אול-סטאר הופס 2016/אשך טמיר המקורי

ALL-STAR הופס 2016!

ברוכים הבאים לאול-סטאר הראשון של מגיבי הופס!

compton

האול-סטאר של הליגה בפתח אז מדוע שלא נשתתף גם אנחנו בחגיגה ונארגן איזה אול-סטאר משלנו?

מאחר והמדיום שלנו וירטואלי ומוגבל למלל (ותמונות של בובס בפריוויואים של מומי), הרי מטבע הדברים על המשתתפים באירוע כזה להיות חזקים בעיקר בפיהם ולאו-דווקא ב דברים אחרים כמו יכולת כדורסלנית, ידע, פופולאריות או הבנה במשחק.

במילים אחרות – ססגוניות, טיעונים חזקים, איכות או כמות תגובות יוצאת דופן ויכולת טראש טוק מרשימה הם הגורמים הקובעים כאן. גם לרפי ההבנה יש מקום באול-סטאר שלנו!

אז ניסיתי לבחור את המגיבים (חלקם גם כותבים) שהטביעו את חותמם (במקום כדורים) בדיונים בעונה החולפת, ושלשלו תגובות (במקום שלשות) עם המאפיינים לעיל על ראשם של היריבים – שאר המתמודדים בליגת "הופס" שלנו.

היה קשה למדי מכיוון שהאתר גדל בצורה מרשימה מאז הפעם הקודמת שבה הרכבנו את נבחרת הופס, ונאלצתי לוותר על רבים וטובים שגם להם מגיע להיכנס. בכל קונפרנס חמישייה ו-8 מחליפים (קיבלנו בונוס מאדם סילבר).

השתדלתי לחלק את המגיבים לקונפרנסים לפי הקבוצה אותה הם אוהדים. במקרים בהם לא הייתי בטוח – נכנסו כ-wildcards לאחד הקונפרנסים.

מוזמנים לנמק, להתמרמר ולהוסיף TRASH TALK משלכם בתגובות! מי היה צריך להיכנס שלא נכנס? מהם הסגלים שלכם? כיצד תיראה ההתמודדות על המגרש?

בסיום הפוסט ישנו סקר בו אתם בוחרים את קבוצת המגיבים המנצחת.

אתם קובעים את תוצאת המשחק!

שיהיה לכולם בהצלחה!!!

 

ואלו הסגלים:

מזרח:

חמישייה פותחת:

  1. הדוק מנחם לס (מיאמי) – אבי הטראש טוק בהופס. הדוק הוא מעין לארי בירד, האגדה של האתר, זה שייכנס לחדר ההלבשה וישאל "מי שני?".

הוא יכול לקבור אותך מילולית משלוש, חצי מרחק, או תחת הסל באותה הקלות.

אגדה חיה של מילים עליה כולנו גדלנו.

ידע כדורסלני? צ'ק

ביטחון של 100% בדבריו? צ'ק

ניסיון רב שנים? צ'ק

ערמומיות וממזריות? צ'ק

דחף לנצח דומה בעוצמתו לזו של ג'ורדן? צ'ק

הדוק תמיד ישאיר 100% על המגרש, ולא כדאי לך לעצבנו כי גם מלוכלך הוא יודע לשחק. מכות מתחת לחגורה, מרפקים, trash talk שיגרום לקווין גארנט להסמיק – לא כדאי לך להתעסק עם הדוק הזקן כי ידו תמיד תצא על העליונה עם התגובה המנצחת!

 

  1. מתן גילור (לברון->קליבלנד) – כשגילור עולה למגרש אתה חושב שלא נשקפת לך סכנה. נראה כסוכן ביטוח או כלכלן (מה שהוא באמת נדמה לי…), הוא הג'ון סטוקטון של המגיבים. נראה מהוגן ושקט, מגיע כל יום לעבודה ונותן את תגובותיו ומאמריו בשיטתיות ומתודיות. אמן הנתונים הסטטיסטיים, הוא יבלבל אותך בנתוניו ותמיד יידע לשלוף את הנתון שישרת אותו בקרב מילולי ("זווית זרתו של לברון עומדת על 17.5 מעלות ביחס לכף הרגל, מה שנותן לו לחץ דריכה אפקטיבי של 33 PSI, דבר הממקם אותו ראשון בליגה בין אלו שקוצצים ציפורניים פעמיים ביום ומעלה").

אך כמו סטוקטון, תעצבן אותו והוא יחזיר לך מרפק לצלעות בחסימה, כשאף אחר לא מסתכל.

 

  1. דובי (ניקס) – בקרב מילולי נגד דובי אין לך סיכוי מכמה סיבות.

ראשית, חצי מהזמן אתה לא מבין על מה הוא מדבר.

שנית, הוא למוד סבל ודיכאון כאוהד ניקס מרובה שנים, כך שלא משנה מה תזרוק עליו להעליב אותו לא תצליח. שלישית, כשאתה כן מבין את המטאפורות, האלגוריות והשפה הציורית אתה מגלה שהעליב אותך חזרה בעוקצנות וממזריות שרק מי שעוסק באופן מקצועי בנפש האדם מסוגל לה…

 

  1. ג'וג'ו (wildcard)– בבואך להתעמת עם ג'וג'ו תיאלץ להתמודד עם מספר מכשולים.

ראשית, היא מבינה עניין. היא יודעת מה שהיא יודעת (והיא יודעת!) ויותר מכך – מה שלא. שנית – היא בעלת היגיון בריא (אין קשר  למגיב "היגיון בריא" בעל ההיגיון החולה).

המכשול הבא שתיאלץ להתמודד איתו הוא שהיא מאוד נחמדה. ולא רק זאת, אלא שהיא גם אישה. שני אלה יקשו עליך מאוד להפעיל את כל התותחים וכנראה שטראש טוק לא יבוא בחשבון.

דבר נוסף שיקשה עליך הוא שהיא שמה לב לפרטים קטנים – אז כדאי לך מאוד להיות עירני.

איזה מזל שהיא תמיד חושבת כמוני!

ולסיום נוסיף נקודה נוספת, כפי שהיא מוצגת ע"י כריס רוק:

 

  1. עידו מוריה (wildcard) – להתווכח עם מוריה זה חסר תוחלת לחלוטין. כמו להתווכח עם מישהו שדובר שפה אחרת שאינך מכיר. האיש חי ביבשת-עונשין שכוחת אל ומרוחקת משאר ישוב זמן רב מדי, והחל לחשוב כמו וולבי.

תנסה להתווכח איתו ותיווכח בדיוק עד כמה עמוקה מאורת הארנב – תגיע לעולמות קסומים בהם הפיסיקה עובדת אחרת לגמרי, אגדות קורמות עור וגידים וביצים מהלכות על חומות.

חוויה נהדרת למי שלא מעוניין להתנסות בסמים.

 

ספסל:

דורון האסטבן (wildcard) – ניסיתם פעם להילחם בטחנות רוח? זה מה שיקרה לכם אם תיקלעו לקרב מילולי עם דורון.

האסטבן ישלשל לכם על הראש חמישים ומשהו תגובות לפני שתעלו טענה אחת. ועד שתספיקו לקרוא אותן תמצאו חמישים חדשות.

והכל באובר נחמדות שירתיח אתכם לגמרי. איך אפשר להתווכח עם מישהו שמיד יתנצל, יטען שהאשמה בו (כניעה רגעית לאגו), יבקש סליחה אלף פעמים ואז יהלל אתכם וימנה את מעלותיכם בעוד שלושים תגובות נוספות?

וכשכבר תהיו מבולבלים לחלוטין הוא יפליג הלאה ויגלוש לתחומים אחרים לגמרי, משאיר אתכם במעין לימבו, מסוחררים ותוהים מה בעצם קרה כאן.

בקיצור, עימות מילולי עם דורון האסטבן יביא עליכם את סופכם בדרך נוראית למדי – מוות ממחנק מריחם המתוק מדי של מיליון פרחים אשר יקברו אתכם תחתם.

 

יואש בן טולילה (wildcard) – אחד הדברים המרגיזים בוויכוח זה להתווכח עם מישהו שבטוח שהוא תמיד צודק. עוד דבר נוראי למדי הוא להתווכח עם מישהו שמדבר יותר מדי. תחברו את שניהם, תוסיפו לכך טענות מנומקות היטב וקיבלתם ויכוח חסר תוחלת עם יואש בן טולילה.

הדבר הכי נורא? פעם בעשרה טיעונים הוא אכן צודק ואז בכלל אכלתם אותה.

 

Not a bad boy (wildcard) – במקרה שלו פשוט נביא ציטוט שידבר בעד עצמו…

  • "אין בי שום שנאה ללבפלוץ! חס ושלום. אני איש הומני ואובייקטיבי, המחפש צדק וסדר עולמי. כשאתה מוריד ת'חרא באסלה, כשאתה זורק ת'זבל לפח, כשאתה מוריד נוגרה על ראש של יתוש מעצבן או כשאתה מחפש סרטי סנאף של לברון עובר אונס קבוצתי בידי שימפנזות (על פי הפרצוף המכוער שלו, זה בטוח היה לפחות פעם אחת אם לא באופן סדרתי. בטח שכחו אותו בתור ילד בגן חיות והשימפנזות חשבו שהוא מלכת היופי החדשה), זה לא מרגשות שנאה עכורים ופסולים חלילה, אלא מתוך שאיפה לצדק וסדר עולמי." – התקבלת.

 

John(wildcard) – באמת יש כאן מישהו שמוכן להתעמת עם האיש המעניין ביותר בעולם?

הוא לא תמיד כותב – אבל כשהוא כן, זה הכי מעניין בעולם.

 

Berch (wildcard) – קצין וג'נטלמן. חיית מגרש (בארקלי) בחליפה. ברץ' תמיד ישמור על פאסון, יתבל בשיר, חרוז או פואמה, ייתן בדיחה כשצריך ויידע להתמודד עם כל מה שתזרוק נגדו – כי מתחת לחליפה מסתתר לוחם ותיק ומנוסה שראה הכל!

 

בושי  (wildcard) – הוא יעצבן אותך, יצחיק אותך, יעליב אותך ויגרום לך לחשוב, והכל באבחת תגובה אחת. זה האח הקטן והמעצבן שאתה לא יודע מה אתה יותר – אוהב או שונא.

מה שבטוח-הוא מוסיף צבע.

 

No funny shtuff (wildcard) – הוא ניהליסט שלא מאמין בכלום. בעצם למה לך להתווכח עם אדם כזה? תגובותיו תמיד משעשעות, חכמות ומעשירות ואין לך שום סיכוי לגרור אותו לוויכוח כי הוא קליל מדי!

אבל אם אי-פעם תצליח, זה מה שיעשה לך כנראה:

 

יואל (wildcard) – עוד מגיב שנוי במחלוקת (יש מצב שבחרתי את רבין איזה פעמיים שלוש כאן אגב…), אך חביב ומשמח אשך אנוש.

הוא קצר וקולע, feisty והזוי (יש היאמרו: אינפנטיל), וגם כאן ניתן לציטוטים לדבר בעד עצמם:

  • "דרוס את הילדודס דוק"
  • "רבין יקקה צהובה"
  • חבושי יקקי צהוב מה קורה בובו קטן"
  • "חבושי יש לי אחלה נוד להפליץ עליך יסמרק מהלך"
  • "דורון האסטבן ינקניק רומני או כמו שידידי היקר גדי וילצ'רסקי אומר די עם הסאחיות
    דיייייייייייי נחנקנו קח שחטה"
  • "הבן חליק מחמם את הקנה"
  • "מייאו"

 

מערב:

חמישייה פותחת:

  1. מומי החציל (לייקרס) – הכוכב הגדול של נבחרת המערב, השחקן היחיד שיכול לשחק ראש בראש מול כוכבה של היריבה, מנחם לס, בלי להפסיד לפני הג'אמפ הראשון. אם נמשיל את מומי לשחקן כדורסל, הריהו צ'ארלס בארקלי שלנו,Round mound of trash talk. כבארקלי הוא דמות ססגונית ועממית, הוא יכול להצחיק אותך ברגע אחד ומיד לאחר כך לשעוט לעבר הסל ולסיים חזק בפי הטבעת.

הוא יקסים אותך בסיפורים ומעשיות ואז יטביע בפרצופך. הוא אומן המילים והביטויים בשפתו המיוחדת, והפאסון וקור רוחו יעמדו לו בכל וויכוח (כמו גם חצילו). למרות שהוא משחק אותה עממי ופשוט, מומי יכול לקבור אותך גם בידע הרב שלו, שרחב יריעה לפחות כמו הליבידו שלו.

 

  1. גיא (פיניקס) – איך אפשר להתמודד מול אדם שיודע הכל?

תנסה לטעון ככה, הוא יביא לך הוכחות שמדגם מייצג שנערך במאה ה-18 בקהילת ההוטריטים בוויצ'יטה הדרומית הוכיח אחרת. ועל הדרך יתקן את הדקדוק שלך (ה-OCD…).

תטען זאת, מייד יביא לך ציטוט של הרמב"ן שמעמיד את טיעונך על ראשו ומשלשל עליו. בנוסף הוא שולט בנבכי הסטטיסטיקה האיזוטורית ומייד יגבה את טיעוניו בעובדה שבשנת 1986, ג'ף למפ קלע 3-5 ב-3-5 המשחקים הראשונים של העונה, מה שמוציא אותך מוקיון ואידיוט שבכלל טענת את טענתך… ואיך לא זכרת את זה יא חפיפניק?!

 

  1. יאיר זעפרני (מינסוטה) – אתה באמת רוצה להיכנס לקרב מילולי איתו?

קודם כל אפקט ההרתעה – האיש מסוגל לייצר מלל בהספקים של מערכת עיתון בינונית. הוא יטביע אותך וישלשל מלל על ראשך עד שתתחנן להפסיק את הדיון.

דבר שני – האיכות. אל מול כתיבתו הרהוטה והשנונה אתה תרגיש עילג ומטופש כמו אחרון רפי ההבנה באתר (מה ששם אותך גבוה במדד רפי ההבנה העולמי).

ודבר שלישי וחשוב מכל – לפני שאתה בכלל חושב להגיב לטיעוניו נראה אותך מבין את ההיקש הלוגי המסובך שדרכו הגיע אליהם!

"ידוע לכל ששלשה מהפינה משולה לגבינה צהובה. שהרי ממוצע השלשות מהפינה בליגה הוא 36.4%, אך הגולדן-סטייט ווריירס קולעים אותן ב-48%. מכיוון שיש שתי פינות בהתקפה נחלק זאת ב-2 וקיבלנו 24%. עכשיו, כמובן שהווריירס ממוקמים בסן-פרנסיסקו, ומה יש באיזור סן-פרנסיסקו? ברור מאליו – עמק הסיליקון. מה שמביא אותנו מיידית לגבינת "עמק" של תנובה, שבאורח מסתורי גם היא עומדת על 24% שומן! ומכאן כמובן הקשר הישיר בטיעוניי בין שלשות מהפינה וגבינה צהובה."

  1. דקסטר (לייקרס) – אתה לא רוצה לעצבן את דקסטר. דקסטר הוא כמו קובי בראיינט – שופע ביטחון בכל טיעוניו וקובר אותך במוב אלגנטי אך החלטי. דעתו נחרצת תמיד וככל שתנסה לעצבן אותו יותר כך הוא יקבור אותך יותר עמוק ויותר חזק. הוא איש מעשה, לא מבזבז זמן סחור-סחור וגם יידע להתלכלך אם צריך במידה ותנסה להפחידו בטראש-טוק.
  1. מאיר אריאל (ס"א) – מאיר אריאל בא לנצח. לא מעניין אותו איך ומה, הכל מותר. ניתן להמשיל אותו לברוס בואן, אשר יעשה הכל למען קבוצתו האהובה.

תקפוץ לטיעון מרחוק – ישים לך רגל מתחת. תנסה לדחוף אותו לכיוון הסל – ימשוך את הכיסא מתחתיך וישפילך קבל על ועדה. ובדרך ייתן מרפק בראש כדי לוודא הריגה.

פיו מטונף יותר מבית שחיו של אדם מוריסון, אשר ידוע שלעולם לא היה מתקלח. והוא לא חושש להשתמש בו. אם תיגרר ל-TRASH TALK מולו אתה הולך להפסיד – הוא מכיר כל קללה שבספר והוא זועם וחסר עכבות כמו ג'ואקים נואה שגילה את אימו נואפת עם לברון במיטה שלו.

 

ספסל:

עגל (יוסטון) – הוא ייתן בך את עיניי העגל שלו, יכרסם קצת חציר בנחת ויאמר בנימוס שלברון הוא מתת אלוהים לאנושות, הן מבחינת כדורסל והן מבחינת אישיותו המופתית.

האיש פילנטרופ, איש משפחה, בעל איי-קיו של כדורסל מנופח היטב, גאון כלכלי וגם בחור נאה לכל הדעות. כשתרים את הלסת ממה ששמעת ותנסה להגיב הוא יגיד שהייטרים תמיד היו ותמיד יהיו, כי מלאכים צחים כשלג כמו לברון מעטים הם, ובני האנוש המרושעים תמיד ירדפו אותם ממניעיהם הקטנים (ראה ערך ישו).

מה שבאמת מרגיז בכל הסיפור הוא שאי אפשר באמת לכעוס על עגל.

אתה תביט בעיניו הגדולות והרכות, תחוש במזגו הנינוח והאדיב ותחליט שאין באפשרותך להתקוטט עם דבר כזה – והוא ניצח אותך שוב.

אפלטון (יוסטון) – יורד הים הזה ניחן ברגליים יציבות, כוח ויכוח של פופאי אחרי מנת תרד, והגות פילוסופית ההולמת את שמו.

כמה חבל שרגליו יציבות, אך הספינה מתנדנדת והוא לא שם לב. הוא עדיין לא בטוח שג"ס על אמת, למשל… והוא חושב שיוסטון קונטנדרית למען השם!!

אבל חוץ מזה הוא אחד העוגנים באתר ויהווה תוספת כוח רצינית למערב בהתמודדות.

 

הבן השחור וכו' (ג"ס) – למקרה שהמזרח יפתח פער מבטיח בזכות תצוגה של הכוכב הגדול, מנחם לס, ישלוף המערב את הנשק הסודי, הבן השחור.

הוא יעלה למגרש ומייד יטען בביטחון גמור דברים שערורייתיים כמו שג'ורדן היה מובס 21-0 באחד על אחד ע"י שיין לארקין (כי מאז הכדורסל התקדם), שבכלל ברחו לו 6 אליפויות בפוקס כי בשנות ה-90 הכדורסל היה נחשל ומפגר (הוא נולד ב-2001), שפילדלפיה הנוכחית הייתה מביסה את זו של הדוקטור 50 הפרש בכל משחק (כי אז הם היו ציידים-לקטים, חיו על חסות ומכרסמים קטנים, והיו בעלי מסת שריר של חיית כיס), ושבכלל בעוד 20 שנה כולם יסתובבו עם שתל ביומכני במקום חציל, אז למה בעצם לטרוח להעמיד אותו.

מנחם כמובן יקבל את הסעיף ויתפחלץ, תתחיל תגרה גדולה ובסופה יורחקו הכוכב הגדול של המזרח והפרובוקטור מהמערב.

דדי (לייקרס) – דדי בז לך על היותך בן אנוש. הוא יעשה לך טובה אם בכלל ירשה לך להיות מושפל על ידו. מקורותיו העלומים יאפשרו לו להקדים אותך בכל דבר ובכל תחזית, ואם מתישהו התחזית לא תתממש – הרי שהמציאות טעתה ודדי בז גם לה.

תעשו לעצמכם טובה ותחסכו את ההשפלה, אין לכם סיכוי לנצח…

מולי (ניו-אורלינס) – מה טוב מאיש של מילים לאתגר הזה? מולי הוא איש כזה במקצועו, ומפליא בנו בפוסטים שלו החוצים מרחבי חלל וזמן ומחברים בין פילוסופיה, דת (איכס), היסטוריה, וכדור כתום אחד.

יתרון נוסף העומד לו בעימות מילולי הוא שמולי הוא כמו עשב.

בניגוד לעץ איתן אשר יעמוד ברוב ברוחות אך ייעקר בסופה חזקה, מולי מתכופף ברוח ולכן לעולם לא תצליח לשוברו.

תגדף אותו? יחייך בחזרה. תנסה להעליב? יקבל הכל ברוח טובה, יתכופף ויחמוק שוב מהמכה. מולי ינצח אותך ברוחו של גנדי!

Captain beefheart (wildcard)– עוד מגיב ססגוני, מלא הומור ובעל תגובות עשירות, שמוסיף צבע רב בדיונים וגם יודע לשנוא היטב את האיש הנכון…

דרור (ס"א) – מגיב אהוב ויקר האוחז באהדה לקבוצה הנכונה (ס"א), היגיון בריא, חוש הומור מצוין, חברמניות וגואבוס במידה (תפוז בשל). משמח כל בלוג חי ומסוגל להתמודד בעימות עם כל יריב.

הקדים בקול אחד מגיב אהוב נוסף, יניב, שגם הוא עונה על כל הקריטריונים אך אוהד את הקבוצה הלא נכונה… (לייקרס).

k-700 (לייקרס) – ורנון מקסוול של המערב, mad k יעלה למגרש באטרף ומייד יתחיל לשלשל משלוש (ומפיו). הוא יעליבך בטראש-טוק מלוכלך במיוחד, יחגוג את השפלתך אחרי שלשה מוצלחת (סימון שחקן בדראפט), וכשהדם באמת יעלה לו לראש הוא עלול לרדת מהמגרש באחד משני האופנים הבאים – 2 טכניות או להחליט שמספיק לו ושהוא עוזב את הקבוצה.

 

כדור הביניים נזרק והמשחק מתחיל –

אשך טמיר המקורי

was born, sort of living, will die somewhere in the future

לפוסט הזה יש 156 תגובות

  1. מאסטר פיס !
    אין מילים !
    אני הולך לעבוד על הפיק אנד פופ להרווח מקום באול סטאר של השנה הבאה
    ממקום בחמישייה לשום מקום , במחשבה שניה אולי כדאי חהבין את הרמז ולפרוש( קווין גארנט ??? ) אני אשמח לעשות הסבה לאימון ולהיות על הקווים

  2. אני מתגלגל מצחוק !!!! ענק אדון אשך

    אתה בטח שבכניק מבית היוצר של מר רוני אלשיך

    חחחח

    3 תגובות קטנות הקפיצו אותי עד קצה הספסל של נבחרת הופס המהוללת

    רוקי מבטיח אני ( לא רוקי בלבואה)

    בעונה הבאה אני כבר א היה בחמישיה הפותחת על חשבון לא אחר מאליל ההמונים , הקשיש הבלתי נגמר , גדול שחקני הופס מאז ומעולם והשגריר מס אחד שלנו בארצו של דוד סאם מיסטר מנחחחחחחחחחחחחחחחחחםםםםםםםםםםםםםם
    לסססססססססססססססססססססס

  3. אני גם מוחה על כך שלא נכנסתי אפילו לסגל.בלי קבוצתי האהובה לא היה לך בכלל מערב שלא נדבר שאני מלווה אותך עוד מהיום שכולם ירדנו עלינו ורק אתה ואני עמדנו והתעקשנו שלברון הוא לפלופ.
    מעבר לכך חזק ביותר ואין בכלל צל של ספק שכמו בליגה האמיתית המערב הרבה יותר חזק ומושפע כוכבים למרות שמנחם בהחלט יכול להיות שובר שיוויון

  4. שמח להיות נציג בניקס בטכס, ומודה בהתרגשות להוריי שהביאוני עד הלום.
    רוצה בהזדמנות זו להביע את הערכתי המלאה לנציג הפיסטונס בחמישייה, האיש והאגדה שדומה לו אין, האיש שבחר את משתתפי השנה וכולי תקווה שחוכמתו, שנינותו, יופיו הייחודי ויכולתו לזהות את הטובים ביותר יגרמו לוועדה המארגנת להעניק לו את זכות הבחירה גם בשנה הבאה, אשך טמיר המקורי.
    ואם כל זה לא יספיק לי כדי להיבחר פעם נוספת, נשתמש במעטפות.

  5. הו, ראיתי שבסוף צריך גם להצביע.
    אין לי אלא להגיד את המובן מאליו – המזרח אוכל את המערב ויישאר לו מקום לאיזה בארקלי לקינוח.
    הצחקתם אותנו.

  6. אני מבטיח להשתפר השנה (בפליאוף אני מאוד פעיל, בניגוד לעונה הסדירה) ולהכנס לחמישיה הראשונה בעונה הבאה.

  7. הייתי רו"ח. בעבר. עד שקראתי את הפוסט הזה בעבודה ופוטרתי עקב פרצי צחוק בלתי נשלטים.
    שמע, שאפו גדול. עקיצות יפות בגבול הטעם הטוב. והקטע על דדי פשוט גמר אותי "הוא יעשה לך טובה אם בכלל ירשה לך להיות מושפל על ידו."
    לגבי קבוצתי המועדפת, הרי שזוהי בוסטון. אבל כל עוד היא לא ממש רלוונטית לאליפות וכולם נגד לברון, אז אני מוסיף צבע ולוקח את הצד השני.
    תודה רבה.

  8. מתן, כולם בעד לברון זה נכון עד הפליאוף.
    בפליאוף מצטרפים לפה כל מיני אוהבי לברון.
    אמנם זה היה יותר מורגש בתקופה של לברון במיאמי, אבל עדיין יש לו מעריצים רבים פה.

  9. יש המון מגיבים מצוינים שתורמים רבות לאתר שרציתי להכניס, רשימה חלקית בלבד יניב, אהרון שדה, אלעד אייל, איתמר פורת, הווי לאסוף, שגיא נאור, אחד העם, צביקה, שגב, ויינברג, איל ספיר, גור גולן, רפי יצחק, המשגיח, שי אבן-צור, מוש השור, דינגו, ljos, א.ב, איתי קדם, amitlahev, חמודי, אופיר נ., חתוליו, נתן גולד, ולדי, הייט אשברי, etayl, גל אל-איי ועוד… כולם היו ברשימה, בחרתי ללכת על הפיקנטיים, גם בשביל הצחוקים 🙂
    האתר ממש התרחב מפעם שעברה!

    1. +100 על התוספות לעיל.
      וגם גלעד מלך הבלוג החי, פינקי, סמיילי, P, שייקה, סתם אחד, אסי והפוסטים המעולים שלן וכל הצעירים עם יומני הקבוצות החדשים.

  10. גם אני צחקתי בקול, אשך זה גאוני. באמת שמת לב לדרך שכולם מתנהגים.
    אשך טמיר המקורי – נושא את דמותו של ביל ליימביר אבל להבדיל ממושא הערצתו יש לו ברק והרבה. ידוע בשנאתו ללברון (סתם כי משעמם בחיים) ובשנינותו הרבה. כברירת מחדל יבחר להתחיל בטראש טוק אך אם תדחק אותו אל הקיר תגלה שהוא קרוב-רחוק של מולי האלילי ו
    נציגו של הדור הישן, שונא מספרים וחי מהרגש.
    שיט, שוב פעם יצאתי עגל

  11. ענק!!!! בכי מרוב צחוק!
    אשך טמיר המקורי אתה ענק…. למרות שאני מבין שאין מקומות לרוקיז? 😃
    קרב קשה בין המערב למזרח שבסופו של דבר אפילו מנחם ישתגע מk700 ודדי ויפרוש.
    מומי הקפטן מצד המערב יעשה קסמים כמו מג'יק חיים שלו!

  12. א. יש!!!!!!

    ב. איזו התרגשות. טוב, אני רוצה להודות להורי שלימדו אות ש-

    ג. החנפנות עובדת…

    ד. היה שווה את זה. יש נציג לסאנס באול סטאר…

    ה. אחרון – לכבוד האשך הטמיר ולשונו החדה כתער:
    עורך דין בספרדית זה – abogado
    (המקור הוא המילה הלטינית voc, קול)
    כשהספרדים הגיעו למרכז אמריקה, מקסיקו של ימינו, הם גילו שילדי המקום, בני המאיה, נוהגים לאכול פרי ירוק עשיר בטעם אך לא מתוק. בני המאיה קראו לפרי זה 'אגואקאטה'. הספרדים שהתקשו עם המילה 'אגואקאטה' נתנו לפרי שם שהם מכירים מהבית, ואשר מתחרז –
    abogado.
    כיום בספרדית אבוקדו זה – Aguacate, אבל האבוקדו (abogado) השתרש בתצורת ה-"עורך דין" בשפות אחרות ('אבוקדו' בעברית, Avocado באנגלית)
    והקשר לאשך הטמיר?
    בלשונם של בני המאיה 'אגואקאטה' זה גם אשך וגם אבוקדו (בהתבננות נוספת, הקשר ברור…)

    1. אי אפשר לנצח נבחרת שמורכבת ממומי, גיא, מולי ויאיר ! ויסלחו לי כל שאר המערב…
      למרות שמנחם ודובי הם צמד תותחים כבד! ושוב יסלחו לי שאר המזרח…

  13. המזרח סוגר את הפער לקראת סוף הרבע הראשון! מנחם תפס קריזה ומצליף ביריביו בלשונו, בשוטים ועקרבים!

  14. 🙂
    מדפיסה ותולה על המקרר! ללא ספק אחד מרגעי השיא של חיי, כמעט משתווה לרגע בו פגשתי את ג'ורג' קלוני בפריז..
    לכבוד הוא לי להשתייך לנבחרת של אול סטארים אמיתיים דוגמת גיא ודובי ורבים אחרים (אף שאני חושדת שזו סוג של אפליה מתקנת אבל מה אכפת לי? 🙂 )

      1. זה יצא יותר מרשים ממה שזה באמת, זה לא שישבנו לארוחת ערב ביחד.. 🙂 ישב בשולחן מאחוריי במסעדה לפני אי אלו שנים.

        1. סחתיין!
          לי קרה אותו דבר עם רובין וויליאמס זצ"ל. קצת פחות חתיך, בעיקר בפריזורה.
          מסעדה בפאריס, מטר וחצי מפריד ביננו, וכל הארוחה אני לא מצליח להשתלט על הצחוק

  15. פוסט לפנתיאון!!!
    הייתי מדביק אותו לשורה הראשונה של הפוסטים מעתה ועד עולם. לא צחקתי ככה הרבה זמן.
    אשך אתה נכס והבחירה הראשונה שלי לתחרות הדאנקיםשל הופס. אף אחד באתר לא יודע להטביע בכזו יצירתיות וסטייל כמוך.

  16. אשך זה מאסטרפיס. התגלגלתי מצחוק. שוקל להתחיל להכניס ארס ופלפל לתגובותי כדי להתחרות על מקום על הספסל (המזרחי כמובן) בשנה הבאה. או שלא. בכל מקרה אתה קורע!

  17. אשך,

    אני מתחיל להיות מיליטנטי ופיקנטי,
    במטרה להצטרף לספסל המזרח.

    אני חושב שרפי יצחק כנציג פילי צריך להיות בספסל של המזרח.
    וגם אסי שלם בתור הנציג היהודי/ ישראלי של קליבלנד. (בהיעדרו של בלאט).

    1. צודק, רפי אכן היה בחמישייה בהתחלה ואז הלכתי על יותר פיקנטריה. מאסי בכלל שכחתי!

      אגב גם אתה היית מועמד חזק – בתפקיד טים דאנקן, old reliable, מנהיג שקט

  18. איפה ישנם עוד אשכים כאשך ההוא אשר היה כערבות הבוכיות
    המערב בסוויפ 4-1 הדוקטור יגנוב ניצחון בהחלטת שופטים

  19. אני לא מנסה להכנס לנעליו הגדולות של יו"ר, נשיא ומנכ"ל
    (בימים א' ו-ג' הוא גם היה פקיד הקבלה. אבל עכשיו עם צמיחת הארגון, יש לו זמן לכתוב פוסטים משעשעים…)
    ה-"ללל", מר אשך טמיר המקורי.
    אבל חסרים לי המאמנים.

    אני מוכן ואפילו שמח להתווכח על קוצו של יוד עם כל אחד באתר.
    אבל ישנם 2 שאני יודע בוודאות שאם הם כתבו משהו – הוא נכון ומדוייק.
    אז אני ממליץ לועדה המשבצת לבחור בג'ון כמאמן המזרח,
    ובעידו גילרי כמאמן המערב.

      1. עד לפני שבוע מקומו היה מובטח, אבל פיטורי בלאט טרפו את הקלפים.

        *כל מי שעקב אחרי הפרסומים של איתי בפלייאוף האחרון, יודע שבלאט היה רק ה-"פרונט" של מאמן הצללים של הקבס (עד לאחרונה),
        איתי קדם…

  20. *שיהוק*
    היייי אתם. לא רוצים אותי לא צרריך. אין בעיה. שום בעיה. *שיהוק*
    לכו תשחקו את המשחק הזה שלכם בלעדיי. לא צריך Ljos, אז אני אגיד לכולכם בדיוק מה אני חושב עליכם. לא! זה הבקבוק שלי, אני צריך אותו.
    ישבתי פה והקשבתי לכם מתלוננים. על המזרח-מערב ה*שיהוק* שלכם. על האגו של לברון. ראיתי אתכם זורקים טיעונים מוצלחים מאוד לפי הטבעת. ואהבתי את זה. אתם אנשים מגניבים ואני מקווה שתמשיכו להיות האתר הנפלא שאתם *Mic Drop*

    1. עצור את סוסיך, MC Ljos, אתה בהחלט שייך לנבחרת פולנייה, קרי- נבחרת המערב לפי התגובה.. 🙂
      גם טמיר ציין אותך כמגיב מוביל וגם גילרי בחר בך מפורשות לחמישיית העונה (ובצדק) אי שם בשרשור. אתה המשולם של הופס.

      1. הולי כאב ראש, באטמן.
        אהמ… רציתי להגיד שאני לא זוכר את השעות האחרונות. אני מצטער אם פגעתי במי שפגעתי אם פגעתי. ותודה לגבר הנחמד שמנע ממני לרוץ לאמצע איילון עם הדגל של הופס שעוטף אותי כשמלה. זה היה נחמד מצידו. לא יודע מה הוא עשה שם באמצע נחל איילון עם את חפירה, אבל לא מקומי לשאול.
        בכל מקרה, רציתי להגיד שהבחירות מדויקות וצחקתי בקול.

  21. תודה אשך, נהניתי מאוד! הפסקה על דדי היא מופלאה.

    בהזדמנות זו, אני רוצה לשבח שני "עומרים".

    הראשון הוא עומר מזיג, כתב אדיר שלא נופל מאף כתב ספורט בכיר בישראל. מאף אחד.

    השני הוא המגיב "עומר", שגילה לרבים מאיתנו את הלינקים באיכות HD מאתר reddit, שלמרבה הפלא עובדים לפעמים גם מהפלאפון.

  22. מסטר פיס אשך, ובלי להשתמש בציצי או טוסיק אחד, דבר מפליא ביותר כשאתה כותב משהו שעובר 50 מילה!
    כתבת לנו רק שני מאמרים, אבל שניהם שווים זהב ממש.
    אגב, מה עם אלעד רבין? הוא מופיע באיזה 6-7 שמות אז היית יכול להרכיב חמישייה רק ממנו, אם כי רמת העקיצות שלו ירדה לאפס.
    כל הכבוד לאשך על היכולת להגדיר אותנו ולקלוע בול ב-NITTY-GRITTI שלנו, מבלי להעליב אף אחד.
    את K לא הייתי מזכיר יותר כי הוא נעלם ואיננו. אלא אם כן יחזור בגדול לאתר, אין לו מקום אפילו בתור 'נושא מים'.
    הנאה צרופה מאלף עד תף

    1. תודה רבה 🙂

      לגבי רבין, יש מצב שנכנס תחת כמה שמות, אני כבר לא בטוח (יואל, בושי, not a bad boy).
      דווקא שמתי לב ש-K עשה מיני קאמבק לאחרונה!

  23. טוב אז בנימה קצת יותר רצינית

    הטור הזה לא רציני בכלל
    הסטטיסטיקות לא מעודכנות ולא מדוייקות
    הטעם האישי ניכר בכל מילה
    הסובייקטיביות שולתתתתתת
    ולמה להשתמש בכל כך הרבה הומור ?
    במיוחד במצב כמו שהוא עכשיו.

    אשך יקר, אם בעזרת הטור הזה אתה מנסה לקבל ג'וב ב NBAStatistics אז לא תצליח….

    אבל בכל מקום אחר כן !!!
    שירה בכתיבה
    חוצמזה שהסמקתי (וזה בסדר, אדום יפה לי)
    אהבתי את הטור ביותר
    זה אחד מהדברים הקטנים והמיוחדים שהופכים את האתר הזה לקהילה, ולא אתר NBA יבשושי.

    לא יודע אם אתה אמור להיות השופט
    אבל בעיני אתה המנצח האמיתי

    שבוע הבא עודפם ?

    1. יש לי פיתרון גם לרפי יצחק..
      הוא מאמן המערב!

      כאוהד פילדלפיה מתחתית המזרח,
      הוא לא יתלונן לאמן את הקבוצה ההיסטורית של פילדלפיה:
      Phildelphia Warriors, בגלגולם הנוכחי ב-SF בפסגת המערב.

      ומאחר והוא לא אימן באול סטאר בשנה שעבר, (אלא סטיב קר),
      הוא אין מניעה חוקית שיאמן אותם השנה.

  24. ענק !!! לא זוכר מתי צחקתי ככה מטקסט כתוב. וזה אחרי סוף שבוע פסיכי שכלל (הכל אמיתי): בן מיעוטים שעומד לידי בתחנת אוטובוס עם סכין (ולא בשביל לקלף תפוז). אני מדווח למשטרה ותוך כדי מתרחשת תאונת דרכים מול הפרצוף שלי. טרנזיט שלא שמר מרחק נכנס בפרייבט שהנהגת שלו גם נפצעת וחלק מהשמשות שלה מתנפצות. הלאה: אחרי ארוחת ערב שבת מתחילה נזילה שגורמת לבריכה קטנה. אני נאלץ לסגור את השיבר הראשי.
    מוצאי שבת, אני בדרך למשחק ליגה האישה והילדים איתי ברכב. חוזרים מיום הולדת אצל סבא וסבתא. דקה אחרי מגלים פנצ'ר באוטו. אני מגיע רק למחצית השניה. אנחנו מובילים שבע הפרש שתי דקות לסיום ומפסידים אחרי הארכה…
    הבן שלי (בן 7 חודשים) עם דלקת בעיניים….

    בקיצור תודה רבה שהחזרת לי את החיוך !!!

  25. מקווה שאני אהיה מועמד בשנה הבאה, הבעיה שלי שאני חולה על גבול ה-ocd על סן אנטוניו, לרבות בירור מה מידת הנעליים של ריי מק'קלום ומה הספורט הראשון של דאנקן (שחייה), אין לי זמן לעקוב אחרי שאר הליגה. שזה מוזר כי בפוטבול אני רואה כל משחק אפילו לא של באפלו אהובתי. אני מאחל לעצמי לא להבריא ממחלה זאת. יאללה ספארס !!

  26. מחזק את הדעות שהועלו כאן שאסי צריך להיות מאמן המזרח ועידו גילרי מאמן המערב.
    ואם בושי ויואל שניהם רבין (???), נפתח כאן פתח טכני להכנסתו של רפי יצחק למזרח.
    נשאר רק לפתוח את תחרות הסקילס, כדי להכניס את שגיא נאור, ljos וכל שאר התותחים הכבדים שנותרו בחוץ (וילדי הזהב – ויינברג, גלעד, איל ספיר, גור, שגב… מקווה שלא שכחתי מישהו, הם מתרבים כל הזמן!)

    1. התרגלנו לפוסט של מר טמיר כל יום ראשון.. אנחנו מצפים לאחד גם בשבוע הבא 🙂
      כדאי לצרף לתחרות הסקילס גם את ZIV של סקרמנטו, מגיע לו מקום של כבוד.

  27. יא אשך כבוד גדול להיכנס לסגל הנבחרת למרות שאני (והקבוצה שלי) לא סוחב העונה, מרמה בהגנה ומחטיא לייאפים על ימין ושמאל.
    כרגע שמח להיכנס בתור נער המים ושק החבטות של בלייק גריפין

  28. בכבוד אשך על ה
    Honorable mention
    אכן פוסט למופת
    כמו אחרים שחררת ממני פרצי צחוק בלתי נשלטים
    אולי התגובות והפרגונים יאלצו אותך לכתוב כאן יותר
    שאפו איש!!

  29. וואו אשך! גדול אתה!
    איזה יופי.. עליתי משחק ספסל לחמישייה..
    שנה MVP ושמישהו ינסה לעצור אותי!

    ללא ספק המערב לוקח, המזרח נראה לי רך ועדין מדי..
    אנחנו בכיף יכולים לשחק סמול בול עם הבן השחור או לדחוף את הכדור פנימה עם דדי..

    על השואו טיים אחראים מומי וזעפרני .. וגיא יודע הכל מהכול אז אנחנו מסודרים.. 😀

  30. אשך, בדמיוני אני רואה אותך בתפקיד קוזמו קרמר מנחה את ה"מרב גריפין שואו" של הופס ומארח את כל המגיבים. אחרי הכתבה הזו ייתכן שבמקום האמרה המקובלת יתחילו להגיד "היכה אותו אשך על ירך" (*לגיא יש חיים עזבו אותו הבנאדם לא ישן). האתר הזה הוא "הכנס כל תגובה ever של דורון האסטבן, מתפצפת מחיוביות קוסמית ונוטפת מחמאות חמאתיות" וזה יהיה מדויק. לא מזמן פורסם פה מאמר של ילד בכיתה ז' (!!!) שהיה רהוט קורע מנומק וענייני (ועמו הסליחה שאני עצל מכדי לחפש את השם). כדורסל זה משחק של צעירים והרוקיז כאן כבר נושפים בעורפו של ויינברג ונותנים בה איזה ביס. יש פה עושר ואושר רב (צא אסטבן, צא). חג שמח לכולם.
    https://www.youtube.com/watch?v=wXMfLGSP6Ks

  31. אשך, אדיר! הייתי אמור ללכת לישון לפני מבחן גדול,אמרתי נציץ נראה מה עוללת הפעם, והערתי את כל המשפחה עם פרצי צחוק עזים 🙂
    אני לא יודע מה יהיה מצב הערנות במבחן, אבל נהניתי מכל רגע! אז תודה!

  32. אני רואה שהיה משחק, והחבר'ה לא טרחו לאסוף אותי עם האוטובוס שחקנים… סססאאמממק…

    לייק גדול

    הבהרה חשובה ! אני לא אוהד ג"ס. (עוד יחשבו שאני אוהד נצחונות..) אבל מאחל לה הצלחה בגמר..

    תשעה קבין של יופי הפועל י – ם

    והמזרח יראה לאחר ההתמודדות כמו המגן שיניים של ריילי קארי לאחר שאבא שלה לעס אותו..

  33. טוב…אני מרגיש כמו ההוא שמגיע ביום שלישי לפגישת מחזור בבר ושואל את ברמן איפה כולם, רק כדי לגלות שהפגישה הייתה ביום ראשון 🙁

    טוב, פאק איט אגיב בכל זאת. יש לך יותר הומור כישרון ועוקצנות באשך אחד מאשר לכל נושאי הזוגות יחד

    שאפו ענק.

    אני מת על כל החברה הצעירים והרהוטים באתר. זה מזכיר את התפתחות הקליעה לשלוש. אם פעם שחקנים שמרו את השלשות לאימונים ומידי פעם התפלקה להם אחד במשחק, היום שחקנים בלי בושה מיידים כדורים מ-9 מטר מבלי למצמץ. ומה שמדהים האחוזים עולים. אם בדורי כותבים מצויינים היה מתביישים לקרוא לעצמם כותבים אלא רק "חוטאים למגירה", הילדים היום שופכים מלל בלי הכרה ובגיל 18 הם רהוטים יותר וידענים יותר מכולנו (חוץ מגיא)

    ולכותבת ג'וג'ו – בלי ידיעתך גרמת לי לפדיחות נוראיות. לפני כמה ימים ירדתי במעלית בבנין שאני עובד בו ותו"כ דיסקסטי את מצבה של קליבלנד מול סן אנטוניו. פתאום באמצע המעלית (ירדתי איזה 25 קומות) הסתובבה אלינו איזה בחורה גבוהה בלונדינית ויפייפיה וירתה לעברינו :" עזבו אתכם קליבלנד ראיתם איך שיקגו הסריחה אתמול? ג'ימי באטלר הזה לא יציב בכלל". כולנו הסתכלנו עליה ולי נפלט "ג'וג'ו?" הבחורה נתנה בי מבט מוזר תוך כדי שהיא התרחקה מבולבלת…

    1. 🙂
      האיש המעניין ביותר בעולם (כפי שכינה אותך מר טמיר) שוב מצדיק את התואר שלו.. אכן לא אני, אבל בהחלט מתאים לי להיכנס לשיחות על כדורסל במעלית..
      רק מוכיח למנחם שיש עוד בחורות שמתעניינות בכדורסל. בפעם הבאה שתיפגשו תציע לה להצטרף לאתר.

  34. תכלס? אולסטאר בלי קיי פותח בפויינט זה אולסטאר בלי רייטינג, בערך כמו מסיבת עיתונאים של ג'ף בוש באיידהו.

    שואו לא?

כתיבת תגובה

סגירת תפריט