אלוף האלופים יוצא לדרך – לייקרס 00-02 – ספרס 14 / MBK & איל ספיר

לאחר ששלב הגישושים נגמר הגיע הזמן להתחיל בדבר האמיתי

קרב פתיחה ראוי לפרוייקט וזה רק סיבוב ראשון בפינה אחת הספרס 2014 בפינה שנייה LA לייקרס של תחילת המילניום לא הקדמה מיותרת – מתחילים

MBK –

לייקרס 00-02

תכל'ס למה להרבות במילים , יום שישי היום יום קצר סמנו לייקרס בסקר בתחתית הפוסט או שתמשיכו עם הפוסט – 1700 מילים לפניכם.

חוזקות – שאקיל אוניל בשיאו קובי ברייאנט ככינור שני ( אולי הטוב בהיסטוריה ) ופיל ג'קסון אחד

הלייקרס של תחילת המילניום היא הבשלה של פרויקט שהזרעים שלו פוזקו בקיץ 96' כשאני חושב על קבוצה ראויה לפרויקט הלייקרס הזו היא בדיוק החומר של קבוצה שאתה יודע שהיא מסוגלת ללכת עד הסוף . תשנאו אותם , תשנאו אותם יותר אין קבוצה טובה יותר מהלייקרס 00 עד 02 מאז תחילת המילניום .

עזבו אותכם ממשולשים ( שהיו) טקיקטות או אנלטיקס . הלייקרס פשוט מדברת בעד עצמה . קחו את הספרס הם לא הצליחו אפילו לעשות בק טו בק . הטריפיט הוא הישג לא מבוטל בטח ובטח בליגה תחרותית כמו ה NBA

הלייקרס של תחילת המלניום למי שלא זוכר החזיקה את הנשק הקטלני ביותר הכדורסל – שאקיל ראשון אוניל , לילדים מביננו אני לא מדבר על שאק המזדקן של פיניקס , קליבלנד או לא עלינו בוסטון . בזמנו שאק היה מפלצת של דומיננטיות בלתי ניתנת לעצירה. שאקיל הוא אולי לא הסנטר הטוב במשחק ( וזה לא הדיון ) אך למשך 5 שנים הוא היה כל כך דומנינטי שזה היה מפחיד .

שמנסים לבחון את מקומה של הלייקרס מבחינה היסטורית , מלבד שאקיל וקובי ( מדובר על קובי צעיר שמתעסק בעיקר בכדורסל , תוציאו לכם את האימג' של קובי הקשיש שקולע ב 35% מהפארקט ביום טוב ) לקבוצה היה צוות משלים יעיל וקטלני ושילוב פנטסטי של צעירים ווטרנים , פאזל עם חתיכות גדולות וחתיכות קטנות שהתחברו לכדי תמונה מופלאה.

ואלו שמות – 

שאקיל , קובי , דרק פישר , ריק פוקס , רוברט ביט שוט הורי , בראיין שואו , גלן רייס (2000 בלבד ), רון הארפר ( 2000-1),הוראס גראנט ( 2001 ) אי סי גרין ( 2000)  מיץ ריצמונד ( 2002 ) אייזה ריידר (2001)

פעם היו גיבורים

לחובבי המספרים 

הלייקרס עשו זאת סטייל כשאת עונת 00-99 סיימה במאזן 15-67 26-56 ו 24-58 בעונות העוקבות

הלייקרס 01 מחזיקה המאזן הטוב יותר בפלייאוף בכל הזמנים (1-15 ) 2001 כשהיא ניצחה את 8 משחקיה האחרונים באותה עונה

אז למה היא באמת גדולה ? 

הלייקרס לא גדולה היא ענקית היא פגשה יריבות גדולות ( עד גדולות מאוד ) . בשנת 2000 היא גברה על הקינגס 2-3 כאשר משחק 5 הסתיים ב + 27 לייקרס . הסיבוב הבא היה כבר קל יותר עם 1-4 על הסאנס . גמר המערב 2000 היה אחת הסדרות הגדולות ביותר בתולדות גמר המערב כמנגד עמדה פורטלנד של פיפן ,סאבוניס , ראשיד . הלייקרס כבר הובלה בבטחה 1-3 בסדרה . פורטלנד ניצחה את ה 2 הבאים וכפתה משחק 7 ב LA . הבלייזרס הוליכו 75-60 על הלייקרס 15 דקות לסיום ואז החל אחד הקאמבקים הגדולים בתולדות משחק 7  וניצחה 89-84 כל הדרך עד לגמר מול אינדיאיה של רג'י מילר שנגמר 2-4 ל LA

בעונה העוקבת הלייקרס סיימה עם 0-8 את העונה הרגיילה וניפקה את מאזן הפלייאוף הטוב בהיסטוריה   סוויפ על פורטלנד 0-3 בסיבוב הראשון , סוויפ על הקינגס ( אכלו לי שתו לי ) וסוויפ על הספרס ( שוב אנחנו מדברים על הספרס של הפלח , דאנקן בשיאו , דוויד רובינסון , בואן ) כולל ניצחונות של 29 ו 39 הפרש במשחק 3 ו 4 שנערכו באל איי ורמיסה טוטאלית של הספרס. בגמר הם הפסידו את המשחק הראשון לאייברסון ופילדפיה אך הגיבו ב 4 רצופים

בעונת 2002 הלייקרס שוב הלמו ללא רחמים בפורטלנד ( סוויפ ) , פירקו את הספרס 1-4 ( עצרו את הספרס על 85.8 למשחק בסדרה – דאנקן , פארקר , מאנו , רובינסון בואן ופופביץ על הספסל ) בגמר המערב הם גברו על הקינגס 4-3 כולל ניצחון במשחק 7 בחוץ ( זה לא וקרה הרבה ובטח שלא בארקו ארינה . הלייקרס עם משחק 4 לפנתיאון מחקו פיקור 20 מול הקינגס וניצחו משלשה של הורי על הבאזר . הגמר היה טיול קליל של סוויפ מול הנטס

כל הדיבורים על מזרח חלש עשוים לבלבל . הלייקרס עברה קבוצות מעלות כקינגס הספרס ובלייזרס ודי בקלות ואם לא בקלות אז עם המון אופי

תביאו לנו את הספרס 2014 ! 

הייתי הוגן עם איל ,בחיי שהייתי הוגן , אפשרתי לו לבחור איזה ספרס שרק יחפוץ והוא בחר בזאת של 2014 …

הרי הלייקרס פירקה ספרס חזקה ומוכשרת עשרות מונים ללא תנאי . דוויד רובינסון נאכל חי בידי שאקיל , אני מדבר על שאקיל 3 פעמים MVP של הגמר שהציג מספרים מספרי האגדות ( עזבו אותי לכו לבסקטבול רפקנס )

הטקטיקה של הלייקרס לדחוף את הכדורים פנימה לשאקיל כשקובי יעניש . רוברט הורי , שואו , הארפר או פוקס יתקעו מרפק כשצריך ורייס/ריצמונד/ריידר ( מחק את המיותר ) יפתחו את ההגנה של הספרס כמו שפועל בניין פותח קופסת שימרים בסוף יום עבודה ( עם הידית או עם פטיש תלוי במצב רוחו )

הבטחתי לאיל לא לרדת לפסים אישים ולהיות עדין ככל האפשר אבל אם אני קצינת שלישות על משפט כמו – מנגד, הלייקרס לא הייתה קבוצת הגנה טובה יותר ממיאמי. גם לא מאוקלוהומה סיטי. ( א.ס ) – אני מוריד לאיל 3 נקודות מהקב"א ו20 נקודת מהדפ"ר .איל , אם אני לא מכיר בכישורייך אני בטוח שאת הדברים כתב ילד ממגמת חשמלאות רכב באורט גאולה .

הלייקרס 2000 הייתה ראשונה בדיפנסב רייטינג . קובי , שאק , פישר , פוקס , רון הארפר הורי ( כשרצה )  כולם היו שומרים גדולים . ראבק הספרס של תחלית המילינום שכללה את הביג טרי צערים ורעננים את דאנקן בשיא קלעה 86 למשחק מול הלייקרס אז זאת של 2014 עם מאנו עם חור באמצע הראש כמו החור באוזון , פארקר המזדקן ובוריס דיאו הייתה עוצרת את שאק ? קובי ? ( אני חושב שהספרס היחידה שהייתה שווה לייקרס היא זו של 2003 )

שאק היה גורם לטיאגו ספליטר לבקש מהספרס לבטל לו את החוזה ולשלוח אותו בואן ויי טיקט לאירופה .

קובי היה סופר תחרותי אתלטי ואגרסיבי  עם תשוקה למשחק ויכול להיות שקוואי לנארד היה מץ' אפ סביר עבורו אבל לא מספיק בשביל לקבל ממנו כמה מהלכי הייטלייט . והצווע המסייע שמשום מה איל נעל אותם על 30 נקודות היה סוגר עניין כמו שצריך , זה לא היה צוות מסייע זה היה A-team  או בתרגום לעיברית – צוות לעניין

הלייקרס ב 5 משחקים וזה רק בגלל שאני ממש אוהב את איל והבטחתי שלא להעליב

 

סן אנטוניו ספרס 2014 / איל ספיר

הקבוצה

[table “77” not found /]

באחד האימונים המאמן שלי הצביע על נקודה יפה. הוא אמר שגם בהתקפות היפות שלנו, כשהכדור נע מיד ליד וכולם מעורבים בהתקפה, בסופו של דבר המהלך שיוצר את הסל הוא לכל היותר התמסרות בין שני שחקנים.

לא כך היה עם הספרס של עונת 2013-14 (וגם בעונות לפני בקטן יותר). טאק – טאק – טאק – טאק – טאק, זה היה הפסקול של העונה הזו. מהלכים הכוללים 3, 4 או אפילו 5 שחקנים נראו דרך קבע. מי שהתעמק בהתקפה של סן אנטוניו 2014 נותר מצולק – חסר יכולת להתפעל מההתקפות הפשוטות של שאר הליגה והעולם.

עונה קודם לכן, הספרס כמעט היו אלופים. בריצה שרבים החשיבו לריצה האחרונה, הספרס שיחקו כדורסל יפהפה והגיעו ליתרון 3-2 בסדרת הגמר מול מיאמי היט. 0:28 לסיום המשחק השישי, הספרס הובילו 94-89 ובקווי חוץ היה ניתן לראות את הפועלים בונים את במת האליפות. אלא שאז, התיאוריה שללא כוכב מובהק לא ניתן לזכות באליפות נראתה נכונה מתמיד. מאנו ג'ינובילי לקח אחריות, נשלח אל הקו אבל קלע רק זריקה אחת מ-2. בהמשך היה זה קוואי לאנרד שניסה לקחת את המשחק על עצמו ואכזב גם הוא עם 1 מ-2 מהקו. לאחר שלשת השוויון המפורסמת של ריי אלן והניצחון של מיאמי בהארכה, הייתה לטים דאנקן אפשרות לנצח את משחק 7 עם לייאפ קל על שיין באטייר הנמוך ממנו, אבל הוא החטיא והספרס איבדו את האפשרות לאליפות באופן טראגי.

כנראה שרק מכה כזו גדולה הייתה יכולה ליצור דבר כזה נפלא. במקום לשקוע ברחמים עצמיים הספרס הגיעו לעונת 2013-14 חדים מאי פעם, מוכנים לתקן את העוולה. הם נתנו עונה רגילה מצויינת, אותה סיימו במאזן 62-20 והמקום הראשון בליגה. אם חשבתם שסן אנטוניו הייתה קבוצה חד-צדדית, טעות בידיכם. ההגנה של סן אנטוניו הייתה ההגנה השלישית בטיבה בליגה על פי נתון הדיפנסיב רייטינג האמין, שמחשב את מספר הנקודות שקבוצה סופגת ב-100 התקפות.

תחילת הפלייאוף לא היה מבשר טובות, כשהספרס התקשו ונזקקו למשחק שביעי נגד דאלאס מאבריקס. אף על פי כן, גם כשהספרס היו בפיגור 3-2, לכולם היה ברור שיש לאלופים העתידיים הילוך נוסף והם פשוט לא רוצים לעבור אליו בטרם עת. כשהעלו הילוך, הם נשארו בהילוך גבוה עד הסוף. פורטלנד טרייל בלייזרס, שלא היו יריבים ראויים, נרמסו על ידי הספרס 4-1 בסיבוב הבא.

בגמר המערב פגשו הספרס את אוקלוהומה סיטי ת'אנדר, קבוצה שאלמלא פציעות מעיקות, אולי הייתה נכנסת גם היא לפרוייקט. אוקלהומה הגיעה לסדרה ללא סרג' איבקה הפצוע. בשני המשחקים הראשונים ניצלו את הספרס את חסרונו של העוגן ההגנתי ומחצו את הת'אנדר ב-17 ו-35 הפרש. במשחק השלישי חזר איבקה, השתלט על הצבע במשחקים 3 ו-4 והוליך את הת'אנדר לשוויון.

אלא שאז, בשוויון שתיים, בא לידי ביטוי שובר השוויון של הספרס 2014 על כל קבוצה בהיסטוריה. ניחשתם נכון, מדובר בגרג פופוביץ'. בהתאמה אמיצה וחכמה, שלף פופוביץ' מעמקי הספסל את מאט בונר המזדקן, שהכריח את איבקה לצאת מהצבע בזכות האיום שלו מבחוץ. ההתאמה הוכיחה את עצמה לגמרי ועם רוטציה בין שני הגבוהים הקולעים – בונר ובוריס דיאו – הספרס שייטו לגמר הליגה.

"דאמיט, אמרתי לכם לשמור!" צילום: וויקיפדיה

את סדרת הגמר התחילה סן אנטוניו עם ניצחון ביתי אלא שבמשחק 2 לברון ג'יימס, על אף שסבל מהתכווצויות שרירים בגלל המזגן המקולקל באולם, קלע 35 נקודות והוביל את קבוצתו לניצחון דחוק. אז הופיע שוב שובר השוויון של הספרס, גרג פופוביץ', ובעוד התאמה גאונית הוציא פעם נוספת את טיאגו ספליטר מהחמישייה, אלא שהפעם הכניס במקומו את בוריס דיאו, ולא את מאט בונר כמו בסדרת הגמר.

במשחקים 3 עד 5 שיחק הגבוה הצרפתי מעל 35 דקות למשחק, והיה המרכיב האחרון אליו סן אנטוניו הזדקקה. אני לא תמים ולא מחשיב את סן אנטוניו כפייבוריטית לזכייה ב"אלוף האלופים", אבל אם ישכיל העם לבחור בה, ודאי יעשה זאת מהסיבה הבאה: את סן אנטוניו של משחקים 3 עד 5, אף קבוצה בהיסטוריה – באחריות – לא הייתה מנצחת.

לבעלי הזיכרון הקצר, אני ממליץ לצפות בסרט הקצר שה-NBA הכין על משחק 4, המשחק שלמעשה הכריע את האלופה באותה עונה. שימו לב לדברים שאומר פופוביץ' בסרט. באימון לפני המשחק, רואים אותו מסתובב בין השחקנים ואומר "שכולם יחזיקו בכדור, כולכם רכזים, כולכם רכזים." במהלך הרבע השלישי, כשנשמעו חריקות קלות, צעק המאמן "Get it moving, get it moving!". שימו לב גם לפרצוף של לברון בסיום המשחק. לברון, לא אדם צנוע במיוחד, הבין גם הוא שסן אנטוניו היא פשוט קבוצה יותר טובה.

המאצ'-אפ מול אל-איי

בסיבוב הראשון של טורניר "אלוף האלופים" הוגרלה סן אנטוניו מול יריבה לא קלה. לוס אנג'לס לייקרס של שאקובי. לכאורה מדובר ביריבה מהסוג שיהיה לספרס הכי קשה להתמודד מולה: קבוצה עם גבוה דומיננטי.

בעוד המאצ'-אפ מול מיאמי ואוקלוהומה היה אידיאלי לסן אנטוניו, יאמרו האומרים, בגלל שהמגן הטוב בקבוצה – קוואי לאנרד – שמר על כוכב היריבה, מול הלייקרס יצטרכו הספרס לאלתר נגד שאקיל אוניל. כדי להתמודד עם טענה זו, צריך להפריך טענה אחרת. סן אנטוניו לא זכתה ב-2014 בגלל שלברון ג'יימס נעצר, בדיוק כפי שגולדן סטייט לא זכתה ב-2015 מסיבה זו.

איך אני יודע את זה? מכיוון שלברון ג'יימס קלע בסדרה הזו 28.2 נקודות באחוזים מצויינים – 57.1% מהשדה ו-51.9% מהשלוש. הוא הוסיף 7.8 ריבאונדים, 4 אסיסטים ו-2 חטיפות. למספרים כאלה אני לא קורא גרועים. למספרים כאלה אני קורא המספרים הטובים ביותר בשתי הקבוצות, ללא תחרות.

אז מה הטענה שלי? שמצידי שאק יקלע 40 במשחק. אני לא מאמין שהוא יגיע לזה מול ההגנה המיוחדת שיבנה מולו פופוביץ', אבל ניתן לו את הספק. קובי יוסיף 30. ההגנה של דני גרין וקוואי לאנרד היא הגנה נפלאה, אבל לסקורר ברמה של קובי ניתן את הקרדיט. מעבר לזה, כמה כבר יתרום הספסל, 30 נקודות במשחק? ודאי לא יותר מכך. זה החיסרון הגדול של קבוצות שאקובי. בניגוד מוחלט לספרס 2014, ללייקרס של אז לא הייתה טיפת עומק. לסיכום, גם בתסריט האופטימי שציינתי, הלייקרס היא לא קבוצה של יותר מ-100 נקודות במשחק מול הספרס 2014.

מנגד, הלייקרס לא הייתה קבוצת הגנה טובה יותר ממיאמי. גם לא מאוקלוהומה סיטי. נגד השתיים, קלעה סן אנטוניו בממוצע 105.6 ו-108.7 נקודות בהתאמה. רק המחשבה על שאק רוקד כמו בלרינה כשהכדורים שורקים לו באוזן ימין, שמאל ובין הרגליים, גורמת לי לצחוק.

אני מסתכל על הדברים באופן פשטני מידי? יכול להיות, אבל אם אני עושה זאת, זה וודאי מכיוון שלקחתי השראה מהפשטות המורכבת של הספרס. טאק – טאק – טאק – טאק – טאק.

מנחם לס

בעל האתר ועורך ראשי

לפוסט הזה יש 116 תגובות

  1. שניכם העלתם טיעונים משכנעים, אבל אני מסכים עם איל שהספרס של משחקים 3-5 הייתה קבוצה ענקית, ולכן הם מקבלים את הקול שלי (הצבעתי בסקר כמובן). המשחק הקבוצתי שלהם היה יפהפה.

    יופי של סיפתח לסדרה

      1. יכול להיות שכן, אבל בפעם היחידה שהלייקרס פגשו בגמר קבוצה ששיחקה משחק קבוצתי ולא התבססה על כוכב על/2 כוכבים (אם אפשר לקרוא לריק סמית'ס כוכב) וצוות מסייע חזק, הם הובסו.

        נכון שזה היה אחרי השיא של שאק (ולפני השיא של קובי), והם סבלו מהרבה בעיות באותה עונה, אבל דטרויט 2004 ניצחו אותם. לכן לדעתי גם הספרס של 2014 היו עושים את זה.

        1. אתה קורא ממש מהר
          הפוסט פורסם בחצות + 4 דקות ותוך דקה הספקת לקרוא אותו ? ולצפות בסרטים ?
          תקרא את הפוסט שוב פעם לפני שאתה מערבב לי את לייקרס 2004

          1. אני מודה שלא ראיתי את הסרטים, אבל כן קראתי את הפוסט. אראה את הסרטים בבוקר, ונדבר אז.

            דרך אגב, הקינגס של 2002 (שהלייקרס עברו ב-7 משחקים) יותר טובה מהספרס של 2014?

  2. הספרס 2014 הם לא טריו, הם קבוצה.
    קאווי, גרין דיאו, מילס, ספליטר, בלינלי, כולם היו בורג משמעותי במכונה.
    הלייקרס היו מפחידים, אבל תורידו את שאק ותקבלו קבוצה טובה מינוס.
    תורידו שחקן אחד, כל אחד, מהספרס של 2014 ועדיין יש כאן קבוצה לאליפות.

    1. פינקי לא הבנת כנראה את הסקר.
      שאלו איזו קבוצה יותר טוב לא שיחקו במשחק דמיוני האם מורידים שחקן אחד מהקבוצה מי יותר טוב.
      ואם נוריד את טום בריידי מהפטריוטס מי יותר טוב הם או סיאטל?

      ואם נוריד את ג'ורדן מהבולס אז מי יותר טובה שיקגו או סקרמנטו קינגס?

      אתה מבין כמה זה הזוי?

      1. זה היה נטו על ההגדרה של הספרס בסקר כ"טריו".

        בלי קשר, מבחינתי הספרס לוקחים את הלייקרס.
        שאקובי היו הדואו הכי דומיננטי שיצא לי לראות (ויסלחו לי ג'ורדן ופיפן), אבל בסדרה מול קבוצה עמוקה עם שיטה מאורגנת כמו הספרס, הם היו מפסידים.

        1. השיטה המאורגנת שלהם לא עזרה להם באותן שנים מול הלייקרס.
          לפי הדברים שלך אני מבין שלא ראית אף דקה מהלייקרס של אותן שנים.
          ואני מניח ששאר מצביעי הספרס לא ראו.

          אחרת אי אפשר להסביר.

          דרק פישר רוברט הורי, גלן רייס ומיץ ריצמונד ממש לא היו רול פליירס רגילים.
          הם היו יכולים להיות פקטורים רציניים בכל קבוצה אחרת והיו גם כאלה.

          הלייקרס היו קבוצת התקפה מצויינת שיכלה להתכווץ לקבוצת הגנה הרסנית.

          על איזו שיטות אתה מדבר? הלייקרס פירקה כל שיטה שבאה מולם.
          אומרים לך פלייאוף 15-1 ואתה מדבר איתי על שיטות?
          מה זה קרב מגע.

          צריך לשים את הכדור בסל והלייקרס עשו את זה הכי טוב וגם ידעו להגן בטירוף כשהיו צריכים.

          העוצמה המנטלית שצריך בשביל 3 אליפויות רצוף הוא משהו שיש למתי מעט ובטח לא בספרס שהיתה עוד קבוצה טובה לאורך השנים אבל לא גדולה.

          היא גם לא הספרס הכי גדולה, סתם היה לה הייפ של כאילו משחק מאורגן.

          עם הרשתות החברתיות של היום הלייקרס היו אלילים. אז המדיה היתה ממש בחיתוליה אל תשכח. היום מכל פלוץ עושים עניין הסטורי.

        2. פינקי
          קראת את הפוסט או שדלגת לסקר ?
          בעצתך אשנה את הכיתוב תחת התמונות על מנת למנוע בלבול
          אם הבנת שזה שאקובי מול הטריו יש כאן כשל חמור שלי

          1. כנראה שלא ניסחתי את ההודעה בצורה ברורה, השעה מאוחרת ואני ער מ6, סלחו לי.

            א. מה שאמרתי זה שלקרוא לספרס של 2014 טריו זה עוול לשחקנים כמו קאווי, גרין או דיאו שהיו משמעותיים לא פחות מפארקר ודאנקן (ובטח שממאנו).

            ב. מבחינת סימפטיה, קשה לי להעריך יותר קבוצה שתלויה בשחקן אחד מאשר קבוצה שמשחקת כיחידה אחת.

            ג. מבחינת הדיון עצמו, בקרב ראש בראש אני חושב (אתם כנראה לא) שהספרס היו מנצחים את הלייקרס, וזאת בזכות עומק ושיטה.

            ד. אתם יוצאים מנקודת הנחה שהספרס של 2003 עדיפים על הספרס של 2014, ומסיקים שאם הלייקרס ניצחו את 03 בטח שהם ינצחו את 14.
            אני חולק על הנחת היסוד הזאת.

            ה. לילה טוב 🙂

  3. הלכתי על שאקובי. שאק וקובי יחגגו, הספרס בגרסה המבוגרת שלהם יתקשו לנצח. אם אני צריך לבחור קבוצה של הספרס, אני לוקח את גרסת 2003 עם דאנקן בשיאו, רובינסון, וכל הלהקה.

  4. מאוד פשוט.
    אילו רגעים של גדולה זוכרים מ 2014?

    הלייקרס של אותן שנים סיפקה היי לייטס לעשור.

    הספרס תמיד התבססו על הנעת כדור בראש ובראשונה, כולל בשנים שהלייקרס פירקס אותם.
    הלייקרס יכלו לשנים הכי חזקות של הספרס אז בטח שהיו יכולים להתמודד עם 2014 שהייתה עוד קבוצה טובה בליגה הארוכה של הליגה אבל בטח לא היסטורית.

    אני באמת לא מבין איך 42% הצביעו לספרס.
    אולי צריך לעשות הגבלת גיל.

    הלייקרס עשו טריפיט!
    הספרס עדיין מחפשים את הבק טו בק הראשון..

    כל ילד בNBA מבין ששאקיל היה דומיננטי בצורה מפלצתית ויש כאלה שאומרים שיותר מג'ורדן. אז אם לא עובר אותו הוא שני בהיסטוריה.
    באותן 3 שנים לא היה סנטר יותר טוב ממנו מעולם.
    קובי היה קובי של כמעט השיא, ומסביבם ריק פוקס, רון הארפר, רוברט הורי, דרק פישר.. ופיל ג'קסון!

    בסקר הבא, האם סובארו יותר טובה ממרצדס…

    1. דקסטר המטרה לתת לגולשים להחליט
      הפרוייקט נולד מויכוחים בלתי פוסקים ביני ודובי ( " הותיקים " ) למול צעירי האתר
      המטרה ליישב סכסוך עתיק יומין

      אין לך מושג כמה אני מזדהה עם מילותייך החדות כתער ומדיוקות ביותר

      1. תודה וזה גם אחלה פרוייקט.. מעורר רגשות שזה תמיד דבר טוב.

        ואגב הקטע על הגבלת הגיל נאמר בהומור 🙂

        כמובן שכולם צריכים להשתתף ולהגיב…

  5. ברור שהלייקרס פותחים חור חדש בשושנה של ס"א 2014.
    זה רק מראה כמה מראה עיניים משחק תפקיד ועל חילופי דורות.כדי לבחור נכון חייבים לראות את המשחקים מול העינים,אין דרך אחרת לשפוט.

  6. אני הצבעתי בעד הלייקרס בעיקר בגלל שנת 2001, אבל בואו לא נשכח שב2002 הם ניצחו את הקינגס באחד המחטפים המגעילים שראיתי, אז לא הייתי מתרברב יותר מדי בניצחון הזה כשאני מדבר על הלייקרס….

    1. ניצחו במחדל שיפוט את משחק 6, אבל חייבים להודות שמשחק 7 היה בסקרמנטו, ומי שהתעלה ולקח אותו אלה הלייקרס

      1. אני בספק אם איזשהי קבוצה בהיסטוריה הייתה יכולה לנצח במשחק 7 אחרי המכה המנטלית של משחק 6. הקינגס היו צריכים לנצח בסדרה וגם באליפות באותה שנה.

  7. כל הכבוד מידן ואייל הייתם גדולים (למרות שאחד מכם הוא דמגוג ואני קל לשכנוע אז, מידן הצלחת)
    הצעה לשיפור: יותר להתמקד על המצ'אפ בין הקבוצות ופחות לספר על הלגסי של הקבוצות כי אחרת נקרא פחות או יותר את אותם נימוקים כל פעם מחדש.

  8. הלייקרס בלי שאלה. מי שראה את המשחקים אז ראה את ההגנה המדהימה של הלייקרס אז נגד קבוצות מדהימות כמו הספרס הקינגס והבלייזרס. ההגנה של הלייקרס הייתה קלאסית לעצור את הטיקי טאקה של הספרס 2014.

    הספרס 2014 הם אחת הקבוצות המרגשות בכל הזמנים אבל היא לא הייתה מתמודדת עם הלייקרס ההיא בסדרה. אם איבקה היה בריא בפלייאוף אוקלהומה הייתה לוקחת.
    ההתאמה היותר גאונית של פופוביץ' בסדרה ההיא הייתה העברה של קוואי לשמור על ווסטברוק שחיסל את הספרס והיה הכוכב האמיתי של אוקלהומה

  9. אני ראיתי את שתי הקבוצות ואני זוכר לרעה את הNBA בשנים 2000-2003 כי פשוט לא סבלתי את הלייקרס והם פשוט היו הרבה יותר טובים מכולם.

    לא בא לרגע להטיל ספק בגדולתה של הלייקרס של אותן שנים, אבל מעניין מה היה קורה אם השיפוט בסדרה מול סקרמנטו לא היה ככ מוטה.
    זו סדרה שאני לא זוכר הרבה ממנה אבל אני בהחלט זוכר את האכזבה והעצבים על השופטים שהולכים עם הלייקרס.

  10. לא מעניין אותי שללייקרס של שנת 2002 היה רקורד מצויין. שאר הליגה היתה מחורבנת.
    הרוסטר של הקבוצה הוא אולי החלש ביותר בתולדות הלייקרס. היה להם רק את שקיל וקובי. דרק פישר רק התחיל. ריק פוקס אף פעם לא היה שחקן יותר מבינוני. בריאו שואו? – עשו לי טובה. גלן רייס ידע לקלוע רק באליפויות שלשות. רון הארפר היה בסוף הקריירה, אותו דבר הוראס גראנן ואיי סי גרין. ריצ'מונד אף פעם לא היה טוב בלי RUN TMC (טים הרדוויי וכריס מאלין), ועל הבעיות הנפשיות של אייזיה ריידר כתבתי.

    קבוצה לתחתית בור צואה בשנות ה-80, או 8 שנים אח"F.

    אני שונא גם אותם וגם את הספארס, אבל הספארס היתה קורעת את הקבולה מלאת הטלאים של מידן!

  11. ספרס 2014 הם הקבוצה הטובה ביותר שראיתי. עם כל הכבוד לדומיננטיות של שאק וליכולת של קובי, סה"כ היכולת הקבוצתית של הספרס הייתה מחריבה אותם – גג 4-2 לספרס.

    1. מומי הוריד את החציל לחצי הצורן לאחר כזה דיבור
      חייב במינימום 4-5 תגובות נאצה על הביג פלופר + 28 לינקים לצדיקות בשביל מחילה לאשך לפני יום כיפור

      יש פה בלבול מוחלט הלייקרס 2001 , 2002 עשתה 1-8 על הספרס כולל 1-4 בסן אנטוניו וזה על דאנקן לפני שנהיה אוהב חציל במיונז

      שאקיל היה עושה לספרס מה שהתמיר היה עושה לביג פלופר אם היה פוגש אותו בסמטה חשוכה , יש הבנה ?

  12. ראשית, תודה וכל הכבוד לשני הכותבים.
    שנית, קשה מאד להשוות בין שושלת לעונה בודדת, ולכן אני נאלץ למצע (שזה מרע עם הלייקרס כמובן).
    שלישית, לתחושתי, הליגה ב-2014 היתה חזקה בהרבה.
    רביעית, אני מודע לזה שהלייקרס של שנות ה-70 וה-80 יתקדמו במעלה השלבים.
    חמישית ואחרונה, במשחק בודד הייתי הולך על הלייקרס, אבל בסדרה אתן לספרס.

    1. זה הקשקוש הכי גדול שמומי קרא מאז הדיבור שמג׳יק חיים של מומי בקטע של מיונז
      הליגה ב 2014 הייתה יותר חזקה ?!?!?!
      סקרמנטו קווינס , הספרס , פורטלנד , דאלאס , פיניקס סאנס תבנה מכונת זמן והם מפרקות לספרס 2014 את השועה
      דאלאס של נוביצקי וקרטר על קטטר ? ממפיס ? אוקלהומה ? זה תחרות זה ?
      ועוד להוסיף חטא על פשע וללכת על הקבוצה הפחות טובה בסדרה ועל הקבוצה היותר טובה במשחק בודד ?
      מומי לא היה נעזר בך בתשחץ או בחידת הגיון

      1. בסדרה יש עניין של התאמות, חלוקת דקות, עומק בספסל. איכות החמישייה תיתן אותותיה במשחק בודד יותר מאשר בסדרה.
        לדעתי, כמות הכישרון היום בליגה גדולה משמעותית.

  13. על פי הדו קרב לייקרס מנצחת על האפס ( מה הקשר OKC ומיאמי, אייל? ) עבודה מצויינת מידן.

    אבל ממה שראיתי בעיינים הספרס הייתה חד פעמית ומתואמת להפליא. והייתה קורעת את הלייקרס.

    ותגיד אייל מה כל כך קשה להגיד למידן שהספרס כבר ניצחה את הלייקרס הגדולה ב 2003 וב 2005 . והספרס של 2014 היא שיא האבלוציה של פופוביץ (כל כך קשה??) . שאק היה פאקינג זורק 100 זריקות עונשין ל 50 נקודות סופיות, אם היה משחק מול הספרס 2014.

    מידן יינצח את זה אבל זה עוד מחטף בשרשרת המחטפים של הלייקרס.

    1. ב-2003 הספרס אכן ניצחו את סדרת חצי הגמר האזורי נגד הלייקרס. זה יופי של טיעון, אם כי זו כמובן לא הייתה אותה קבוצת ספרס. אז הם ניצחו בזכות תצוגת על של דאנקן. ב-2014 לא היו זקוקים לתצוגת על בכדי לנצח.
      2005 לא רלבנטית, שאק היה אז במיאמי.

  14. הספרס יכולים לצאת מהמאצ' אפ הזה מקסימום עם התואר "מיס פוטוגנית" או הקבוצה שמשחקת הכי יפה.

    שאק וקובי היו פשוט עושים מהם קציצות.

  15. כל הכבוד לשניכם.
    לפני שהביע את דעתי חשוב לי לומר דבר אחד והוא של.א מחקו את פיגור ה 15 נקודות במשחק 7 רק מהרגע בו סאבוניס נאלץ לצאת בגלל עבירה שישית.כשהוא היה הוא פשוט צחק ולעס את שאקיל הגדול….אוי כמה מבאס שהוא הגיע כל כך מבוגר לליגה שאלמלא כן היה מדובר באחד הסנטרים הגדולים בכל הזמנים
    וככה ישנם שתי אימפריות מהעבר הראשונה מהנה.ב.א והשנייה מהיורוליג ( מכבי 2004-2006 ).
    שהצליחו רק מכיוון שהענק הליטאי יצא ב 5/6 עבירות .
    על יציאתו ועזיבתו קמו האימפריות.
    לגוף הוויכוח ….אם היה משחק שכזה הייתי לחלוטין בצד של ס.א…ואני גם מאמין שאם היה סוג של משחק שכזה אז פופוביץ היה מפתיע את ג'קסון והסדרה הייתה יותר צמודה מהנראה ו ייתכן אף שהספארס היו מנצחים.
    אבל אני שופט על מה שהיה באמת ושם ל.א הרשימה הרבה יותר בזכות טיעוני אייל אני משדרג את חשבתי הראשונה שהייתה ל.א בחמש ומציב את ההכרעה על ל.א בשש.

  16. (סאבוניס סנטר ענק. יכל להיזכר באותה נשימה היסטורית עם פאט יואינג, לו היה מגיע בגיל צעיר יותר לליגה. אבל הטיעון שלך לא נכוו, לדעתי. יציאה בעבירה ששית מול שאקיל, היא בדיוק חלק מהמפלצתיות של הדיזל. אפילו סאבוניס הגדול לא מצליח לבלום אותו בלי להידרש לעבירות וללכת לקיבינימט בשלבים המכריעים של המשחק).

    אני הולך עם הלייקרס. הספארס שיחקו כדורסל נפלא, אבל מול שאקיל זה לא היה עוזר בכלום. רובינסון ודאנקן ביחד לא הצליחו לבלום אותו בצבע, ואתם רוצים שספליטר ודאנקן המזדקן יצליחו? ואם קובי הצעיר אפילו מול דאבל טים יכל לבעור לארבעים נקודות, מפחיד לחשוב איזה נזק הוא היה עושה לספארס של היום, תחת הצורך שלהם למנוע משאקיל לתת את הארבעים.

    לייקרס בשש.

  17. תודה רבה על דו קרב נהדר!
    אמנם יש האומרים שהליגה הייתה חלשה יותר ובאמת כך היה ויש האומרים שבלי שאק וקןבי אז הם כמו פילידלפיה של היום.
    אבל בליגה של היום הקבוצות לא רגילות לאגרסיביות של סנטר כמו ששאק עשה ביחד הם השילוב של קובי. הם היו פשוט יכולים לפרק כל קבוצה ב3 דקות. הליגה הייתה חלשה? נכון אבל הם פירקו את כולם עם הפרשים גדולים. בלי שאק וקובי? אבל מדובר פה על הקבוצה עם דאק וקובי! הם היו צמד שפשוט היה דומיננטי בצורה בלתי רגילה שבמשך 3 שנים היו שליטי הליגה.
    כמובן שהלכתי על לייקרס!

  18. קשה לי להאמין שיש אנשים שאשכרה ראו בלייב את 2 הקבוצות ועדיין חושבים שלספרס יש סיכוי.

    שאק בשיאו זה שחקן שכל קבוצה צריכה להתאים את עצמה אליו בהגנה ובהתקפה. הספרס לא היו יכולים לשחק כמו המכונה המשומנת של 2014 עם הדיזל תקוע באמצע…

    לומר שהצוות המסייע היה עלוב, זה פשוט לא נכון, כי בכמה הזדמנויות שחקני ספסל עלו והצילו את השושלת. זו נחשבת אחת הגדולות של פיל ג'קסון.

    1. ולברון בשיאו הוא לא שחקן כזה? אפשר לשחק בנדמה לי לא מעט אבל מיאמי שהם התגברו עליה הייתה גם קבוצה נהדרת.

        1. לא נמאס לכם לדחוף את חבורת הלוזרים מOKC לדיון הזה?
          זה בכלל איסור חמור להזכיר את OKC באותו פוסט שמדבר על הלייקרס של תחילת המליניום והספארס של 2014. בושו לכם.

      1. שאק בשיאו>לברון בשיאו. על מה אתם מדברים בכלל. לברון היה נכנס לצבע ומגלה לראשונה בחייו את ההרגשה שילד עשירים אגואיסט ומפונק מגלה, כשהוא חוטף שמיכה באמצע הלילה השלישי של טירונות קרבית.

  19. הורי,ריק פוקס,פישר ואפילו דרק הארפר זה ממש לא צוות מסייע עלוב, עד היום הלייקרס מול הקינגס מבחינתי זו הסדרה הגדולה ביותר שראיתי ( ויוצא לי לעקוב אחרי הליגה מסוף שנות השמונים שזה לא הרבה אבל פרק זמן שאפשר להתייחס אליו קצת)

  20. ספרס ספרס ספרס.
    הטיעונים של מידן כמעט משכנעים אבל הבעיה שראיתי את שתי הקבוצות.
    הספרס של אותו פלייאוף שיחקו כדורסל מושלם. שאקיל היה יוצא ב-6 עבירות במחצית הראשונה בכל משחק, השלשות של הספרס היו קוברות את הלייקרס ופיל ג'קסון היה הולך לחפש פיוטה אצל הצ'יף האינדיאני שלו להתחבא מהבושה

    1. דון חואן היה מעשן פיאוטה ולא פיוטה.
      ושאקיל לא צריך לעשות עבירות על אף אחד, ואי אפשר להוציא ממנו תוקף – אלא רק להתרסק ולשבור שיניים.

  21. ספרס. עוד לא נולד השחקן (כולל שאקיל) שאי אפשר לעצור ולכבות עם מזגן.

  22. 2 קבוצות שאני מתעב!
    לכל אחת יש אליפות אחת שקיבלה במתנה מה-NBA
    (הלייקרס בסדרה מול סקרמנטו, הספרס בסדרה מול הסאנס)
    אבל גם 2 קבוצות שאני מאוד מעריך.
    בסוף זה נגמר במאצ' אפ –
    ולספרס של 2014 אין תשובה לשאק. דנקן מבוגר מדי, ושאק היה הופך את ספליטר לנסורת
    (חלק גדול מההצלחה של הספרס מול מיאמי הייתה החולשה של מיאמי בצבע. אבל כולם שוכחים שבסיבוב הראשון מול דאלאס הספרס נזקקו ל-7 משחקים)
    הטיעון שהספרס הדיחו את הלייקרס ב-2003 לא רלוונטי. ב-2014 אין את רובינסון שיעזור מול שאק, ודנקן של 2003 טוב בהרבה מדנקן של 2003.
    אז לדעתי, הלייקרס לוקחת.

    1. לדעתי השדידה של הספרס את הסאנס הכריעה לטובת הלייקרס 🙂
      מי שזוכר את שאקיל של אותם ימים ודאי יסכים שאין מחיר ותחליף לדומיננטיות של האיש
      אני האמת לא מבין את איל שעשה עבודה נהדרת אבל אם בוחר את הספרס 2003 היה לו סיכוי גדול יותר
      הספרס 2014 ראויה להמון סימפטיה גם בגלל שניצחה את לברון ועל זאת כל חבר ב -ללל יודה לספרס אחר כבוד

  23. אתם חייבים לפרט באיזה סט של חוקים משתמשים? זה של 2001 או זה של 2014? כי מבחינת הגנות המשחק השתנה בצורה דרסטית. לספרס של 2014 מותר או אסור לשמור דמוי אזורית על שאקיל? מה עם דאבל טים מה weak side או בשמו השני defensive three seconds שחוקק בדיוק שנה אחר כך בגלל שאקיל??

    בסט חוקים של היום הספרס מנצחת ב-6
    בסט חוקים של 01 הלייקרס ב-5

    1. בכל סט חוקים שתבחר
      שאקיל 00-02 בלתי עציר בעליל ולא ממולץ לשמור איזורית על הלייקרס עם קובי,רייס , דרק פישר , שואו , הורי וגם ריק פוקס זה היה נגמר לא טוב

      1. שטויות במיץ עגבניות. שאק שינה את החוקים זה נכון אבל יש סיבה שהשחקן ה"בלתי עציר" שלך עשה במכנסיים מול דטרויט ב-2004. קבוצה שלא היה לה אף שחקן ציר אמיתי בגודל של שאקיל. לארי בראון הגה שיטה הגנתית שפירקה לחלוטין את מרבית האיום שקוראים לו שאקיל אוניל והתבססה על הגנה שהייתה אסורה לחלוטין רק שנתיים לפני. גם חוקי הפאול התוקף בפוסט שונו לחלוטין והוא היה מקבל שריקה על כמעט כל מגע שלפני כן היה עושה בלי שריקות.

        לך תראה שוב את המשחקים האלו ותראה איך שאקיל מקבל פרונטים, דאבל טימים בלי כדור (!!), דאבל טימים של השומר מהשחקן החותך שמוסר לו, ושאר הברקות של הגנה אזורית שנטרלו אותו ושיבשו לחלוטין את המשחק של הלייקרס שהיה מבוסס על הדומיננטיות שלו.

        מאז זה לא אותו משחק ולא באמת אפשר להשוות.

        1. למרות שהסגנון שלך תואם ילד בכתה ב אגיב בכל זאת
          אתה מתבלבל ומערבב את הלייקרס 04 שבכלל לא פונקציה בדיון
          שכחת להזכיר שאת הדאבל טים על שאק עשו בן וראשיד וולאס שחקני הגנה משכמם ומעלה ובכלל שהפיס טאונס הייתה קבוצת הגנה מאוד ממושמעת ומוכשרת ( פרינס ובילאפס הם 2 בולדוגים )
          שאק דווקא הגיע לסדרה ההיא מי שלא הגיעה היא הלוס אנגלס לייקרס
          רק שאק וקובי קלעו בספרות כפולות כשהבא בתור ברשימת הקלעים הוא דרק פישר עם 6.4 למשחק

          1. יצא לי הכבוד להיות בכל המשחקים של הלייקרס הגדולה,שאקיל אוניל בשיאו (עד 2001) היה השחקן הטוב ביותר בהיסטוריה (וראיתי את קארים,ווילט בדמדומיו,רק את ראסל לא ראיתי,גורדן….) לשאקיל באותם שנים לא הייתה תשובה (גם הhack a shaq לא עזר), הסיבה היחידה שהוא לא לקח יותר mvp היא גודלו הליגה רצתה שחקנים יותר אנושיים (שאקיל אוניל היה גדול מדי חזק מדי בלתי עציר מדי).

      1. כמעט ואין קבוצה שתיעבתי יותר מאשר הלייקרס של שאקובי המניאקים. כשדטריוט זימברו את הספרס זה היה רגע בודד של נחת, אחרי שנים עשוקות.

        וכמעט אין קבוצה שיותר אהבתי, מאשר זו של טימי המזדקן, אחד מהשחקניים הסימפטיים ביותר בתולדות המשחק, מרעננת כוחות צעירים וקבוצתיות ומראה ללוזר ג'יימס איך באמת משחקים כדורסל.

        אבל הנה, הלייקרס הארורה ההיא הייתה פשוט מזמברת לספארס את הצורה.

      2. תעשו לעצמכם טובה ותצביעו למי שאתם אוהבים. אין באמת בסיס טוב להשוואה בין הקבוצות. אם אתה לא אוהב את הלייקרס, תחזיר את שקיות ההקאה לארון ותצביע ספרס. הרי הכל זה עניין של מצ'אפים שמעולם אי אפשר היה לבחון.
        לדוגמא: יכול להיות שב 2014 , שבה הכל מתועד, המצ'אפ בין קובי לחדרנית בבית המלון היה נגמר במאסר והסדרות היו נגמרות בסוויפ, אין לדעת.

  24. ראיתי את שתי הקבוצות בלייב. שנאתי שנאת מוות את שאקובי, ואת הלייקרס של תחילת שנות האלפיים (ולא כדאי שאתחיל לגבי שערוריית ההימורים של הלייקרס מול הקינגס ב-02). אבל גילוי נאות: שנאתי גם את הספרס מ-99 עד האליפות מול קליבלנד. להגיד שהלייקרס ניצחו את הספרס בשיאה זו גניבת דעת. הספרס שיחקו אז אחרת לגמרי, וההתקפה שלהם השתנה והתפתחה לאורך השנים:
    https://www.youtube.com/watch?v=MgwZYsXCcVY

    הספרס לוקחים ב4-3.

  25. לדעתי שושלת לא יכולה להפסיד לקבוצה של עונה אחת. ספרס 2014 הייתה קבוצה מעולה ושיחקה כדורסל יפה אבל לא הצליחה לעשות את זה ליותר מעונה אחת (ב'לעשות את זה' אני מתכוון כמובן לאליפות נוספת).

  26. עם כל הצער והכאב, הקול שלי הלך ללייקרס. שאק בשיאו זה פשוט לא כוחות.

    אגב, פתאום נופלים עלי כל המגיבים האלה "הייתי בן שנתיים ששאק לקח פה אליפויות". מה זה זה? ממתי נהייתי אני הדור של הזקנים?? הזוי לי שיש כבר אנשים שבשבילם שאק זה מה שראסל ודוקטור ג'יי היו בשבילי.

  27. לא הייתי שם… באף אחת מהאליפויות של הלייקרס אבל את האליפות של הספרס אני זוכר,זה הגמר הראשון שאני זוכר ברור… בן 11 וקם לראות משחקים אצל סבא וסבתא

  28. ראיתי את שתי הקבוצות. שאק של 2000 היה אוכל כל קבוצה ששיחקה כדורסל מאז. הוא היה דומיננטי בסדר גודל צ'מברלני. ואני שנאתי אותם. אבל שאקובי+ ביג שוט? אולי היו מפסידים בשנות ה80 וה90. בכל עשור אחר- הם האלופים.( נו, טוב אולי גם היו מפסידים לבוסטון של ראסל).

  29. הלייקרס ה"גדולה" כל כך הייתה צריכה את עזרת השופטים כדי לגנוב אליפויות גם לקינגס וגם לבלייזרס,אז איך היא יכולה להיות קבוצה גדולה- רק בליגה מושחתת ..

    1. להבדיל מעמיתי שפרגן עם +1 ( אני סולח לו הוא היה בן שנה באליפות הראשונה של אל איי ) אני נאלץ שלא להסכים איתך
      איך השופטים עזרו לגנוב אליפות מהבלייזרס ? זכור לי אחד בשם סקוטי פיפן שעשה את צרכים באמצע הרבע ה 4 של משחק 7
      הקאמבק של הלייקרס היה מושלם
      איפה היו השופטים ב 2001 ? שהלייקרס נתנה סוויפ לבליזרס , סוויפ לקינגס וסוויפ לספרס ( בהפרש ממוצע של 23 )
      1-15 מאזן הפלייאוף הטוב בכל הזמנים
      הקינגס יכולים להאשים רק את עצמם את משחק 7 הם הפסידו בבית והוא היה כשר למהדרין
      והס מלהזכיר מה עשו השופטים לסאנס ב 2007 זה כנראה היה ביקום מקביל

      1. זה מדהים שאתה יכול לומר במשפט אחד שהקינגס יכולים להאשים רק את עצמם על 2002 ובמשפט הבא לומר משהו על שיפוט מושחט (שבהחלט היה) נגד הסאנס ב2007. משחק 6 ב2002 הייתה תצוגת השיפוט הגרועה ביותר שנראתה בתולדות הכדורסל, וכל פרשן, אוהד, או אדם עם חצי מוח יכול לראות זאת. נכון שהקינגס נכשלו במשחק 7 בבית, אבל קבוצה בהיסטוריה לא הייתה יכולה לחזור ממכה מנטלית כזו.

  30. ואאאו כמה אי דיוקים מידן ! וזה בלשון המעטה . או שאתה משקר במודע או שפשוט אין לך מושג על מה אתה מדבר…
    כמות החארטות ששפכת פה מצדיקה ועדת חקירה .
    מעבר לזה עברתי פה על התגובות ונראה שאנשים לא ממש ראו או זוכרים מה הם ראו ..האמת היה לי די עצוב לקרוא

    אז בוא נתחיל בזה שתנוח דעתך שראיתי את הלייקרס של 2000-2002 אינספור פעמים וצפיתי בלייב בכל הסדרות שהזכרת .
    להגיד שאין קבוצה טובה יותר מהלייקרס של 00-02 זאת דעתך בלבד ולא יותר.
    מי אמר שלקחת אליפות באק טו באק יותר מרשים מ3 אליפויות ב5 שנים ?
    נכון שאקיל היה דומיננטי שזה מפחיד אבל הדומיננטיות הזאת ( המפידה ) הייתה בדיוק 3 שנים ולא 5 . ב98 הוא הודח בסוויפ ע"י מאלון וסטוקטון וב99 הוא שוב הדח בסוויפ נוסף ע"י הספרס בבאק טו באק כמו שאתה אוהב להשוויץ . אכן דומיננטיות מפחידה .
    מ 2000-2002 הוא הי מפלצת בלתי עצירה וב2003 הוא שוב חטף בראש 4-2 ע"י דאנקן . שנה לאחר מכן הוא חטף 4-1 משפיל ע"י הפיסטונס .

    כתבת: "שמנסים לבחון את מקומה של הלייקרס מבחינה היסטורית , מלבד שאקיל וקובי ( מדובר על קובי צעיר שמתעסק בעיקר בכדורסל , תוציאו לכם את האימג' של קובי הקשיש שקולע ב 35% מהפארקט ביום טוב ) לקבוצה היה צוות משלים יעיל וקטלני ושילוב פנטסטי של צעירים ווטרנים , פאזל עם חתיכות גדולות וחתיכות קטנות שהתחברו לכדי תמונה מופלאה."

    בוא לא נעוף כן ? קובי אומנם היה הרבה יותר טוב מקובי הגמור של השנים האחרונות אבל גם קובי הצעיר היה קולע במקרה הטוב 45% מהשדה ו30% ומטה מהשלוש .
    צוות משלים יעיל וקטלני ? בשנת 2000 היה את גלן רייס שקלע 15 . שאריות של רון הארפר עם 7 נקודות למשחק בפחות מ40 אחוז .
    כל השאר היו עם סטטיסטיקה שמעליב לכתוב אותה בכלל מכל היבט אפשרי .
    2001 ו 2002 הייתה יותר טובה עם פישר שהתפתח וריק פוקס שעשה עבודה שחורה וטובה והוראס גראנט זכור לטוב .

    בוא לא נמציא ..הלייקרס היו מופע של שאקיל עם עוזרו שרצה את המלוכה קובי . כל השאר התחלקו בפירורים . אלה העובדות .

    הלייקרס של 2001 מחזיקה בשיא של כל הזמנים עם 15-1 נו מילא גם כן שיא ..אז הספרס של 99 סיימו עם 15-2 .

    כתבת שהלייקרס לא גדולה היא ענקית היא פגשה יריבות גדולות ( עד גדולות מאוד ) . באמת ? יריבות גדולות ? בוא בוא נבדוק ..
    ב2000 היא ניצחה את הקינגס שבקושי נכנסה לפלייאוף עם 44 נצחונות היו שם וובר ודיבאץ . השטויות של ג'ייסון וויליאמס וסטויאקוביץ צעיר . לא ממש קבוצה גדולה .
    גם הסאנס בסיבוב השני לא היוותה ממש יריב עם קליף רוביסון רודני רוג'רס ולונגלי בקו הקדמי .
    בגמר במערב הלייקרס ניצחו קבוצה גדולה באמת בדמות פורטלנד של סאבוניס ראשיד וולס סמית וסטודמאייר .
    ובגמר הם ניצחו את אינדי של רג'י מעט אחרי השיא שלהם אז אני לא יודע עד כמה אינדיאנה של שנת 2000 קבוצה גדולה .

    ב2001 הלייקרס נתנו פלייאוף מעולה ואדיר . אבל פה כמות השקרים שלך מביכה . בתור אחד שראה כל שניה מהסדרה ההיא . דאנקן שיחק לבד מול כל הלייקרס . רובינסון היה כבר חצי שחקן וקלע רק 14 למשחק . מעבר לזה הסקורר השני של הקבוצה אחרי דאנקן היה דרק אנדרסון שנפצע ע"י הווארד מדאלאס .
    זה היה אפילו לא כוחות בסדרה ודאנקן היחידי שקלע ב47% כשכל השאר מתחת ל40% בתפוקה מזעזעת .

    ב2002 אתה מגדיל את כמות השקרים שזה פשוט מביך .
    בסיבוב הראשון הם היכו ללא רחם את פורטלנד? ניצחו את 2 משחקי הבית בלוס אנג'לס במשחקים צמודים ואת המשחק באורגון הם ניצו בנקודה כשכל מי ששמר את שאקיל הייתה הגופה של שון קמפ חחחח

    פירקו את הספרס 4-1 ? באמת ? מאיפה הבאת השקר העלוב הזה ??
    קודם כל מאנו הצטרף רק בעונה שלאחר מכן . פארקר היה בעונת הרוקי שלו והיה בן 19 עם 9 נקודות ב40% מהשדה .
    רובינסון כבר היה סוס מת ובפלייאוץ הצליח להתלבש רק ל4 משחקים ולקלוע 4 נקודות למשחק .
    אתה כזה קשקשן שזה פשוט מביש . מי שראה את הספרס של 2001 ו 2002 נגד הלייקרס יודע שדאנקן ניסה לנצח את שאקיל וקובי לבדו .
    כל סיפור אחר שאתה מספר פה הוא בבחינת סילוף העובדות ודמגוגיה שקרית .

    ועכשיו השיא שלך מגיע כשכתבת : "הייתי הוגן עם איל ,בחיי שהייתי הוגן , אפשרתי לו לבחור איזה ספרס שרק יחפוץ והוא בחר בזאת של 2014 …הרי הלייקרס פירקה ספרס חזקה ומוכשרת עשרות מונים ללא תנאי"
    פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח רגע רגע שניה… פחחחחחחחחחחח
    יש לך מושג עד כמה המשפט שכתבת מפגר ?
    תשמע בנאדם אתה רפה הבנה בצורה קשה . הספרס של 2001 ו2002 הייתה חזקה ומוכשרת מזאת של 2014 ?? חחחחחחחחח
    אין לך מושג בנאדם ! זה פשוט מביך .. חחחחחח הרגת אותי עכשיו .
    דני פרי ? אנטוניו דניאלס ? הגוויות של פורטר וסמית ? מליק רוז ששיחק סנטר בגובה של 2 מטר ביום טוב עם נעליים כשהחליף את הצל של רובינסון ב2001 ואת הגוויה שלו ב2002 .. באמא שלך ???
    כמה שקרים כמה?? אני מפחד שיש כאן ילדים שלא ראו את המשחקים ועלולים להאמין לכמות השטויות שכתבת פה .

    רייס שיחק רק ב2000 כך שלא שיחק מול הספרס וריצמונד וריידר מעולם לא שיחקו מול הספרס ובקושי קלעו 2 נקודות למשחק בעונה הסדירה . על מה אתה מדבר??

    כתבת :"ראבק הספרס של תחלית המילינום שכללה את הביג טרי צערים ורעננים את דאנקן בשיא קלעה 86 למשחק מול הלייקרס אז זאת של 2014 עם מאנו עם חור באמצע הראש כמו החור באוזון , פארקר המזדקן ובוריס דיאו הייתה עוצרת את שאק ? קובי ? ( אני חושב שהספרס היחידה שהייתה שווה לייקרס היא זו של 2003 )"

    כל מילה פה היא כמעט שקר מוחלט . כל מילה .

    בקיצור, בספרס של 2014 היו שותים את הלייקרס עם קשית ואחרי זה יורקים אותה .

    1. וואו מאיר אריאל.
      מה נסגר שם.. למה כאלה עצבים?

      אתה מגיב מכובד אז מגיע למידן שתענה בכבוד גם אם אתה ממש לא מסכים איתו.
      אני בכל זאת נותן אקסטרא קרדיט לכותבים הקבועים פה שהפכו את האתר לאימפריה.

      ובנוגע לדיון, אני אישית חושב שהספרס של 2014 הם טופ 10 בקבוצות בכל הזמנים הבעיה היא שהלייקרס היו חצי רמה מעליהם.

      בואו לא נמדוד קבוצה רק ברמת היריבות שלה כי לפי המדד הזה הספרס של 2014 נמצאת במצב רע.
      לא היתה לה תחרות בפלייאוף הזה והסדרה הכי קשה היתה נגד דאלאס שאומנם מתחה אותה ל 7 משחקים אבל היתה הרגשה שהספרס בשליטה מלאה.

      עוד טעות קריטית שלך ושל שאר המגיבים זו עוצמת הרול פליירס בלייקרס.
      נכון ששאק וקובי היו מאוד דומיננטיים אבל מדובר פה בשני שחקנים שהם טופ 15 בכל הזמנים!
      ויותר מכך, זה הסגנון ששלט יותר בשנים האלו, 2 סופרסטארים ורול פליירס.

      ובכל התגובה הזו לא כתבת אפילו טיעון אחד למה הספרס של 2014 היו מנצחים את הלייקרס של 00-02.

    2. אתה יכול לומר ולכתוב מה שאתה רוצה אבל לכנות אותי שקרן ?
      אם אתה חושב שהספרס 2014 טובה יותר מזו של 2003 אשרייך
      אני חושב שהשקרן האמיתי פה הוא אתה

      ללא ספק אחת התגובות המבישות שהן כמה רמות מתחת לדיון
      תת רמה

    3. מאיר, מה נסגר? מה נפל עליך?
      שמע, מידן עושה לילות כימים (בלי להגזים!) בהתנדבות והוא גורם לא פחות משמעותי ממנחם בפריחת האתר בשנה האחרונה.
      החלק מהקטע שלו (וכן, גם שלי) זה לעורר קצת פרובוקציות עדינות בטוב טעם שגוררות תגובות איכותיות (ולא כמו של אתרי הספורט הגדולים למשל).
      אז אם בא לך לעקוץ אותו (ומידן עדי שהוא עוקץ אותי בכל הזדמנות), אדרבה. אבל בחייאת, שמור על שפה ראויה ותן לו את הקרדיט שבאמת מגיע לו.
      אתה מהמגיבים הנהדרים פה באתר וזו תגובה לא ראויה ולא אופיינית שלך.
      שלא תבין לא נכון, קטונתי ולהטיף למישהו מוסר, אני פונה אליך מתוך ידידות וירטואלית גרידא וממליץ לך להתנצל בפני מידן.
      שבוע טוב.

  31. קשה לי ללכת עם הלייקרס אחרי כל סיפורי השופטים
    ללא ספק הספרס של 2014 הוציאו ממני את השנאה אליהם מאז פירוק סטיב נאש ולראשונה בהרבה שנים נהניתי מאוד לצפות בהם משחקים (במהלך העונה ההיא כמעט שלא ראיתי אותם)
    שאקיל מרשים אבל כל צורת המשחק של הספרס ב2014 הייתה מדהימה ואני מאמין שהיו עוברים את הלייקרס 4-2

    1. ???
      הספרס לא רק שזכו לעזרתם של השופטים (טים דונהי הלך לכלא אחרי שהוכח שמכר את המשחק של סאנס – ספרס באותו פלייאוף שיזכר לדראון עולם) הם גם ניצלו אותה תוך שימוש בכדורסל מכוער ואלים. האמא של כל הכוכביות מוצמדת לאותה אליפות לא מוצדקת.
      אצל הלייקרס נגד סקרמנטו, ניתן היה לראות שזה סקרמנטו נגד שאר העולם. אבל הלייקרס לא התחילו לנסות לשבור לוובר את הרגליים (ע"ע ברוס "השנוא" בואן)

      הדרך היחידה שהספרס של 2014 עוברים את הלייקרס 2000 היא אם הם מזמנים את דונהי שוב לשפוט…

  32. הספרס עינגו אותנו בהחלט ב2014. אבל ל"א של הטריפיט היית קבוצה אדירה. ולפנטז על ההתאמות של פופוביץ כשוכחים שממול יש מאמן עם קצת יותר טבעות על החגורה זה לא רציני. ברור שהלייקרס הייתה לוקחת.

  33. מבלי להיכנס לויכוח של מי היתה יותר טובה, אני מבקש לתקן את הנתונים: הלייקרס היו האלופים הבלתי מעורערים בשנים 2000-1001.

    האליפות של 2002 הינה מעשה שחיתות של שופט כדורסל שקיבל על כך כסף.
    אם כוכבית, אז על האליפות ב -2002.

להגיב על פינקי לבטל

סגירת תפריט