מעורב הופס לקראת ערב ראש השנה / מנחם לס

1.אחרי ההפסד

*

(מי שהוא לא נראה מאושר בסיום משחק גולדן-סטייט)

*

 

2.ה-"PLAY OF THE NIGHT"

*
  *

  3. ה'טיפ' המנצח של באטלר

*
*

4.הקינגס היא קבוצה חסרת אחריות

תגובה אחרי איבוד הכדור מס' 19 (מ-22)

5.נצחון פילדלפיה

בשעה 1 בלילה כשבחצי עין אתה בטיווי ובחצי העין השנייה אתה כותב במהירות שיא כדי שהסקירה תהיה מוכנה לקמים בבוקר בשעה 7:30-8:00 אתה לא תמיד יכול לעכל במהירות את מה שאתה רואה.

אז אחרי שינה טובה, מקלחת על הכיפאק, ואז אומלט 3 ביצים, תרד, גבינה בולגרית, בצל לבן (הרבה!), עגבניות, ובייקון, ואז קפה עם שלגזנה (קצפת שהזקנה מכינה מחלב העיזים) אני מסתכל על השעון וכבר 11 בבוקר!

אז עכשיו המחשבות על המשחקים חוזרות לראש.

אז ככה. אין כלל שאלה שפילדלפיה משחקת היום הרבה יותר טוב מאשר לפני שלושה שבועות. הטרייד של איש סמית' שהגיע מהפליקנס היווה זריקת דם חדשה ששינתה את כל משחק הקבוצה, ואני לא יודע מה היתה התרומה של הבאת מייק ד'אנטוני, אבל העובדות מדברות בעד עצמן, אז בלית ברירה צריכים לתת לו קרדיט.

מה שאני מת לדעת הוא אם המהלכים הללו נעשו בגלל קואלנג'לו – בשלט-רחוק מפיניקס – או שאלה מהלכים של סם הינקי. יום אחד נדע, אבל הרגע "מי עשה מה" פחות חשוב מ-"מה קורה עם מה שנעשה", ובינתיים SO FAR SO GOOD!.

אמש הם נראו ממש כקבוצת כדורסל רעננה ורעבה המוכנה להשמיע קול בליגה בחצי השני של העונה. הם היו מהירים יותר, חכמים יותר, והחלטתיים יותר מהקינגס, ועובדה שהם הגיעו ראשונים לכמעט כל LOOSE BALL. עבורי הסימן הטוב ביותר להעזה, אגרסיביות, ודינמיות הם ריבאונדי התקפה. קרשי הגנה זה יותר מיקום בזמן וגודל האנשים. ריבאונדי התקפה זה יותר ממזריות, זריזות, מחשבה מהירה, וחוש לאן הכדור ייפול. אמש הסיקסרס עשו זאת 16 פעמים בהתקפה, ובס"ה OUT-REBOUNDED את האוייב 53-46.

הסימן השני לתעוזה, ממזריות, חוש, ומחשבה מהירה הם גניבות כדור. הם גנבו עשרה כדורים! (וחסמו 9). הסיקסרס גם הראו לי מחשבה: הם ידעו שהם לא יכולים לגבור על דמרכוס קאזינס בכוח בפוסט, אז הם FRONTED HIM (שמרו מלפניו) וניסו לעייפו – דבר שעשו – עם SWARMING DEFENSE. וכשהקינגס ניסו להלחיץ את נושאי הכדור עם אקסרה-מן, אז באו העלי-הופים לנרלנס נואל שלאט-לאט הופך לכוכב שפעם חשבנו שיהיה.

תראו, אני לא אומר שהסיקסרס טובים יותר מגולדן-סטייט. גם זה יבוא אבל זה ייקח עוד שנתיים.

שמתם לב שהקינגס היא הקבוצה המשחקת את הכדורסל הפשוט והשמרני ביותר? זה חלק מהאופי של ג'ורג' קרל, "TO PLAY THE GOOD OLD KIND OF BASKETBALL" כפי ששיחקו אוסקאר רוברטסון וג'רי ווסט. הבעייה? כדורסל כזה הוא הקל ביותר לניחוש כי הכל כל כך שבלוני ומצופה. חטיפות הכדור לא באו ככה סתם: הם באו כתוצאה מהרגשה לאן הולכים כדורים.

ואז היו 22 איבודי כדור. החטיפות היו חטיפות, אבל האיבודים באו כי קרל רוצה משחק מהיר, וזו לא כוס התה של עמרי כספי שהפך לשחקן מפתח של הקינגס. דרן קוליסון מנסה לשחק מהר גם כשההגנות לא מאפשרות לו זאת, ובכלל, "משחק מהיר" הוא מהיר רק כמו החולייה האיטית ביותר בשרשרת. אז נניח שקאזינס הוא לא חלק מ'המשחק המהיר', אבל כספי הוא כן חלק ממנו. אז "המשחק המהיר" יהיה מהיר רק עד כמה שעמרי יכול להיות מהיר, וזה לא עובד. אותו סיפור עם מרקו בלינלי שהוא שחקן מוכשר אבל מהיר הוא לא. למעשה שני 'המהירים' היחידים הם קוליסון ומקלמור. ראז'ון יכול להיות מהיר, אבל הוא לא זריז במיוחד. ראז'ון איכזב אותי עם כדורים שהוא זרק לכל עבר, כמה מהם בחוסר אחריות.

הרעיון להפריד בין נואל ואוקפור עובד בינתיים מצויין. משהו לא עובד בסדר כששניהם יחד בפרונט-קורט, כאילו האחד לוקח את הדברים הטובים שהשני רוצה לעשות. גם הבילבול של מי הוא הפאור ומי הסנטר קצת בילבל והפריע. עתה כשהם מופרדים, לאוקפור יש את החמישייה השנייה שבינתיים הוא מסתדר מצויין איתה. השאלה היא כמה זמן הוא יסכים לעשות עם החמישייה השנייה, דבר שיוריד את דקותיו מ-35 לפחות מ-20.

נחכה ונראה מה ייעשה בנידון.

תראו. לפילדלפיה אין עדיין את הכשרון להכריח דברים, ולהשתיל את רצונם על המשחק. בינתיים הם לומדים מצויין להתפשר עם משחק האוייב, להסתגל אליו, ואז לתקוף את חושותיו. הם עשו זאת מצויין במסעם המערבי האחרון, ויש להם רק דרך אחת להמשיך: כלפי מעלה!

6.וורת'י המאושר באדם!

כשהלייקרס עמדו לנצח את הסלטיקס, המצלמה תפסה את ג'יימס וורת'י צורח, "יא. GET THAT CELTIC ASS! BEAT THAT CELTIC ASS!

http://twitter.com/BrianMFloyd/status/682403668075794433/photo/1

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 9 תגובות

  1. אתה בטוח שהתמונה של קארי היא מאחרי המשחק?
    היציעים מאחוריו מלאים ויש שם שחקן שעושה חימום ומעודדות שמעודדות. נראה כמו תחילת המשחק.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט