מעורב הופס ליום רביעי בערב / מנחם לס

 

1.טרוף בדאלאס כש'מגי-שלי' מעל כל החוגגים

איזה טרוף היה אמש בדאלאס. אני יודע שיש לנו באתר כמה גולשים נאמנים ביותר ובראשם זיו – אחד ממביני הכדורסל האמיתיים באתר – שמרגע זה הוא זכה בתואר 'בר הבנה' (מעתה לאט-לאט, ובמלוא הזהירות, אתחיל לתת תוארים לגולשים, שמהם ניתן לעלות או לרדת במחי מסר בודד אחד, אז נא להיזהר!), והוא 'בר הבנה' הראשון באתר נכון לרגע זה, והלב כואב עם מה שקרה אמש. כמובן שבגלל עמרי כספי ישנם לסקרמנטו עוד הרבה אוהדים באתר, אז ליבם נחמץ כשדאלאס הובילה ב-4 עם 48 טיקים בזמן החוקי, ולא רק שהיא לא החמיצה יותר אף זריקה בזמן החוקי, היא אפילו קלעה סל נוסף.

כשאתה מוביל ב-4 עם 48 שניות ולא מחמיץ יותר אף זריקה, ולהיפך, אתה קולע עוד סל,, זה אומר נצחון ב-9,999 מתוך 10,000 מקרים. זה הכל מחושב.

אולי. אבל נשאר 1 מעשרת אלפים. ובכן, מרקו בלינלי קבר שלשה, ואחרי איבוד כדור של דאלאס הוא קבר עוד שלשה, הווה אומר יתרון של 2 לזיו וחבריו.

אבל קאזינס שם BUZZER BEATER LAYUP להשוות עם הבאזר

הארכה ראשונה: כדורסל זבל כשכולם מחטיאים סלי נצחון (נוביצקי וסת' קרי).

הארכה שנייה. THE REVENGE OF OVERTIME!

הקינס היו UP ב-7 עם 1:20 לסיום, הכל קאזינס וקאזינס עם שלשה של רודי גיי המושמץ – 9 חיצים רצופים של המלכים לליבם של המבריקס, וזיו פתח את בקבוק השמפנייה. אבל הגברת השמנה סירבה עדיין לפתוח בזמר הסיום.

מה שקרה הוא שדרן קויסון זרק AIRBALL שמטרתו היתה לפגוע בסל (אם לא להיכנס אליו) לחסל את הזמן הנותר. אם הכדור היה פוגע בטבעת, הקינגס היתה מנצחת על 2. אבל היה זה AIRBALL מהגיהנום שהשאיר 2.4 טיקים בשעון.

דרון ויליאמס מכל האנשים – עוד חיה מושמצת בעליל – קיבל כדור בפינה ובחצי נפילה NAILED שלשה עם הבאזר.

מהומה וטרוף באולם:

*

*

 

ONLY IN AMERICA.2

הרבה לא אוהבים את אובמה. גם אני לא מעריץ גדול, אבל בסופו של דבר הוא נשיא שההסטוריה תצייר בצבעים וורודים חיוביים. אולי לישראל נשיא כמו בוש היה טוב יותר, אבל לאמריקאים ישראל אמנם חשובה, אבל לא בראש מעייניהם. אם הילרי קלינטון תיבחר – זה הרבה בגלל מה שאובמה השיג ועשה. אם היא לא תיבחר – זה הרבה בגלל אובמה. אז נחיה ונראה.

אבל מה? הוא הנשיא הסאקר  ביותר לכדורסל (בוש היה סאקר לבייסבול, ובעל הדאלאס ריינג'רס), והמבין מס' 1 בין כל הפרזידנטס.

מה עוד כיפי אצלו? חוש הומור ומוכנות להשתתף בקליפים של ספורט. הוא נתן אור ירוק לפיסטונס לערוך וידיאו עליו המוכר את אנדרה דרמונד לאול סטאר. תנו מבט:

*

*

3.דריימונד גרין – TRAVELING MACHINE

לדריימונד היה טריפל דאבל שלישי נגד הלייקרס, אבל אחרי שהוא עשה צעדים בשני סלים קודמים, הקריין של האולם – איש לייקרס כמובן – HAD HAD ENOUGH והוא צרח ל-20,000 הצופים "תראו איך ה-TRAVELING MACHINE עושה טריפל דאבלים. בהליכה ALL OVER THE PLACE". תשפטו בעצמכם!

תספרו את מספר הצעדים שהוא עושה:

*
      * תספרו שוב: *

 
*
4.'פרוזינגיס מאניה' בתפוח הגדול!

*


*

פרוזינגיס מאניה. אין דרך אחרת לתאר את הטרוף שאיטריה בלונדינית גבוהה שעדיין לא מתגלחת, ופרצופה יכול לשמש 'לוגו' לכל קהל היורמים של העולם, גורם בתפוח הגדול.

האפשר להאמין שקריסטפס פורזינגיס כבש את העיר כמו שוולטר פרייזר כבש אותה פעם עם מעיל הפרווה הלבן שלו?

אבל פרוזינגיס (מתי כבר יתנו לו כינוי?) עושה זאת אחרת.

איך הוא עושה זאת?

אולי מה שהוא כתב בטוויטר שלו באנגלית די טובה שאנסה לתרגם ככתוב על תמונה שהתפרסמה בניו ורק טיימס על ילד הלובש גפייה של פורזינגיס,שאולי יסביר לכם את מיוחדותו.

"אחי, אמר לי שה-KID (הילד) שנופף לי ידיו מהיציע היה הקיד בתמונה שהתפרסמה. הוא היה קרוב למגרש כשהתאמנו בקליעות והוא זרק לי היי פייבס בלי להפסיק אבל לא תארתי לעצמי שהוא הקיד מהתמונה. האבא שלו היה איתו בתקווה לצלם את הקיד ואותי. זה היה FUN לקחת את התמונה עם הקיד אבל לא ידעתי שזה הקיד מהתמונה שהתפרסמה בניו יורק טיימס. עכשיו אני מרגיש אשמה שלא יצאתי לרגע מהאימון לקחת איתו עוד תמונה שתהיה לו להראות לחבריו. אמרתי לאחי שאם הוא רואה את הקיד עוד פעם, שיביא אותו ישר אלי ואתן לו את הגופייה האמיתית שלי"

דבר פעוט אולי, אבל מראה את האנושיות והאישיות הפשוטה וטובה של הכוכב שכבש את העיר בסערה מבלי שיעשה למעשה דבר מלבד לחייך, לקלוע, ולקחת ריבאונדים.

אגב, ראיתם את ה-CONFRONTATION אמש בינו לבין בזימור? וואללה הוא היה מוכן להתחיל להחליף מהלומות עם השחור מאטלנטה שכנראה לא אהב כיצד הלטבי טחן אותו עם 7 מ-12 ל-17 נק' ועוד 11 קרשים בנצחון ענק על אטלנטה באטלנטה 107-101.

בהמשך הטוויטר שלו הוא כותב: "לעולם לא אשכח את תגובת הקהל בליל הדראפט. זה לא הטריד אותי. ידעתי שהם ישנו את דעתם. הם לא ידעו מי אני ולא ידעו את משחקי, ולא ידעו שאני אוהב את ניו יורק מביקור קודם ושאני מרגיש כאן בבית. אני אוהב רעש ואנשים, ואני יכול לנסוע בסבוויי ALL DAY LONG.

עכשיו הם יודעים שאני יכול לשחק 'A LITTLE BIT וזה העיקר. I LOVE NY!

והוא מסיים:

"I AM A NEW YORKER"

 

וואללה. מי פילל ומי מילל לאידיליה כזאת. אם הם מנצחים את ההיט הלילה, אני בכלל מוכן להשתחוות בפני האליל החדש מהארץ ששמה לטביה!

5.בובי הארלי LOSES IT כמאמן אריזונה סטייט

 

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 33 תגובות

  1. הכינוי של הגבוה הליטבוני של הניקס הוא פרינגלס
    גרין הגיע מהאולם של הלייקרס לאולם של הלייקרס
    מומי רואה כאלה צעדים זה מגעיל אותו , זה בלי יסוד קלאסי של כדורסל – רגל ציר היא כמו הרגל השלישית זה טעות של כלא שמזיזים אותה לא לצורך ואת זה גם יהודה שישליק יהודה

      1. איזה קטע…. בדיוק אצלנו גם אנשים אומרים אותו דבר
        לוקחים לנו מיסים
        ונותנים לשחורים (החרדים)
        להיספאנים (ספרדים מקצועיים כמו שס)
        וללבנים עצלנים (עובדי מדינה…. מתנחלים… רק תבחר)
        הכללות זה כיף 🙂

      2. איזה קטע…. בדיוק אצלנו גם אנשים אומרים אותו דבר
        לוקחים לנו מיסים
        ונותנים לשחורים (החרדים)
        להיספאנים (ספרדים מקצועיים כמו שס)
        וללבנים עצלנים (עובדי מדינה…. מתנחלים… רק תבחר)
        הכללות זה כיף 🙂

    1. הצרה שרואים זאת רק בוידיאו. אשך באמת מאמין שאילו הוא היה שופט, הוא היה שם לזה לב. השופט מסתכל על הכדור לא על הריצפה לחפש נמלים

  2. אני לא אוהב את הצעדים האלה, ובטח שלא אם זה בכוונה, אבל זה לא משהו שבאמת מפריע למשחק, לא צריך לעשות מזה סיפור.
    שאוהדי הלייקרס יתעסקו קודם בבעיות האמיתיות שלהם, ויש מספיק.

      1. "הצעדים הקטנים האלה" מפריעים אחושילינג למשחק. נותנים יתרון לא הוגן למתקיף. מכופפים את החוקים בשביל השואו ומרוקנים את התוכן מהספורט עצמו.

  3. דרון ויליאמס מחייה את הקריירה שלו והוא מקום שני בנק' ומקום ראשון באס'. אתמול הוא בכלל קנה את עולמו עם יופי של תרגיל.
    אני עדיין בשוק איך בוגי לא הרביץ למישהו

  4. אם לא שומרים על החוקים אז מה הטעם לשחק? (נכון לכל משחק).
    לא נכון שהשופטים סתם מפספסים. על המגרש זה עוד יותר בולט וזה כל תפקידם. איך זה שפעם כן שמרו על חוק הצעדים בליגה? השופטים אכלו יותר גזר? ובאירופה הם ממש התברכו בראייה 6:6.

  5. תודה מנחם
    אתם חושבים שברולקין הרגו את דרון וגרמו לירידה ברמה שהוא היה בגאז?
    ואם כן אולי גו גונסון עוד לא פגר מת ויכול להוות חומר לטרייד

  6. לי לא מפריעים צעדים שלא נותנים יתרון למתקיף, ובכל מקרה זה נוהג שקיים בנבא כבר עשרות שנים.
    ההוצאה של המאמן שיצא מכליו היא כל כך מגוחכת, מלווים אותו כאילו היה מסוכן לציבור. האמריקאים האלה . . .

  7. דווקא במהלך השני של הצעדים זה ממש נתן יתרון לגרין.
    כי הוא הטעה את המגן שקפץ, ואז עשה צעד בשביל לקבל יותר תנופה לזריקה ישרה וטובה יותר. בחיים לא היה קולע בלי ההזזה של הרגליים.
    זאת באמת נהייתה תופעה בעונות האחרונות, ושאק שם על זה דגש בהרבה מהשאקטין א פול שלו. היו כמה פעמים שהראה שחקנים עושים מ 5 צעדים עד 11 בלי ששורקים

כתיבת תגובה

סגירת תפריט