טור לשבת: השוואה מספרית ורטורית בין ראסל לסטפן / מנחם לס

אם נמאס לכם לשמוע על ההשוואות בין ראסל ווסטברוק וסטפן קרי, לכו לקרוא על ההשוואות בין ביבי נתניהו ויאיר לפיד או בין דונלד טראמפ והילרי קלינטון (היא תהיה נשיאה על בטוח; נקווה רק שטובה יותר מבעלה הדפוק ביל, שהיה אחד מנשיאי ארה"ב הגרועים ביותר).

המשחק שלשום נגד הסאנס היה מסטרפיס של שחקן שהוא – DEFINITELY – אנדרייטד ברמות. מדברים עליו כאילו הוא איזה שהוא עארס בלתי אחראי, שחקן סוליסטי-אגואיסט-מבולגן המשחק מחוץ לכל מבנה ועושה מה שבא לו.

האמת כה שונה מזה, ועוד מעט המספרים יוכיחו זאת. אולי הוא לא טוב יותר מסטפן קרי, אבל הוא היחיד מכולם בעבר או בהווה שהוא קומבינציה של אלן אייברסון, ג'ון סטוקטון, וסטפן קרי.

על מה אני מדבר?

*הוא מעופף, מתברג, ומהיר כמו אייברסון.

*הוא מוסר אסיסטים בהקפצה, בעת נפילה, ובדחיפת כדור כמו ג'ון סטוקטון.

*והוא קולע מקרוב ומרחוק כמו סטפן קיירי.

שלשום נגד הסאנס? השורה של ווסטברוק היא כזאת: 36 נק', 12 אס',5 גניבות. הראיתם סטטיסטיקה כוללת טובה מזאת? אני לא!

שחקן הקולע 36, אבל מוסר גם ל-12 אסיסטים לא יכול להיות סולן סוליסטי ואגואיסט. הוא חייב להיות שחקן קבוצתי כמו הטובים שבהם.

אני טוען שוב: לדעתי אין שחקן טוב ממנו ב-NBA, אבל כפי שתראו עוד מעט, קיים שוויון מדהים בינו לבין סטפן קרי במספרים. אז אולי הם בערך שווים ביכולתם. אבל בדבר אחר אני כן בטוח:  אין שחקן אחר ב-NBA המסוגל לעשות מה שראסל הנפלא הזה עושה, במיוחד משחק של 36 נקודות שמתלווים אליהם 12 אסיסטים.

תראו איזה משחק נפלא הוא נתן ביום חמישי נגד הסאנס. אני מבקש מכם לחזות בכל 4  הדקות של הקליפ  הזה, אחרת אין לכם זכות להגיב:

*

מה ראיתם?

*קליעות מקרוב.

*קליעות מרחוק.

*אסיסטים תוך כדי נפילה.

*אסיסטים בדחיפת כדור.

*גניבות כדור שהן תוצאה של חוש ואינסטינקט שאין דומים להם.

*כניסות לסל מצד ימין ואז קליעה ביד שמטל.

*מהירות-על שמצטרפת אליה זריזות מדהימה.

*צעד קצר וצעד ארוך מאד – הכול לפי הצורך והמצב.

*ANTICIPATION מדהים.

אלה דברים שלא ראיתי אצל אף שחקן אחר. אז החלטתי ללכת למספרים ולראות היכן הוא עומד בהשוואה לסטפן קרי.

הנה:

קליעות:

סטפן קרי – 30.5 נק'  (ראשון בליגה)

ראסל ווסטברוק – 25.9 נק' (רביעי)

אסיסטים: (תפקידו העיקרי של פוינט גארד()

סטפן קרי – 6.4 (11 בליגה)

ווסטברוק – 9.4 (3 בליגה)

גניבות:

סטפן קרי – 2.2 (רביעי בליגה)

ווסטברוק – 2.6 (ראשון בליגה)

ריבאונדים

סטפן קרי – 4.2  (89 בליגה)

ווסטברוק – 6.8 (51 בליגה)

אחוזי קליעה:

סטפן  קרי –  51.1% (17 בליגה)

ווסטברוק  – 47.2% (33 בליגה)

PER

סטפן קרי – 31.03 (ראשון בליגה)

ווסטברוק –  29.52 (שני בליגה)

8 הבאים:

3. קווין דוראנט – 28.30

4. אנטוני דייויס – 26.45

5. ג'יימס הארדן – 26.29

6. לברון ג'יימס – 25.38

7. בלייק גריפין – 25.02

8. קאווי ינארד – 24.78

9. אנדרה דרמונד – 24.52

10.דריימונד גרין -23.2

בסטטיסטיקות החשובות לפוינט גארד – קליעות, אסיסטים, וגניבות, וכן ה-PER הם שווים בערך.

אז הנה המסקנה שלי והמילה הסופית בנידון, ואכתוב זאת לאט-לאט כך שרפי ההבנה יוכלו לקרוא זאת לאט-לאט, ובעזרת אלוקים יבינו את הנאמר:

סטפן קרי וראסל ווסטברוק הם היום שני הפוינט גארדים הטובים בעולם. הסטטיסטיקה שלהם דומה מאד, וכן ה-PER. אז  כיצד ניתן להפריד ביניהם?

ככה: תלוי באיזו קבוצה הם משחקים.

בקבוצות כמו גולדן סטייט, סן אנטוניו ספארס, או הקאבס, שחקן כמו סטפן קרי עדיף על ווסטברוק.

בקבוצות כמו שיקגו, מיאמי, ניו יורק ניקס, או הלייקרס, ווסטברוק יהיה הרבה יותר יעיל.

בקבוצה כמו אוקלהומה סיטי ת'אנדר? קשה לי להחליט.

אם שניהם היו יהודים? לנבחרת ישראל הייתי מעדיף את ראסל ווסטברוק.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
65 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
נוביצקי
נוביצקי
2 בינואר 2016 1:24

דברים שלא נכנסים לסטטיסטיקות:
קבלת החלטות במאני טיים. פה מגיע ההבדל ביניהם

אני רק שאלה
אני רק שאלה
2 בינואר 2016 1:45

קארי כבר מסר 10 אס' לא פעם ולא פעמיים השנה…
אז האם אף אחדלא מסוגל משחק 36 ו-12 מלבד ראסל?
נו באמת.

מנחם לס
מנחם לס
2 בינואר 2016 4:19

יא מפגר, אמרתי שאף אחד אחר לא יכול?

אורי הלוי
אורי הלוי
2 בינואר 2016 6:05
Reply to  מנחם לס

ציטוט מדויק: "אבל בדבר אחר אני כן בטוח: אין שחקן אחר ב-NBA המסוגל לעשות מה שראסל הנפלא הזה עושה, במיוחד משחק של 36 נקודות שמתלווים אליהם 12 אסיסטים."

מנחם לס
מנחם לס
2 בינואר 2016 6:21

אתה צריך לצטט מה שהתכוונתי, לא מה שכתבתי

Berch
Berch
2 בינואר 2016 12:27
Reply to  מנחם לס

גדול 🙂

עגל
עגל
3 בינואר 2016 12:53
Reply to  מנחם לס

🙂
אין כמוך מנחם

דורון האסטבן
דורון האסטבן
2 בינואר 2016 2:06

נחם הנושא תמיד מעניין 2 השחקנים
לא ממש לא נמאס,
פוסט מעולה ותודה על כל מיני מעורבים
מרקיעי שחקים שלך בזמן שלא היה לי אינטרנט
נהנתי עד השמים
תודה רבה גם ההומור המופלא
(כתבתי באלוף האלופים הקודם תודת על המעורבים
והבליץ על טיב בוסטון של לארי) קרא אם יצא לך.

דורון האסטבן
דורון האסטבן
2 בינואר 2016 2:09

יש הרבה מה לחקור בשחקנים הללו שמשחקם
לעיתים ממש יצירת אומנות ברמה הכי גבוהה
הטעיויות של ווסטברוק וההרס העצמי הקבוצתי
בהחלט מורידות לו נקודות ויוצא שהם שווים,
תודה על הפוסט המסודר והמיידע.

Ish
Ish
2 בינואר 2016 2:15

תכלס צודק. קרי במשחק מול פיניקס ישב על הספסל כל הרבע הרביעי ולא עשה כלום(אפילו לא לעס את המגן שיניים). בזיון.

איתמר פורת
איתמר פורת
2 בינואר 2016 3:17

אני מת על ווסטברוק אבל התדמית שהוציאו לו מהתחלה היא שהוא זה שמפריע לדוראנט. הרבה לא מבינים שלדוראנט זה נוח שלראסל יש אופי של להוביל קבוצה כי לדוראנט אין.

הרבה אומרים ששחקן כמו קרי לא ראינו אז אני אומר ששחקן כמו ראסל לא ראינו. מבחינת אופי הוא היחיד בליגה שיש לו אופי של אלוף אמיתי כמו קובי.

אם זאת ראסל לא הוכיח שהוא יכול להוביל בהצלחה בלי דוראנט ולקרי יש אליפות שהוא הוביל בה.

קרי הכי טוב בעולם ואז לברון ואז דוראנט ואז ראסל

רן הנרגן
רן הנרגן
2 בינואר 2016 3:57

מנחם, ההשוואה הזו מציפה את ההשוואה שתמיד עשו / עושים בין ראסל לווילט. המספרים האישיים מראים דבר אחד והסטאטיסטיקה המשמעותית ביותר (אליפויות כמובן) דבר שני.

אני מעריך שרוב השחקנים יעדיפו להיות מוכתרים כ"שחקן שהוביל את קבוצתו להכי הרבה זכיות באליפות" מאשר לקבל את התואר השחקן הטוב בעולם.

מנחם לס
מנחם לס
2 בינואר 2016 4:21

אפשר לחשוב שקרי לקח כבר 6 אליפויות לפחות.

איל רדושקוביץ
איל רדושקוביץ
2 בינואר 2016 4:51

קרי. ראס בקבלת החלטות הורס לקבוצה לא פעם

קליי
קליי
2 בינואר 2016 5:42

טור מעניין מאוד!
הכניסות האנרגטיות של ווסטברוק לסל, עם כוח מתפרץ וניתור אדיר בשתי רגליים, מזכירות לי את מייקל בצעירותו.
https://www.youtube.com/watch?v=6QX59NsUnmY

לגבי ההשוואה לקרי, ברמות האלה הדבר העיקרי שקובע לדעתי הוא מנהיגות ואליפויות. לקרי יש (רק) אליפות אחת, אבל לראסל אין שום הופעת פלייאוף זכורה במיוחד.

שי אבן צור
שי אבן צור
2 בינואר 2016 7:48
Reply to  קליי

2012 זכורה לי מצוין. הוא היה מלך!

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
2 בינואר 2016 6:53

הכל בגלל שהוא בקבוצה בית שימוש
איך יכול להיות שהשחקנים 2 ו 3 בליגה באותה קבוצה והיא נראית כמו פרונקל בעכוז של סילבי
שנה שעברה ווסטברוק נתן הופעה ומספרים וטריפל דאבלים הבעייה מס 1 , את הפלייאוף הוא ראה מהווילה
קארי נתן משחקים למוזיאון בהתחלת העונה ומאז הוא רגוע קצת
מומי מאוד מקווה שיפגשו בפלייאוף אחרי ש OKC תעשה שריפה באסם של הפלח

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
2 בינואר 2016 8:39

1+

אנונימי בפיתה
אנונימי בפיתה
2 בינואר 2016 7:13

מנחם אתה מלך

נתן גולד
נתן גולד
2 בינואר 2016 7:37

ועדיין, ההשוואה הכי חשובה:
באותו משחק אוקלהומה, הקבוצה בעלת הסגל השני הכי טוב בליגה (הטוב ביותר לדעתי) לא הייתה רחוקה מהפסד לפיניקס, שעכשיו אחרי הפציעה של בלדסו היא הקבוצה השנייה הכי גרועה בליגה ועוד היא הייתה בבק2בק.

אז אולי זה לא רק הסטטיסטיקות האישיות של ווסטברוק? אולי גם העובדה שמלבד ווסטברוק ודוראנט אף שחקן של אוק' לא קלע בדאבל פיגרס באותו משחק ובהרבה משחקים במהלך העונה ואילו ליד קרי יכולים שחקנים כמו דריימונד גרין, קליי תומפסון, בארנס וכו' יכולים לפרוח?

אז שווסטברוק ימשיך את המרוץ שלו לסטטיסטיקות האישיות ואפילו מתישהוא הוא יזכה בMVP. עד שהוא יתעורר ויבין שבשביל לזכות באליפות אתה צריך את השחקנים המשלימים בכושר שיא ואתה צריך לדעת לקחת צעד אחורה לטובת הקבוצה כבר יהיה מאוחר מדיי בשביל אוקלהומה.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
2 בינואר 2016 8:39

100+

צודק
צודק
2 בינואר 2016 9:02

+10000 זה כמו להתלהב ממשחק של מסי נגד חאטפה .

איתן
איתן
2 בינואר 2016 9:16

לא הייתי אומר הטוב בליגה וגם לא בטופ 3 אבל זה סובייקטיבי, האם היא יכולה וצריכה להוציא יותר מהסגל? בהחלט.

חבל לקחת תגובה טובה ולהכניס נתון ללא כל התמונה – ש8 שחקנים קלעו בין 5-9 נקודות באותו משחק.
תעשה בדיקה כמה פעמים (רק העונה) לפחות 6 שחקנים סיימו בדאבל פיגרס, כולל במשחקים עם הפרש קטן.

נתן גולד
נתן גולד
2 בינואר 2016 11:16
Reply to  איתן

בינתיים כל שחקן שעזב את אוקלהומה הראה שהוא יותר טוב בערך פי 3 מהיכולת שהוא הציג באוקלהומה. מקרי? אני לא חושב.

איתן
איתן
2 בינואר 2016 15:50

זאת כבר סתם דמגוגיה, אתה מתייחס להארדן שהיה בחוזה הרוקי ועזב לאחר עונת פריצה בה נבחר לשחקן ה6, רג'י ג'קסון שעזב לאחר שזרע רעל בחדר ההלבשה ולאמב. כאשר שני האחרונים מציגים שורה דומה למדיי פר 36 דקות.
אגב: איש סמית, טלפייר, טאביט, קרון באטלר, פרי ג'ונס, לאנס תומאס, פרקינס, קווין מרטין וספולושה.

נתן גולד
נתן גולד
2 בינואר 2016 18:26
Reply to  איתן

מה לגביהם? אף אחד מהם לא הפגין משהוא חריג באוקלהומה ולא מחוץ לה. אפשר לציין את סמית וספולושה שבקבוצות אחרות מצליחים יותר אבל זה פחות משמעותי מהשחקנים המרכזיים שעזבו את אוקלהומה והגיעו לקבוצות אחרות.
לגביי הארדן, ג'קסון ולאמב אין מה להשוות מבחינת היכולת שלהם היום ליכולת שלהם כשהם היו באוק'. אולי לגביי הארדן אפשר להגיד שזה התפתחות טבעית, למרות שאין לי ספק שבאוקלהומה הוא לא היה חצי ממה שהוא היום. לגבי השתיים האחרים זה מאוד בולט שהכימיה באוקלהומה עצרה את ההתקדמות שלהם והם יכלו לפרוח רק בקבוצה אחרת.

איתן
איתן
2 בינואר 2016 21:25
Reply to  איתן

נכון, זו בדיוק הנקודה. שחקנים מהשנתיים האחרונות שלא הציגו יכולת משולשת, כפולה או קרובה לכך.
סמית' שאגב חיבבתי אותו בשהותו הקצרה עשה עליית מדרגה בפילי ובפליקנס – כך שהוא לא הוכיח כלום.
ההצלחה של ספולושה כלל לא שלו אלא היותו חלק מקבוצה שבעונה שעברה הצליחה הרבה יותר. בה גם הוא ממלא תפקיד שונה.

צר לי אתה לא מדבר לעניין ספקולציות כל אחד יכול להעלות, קח בחשבון שברגע שיש מספר כוכבים המספרים יורדים באופן טבעי. אתה לא מצפה שהארדן, ווסטברוק ודוראנט ייקלעו 25\משחק נכון?
באותו אופן לוקחים בהבנה את הירידה בסטט' של אלדריג' ולאב למשל.

מדברייך נראה כי אינך מכיר את כל התמונה לגבי רג'י ג'קסון, אם יש מישהו שאחראי לכימיה הרעה זה הוא. אני מציע שתבדוק טיפה במידה וזה מעניין אותך.

הדבר היחיד שלאמב מציג בו שיפור השנה זה כמות דקות, אתה יכול להאשים בזה רק את ברוקס. גם אני אגב, מאשים את ברוקס ומצר על כך שהוא עזב ולא וויטרס.

נתן גולד
נתן גולד
3 בינואר 2016 8:12
Reply to  איתן

איזה קטנוניות, התכוונתי כל שחקן שעשה משהוא באוקלהומה.
אני אומר מה שאני רואה, זה לא ספקולציות. הנתונים של הארדן, ג'קסון ולאמב רק מחזקים את הדעה שאני כבר מחזיק בנוגע לקבוצה הזאת. אני רואה קבוצה שעסוקה בלהאדיר את הסטטיסטיקה של 2 שחקנים נהדרים. אני רואה קבוצה שמתייחסת לשאר השחקנים כאל ניצבים בלבד להצגה של ווסט וKD.
מה שכן נראה שמתחילה מגמה של שינוי כשבמשחקים האחרונים הם משחקים קצת יותר קבוצתי וקצת פחות בידודים ועדיין צריך לראות שהמגמה הזאת ממשיכה והם לא חוזרים לשחק באותה שיטה שלא הובילה אותה לשום מקום עד עכשיו.

off topic
off topic
2 בינואר 2016 7:41

איך יכול להיות שלסילבי יש פרונקל בעכוז?

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
2 בינואר 2016 9:12
Reply to  off topic

קיבלה כוויה מהפינה של הרדיאטור

גור גולן
גור גולן
2 בינואר 2016 8:33

מנחם תודה על פוסט חשוב!
הם שני השחקנים האהובים עלי בליגה… הם שחקנים שונים באופן בולט ומה שאנרת על איזה קבוצות מתאים להם לשחק זה בדיוק הסיפור! קרי כרגע יותר טוב כי הקבוצה שלו מתאימה לו… בכל אופן כרגע קרי מנצח בתחרות ווסטברוק מיד מאחוריו.

S&M
S&M
2 בינואר 2016 9:15

מילת המפתח היא "בערך". הם שווים "בערך". 🙂

נקודה קריטית לשחקן, ונעדרת כאן לגמרי, זה השקט בראש. ווסטברוק עסוק בלהוכיח, להשתיק, להשתחצן, ולכן קל להיכנס לו מתחת לעור ולבטל חלק גדול מהיכולת שלו. אצל קארי זה לא קיים.

דורון האסטבן
דורון האסטבן
2 בינואר 2016 9:59

בהמשך למומי איך מזהים ישראלית שמטיילת בתאילנד
לפי הכוייה שעל הרגל מהאגזוז של האופנוע שחברה השכיר,
ה9.6 אסיסטים של ווסט זו הפתעה גדולה בשבילי.

הייט-אשברי
הייט-אשברי
2 בינואר 2016 10:21

אחת מהשתיים – או שמנחם נהנה לייצר פרובוקציות – או שהוא באמת חושב שראסל וסטף שווים . מכיוון שהוא מייצר כאן פרובוקציות לרוב במגוון נושאים ודעות , אתן לו את ההנחה שהאפשרות הראשונה היא הנכונה , אחרת זה מטיל צל כבד על הבנת משחק הכדורסל אצלו .
ראשל שחקן מצויין באחד על אחד – אולי הטוב בליגה בין הפוינט-גארדים . רק מה לעשות – כדורסל הוא משחק קבוצתי . הוא משחק של קבלת החלטות , של הפעלת חבריך לקבוצה , של עצם הנוכחות של השחקן על המגרש שזורעת פחד אצל היריבה ויוצרת הזדמנויות לחבריו לקבוצה, של מנהיגות ושל אופי . אם הכדורסל לא היה כזה, לא היינו מעריצים היום את לארי בירד ומג'ק ג'ונסון .
ולכן – אי אפשר להשוות רק מספרים .
תרגיל קצר בחשיבה – איך היו נראות ג"ס ואוקלהומה אם סטף וראשל היו מתחלפים בקבוצות ? לי אין בכלל ספק שג"ס היתה נחלשת משמעותית ואוקלהומה היתה זוכה. אני מוכן לנתח את זה בפוסט נפרד.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
2 בינואר 2016 10:52

100000+ !!!

מנחם לס
מנחם לס
2 בינואר 2016 16:56

והאשך דפוק יחד אתך

מנחם לס
מנחם לס
2 בינואר 2016 16:57

יא דפוק. בדיוק ההיפך

הייט-אשברי
הייט-אשברי
2 בינואר 2016 10:22

ראסל כמובן . לא יודע למה יצא לי פעמיים ראשל . חבל שאין אופצית עריכה.

מתן גילור
2 בינואר 2016 10:26

2 שחקנים פנטסטיים וכפיים לצפייה. ככל ששאר הסגל יותר מוכשר קרי עדיף. הפוך ווסטברוק.

נתן גולד
נתן גולד
2 בינואר 2016 11:18

+1
מסכם את כל סוגיית ווסטברוק-קרי במשפט אחד.

מנחם לס
מנחם לס
2 בינואר 2016 16:58

נכון. לכן כתבתי שלנבחרת ישראל ווסטברוק היהטוב יותר

עמרי
עמרי
2 בינואר 2016 11:42

+2 אני עם מתן
תודה מנחם, אני מאמין שעוד שנתיים שניהם ילבשו צהוב ונראה את ראסל סגל משלים מצוין שהלייקרס כבר בונים לו ואז נוכל להשוות

עופר
עופר
2 בינואר 2016 11:48

שכחת לציין אחוז מ-3:
קארי 45%
ווסטברוק 30%

בימינו 30% מ3 זה בלתי מספיק.

Berch
Berch
2 בינואר 2016 12:28

גם להפועל חולון הייתי בוחר בווסטברוק
אפילו היינו מספרים שהוא גדל בג׳סי כהן….

איתי
איתי
2 בינואר 2016 14:02

אני מעדיף את ווסטברוק כשחקן. אולי אפתיע אתכם אבל בשביל ששחקן פרנצייז יקבל את הסגל שמתאים לו לקחת אליפות הוא צריך להיות מספיק רע בשביל ללחוץ על ההנהלה ( קובי/לברון/גאנט וכו' ) להחליף סגל או לעשות טרייד ולעבור.

ראסל ווסטברוק הוא חיה רעה רק על המגרש
הוא ילד טוב מחוץ למגרש

בגלל זה הוא לא שולט על הקריירה שלו
ובגלל זה יהיה לו קשה להתנער ממה שכותבים עליו כאן ולפעמים בצדק.

Ljos
Ljos
2 בינואר 2016 14:59
Reply to  איתי

לאוקלהומה לא היה סגל טוב בשנים האחרונות? (במיוחד אם נתעלם משנה שעברה והפציעה של דוראנט) מה הוא היה צריך לדרוש מההנהלה ולא דרש\קיבל\היה כבר בשפע?

Ddd
Ddd
2 בינואר 2016 14:09

קרי נשמר בדאבל אפ
ווסטברוק לא
זה כל ההבדל
קרי משחרר את הכדור לגרין או לאיגואנה שצוברים את האסיסטים החסרים במשחק של 4 נגד 3

תוריד ממנו את הדאבל אפ ותקבל 50 נקודות בראש לא 30

הייט-אשברי
הייט-אשברי
2 בינואר 2016 14:34

1+

שי אבן צור
שי אבן צור
2 בינואר 2016 14:53

כל מי שמכיר אותי יודע שאני חולה על ראסל אבל לקרי יש נשק שאין לאף אחד אחר. מיעוט האסיסטים היחסי שלו נובע – כמו שכתבו לפני – מכך שיש עליו דאבל טים ואז הוא מוצא שחקן(גרין בד"כ) שינהל התקפה של 4 על 3. המוב הזה לא נכנס לשום סטטיסטיקה אבל הוא הכי קטלני בליגה ונובע מזה שקרי הוא קרי

Ddd
Ddd
2 בינואר 2016 15:54

דאבל טים כמובן +1

הייט-אשברי
הייט-אשברי
2 בינואר 2016 15:57

עשרת המהלכים הגדולים של סטף בשנה שחלפה .

http://www.goldenstateofmind.com/2016/1/1/10699796/some-sort-of-best-of-2015-list-nba-stephen-curry-warriors

דורון האסטבן
דורון האסטבן
2 בינואר 2016 16:03

אשברי אוהב לקרוא אותך תמיד, אם ראסל בגס
יתכן שקאר או וולטון היו משתלטים עליו
או ביראת כבוד
או באהבה ואז היה נותן משהו חלומי
בספק אם מישהו יוכל רק פופ או ג'קסון של פעם
או צאק דיילי או קשוח כמו מנחם (רק שהוא מאמן)
לס יצליחו אולי לשלוט בחיה,
בנתיים קארי הוא החלום האפקטיבי,
הייט אשברי מחכים לפוסט
זה נושא תמיד מעניין ותודה למגיבים פה שמתבלים
את המרק הטעים שמנחם ואתם יצרתם, מרק כתום
כי השחקנים הללו אש. 🙂

אפלטון
אפלטון
2 בינואר 2016 17:05

כרגע אין שחקן בעולם שעדיף על פני קארי. למרות שווסטברוק עילוי, הנונשאלאנטיות שקארי עושה דברים היא משהו שאני לא זוכר מאף אחד בליגה. הייתי עם ספק כל העונה שעברה אם זה אמיתי או רק מוג'ו שלא נגמר, אבל העונה מוכיחה לי 'זה יותר ממוג'ו. זה כישוף.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
2 בינואר 2016 17:57

מנחם אתה תמיד תלך נגד דעת הרוב, כי רק בדעת מיעוט אתה תוכל לטעון שכולם מפגרים ואתה צודק.

דורון האסטבן
דורון האסטבן
2 בינואר 2016 19:33

+4 לאפלטון על הראיה את סטפ חייב ליהות לו מוג'ו
או ברכה או כישוף לקלוע מרחוק כל כך טוב ובמהירות
רק לצפות ולאהוב שחקן ענק,

דורון האסטבן
דורון האסטבן
2 בינואר 2016 19:35

לא חייב כישוף(צחקתי) אך השד יודע מה איך הוא מצליח במהירות
ברק לקלוע כמו תמונת אומנות ומלאכת מחשבת.

שגיא נאור
שגיא נאור
2 בינואר 2016 19:43

בימינו, אי אפשר להציג נתונים סטטיסטיים בלי TS (אחוז קליעה אמיתי).
ראסל – 57% (הכי גבוה בקריירה בצורה די משמעותית)
קארי – 68%
דווקא בגלל ששניהם רכזים אי אפשר לא לציין איבודי כדור ורצוי גם יחס אס'/איבודים.
קארי – 3.7 איבודים
ראסל – 4.3 איבודים

שם (נחוץ)
שם (נחוץ)
2 בינואר 2016 19:47

אני מקווה שמתחילים לראות את השפעת המאמן באוקלהומה. במשחק מול פיניקס שהיא באמת לא פונקציה אבל בכל זאת ק טר קלע 21 ולקח 12 קבאונדים ועוד 2 שחקני ספסל קלעו מעל עשר נקודות וכולם שותפו.

צביקה
צביקה
2 בינואר 2016 19:48

התגובה מעל היא שלי

לידיעת הציבור
לידיעת הציבור
2 בינואר 2016 19:48

תגובה לא הולמת

לידיעת הציבור
לידיעת הציבור
2 בינואר 2016 19:50

קודם פותחים את הקופסה ורק אז מוציאים את הבוטנים

לידיעת הציבור
לידיעת הציבור
2 בינואר 2016 19:50

עוד תגובה לא הולמת

לידיעת הציבור
לידיעת הציבור
2 בינואר 2016 19:52

תגובה לא הולמת

עגל
עגל
3 בינואר 2016 13:00

טור מצוין. מתן סיכם את ההבדלים בינהם בצורה מצוינת.

trackback

[…] מביא עונה נהדרת והוא ממש בטופ של הליגה. בואו תקראו את ההשוואה שמנחם עשה […]