חם מהתנור: שחקן הניקס נורה בברכו/רועי ויינברג

שחקן הניו יורק ניקס, קלינטוני ארלי, נורה בברכו ביום שני בלילה, לאחר ניצחון הניקס מול דטרויט. ארלי בילה לאחר הניצחון במועדון חשפנות בברונקס, וביציאה ממנו (ב-4 בבוקר שעון ניו יורק) הפורוורד וחברתו נסעו (דרך הסעה שהשיגו באמצעות האפליקציה Uber) טווח של כ-70 מטרים. לאחר מכן 4-6 שודדים הקיפו את השניים, דרשו מארלי להביא להם את כל מה שהוא נושא עליו (כולל שיני זהב תותבות, כסף ואייפון 6), וירו בברך הימנית של השחקן בן ה-24. ארלי הועבר לבית חולים, וכרגע מצבו יציב, והפציעה לא מסכנת חייו.

לא ידוע האם ארלי יחזור לשחק העונה נכון לעכשיו. הפורוורד, אשר נולד בשכונה, משחק בניקס שנתיים, והעונה הוא נותן 0.7 נקודות ב-3.4 דקות בערב, ירידה משמעותית מ-5.4 נק', 2.5 ריב' ו-0.6 חט' למשחק שהיו לו בעונת הרוקי. הניקס הודיעו כי הם מחכים למידע נוסף על מה שהתרחש בסיטואציה לפני שינקטו בפעולה כלשהי.

*

מכה לפניקס-כוכב הקבוצה, אריק בלדסו, קרע את המיניסקוס ולא יוכל לחזור לשחק במהלך עונת 2015/16. בלדסו עבר ניתוח בברכו השמאלית לפי הצוות הרפואי של הסאנס, ולא יהיה כשיר לשחק כדורסל עד תחילת מחנה האימונים של עונת 2016/17.

בלדסו, הפוינט גארד של פניקס, קלע העונה 20.4 נק' למשחק ב-45.3% מהשדה (שניהם שיאי קריירה) ו-37.2% מהשלוש. הוא הוסיף 6.1 אס', 4 ריב' ו-2 חטיפות ב-34 דקות לערב. הוא אחד מ-4 השחקנים היחידים שקולעים יותר מ-20 נקודות עם 6 אס', 4 ריב' ו-2 חט' לערב העונה, כשה-3 האחרים הם סטפן קרי, ראסל ווסטברוק וקייל לאורי.

פציעתו של בלדסו תהווה מכה נוספת לפניקס, הקבוצה שהפסידה 15 מ-20 משחקיה האחרונים ועקב כך פיטרה 2 עוזרי מאמן. סביר להניח שפציעתו של בלדסו תשפיע לרעה על סיכויי הקבוצה להגיע לפלייאוף העונה. מחליפו של בלדסו כגארד השני של פניקס (לצד ברנדון נייט) יהיה דווין בוקר, הרוקי של הסאנס שנותן 6.1 נק' (50.4% מהשדה, 57% מהשלוש) למשחק העונה.

*

ממפיס: הגריזליס הודיעו כי הם מחתימים את הסנטר ראיין הולינס, ומשחררים את ראס סמית'. הולינס, ששיחק העונה בוושינגטון (ממנה שוחרר), נתן 1.6 נק' עם 2.2 ריב' בפחות מ-10 דקות למשחק במדי הוויזארדס, ויתרום לצבע הפצוע של הגריזליס, בה הוחתם במהלך הקיץ (ושוחרר לאחר מחנה האימונים של הקבוצה). סמית' שיחק במשך 21 משחקים בשנתיים במדי ממפיס, והעונה נתן 1.5 נק' עם 0.6 ריב' ו-0.7 אס' ב-4 וחצי דקות בערב במדי הקבוצה.

*

יוטה:
גארד הקבוצה, אלק בורקס, נפצע בשוק ברגל שמאל ולא ישחק במדי הג'אז עד האול-סטאר. בורקס היה אחד מהגורמים המשמעותיים בהתקפת יוטה העונה עם 14.3 נק' שבאו ב-40.9% מהשדה ו-38.1% מהשלוש.

*

דטרויט: בשורות טובות לאוהדי הפיסטונס-מאמן הקבוצה סטן ואן גנדי אמר כי ברנדון ג'ניגס כשיר לשחק, לאחר שנפצע בפברואר 2015 בגיד האכילס, ברמת NBA. ג'נינגס לא שיחק בליגה מאז, ונתן משחק אחד בליגת ההתפתחות (אותו סיים עם 12 נקודות ו-11 אסיסטים).

ואן גנדי הוסיף כי ג'ניגס (15.4 נק', 6.6 אס' למשחק ב-2014/15) לא חזר עד עכשיו עקב כושרו הטוב של סטיב בלייק, ולא ידוע מתי יחזור לשורות הפיסטונס. יתכן ונראה אותו חוזר במשחק הקרוב של הקבוצה, מול הניקס.

*

טורונטו: סנטר הראפטורס, ג'ונאס ואלניוצ'אס, חזר לסגל הקבוצה לאחר 5 שבועות של פציעה בידו. הוא ישולב באופן הדרגתי מחדש בטורונטו כשחקן ספסל, תפקיד אשר מילא במשחק הדינוזאורים מול שיקגו (בו קלע 9 נק' ב-71% מהשדה עם 4 ריבאונדים). הסנטר הליטאי קלע העונה 12.5 נק' עם 8.9 ריב' ב-27 דקות בערב.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 31 תגובות

  1. באופן "מפתיע" היעדרות של חודש הפכה לסוף העונה. חללית הטאנקינג ששוגרה ליעדה זה עתה יצאה מהאטמוספירה.
    set controls for the heart of the sun

    1. יכול להיות שזה אותו דבר שהיה לרוז (ב-2013) ולוויד, ובמקום לשבת בחוץ חודשיים ולחזור (ואז לפספס 20 משחקים בעונה) הוא העדיף לעבור ניתוח.

      1. בהחלט יכול להיות. גם בהחלט יכול להיות שההנהלה העדיפה הוא יעבור ניתוח. עכשיו נשאר רק למצוא את הפראייר שייתן בחירות דראפט עבור מארקיף מוריס.

      1. בהצלחה. מחזיק לכם אצבעות בלגנוב את הסימונס מתחת לציפורניים המשוחות ב לק צהוב סגול.

        שכר מצווה — מצווה

  2. מינסקוס זה אזור מאוד בעייתי מפחינת פציעות מכיוון שכמעט ולא עובר שם דם והסיכוי שתחלים באופן טבעי קטן מאוד.
    הוא מחולק ל4 חלקים:: פנימי עליון ותחתון וחיצוני עליון ותחתון ולכל פציעה של אחת מהן יש אורך החלמה אחר גם בהתאם לצורת הקרע.
    עד שלא יעדכנו נורא קשה לדעת איזה חלק הוא קרע קשה לדעת כמה באמת הפציעה חמורה אבל בכל המקרים זאת פציעה קשה
    שאם עושים ניתוח זה כנראה יתנקם בך,
    בטח שאתה שחקן פעיל שהברכיים שלך יצטרכו לסחוב עוד קילמוטראז…

      1. מה בדיוק ?

        שוב אתה משחק אותה מבין ?
        אז קליבלנד היא הקבוצה החזקה בנבא ?
        וראסל ווסטברוק טוב יותר מקרי?
        ואתה מבין ברפואה כי לימדת באוניברסיטה?
        אפילו את סיכום המשחקים אתה מעתיק אז נא להפסיק לשחק אותה.
        יודעים בדיוק מי אתה .

  3. דווקא מרגיש לי כאילו העונה יש הרבה פחות פציעות משהיו ב- 5-10 שנים האחרונות.

    גארנט אז של הסלטיקס, דוראנט-ווסטברוק-איבקה שהיו פצועים ב- OKC שנה אחרי שנה וקצת הרסו להם ריצות פלייאוף, קליבלנד שנה שעברה, דרק רוז, קובי בראיינט, וויד, כריס פול ובלייק גריפין שהיו פצועים לסירוגין והרסו לקליפרס ריצות טובות, דווייט היה פצוע הרבה זמן, מארק גאסול היה פצוע חצי עונה בדיוק בתקופה שממפיס הייתה בשיאה, פאק רק שנה שעברה ג׳וליס רנדל וג׳אברי פארקר גמרו את העונה מיד כשהתחילו אותה, ועוד ועוד ועוד.

    דווקא השנה, חוץ מקליבלנד שהתחילה קצת פצועה, ועוד כל מיני פציעות קטנות פה ושם, ועכשיו הפציעה המשביתה של בלדסו – עושה רושם שרוב החברה בריאים.

    טפו טפו טפו חמסה חמסה חמסה, מקווה שלא הרסתי לנו את העונה :0

  4. אף אחד לא מדבר על כך שכבר שתי פציעות פשע לניקס והצד השני של העניין – איך שחקנים מקצוענים מבלים במועדון חשפנות עד ארבע בבוקר וגם השני היה בהוללות מתקדמת במהלך עונה פעילה?
    מזכיר קצת את נבחרת ישראל

  5. אותי דווקא תפסה השורה שהוא יצא משם עם חברתו. כאילו אתה לוקח את החברה שלך למועדון חשפנות? זה כמעט כמו לבוא למסעדה עם סנדוויץ מהבית 🙂

  6. מועדוני חשפנות בארהב זה ממש לא כמו בארץ.

    אל תשוו את זה למסיבת הרווקים שהייתם במועדון הבורסה
    או הבארים בפאטפונג

    זה הרבה יותר נפוץ
    מרמה של בארים פשוטים לנהגי משאיות
    עד מועדוני יוקרה מטורפים

כתיבת תגובה

סגירת תפריט