אלוף האלופים יוסטון רוקטס 95 – גולדן סטייט 15 /MBK – זעפרני

שנה אזרחית טובה וברוכים הבאים לדואל נוסף בפרוייקט אלוף האלופים של הופס

בשבוע שעבר שרדתי את הדו קרב הפיסטונס גברו על עדו מוריה והבולס 91 . כשעדו יחזור מחופשת הקיץ שלו הוא יופתע לגלות שמתוך 371 מצביעים  197 לפיסטונס מול 174 לבולס .

השבוע דואל מערבי משובח בין הקבוצה הכי חמה בפלנטה – גולדן סטייט וורירס 2015 מולה היוסטון רוקטס 95

בפינה האדומה לבנה מוכן ומזומן עם אר פי ג'י בין אצבעותיו MBK בפינה הזהובה כחולה לוחם עשוי ללא חת עם אמל"ח שהוא סטייט אוף דה ארט יאיר זפערני

אז תניחו את ההנגאובר בצד , זמן טוב לכוס קפה עם בקלוואה ולקצת עכשוויות עם נוסטלגיה להעביר את החמרמורת

MBK – יוסטון 1994-5

יוסטון 1995 היא אולי הקבוצה הכי ראויה בפרויקט הזה . כשני חושב על קבוצה שעונה לתואר אלופה אז יוסטון היא האלופה האולטימטיבית.

אין יותר מידי "הוכחות" סטטיסטיות , גוזמאות או מספרים גדולים להאחז בהם אבל …..

הסיפור של יוסטון 95 מתחיל טוב , אלופה גאה שלקחה אליפות ב 94 על הראש של ניו יורק ניקס פתיחת העונה נהדרת 0-9 ונראה שדבר לא יעצור את הטילים מלשייט לתואר נוסף . משהו ביוסטון פשוט לא דפק כמו שצריך ונראה היה שהטילים יצאו מאיזון.

למרות שהקבוצה הייתה במאזן סביר בפברואר ובמאזן של 17-30 הקבוצה מבצעת טרייד ומנחיתה את קלייד דרקסלר תמורת אוטיס ת'ורפ,דרקסלר סופר סטאר מזדקן שכבר שיתף פעולה עם האקים באוניברסיטת יוסטון . השילוב שנראה מרגש מאוד על פניו לא היה מוצלח במיוחד . יוסטון במאזן 18-17 מאז שקלייד צורף לקבוצה ויש גם בעיות חברתיות בקבוצה ( בעיקר ורנון מקסוול ) .

צ'ארלס בארקלי שהודח רק בשנה הקודמת לאחר שהסאנס הובילה 1-3 זלזל בטרייד ושאל – מי ישמור עליי בפלייאוף ? פיט צ'ילקאט ( PF לבן ובינוני זו המחמאה הכי גדולה שאני יכול לתת לו )

יוסטון סיימה שישית בלבד ( 35-47) כשאפילו הלייקרס של ואן אקסל לפנייה ….

אז למה היא בעצם פה ?

או , שאלה טובה על זה רציתי לדבר איתכם

בסיבוב הראשון של הפלייאוף יוסטון פגשה בג'אז של סטוקטון ומלון ( 60 ניצחונות ) . המשחק הראשון הלך צמוד 100-102 כדור אחרון אצל יוסטון וטומגאנוביץ מעלה מקצה הספסל את וורנון מקסוול . מקסוול מפספס ניסון שלשה עוזב בחמת זעם ולמעשה עושה דין לעצמו ומחליט לנטוש את הקבוצה בעיצמו של הפלייאוף !

יוסטון מתפוצצת במשחק 2 עם 19 מ 28 מדאון טאון ( מישהו אמר גולדן סטייט ? ) כשקני סמית פגע 7 מ 8. המשחק נגמר 126-140 ויוסטון נראה כחוזרת לעצמה.

יוטה חזרה לעצמה והגבילה את יוסטון ל 82 בלבד והחזירה את הביתיות . יוסטון עשתה את המוטל עלייה עם 2 ניצחנות עם הגב לקיר כולל ניצחון במשחק 5 בסולט לייק סיטי

סדרה הבאה מול יריבה ותיקה ומוכרת בארקלי והסאנס דרסו את יוסטון ( 22 ו 24 הפרש בהתאמה ) . יוסטון שוב מצאה את עצמה בפיגור 1-3 בדיוק כמו בעונה הקודמת . יוסטון גנבה את משחק 6 למרות שפיניקס הורידה 68 ריבאונדים ( 20 ו 20 לבארקלי ואי סיי גרין ) החלום עם הצגה של 33 משאיר את יוסטון בחיים . יוסטון משווה ל 3-3

משחק 7 בין יוסטון לפיניקס שנערך בפיניקס הוא אחד הטובים שזכורים לי . פיניקס הייתה חזק במשחק הצגה של KJ שנעצר על 46 , יוסטון התקתשה תחת הסלים כשבארקלי הוריד 23 . יוסטון חזרה מפיגור ענק ושלשה של מריו אלי ( ידועה כ kiss of death ) שלחה את יוסטון לגמר המערב

גמר המערב היה מטורף . הספרס של דוויד רובינסון ה MVP המתינה עם יתרון ביתיות כמובן אבל … 5 משחקים רצופים הסתיימו בניצחון של קבוצת החוץ , יוסטון ניצחה את המשחק 6 עם 39 נקודות ו 17 לוחות מול האדמריל שנשאר על הסיפון עם 19 ו 10

לגמר ה NBA יוסטון הגיעה בטירוף מול הכוח העלה מאורלנדו שאק הצעיר ופני לא עמדו בלחץ אבל זה נגמר בסוויפ מוחץ ובמשפט אחד בלתי נשכח מרודי טי

ואלה שמות

תכלס האקים ועוד 11 . האקים אולג'וואן אחד הסנטרים הכי גדולים שידע המשחק . קלייד דרקסלר כאמור . וחבורה של וינרים בלתי נלאית – רוברט הורי אחד השחקנים הכי מעצבנים בכל הזמנים אני תחת הרושם שאם היה ממצה את הפוטנציאל שלו יכל להיות אחת ה PF הטובים ביותר , הוא יסתפק ב 7 אליפויות . סם קאסל וקני סמית' השלימו קו אחורי של גאנרים . אם סופרים אז גם וורנון מקסוול שהיה גאנר לא קטן בעצמו והד קייס רציני . היו פנים מוכרות ליושבי ההיכל זאן טאבק היה שם על הספסל וזכה לכבוד של האירופאי הראשון שזכה באליפות NBA

אסור לשכוח או לזלזל בקלייד דרקסלר זקן או לא הוא HOF ושחקן ורסטילי שהיה חבר בדרים טים 92

המאץ אפ מול גולדן סטייט

אנסה להסביר ליאיר את מה שפוטין מנסה להסביר ללוחמי דעאש . לטילים תמיד יש יתרון מול לוחמים טובים ככל שיהיו

יוסטון של פלייאוף 95 הייתה מנצחת כל קבוצה , למשך חודש וחצי הם פשוט נראו בלתי מנוצחים , ככל שהפלייאוף עבר הקבוצה רק הלכה והתעצמה . במהלך לכתר היא גברה על אימפריות כג'אז של סטוקטון ומלון , הסאנס של בארקלי ו KJ , הספרס של האדמירל ורודמן ואולרנדו של שאק פני והכל ללא יתרון ביתיות . מול מי גולדן סטייט ניצחה ? קליבלנד עודפים ? יוסטון שאפילו הלוגו שלה השתנה

כשאני מביט אחורה בזמן יוסטון 95 הייתה צריכה להיות התשובה לבארקלי שאמר על הלוחמים שקבוצה של ג'אמפשוט לא מסוגלת לקחת אליפות . יוסטון הייתה קבוצה של כ 8 שלשות למשחק ב 37%

ההבדל העצום הוא שהיה לה את החלום , אחד הסנטרים המושלמים בתולדות המשחק מול שלמות אני לא ממש רואה את אסילי או לא עלינו בוגוט עושים משהו בנידון

גולדן סטייט הייתה מנצחת בג'אמפים אבל במאני טיים החלום היה מנפץ לגולדן סטייט את הקונספט והם היו בדרך לסיוט אחד גדול

מאץ אפ צמוד ואיכותי , גולדן סטייט אף תוביל 2-3 אבל יוסטון תמצא את הדרך לנצח במשחק 7 בחוץ על אף המספרים המובאים בהמשך – כמו שרודי טי אמר – אליפות לוקחים עם הלב או שלא לוקחים בכלל

זעפרני – גולדן סטייט 2014-5

האמת, לא פייר שנתנו לי לכתוב על גולדן סטייט ווריירס. לא בגלל שזו קבוצה שרגילה לנצח ואני רגיל בקבוצות שאלופות בלהפסיד, אלא בעיקר בגלל שאת הגדולה והיוקרה של גולדן סטייט אולי נבין עוד משהו כמו 10 שנים. בגלל שבנקודת הזמן הנוכחית אני יכול לדבר רק על אליפות אחת ואילו בעתיד יהיה מדובר על שושלת. בגלל שאנחנו נמצאים רק בנעוריה של עונת 2015/16, שכנראה תהיה גדולה הרבה יותר מאשר זו של 2014/15. בגלל שבניגוד לכל האימפריות שמככבות בטורניר הזה שכבר שקעו, דעכו והפכו לאבק ברגליה של ההיסטוריה, האימפריה הזו עוד חיה ובועטת. ורוקדת וצוהלת וששה ושמחה.

אבל עזבו. עם כל הבאסה על המציאות הזו של לתאר תהליך במהלך התהוותו, גם הווריירס של 2014/15 ובטח של שנת 2015 הקלנדרית, שווים מספיק בשביל להתחרות בכבוד בטורניר הזה ובטח מול יוסטון של עשרים שנה קודם להם.

כי גם בעונת האליפות הראשונה של הווריירס, היה לנו מספיק חומר על מנת להפליל קבוצה ב'אדירות'. היה לנו מאזן של 15-67 (אני אפילו לא אטרח לציין את המאזן של יוסטון 95'. לא נעים…), היה לנו מאזן ביתי של 2-39 (יוסטון רוקטס 95'? 16-25, תודה ששאלתם), היתה לנו את ההתקפה השנייה בטיבה בליגה (110 נקודות למשחק, מול 103.5 של יוסטון שהיו שווים לה מקום שביעי אז) ואת ההגנה הטובה בליגה (99.9 נק' ספיגה למשחק, שזה פחות מה101.3 של יוסטון ששיחקה בקצב הרבה יותר איטי מהלוחמים. יותר מ- 4 פוזשנים פחות למשחק). הייתה לנו קבוצה שניצחה את כל קבוצות הליגה במהלך העונה (יוסטון קיבלה סוויפ עונתי מהלייקרס, מסיאטל ומהניקס) ואפילו במאזן הפליאוף, זה שכל תפארתה של יוסטון רוקטס 95' בנויה עליו (כי בחלק שאחרי האולסטאר של העונה הם היו 18-18 בליגה)  המאזן של הווריירס היה טוב יותר (5-16 לעומת 7-15). שלא נדבר על שיא הניצחונות הרצופים מפתיחת העונה שגולדן סטייט קטפה בקלות והשאירה אבק לאיזה קבוצה מ-1993. מישהי בשם יוסטון…

וזה רק ברמת המאזנים… בואו נדבר שנייה על שחקנים. אם אתם חושבים שהאקים הוא החלום, רק תסתכלו על סטף קארי. כי באמת חכמה גדולה להיות שחקן כדורסל אדיר בגובה 2.11 כמו הניגרי… אבל סטף קארי, הצנום והקטן הוא החלום האמיתי. בזכותו כל ילד זב חוטם בגדול ממוצע שמתאמן בלהקפיץ כדור יכול לחלום שיום אחד הוא יידה שלשות בNBA.

סטף היה הMVP, המוציא והמביא, השחקן הכי טוב שהתרוצץ על הליגה עם ממוצעים אדירים, תצוגות קליעות, נדיבות כלפי חברים ובעיקר חיוך שלא זז לרגע מהשפתיים. ואתם יודעים מה? סטף הוא רק חלק מכל הקבוצה הדגולה הזו. קליי ת'ומפסון שבכל קבוצה אחרת היה השחקן המוביל, הוסיף כוח אש לספלאש בראדרס, דריימונד גרין, התגלה וממשיך להתגלות מדי יום כדבק של הקבוצה ושחקן ענק הרבה יותר ממדי גופו או ממה שהסטטיסטיקה מצביעה עליו, אנדרה איגוואדלה הוכיח לב ענק, ווינריות וויתור מעצמו למען הקבוצה וגם האריסון בארנס, בוגוט, אזילי, לווינגסטון, ברבוסה, דיויד לי (בעיתו ובזמנו), ספייטס ואחרים הראו לנו שהקבוצה הזו כ"כ עמוקה ומגוונת.

תהנו קצת מקארי , סטפן קארי
גולדן סטייט הביאה לידי שדרוג את משחק השלשות. היא הביאה כדורסל חדש, היא הביאה את הסמול בול לרמת אומנות. היא שילוב נדיר בין ווינריות, מוטיבציה בשמיים, כישורי משחק, גאוות יחידה, גיבוש ואינטליגנצית כדורסל גבוהה. היא כל אלה ועוד ואנחנו עדיין רק בתחילת הדרך איתם…

באמת ובתמים אני לא רואה מה יוסטון 95' מביאה למשחק נגד הווריירס. יש לה חמישיה טובה מאוד, אבל לא קני סמית' ולא רוברט הורי הצעיר יצליחו לעצור את הספלאש בראדרס. אלג'ואן אמנם ירגיש בודד בצבע אבל אל תדאגו, בן ארצו אזילי ישים עליו עין ומול הסמול בול הוא ילך לאיבוד. קלייד דרקסלר? שיגלח את השפם, יש שריף חדש בשכונה.

ואם מדברים על הספסל – אז פה יש נוק אאוט לגולדן סטייט. מי יושיע את הרוקטס מול הספסל העמוק של הווריירס. קרל הררה? פיטי צ'יקלוט?  ורנון מקסוול הפצוע? סם 'דמוי גולום' אקסל הלא בשל?. לא האל ולא האלי (מריו) יצליחו לעצור את הסחף מול הלוחמים.

ויש כמובן את הקצב שיוסטון המזדקנת לא תעמוד בו. ויש כמובן את השלשות שלא תהיה ליוסטון תשובה אליהם, ויש כמובן את חוכמת המשחק של המאה ה-21 שהאולד-פאשן של יוסטון יחנק מולו ושלא נדבר על זה שקני סמית' בטח יהיה פצוע כמו כל רכז של יריבה של הווריירס בסדרת פליאוף…

יש לי חבר שכל פעם שמדברים על לחזור לקווי 67' הוא מוכן ובתנאי שזה יהיה לקווי דצמבר 67'. אז שלטנו גם בסיני. אותו דבר עם יוסטון. כמעט כל קבוצה של יוסטון ב-1995, תהיה הרבה יותר חלשה מהווריירס ותחטוף ממנה סוויפ. רק אם נלך אל הרגעים הכי גדולים של יוסטון ההיא – בפליאוף (שגם בו היא ניצחה שתי סדרות בשיניים) אולי היא תוכל לתת פייט מסוים לגולדן סטייט באחד המשחקים הביתיים… 1-4 ואני לארג'.

ומשפט אחרון: הסיבה היחידה שמישהו בטורניר הזה הולך להצביע ליוסטון 95' בגללו היא נוסטלגיה. כי בכל פרמטר של כדורסל, סטטיסטיקה או אפילו כמות ההישגים/ניצחונות לווריירס יש יתרון. והם רק מתחממים…

מנחם לס

בעל האתר ועורך ראשי
Subscribe
Notify of
174 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
איתמר פורת
איתמר פורת
01/01/2016 1:12:07

מי שלא ראה באמת את המשחקים של הרוקטס 95 לא יצביע להם.

הקבוצה הזאת היא האלופה האמיתית!! באותה שנה היא הייתה מנצחת כל קבוצה בהיסטוריה בדרך לאליפות

שמייקל
שמייקל
02/01/2016 15:01:24

ראיתי אותם ואהבתי את האקים כמעט יותר מכל שחקן אחר עד היום אבל הם זכו באליפויות כי מייקל היה בחופשה….היו להם רול פליירס טובים מאוד כמו קאסל וביג שוט בוב הורי ואת קלייד דרקסלר ליד האקים, אחלה קבוצה אבל מול גולדן סטייט יהיו להם חיים קשים, הם לא היו מצליחים לעמוד מול מטחי השלשות של גולדן סטייט שהיו מלמדים אותם מה זה טילים…מצד שני את האקים קשה לעצור או יותר נכון אי אפשר , לא בוגוט ולא אזילי…זה בדיחה לעומת דייויד רובינסון ששמר עליו אבל בתכלס אני חושב שקיירי הוא שחקן כזה גדול שגולדן סטייט הייתה מנצחת!!!

איתמר פורת
איתמר פורת
02/01/2016 15:54:10
Reply to  שמייקל

אף אחד לא ישכנע אותי שכרגע קרי גדול יותר מהאקים.

אין למה להתעכב באמת על שמות שמסביב כי זה מיותר. לקבוצה הזאת היה אופי שלאף קבוצה בהיסטוריה של המשחק לא היה ובגלל זה היא ניצחה קבוצות שכל אחת מהם הייתה מפרקת את הווריורס הילדודס האלה.

ולגבי מייקל הוא חזר לשחק בעונה הזאת והיה בכושר מצוין ועדיין הפסיד 4-2לאורלנגו שנפסידה בגמר להאקים 4-0

שמייקל
שמייקל
03/01/2016 13:31:29

מייקל חזר לקראת סוף העונה וממש לא היה בכושר, חטף גג מניק אנדרסון…בחיים לא היה קורה אם הוא היה בכושר…חבל שיוסטון עשו טרייס על הורי, קאסל ות'ורפ תמורת בארקלי המזדקן והרסו את הקבוצה כי השאלה הבאמת מעניינת זה לא יוסטון נגד גולדן סטייט אלא יוסטון נגד הבולס בגמר!!!! חבל שזה לא קרה כי מכל הקבוצות של שנות ה-90 יוסטון הייתה היחדיה שיכלה לתת פייט לבולס.

Berch
Berch
01/01/2016 1:30:30

גולדן סטייט יותר טובה…. אין מה לומר
אבל יוסטון ינצחו
ואני אסביר בשתי מילים :
ר ו ב ר ט ה ו ר י
הידוע בכינויו "שובר הלבבות" (ולא בקטע רומנטי)

יש דברים שלא רואים בסטטיסטיקה

Rocky1
Rocky1
01/01/2016 4:51:46

יוסטון של אז היו מדהימים, קבוצה שלא נשברת מכלום, ושתמיד היה מוקדם מדי להספיד. מה שהם עשו לשאק ופני הארדווי בגמר היה לא כוחות. לא זוכר כזאת קריעה בניינטיז, ועוד בגמר. מי שלא ראה, מומלץ בחום.

אבל אין להם סיכוי מול גולדן סטייט הנוכחית.

Ish
Ish
01/01/2016 6:16:19

יוסטון 95 אחת מהחלוצות של השימוש בשלשות. הבעיה שלה בעימות כזה היא שהווריירס 15 הם בעולם אחר בתחום הזה וליוסטון, שאולי ידעה להשתמש בשלשות בהתקפה לא היה שום ידע על איך להתמודד מולן בהגנה, אין שום כלים לעשות שום דבר מול הווריירס בהגנה. הווריירס בהגנה צריכים רק להאט את האקים והם הראו שאין להם בעיה לעשות זאת לאף אחד. כך שהאקים הוא אתגר רציני ולעצור אותו זה לא משהו שיקרה אבל לווריירס כל הכלים(בין אם מדובר בגוף של בוגוט ואזילי, בכח הרצון של גרין או בצירוף של הגנה קבוצתית) בעולם להאט אותו מספיק בשביל לקחת את המשחקים בקלות.

בנוסף הרוקטס צריכים להתפלל שכל משחק מופסק באופן טכני אחרי 20 דקות כדי שהספסל שלהם לא יראה דקות מול הספסל של הווריירס.

נתן גולד
נתן גולד
01/01/2016 7:55:25

כתבתם יפה.
עוד שנה כשזה יהיה גולדן סטייט של 15-16 מול יוסטון של האקים אז גולדן סטייט ייקחו ואפילו יגיעו לגמר מול הבולס עד אז יוסטון מנצחת את המאץ' אפ הזה בשיניים.

MBK
MBK
01/01/2016 8:06:30

איזה דו קרב צמוד
38-37 לגולדן סטייט
כל קול קובע

אפלטון
אפלטון
01/01/2016 8:16:58

משהו שנעלם במצ'אפ המצויין הזה הוא ההגנה החונקת שיוסטון ידעה לתת בפלייאוף. לגולדן סטייט יש את ההילוך טורבו אבל ליוסטון עם האקים באמצע היה אוברדרייב. פשוט כתישה בעליה.
בלי להתייחס לעונה הרגילה, ג"ס פשוט לא היו מסוגלים להתמודד מול יוסטון של הפלייאוף ההוא. כבר מהסיבוב הראשון ידעת שלא משנה מה- הם הולכים לקחת את זה.
בכלל, בלי קשר לנוסטלגיה, עם החוקים של אז, כל קבוצה במחצית הראשונה של שנות ה-90 שהיו שנות הזוהר של ה-nba היתה כותשת כל קבוצה אחרת בהיסטוריה.
האלופה מאלוף.האלופים חייבת לבוא מהעשור שבין 85-95

Mbk
Mbk
01/01/2016 8:59:08
Reply to  אפלטון

אתה מתחיל לספור עשורים מהאמצע ?
בקשר להגנה החונקת ? דווקא ההגנה לא הייתה הצד החזק של הקבוצה
היא הייתה יותר התקפית , האקים היה ואן מאן שואו בהגנה , לא זכור לי שהוא חנק מישהו , דווקא ספריוול הלוחם כן

אפלטון
אפלטון
01/01/2016 9:52:48
Reply to  Mbk

עשר שנים זה עשור לא?
ותחזור לפלייאוף ההוא, תראה כמה משחקים כדי להיזכר.
האקים היה פשוט מפלצת בהגנה, לא היה אפשר לחדור עליו, בטח לא הננסים של גולדן סטייט. ומריו אלי חוץ מקלעי שלשות היה שומר פרימטר מצויין, קני סמית' וסם קאסל ידעו להיכנס ללוק דאון דיפנס, האמת שבכלל מבחינת מצ'אפ יוסטון היתה מושלמת מול גולדן סטייט.
ככל שאני חושב על זה יותר ככה אני בטוח יותר שלגולדן סטייט של שנה שעברה לא היה סיכוי

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
01/01/2016 8:18:45

גולדן סטייט 15 קבוצה נהדרת, אבל גדולתה עדיין בחיתוליה והייתה לה דרך קלה מאוד לכתר. וקליבלנד חלפים העלובה באמת הצליחה להקשות עליה.
יוסטון 95 הייתה בכיוון השני – שושלת מבוססת שיודעת איך מנצחים ועושה זאת כנגד כל הסיכויים ומול יריבות חזקות במיוחד.

לא כוחות. יוסטון 95 הייתה גורמת ללוחמים להיראות כמו ילדים שהתחפשו לאינדיאנים בפורים.
4-1 יוסטון.

צביקה
צביקה
01/01/2016 8:41:19

קשה מאוד לקבוע. בגלל הנוסטלגיה ובגלל שיוסטון ניצחו קבוצות מעולות ביותר כל הדרך. אבל ג"ס ממש לא פריירים, לא השנה ולא בשנה שעברה. והם עמוקים בצורה שמזמן לא ראינו. הMVP בא ממנהיג היחידה השניה, ולא שביחידה הראשונה הייתה רעה כידוע. לא יודע בכלל אין להכריע. אבל נראה לי שיש מצב שהספסל מכריע פה את הכף לטובת ג"ס.

A.h
A.h
01/01/2016 9:06:52

מסכים לגמרי עם האשך
ניסח בצורה מושלמת.
אנשים שכחו שלברון עם חבורת נגרים מתחו את הווריורס.

גור גולן
גור גולן
01/01/2016 9:42:33

הדו קרב הכי קשה שהיה לי… עבודה טובה של שניכם!
מצד אחד – יוסטון עשתה דבר בלתי יאומן! להגיע ממקום שישי במערב ולחזור מסדרות של 1-3 בפלייאוף בדרך לאליפות אולי אחת המפתיעות בהיסטוריה. אני חייב להגיד שלא צפיתי בהם…

מצד שני – פה יש בעיה כמו שיאיר אמר – הקבוצה חיה ובועטת והיא יותר טובה מהשנה שעברה! היא הופכת לשושלת מדהימה ואחת הטובות בהיסטוריה, היא בדרך לשבור שיא ניצחונות לעונה – שיא מדהים של שיקגו!

לסיום! ג״ס 2015 היא קבוצה פשוט מדהימה! אחת הטובות בהיסטוריה… ויש לה שחקן אחד ששובר כל שיא אפשרי ולא אפשרי ושובר שיאים חדשים על יופי!לעומת קבוצה ווינרית שהחליטה שכל מה שהיה לאורך העונה נשכח ועכשיו מתחיל דבר חדש.
בחירה קשה אבל אני הולך עם ג״ס.

עגל
עגל
01/01/2016 16:15:35

אתה פשוט צעיר מדי

ולדי קוגן
ולדי קוגן
01/01/2016 9:47:44

קודם כל אני אפתח בוידוי-האקים הוא השחקן האהוב עליי בכל הזמנים, למרות שזכיתי לצפות בו בלייב רק בדמדומי הקריירה. השחקן הכי ורסטילי שהיה, בטח בעמדת הסנטר. שחקן שסיים את הקריירה בטופ 10 בנק, ריב, חסימות וחטיפות. מי בדיוק ישימו עליו, בוגוט? אזילי? גרין??.אל תצחיקו אותי, ולכו לראות מה הוא עשה לרובינסון בגמר המערב, סבסב אותו כמו ילד.
ואם נסתכל על הפלייאוף- יוסטון ניצחה את יוטה הגדולה של מלון וסטוקטון, את פיניקס של בארקלי, את הספרס והאדמירל, ובגמר את שאק הצעיר. את מי בדיוק הווריורס ניצחו?- את הפליקנס הנאיביים, את ממפיס הפצועה, יוסטון של הארדן והווארד, ובגמר ניצחו 4-2 את לברון ושאריות. ויוסטון עשו הכל בלי ביתיות, להבדיל מגולדן סטייט. בקיצור-יוסטון בלי ספק.

yamani1000
yamani1000
01/01/2016 10:59:16

+1

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
01/01/2016 11:31:41

האקים היה מסיים עם ממוצע 45 נק' מולם בסדרה.
הוא היה שוחט אותם ב-small ball, big ball
hairy balls או shaved balls.
הוא לא כזה גבוה, נייד וזריז ביותר.
ובואו לא נשכח שכוחו של דרקסלר עוד היה במותניו.
וסביב השניים האלה הייתה חבורת ווינרים קשוחים שאוכלת קארי חריף לארוחת בוקר ואח"כ הולכת להוציא אותו בשירותים

גיא
גיא
01/01/2016 11:43:55

גדול!
איך זה שאתה פוגע בול בהכל,
ודווקא מול לברון אתה לא מצליח להתגבר על מחסום הנרקסיזים???
(אני מקווה שברור שהתכוונתי לנרקסיזים של לברון, כן?)

https://www.youtube.com/watch?v=yZymBti7700

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
01/01/2016 12:03:07
Reply to  גיא

חשבת אולי על האפשרות שהבעיה אצלך בנושא לברון??

ורציתי להחזיר לך במשפט סיום של סרט אבל לא מצאתי את הסצינה השלמה ביוטיוב (וגם נחוס על צופינו הצעירים…). בוא נאמר רק שזאת הייתה הסצינה האחרונה + המשפט האחרון בסרט "אושר".

גיא
גיא
01/01/2016 12:20:14

אין עוד סרט עם דיסוננס גדול יותר בין שם הסרט לתוכנו מאשר "אושר".

אפלטון
אפלטון
01/01/2016 11:45:58

אשך התגובה הכי טובה שלך לשנת 2016.
התחלת חזק עכשיו לאט לאט תגביר

מתן גילור
01/01/2016 10:40:46

כתבתם יפה. אם מתעלמים מיוסטון של 1994 ומג"ס של 2016, אלו שתי החלשות בפרויקט עד כה. היו מפסידות בנוק-אאוט לכל אלופה שהופיעה לפניהן.
למרות שלדעתי יאיר טועה קשות כשהוא חושב שאלוג'ואן לא יסתדר עם סמול בול (אולי השחקן שהכי מתאים לפרק כזו שיטה, כי התקפית אי אפשר להסתדר איתו והגנתית אין לו שום בעיה לשמור גם על שחקנים 10-15 ס"מ מתחתיו), ג"ס טובים יותר ועמוקים יותר.

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
01/01/2016 11:41:40

שכחת את החבר שלך לפחופ ומיאמי 13
יוסטון וגודלן סטייט היו מפרקות שם כמו שידה מאיקאה
להגיד על סטפן חיים של סוניה והאקים הכי חלשים זה להיות נטול הבנה בכלל

מתן גילור
01/01/2016 11:47:05

טוב, כשיעברו לשחק 1 על 1 (אולי זה יקרה כשלכותב הטור יהיו ביצים לעמוד מאחורי הטור שלו והוא לא יזדקק לאווטר לשם כך) אז הם לא יהיו הכי חלשים. עד אז הקבוצות הללו הן האלופות שאותי הכי פחות הרשימו.

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
01/01/2016 11:51:20

למה אתה מלכלך על האגוזים של זעפני ?

מתן גילור
01/01/2016 11:54:48

🙂
סטרייק 1 😉

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
01/01/2016 11:15:47

אני קורא לכל השפויים שעוד נותרו באתר הזה! (ת'כלס רק יניב וג'וג'ו)
רפי ההבנה נוהרים בהמוניהם לקלפיות! יאיר מביא אותם באוטובוסים! (כי מומי עשה עליהם חרם מוניות)
קדימה בואו להתפקד לטובת יוסטון!

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
01/01/2016 11:35:38

עשית שיימינג למומי
איפה פלו ג׳ו ויניב נעלמו ?

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
01/01/2016 11:42:12

להיפך, למומי תפקיד חשוב בבלימת הגעת הרפים עם החרם הנ"ל.
הוא עומד איתן בחזית השפויים וחצילו כעמוד אש שלפני מחנה השפויים

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
01/01/2016 11:47:41

אין כמו חציל קלוי על האש ( לא של מומי חס וחלילה )
אתה שם החציל על האש מכין טחינה ונוגס כאילו אוקסנה באה להגיד – סנובם גודם ( שנה טובה בסוביטיית )

יניב
יניב
01/01/2016 11:42:02

דרך אגב מעניין איזה יועץ משפטי זעפני יביא עכשיו על מנת לחזק את הטיעונים שלו 🙂

משיח
משיח
01/01/2016 11:34:37

יוסטון…
לא מודגש מספיק התרומה והגדולה של דרקסלר,
מגה סטאר שבתקופה ביוסטון אולי לא נתן מספרים מפוצצים אבל שימש מנהיג שקט של הקבוצה והיה בורג מרכזי לצד אקים באליפות

יניב
יניב
01/01/2016 11:40:50

זה בסדר הצבעתי וכמובן ליוסטון. מעבר להכל רק על המשפט לפנתיאון שרודי טי אמר מגיע להם. אחד המשפטים הכי חזקים אם לא…

גיא
גיא
01/01/2016 11:55:29

איזה מאבק צמוד!

יוסטון. בלי ספק.
הדרך שהם עשו עד לזכייה,
העובדה שזו הייתה זכייה שנייה ברציפות,
ובעיקר – אלאג'ואן. איך שהוא שנה אחר שנה פירק את שאיפות האליפות של קבוצתי האהובה (הסאנס) –
תוך מתן תצוגת כדורסל מהנפלאות ששחקן נתן אי פעם בפלייאוף.

2 הסיבות העיקריות שאני בוחר את יוסטון על הלוחמים הן התפקוד של אלאג'ואן בפיינלס מול סדרת גמר בינונית למדי (בקנה המידה של כוכבי על, כמובן) של קרי,
וחוזק היריבות – רק להזכיר שגולדן סטייט היו בפיגור 1 – 2 מול קליבלנד בהנהגתו של דלבדובה…

יכול להיות שבדיון עתידי נדבר על ווריארס 2016 והרפיט, ואז אולי יהיה להם מקום בדיון על האלופות הגדולות.

שי אבן צור
שי אבן צור
01/01/2016 11:57:10

וואלה, לא יודע… אחלה טיעונים הבאתם 🙂
הצבעתי ללוחמים רק מכיוון שאני "חי" אותם כעת חיה ובתקופה ההיא הייתי די מרוחק ואולי זאת טעות מכיוון שלקחת אליפות בלי יתרון ביתיות לאורך כל הדרך זה באמת משהו מיוחד

גור גולן
גור גולן
01/01/2016 12:52:49

מת+1

גור גולן
גור גולן
01/01/2016 12:53:14

בטעות יש את ה״מת״

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
01/01/2016 13:39:10

למה מי מת ?

אסף
אסף
01/01/2016 12:32:24

יוסטון ולו בגלל החלום שלבדו היה מנצח את הסדרה הזו, אין
לגולדן סטייט אף שחקן פנים שיכול להתקרב להאט אותו, חוץ מזה שזו הייתה קבוצה שלו מוותרת בשום שלב, הסדרה מול פיניקס אחת המדהימות שראיתי .

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
01/01/2016 13:13:39
Reply to  אסף

1+

גור גולן
גור גולן
01/01/2016 12:53:50

אפשר להוסיף את גולדן סטייט 2016 לתחרות? 😜

איתמר פורת
איתמר פורת
01/01/2016 13:06:35

כל מי שמצביע ווריורס זה רק בגלל שהוא מושפע מהחוויה של העכשיו. יוסטון 95 צריכה להיות האלופה הכללית של כל הפרויקט.

כל קבוצה שהם ניצחו בפלייאוף הייתה מפרקת את הילדים של הווריורס.

מאד מאכזב אם הווריורס ינצחו

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
01/01/2016 13:13:58

1+

עגל
עגל
01/01/2016 16:18:45

ברור שאתה צודק

אפלטון
אפלטון
01/01/2016 13:07:03

אנחנו מכירים את הטריקים של זעפרני.
לא בוחל בהצבעות כפולות, שימוש בקטינים ובבעלי חיים והכל למען הניצחון.
כולי תקווה שהפעם הצדק ינצח

יאיר
יאיר
01/01/2016 13:19:24
Reply to  אפלטון

תודה על הפירגון אפלטון. אין צורך בשום שטיק בשביל שג״ס תנצח את ההתמודדות הזאת כמו שהיא עושה ליוסטון בכל הזדמנות בעת האחרונה.

הצדק יצא לאור? אכן, אבל לא בכיוון שנדמה לך. לפעמים החלום הוא רק הזיה

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
01/01/2016 13:37:59

יגמר 150 – 10 ללוחמים, אלאג'ואן יסיים עם קוואדרופול דאבל.

איתי
איתי
01/01/2016 14:20:33

יוסטון עד להודעה חדשה.
כשהלוחמים ייקחו אליפות שנייה דברו איתי שוב.

אהרון שדה
אהרון שדה
01/01/2016 14:22:30

אין לי כל ספק שג.ס הייתה הקבוצה היותר טובה.
אך אם השאלה הייתה איזו קבוצה הכי מרגשת הרי ששתי הקבוצות היו יכולות להעפיל לגמר הכללי.
אך יוסטון עם "לב של אלופים שאף פעם אסור לזלזל בו " הייתה באמת קבוצה מרגשת.
הראשונה שלקחה אליפות ללא שום יתרון ביתיות מאף סדרה .
שעשתה זאת ממקום שישי באזור .
שהייתה בארבעה משחקי הדחה.
שהדיחה את יוטה (סטוקטון ומלון ) לאחר פיגור 2-1 בטוב מחמש.
ואז הדיחה את פיניקס (בארקי וקווין ג'ונסון ) לאחר שהייתה בפיגור 3-1 .ואז הדיחה את אלופת העונה הרגילה ס.א (של רובינסון ורודמן) 4-2…אחרי שהייתה בפיגור 2-0 .
ואז הדיחה את אורלנדו (של שאקיל והארדוואי ) …אורלנדו עצמה הדיחה את הוד מלכותו ושיקאגו …אך יוסטון הורידה אותה בסוויפ 4-0 …לא לפני שהייתה בפיגור 20 הפרש במחצית המשחק הראשון.
מדובר בקבוצה היותר מרגשת …אך כזו שהייתה מעבר לשיא אך שידעה להתעלות בפליאוף….מול ג.ס מרובת הכלים זה לא היה עובד …1-4 ג.ס בכדורסל ….3-4 יוסטון בריגוש .

יאיר
יאיר
01/01/2016 14:32:16

מקווה שהצבעת עם השכל ולא עם הרגש…

אהרון שדה
אהרון שדה
01/01/2016 14:42:41
Reply to  יאיר

יאיר אני משתדל תמיד להצביע עם השכל וגם הפעם….
לכן הצבעתי נגדך ביוטה (והסתדרת מצוין גם בלי הקול שלי …).

אהרון שדה
אהרון שדה
01/01/2016 14:41:59

כמובן חמשה משחקי הדחה.

Rocky1
Rocky1
01/01/2016 21:48:28

תיקון קל – יוסטון הוליכו 2-0 בגמר המערב, הספרס השוו ל-2-2. לא שזה מוריד ממשהו.

רועי ויינברג
רועי ויינברג
01/01/2016 15:06:37

הווריורס פגשו רק קבוצה אחת שבאמת הייתה בריאה בפלייאוף (סבלה רק מפציעה משמעותית אחת). ניו אורלינס היו פצועים להחריד, ממפיס שיחקו בלי קונלי ובמהלך הסדרה בלי אלן, וכולנו זוכרים את קליבלנד.

רק בגלל זה צריך להצביע ליוסטון, ששיחקה מול יריבות בריאות לחלוטין.

נ.ב-גם לדאלאס 2007 היו 67 ניצחונות, ולווריורס השנה יהיו 68. שתיהן לא יגיעו לגמר. המספר ניצחונות משמעותי, אבל לא קובע הכל.

יאיר
יאיר
01/01/2016 15:32:38

אז אם אני מבין את הלוגיקה נכון אז זה הולך ככה: ה67 ניצחונות בעונה לא היו שווים כי זה היה עונה רגילה ועונה רגילה לא נחשבת, האליפות לא נחשבת כי זה היה מול יריבות גרועות אז הפליאוף לא נחשב.
על אותו משקל אפשר להגיד שההגנה שלהם לא הייתה כי טובה בליגה בשנה שעברה כי הם לא התחרו בקבוצות הגנה משנות ה-90' וההתקפה שלהם לא הייתה הכי טובה בליגה כי ההארלם גלובטרוטרס לא הסכימו להצטרף.
וסטף קארי הוא לא השחקן הכי טוב בליגה כי מה אשמת האחרים שהם לא קולעים כ"כ טוב מ-3.
וחוץ מזה טוני אלן היה כשיר כל הסדרה מול ממפיס אלא שסטיב קאר הפך אותו ללא רלבנטי. וגם קונלי מפה לשם שיחק חמישה משחקים.

מתן גילור
01/01/2016 15:36:14
Reply to  יאיר

אלן לא היה כשיר לחלוטין החל ממשחק 4 להבנתי, אבל בפלייאוף חצי מהשחקנים לא משחקים כשירים לגמרי.

איתמר פורת
איתמר פורת
01/01/2016 20:02:55
Reply to  יאיר

ההשוואה היותר רצינית היא בין הקבוצות שהם עברו בדרך. כל מי שמבין כדורסל יגיד שהקבוצות שיוסטון עברה בגבורה היו מפרקות כל קבוצה שהווריורס עברו בפלייאוף.
ולדעתי מפיניקס ומעלה גם היו מפרקות את הווריורס

Ljos
Ljos
01/01/2016 15:41:55

אז רוקי 3 (כולל הכנסת השואו דרקסל והויתור על ת'ורפ בסגנון העדפת קרבות עם הוגאן על פני מר טי) מול רוקי 1 עם הסוף של 2?
לרוקי 3 יש שיר יותר טוב וזכיר, אבל הסדרה התדרדרה עם הזמן.
וגם, יפה שנזכרתם להגיע בסוף עם הלב האלוף שלכם, נמרים בעלי עיניים, אבל איפה הייתם עונה שלמה?

bobby
bobby
01/01/2016 15:58:07
Reply to  Ljos

השאלה היא – עד כמה העונה הסדירה משמעותית, אם הבאת את האליפות?

Ljos
Ljos
01/01/2016 16:13:20
Reply to  bobby

יפה שהם זכו באליפות, ואף אחד לא יקח מהם את זה. אבל האם הם באמת הוכיחו שהם הקבוצה הכי טובה באותה שנה, או רק זו שהצליחה ברגע הנכון? לאליפות זה לא משנה. בשביל התחרות הזו שמנסה לקבוע מי קבוצה יותר טובה, נראה לי שכן.

bobby
bobby
01/01/2016 15:56:36

אם בוחנים את העונה הסדירה, אז ברור שגולדן-סטייט של שנה שעברה היא אחת מהאלופות החזקות בפרוייקט הזה, ובוודאי שהיא דומיננטית יותר מיוסטון של 95', שעל-סמך העונה הסדירה שלה אף אחד כלל לא חשב שהם יצליחו לשמור על האליפות.

אבל כשבוחנים את הפלייאוף, כפי שרבים כבר כתבו לפני – אין מה להשוות בכלל בין הדרך של אותה יוסטון, לדרכם של הלוחמים שנה שעברה.
בעצם, גם השנה, במידה והלוחמים יעפילו שוב לפיינלס, קשה לי לחשוב על קבוצה שממש תוכל להקשות להם מלבד הספרס. אולי אולי גם הת'אנדר.
מה שבטוח ששנה שעברה, הדרך שלהם לגביע הייתה דרך תענוגות.
בחיי, זה לא סתם שאומרים שהמערב נחלש, הא?

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
01/01/2016 16:02:43

לכל הכופרים, תתחילו לצפות בארבעת החלקים המספרים את סיפורה של יוסטון באותה עונה (סה"כ שעה) ואולי תראו את האור. זה לא קרוב בכלל.

https://www.youtube.com/watch?v=QfBNuOTrO8U

איתמר פורת
איתמר פורת
01/01/2016 19:58:20

סרט מדהים אבל הוא לא מעביר מספיק את יכולות הכדורסל של הקבוצה המדהימה הזאת.

מה שהאלופה הזאת עשתה אף קבוצה לא עשתה אי פעם ואם כל מי שרצה להצביע לווריורס היה צופה רק בחלק מהמשחקים הגדולים של יוסטון הוא לא היה מעיז לא להצביע ליוסטון

מנחם לס
מנחם לס
01/01/2016 16:07:36

חאכים

מנחם לס
מנחם לס
01/01/2016 16:07:54

אולג'ואן

עגל
עגל
01/01/2016 16:11:55

רק עכשיו נכנסתי, ולא קראתי כלום, בפרינציפ. כל מי שהצביע לג"ס הוא בוגד עלוב ויאיר זעפרני הוא הממריד הגדול. קוראים לזה quizling
יוסטון מס' 1 האלופה הנצחית

איתמר פורת
איתמר פורת
01/01/2016 20:03:45
Reply to  עגל

ברור שצודק

עגל
עגל
01/01/2016 16:12:45

נאמני יוסטון מהרו ובואו כי מצביעי ג"ס נוהרים באוטובוסים

גיא
גיא
01/01/2016 16:18:52
Reply to  עגל

המערבים באים! המערבים באים!

עגל
עגל
01/01/2016 16:37:43
Reply to  גיא

כשיהיה לי זמן אכתוב את הסיפור עם וורנון מקסוול

איל
01/01/2016 20:44:17

הצבעתי ליוסטון. אלג'וואן זה משהו שהווריורס לא התמודדו איתו והקבוצות שיוסטון עברו בדרך לאליפות הן יריבות עצומות. כמובן שעם כל זה זו עדיין הכרעה סופר קרובה.
כרגע 165-163 לווריורס.

אפלטון
אפלטון
01/01/2016 20:51:21

וואי וואי איזה קרב צמוד.
מה יקרה במצב של תיקו? הארכה?
זה זמן הקלאצ'. עם רוברט הורי ומריו אלי בצד שלנו אני רגוע.

תומר
תומר
01/01/2016 21:02:49

לדעתי ההצבעה פה מוזרה. גולדן סטייס לוקחת 0:4.
יוסטון הזו, שהיתה קבוצה לא רעה, לקחה שתי אליפויות בתקופת ביניים, בהן הליגה היתה חלשה. אלג'ואן, עם כל הכבוד, לא היה מנצח את גולדן לבד. ובתכל'ס לא היה איתו שם מישהו בקליבר של קרי, קליי וגרין. גולדן טובה יותר גם קבוצתית.

אפלטון
אפלטון
01/01/2016 21:10:59
Reply to  תומר

וואי כמה שטויות יצאו לך מהמקלדת עכשיו.
אתה מדבר על אחת התקופות החזקות בהיסטוריה של הליגה לעומת התקופה הנוכחית שהיא לא רק תקופת ביניים אלא תקופת כלום ושום דבר היסטורית.
אם גולדן סטייט היו לוקחים משחק אחד זה רק כי אני מפרגן פה בענק

ולדי קוגן
01/01/2016 21:14:52
Reply to  אפלטון

+100!
מספיק מבט ביריבות של יוסטון כדי להבין מה הם עברו. אלופה אמיתית.

עגל
עגל
01/01/2016 21:19:19
Reply to  תומר

וואי וואי באמת שאתה לא יודע. כל מה שאמרת על היריבות נכון דווקא לג"ס. את יוסטון של אז אף קבוצה לא היתה מנצחת

משיח
משיח
01/01/2016 21:13:40

שוויון 171…

מוש השור
מוש השור
01/01/2016 21:17:08

לגמרי ג"ס, אפילו בכדורסל של היום הם משחקים כמו חייזרים, אז בטח בהשוואה לקבוצה מלפני 20 שנה, טובה ככל שתהיה. אף אחד שם לא היה מסוגל להתמודד עם קרי את תומפסון את גרין. האקים עצום אבל הוא אחד, ודרקסלר היה כבר די הרבה מעבר לשיא.

אפלטון
אפלטון
01/01/2016 22:15:44

וואי לא מתאים לך מוש.
גם אם נשים שנייה את אולג'ואן בצד עם ממוצע פלייאוף של 33 נק' 11 ריב', 4.5 אס' וכמעט 3 חס' מול הענקים של אז.
קלייד מול קליי- 21 נק, 7 ריב', ו-5 אס' מול 18 נק' 4 ריב' ו-2 אס'. קלייד לוקח.
ואז יש לך אחד קוראים אותו רוברט הורי אחד מהווינרים הגדולים בתולדות המשחק, קו אחורי של קני דה ג'ט סמית', מריו אלי וסם קאסל לצד דרקסלר. פאק אפילו קרל הררה היה משבית את גרין בהליכה.
לא כוחות בעליל. לא מבין איך אפילו יש פה וויכוח

תומר
תומר
01/01/2016 21:31:00

אף אחד לא ציין כאן פרט חשוב אחד (האמת, לא קראתי כל מילה, אולי פספסתי…). אם מיכאל ירדן לא היה הולך לשחק בייסבול, אף אחד לא היה זוכר את יוסטון הזו. היו זוכרים רק את אלג'ואן וקצת את דרקסלר שהיה אתלט חריג ואישיות מדהימה, אבל לא הרבה מעבר לזה, בטח בשלהי הקריירה…

עגל
עגל
01/01/2016 22:55:28
Reply to  תומר

זה מה שאתה לא מבין, שאם ג'ורדן לא היה משחק בייסבול הוא היה מפסיד בגמר. בשנה הנוספת שהוא נח, הוא חזר ואפילו לא הגיע לגמר. הקבוצה שניצחה אותו חטפה סוויפ מיוסטון

איתמר פורת
איתמר פורת
01/01/2016 22:34:29

מהפך!! לא רוצה לנחס אבל כל הכבוד לכל מי שהשתתף לטובת יוסטון 95 האלופה האמיתית!

Mbk
Mbk
01/01/2016 22:39:46

תארתי לעצמי שיהיה צמוד אבל זה פסיכי
179-177 יוסטון

עגל
עגל
01/01/2016 22:57:50

אלו שהצביעו לג"ס מזכירים לי את אלה שהצביעו ללאמבדה כשיר של המילניום הקודם

אפלטון
אפלטון
01/01/2016 23:07:06

איזה מתח.
גולדן סטייט לוקחים את ההובלה 182-181
אתם חייבים לקבוע פה דד ליין לשעת סגירת הצבעה שיהיה זמן לנשיקת המוות

Mbk
Mbk
01/01/2016 23:09:19
Reply to  אפלטון

😜😜😜
אפלטון אתה ענק
זה הדו קרב הכי אמוציונלי שהיה עד עכשיו
לפי החוק היבש ההצבעה הרשמית נגמרת מחר בחצות לאחר ספירת קולות הימאים

גור גולן
גור גולן
01/01/2016 23:12:19

דו קרב מטורף! כרגע שוויון!!!!

עגל
עגל
01/01/2016 23:44:19

לא מזמן יצא סרט על יוסטון האלמותית ההיא. פרק שלם הוקדש לוורנון מקסוול המשוגע mad max. הטמבל היה בטוח שהביאו את דרקסלר כי לא אוהבים אותו וכדי לדחוק אותו החוצה מהקבוצה. במשחק ש MBK סיפר עליו, מקסוול היה על הספסל והעלו אותו לשחק כדי לקחת את הזריקה המכרעת, אותה הוא החטיא. במקום להבין את המחמאה הענקית הוא היה בטוח שהעלו אותו מהספסל קר רק כדי להכשיל אותו ולכן ירד מהפארקט לפני סוף המשחק.
ועם מטורף כזה אולג'וואן לקח שתי אליפויות.

עגל
עגל
01/01/2016 23:51:29

עוד סיפור על מקסוול מהזכרון בלי להתחייב לדיוק: הוא סיגל לעצמו את תדמית המטורף והיה הולך ראש בראש עם שאר שחקני הקבוצה באימונים וגם ככה סתם. הוא סיגל לעצמו מנהג מגונה של יריקות, הוא היה יורק על הפארקט, במסעדות, שדות תעופה, וברחוב. בסרט שנעשה עליו לפני כמה שנים הוא סיפר ששחקנים באו ואמרו לו "שמע זה לא לעניין, תפסיק עם זה, זה לא לרמה שלך", אבל הוא היה משחק אותה קשוח ולא הקשיב להם. יום אחד בא אליו האקים ובשיחה בארבע עיניים אמר לו "אתה בן אדם עם קלאס ואתה מפסיק עם זה עכשיו". אם אני זוכר נכון האקים שם לו את היד על הכתף והפעיל לחץ. מאקסוול סיפר שהוא היה בהלם שפתאום יש מישהו שלא מפחד ממנו, והוא הפסיק לירוק. בריאיון שנעשה שנים רבות אח"כ הוא אומר שהוא היה מפגר בצעירותו והיום הוא לא מבין את עניין היריקות.

דורון האסטבן
דורון האסטבן
02/01/2016 1:20:55

קראתי שעוד היו 2 תגובות והבנתי שזו אניגמה הכי
קשה שהיתה לנו באלוף האלופים והנה בטלפטיה או חשיבה
שנעה במהירות האור מאחד לשני ברחבי העולם
אוהדים שחלקם אפילו לא מכירים חושבים אותו דבר כמעט.

דורון האסטבן
דורון האסטבן
02/01/2016 1:28:05

זעפרני חוזה יפה שנבין את הווריירס עוד 10 שנים
יש משהו שלא מובן מספיק איך הם מוצלחים כל כך
בגלל זה טוב שמדברים עליהם, עדיין לא הבנתי.
(גם את הצלחת הקאבס עדיין לא מבין)
זוכר את יוסטון של הדרים המדהים דרקסלר מאמן ענק.
אני הופך לחשוב מאד במאבק הזה ותמורת שוחד
של כרטיס למשחק בין הקבוצות אצביע,
ממש קבוצות שוות ביכולתם, מתנה תעזור.

דורון האסטבן
דורון האסטבן
02/01/2016 1:35:49

תקראו את התגובות הכי טובות ב2016
(מקוריות של אפלטון)
תעיזו (ת של מנחם)לחשוב שהתגובות לא כיפיות ביותר,
אשך עגל יאיר ולדי ליג'וס איתמר ועוד טוב לקרוא,
טוב אשן על זה ואנסה להחליט 🙂

איתמר פורת
איתמר פורת
02/01/2016 3:19:57

לפני שתחליט תראה כמה משחקים מהפלייאוף של יוסטון ותסתכל מול מי הם משחקים ואיך הם כל פעם הצליחו ואז אף אחד לא יצטרך לשכנע אותך.

אם אתה מבין כדורסל ותראה מספיק את הקבוצה אתה לא תוכל לא לבחור בה

דורון האסטבן
דורון האסטבן
02/01/2016 1:39:27

גיא גדול עם המערבים באים,
יוסטון 95 קבוצה ענקית והלוחמים מהירים יותר משדים.

Ish
Ish
02/01/2016 2:19:31

פשש, הלובי של הרוקטס מאוד מרשים בהתיגייסותו למטרה. שם את הלובי הספרסי בכיס הקטן.

איל רדושקוביץ
איל רדושקוביץ
02/01/2016 4:48:27

גס. אחרי האקים וגלייד, עולה בגדול. הספסל שלה היה עושה מהם קציצות

דובי
דובי
02/01/2016 5:38:16

מסכים עם כל מילה של זעפרני, לא יכול להצביע נגד אולג'ואן.
עוד 10 שנים זה יהיה גולדן סטייט.
בינתיים יוסטון.

גיא
גיא
02/01/2016 9:18:44

אני חושב שועדת הבחירות המרכזית צריכה לפסול את גולדן סטייט!
ב-05:45 התוצאה הייתה 204 – 203 לרוקטס,
בשעה 06:45 התוצאה 213 – 204 לווריארס!
המערבים מהמשולש הקטן (עמק הסיליקון…) הביאו את ה-IP של הסבתא מהודו שנפטרה ממזמן!

(בידיעה נפרדת: זכות הציבור מבקש למסור שזה המוסד שמאחורי הטיית תוצאות הבחירות)

Mbk
Mbk
02/01/2016 9:37:16
Reply to  גיא

יתכן ועלית כאן על משהו
כנראה שמדובר בלוחמים שחזרו מבילוי שישי

דורון האסטבן
דורון האסטבן
02/01/2016 9:30:17

גיא קרעת ובגדול חשבתי שהקול שלי בר שיחוד
וחזרתי למציאות עם הזיופים האחרים,
התגובות פה לידיעת הציבור הם ענקיות ומאד מצחיקות.

דורון האסטבן
דורון האסטבן
02/01/2016 9:35:50

דובי עוד פעם צודק,
איתמר תודה על המתנה ששלחת הבנתי את הרמז
למי להצביע, וברצינות זה עדיין אולי הכי קשה שיש
איך אפשר לא להצביע ליוסטון ההיא ואיך אפשר לעשות עוול
לסן פרנסיסקנים, אנסה להחליט בזמן שההוא מידיעת הציבור
יתן אורכה עוד לעולם להתקיים

המשגיח
המשגיח
02/01/2016 10:02:54

איזו קריאה כיפית לשבת בבוקר. מעולה.

ברלה
ברלה
02/01/2016 10:08:15

הסיבה היחידה לכך שמישהו זוכר את יוסטון ההיא זה שג'ורדן היה נדיב מספיק להשאיר להם כמה פירורים. איך אפשר לקרוא להם קבוצה היסטורית?

עגל
עגל
02/01/2016 10:13:02
Reply to  ברלה

צעירצ'יק, ראה תגובה שלי למעלה

עגל
עגל
02/01/2016 10:12:02

למי שראה את הלינק של האשך לסוף משחק מס' 7 של יוסטון נגד פיניקס של בארקלי ו KJ – שירוץ לראות איך יוסטון ידעה להתמודד עם קבוצת הסמול בול הגדולה בהיסטוריה. פיניקס הזאת היתה שוחטת את ג"ס. כמה חבל לי על פיניקס הזאת, איזה שחקנים ענקיים היו לה.

גיא
גיא
02/01/2016 10:57:28
Reply to  עגל

יוסטון – פיניקס 1995 היא הסדרה הכי גדולה שיצא לי לראות (ולשמוע. את משחק 7 שמעתי בטלפון ציבורי בעודי במדים, כאשר אחי מקריין לי את המשחק פליי-ביי-פליי)
כל התגובות על "פירורים" שג'ורדן השאיר, קצת מתעלמות מהעובדה שגם מול הרוקטס וגם מול הספרס – שיקגו של ג'ורדן התקשתה מאוד. הם נזקקו להצטרפותו של רודמן על מנת לפתור את אותה בעיה.
לא ברור למה לבולס ולג'ורדן לא סופרים את 1995, ג'ורדן קיבל מנוחה של 2/3 עונה, קיבל מספיק זמן לחזור לכושר, ו-31.5 נק' למשחק בפלייאוף מראים שגם חזר לכושר. רק שמול קבוצה עם גבוהה דומיננטי – הם הפסידו.
ואותה אורלנדו שניצחה את שיקגו, הפסידה 0 – 4 לרוקטס.

עגל
עגל
02/01/2016 11:04:54
Reply to  גיא

יוסטון של אותה עונה בפלייאוף פשוט לא היתה מסוגלת להפסיד, אני לא יודע להסביר את זה אבל אני ידעתי את זה כל השנה ואפילו לא היה לי ספק קטן שהם לוקחים אליפות שניה. אבל המתח, אוי המתח

גיא
גיא
02/01/2016 11:13:45
Reply to  עגל

המרחק בינהם לבין הפסד הסתכם בזריקת עונשין בודד שהחמיץ KJ, הזריקה ה-22 אחרי 21 רצופות שקלע קודם (אם אני זוכר נכון)
(סיים את המשחק עם 46 נק' ו-10 אסיסטים)

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
02/01/2016 11:41:31
Reply to  גיא

נכון, בדיוק צפיתי בזה שוב

איתמר פורת
איתמר פורת
02/01/2016 14:32:38
Reply to  גיא

זה היה המשחק הכי גדול של kj בקריירה והוא באמת היה מדהים אבל אפילו זה לא הספיק מול יוסטון שפשוט לא יכלה להפסיד!!

עגל
עגל
02/01/2016 16:22:44
Reply to  גיא

זו היתה אחת ההופעות הגדולות בהיסטוריה בפלייאוף. רק תחשוב מה פניקס של KJ היתה עושה לג"ס

Ish
Ish
02/01/2016 19:38:54
Reply to  גיא

פיניקס הייתה מפסידה לג"ס במשחקים עם תוצאות מסוג 134-128

Ish
Ish
02/01/2016 19:36:45
Reply to  גיא

למה לא ברור? ברור לחלוטין.

בגלל המיתוס. אם מחשיבים את 95, יש במיתוס סדק והוא כבר לא מה שהיה.

אפלטון
אפלטון
02/01/2016 11:10:00

למי שתוהה, 216 לכל.
חידה לשבת: מה הסיכוי שמ-500 הצבעות הפילוח יתחלק בדיוק 50%?

גור גולן
גור גולן
02/01/2016 11:42:28
Reply to  אפלטון

קטן

אורי הלוי
אורי הלוי
02/01/2016 17:45:42
Reply to  אפלטון

והנה, כרגע המצב 250-250.

גור גולן
גור גולן
02/01/2016 11:42:51

איזה מתח! הכי צמוד שהיה ושיהיה

דורון האסטבן
דורון האסטבן
02/01/2016 15:45:19

ממשיך להיות כיף, איפה תשמעו על אוהד ששומע
ת'משחק בטלפון ציבורי עם אסימון גדול,
בטוח שיוסטון ההיא היתה אחת הגדולות בהיסטוריה

דורון האסטבן
דורון האסטבן
02/01/2016 15:49:59

היי עשיתי טעות החלטתי החטלה מאד רפויה להצביע יוסטון
ובטעות הצבעתי וורייזס, צריך להוריד קול מהלוחמים
ולתת לטילים, סליחה כנראה שרציתי להצביע לשתיים,
אם הצוות יכול אפשר לשנות.

דורון האסטבן
דורון האסטבן
02/01/2016 15:51:22

באמת צריך להיות תיקו

Mbk
Mbk
02/01/2016 16:54:20

247-246 ליוסטון
זה בהחלט מדהים

גיא
גיא
02/01/2016 17:06:13

יפה איך שכל אוהדי הסאנס התגייסו לטובת אלאג'ואן הנמסיס.
זה לחלוטין לא מובן מאליו,
אלאג'ואן – ספורטאי וג'נטלמן.

אפלטון
אפלטון
02/01/2016 17:10:16
Reply to  גיא

סה כי הסאנס של 95 היתה טובה יותר מג'ס של שנה שעברה

גיא
גיא
02/01/2016 17:26:29
Reply to  אפלטון

אני חושב שגם הסאנס של נאש עדיפים על גולדן סטייט של שנה שעברה, אבל זה לא אומר שאצביע עבור הספרס של פופ ובואן.
ההבדל הוא הדרך – הספרס שיחקו מלוכלך, ונזקקו לשופטים מושחתים ולקומישנר אטום בשביל להדיח את הסאנס ב-7 משחקים.
יוסטון של אלאג'ואן היו גדולים מהחיים, והאקים – ידע לנצח בלי התאטרליות שאופיינית לכוכבים כיום (אממ, אממ, לברון…)
לכן אני תומך בהם בכזה מרץ – כי כשמגיע, מגיע.

דרך אגב, לדעתי, יש לגולדן סטייט סיכוי להגיע ואף לעבור את איך שאני ממקם את הרוקטס היסטורית. אליפות השנה – ואז בהשוואה בין רוקטס 95' לווריארס 2016 תהיה אולי לטובת הלוחמים.
זה פשוט שהם עדיין לא שם.

עגל
עגל
02/01/2016 18:42:25
Reply to  גיא

תודה לכם מקרב לב

Ish
Ish
02/01/2016 19:41:07
Reply to  גיא

זה לא נכון. אני לדוגמה אוהד סאנס ולא מצטרף לקמפיין ההזוי הזה למען יוסטון 95. ויש עוד אוהדי סאנס באתר שלא אמרו מילה בעניין.

בושי
בושי
02/01/2016 18:14:18

כמה מבני משפחתי נוהרים בהמוניהם להופס כדי להטות את הכף של נערי הזהב כנגד היו ס טוני ם הסימפטומים

הקרב יוכרע על חודו של קול

דרמה עטורת פרסים מבית היוצר של כתבי הופס המוכשרים

אמנון
אמנון
02/01/2016 18:14:34

אני מצביע ליוסטון. עם כל הכבוד לג"ס העכשווית שמביאה את המשחק למקום אחר בזמננו, הם לא יכולים לעמוד בסדרה נגד שחקנים כמו אולג'ואן, דרקסלר, מקסוול, הורי (איש הקלאץ' האולטימטיבי), קאסל וכו'.

בושי
בושי
02/01/2016 18:15:43

סימפטיים

ותודה על יצירת המופת כמובן

אורי הלוי
אורי הלוי
02/01/2016 19:07:03

גס פותחים פער של 4, האם יהיה פוטו-פיניש?

שגיא
שגיא
02/01/2016 19:07:53

267-264 אחריי
יאללה חברים תצביעו רוקטס

בושי
בושי
02/01/2016 19:23:28

14 בני משפחה כבר הצביעו , צריך עוד דחיפה על מנת לסתום את הגולל על כל ניסיון מהפך של הטילים החביבים

לא הפעם האקים דה דרים

אפלטון
אפלטון
02/01/2016 19:31:27
Reply to  בושי

שמישהו יחסום את כניסת משפחת בושי לאתר. הם שתולים.

דורון האסטבן
דורון האסטבן
02/01/2016 19:39:51

איפה המוסד שצריך אותו בגלל ידיעת הציבור ושבת
המוסד לא עובד ובושי אכן מצחיקים אך קטלניים 🙂

היי איזנתי את ההצבעה שלי רציתי להיות הוגן הצבעתי
1:1 ועדיין מוכר את קולי למרבה (בושי אני יוצר קשר) במחיר

דורון האסטבן
דורון האסטבן
02/01/2016 19:44:50

אליפות לסאנס ולסקרמנטו באופן חד משמעי
כל אוהד אמיתי יודע זאת
ופה האנשים לא פחות אינטילגנטים מסטרן פופ
קיובן ורבים שמנהלים את הנבא,
בתוכך גיא תאמין שיש אליפות לסאנס
הוענקה להם אליפות מההופס
כך לזיו דע שסקרמנטו קיבלה אליפות,
גם אנחנו יכולים לקבוע
ובעיני באמת הקבוצות הללו אלופות!!!

דורון האסטבן
דורון האסטבן
02/01/2016 19:47:50

ובעצם איני יכול להצביע יותר אז לא יכול להשתחד
באמת הנאה גדולה אתם כן אתם
פינקיס סאנס = אליפות אחת גדולה
סקרמנטו קינגס = אליפות אחת טובה
זה עשינו צדק

אפלטון
אפלטון
02/01/2016 20:06:09

רק 2 הפרש לגולדן סטייט, יש עוד 4 שעות לגונג.
אני עובר לרטוריקת הסטוריה למשוך את דמוגרפית המשכילים כי ברור לכל שכל הקטינים וחסרי ההבנה (ומשפחת בושי העבריינים) יצביעו לג'ס.
להשוות בין יוסטון 95 לג'ס 15 זה כמו להשוות בין רוזוולט (רוקטס) לרייגן (ג'ס).
כן רייגן נראה טוב, היה שחקן קולנוע וסלב שיודע לדבר יפה. אבל האם יש לו סיכוי בהיסטוריה מול רוזוולט?
כן אם תעשו סקר דעת קהל רייגן אולי ינצח בתחרות פופולריות אבל מי שמבין- יודע שכמוהו באים והולכים אבל הפרצוף של רוזוולט ישאר על ההר.
יוסטון 95 תישאר על ההר, כאחת מ-4 האלופות הנצחיות, וג'ס אולי זו של 2016 אבל בטח לא הקבוצה החביבה אך לא מרשימה של 2015.
יאללה כל מי שהצדק בעולם חש

בושי
בושי
02/01/2016 20:17:06

לא להמעיט בערכה של משפחת בושי , יש לנו רופא שיניים , מהנדס מחשבים מצטיין טכניון , מהנדס חשמל , אח מוסמך , מעבדן רפואי , היסטוריון , רואה חשבון , עורך דין וכמובן כמה עבריינים לשמירת לשמירת האיזון המשפחתי חברתי העדין

כולם בכוננות שבת בשביל הגולדונים

אנחנו על המפה ונשאר על המפה של הופס !! אחרי 00:00 נעלם שוב עד לקרב העקוב מדם הבא

🙂

גולשי הופס היקרים
גולשי הופס היקרים
02/01/2016 21:25:41

כולכם יודעים מהו שמו של ארגון הטרור שביצע את הפיגוע בצהרי יום שישי ברחוב דיזינגוף בתל-אביב.
אז איך זה שאתם עדיין מלהגים על כדורסל במקום לעשות מהפיכה?!

.נרו יאיר
.נרו יאיר
02/01/2016 21:35:36

תגובה לא הולמת

עגל
עגל
02/01/2016 21:38:50

זכותו של כל הציבור לדעת על מה אתה מדבר כאן, אתה לא רואה שאנחנו במתח?

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
02/01/2016 22:05:23

אני חושב ששמה האמיתי של משפ' בושי הוא משפ' רבין

אלעד אייל
אלעד אייל
02/01/2016 22:09:26

אני נתתי את הקול שלי ליוסטוןן בלי להסס בכלל! כל מי שראה את הקבוצה המדהימה הזו, ואני הייתי אז אוהד של בארקלי והפיניקס, מתקשה עד לא יכול שלא ללכת איתם. זו וודאי לא הקבוצה הכי מוכשרת, אבל הסיפור שלה כל כך מדהים, והמפגן שהם נתנו בפלייאוף יזכר לתמיד.
היה להם לב של אלופים ואני לא בטוח שאפילו ג'ורדן בעצמו היה מצליח לנצח אותם באותה שנה.

moomi
02/01/2016 22:17:48

292-289 ליוסטון

דורון האסטבן
דורון האסטבן
02/01/2016 22:18:35

אשך צחקתי בקול, אתה מצחיק אותנו לעד,
כנראה שמשפחת בושי המאוזנת בבחינת אנשי
צווארון לבן ועבריינים יותר טובה ממשפחת המתחזה,
עדיין צוחק..

דורון האסטבן
דורון האסטבן
02/01/2016 22:22:31

השוואה יפה של אפלטון בין רוזוולט ורייגן
הבעיה שבוש(י) הנשיא גם מעורב
ומסכים עם אלעד אייל לא בטוח שג'ורדן
היה מצליח גם בכשר מלא באותה שנה
ואני אוהד שיקגו באותם שנים

חמי
חמי
02/01/2016 22:30:53

אם אני לא מחשב את העונה הזו של ג"ס אז יוסטון בלי כל ספק. ג"ס תותחים אבל בפלייאוף הם שיחקו פחות טוב והאחוזים ירדו…אני נותן את הניצחון לחאקים

בושי
בושי
02/01/2016 22:56:44

דאמט !!

יתרון 3 ליוסטון !! עכשיו נכנס לפעולה התסריט ההוליוודי האולטימטיבי :
באזר ביטר מטורף מחצי מגרש של סטף בושי קארי בשניה האחרונה על ראשם של הטילים החביבים פלוס עבירה !! וסוויש מהקו של קארי וביי ביי לחלומותיהם של אוהדי החלום

וואלק עד טיפת הדם הוירטואלי האחרונה נצביע !!

די לכיבוש היוסטוני הנתעב !!

60 דקות לדדליין

עגל
עגל
02/01/2016 23:00:47

יש כאן מישהו מהצד של ג"ס שמצביע בסיטונות, זה קרה באמצע הלילה וקורה גם עכשיו.

MBK
MBK
02/01/2016 23:35:04

308 – 307 יוסטון
מספר שיא של הצבעות כפולות
מי ימצמץ ראשון ?

גלעד
02/01/2016 23:53:55

7 דקות לסיום
הווריורס ב+1

MBK
MBK
03/01/2016 0:00:41

316 -315 ליוסטון
game over

איתמר פורת
איתמר פורת
03/01/2016 0:05:13

הצדק ההיסטורי ניצח!!! ככה יוסטון ניצחו משחקים! מול קבוצה יותר מוכשרת בלי יתרון ביתיות (הווריורס עם יתרון בגלל חווית העכשיו) עם התעלות במאני טיים!

אורי הלוי
אורי הלוי
03/01/2016 0:14:59

יתרון הנוסטלגיה גדול פי כמה וכמה על חווית העכשיו, ואני עדיין חושב שהווריורס הם הקבוצה הטובה יותר.

איתמר פורת
איתמר פורת
03/01/2016 0:38:53

לא במקרה הזה. וזה שהווריורס יותר מוכשרים זה ברור. אבל יוסטון ניצחה קבוצות יותר מוכשרות ממנה וחזרה מבורות שאף קבוצה לא חזרה . וגם פיניקס וגם הספרס וגם המג'יק היו מנצחות את הווריורס

אורי הלוי
אורי הלוי
03/01/2016 1:17:05

ההבדל בין פיקח לחכם הוא שאדם פיקח יודע איך לצאת ממצבים שחכם לא נכנס אליהם.
מבחינתי שליטה מוחלטת בליגה ועקביות למשך עונה שלמה מרשימים ועדיפים בהרבה על סיפור סינדרלה, טוב ככל שיהיה.

דקסטר
דקסטר
03/01/2016 1:28:00

יוסטון לקחה בדיוק שמו שלקחה את הגמר ב 95..
אם היינו משווים את הדוק קרב לסדרה אז היה כאן 4-3 עם באזר ביטר..

אפלטון
אפלטון
03/01/2016 7:30:31
Reply to  דקסטר

זה יותר כמו הניצחון על פיניקס של אז.
תביאו לנו את סן אנטוניו סיבוב שני

Ish
Ish
03/01/2016 5:49:13

ההצבעות כאן היו כשרות בערך כמו השיפוט בסדרה בין הסאנס לספרס ב2007 (אם כי אין לי מושג לאיזה כיוון זה היה הולך אם הן כן היו).

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
03/01/2016 9:23:59
Reply to  Ish

1+
אני חושב שרבין הצביע מכל אלף הזהויות שלו (משפחת בושי)

עגל
עגל
03/01/2016 7:43:13

ניצחנו? אפשר כבר לפתוח את העיניים?

עגל
עגל
03/01/2016 9:24:16

יוסטון ניצחה כמו שהיא יודעת, כולם מזלזלים ואז לא מבינים איך הם הפסידו.
לעניין ההצבעה הנוכחית כבר כתבתי למעלה, לבחור בג"ס זה כמו לבחור בלאמבדה כשיר של המילניום הקודם.
ג"ס זו קבוצה מאוד מוכשרת והכדורסל שהיא מראה לנו כבר שנתיים הוא פורץ דרך. אבל היא עדיין לא קבוצה אלופה במובן המלא של המילה. אף שחקן שם לא מפחיד, אם תעביר אותו לקבוצה אחרת הוא יאבד מהברק שיש לו. חוץ מסטף כמובן.
את יוסטון של 93-94-95 לא היתה רוצה לפגוש בסמטה חשוכה כי ידעת שהיא תשדוד אותך.

אורי הלוי
אורי הלוי
03/01/2016 9:29:21
Reply to  עגל

להפך, העובדה שהשחקנים יאבדו מהברק אם יעברו רק מחזקת את הטיעון לטובת הווריורס. בדומה לספרס של 2014, הם חלק מקבוצה, ואם מישהו יעזוב שני הצדדים יפגעו. הם שלם הגדול בהרבה מסכום חלקיו.
מלבד זאת, כמו שכתבתי למעלה, מבחינתי שליטה מוחלטת בליגה ועקביות למשך עונה שלמה מרשימים ועדיפים בהרבה על סיפור סינדרלה, טוב ככל שיהיה.

עגל
עגל
03/01/2016 10:49:19

אין ספק שהמרקם הקבוצתי והשיטה של ג"ס הם מדהימים.
כפי שבובי כבר כתב, העונה הסדירה של ג"ס (עד כה) יותר מרשימה משל כל קבוצה בהיסטוריה (אגב יוסטון של שנה לפני כן היתה מהמעולות שהיו גם בעונה הסדירה). אבל לא זו ההשוואה אלא הפלייאוף. ג"ס הנוכחית היא לא קבוצה שאתה מפחד להיפגש איתה. אולי בעתיד כן.כרגע הם כמו לוחם מבטיח במסלול של יחידה מובחרת שרק הולך ולומד. יוסטון היא הלוחם ב"ותיקה" שכבר ראה הכל ועשה הכל

אורי הלוי
אורי הלוי
03/01/2016 11:47:21
Reply to  עגל

אבל ההשוואה דווקא כן כוללת את העונה הסדירה. כל הפרויקט של אלוף האלופים נועד כדי להכריע מי היא הקבוצה הטובה בכל הזמנים, לא לאיזו קבוצה הייתה את ריצת הפלייאוף הכי מרשימה או מי עברה את היריבות הכי קשות. ב-1986 הסלטיקס פגשו את הרוקטס בגמר ולכאורה "נמנעו" ממפגש עם הלייקרס, שהם – לפחות על הנייר – קבוצה יותר טובה. האם זה מוריד משהו מערכם של הסלטיקס ההם? כמובן שלא. הם היו הקבוצה הכי טובה בליגה, ובכל שלב במשחק הרגשת שהם יכולים להשתלט עליו ולברוח. אותו המצב בדיוק תקף לגבי גולדן סטייט של השנה ושל שנה שעברה,
אתה אומר שקבוצות לא מפחדות להיפגש איתה, אבל כל צוות המאמנים של הקבוצה השנייה יושב שבוע מראש ומתכנן תוכניות איך לעצור את קרי, את גרין ואת תומפסון, והוא יודע שזה חסר סיכוי. אם זה לא פחד, אני לא יודע מה כן.

עגל
עגל
03/01/2016 13:30:42

אורי אתה כנראה צעיר יחסית. יוסטון של 93-95 היתה קבוצה אלמותית ובלתי מנוצחת, אני לא בטוח שהיתה קבוצה שמסוגלת לנצח אותם ever. ג"ס של היום לא התעלתה עדיין מעל הרמה של דאלאס של אליפות 2011

גיא
גיא
03/01/2016 13:45:50

לא סובל אותם, אבל שיקגו 96'.
הם הבינו אחרי ההפסד לאורלנדו שהם צריכים עלוקה שתציק לגבוהים הדומיננטים של הליגה, אז הם צרפו לקבוצה תולעת (דניס רודמן)
שיקגו של 96', עם 3 HOF היא קבוצת הכדורסל החזקה ביותר שיצא לי לראות משחקת.
ולמרות שגדול הסקוררים שיחק בשורותיה, זו ההגנה שהפכה אותה לכל כך מיוחדת.

בראשמור שלי, גם פילדלפיה 83' לפני יוסטון 95'.
סלטיקס 69', פילדלפיה 83', ראש אחד מחולק ל-2: סלטיקס ולייקרס של שנות ה-80' (בגלל שסלטיקס לייקרס, בירד מג'יק הם בלתי נפרדים. חלק מהזהות של הליגה), שיקגו 96'.

עגל
עגל
03/01/2016 14:01:06

בכמה מובנים שיקגו הזאת מזכירה לי את ס"א של היום: אני זוכר כעת חיה איך, כשהודיעו שדניס רודמן מצטרף לקבוצה, אח שלי ואני לא האמנו שמאפשרים למהלך כזה לקרות והכרזנו שאפשר לסגור את הליגה. לוקחים גלקטיקוס שכבר הוכיחה את יכולתה במשך שנים ומוסיפים את החוליה החסרה בדמות שחקן מהטובים שהיו בהיסטוריה בתפקידו, ושמתאים בדיוק לשיטה. לצערי בדיעבד צדקנו.
משהו דומה קרה השנה עם ס"א שצירפה אליה את למארקוס. אני מקווה בשבילך כאוהד פיניקס שזה לא יקרה שוב.

דורון האסטבן
דורון האסטבן
03/01/2016 19:21:28

+גדול לעגל וגיא (צדו תולעת) שתמיד מחדשים ותמיד כיף
ולאשך שבגללך השכנים חושבים שיש מסיבה מהצחוקים.
טוב נכנעתי יוסטון 95 לוקחת, וקארי משחק גם יפה
מאד כמו היופי של אולגואן במשחקו הורסיטלי מהטובים
שנצפו.

trackback

[…] עברנו את גולדן סטייט נעבור גם את זה http://www.hoops.co.il/?p=58266 […]