחד.
  1. דיוויד בלאט לא התמנה למאמן – אמנם הווטסאפ שלי התמלא בהודעות שניתן לפרש אותן כ "הנה, הנה אני הולך לסקר את הקבוצה שהכי מעניינת את היושבים בציון” אבל זה היה סתם ביקור אצל החבר ספאחיה.
  1. לא היה טעים – מנחם, שאכל ארוחה או שתיים בארה"ב, בא לראות כדורסל בפיליפס ארינה ועל הדרך לנשנש משהו, ופירט על כך רבות בפוסטים הנהדרים האלה: http://www.hoops.co.il/?p=61674, http://www.hoops.co.il/?p=61862.
  1. לא היה שום טרייד משמעותי, אבל דיברו על זה כל כך הרבה, הראש של הרפורד כבר התחיל להסתובב לכיוון בוסטון, וטיג התחיל לבדוק נדל"ן בסנטראל פארק…רגע רגע, הביאו את קירק היינריך בחזרה הביתה משיקאגו, לא? אז בינתיים הוא שיחק משחק אחד שבו קלע מספר שאם מכפילים בו כל מספר אחר אתה מקבל את התוצאה:0.
  1. לא היה באמת סיכוי לנצח את גולדן סטייט, למרות שרצנו 33-6 בסיום הרבע השלישי ותחילת הרביעי.


ומה כן היה לנו? התמחות מרשימה ברצפים, גם של ניצחונות וגם של הפסדים, יציבות זה שם המשחק 🙂 :

W-L-L-W-L-L-L-W-W-W-L-L-W-L-L-L-W-W-L

ניצחונות – שמונה מאז הטור האחרון. ברשימת הניצחונות בהם אנחנו גאים במיוחד ניתן לכלול את המשחק מול פורטלנד (כי הם אחלה של קבוצה) ואולי את השניים על שיקאגו (שלמרות העונה המגמגמת שלהם הם עדיין שכנים שלנו במאבק בפלייאוף) והניצחון המשכנע על דאלאס. שאר הניצחונות היו במשחקים שהינו צריכים לנצח (דנבר, פילדלפיה, שארלוט ואינדיאנה).

הפסדים – ה"מביכים/אסור שיקרו": פיניקס, מילווקי, 2 רצופים לאורלנדו, 2 למיאמי (ככה נלחמים על מקום בפלייאוף???) …. "המכובדים": גולדן סטייט (פעמיים צמוד צמוד), קליפרס….. ה"בסדרים": סקרמנטו ואינדיאנה.

זאת ועוד:

  1. בקונפרנס המזרחי הצפוף והחמים הצלחנו להישאר במקום טוב באמצע (כזה שעפים ממנו בסיבוב הראשון בפלייאוף, אולי בשני…) – כרגע במקום החמישי, עם קריצה לרביעי, אבל מרחק 2 הפסדים מהתשיעי שמוביל לחוף הים בשלב מוקדם של העונה.
  1. הדרדרות למקומות 10-12 במדד הכח ברשתות השונות. היינו כבר ב-7-8…. יוצאים ל-5 משחקי חוץ, יש מצב שצפויה הדרדרות נוספת…
  1. קייל קורבר יצטרך להחליף את הפסלים בוויטרינה בסלון כי את התואר: "השחקן שקלע הכי הרבה משחקים ברצף לפחות סל אחד של 3 נקודות" – 127, לקח לו בשבוע שעבר מישהו, קוראים לו סטף קארי.
  1. מאסטר ספלי(נ)טר יצא לחופשה מוקדמת של לפחות 8 חדשים, לאכול סטייקים בברילוצ'ה ולהתאושש מניתוח שעבר בירך ימין.
  1. ג'ו ג'ונסון הבן האובד…. חוזר? לא חוזר? חוזר? לא חוזר? חוזר? לא חוזר!!!
  1. שינויי סגל קלילים כל כך ש"מכה קלה בכנף" זו ביטוי מחמיא עבורם : כריס האמפריז חתם שלשום, מק והולידיי הלכו בדד-ליין של תקופת הטריידים.
  1. בקבוצה מרוצים לאחרונה מהארדאווי ג'וניור שמתחיל להתחבר ולספק קצת יותר מכמעט כלום.
  1. ולקינוח – מי אמר את המשפט הבא?

“I looked at my wife and she said ‘No, no, we’ve got to go. It’s a great honor. It’s a great accomplishment’”

תשובה: אל הארפורד. מתי: כמה רגעים אחרי שנחת לחופשה משפחתית במקסיקו 🙂   ואז הוא קיבל טלפון שהקפיץ אותו למשחק האולסטאר, לחבור למילסאפ, על חשבון כריס בוש.

  1. ולקינוח 2 – עם מי היית מבלה בחופשה בפברואר? רמז: התשובה בסעיף 8…

 

 

Go Hawks!

 

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 25 תגובות

  1. את מידת ההערכה לאטלנטה ב-NBA אפשר לסכם במשפט הבא:
    השנה זו אחת השנים הנדירות בהן הקבוצה במקום הראשון ממש, אבל ממש מעדיפה לפגוש בפלייאוף את הקבוצה שבמקום ה-5 ולא את הקבוצה שבמקום ה-7. או ה-8, או ה-9, או ה-10.

    סחתיין על ההשקעה ביומן לקבוצה יותר אפורה משמי לונדון ביום טיפוסי בחודש מרץ.

  2. הגיעו לשיא שנה שעברה ומאז בירידה. יש להם שחקנים טובים, במיוחד הקו הקדמי של הורפורד ומילסאפ (שהוא בין הטובים לדעתי) אבל הם צריכים איזה רענון בסגל.
    איכשהו נראה שהעזיבה של קארול היתה משמעותית וביזמור וסקוט לא מצליחים להחליף אותו, לזה נוסיף את העונה המזעזעת של קורבר וחוסר היכולת כנראה של טיג (שרודר הוא מחליף קלאסי) לסחוב קבוצה.
    השינוי שהייתי עושה זה בקו האחורי, השאלה אם הם יכולים לקבל גארד עדיף על טיג.

  3. מצוין שוב.
    אני חושש אחרי עיון לא מאוד מעמיק בלוח המשחקים הנותר של כמה מהקבוצות ששל אטלנטה (ושל פורטלנד) הוא הקשה ביותר ויש סיכוי לא רע שבסופו של דבר העונה הזו תסתיים אפילו בלי ההדחה הרגילה בסיבוב הראשון..

  4. טור מצוין ומהנה 🙂
    לוח המשחקים שציינת היה קל יחסית ואטלנטה היו צריכים לנצח יותר, וכמו שגלעד אמר זה יתבטא בלוח משחקים קשה שנשאר להם.

  5. אחלה טור.
    אז מה יהיה בפלייאוף? באמת לא יעברו סיבוב ראשון?
    יש סיכוי שבעונה כזו – פחות מרשימה מעונה שעברה, הקבוצה תהיה דווקא יותר מוכנה לפלייאוף (סטייל הקבוצות של בלאט, שתמיד מגיעות ל(צביקה) פיק בזמן הנכון)?
    דיווח ביניים – אמילייה מובילה עם 74% מקולות הגולשים…

  6. עוד יומן מעולה של דותן על הקבוצה הכי בינונית-פלוס בליגה. אפילו שמועות על סכסוכים אין שם, מה הם לא מתוסכלים מהירידה ביכולת השנה?
    לגבי טעויות השיפוט מול ג"ס – ג"ס זו הקבוצה עם השיפוט הכי אוהד בליגה, אפילו יותר מס"א. לזכותם הם עובדים על זה קשה, כל הזמן מתלוננים ולא מרוצים. יכול להיות שהביתיות שלהם בפלייאוף תהיה יותר משמעותית ממה שחשבתי. וד"ש להייט אשברי

  7. יומן מצויין. קבוצה של יום אסל ויום בסל. לפני שבוע ראיתי אותם בבית ממש עלובים נגד ג"ס, ושבוע אחרי הם טובים מאד ומפסידים ב-5 (טוב קרי א שיחק, אבל בכ"ז)

  8. עבודה מעולה דות!
    בזכותך (או באשמתך 😉 ממשיך לעקוב אחרי אטלנטה (ותמיד מחפש את הסמל הישן והטוב). רואה אותם עוברים סיבוב אחד לפחות על אף אווירת הנכאים והאפרוריות.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט