אז מי כאן הבוס? רפי יצחק

ביום שלישי האחרון ג'וש האריס, הבעלים השנוי במחלוקת של פילי,  קיים מסיבת עיתונאים מפתיעה לפני המשחק של הסיקסרס מול הספרס והודיע על מינויו של ג'רי קולנג'לו ליו"ר של הסבנטי סיקסרס ולמעשה הפך אותו ליועץ ראשי להאריס לגבי פעילות הכדורסל במועדון. הינקי ישאר הסמכות לגבי ההחלטות המקצועיות אבל הן יבדקו וייאושרו ע"י קולנג'לו.

קולנג'לו כבר שיחרר הצהרה שהוא הולך להיות המנטור של הינקי……

מה קורה פה?

כבר כתבתי ביומן של פילי לפני כשבועיים שהינקי נהיה גרידי , ההתנהלות שלו ואיך שהקבוצה נראית העונה גרמה לההתקוממות של האוהדים והתקשורת המקומית בהתבטאויות חריפות נגדו שהלכו והתעצמו במיוחד לאחר תקרית המכות ברחובות בוסטון של הרוקי אוקאפור. הינקי הוא אדם סגור שחוסך במילים וראיונות ועם יחסי ציבור ממש גרועים- בתקופה האחרונה הוא היה חייב לדבר אל כולם ולהסביר איך הוא מעמיד קבוצה כזו מזעזעת לתחילת עונת 2015-2016  –  אבל הינקי כמו הינקי המשיך למלא פיו מים ועכשיו הוא משלם את המחיר.

ג'וש האריס הנחית מעל לראשו את ג'רי קולנג'לו איש היכל התהילה ממייסדי ובעלי הפניקס סאנס לשעבר.

Sixers 2015/6 …..

 

כשבוחנים את הנושא מהצד , זה לא כל כך ברור מה קורה שם…..

קולנג'לו בן 76 וכבר הכריז שאינו מתכוון להעתיק את מקום מגוריו מפניקס לחוף המזרחי,  כלומר הוא לא יהיה מעורב בניהול היומיומי של הקבוצה וללא ניהול רציף של הצוותים המקצועיים, סקאוטים, ושאר מערכי הקבוצה שנמצאים בפנסלבניה זה יהיה די קשה לתפקד כיו"ר כל יכול בשלט רחוק. יום אחרי מסיבת העיתונאים ההיא , הוא המריא חזרה לאריזונה.

בשורה התחתונה-  הינקי קיבל כרטיס צהוב מהאריס שעלול להתגלגל למשהו גדול מזה. קולנג'לו כנראה ישמש כיועץ על להאריס ויהיה שותף לקבלת ההחלטות המשמעותיות בקבוצה – הינקי כבר לא לבד.

נצטרך להמתין בסבלנות על מנת לבחון איך זה יעבוד, והאם צעד זה באמת סולל את הדרך להסתלקותו של הינקי מהסיקסרס.

לפי ESPN : בעלי הקבוצות (במיוחד אלו מהשווקים הקטנים) העלו תלונות חוזרות ונשנות לסילבר על חוסר התחרותיות של הסיקסרס שגורמת לאולמות במשחקים מול פילדלפיה להיות ריקים ומרחיקה את הקהל ( וזה לא בגלל החשש שאוקאפור יכה את האוהדים לאחר המשחק…..). וב- NBA  , פחות קהל זה פחות כסף ועבור קבוצה משוק קטן בארה"ב זה מכה וכעת סילבר היה צריך להתחיל להתערב והחל להפגש עם האריס בנושא.

ג'וש האריס בשורה הראשונה בוולס פארגו, מנסה להבין את דפי הסטטיסטיקה של הסיקסרס העונה

איך זה נראה מהצד של האריס?

מתחילת העונה האריס יושב בשורה הראשונה של משחקי הסיקסרס וצופה בזוועה מקרוב. ההתעקשות של הינקי לא לחזק את הקבוצה בשחקנים ותיקים, ברכז ראוי ולהתבסס על שלד צעיר גרמה לסיקסרס להראות מגוחכים ולשבור את שיאי ההפסדים הרצופים בליגה ובספורט המקצועני בארה"ב. האריס סופג את הכל ממושבו בשורה הראשונה בוולס פארגו, הוא סופג את הבוז מהקהל, את זלזול היריבים, את הכעס בתקשורת, את התסכול של ברט בראון המאמן שיושב קרוב להאריס בכל משחק…..

וכעת תוסיפו לכל זה את הלחץ מאדם סילבר ובעלי הקבוצות. סילבר במשך כמה פגישות דרש מהאריס שינוי והציע לשכור את קולנג'לו הבעלים לשעבר של הפניקס סאנס והמנהל הנוכחי של הנבחרת האמריקאית בכדורסל. לפי הדיווחים האריס נענה לדרישה של סילבר רק לאחר הפרסומים הראשונים על התקרית של אוקאפור בבוסטון .

האינטרס של האריס הוא ליצור לגיטימציה לדרכה של הקבוצה שבבעלותו, ואין כמו המאמי של ה- NBA  ומנהל הנבחרת האמריקאית בכדורסל, ג'רי קולנג'לו לעשות זאת. הינקי במשך השנתיים האחרונות חירב הרבה קשרים ויחסים של המועדון עם סוכני שחקנים, אנשי תקשורת ו-GM  מקבילים בליגה (תשאלו מי סומך על הינקי כפרטנר לטרייד? כשהינקי מתקשר אל מישהו מהם פרט לדל מורי אף לא סומך עליו…. ). קולנג'לו נתפס כאיש ישר ואמין , והכי חשוב הוא יודע להתנהל מול התקשורת. קולנג'לו ייתן לגיטימציה לתהליך של האריס והינקי, אם התהליך יישא פירות בשנה הבאה אזי קולנג'לו יוכרז כמושיע והבחור שהוציא את העגלה מהבוץ . אם התהליך ייכשל ולא יתחיל לתת פירות בשנה הבאה תמיד יהיה אפשר להאשים את הינקי ולזרוק אותו ואז נחשו את מי יביאו במקומו ? – נכון , את הבן יקיר לי בריאן קולנג'לו ששנים דישדש את הרפטורס לבינוניות מדהימה וגרם לכריס בוש לברוח מקנדה. קולנג'לו יוצא מנצח בכל מצב……..

בריאן קולנג'לו בערב דראפט 2006 בו בחר בבריאניני בבחירה הראשונה

עכשיו נלך לאינטרס השני של האריס והוא מול בעלי הקבוצות וסילבר.  כפי שכבר הזכרנו, האריס נענה לדרישה של סילבר ללא הערמת קשיים מיוחדים והוציא את סילבר גדול – תיהיו בטוחים שהאריס יפדה את הצ'ק יום אחד מול סילבר ………

והגענו לדובדבן – ע"פ כתבה בפורבס :  האריס מתכנן לרכוש את הבעלות על קבוצת NFL  שהולכת לקום בעתיד בלונדון (גיא ? ). לפי הפרסום האריס הפך לאחד מהמשקיעים הגדולים במועדון הכדורגל קריסטל פאלאס האנגלי על מנת ללמוד את שוק הספורט הבריטי. האריס כפי שהכתבנו פה אני ועידו לפני כשבועיים, מתכנן למכור את הסיקסרס ולגזור קופון שמן. מכירת הסיקסרס בימים אלו אפשרית  בהחלט אך תיצור לו תדמית גרועה של איש עסקים קר ללא כל הגינות ובודאי תפגע בו בכל עסקת ספורט עתידית שירצה לבצע. העסקת קולנג'לו יחד עם שיפור היחסים עם סילבר והשיפור ביכולת הקבוצה שאמור להגיע בעקבות שינוי מדיניות הטאנקינג, יאפשרו להאריס לקצור את פירות מכירת הסיקסרס בעתיד הקרוב ללא משקעים גדולים.

מבחינת האריס זה עוד יום במשרד, אין לו שום סנטימנטים להינקי והוא ממשיך להנביט את הנכס שיש לו ביד תוך כדי הזזת הכלים בלוח השחמט שלו לקראת המט בעוד שנה או שנתיים.

איך זה נראה מהצד של אדם סילבר והינקי?

אחד הסיוטים הגדולים של אדם סילבר היה שהינקי יצליח עם התוכנית שלו ויהפוך את התהליך הכואב שהוביל בסיקסרס לסיפור הצלחה ומודל לחיקוי ע"י קבוצות אחרות.

הינקי החל את תפקידו בסיקסרס בהפרה בוטה של אמנת הטנקיסטים בליגה שאומרת "לעולם אל תודה בפני האוהדים והתקשורת בעובדה שאתה מחליש את קבוצתך גם אם באמת ובתמים אתה עושה את זה" – וזאת על מנת לאפשר להנהלת הליגה להתכחש שהתופעה קיימת ולהעלים עין.

תראו לי קבוצה אחת בליגה שהצהירה בעבר במהלך פגרת הקיץ שהיא הולכת על החלשת הקבוצה לקבלת בחירת דראפט גבוהה (קרי טאנקינג) ? – דוגמא ומופת להתנהלות זו הם הלייקרס שמבצעים טנקינג שנה שניה ברציפות מתחת לראדר של הצדקנים באשר הם שבאה עם העלמת עין מצד הנהלת הליגה, מישהו מהלייקרס מדבר בגלוי על המירוץ מול פילי למאזן הגרוע בליגה ותחרות ראש בראש על בן סימונס? לא רק שלא תמצאו התבטאויות כאלו, יותר מכך הגברת ג'ני באס מתבטאת במקביל בחריפות נגד מדיניות טנקינג….

הינקי התוודה מהתחלה על הרעיון והדרך שהוא מוביל – ועל זה סילבר והנהלת הליגה לא סלחו וחיכו לו בפינה.

בעונה הקודמת, סילבר ניסה להעביר הצעה לשינוי שיטת הלוטרי בהצבעת בעלי הקבוצות ונבלם, עכשיו הוא הביא להחלשת מעמדו של הינקי בסיקסרס ואין מרוצה ממנו בעולם ……

המינוי של קולנג'לו מחליש את הינקי מיידית ויכול להביא תוך כמה חודשים לפיטוריו. גם בתרחיש הורוד שהינקי נשאר בתפקידו והסיקסרס יצליחו להתרומם כשהוא עדיין בסביבה, ההצלחה תיזקף לקולנג'לו והרוח החדשה שהביא למועדון ולא תיזקף במלואה לטובת הינקי.

Win-Win  לאדם סילבר.

 

אדם סילבר – המנצח הגדול במהלך האחרון של הסיקסרס

הינקי לעומת זאת ספג מכה קשה ואין לו להאשים אלא את עצמו על ההתנהלות שלו שהביאה אותו לרגע הזה .

פרט לחשבון שפתח מול סילבר והנהלת הליגה, הוא המשיך עם ההתנהלות השערוריתית שלו מול התקשורת שחשפה את הסיקסרס תחת ניהולו לביקורת קשה ללא יחסי ציבור נאותים.

אבל הטעות הגדולה ביותר שלו , זו ההתנהלות העונה:

  1. הוא כשל מקצועית והחליש את הקבוצה עוד יותר ( לא יאומן כמה נמוך אפשר לרדת עוד ממה שראינו בשנתיים הקודמות בפילי ) .
  2. המכה הכי גדולה – איבוד קהל האוהדים . הינקי הפסיק להתראיין ולדבר עם האוהדים וככל שהזמן עבר וההפסדים הלכו ונערמו, הקולות נגדו התחזקו בקרב הקהל ועל זה האריס לא יכל לעבור בשקט . למרות כל התלאות שהינקי העביר את פילי בשנתיים הקודמות היה לו תמיד את גב האוהדים . ברגע שהינקי איבד את האוהדים זה היה עניין של זמן עד שמהלך כזה יגיע.

הינקי כרגע הוא ברווז צולע, עדיין עם סמכויות אבל הכל יצטרך לעבור את אישורו של קולנג'לו – הוא חייב לשכנע את קולנג'לו בכל מהלך שירצה לעשות ואפילו יצטרך להבליג ולהסכים לנושאים שקולנג'לו יכפה עליו לעשות . כל אי הסכמה או מהלך לא במקום סולל כנראה את דרכו החוצה מהקבוצה .

הינקי מפסיד בגדול.

מתחיל לראות את הדרך החוצה- סם הינקי

איך זה נראה מהצד של האוהדים?

מי שחושב שהאוהדים רואים בקולנג'לו כמושיע – טועה.

אוהדי הסיקסרס שבעים ממנכ"לים ובעלים שונים שעברו בארגון במהלך ה-30 שנים האחרונות ולא הצליחו להחזיר את הסיקסרס למעמד של קונטדרית על התואר. הינקי היווה משב רוח מרענן ולווה בהרבה ציפיות מצד האוהדים ולמרות שאיבד הרבה לגטימיות במהלך החודשים האחרונים אצלם, הוא צבר הרבה נכסים עתידיים לסיקסרס . האם קולנג'לו יהיה האיש שיקח את הנכסים הללו ויחזיר עטרה ליושנה? הדבר האיום ביותר שיכול לקרות הוא שקולנג'לו יתחיל להשתמש בבנק הבחירות שצבר הינקי למסחר בשחקנים בינוניים שלא יביאו את פילי לשום מקום.

אוהדי הסיקסרס זוקפים לחובתו של קולנג'לו את הטרייד הנורא (מהצד שלי פילי כמובן )שביצע כ- GM  של פניקס עם הרולד כץ בעלי הסיקסרס דאז בשנת 1992 – צ'ארלס בארקלי כוכב הסיקסרס עבר לפניקס תמורת חבילה חסרת ערך שכללה את אנדרו לאנג, ג'ף הורנסק וטים פרי. הטרייד הזה הביא לקולנג'לו את תואר מנהל השנה ב- NBA  באותה עונה ואת הסאנס יחד עם בארקלי לגמר ה- NBA .

אז הבנו שקולנג'לו מאוד מוערך – זה מצויין, אבל….. מתי הוא סיים עונה כשקבוצת כדורסל בבעלותו או בניהולו ערכה מצעד אליפות בחודש יוני ? תשובה: אף פעם לא!

ועוד קוריוז קטן – בשנת 2007 מינו הסיקסרס את אד סטפנסקי ל- GM, לאחר שלוש שנים שהקבוצה לא התרוממה הביאו בעלי הסיקסרס דאז את רוד ת'ורן ( עוד מאמי של הליגה ) כנשיא לענייני כדורסל מעל סטפנסקי. שנה לקח לת'ורן לפטר את סטפנסקי ולהחליף אותו בטוני דילאו. תחת ת'ורן ודילאו ביצעו הסיקסרס את אחד הטריידים האיומים בתולדות הקבוצה. הם שלחו את איגי , ווצ'ביץ, מו הארקלס ובחירת דראפט תמורת ביינום וכולנו יודעים מה יצא מהטרייד הנ"ל….. לבסוף האריס פיטר את שניהם- האם זה יהיה גם עתידם של הינקי ואח"כ קולנג'לו ?

רוד תורן וסטפנסקי במהלך עונת 2010, האם גורל זהה מחכה לקולנג'לו והינקי?

האוהדים של הסיקסרס כבר שבעים מהבטחות, סיסמאות ומושיעים למינהם.

בסיכומו של דבר – האריס ימשיך להכניס כסף, סילבר עשה את שלו, קולנג'לו הצליח להישאר רלוונטי בגיל 76 וכנראה אוטוטו ידאג להביא את בנו בריאן לפילי. אבל מה עם האוהדים של הסיקסרס שכל כך קיוו שהינקי והאריס אכן יביאו למהפך בגורלו של הפרנצ'ייז המדשדש שלהם ?

אותם אוהדים של פילי ישארו שוב פעם קרחים מכאן ומכאן ועם מפח נפש גדול!

 

ללא מילים

לפוסט הזה יש 32 תגובות

  1. כתבה יפה, אדם סילבר עשה עבודה מעולה במקרה הזה, ואני מסכים איתך שהינקי הביא הכל על עצמו, ולא נראה אותו עובד איפהשהו ב-NBA בקרוב לדעתי.

    אני חייב להגיד שיש משהו טיפה מוזר בזה שקבוצות משוק קטן (שפוגשות את פילי פעם אחת בבית, פעמיים גג) התלוננו על האי תחרותיות של הקבוצה שפוגעת בהכנסות, כשהם בבית עם קבוצות משווקים ענקיים (ניו יורק, בוסטון, טורונטו). בכל זאת, לפחות הרווחנו את זה שהטנקינג נעלם, לפחות בגרסה הקיצונית והמגעילה שלו.

  2. אני מזכיר לכל מי שאמר שהינקי גאון.. שהוא חתיכת טיפש.

    העניין הוא פשוט- אם אני יכול להגיע לאותה פעולה מחשבתית כמו האדם שמתיימר להיות גאון, כנראה שהוא לא כזה.

    להיות גרוע בכוונה ולהיפטר מכל כישרון אפשרי כדי לקבל בחירות גבוהות בדראפט זה כל קוף יכול.
    והוכח שאי אפשר לשקוע בתחתית בכוונה יותר משנה אחת כדי לאסוף בחירות גבוהות מתוך כוונה להיות קבוצה גדולה.

    זה חייב להתבצע בצורה טבעית.

    גם הלייקרס אספו בחירות גבוהות בשנים האחרונות אבל הם הלכו קיץ אחר קיץ אחרי שמות גדולים וכשזה לא הצליח פנו לתוכנית ב'.

    התרבות הארגונית בפילי מובילה למצב שגם אם יאספו את השחקנים הנכונים אף אחד מהם לא יודע איך לנצח.

    זאת תוכנית שמראש נועדה לכישלון.

  3. טור מעניין מאוד תודה
    וכמו שאמר אריק איינשטיין "ואיזה מסכנים האוהדים" באמת עצוב מה שקורה שם מקווה שיחזרו לרלוונטיות כמה שיותר מהר (שאמביד יחלים. שסאריץ' יבוא. שהברגים של אוקפור יחזרו למקום ושהטרייד הגדול (הרי לא יתכן ש4 גבוהים עם כל כך הרבה פוטנציאל יהיו באותה קבוצה יהיה הגיוני גם לפילי (אולי דניס שרודר הנהדר תמורת נואל?)

    1. אימביד גמור.
      גם אם יגידו לך שהוא לא גמור הוא גמור.
      איזה פוטנציאל יש לגבוהים שלה אתה חושב?
      נואל הוא נגר מתקדם ואוקאפור יהיה לא יותר משחקן נחמד.
      למה שמישהו ירצה לקחת שחקן מפילי?
      לא יגעו בהם עם לייזר

      1. בהנחה שאמביד לא גמור (לא עוקב. לפי מה אתה אומר שהוא גמור?) יש להם את נואל שהוא סנטר מגן טבעת מצוין שבקלות אפשר להשיג עליו טרייד. אוקאפור שהוא עוד סנטר מוכשר (אם כי הד קייס) את אמביד ואת סאריץ׳ שהוא 4. זה פקק גדול מדי בצבע (אלא אם כן אמביד באמת גמור ואז זה עוד סביר)

        1. אין להם שום פקק כי כל השחקנים שם עם כוכבית.
          ראינו מה יצא מ MCW. כולם חשבו שיש שם משהו אבל רואים שהוא בינוני במקרה הטוב.
          מגן טבעת זאת תכונה שהיא אוברייטד, והוא ממש לא בולט בקבוצה רעה.
          הכי רעה שהיתה אי פעם בכל ספורט שהוא.

          אז גם אני וגם אף GM בליגה לא נוגע באף שחקן משם.

          ואימביד גמור, אמרתי גם לפני שהעונה התחילה שלא צריך להיות מומחה גדול לפיזיולוגיה אלא היכרות שטחית עם הנושא מספיקה- שחקן גבוה שנאלץ להתמודד עם פציעה רצינית בגב שמשביתה אותו לשנה או שנתיים כבר לא יכול לחזור לשחק.
          ועוד אחרי עומסים של קולג'!!
          אחרי עומס של 82 משחקים ב 3 רמות מעל הוא מסיים על כיסא גלגלים.

          1. כמה דברים –
            הסיכויים שנראה את אמביד משחק פרק זמן משמעותי בליגה קלוש מאוד- פה הינקי לקח הימור שהיה חייב לקחת וכנראה נפל בו.

            קולנג'לו הובא לסיקסרס על מנת שיוכלו לשקם קשרים עם סוכנים וקבוצות וכן לחזור ולבצע טריידים – בפברואר מגיע שוב הטרייד דד ליין…..

            יותר מחצי ההרכב של הסיקסרס העונה לא יהיה פה בשנה הבאה.

          1. יחזור וייפצע שוב.
            פציעה של שנתיים זאת לא פציעה זה שיקום.
            הוא לא יתאושש מזה לאורך זמן.
            נשאר רק לחכות ולהיווכח בעצמנו.

          2. האמת שהפציעה לא משנה כמו זמן ההתפתחות האבוד. לסנטרים לוקח זמן לעשות זאת ולהחמיץ שנתיים בנקודה הזו בקריירה זה תשעים אחוז מוות.

  4. New computer. No Hebrew letters yet.

    But I can say it in English too: EXCELLENT SUMMARY of what's going on. Excellent explanation for people who are new to the operations of NBA teams.
    TODA GDOLA LE'RAFI!

    1. אני זוכר את הכתבה שלך. יחד עם הכתבה הזאת אני מבין יותר את היחסים בין בעלים, מנכ"לים, ואולי בסקטבול אופריישיון

    2. תודה שי,
      פספסתי את הכתבה שלך אז.
      מסכים ב- 100% שהתוצאה בשורה התחתונה היא כשלונו של היהמור של הינקי.
      אבל גן של לוזריות. אין דבר כזה.

      סטף גארי הפסיד 145 משחקים בשלוש עונות ראשונות בליגה והיה חלק מקבוצה איומה של גולדן סטייט.
      קווין דוראנט הפסיד 120 משחקים בשתי עונות ראשונות בליגה.
      אלן אייברסון הפסיד 111 משחקים בשתי עונות ראשונות בליגה

      הנהלה ותרבות ארגונית קובעות את עתידו של מועדון ולא שחקנים שחולפים ועוברים בו.
      הינקי לא הצליח להוציא את הסיקסרס מהסחרור שהוא הכניס את הארגון אליו ועל זה הוא משלם עכשיו את המחיר.

      1. זה לא רק ההפסדים. זה העובדה שאין התקדמות. שום שיפור לא נרשם מעונה לעונה. כלום.
        רק שחקנים צעירים שלא מפסיקים להפסיד ולהפסיד בלי שום אופק

        1. בעקרון אתה צודק, אבל הינקי שולח מי שלא מראה התקדמות (ע"ע MCW).
          השחקנים היחידים שנמצא בסיקסרס מתחילת 2013-14 הם הוליס תומפסון וטוני רוטן- אני בספק אם יהיו בסיקסר עד תום העונה., כל השאר רוקים או שחקי שנה שנייה. איך שזה נראה עכשיו בשנה הבאה ישארו שישה- שבעה מהסגל של השנה.

  5. פילדלפיה מביישת את הלאגסי הגדול של הקבוצה והעיר
    עיר ספורט טופ 5 באמריקה והוא עשה מפילדלפיה בית בושה
    מומי מקווה שהינקי יעוף לכל הרוחות ויפה שנה אחת קודם

  6. רפי – קצת רוח וצלצולים ואתה מתבלבל?

    NFL בלונדון זה ספין. אפילו הרעיון לא מקורי (ארי גולד והלוס אנג'לס פוטבול טים… CMON).

    הינקי נשכר בשביל לדרדר את פילי והוא עשה עבודה מצויינת. מה אתה מתמקד בו? הוא כולה שכיר…

    הליגה בדרכה המרושלת מבינה את המצב החולני ושמה לו פקיד בן 76… קטן על האריס.

    המטרה היא למכור ברווח אסרונומי. אני מניח שעכשיו הוא מייצב את השורות (להלן חוזה חדש למאמן המפסיד בליגה, והסכמה לליגה ללא תנאים) בעתיד הקרוב מאד פתק וורוד להינקי ולברטי בראון. החתמה של שחקנים נורמלים. ומכירה ב 2016 (חוק ה-5 שנים)

    מה הבאת לפה את הGM של טורנטו? מה זה פה מרכז הליכוד? סדר לי את הילד?

  7. בוקר טוב גם לך…..

    מבחינת האריס- הינקי עשה את שלו, הוא מבשיל את הקרקע למכירה ללא הרבה משקעים.

    כנראה האויר הנקי ביארה ואלי סיחרר אותך ושכחת שהכל קומבינות- כשג'רי האבא יפטר את הינקי את מי הוא יביא כ- GM? מי יהיה האופצייה הראשונה?

  8. מעניין שאף אחד לא עשה תחקיר רציני בעניין של האריס, הכתבה הקודמת שלך ושל עידו באמת פתחה עיניים, איך באתרים הגדולים עוד לא עשו מזה סיפור?

  9. אולי אני טיפש גמור, אבל מי שרוצה למכור, איך הפיכת הקבוצה לאסקופה הנדרסת של הליגה עוזרת במשהו? הרי במצב הנפלא של הNBA היום, קבוצה שהיא מספיק טובה לאמצע הטבלה, יכולה לקבל בקלות מילארד דולר שווי, ופילי שהיא קבוצה עם ערך הסטורי אולי הייתה יכולה לקבל יותר. אז כלכלית, המהלך של האריס והינקי לא נראה כבעל הגיון כלכלי. ואם אין כזה הגיון, אז זה רק מהלך בניה ארוך מידי, שנמשך יותר מידי, וגורם לכולם לאבד אמון, אבל המקור שלו היה איזה רעיון חיובי – אנחנו נבנה קבוצה מהכי למטה, נאסוף בחירות טובות במשך כמה שנים ונייצר שלד של צעירים חזקים והרבה נכסים לטריידים, ואיתו נלך אחר-כך גבוה ורחוק כמה שנים. נניח 5 שנים בניה ועוד 10 שנים בצמרת. זה לא מופרך לגמרי.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט