פריוויו ליום שישי/ יונתן שגב

לצערי נמנע ממני לעשות את פריוויו יום רביעי האחרון – ובכלל יש לי תקופה עמוסה מאוד בפתח, כך שכתיבה תהיה נדירה מאוד. אני מחליף את רועי וינברג שלא יכול היה לעשות את הפריוויו היום.

אז מה מצפה לנו הלילה?

בוסטון ואורלנדו יילחמו בטי די בקרב עם הרבה רגליים צעירות וטריות.

אחריהן יעלו ויבואו שתי הקבוצות שלהן אול סטאר אחד כל אחת ברוסטר, למרות הבדל של 5 מקומות בטבלה – דטרויט פיסטונס וקליבלנד קאבס.

ואז, בקרב המרתק של הערב – משחק שיכול להכריע גורלות של הרבה שחקנים צעירים – פיניקס האימתנית – בתוך טנק – תלחם נגד הניקרבוקרס, שלמרות בואה עם הרבה מגרעות העונה – פורזינגיס הבשיל מוקדם מהצפוי, כרמלו למד קצת למסור, והמשולש מתחיל לעבוד – עדיין יכולים למצוא את עצמם ברשימת המנצחות בקרב התותחנים.

בהמשך הערב הדברים מתחילים להיות מעניינים (באמת…) כשהארדן פוגש את האקסית המיתולוגית.

מה עוד? הווידים/וויטסיאדים/סיבוב שני גגים (מחק את המיותר) – מיאמי חום, פוגשים את הפריק היווני וקבוצתו המוכה והחבולה.

אוקיי ו…? ברוקלין, קבוצת הצמרת התחתונה, פוגשת במאבס נטולת האולסטארים.

אחר כך מגיעות יוטה – שנאבקת על הפלייאוף – והטיוולבס שנאבקת על מקום בטאנק המפורסם שצפוף מתמיד.

ב-5:00 שעון רמת הגולן תפגוש שארלוט המדרדרת את פורטלנד המפתיעה למשחק שעבודתו של סיזיפוס הייתה מגוונת לעומת העלילה של קבוצותיו (אל תדאגו, נגיע גם לזה).

ולסיום יפגשו הקבוצות מ-LA לדרבי לא כל כך לוהט. עם זאת, ראוי לציין שבאולסטאר לקבוצה הבכירה בסטייפלס סנטר יהיו פחות נציגים בחמישייה, כשכמעט ולא היו לבכירה נציגים כלל (אם גריפין היה מרביץ לפול ולא לאיש הצוות…).

אז זהו. בואו נתחיל.

 

2:30 בוסטון סלטיקס (21-26) – אורלנדו מג'יק (24-20)

איזייה ת'ומאס, 175 על עקבים בימים כתיקונים, נבחר לאולסטאר.

איזייה ת'ומאס, הבחירה ה-60 בדראפט ה-NBA – שבימים כתיקונם נפלטת לאירופה – נבחר לאולסטאר.

איזייה ת'ומאס, אחד מהגארדים הקשוחים, הכיפיים לצפייה, הנועזים (והפלופרים) בליגה נבחר לאולסטאר. ובצדק מוחלט.

ללא דאנק אחד בקריירה, ללא 15 סנטימטרים חסרים, ללא כל הייפ, ללא אמונה מאיש הגיע ת'ומאס – שנקרא על שמו של איזייה ת'ומאס האגדי – לאולסטאר. כל זה הוא עשה גם ללא רגשי נחיתות – שהיו יכולים לבוא באופן טבעי – וללא מרירות.

זהו מסוג הרגעים שבסוף הקריירה השחקן מסתכל עליהם ומזיל דמעה מידי פעם. דמעה של גאווה. דמעה שמזכירה לו כמה קשה הוא עבד. ובניגוד ל…קובי ברייאנט, הרכז הרוויח השנה את המקום באולסטאר בצדק גמור.

21.6 נק' הוא תוקע בממוצע ומוסיף 6.6 חלוקות. הסלטיקס שלו מגיעים למקום ה-5 במזרח וניצחון היום אף יכול להעלות אותה למקום ממנו קבלת ביתיות מתקבלת.

אז הסלטיקס היום צריכים ניצחון.

בשביל זה הם ייצטרכו לעבור את אורלנדו הלא-ממש-קשוחים.

לפני הכל, הודעה חשובה: אם מישהו מוצא את הקבוצה מפלורידה, נו זאת, ששאק שיחק בה… כן! אורלנדו! נא לדווח לריצ'ארד דבוס – כי נראה שזה איבד את הצעצוע שלו.

כן כן קומראדים – אורלנדו פשוט נעלמה בשבועות האחרונים. אחרי הפתיחה הכה טובה וכה מרעננת אורלנדו פשוט, טוב, התנדפה.

הקבוצה של סקוט סקיילס הפסידה 11 מ-12 המשחקים האחרונים שלה (הניצחון היחיד הוא על הנטס ב-6 נק').

הקבוצה נעלמה בשני צידי המגרש – ולא רק חלק ממנה. כולה. חוץ מויקטור אולדיפו שמציג ב-12 הללו סטט' שלא ראו ממנו כל הקריירה. האם יש קשר בין הדברים הללו? אני לא אמרתי את זה.

מה עוד מעצבן? שהם מפסידים בכל מיני דרכים – זורקים את המשחק החוצה דרך החלון, בועטים בדלי, שופכים את החלב – מה שתרצו. כלומר?

הם יכולים להפסיד את המשחק ברבע האחרון, ברבע הראשון, בהארכה, מהשלוש, בהגנה, באיבודים, בריבאונד. יש לכם מה שאתם רוצים.

זה מראה שהבעיה היא מאוד רוחבית ולא ספציפית. וזה – והיכולת בתחילת השנה כמובן – מראה לנו שהבעיה היא בעיקר מנטלית ופחות כדורסלנית.

המג'יק לא מסוגלים לחבר יום טוב מדאון טאון עם שמירה על הכדור (בשני צידי המגרש) ואגרסיביות בקרשים. בגלל זה הם לא מסוגלים לחבר שני V אחד לשני (ל-W).

היום? יום רצחני של אורלנדו מדאון טאון לא יחתוך את החרדל (אתם לא תיראו את שמי על המסך בתקופה הקרובה, אז מותר…) בגלל חוסר יכולת בהגנה ובוסטון יקחו את הניצחון. ב-5. 

 

2:30 דטרויט פיסטונס (21-25) – קליבלנד קאבאלירס (12-32)

 

יותר מכל הפיסטונס מראה השנה סימני גדילה – אם זה במעיכה מפתיעה של קבוצה הדומה לה ברמתה, אם זה בניצחון סנסציוני על קבוצת צמרת או אם בניצחון עצום ב-4 הארכות ושליחתו של אנדרה דראמונד לאולסטאר לראשונה.

אבל עם כל גדילה יש גם כאבי גדילה. תשאלו כל ילד בגילאי העשרה המוקדמים.

למשל?

הפסדים לניו אורלינס ודנבר – מתחתית המערב – ב-10 ימים האחרונים. משחקים של 4 נק' לרג'י ג'קסון או לאנדרה דראמונד. מאזן בינוני של 14-10 בחוץ (לעומת 7-15 בבית).

נראה שדווקא המשחקים שנחשבים ל"מנייה בטוחה" לפיסטונס הם כאלו עם סיכון רב יותר. כל נמושה שאתם יכולים לחשוב עליה – פרט לפילי – הפיסטונס הפסידה לה. הלייקרס? צ'אק. הנטס? ברור. הבאקס? כמובן. ניקס? (יקח לי זמן להתרגל לכך שהם לא נמושה…) דנבר? אכן.

למזלם – או שלא – עומדת מולם פייבורטית המזרח. הנציגה הכמעט וודאית שהמזרח יישלח לגמר. למקרה שמישהו, או מדינה מסויימת שכח/ה.

למישהו יש ספק שהקאבס היא הקבוצה הטובה במזרח שירים את ידו.

למישהו יש ספק שהקאבס אחת מ-4 (מחמת הספק שולאדי יחשוב ש-OKC טובים מהם) הקבוצות הטובות בליגה שירים את ידו.

חבל שאני כותב בהופס ולא באתר אחר. כי אז הייתי יכול לקפוץ לקהל של ידיים מורמות ויתפסו אותי.

קליבלנד קאבאלירס: ראשונה במזרח, רביעית בליגה.

ההגנה השלישית בטיבה, ה-4 וה-5 בנק' ל-100 פוזשנים בקליעה וספיגה בהתאמה.

לברון ג'יימס: 25 חיצים, 7 קרשים, 6 חלוקות. 51% מהפארקט.

תזכרו את זה. ניפגש בגמר.

הקאבס ב-20. 

 

2:30 ניו-יורק ניקס (26-22) – פיניקס סאנס (33-14)

"אז ככה, השימוש במילה Tanking בקונוטציה ספורטיבית התחיל בעיתונות הספורט בארה"ב בסוף המאה ה-19. עיתונאי שרצה לכתוב בדרך יצירתית שמתאגרף הפסיד בכוונה, המציא את הפועל Tanking במקום לרשום Take a dive (לצלול)
בסוף המאה ה-19, אותן מרכבות פלדה ממונעות להן אנו קוראים טנקים עדיין לא היו קיימות (הטנקים הראשונים נכנסו לשימוש במהלך מלחמת העולם הראשונה), ופירוש המילה Tank היה 'מיכל מים'. לכן בריכות השחייה באותן ימים היו ידועות בכינוי Tank.
עיתונאי שרצה לרשום Take a dive בדרך יצירתית יותר,
הכניס לשימוש את הביטוי ששגור עד ימינו – To tank.
לכן טנקינג = לצלול, להפסיד בכוונה (באגרוף על מנת להרוויח מהימור לא חוקי, ב-NBA, על מנת לזכות בבחירה גבוהה בדראפט)" גיא רוזן, יומן פיניקס סאנס (2), דצמבר 30, 2015.

או בקיצור, טנקינג=פילדלפיה 2012-

המשחק הזה מפגיש שתי קבוצות הנמצאות בשלבים שונים של הטנקינג – "תוכנית בנייה לטווח ארוך" (או "תוכנית בנייה לטווח ממש (ממש) ארוך", תלוי בקבוצה), אם תרצו.

בעוד הניקס מתחילים להנות מפירות השיטה הספק-צינית, הסאנס נמצאת בחיתוליה. ומה הפלא שהם ממשיכים?

כשרואים את הפורזינגיסים ואת הטאונסים מתפתחים והופכים לסנטרים אדירים בהווה ולכוכבי על אמיתיים בעתיד, איזו סיבה בדיוק יהיה להם להפסיק.

אז מה בעצם קורה בפיניקס? 2 ניצחונות בלבד – מכ-20 משחקים – מאז ה-20 בדצמבר.

פתאום בנוסף לאריק בלדסו, שהתחיל את המסע המפרך (בעיקר לאוהדים) לבחירה הראשונה, גם ברנדון נייט נפצע. או "נפצע". אין לדעת. כך יוצא שהסאנס מציגים הרכב "פילדלפיה" ראוי לשמו (הביטוי הזה לעולם לא היה מדוייק יותר).

אז הלילה לקריסטפס – האיש וה-14-8-2 – יש הזדמנות להראות לסאנס מאיפה משתין הדג. או, יותר נכון – איזה דגים שמנים אפשר לדוג בדראפט.

קריסטפס עם מספרים באיזור החיוג של 25-15-5 מוביל את הניקרבוקרס ל-15 הפרש. 

 

3:00 אוקלהומה סיטי ת'אנדר (13-35) – יוסטון רוקטס (23-25)

 

כשאת/ה נתקל/ת באקס/ית שלך (קחו כל קומבינציה שאתם רוצים, פוליטיקלי קורקטים…), מה קורה בעצם?

אף אחד באמת לא יודע ממש להסביר זאת כמו שצריך – בטח ובטח לא אני – ובמיוחד עם מדובר היה בזמן ארוך ביחד/זה נגמר לא טוב.

הרבה מאוד זיכרונות, מחשבות ובעיקר רגשות עולים.

ג'יימס הארדן שיחק נגד אוקלהומה סיטי – ביתו בחצי הראשון של הקריירה שלו עד עתה – 11 פעמים בקריירה, כולן עם הרוקטס כמובן.

ג'יימס הארדן קלע בין 20 ל-29 נק' ב-43% ממשחקיו במדי הרוקטס בכלל.

בכמה מתוך ה-11 לדעתכם הוא קלע בין 20 ל-29 (הכי קרוב שיכולתי להביא לממוצע שלו ברוקטס…). פעמיים בלבד.

אז חפרתי בנתונים סטטיסטיים כדי להוכיח טענה מסויימת – שאפשר להפריח באותה הקלות עם עוד קצת חפירה.

ובלי הנתונים הסטטיסטים: לי יש תחושה, שכל פעם שהארדן מגיע לפתח ביתה של הת'אנדר – או שהיא מגיעה אליו, אך זה יותר בולט בביתו לשעבר באוק' – הזכרונות והרגשות צפים, הכסף שהוא רצה, הטרייד, הגמר, החברים ו…הבנתם.

הוא משחק אחרת – לפעמים חד יותר ולפעמים חד הרבה פחות – אך לדעתי זה בכול מקרה עדיין משפיע על הארדן. או יותר נכון לומר – על ג'יימס. ג'יימס שרצה להיות חלק מהשושלת שלא קמה בסוף, ג'יימס שרצה להישאר עם שני חבריו הטובים – דוראנט ו-ווסטברוק – ג'יימס שחושב שהוא לא פחות מאף אחד מהם.

אבל גם ראסל ווסטברוק לא חושב שיש מישהו טוב ממנו, אולי פרט לקווין דוראנט. הרעמים מגיעים למשחק בלי סנטימנטים. להם זה כואב – אבל פחות. הרבה פחות.

הגארד האקספלוסיבי מציג מספרים הדומים לאלו של לברון ג'יימס + 4 בונבונים… כמעט שכחתי – הוא מוביל את הליגה בחטיפות כדור.

דוראנטולה מוסיף את ה-27 שלו + 8 קרשים + 4.5 בונבונים ב-50/39/88.

ועם כל זה, נראה שאוקלהומה איבדו חדות בארבעה האחרונים. אומנם הם 1-3 במשחקים הנ"ל, אך הם לא ניצחו ביותר מ-6 נק' ובנוסף הפסידו ב-10 לברוקלין כשהיריבות האחרות היו דאלאס, ניו יורק ומיניסוטה. לא בדיוק אריות הליגה.

חשוב לציין שכל המשחקים האלו היו בחוץ, שם מאזנה העונתי של הת'אנדר עומד על 8-14 לעומת 5-21 בבית.

המשחק היום מתקיים בצ'ספיק אנרג'י ארנה – ביתם של הרעמים.

הרבה מאוד משתנים, מנצחת אחת.

הארדן בא מפוקס, קולע 40 ומחלק 10 – כל הדרך לניצחון חשוב של הרוקטס בדרך להתאוששות מהפתיחה החלשה שלהם. 

 

 

3:00 מילווקי באקס (28-20) – מיאמי היט (21-25)

אז חשבתי ובדקתי והסתכלתי וחפרתי בנתונים, ופרט לדבר אחד, לא מצאתי מה לומר על מילווקי.

הם פשוט מאכזבים העונה, אין כל כך הרבה דברים להוסיף על זה.

אז קודם כל הנתון: הבאקס מוכרחים לזרוק יותר מהשלוש: הם זורקים הכי הרבה מטווח ה-2 נק', ואף קולעים באחוזים די טובים, אך בגלל שהם במקום ה-28 בזריקות מחוץ לקשת האחוז האפקטיבי שלהם הוא ה-19 בליגה, לעומת המקום ה-5! באחוזים מהשדה.

הדבר קורה בדיוק זהה גם בצד השני. כלומר, קבוצות שוחטות אותה מדאון טאון – גם באחוזים וגם בכמות הזריקות – ולכן האחוז האפקטיבי של הקבוצה ממול גבוה. האירוניה שנגד קבוצת השלשות הטובה בליגה (בשני צידי המגרש!) הם קלעו ב-43% ועצרו אותה על 22%.

ההיט.

הם רק מחפשים קצת יציבות – כמו מרבית קבוצות המיד-טופ המזרחיות. אחרי ארבע תבוסות ברצף בהפרשים נעים (אך לא נעימים ולא נאים), הקבוצה ניצחה בצורה יפה את השוורים בשיקגו ושרדה מפגש עם ברוקלין בבאק-טו-באק.

אז עכשיו הם במקום ה-7 במזרח הצפוף.

זה כמובן מספיק בשביל שני נציגים (לקאבס יש אחד, להזכירכם. לפחות אין את התירוץ של אנטישמיות – לפחות עד ששמעון לא ימציא תעודה כחול-לבן לקיירי אירווינג. או לג'יי אר סמית').

אז בוש ודווין וויד – שנכנס היישר לחמישייה עם חברו לברון – יהיו באולסטאר. האם הם ראויים לכך?

איך אומרים? חצי קלאץ'.

מצד אחד, הם מציגים מספרים כלל לא רעים ובנוסף לכך המזרח לא ממש שופע כישרון.

ומאידך גיסא, יכול להיות שהיו אנשים ראויים יותר להיבחר ולפתוח. פאו גאסול למשל היה יכול להיבחר במקום בוש. דמאר דרוזן יכל לייצג את השנייה במזרח בחמישייה במקום וויד.

אך כידוע לכולנו – החיים – ובמיוחד האול סטאר – לא הוגנים.

אגב, ראוי לציין שהקבוצות נפגשו לפני 10 ימים בדיוק. מה קרה…? זוכרים את ארבע ההפסדים של ההיט? אז זה אחד מהם כשהם הפסידו לבאקס ב-12 נק' הבדל.

עוד אנקדוטה קצרה:

בשנה שעברה, מי שנעל את הסיכויים של מיאמי להגיע לפלייאוף הוא קריס מידלטון עם שלשה שניצחה למילווקי את המשחק – שהיה מכריע עבור ההיט.

האם זה יקרה גם היום, כבר היום – רק לצד השני?

לא יודע מה יקרה עם מילווקי בהמשך העונה, אך הלילה נפרגן לרועי. מיאמי ב-19.

3:30 דאלאס מאבריקס (22-26) – ברוקלין נטס (34-12)

אני ממש מתפתה להיכנס למועדון עצום ומכובד של אנשים המתעלמים מדאלאס.

טוב, הם קיבלו מספיק תשומת לב עם הקמפיין ההזוי של "זאזא פאצ'וליה לאולסטאר" שכמעט הצליח.

 

בוא נזרוק את האולסטאר לפח!

הנה המקום למה שאכתוב על ברוקלין, כשהם יהפכו לקבוצה טיפה יותר חשובה, מעניינת ובעלת סיכויים למשהו:

 

 

 

 

בכול מקרה, המאבס לא יתקשו וינצחו ב-18.

 

4:00 יוטה ג'אז (25-20) – מיניסוטה טימברוולבס (33-14)

היריבה הפוטנציאלית של הג'אז מתחילת העונה על המקום השמיני, הפליקאנס, נמצאת בדרום הטבלה – אז איך זה שהג'אז עדיין לא השתלטו על המקום ה-8?

נאיביות ורק נאיביות.

כרגע, המורמונים ממוקמים במקום ה-9 במערב, כשבשנה שעברה המאזן הזה לא היה מחזיק אפילו טיפת מים במאבק על הפלייאוף.

אומר זאת כך; אם הג'אז לא יעלו לפלייאוף זו תהיה בעיטה מכובדת ביותר בדלי.

וזה לא שאין להם את הכלים; גורדון היוורד מראה שהוא שווה את החוזה עב הכרס והספרות שהוא מקבל. רודי גובר חזר מהפציעות שלו. רודני הוד ממשיך את החצי השני של העונה שעברה ומציג מספרים טובים מאוד. אפילו טרי ברק סקורר לא רע מהספסל.

אז מה הבעיה?

אם אתם שואלים אותי – הקבוצה פשוט "משתינה במכנסיים" במשחקים צמודים.

שימו לב לנתון הבא: 22 פעמים נגמר המשחק של הג'אז העונה בהפרש חד ספרתי לטובת אחת הקבוצות. יוטה הפסידה ב-17 מהם.

בתחושה שלי, הטימברוולבס ויתרו לחלוטין על העונה הזו. היה שלב שנראה שהקבוצה יכולה להגיע לפלייאוף, ואז ההפסדים פשוט התחילו להיערם בצרורות.

מזכיר לי קצת מה קורה ביום שאחרי הבחירות.

יש את הקליימקס ביום הבחירות. אחרי זה, המפלגה – או הצד – המפסידה הולכת ללקק את הפצעים, במקום לעשות את מה שהם יכולים כדי בכול זאת לשנות.

כך, כמעט לא שומעים ממפלגות האופזיציה אחרי שהן הפסידו.

אז מיניסוטה הפסידה כמה פעמים, ואז, במקום לעשות בכל זאת מה שאפשר ולנסות לנצח משחקים, השחקנים מעשירים את חשבון הבנק ומכפילים את המספרים.

רק כדי להתכונן לעונה הבאה. או זו שאחריה, וכך הלאה.

אולי אני טועה, ומיניסוטה סתם בירידה, אך התחושה שלי הוא שסף השבירה שלהם היה נמוך מאוד.

גם הלילה, מיניסוטה ישברו – כבר ברבע השני – והג'אז יטיילו לניצחון חשוב. ב-17.

 

5:00 פורטלנד טרייל-בלייזרס (26-21) – שארלוט הורנטס (24-22)

טוב, אז את סיפורו של סיזיפוס אתם מכירים?

הוא עצבן את זאוס – מלך האלים (הלברון שלהם…) – והעונש שלו היה לגלגל סלע כל פעם למעלה ההר רק כדי שיפול חזרה למטה. כך חזור חלילה.

האם אלו לא שתי הסיזיפוסיות של הליגה? (אולי יש עוד כמה…)

פורטלנד היא יותר בטווח הבינוני – כל כמה עונות הסלע נופל חזרה (כמו העזיבה של 4/5 מהחמישייה הפותחת) – כשאצל ההורנטס זה מרגיש אפילו יותר כואב.

כל עונה פחות או יותר נראה שההורנטס בונים משהו, אוהדיהם מפתחים תקוות, משוחררות הצהרות לאוויר – רק כדי לראות את האבן מתגלגלת חזרה במורד ההר.

אפשר לומר שגם השנה שתי הקבוצות עושות את הגורל (הנצחי?) שנגזר עליהן.

פורטלנד כבר מתחילה להחזיר את האבן לפיסגה, ושארלוט עדיין בורחת מהסלע המתגלגל כדי שלא יימעך אותה. רק כדי להרים אותו מחדש בשנה הבאה, כדי שייפול עליה בשנה הבאה.

הלילה הקבוצה שנמצאת במיקום גבוה יותר של ההר (כרגע) תנצח – שארלוט. ב-3

 

5:30 לוס אנג'לס קליפרס (16-30) – לוס אנג'לס לייקרס (39-9)

אתן לכם את ההפרשים של 8 משחקי הדרבי הלוס אנג'לסים האחרונים.

10, 5, 28, 25, 7, 23, 48, 36

כולם ניצחונות של הקליפרס כמובן. אם היא תנצח את זה רצף הניצחונות יעמוד על 9 רצופים.

ההפרש הממוצע של ה-8 האלו הוא 22.75.

נלך על זה גם היום – זה גם המספר הקדוש.

 ב-23

 

לפוסט הזה יש 36 תגובות

  1. תודה על ההשקעה. דטרויט הולכת להאכיל חרא את הפלופר וחבורתו. במה שיהיה סיפתח למנה העיקרית בפלייאוף

    1. טיי לו מגיע לאמן את האולסטאר עם מאזן אישי שלילי? מעניין מה הילדים של ריץ' פול ב-ESPN יכתבו…

      למרות שהגאט פילינג אומר שדטרויט לא מגיעה למשחק

    1. הלייקרס בדרבי הקודם קלעה סל עצמי
      הלייקרס תעשה את אליפות הליגה ברוורס ויבטיחו את הבחירה טופ 3 מוגנת

  2. ואז נדע כמה קליבלנד באמת טובים …רק איך זה שלא פיטרו את המען אחרי התבוסה מול שיקאגו …
    בעצם הוא המשיך גם אחרי התבוסה מול ג"ס … פיטרו רק את העוזר העני שלו …

  3. תודה על הפריוויו המושקע!
    גם אני חושב שדטרויוט יעשו הרבה צרות אבל קליבלנד צריכה להוכיח שחילופי הגברא היו מוצדקים וגם לנקום על הפעם הקודמת אז הם יתאמצו קצת יותר

  4. יונתן, תודה על הפריוויו,
    דטרויט יטחנו היום בצבע את הקאבס.
    יוסטון תובס באוקלוהומה.
    מילווקי תנצח בבית את מיאמי.

    1. כשהמשחק יתחיל תיכנס דרך דפדפן chrome לאתר vipbox ותמצא שם. אם לא יעבוד תבקש פה כשהמשחק יתחיל ואני אשלח לך

  5. יונתן תיקון קטן:
    הניקס לא עשו טנקינג. לא כל התנהלות מטומטמת היא ניסיון מכוון להחלשה עצמית.
    אם זה נשמע מגוחך תנסה להיות אוהד שלהם.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט