מעורב הופס ליום שני: וידיאו על ביקור NBA בארץ/ היכן אני גר/למה יום חופש באונ' בה התחלתי ללמד? / מנחם לס

 

 

(ג'ון קליפרי)

1.גון קליפרי לנטס?

(הביליונר הרוסי נידלק מחדש)

עתה, עם ליונל הולינס בחוץ, לנטס ישנו OPENING שהשם "גון קליפרי" כתוב לאורכו ולרוחבו.

כמובן שכמה וכמה פעמים הוא סירב להצעות מקבוצות NBA, אבל מאז השתנו דברים, ושני הדברים שהשתנו יותר מהכל הם הדברים הבאים:

  1. השגעון של הפרשמנים בקנטקי איבד מיוקרתו (וטרופו)
  2. מיקאיל פרוקורוב, בעל הקבוצה הרוסי,  אמר לדיילי ניוז שהוא מוכן "להתחיל הכל מחדש".

בואו נתחיל עם קליפרי. קנטקי היום היו מס' 11 במכללות. השחקן הטוב ביותר שלה, ג'מאל מוריי, עלול לא להיות אפילו לוטרי פיק (במוק דראפטים השונים הוא בין 9 ל-12). בשנה שעברה הסניורים הטובים ביותר בתיכונים (בן סימונס, LSU, ברנדון אינגרם, דוק, וג'לין בראון, אונ' קליפורניה) אפילו לא הגישו בקשות לקנטקי. הימים שחמשת שחקני התיכונים הטובים ביותר הגיעו קודם כל לקנטקי היו ואינם. המג'יק של הפרשמנים התפזר בין כמה וכמה מכללות, ולאמן את קנטקי זאת עדיין משרת מכללות מצויינת, אבל לא טובה יותר מאשר לאמן את דוק, מישיגן, מישיגן-סטייט, או אריזונה.

קליפרי נראה כמאמן שהשיג את כל מה שהיה יכול להשיג במכללות, ומעתה ישנן רק שתי אפשרויות: לשחות במקום, או אפילו לרדת עם הזרם.

לקליפרי ישנו כתם שחור ברזומה, וזה כמאמן NBA. הוא אימן את הנטס מ-1996 עד 1999 וניכשל קשות. על הסיבות במאמר אחר. אני בטוח שישנה בו בעירה להוכיח שהוא יכול לאמן ולנצח ב-NBA. פרד הויברג (שיקגו) ובילי דונובן (ת'אנדר) עשו זאת השנה כשעזבו מישרות של 5 ו-7 מיליון באיובה סטייט ופלורידה לאמן ב-NBA. קליפרי יצטרך לעזוב מישרה של 8 מיליון בקנטקי. אבל הרוסי אמר אתמול ש-"כסף זו לא בעייה"

נעבור לאליגרך הרוסי. כשקנה את הנטס הוא הצהיר שיהיה לו לכבוד להראות לעולם כיצד כסף רוסי יכול לנצח את ה-NBA. במבטאו הרוסי הוא אמר את המילים שהונצחו "NBA! I WILL BREAK YOU!"

בואו נגיד זאת בזהירות: הוא ניכשל קשות בכל מה שעשה: גייסון קיד כמאמן…בילי קינג כמנכ"ל…ג'ו ג'ונסון…ליונל הולינס כמאמן…דרון ויליאמס…

במה שהוא כן הצליח היה בבניית אולם הכדורסל מס' 1 בכל הליגה מכל הבחינות (מיקום – מרחק 5 דקות הליכה מרכבת לונג איילנד והסבוויי של ניו יורק; מודרניזציה; סוויטות למיליונרים; שופינג, גיאוגרפיה – היום ברוקלין היא ה-IN החדש של העיר כשיותר ויותר VIP'S עוברים לשם ממנהטן, כולל תיאטראות ומה לא).

אולי עתה הוא מוכן להתחיל לשפוך כסף אמיתי על הקבוצה. הוא נתן לבילי קינג תפקיד אחר בקבוצה שלא שייך לכדורסל, ופיטר את ליונס. שני השחקנים הטובים ממש היחידים ברוק לופז ות'דיוס יאנג הצהירו הבוקר ש-"ברוקלין היא ביתם והם בני 27 המוכנים להתחיל הכל מחדש".

פרוקורוב ראה מה שג'יימס דולן עשה בניקס עם פיל ג'קסון, ואני מבטיח לכם שהוא מנחית סופר-סטאר אמיתי בתור מנכ"ל חדש. המילים אמר "I WILL BREAK YOU" נשארו תקועות לו בגרון והוא חייב, חייב ממש להביא שינוי מיידי שיעשה מהנטס קבוצה אמיתית, והוא אמר שהוא "מסתכל על כל מאמן בארה"ב וגם במאמן אחד מאד מיוחד במכללות".

אני מחכה להצעה כספית לקליפרי שתשבור את השוק ותגרום לזעזוע ב-NBA כי הרוסי ניכשל עד עתה בגדול, בואו נאמר, בלשבור את ה-NBA. הוא למעשה אפילו לא שרט את ה-NBA. הצעד הבא שלו – קראו את שפתי – יהיה "ה-צ-ע-ד   ה-ג-ד-ו-ל".

פרוקורוב  ח-י-י-ב   לעשות משהו גדול. כולם צוחקים עליו על ה-127 מיליון LUXURY TAX שהוא שילם ל-NBA ומה יש לו להראות עבור כסף זה? קבוצה מרוסקת (קריעת ה-ACL של ג'רט ג'ק היא רק תוספת למכה). כשקליפרי שוחח עם בעל סקרמנטו בשנה שעברה, ההודי המוזר שפעם אימן את הקבוצה של ביתו בת ה-8 ומאז הוא מאמין שהוא מומחה לכדורסל, קליפרי רמז שייקח לפחות 11 מיליון להוציאו מקנטקי. אם אני יודע זאת, פרוקורוב ועוזרו הרוסי יומארק יודעים זאת. לפי יאהו ספורטס האוליגרך עומד להציע לקליפרי 120 מיליון לעשר שנים.

זה כבר כסף רציני, קומראדים.

לנטס יהיו 45 מיליון בעונה הבאה תחת הסף. שני שחקני קנטקי לשעבר של קליפרי – דמרכוס קאזינס וג'ון וול – יהיו שחקנים חופשיים עוד שנתיים. בינתיים ב-45 מיליון הוא יכול להביא שניים רציניים שעם ברוק לופז ות'אדיוס יאנג – ובשנה הבאה ג'ק חוזר – יתחילו בבנייה, ואז יגיעו קאזינס ווול.

קליפרי ימשיך להכחיש שהוא מעוניין בנטס עד לסיום העונה. אבל כולם יודעים שהוא מת לחזור ל-NBA ולמחוק את הכתם השחור.

מה יכול להיות טוב יותר מאשר למוחקו – את הכתם השחור – בדיוק במקום שהכתם נוצר – בנטס, ועוד לשים 120 מיל. בכיס לנכדים ולנינים שיבואו בעזרת השם?

2.עכשיו כולם מדברים ברצינות על שבירת השיא

הערב הווריורס משחקים נגד קבוצת ה-"ON AGAIN; OFF AGAIN" מיאמי היט. אם הווריורס מנצחים – ואני בטוח ב-90% שהם מנצחים – אז הם 2-36. הווה אומר? חצי משיא הנצחונות של שיקגו (72), עם רק 2 הפסדים במקום 5 הפסדים (שהם חצי מהפסדי שיקגו).

מה זה אומר? שעליהם יהיה לסיים אחרי נצחון הערב הבטוח על מיאמי 7-38 כדי לסיים9-73.

זה נראה לי מאד DOABLE.3

3.לילארד הוכיח ב-ACTION את מה שדיברו מילותיו

דמיאן לילארד אמר שלשום בראיון מיוחד בטיווי של פורטלנד ש-"פורטלנד היא עירי, ורק כאן אני רוצה לשחק כדורסל"

יום אחרי הוא נתן משחק לפנתאון נגד קווין דוראנט וראסל ווסטברוק בשלוש הדקות מהגדולות שנראו אי-פעם בכדורסל. שימו לב: הוא קלע 17 נקודות – שבע עשר – ב-3:07 דק' בסיום המשחק (ס"ה 31) בקמבק מהסרטים שנתן פורטלנד נצחון 110-115 על הת'אנדר ב-'מודה סנטר'.. אילו קלע בקצב כזה משך 48 דקות הוא היה קולע…272 נקודות…
     

4.ראסל ווסטברוק בדרך למשחק נגד הלייקרס

 

5.זה מה ששלושה גריזלים עושים לסמארט

הסלטיקס פתחו הפרש גדול של 21 נקודות. הגריזליס חזרו למשחק. זה מה שטוני אלן, ג'ף גרין, ומאט בארנס עשו למרכוס סמארט כדי להבטיח את הנצחון: .

6. פרוזינגיס פוגש את הילד שפרץ בבכי

זוכרים את תמונת הילד שכיסה את פניו ופרץ בבכי כשהניקס בחרו את פרוזינגס בדראפט? מחלקת המדיה של הניקס איתרה את הילד ואירגנה פגישה בין השניים. הילד עתה מחייך מפה לפה.. *   .   *

7.תמונות שאולי ראיתם מביקור עמרי כספי בארץ עם שחקניNBA

הנה מי שהגיע:

 

   

(ההליקופטר שלקח את כולם לטיסה מעל ירושלים ובית לחם)

(קאזינס ליד הכותל)

8. תראו את הקרוסאובר של לין נגד קול אולדריך…לין נראה כמו בימים הטובים עם הניקס

 

9.במיוחד לג'וג'ו ולאשך

עדל הכניס קישור, אבל לאלה שלא ראו:
     

10. הגארד עושה JOB על הסנטר
(דמאר דהרוזן על אוקפור)

 

 

11.יום חופש בלימודי הערב באוניברסיטת קלמסון

(האיצטדיון הביתי – 87,000 מקומות ישיבה)

היום היה צריך להיות לי שעור ב-GRADUATE SCHOOL של אוניברסיטת קלמזון בה אני מלבד קורס אחד הסמסטר שרק החל.

היום ביטלו את הלימודים משעה 6 בערב.

למה? האוניברסיטה (היא סטייט יוניברסיטי של דרום קרולינה) משחקת הערב ב-8:30 על גמר אליפות המכללות בפוטבול נגד אוניברסיטת אלבאמה. למרות שאנחנו בלתי מנוצחים העונה עם 0-14, ואלבאמה היא שנייה עם 1-13, אלבאמה היא הפייבוריטית. אבל עם הקוורטרבק שלנו, ושאר השחקנים שכל מה שהם יודעים זה לנצח, הכל יכול לקרות.

אם קלמזון תנצח במשחק המשוחק בפיניקס, אריזונה, זאת תהיה הפעם הראשונה ב-34 שנה שאנחנו אלופי הפוטבול.

בכלל זאת שנת ספורט אדירה לאוניברסיטה הדי גדולה (28,000 סטודנטים אנדרגרדואייט, ו-6,000 ל-MA ודוקטורטים) הזאת הנמצאת פחות מחצי שעה נסיעה מביתי: העונה הפסדנו בגמר הכדורגל למכללות לסטנפורד האלופה 1-0, ואמש ניצחנו כאן בגרינוויל את לואיוויל של ריק פינטינו 62-66.

אני לא כותב הרבה על ספורט מכללות כי העניין בהופס הוא NBA ו-NFL, אבל רציתי שתדעו שבגלל קלמזון התחלתי שוב לחיות ולנשום ספורט מכללות, אחרי השנים בפן סטייט, ואדלפיי.

לטס גו קלמזון!

 

(קלמזון. באופק "ההרים הכחולים" – 'BLUE RIDGE MOUNTAINS'. בחור הזה אני גר…)

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 38 תגובות

  1. לא מסכים בכלל לגבי קנטאקי. רק עונה שעברה היו להם 4 (!!) שחקנים שהלכו בלוטרי (טאונס, קאולי-סטין, ליילס, בוקר) חוץ מזה. הם המכללה שהביאה את השחקנים הכי טובים בשנים האחרונות BY FAR
    שימו לב –
    קנטאקי –
    וול – נייט – גילכריסט (הSF זו העמדה היחידה שחלשה אצל הקנטאקים אז אין ברירה) דייוויס – קאזינס
    ספסל – רונדו, בלדסו, קנטר, טרנס ג'ונס, נואל, ועוד צעירים כמו טאונס, בוקר, רנדל ועוד כמה.
    אין אף מכללה (או הרבה קבוצות NBA) שיכולה להתחרות בכזאת קבוצה.
    הכי קרובים –
    דיוק –
    אירוינג – רדיק – פארקר (ג'בארי) – ג'וש מקרוברטס – פלאמלי/אוקאפור
    וגם לואל דנג, ג'ראלד הנדרסון, רודני הוד, קייל סינגלר, אוסטין ריברס.
    UCLA –
    ווסטברוק – אפללו – מאט בארנס – אריזה – לאב
    וספסל לא רע –
    שבאז מוחמד, לאבין, הולידיי, קוליסון, מבה א מוטה ולתוספת גם ג'ורדן פארמר..
    טקסס –
    להם יש כמעט רק חמישייה אבל לא רעה בכלל –
    אוגוסטין, אייברי בראדלי, PJ טאקר, דוראנט, אולדריג'
    בספסל קורי ג'וזף וטריסטן תומפסון.
    קנטאקי לוקחת בפער עצום
    מקור –
    http://www.basketball-reference.com/friv/colleges.cgi?college=arkansas
    כמובן שזה לא אומר שקליפרי לא ילך כל הטוויטר מוצף בזה.

    הלוחמים לדעתי הולכים על השיא בכל הכח והם ישברו אותו (נראה לי אפילו רועי כבר מתחיל לחשוש מזה :))

    לילארד סופר ווינר. אם לא ראיתם את ההצגה שלו לכו ותראו זה מדהים עוד שלשה ועוד אחת ושוב ושוב..

    1. אני לא בטוח לגבי שבירת השיא של הלוחמים . תוך מספר ימים הם במסע קשה במזרח שכולל גומלין בקליבלנד, ו-24 שעות אח"כ באק-טו-באק אצל הבולס . בנוסף כלולה בטיול הזה גם דטרויט.
      אם הם חוזרים ממנו עם 2 הפסדים , וזה בהחלט ייתכן , יהיו להם כבר 4 . וזה לפני 4 מפגשים עם ס"א ו-3 עם אוקלהומה , ויש עוד ביקור העונה אצל הקליפרס ומשחקי חוץ לא קלים במיאמי, אטלנטה, ניו יורק , וושינגטון , יוטה .

        1. ארבעה מפגשים – 25.1, 17.3, 7.4, 10.4.
          שני המפגשים האחרונים הם ב-4 המשחקים האחרונים העונה, ואם השיא יעמוד על הפרק…

  2. אם קאליפרי מגיע לברוקלין זה הדבר הכי טוב שיכול לקרות להם כי הוא שם שמושך שחקנים וירצו לשחק בשבילו.
    הבעיה שהטרייד בזמנו עם גארנט ופירס דפק אותם קשות תמורת הזקנים (מזהו-זה), לא מבין איך אז לא ראו את זה.
    בהחלט החלטה טובה כדי לצאת מהבוץ (במידה ויגיע).

    1. אני מרגיש שהפעם זה רציני. קנטקי הפכה לעוד אוניברסיטה גדולה טובה בכדורסך, כמו 10-15 אחרות, ולכן מה שהיה לו פעם שטובי שחקני התיכונים רצו לבוא רק אליו כי הוא היה מלך היחיד של -"ONE AND DONE"
      היום כולם "ONE AND DONE" אז עברו הימים שהטובים יירצו רק קנטקי.

  3. אם באמת קליפרי יגיע תמורת חוזה של 120 מיליון ל10 שנים אני מאמין שזה באמת ישנה את הnba – מאמנים שמועסקים למען בניה מחדש יוכלו לדרוש חוזה ארוך טווח או סעיף שחרור נאה שזה בהחלט דברים שצריך להתחשב בהם

  4. כידוע כמעט כל הקבוצות שהיו והינן מצליחות הסכימו להיות מספר שנים בבור הצואה. )ע"ע אטלנטה שלשל אצתע העשור הראשון של המילניום( ולא יזיק לקנטקי גם כן להיות ככה

  5. הקטע עם לברון הרג אותי
    לגבי קליפרי והנטס – האמת היא שזה קצת גרם לי לגחך. לא בגלל שקליפרי לא מאמן טוב(לא מכיר אותו אבל אם כולם, ובמיוחד הדוק, אומרים שהוא טוב אז מי אני שאתווכח) אלא בגלל שלבנות תילי תילים של ספקולציות שוול וקאזינס יבואו עוד שנתיים ולופז(אם קאזינס יבוא הם ידרכו זה לזה על האצבעות או שלופז ירד לספסל) ויאנג(ביג דיל. יש בליגה הרבה כמוהו) התהירו שהם מוכנים להתחיל הכל מחדש זה לא רציני.

    יש להם דרך עצומה לעבור ללא בחירות דראפט ועם פרי אייג'נסי שבו יש להם תחרות עזה עם שאר הקבוצות על מי שלא יהיה. לתחרות הזאת הם ניגשים עם חיסרון מובנה של מועדון מסורת ששייכת לעשירון התחתון של הליגה

  6. 120 מליון ל-10 שנים? נשמע לי הרבה מדי. שיתן לו כמו שמשלמים לפיל ג'קסון אבל רק ל-3-4 שנים. פרוחורוב כבר היה צריך ללמוד שכסף גדול לא בהכרח מביא להצלחה.
    בתמונות של כספי ישנה אחת עם מסוק, אם ישנם שם שחקני נב"א אז הם די נמוכים. ראיתי רק גבוה אחד לבנבן.

  7. אפשר להתאהב בכדורסל ובמאמן טרונטו רק מסעיף 5
    ריקוד מדהים
    תזמון של כל צליל (3 שחקני הגנה) לסימפוניה
    יופי אמיתי, תודה מנחם.

  8. * סימפוניה והרמוניה לממפיס ואלביס מרוצה מקיברו
    (טעיתי בין ראפטורס לגריזליס : ) )
    מנחם אשם במעורב טוב מידי שרצים מיד להגיב.

  9. אליפות רביעית ב-7 שנים לקרימסון טייד.

    קיפין שהצטרף השנה כמתאם ההתקפה של הטייד זכה להרבה ביקורת על תפקודו כמאמן ראשי – גם ב-NFL, וגם בקולג'ים. בנוסף היו ספקות לגבי יכולתו לתפקד לצד מאמן דומיננטי כמו ניק סבן.
    אבל במשחק היום טביעת האצבע שלו הייתה ברורה –
    גם האונסייד שהגיע בגלל שהוא זיהה שקלמזון מצופפים את הקו בקיק אוף,
    וגם מספר תרגילים לטייט אנד שהניעו את ההקפה בדקות שהייתה תקועה.

  10. תודה על המעורב המעולה!
    1. קנטאקי קבוצת מכללות מאוד חזקה בדרך כלל והשנה היא לא. זה לא קורה הרבה ולדעתי הם יחזרו להיות המכללה מספר אחד בקרוב.
    2. ג״ס כרגע בדרך לניצחון והם במצב נהדר לשבור את השיא! הם צריכים לתת פוש קטן כדי שלקראת הפליאוף יוכלו לאפשר מנוחה ובנוסף להשיג את השיא. אין מה לעשות השיא הזה חשוב להם.
    3. דמיאן לילארד הוא שחקן מאוד אהוב עלי וקלעי מופלא! אתמול 5 שחשותב3 דקות האחרונות הראה שוב איזה קלעי מופלא הוא! אם אולדריג לא היה עוזב הם היו קבוצה שנלחמת על גמר מערב.
    4. צריך לחכות ולראות מה יהיה בסוף העונה כי לדעתי הרבה ישתנה.
    5. מדהים איך יצא מזה בחיים😜
    6. אני זוכר את הקטע הזה כל כך טוב! הייתי מבסוט מהבחור של לייקרס ואז הגיעה הקטע המשעשע של הערב שהילד הזה בכה בלי סוף!
    7. כספי עשה דבר גדול בקיץ בזה שהביא אותם!
    8. לין בעונה מצויינת ויש לו הרבה מהלכים מצויינים מהספסל.
    9. משעשע מאוד😁
    10. יואוווו
    11.

  11. 11. אתמול החלטתי שאני לומד את חוקי הפוטבול ומתחיל לעקוב! הקלטתי את המשחק בעקבות המעורב שראיתי אתמול בערב (ולא הספקתי להגיב לפני) ובקרוב אצפה במשחק.
    צר לי שקלמסון הפסידו למרות שממה שאני מבין הם היו הטובים ביותר השנה?

  12. קאליפרי שמאליפרי.
    סתם מאמן בינוני. החשיבות היא אולי בסוכן וורלד ווייד ווס שמקושר אליו.

    אבל עד שפרוקורוב לא יבין שהבעיה של הנטס לא היתה המאמן, הג'נרל מנג'ר, או השחקנים אלא הוא עצמו והלחץ המטומטם שהוא הפעיל על כולם כדי לעמוד בדד ליין של 5 שנים ואליפות כמו שהבטיח – שום דבר לא ישתנה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט