אם משחק ה'אול סטאר' היה הערב…/ הגולש הנאמן גלעד

אם האולסטאר היה מחר/גלעד

מה היה קורה אם היו לפתע מקדימים את האולסטאר לראשון בדצמבר?

לא מעט משחקים כבר שוחקו וחלק נכבד מהליגה כבר מאחורינו.

אז את מי אתם הייתם לוקחים כדי לשחק באולסטאר?

אני אנסה להרכיב רשימה משלי.

מזרח 

כמעט נכנסו – דמר דרוזן (תקלע מ3 ונדבר) רג'י ג'קסון, קמבה ווקר, אוואן פורנייה, כריס בוש, ניקולאס באטום, CJ מיילס וחסן וויטסייד.

מאמן דייוויד בלאט (קאבס. מקום ראשון במזרח. מאזן 13-4. 76.5% אחוזי הצלחה.) –

כששני שחקני חמישייה פצועים מתחילת העונה. ובנוסף אליהם מחמיצים משחקים גם מתיו דלבדובה, מו וויליאמס, וטימופיי מוזגוב. ובכל זאת קליבלנד פותחת את העונה נהדר (מקום שלישי בליגה כולה). הרבה מהקרדיט מגיע למאמן. אימון באולסטאר המפוברק שלנו יהיה פרס לא רע ובהחלט מגיע לו.

 

חמישייה 

עמדה 1 (PG) –

המועמד המוביל כמובן הוא ג'ון וול הנהדר אבל בגלל הפתיחה החלשה שלו בפרט ושל וושינגטון בכלל החלטתי להוריד אותו לספסל קצת אז עוד אדבר עליו אבל בינתיים זה לא עומד להיות הוא.

בחרתי באייזיאה תומאס שעד עכשיו מעמיד 21.2 נקודות למשחק ב42.4 אחוזים מהשדה. אליהם הוא מוסיף 5.9 אסיסטים ו1.6 חטיפות. כשהוא עושה את כל זה ב30.6 דקות בלבד ומוביל את בוסטון לפתיחה טובה מהמצופה אני חושב שמגיעה לו הכרה והופעת בכורה באולסטאר.

 

עמדה 2 (SG) –

כאן כבר אין התלבטות. בהתחלה בראדלי ביל נתן איזה פייט אבל לחמישייה זה לא יספיק. ג'ימי באטלר ששם על הלוח 20.7 נקודות במשחק ב45.6 אחוזים מהשדה ו41.5 מהשלוש מוריד 5.2 כדורים חוזרים חוטף 2.1 פעמים (חמישי בליגה) ומוסר 3.5 אסיסטים ב36.7 דקות משחק הוא גם העונה הכוכב של שיקגו ואחד השומרים האישיים הטובים בליגה שיחפה על החולשה ההגנתית של תומאס.

 

עמדה 3 (SF) –

קשה. קשה מאוד. אם עד עכשיו ההתלבטויות היו פשוטות יחסית אז יש לנו בעמדה 3 במזרח את לברון ג'יימס, פול ג'ורג' וכרמלו אנטוני שלושתם בטופ 10 בנקודות בליגה. אז מי פותח?

מצטער אבל אני חייב ללכת על ג'ורג'. שלברון ינוח קצת בספסל ממילא הוא משחק יותר מדי דקות. אז בואו נדבר קצת על פול ג'ורג'הכוכב של אינדיאנה קולע העונה 26.4 נקודות למשחק ב45.8% מהשדה ו45.1% (!) מהשלוש. בנוסף על זה הוא לוקח 8.4 ריבאונדים מוסר 4.6 אסיסטים במשחק וגונב פעם וחצי. כמה זמן לוקח לו לעשות את זה? 35.8 דקות במשחק. הוא גם מוביל את אינדיאנה למאזן 10-5 מצוין ואם זה לא מספיק כדי לפתוח באולסטאר אני לא יודע מה כן.

 

עמדה 4 (PF) –

נחשו מי חזר? אחרי עונה חלשה שבה לא הצליח להשתחל לאולסטאר הוא חזר ובגדול. קווין לאב הוא הנציג של קליבלנד בחמישייה העונה. המספרים? 19.4 נקודות 12.1 כדורים חוזרים (שלישי בליגה) ו10 דאבל דאבלים מתחילת העונה. כשגם האחוזים שלו מצוינים. בואו נראה – 45.4 מהשדה ו39.3 מהשלוש ב34.2 דקות מהשלוש. יחפה על החסרון אירווינג למזרח לגמרי.

 

עמדה 5 (C) –

יש למישהו ספק? האיש הגדול של המזרח חייב להיות אנדרה דראמונדאני אתחיל הפעם הפוך מהקודמים עם האחוזים והמסביב לפני התכל'ס כי מפחיד לכתוב את זה. 35.4 דקות בערב 52.8 אחוזים מהשדה 14 (מ16 משחקים) דאבל דאבלים חסימה וחצי ו1.7 חטיפות במשחק. ולדבר האמיתי – שימו לב שאתם יושבים כי זה פשוט מדהים. 17.9 נקודות ו17.1 ריבאונד (לשם השוואה, לשני ברשימה דיאנדרה ג'ורדן 4.5 כדורים חוזרים פחות למשחק. פסיכי.) אפילו אם הוא היה משחק בפילדלפיה הייתי מכניס אותו עם מספרים כאלה אבל לא צריך כי המאזן של דטרויוט הוא 8-8 טוב מהמצופה.
*

*
ספסל –

ג'ון וול – 16 נקודות 3.5 ריבאונדים ו7.8 אסיסטים בתוספת 2 גניבות ו1.1 חסימות. עדיין מצוין אבל כשוושינגטון במאזן שלילי זה לא מספיק לחמישייה.

קייל לאורי – 20.6 נקודות 4.5 כדורים חוזרים ו6.4 אסיסטים עם 2.8 גניבות. כמעט הספיק כדי להיכנס לחמישייה אבל בחרתי בתומאס בסוף. גם המאזן המצוין של טורונטו עוזר.

בראדלי ביל – 19.6 נקודות 4.1 ריבאונדים 46.1 אחוזים מהשדה 42.3 מהשלוש.

לברון ג'יימס – 25.6 נקודות 7.4 ריבאונדים 6.7 אסיסטים 50.2% מהשדה. ההחלטה הכי קשה עד עכשיו היתה לספסל אותו.

כרמלו אנטוני – 22.1 נקודות 7.3 כדורים חוזרים ו3.2 אסיסטים. מתי הפורזינגיס יחליף אותו בתור נציג הניקס?

פול מילסאפ – 18.8 נקודות 9.6 ריבאונדים ו3.6 אסיסטים וגם חסימה ועשירית ו2 חטיפות פחות עשירית. הנציג היחיד מרביעיית האולסטארים של ההוקס עונה שעברה.

ברוק לופז – 20.1 נקודות 8.3 קרשים ו2.1 חסימות. התלבטתי אם להכניס אותו או לא אבל אף סנטר מזרחי אחר לא מתקרב אליו בהתקפה אז קיבל את זה.

 

מערב –

 

כמעט נכנסו – דריימונד גרין, רז'ון רונדו, ברנדון נייט, דנילו גלינארי, גורדון הייווארד, כריס פול, דריק פייבורס, מייק קונלי (שוב) ומארק גאסול.

 

מאמן – לוק וולטון (ג"ס 18-0 100% מקום ראשון במערב ובליגה כולה)

בשלוש מילים – OH MY GOD. איזה פתיחה מדהימה יש לווריורס. הכל כבר נכתב עליה וגם על וולטון מנחם כתב בטור היומי שלו אז לא נדבר יותר מדי אבל אם יש מישהו שחשב שהלוחמים בלי סטיב קר יהיו גדולים על הליגה עד כדי כך שיצביע. אם אני הייתי צריך מאמן הייתי מתקשר לוולטון ביום שקר חוזר לתפקד כי לפחות חלק מזה שייך לו ובזכות.

חמישייה –

עמדה 1 ((PG –

מה עושים? יש לי על 2 עמדות הגארד שלושה מארבעת המובילים בליגה בנקודות ולפחות אחד מהם צריך לשבת בזמן שאנדרה דראמונד ודמרקוס קאזינס יקפצו וינסו להשיג את הכדור. טוב אם יש משהו אחד בטוח פה זה שסטפן קארי הוא האיש שחייב לפתוח מבין השלושה. הכל כבר נכתב על האיש הזה אז אני רק אניח פה את הסטט היבשות שלו. 32.6 נקודות (ראשון בליגה) 5.2 ריבאונדים 6.1 אסיסטים ו2 וחצי גניבות ב34.5 דקות. עוד משהו? בהחלט. 51.4 אחוז מהשדה 44.2 אחוז מה3 ו 93.5 מהקו. לא צריך להסביר מה זה אומר.

עמדה 2 (SG) –

נראה לי שאני הולך על ראסל ווסטברוק ולו רק בגלל המאזן הנורא של יוסטון. אז בואו נדבר קצת על ראסל 27.2 נקודות 9.9 אסיסטים (שני בליגה) ו7.2 כדורים חוזרים כשאליהם הוא מוסיף 2 וחצי גניבות (שבדרך כלל נגמרות בדאנק מהדהד ובשאגה). את כל זה לוקח לו רק 34.5 דקות לעשות. עוד משהו? 11 דאבל דאבלים ו2 טריפל דאבלים וTHE BEST IS YET TO COME.

עמדה 3 (SF) –

בניגוד למזרח כאן אין ספק. הסמול פורוורד של המערב הוא איש אחד קווין דוראנט קוראים לו. ב11 משחקים שהוא שיחק הרעמים במאזן 8-3. בלעדיו? 3-3. למספרים 28.7 נקודות 7.5 ריבאונדים ו3.2 אסיסטים עם בלוק וחצי וחטיפה פחות עשירית למשחק ב34.8 דקות. עוד משהו? אה כן. הMVP לשעבר קולע ב52.4 אחוזים מהשדה 47.1 מהשלוש 90.5 מהקו. כבר לא הסברתי מה זה אומר אצל קרי לא צריך עוד פעם.

עמדה 4 (PF) –

עוד פעם נופלים עלי אלה לעזאזאל עם המערב הזה איך אני אמור להכין חמישייה דמיונית כשאנטוני דייוויס בלייק גריפין ודמרקוס קאזינס נותנים עונות כאלה טובות? אני חושב שאחתוך את דייוויס לספסל בגלל הפתיחה המאכזבת קשות שלו ושל השקנאים שלו. אז בלייק גריפין 25.1 נקודות 8.6 כדורים חוזרים ו4.5 אסיסטים כשלוקח לו קצת פחות מ34 דקות בערב לעשות את זה. מה עוד? בנוסף ל54.7 האחוזים המצוינים מהשדה הוא גם התחיל לקלוע שלשות ב33% מספר שאני מאמין שרק יעלה. אם הקליפרס תסיים בארבעת הראשונות במערב הוא מועמד חזק לMVP.

עמדה 5 (C) –

נתחיל מהסוף. דמרקוס קאזינס זורק קצת יותר מ4 פעמים ל3 במשחק אותם הוא קולע ב38.1 אחוזים. מאיפה זה בא? נמשיך ברגיל – 27.9 נקודות 11.2 כדורים חוזרים 2.5 אסיסטים עם חסימה וחצי למשחק זה פשוט מדהים. 32.9 דקות לוקח לו לעשות את זה וזה בהחלט מספיק כדי לפתוח באולסטאר אפילו במערב. נראה האם הוא יצליח להוביל את הקבוצה שלו לפלייאוף במערב המוזר שיש לנו העונה.

ספסל –

יש כמה שחקני ספסל במערב שאני לא יכול רק לכתוב את השורה הסטטיסטית שלהם אז אני מזהיר אתכם מראש. בואו נתחיל.

דמיאן לילארד – 25.4 נקודות 4.5 כדורים חוזרים ו7.2 אסיסטים. משהו חיובי נבנה בפורטלנד והוא נבנה מסביב לאיש הזה. נראה שבינתיים הוא מחזיק את הפרויקט לא רע ועונה הבאה פורטלנד תחזור לפלייאוף.

אריק בלדסו – 22.7 נקודות 3.9 ריבאונדים ו5.9 אסיסטים. לצד ברנדון נייט שבסוף נשאר בחוץ אריק מעורר תקווה באוהדי השמשות שאולי אפילו יגיעו העונה לפלייאוף והוא עושה את זה ב48% מהשדה ו41.2 מחוץ לקשת.

ג'יימס הארדן – 30.1 נקודות 6.3 ריבאונדים ו6.4 אסיסטים האיש והזקן רושם שורה מצוינת. הבעייה היא האחוזים שלו ואחוזי ההצלחה של הקבוצה שלו וגם זה שהוא משחק יותר מ39 דקות למשחק. באולסטאר הזה הוא יתפקד כשחקן שישי שוב.

קוואי לאונרד – הבחור עם הידיים הנורא נורא ארוכות הפך העונה לסופרסטאר אמיתי. 22 נקודות 7.8 כדורים חוזרים כמעט 2 חטיפות וכמעט חסימה וחצי למשחק. הוא גם משחק 4.4 דקות יותר מלמרקוס אולדריג' שמשחק הכי הרבה דקות בספרס חוץ ממנו ולוקח כמעט 3 זריקות יותר במשחק ממנו. וגם זה – 52.3 אחוזים מהשדה 49.2 מדאון טאון ו87.5 מהקו. יצטרף בסוף העונה להבא אחריו ברשימה במועדון חדש ויוקרתי?

דירק נוביצקי – נתחיל מזה שדאלאס נמצאת הרבה יותר גבוה ממה שמישהו חשב (או לפחות אני חשבתי) שהיא תהיה. הרבה מזה בזכות 17.1 נקודות ו7.1 כדורים חוזרים בקצת פחות מ30 דקות משחק של האיש הזה. בנוסף לזה הוא גם קולע 52.3 אחוזים מהשדה ואחת מכל 2 שלשות שלו נכנסת כשגם מהקו הוא מדייק 91.1 אחוזים מהזריקות שלו.

אנתוני דייוויס – 23.9 נקודות 10.5 ריבאונדים וכמעט 2 וחצי חסימות למשחק רושם הגבה אבל זה לא מספיק לשקנאים שאספו רק ארבעה נצחונות בינתיים. מאמין שבאולסטאר האמיתי הוא יפתח אבל בינתיים גם הספסל זה לא רע.

דיאנדרה ג'ורדן – הוא שני בליגה בריבאונדים (12.6) ובחסימות (2.9) ומוביל את הליגה באחוזים מהשדה (69.2) ומוסיף 10.6 נקודות. דמיינו צבע שהוא ודייוויס מחכים בו ביחד בדקות שגריפין וקאזינס נחים..

לפוסט הזה יש 46 תגובות

  1. מצוין גלעד. מסכים איתך שג'ורג' צריך להיות בחמישייה אבל הייתי שם את לברון כ4 בחמישייה. קווין לאב באמת משחק נהדר אבל לברון צריך להיות לפניו

  2. מצוין. אבל וזה אבל גדול מאוד אם אחרי פתיחת עונה כזאת אתה לא מכניס את גריו וקוואי לנרד לחמישייה שלא נדבר על הספסל (גרין) יש מקום לביקורת

    1. אפשר להכניס אותו במקום DJ אבל אז תישאר בלי אף סנטר "טהור" בסגל (לא שזה בעייה כשהמזוייפים הם דייוויס וקאזינס אבל ניסיתי לגוון בעמדות)

      1. בודאי שניתן להכניס במקום dj. בכלל לא מבין למה הוא בסגל. הייתה תחושה בקיץ שכל הריב עליו בין הקליפרס למאבס נובע מכוונה מרצון שהוא יפתח את משחק ההתקפה שלו. בפועל – הוא ממש לא השתפר.
        לדעתי לא מגיע לו מקום בסגל, למרות החוסר בסנטר טבעי.

    2. מסכים על הכול חוץ מבחירה אחת , דריימונד גרין חייב להיות בחמישיית המערב, נכון הסטטיסטיקות של גריפין הרבה יותר מרשימות אבל גולדן סטייט בפתיחת עונה מטורפת וגרין הוא הגורם השני הכי חשוב בכך אחרי סטפן קארי , יתרה מכך כנראה שהייתי משאיר או את גריפין או את ג'ורדן בחוץ לגמרי ולו רק בגלל שגם בגיל 37 או 38 דירק נוביצקי קשישא מוביל קבוצה הרבה פחות מוכשרת למאזן יותר טוב מהקליפרס.
      (קצת מתחבר לטור של מנחם סביב קארי ווסטבורק ,השניים שציינתי שחקנים פחות טובים מגריפין אבל אם תתנו לי לבחור סביב מי אני רוצה לבנות קב' אקח את שניהם לפניו)

  3. מסכים שדריימונד חייב להיות בפנים. ולו בגלל העובדה שלא סביר שלגולדן סטייט יהיה רק נציג אחד באולסטאר.
    ועוד נתון אחד לא קשור- לדירק חסרות 200 נק כדי לעקוף את שקיל ברשימת הקלעים. שלא יגמר אף פעם.

  4. נהדר.
    מסכים כמעט עם כל הבחירות, הייתי מחליף בין תומאס ללאורי ומעיף את וול הכלומניק לטובת דרוזן.

    במערב מעלה את לנארד בחמישייה במקום דוראנט, מעיף את דיאנדרה ג'ורדן ובמקומו מכניס את דריימונד גרין.
    הייתי מת להעיף בבעיטה גם את הארדן אבל זה לא פוליטיקלי קורקט, אז נאלץ להיפרד מבלדסו החביב לטובת אול-סטאר ראשון לאנדרו וויגינס!

    1. הבעייה שלי עם דרוזן שהבן אדם גארד עם אחוזים מה3 שאפילו ג'וש סמית היה מתבייש בהם (בסביבות ה20-25).
      ג'ורדן או גרין העדפתי את ג'ורדן כי אין למערב סנטר "אמיתי "(תחשוב חמישייה של ווסטברוק לנארד דוראנט דייוויס ג'ורדן הם יכולים לעצור יריבה על 60 נקודות)
      לא שמתי את וויגינס בכוונה כי הוא משתתף בחרטא הזה של רוקיס נגד שנה שנייה לא?

    2. מסכים עם האשך רק שבמקום תומאס הייתי מרכיב את קמבה ווקר.
      דריימונד גרין חייב להיות (ויהיה בוודאות) באולסטאר.
      הבעיה היא שכשיגיע האולסטאר האמיתי פתאום יבחרו כל מיני חטיארים ו-has been's כמו ווייד, כרמלו, בוש ואפילו קובי רחמנא ליצלן (גיא!).

  5. לדעתי קמבה ווקר עדיף על תומאס
    וניקולה באטום בתפקיד החדש כסקנד גארד פתח עונה טוב יותר מכל אחד אחר במזרח. לחשוב על חמישייה במזרח של באטום , ג'ורג' , באטלר כרמלו וג'יימס כרכז – מ ט ו ר ף .

  6. במקום תחרות הסקילס או השקר כלשהו (לא ראיתי אול-סטאר כבר שנים. איבד לגמרי מהטעם) הייתי מארגן תחרויות פיקנטיות, משהו בסגנון:

    – מכה הנשים (קיד) נגד מכה הילדים (הווארד)
    – 3X3 נרקיסיסטים (לפלופ, וול, הווארד) נגד צנועים (קוואי, דאנקן, האריסון בארנס)
    – פצועים כרוניים (רוז, דוראנט, הווארד) נגד זקנים (קובי, דנקן, דירק)
    – אירופאיים חיוורים נגד הבטחות של מנחם (ביומבו, קמינסקי, ווינסלו, דחואן בלייר, האשים ת'אביט)

    1. ענק!

      יש עוד-
      -לברון וגלוריה נגד סטף וסוניה
      -דיאנדרה ג'ורדן, הווארד, וטיאגו ספליטר מנסים להכניס, ללא ידיים, נר דולק שקשור בחוט למותניים שלהם לתוך בקבוק בירה.

  7. מעולה
    רק שלא התחשבת בפופולאריות

    ככה זה יראה עכשיו
    כל קנדה על לאורי
    וויד
    לברון
    פול גורג
    דראמונד

    קארי
    אבו זקן
    דוראנט
    גריפין
    קאזינס

    1. השתדלתי לא להתחשב בפופולריות כי המטרה שלי לא הייתה לנחש את האולסטאר האמיתי אלא את מה שאני הייתי רוצה לראות

  8. אחלה פוסט, ויופי של השקעה.

    מסכים עם חלק מהבחירות שלך ועם אלה שאני לא מסכים כבר נכתב מעליי.

    רק לדעתי, ממש לא מגיע לוושינגטון שחקן שישחק באולסטאר. וול וביל מעולים, אבל וושינגטון, ביחד עם יוסטון הן שתי הקבוצות הכי מאכזבות עד עכשיו (לגבי הארדן אני מסכים כי הוא עדין סופרסאטר).

  9. יש לזכור כשכותבים על הקול סטאר שהבחירה היא של שני גורמים ושלושה שחקני פונט קורט, ואין יותר חלוקת עמדות מעבר לזה.

  10. גלעד, זה סבבה להוציא את DJ לטובת גרין. גם ככה לא נראה לי שמישהו סובל אותו 🙂

    חוץ מזה, ברכות על הפוסט הראשון!
    יופי של עבודה 🙂

  11. טור פתיחה מצוין. גם אני עם החושבים שכדאי להוציא את DJ תמורת DG (דריימונד גרין, לא דולצה וגבאנה). ועדיין חסר לי KG . . .

  12. אחלה פוסט גלעד, סחתיין!

    אם האולסטאר היה היום, המערב היה צריך להיראות ככה:

    חמישיה: בוגוט, גרין, בארנס, תומפסון, קארי

    ספסל: אזילי, ספייטס, איגוואדלה, ראש, ברבוסה, לוינגסטון ואיאן קלארק.

    מאמן: לוק וולטון כשסטיב קר נותן לו גב

  13. ובלי קשר לתגובה הקודמת שאני עומד מאחוריה במאה אחוז, גם מי שמזלזל בגולדן סטייט וחושב שההצלחה היא מקרית, דריימונד גרין חייב להיות בחמישיה של האולסטאר. לא בספסל, בחמישיה. הוא כיום אחד השחקנים הטובים בליגה.

  14. רעיון יפה גלעד, כתוב נהדר ומעניין,
    אחלה סיפתח, כיף מאד לקרוא,
    עשית לנו סדר מי טוב כרגע ולמה,
    תודה רבה גלעד

  15. מדהים כמה הסגל של המערב יותר איכותי מהמזרח, תראו איזו תחרות יש על כל עמדה במערב, אין מה להשוות למזרח.

  16. אם בעונה כזו דריימונד גרין לא נכלל בסגל וקוואי לנארד לא בחמישיה – לא הגיוני. לברון חייב לפתוח גם.
    דוראנט עם כל הכבוד יכול לשחק 4 ואם לא, שיישב בספסל כי לנארד מנהיג את הספארס למאזן השני הכי טוב בליגה בזמן שאוקלהומה מג'עג'עת.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט