מעורב הופס לששי בערב / מנחם לס

1.שולם, שולם לעולם; ברוגז-ברוגז אף פעם

 

 

אני יודע שאני די ותיק בלשון המעטה ולכן אני  לפעמים משתמש בביטויים שנעלמו אולי מארץ ישראל היפה. בזמני, כשהייתי בן 7 ו-8 בבת גלים, היינו 'משלימים' במילות הכותרת.

בקיצור, הקליפרס רוצים שנאמין שהבלגן בין מת'יאס טסטי – מנהל הציוד – ובלייק גריפין היא היסטוריה, והם הוציאו את התמונה שמעל בטוויטר.

תנו מבט בוחן: לפי מבטו של טסטי שמסרב להסתכל על זה שחבט בו, לי לא נראה שהכל "מוצי-מוצי" ואני מאמין שלנחבט קיימת עדיין הרבה מרירות בלב.

אבל אולי לא.

2.אולי הנטס יודעים משהו שאנחנו לא יודעים?

 

הנטס שכרו את שון מרקס כמנג'ר החדש שלהם. 85% מאיתנו (כולל עבדכם) לא שמעו מעולם את שמו. הדיילי ניוז כתב שכשבעל הקבוצה האליגרך הרוסי פרוקוחוב שמע על המינוי החדש הוא שאל, "מי?".

אני כמובן לא מאמין שבברוקלין נטס נעשים דברים ללא הסכמתו ואישורו, אבל לך תדע. אולי לרוסי לא בא להתעסק יותר עם קבוצתו. הנה:

The news arrive just 24 hours after Nets' owner Mikhail Prokhorov said that Marks was not offered the job and he had never even heard Marks' name before.

זוהי התחלה חדשה לנטס אחרי פיטוריו של המאמן ליונל הולינס והעזיבה של המנג'ר בילי קינג "מרצונו".

.זה מה שהמנג'ר החדש אמר:

"I am very excited to be named the general manager of the Brooklyn Nets, and to become a member of the vibrant and dynamic organization that represents Brooklyn," Marks said. "I would like to thank Nets' ownership for giving me this opportunity, and I look forward to the challenge of creating a unified culture and building a winning team."

הנטס הודיעו שההחתמה לא באה 'סתם ככה' אלא שהוא היה האחרון שנותר מבין 22 מועמדים.

טוב. נחיה ונראה.

3. קודם האלי הופ ממסירה של ג'יי אר ללברון…

 

4.ואח"כ ריקוד  הידיים. טוב לדעת שהילד עדיין קיים אצל לברון

 

5.המג'יק ידעו בדיוק מה הם עושים!

 

לפי ליאם בוילן מ'אורלנדו סנטינל' מנהלי המג'יק היו תחת לחץ מהבעלים לעשות את הפלייאוף העונה. הם חשבו ששחקן וותיק כארסן איליסובה, ושחקן בעל נסיון כברנדון ג'נינגס יעזרו להם, אפילו במחיר טוביאס האריס. ואז הם שלחו את צ'נינג פריי לקליבלנד.

עכשיו, לפי בוילן, מסתבר שהם עשו את הצעד כדי לחסוך ולפתוח מקום תחת תיקרת השכר לקיץ הבא כשתקופת השחקנים החופשיים תיפתח. האריס הוא בשנה הראשונה של חוזה לארבע שנים על 64 מיליון, בעוד שלאיליסובה וג'נינגס ישנם חוזים 'סופיים' המסתיימים הקיץ (לאיליסובה ישנה אופציה לעונה הבאה שהוא בוודאי יוותר עליה אם קבוצה אחרת תציע לו חוזה ארוך-שנים).

המג'יק הצליחו ליצור לעצמם מרווח של 35.5 מיליון לעונה הבאה (כשסף המשכורות יהיה 92 מיליון)  להביא סופר-סטאר אמיתי (קווין דוראנט?) כשהם מאמינים שאיליסובה וג'נינגס מספיק טובים לשמור פחות או יותר על רמת הקבוצה. חשוב להזכיר שאבן פרונטייר – שחקנה המוביל בנקודות – סרב להצעה של המג'יק ל-4 שנים על 32 מיליון והוא יהיה שחקן חופשי הקיץ, והמג'יק – כדי להחתימו – יצטרכו לפתוח את כיסם יותר מה-4 ל-32.

מה היו המחשבות של המג'יק? אחרי התחלה מצויינת של 13-19 ב-2015, הם 13-4 ב-2016 כשהאריס ופריי אינם פוגעים, ומאכזבים מאד. אז אולי איליסובה וג'נינגס אינם האריס ופריי, אבל אולי הם כן? הם אולי לא "משני משחק" אבל הם טובים יותר מאשר לתת לקבוצה כמו המג'יק להפסיד 3 מ-17 משחקיה האחרונים.

עתה תהיה גם הזדמנות לצעירים ארון ורדון ומריו הזוניה לתרום יותר, ואולי הם הרבה יותר משחושבים אם יתנו להם את הדקות של האריס ופריי. ולא לשכוח שיש גם את פרונטייר, אלפריד פייטון, וויקטור אולדיפו.

היי: אלפרין פייטון, ויקטור אולדיפו (ג'נינגס מחליף), פרונטייר, ניקולה ווצ'צ'יק, גורדון, איליסובה ג'ייסון סמית', ג'רד קנינגהאם, סיג'יי ווטסון, שבאז נפייר, אנדרו ניקולסון.

נראה לי לא רע בכלל. הם לא קברו את עצמם בכלל כפי שרבים מכם חשבתם אתמול!

6.בואו נקשיב להאווארד

כולנו היינו בטוחים שהוא לא יהיה היום שחקן יוסטון. קלווין ווטקינס מ-ESPN החליט לראיינו. הנה דברי הפתיחה של דווייט האווארד שהוא ביקש מקלווין לצטט מילה במילה:

Doesn't matter. They can talk trade as much as they wish. I know who I am. I know what I've done in my career so no need to focus on anything negative. I have a great life and I'm blessed beyond measure. It doesn't matter, they can talk as much as they want but I know how hard I work to get to where I am today. So I'm very thankful about that.

ב-HAYDAYS שלו במג'יק הוא היה השחקן המצויין, הטופ סנטר בביזנס שגולת הכותרת היתה הבאת אורלנדו מג'יק לגמר 2009. אבל אחרי הגרושין מהמג'יק אחרי 8 שנות משחק – פרידה מסובכת, מכוערת, ומבולגנת לחלוטין  הכל החל לרדת. לא רק שרמת משחקו ירדה, אלא שמאמנו לשעבר סטן ואן גנדי האשימו והכתימו בטונות של BLEMISHES OF HIS CHARACTER. ואן גנדי סרב לשתוק והאשים את האווארד בחתירות קבועות תחת האוטוריטה של המאמן, ויצירת אווירה בלתי ניסבלת בקבוצה.

ישנם המסכימים עם כך, אבל היו הרבה שחקנים שהעדיפו להישאר בעילום שם שדחו את ההאשמות, וטענו שדווייט מעולם לא בישל דייסות בחדרי חדרים, ושכל הבירבורים על אישיותו הדפוקה הם לא נכונים.

אני לא מכיר אותו אישית מקרוב, אבל בשנותי במיאמי שוחחתי איתו כמה וכמה פעמים בחדר ההלבשה, ולי, אישית, הוא נראה אז די כפוסי קאט שלא מסוגל להרע לזבוב. אולי אני טועה, אבל זאת ההרגשה שהיתה לי כששוחחתי איתו כמה מילים פה וכמה מילים שם.

אבל אז באה התקופה בלייקרס, וההתנגשויות ומאבקים עם מאמנו מייק ד'אנטוני וקובי, והתחלתי לחשוב אולי הוא לא כזה חף מפשע כפי שהוא נראה לי.

בשנותיו ביוסטון היו כמה תבערות מתוקשרות והתנגשויות ידועות עם קווין דוראנט, למרכוס אולדרידג', ואפילו פאו גאסול.

אגיד לכם מה דעתי היום: הוא לא חייב לנו דבר, ואנחנו לא חייבים לו דבר. שהוא שחקן מוכשר אין שאלה. אם הוא טוען שהוא חי באושר, טוב לו, ואין לו טענות לאף אחד וכל מה שהוא רוצה זה שיעזבו אותו במנוחה, בואו נעזוב אותו, וניתן לשאר הקריירה שלו לדבר.

7.ארון גורדון מקום שלישי באולימפיאדה בקפיצה לגובה?

הדאנקים של ארון גורדון הלהיבו יותר מאשר אלה של המנצח זאק לווין. אם לא 'הלהיבו' יותר, לפחות זכו ליותר דיו ואותיות. מה שהקפיץ את הדיון עליו לרמות חדשות היה

 \ ESPN Sport Science

שטען שהניתור שלו היה מספיק להשיג עבורו מדליית ארד באולימפיאדה האחרונה. קופץ הגובה דרק דרואין, שזכה בארד ב-2012, שוחח עם כתב SB:

Drouin at the IAAF World Championships. | Kirby Lee-USA TODAY Sports

(הקנדי הוא:  Commonwealth Games champion. He is the seventh-highest jumper of all time, with a personal best of 2.40m ).

דרואין זכה בארד ב-2012 עם קפיצה של 2.29 מ', והוא הגיב:.

"I thought that the dunk was jaw-dropping," says Drouin. "It's a shame that he didn't walk away with the trophy."

אבל האם היא היתה מספיקה לארד?

"NOT SO FAST", ענה הקנדי. "'קפיצה לגובה היא ניתור, אבל הטכניקה חשובה אפילו יותר מהניתור'"

Drouin competing at the 2015 Pan Am Games. | Erich Schlegel-USA TODAY Sports

 

 

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 18 תגובות

  1. מצוין תודה.

    המג'יק די וויתרו על העונה הזאת לדעתי במיוחד עם ההתחזקות של דטרויט ווושינגטון. לא רואה אותם בפלייאוף השנה.

    הרבה לא סובלים את הווארד בגלל מה שהוא יכל להיות (פרנצ'ייז פלייר אמיתי) אבל נראלי פשוט צריך לקבל את העובדה שהוא פשוט סנטר טוב מאד בליגה.
    דרך אגב בפלייאוף הוא מעלה את רמת המשחק שלו והוא היה קריטי בריצה של הרוקטס שנה שעברה בפלייאוף

  2. לפני כמה שנים, כשלותר מתיאוס ניהל את מכבי נתניה, הוא אמר שהוא לא יודע מי זה ראובן עובד יום לפני שהוא חתם בנתניה. בראיון חודשיים אחרי זה הוא אמר שהוא ידע מי הוא כל הדרך, אבל היה לו ברור שאם הוא היה אומר שהוא חושב שהוא יתרום משמעותית לנתניה הוא יעלה לו יותר. אני חושב שפרוחורוב פעל לפי אותו עיקרון, ועשה בשכל.

    יכול להיות שהמג'יק ינסו להביא את אל הורפורד, ולפי שמועות יש עניין משותף של הצדדים אחד בשני, יכול להתאים להם ליד/במקום ווצ'ביץ' (לצד ארון גורדון). הם יכולים לפרוץ בגדול שנה הבאה, וגם השנה השדרוג של אליאסובה במקום פריי יתרום יותר משחושבים. הם עדיין לא ישיגו יותר מ-40 ניצחונות העונה.

    בקשר לדוויט-אם אתם צריכים לבחור בינו לבין הורפורד, וויטסייד, אזילי ודרומונד, במי אתם בוחרים? אני לוקח כל אחד מה-4 האלו לפני הווארד.

  3. 1. זה לא נראה טוב… נראה שהוא רק רוצה שהוא יעוף לו מהפרצוף.
    2. אם הוא היה ליד פופ זה סימן טוב.
    4. אדך מה לפלופ רוצה מאיתנו?
    5. לדעתי זה לא טרייד טוב בשבילם אבל יש מצב שאני אגיד שאני טועה! הסיכוי היחיד שזה ייקרה זה יהיה אם הם יחתימו שם גדול. האריס שחקן מצוין ולדעתי הם לא הרוויחו כלום…
    7. קפיצה לגובה זה הרבה טכניקה ולכן אי אפשר לדעת.

  4. בלי קשר למעורב המצוין.
    היום התפרסמה כתבה בוואלה על הבעלים של פילדלפיה, האריס.
    שווה קריאה למרות שיש דמיון (לא קטן לפי דעתי) לפוסט שפורסם פה לפני כמה זמן

  5. ממש בושה
    הבן אדם דופק בל מכות ואתה לוחץ לו יד ??
    מומי היה ממתין לו בחנייה עם לום ודבק דו צדדי
    מלמד אותו שיעור או שניים במארשל ערס

    הווארד ירד יגון שאולה אחרי שעזב את הלייקרס
    הוא כבר לא אתלט כמו פעם ומי שתשלם לו 20 מיליון לשנה תעשה טעות קטסטרופה

    אם אארון גורדון היה פונה לאתלטיקה הוא היה אפילו שובר השיא של סוטמיור
    למה להיות אתלט ? לקרוא תתחת באימונים ובסוף לעוף בקולורדו ספרינגס ולפסס אולפיאדה ? היום כל האתלטים הגדולים בבסקטבול והפוטבול שגם השמנים של הבייסבול לא פראייאים
    מומי יכול להיות מקום 3 בעולם בקפיצה לעומק

  6. בואו נסגור את הסיפור עם פורנייה פעם אחת ולתמיד, טוב מנחם?
    אין כאן אף מהנדס בקהל? לא שמעתם על פורייה, המתמתיקאי הצרפתי? טורי פורייה, אנליזת פורייה, התמרת פורייה.. (Fourier transform)
    בקיצור, לצרפתים יש קטע לדחוף R בסוף השם, אבל לא אומרים אותו!
    Evan Fournier = אבן פורנייה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט