מעורב הופס לפתיחת העונה / מנחם לס

1. עוד שתים עשרה שעות זה מתחיל

דברנו, דיסקסנו, התעמקנו, נבאנו, חלמנו, קיוינו, התפללנו.

ועכשיו זה מתחיל.

היה OFFSEASON ארוך, אבל עברנו אותו בסדר גמור. כולנו חיים ושלמים. לא קל לחיות ללא NBA, אבל אפילו אנחנו חייבים להודות שישנן בעולם בעיות קצת יותר חמורות מכמה חודשים ללא כדורסל. עדיין כמה חודשים ללא כדורסל אלה לא החיים האידיאליים שאנחנו בוחרים לחיות.

ה-NBA לא נותנת לנו זמן לחימום. היא מיד שולחת אותנו למדורות האש כבר בחמישה הימים הראשונים של העונה. מה הדברים המעניינים ביותר שמגרים מיד את היצרים הנבואיים שלנו?

בלי לחכות הרבה דייויד בלאט לוקח את קבוצתו לקבוצה שאמורה להיות היריבה הקשה ביותר שלהם, השיקגו בולס. לברון התחיל להתאמן שלשום ואני  ב-ט-ו-ח   שהוא יעלה לשחק. משחק פתיחת העונה הוא יותר מדי עבור איגו מניאק כמוהו להחמיץ. אני בטוח שגם דריק רוז יופיע. אלה שחקנים שימים כאלה הם הימים עבורם הם חיים. אני מאמין שקיירי אירוינג יהיה הנעדר הרציני היחידי.

שיקגו תופיע עם מאמנה החדש פרד הויברג, ואני מקווה עבור הצעירים שבינינו שהטיווי יתרכז בבתו שהיא משהו-משהו. אם יהיו ביניכם שיישארו ערים, יהיה לנו אחלה בלוג חי.

ומה בקשר לאנטוני דייויס נגד הילדים הטובים של הווריורס, שהחליטו להיות העונה 'רעים'? הפליקנס טסים מערבה למשחק מעניין ביותר הלילה.

הפליקנס עדיין בוערים מבושה על הסוויפ בסיבוב הראשון של העונה שעברה, והם באים עם רבנג' ב-DNA שלהם. הפליקנס רוצים להראות מיד שהם כבר לא "הילדים הקטנים של הליגה" ושמוטב שכולם ייקחו אותם ברצינות.

ביום רביעי, יום הסקירה שלי, יש לנו את קווין דוראנט וראסל ווסטברוק הנוחתים בסן אנטוניו לראות מה קורה שם עם למרכוס אולדרידג' ודייויד ווסט, ואיך הפלח מסתדר עם הקבוצה החדשה. יום אחרי? הקליפרס נוחתים בדאלאס. קליפרס, שחטפו את דיאדרה ג'ורדן אחרי שכבר 'הבטיח' חתימה לדאלאס יצטרכו להופיע עם מגיני ראש כמו בפוטבול כי דאלאס באה לפרוע את החוב.

בתחילת העונה לכל משחק ישנה חשיבות מיוחדת. הנה מה שמחכה לנו בכמה הימים הראשונים, סתם לחימום הקנה:

 NBA Opening Week Schedule

Tuesday, Oct. 27 Away Home Time (ET) TV
Cleveland Chicago 8 p.m. TNT
Detroit Atlanta 8 p.m.
New Orleans Golden St. 10:30 p.m. TNT
Wednesday, Oct. 28 Away Home Time (ET) TV
Washington Orlando 7 p.m.
Philadelphia Boston 7:30 p.m.
Utah Detroit 7:30 p.m.
Indiana Toronto 7:30 p.m.
Charlotte Miami 7:30 p.m.
Chicago Brooklyn 7:30 p.m.
Cleveland Memphis 8 p.m.
New York Milwaukee 8 p.m.
San Antonio Oklahoma City 8 p.m. ESPN
Denver Houston 8 p.m.
New Orleans Portland 10 p.m.
L.A. Clippers Sacramento 10 p.m.
Dallas Phoenix 10 p.m.
Minnesota L.A. Lakers 10:30 p.m. ESPN
Thursday, Oct. 29 Away Home Time (ET) TV
Memphis Indiana 7 p.m.
Atlanta New York 8 p.m. TNT
Dallas L.A. Clippers 10:30 p.m. TNT
Friday, Oct. 30 Away Home Time (ET) TV
Oklahoma City Orlando 7 p.m.
Miami Cleveland 7 p.m. ESPN
Utah Philadelphia 7 p.m.
Chicago Detroit 7:30 p.m.
Toronto Boston 7:30 p.m.
Charlotte Atlanta 8 p.m.
Washington Milwaukee 8 p.m.
Brooklyn San Antonio 8:30 p.m.
Minnesota Denver 9 p.m.
Golden St. Houston 9:30 p.m. ESPN
L.A. Lakers Sacramento 10 p.m.
Portland Phoenix 10:30 p.m.
Saturday, Oct. 31 Away Home Time (ET) TV
New York Washington 7 p.m.
Utah Indiana 7 p.m.
Golden St. New Orleans 7:30 p.m. NBATV
Brooklyn Memphis 8 p.m.
Phoenix Portland 10 p.m.
Sacramento L.A. Clippers 10:30 p.m. NBATV
Sunday, Nov. 1 Away Home Time (ET) TV
Atlanta Charlotte 2 p.m.
San Antonio Boston 3:30 p.m.
Milwaukee Toronto 6 p.m. NBATV
Houston Miami 6 p.m.
Orlando Chicago 7 p.m.
Denver Oklahoma City 7 p.m.
Dallas L.A. Lakers 9:30 p.m.
Monday, Nov. 21 Away Home Time (ET) TV
Cleveland Philadelphia 7 p.m.
Milwaukee Brooklyn 7:30 pm
San Antonio New York 7:30 p.m.
Portland Minnesota 8 p.m.
Oklahoma City Houston 8 p.m.
Phoenix L.A. Clippers 10:30 p.m.
Memphis Golden St. 10:30 p.m.
***************

2. אור בקצה המנהרה לעונה החדשה?

 

בפעם הראשונה אי פעם – ואנא אל תגידו לי ששמעתם זאת קודם לכן כי אז תהיה לכם בעייה אתי – שמענו הודעה רשמית  מה-NBA BOARD OF GOVERNORS, שהבוסים של ה-NBA מוכנים לשמוע דיבורים הנוגעים להורדת מספר המשחקים בעונה. זה דבר שאף פעם לפני כן לא נשמע מהבוסים של הליגה.

אני מקווה שכל הקיבוצניקים והבולשבקים שביניכם, וניתן להוסיף אליהם כמה סוציאליסטים ואנשי הנוער העובד והוועד הפועל של ההסתדרות, לא יוצאים במחולות קרקוביאק ליד הגורן. הם רק אמרו שהם מוכנים לשמוע טענות לכאן ולכאן. הם לא הבטיחו רבע דבר.

זוהי התקדמות לעומת העבר – כשהם לא היו מוכנים לדבר אפילו על הנושא. פעם זה היה ISSUE שמקומו היה OFF THE TABLE. עתה הנושא לפחות על השולחן.

אדאמס אמר: "השחקנים היום מתוחכמים מאד. הם יודעים שלא ייתכן לקצץ משחקים מבלי שתהיינה – בואו נכנה זאת  במילה עדינה – 'השלכות' על הכלכלה של המשחק.

כסף היא עדיין המילה הדוחפת את ה-NBA אבל השחקנים מודעים לעייפות ולפציעות שהן תוצאות ישירות – למרות שהן פריפרליות – לאורך העונה ומספר המשחקים שבה. ה-NBA סוף-סוף שכרה וועדת יועצים שתחקור את היחס בין מספר המשחקים ומספר וסוג הפציעות. גם ארגון השחקנים שכר קבוצת מומחים בראשות ד"ר ג'ון דיפיורי וג'ו רוגוסקי לחקור את היחס בין אורך העונה ומספר המשחקים בה ופציעות.

כידוע, השחקנים מתלוננים על הסבל של עונה כה ארוכה הכוללת כל כך הרבה משחקים, אבל הסבל "יורד" פלאים כשצמצום מספר המספרים הולך יחד עם צימצום בסכום הצ'קים.

 

אין כלל שאלה שעייפות השחקנים מורידה מיכולתם. אנחנו לא רואים כדורסל בשיאו בגלל כך. כולם יודעים ומכירים ביחס בין עייפות ופציעה, וכן בין עייפות ויכולת.

הבעייה היא שהשחקנים מעוניינים לקצר את העונה מבלי לקצץ במשכורתם, וכאן קבור הכלב. מישהו יצטרך להוכיח שקיצוץ במספר המשחקים לא יקצץ באופן משמעותי בהכנסות. אולי אפילו ישכנע שעונה קצרה תקטין אמנם את המשכורת השנתית אבל תאריך את מספר השנים שהשחקן הממוצע בליגה  יוכל לשחק, והסך הכל יכול אפילו להיות גבוה יותר.

דבר אחד אני בטוח בו: קיצור העונה ומספר המשחקים הוא חובה הגיונית. אם סוף-סוף החליטו להתחיל לדבר על כך זה יקרה. אני לא יודע מתי אבל זה יקרה.

***********************

3. שיקגו חדשה לעונה חדשה

אתר האוהדים של הבולס גילה לי שמאז עונת 2011 יואקים נואה עלה בחמישייה של הבולס  323 מתוך 325 המשחקים שהוא שיחק בהם. הוא מה שהחברים שלי בקרית מלאכי מכנים "BULLS LIFER". הוא היה היתד המרכזי של הקבוצה – לב ליבה – כמו שבית החרושת למלט היה הלב והנשמה של שכונת נשר. כל משחק הוא עלה עם שערו המקורזל המכוער – למה שאיזה ספר טוב לא ייקח אותו לידיו? – והיה החיים של החמישייה של הבולס משחק אחרי משחק.

לבולס הגיע מאמן חדש, פרד הויברג, והוא יוריד את יואקים מהחמישייה שתעלה הלילה נגד לברון והקאבס. במקומו הפרונטליין יאוייש ע"י פאו גאסול וניקולה מירוטיץ'. במשחק הפרהסיסון האחרון פאו שיחק 33 דקות, מירוטיץ' 27, טאג' גיבסון 21, ויואקים 15. אלה הן 96 הדקות שהויברג חייב לחלק בין הסנטר והפאור-פורוורד שלו, ואם החלוקה האחרונה היא איזו שהיא אינדיקציה, יואקים – לפחות בתחילת העונה – יהיה הרבה יותר צ'ירלידר מאשר שחקן.

ורק להזכירכם, הרוקי בובי פורטיס שהיה מצויין כפאור פורוורד משך כל הפרה-סיסון אפילו לא שיחק.

העסק נראה לי כמו פקק תנועה תחת הסל שעל הויברג לפותרו כדי שהתנועה תזרום בו טוב ככל האפשר. כאן יכול להיות היתרון הגדול של מהבולס על קליבלד ועל מיאמי, לכן פתרון התשבץ הזה הוא הדבר החשוב ביותר שעל הויברג ליישם.

נואה היה הראשון שבא לקראת מאמנו: "אני שחקן. אני 100% עם מה שקוץ' מחליט. ברגע שיקרא בשמי, אני נכנס ונותן את כל מה שיש לי. אצלי זה תמיד היה 'הקבוצה' וכך תמיד אשאר".

הויברג יצטרך למצוא את הקומבינציה 1-2 הטובה ביותר בין הארבעה. אולי אפילו בין ה-5 אם מחשיבים את הרוקי. זה לא רק זה: חשוב גם לראות איזה קומבינציה תסתדר ותשחק טוב ביותר עם דריק רוז וג'ים באטלר.

הבעייה של נואה היא הקליעה  מרחוק. כולם יודעים את הכיוון של ה-NBA: הליגה דורשת אפילו מסנטרים ופאור פורוורדים שיהיו מסוגלים לקבור שלשות ב-37-40%, ואין כל הנחות. גאסול ומירוטיץ' עושים זאת כל כך הרבה יותר טוב מנואה. בעונה שעברה כשמירוטיץ' ונואה היו יחד על הפארקט הקבוצה שיחקה בקצב של 103.7 נק' – ב-2 נקודות יותר מאשר בכל קומבינציה אחרת. (החמישייה בקומבינציה שעשתה 103.7 כללה את השניים, טוני סנל, מייק דנליבי, וארון ברוקס). זאת היתה חמישייה שקלעה 20 נק' מעל יריבתה ב-100 פוזשיונס, באחוז מדהים של 58.8%.

האם זאת תהיה החמישייה? ברור שלא. אבל החמישייה נותנת חומר למחשבה. מירוטיץ' ופאו גאסול יפתחו את ההגנה וייצרו SPACE לרוז ולבאטלר להיכנס. מה יחסר להם? את המלחמה הנועזת, הזעם והזעף, העוז והטרוף של יואקים. המאמן יצטרך למצוא את השיווי המשקל הטוב ביותר לקבוצה, בעייה לא קלה כלל וכלל.

בשנים של תום ת'יבודו שיקגו היתה ללא ספק קבוצת הגנה על חשבון התקפה. העונה – ואת דאג מקדרמוט שהיה מצויין בפרהסיסון אפילו לא הזכרתי עד עתה – אין לי ספק ששיקגו תהפוך להרבה יותר התקפית על חשבון ההגנה, ולכן מספר דקותיו של יואקים נואה יירד לראשונה מאז הגיע לשיקגו.

***********************

4. שחקני ה-NBA מתבדחים לכבוד חג ההלואין לפני שהעונה הרצחנית מתחילה

מי הם בתמונה?

מי הוא בתמונה? תמיד מוכן להתבדח! כיף של בחור.

נ יו יורק הופכת את שני הלופזים לגיבורי העיר החדשים!

*************************

5. לאנס סטפנסון: בתוך תוכי אני השחקן הרגיש ביותר בליגה!

*

*

************************************

6. "השחקנים הששי'ים" שלי לפתיחת הליגה

ראשון: ריאן אנדרסון

 

השנה שעברה לא היתה טובה לריאן. ההתאבדות של אהובתו/ארוסתו, והפציעות. עתה הוא מעבר למשבר ונקי מפציעות ויש לו מאמן – אלווין ג'נטרי – שהוא מאמן התקפה וקצב מהיר, ואני רואה עבורו קמבק פנטסטי בקבוצה עם אנטוני דייויס המחכה לו בקוצר רוח. הוא יקבור שלשות, ויהיה הקטליסט בקבוצה הצעירה החייבת אותו עולה מהספסל כמו שג'ון הבליצ'ק היה עושה פעם.

שני: אייזיה תומאס

הוא היה אחד הפייבוריטים כבר בעונה השנייה. הוא אחד השחקנים האנדרייטד ביותר בליגה ברמה קרימינלית. הוא השחקן שהסלטיקס צריכה שיעלה מהספסל ויוסיף את האנרגיה הדינמית שלו שאין לה אח ורע בליגה, וכמובן את יכולתו לקלוע 20-25 נקודות כל פעם שהמאמן יבקש ממנו. עם כל צעירי בוסטון, אייזיה יעלה מהספסל ויעשה מהם קבוצה אמיתית.

שלישי: יואקים נואה

יואקים אף פעם לא עלה מהספסל. גם עתה הוא למעשה שחקן חמישייה. אבל הוא האדם הנכון לעלות מהספסל ללא רגשי נחיתות וללא עשיית פרצופים. הוא השחקן האנרגטי ביותר בליגה, ועצם העוצמה הנפשית השופעת ממנו היא גורם מספיק להכניס את כל הארבעה האחרים למהלך ששי. הסערה שבמשחקו היא הדבר שמאמן מחפש ברגעי חולשה של קבוצתו.

רביעי: טריסטן תומפסון

הפלייאוף שעבר הראה לנו מי הוא. אני מכיר בחולשותיו כשחקן תוקף, אבל גודלו, הפיזיקליות שלו, ועצם היותו אחד האופנסיב ריבאונדרים הטובים בליגה יהיו מה שהקאבס תצטרך כשקווין לאב יצטרך לנוח או ייכנס לבעיות פאולים. למרות שקווין לאב ריבאונדר טוב ממנו, הפיזיות של טריסטן היא דבר שהקאבס תצטרך הרבה העונה.

חמישי: אנדרה איגודלה

אנדרה קיבל את העובדה שהוא לא שחקן חמישייה יותר. מה עוד יש לומר על ה-MVP הזה של הפיינלס. אני לא מאמין שהוא יוכל לחזור על הופעתו הנעלה פעם נוספת, אבל אפילו 75% ממנה תספיק לתואר 'האיש הששי'. הוא-הוא המביא פיזיקליות + מהירות, בשעה שגרין מביא בעיקר פיזיקליות. ואם הוא ימשיך לשלשל שלשות, חבל על הזמן.

ששי: ג'רלד גרין

גרין היה משך כל הקריירה שלו  אחד המוכשרים הבלתי יציבים והבלתי אמינים בליגה. הוא אתלט אדיר המסוגל לדברים נפלאים. לי נדמה שלקח לו כמה שנים להתבגר. גם רוסיה, גם ליגת D, והשנה שעברה בפיניקס עשו לו המון. בפרה-סיסון הוא היה בכל המשחקים אחד הטובים אם לא הטוב ביותר במיאמי. יכול מאד להיות שאריק ספואלסטרה ופט ריילי הצליחו להרגיע אותו, והיום ה-8'6 הזה יכול להיכנס לפחות לשלוש משבצות כאיש ששי.

שביעי:  ג'ון הנסן

אם ג'בארי פרקר יהיה כשיר לשחק, ג'ון הנסן יעלה מהספסל. הוא שחקן חמישייה בכל המובנים ולא אתפלא אם יזכה גם בתואר 'שחקן ההגנה' של העונה. זה שחקן לא ידוע שאם היה מקבל דקות הוא היה דאבל-דאבל ממוצע. אני רואה אותו בתור שחקן ששי מצויין של מילווקי.

שמיני: סי ג'יי מקלולום

הוא יכול לזכות גם בשחקן הששי וגם בשחקן המשתפר של הליגה. רק שיישמר מפציעות.

תשיעי: דייויד ווסט

למעשה, כל מי שהפלח יחליט להעלות ראשון מהספסל הוא בעל סכוי לזכות ב'שחקן הששי'.

עשירי: ג'מל קרופורד

הוא יכול לעשות פלאים עם החמישייה של הקליפרס, אבל אני לא בטוח שעדיין יש לו את זה.

 

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 61 תגובות

  1. האם זה נכון מה ששמעתי ?
    לברון ג׳יימס התחיל עם קצת תירוצים לקראת המשחק נגד שיקגו- אמר שזה לא ישקף את המשך העונה ומה שנראה מחר זה לא מה שנראה העונה- עכשיו דבר ראשון הוא צודק אבל בנאדם משחק פתיחה נגד היריבה הגדולה שלך- איפה המוטיבציה?
    מנחם תודה על המעורב האחרון לפני העונה… זהו בקרוב זה מתחיל!

        1. הוא צודק אמרתי את זה… אבל הייתי מצפה לנחישות גדולה יותר, בכל זאת תחילת עונה נגד שיקגו במשחק המרכזי.

          1. קצת פרספקטיבה על המשחק הראשון בעונה

            https://www.youtube.com/watch?v=uv4Yy6aAWgw

            זה היה המשחק הראשון בקריירה של מג'יק ג'ונסון,
            המשחק הסתיים בקליעת ניצחון של קארים עבדול ג'אבר שמייד אחריה מג'יק קפץ על קארים כאילו הוא זכה באליפות.

            שנים מאוחר יותר מג'יק סיפר שקראים אמר לו " תירגע ילד, זה רק המשחק הראשון של העונה."
            בסרטון רואים איך קארים, למרות סל הניצחון (סקייהוק, כמובן), רגוע ולא מאבד פורפורציות.

            אז כמו שאחד הענקים (תרתי משמע) אמר:
            "זה רק המשחק הראשון של העונה."

          2. בזה שהוא צודק אין לי ספק, אך שחקן כמוהו צריך להראות מוטיבציה כלפי חוץ בכל משחק. לא יכול להיות שהוא מגיע למשחק הראשון של העונה נגד שיקגו היריבה הגדולה שלו ואומר לתקשורת שהמשחק הזה לא ישנה ולא יקבע דבר.
            כולם עם נחישות, התרגשות ומוטיבציה והוא כאילו מתחיל עם ״ התירוצים ״ עוד לפני שהתחיל המשחק.

  2. מדברים על הפקק והעומס בעמדות הפנים כל הזמן כשמזכירים את הבולס
    ובהתחשב בזה שבהרכבים מסויימים גם מקדרמוט יכול לשחק כארבע נראה שבלתי נמנע יהיה לבולס להעביר את אחד מהשניים במהלך העונה נואה או גיבסון, ההימור שלי שבשל המעמד של נואה בתוך ומחוץ לקבוצה אצל הקהל גיבסון יהיה זה שיימצא את עצמו במקום חדש ,לא יודע אם זה אפשרי כלכלית אבל אינדיאנה במצבת הגבוהים הדי דלה שלה יכולה להיות לו בית חם ואוהב

      1. אכן אדאמס ו-ווסטברוק. למי שלא ראה את אדאמס בראיון היציאה\במשחקי הקדם, הוא אמר שהוא יגדל שיער לקראת העונה (אגב, הקיווי הוא אחד מהטיפוסים המצחיקים בליגה שווה לעקוב).
        *מוזר שראסל בחר ללבוש את המדים של אנדרה רוברסון…

        *הייתי ללא מחשב בימים האחרונים עקב מפגעי מזג האוויר כך שנאלצתי לעקוב מהנייד – בהזדמנות זו אני חייב מילה טובה על פרוייקט ההקדמה לליגה הפשוט נפלא.
        שתיהיה שנת NBA מוצלחת עם כמות מופחתת של פציעות.

        1. *תיקון טעות שלי*
          רוברסון הוא כמובן 21, ואילו אדאמס (שלצידו בתמונה זו) הוא 12.
          כמובן שמלבד המדים, יש את השפם והפיאה שראסל שם על עצמו.
          -"פונאקי", הקעקוע\חינה שראסל צייר על עצמו הוא הכינוי של אדאמס.

  3. נואה הוא סנטר טוב מדיי בשביל לשבת על הספסל ולשחק 15 דקות. שיקגו חייבת לעשות עליו ועל גיבסון טרייד בשביל שתיים או שלוש טוב וסנטר מחליף.

  4. להערכתי יחכו עם עניין קיצור העונה לראות איך הטכנולוגיה של ניהול דקות משחק ומעקב אחרי מאמצים ישפיעו על הפציעות. מספיק שיראו שיפור קל וכבר תהיה מספיק אמונה בפוטנציאל של הקונספט בשביל שיוכלו לעמוד במקום מבחינת כמות המשחקים. בסופו של דבר נראה לי שאורך העונה ישאר זהה מבחינת כמות משחקים. אף אחד מהצדדים המעורבים לא מעוניין לוותר על הכסף הזה.

  5. יואו איזה כיף שסוף סוף מתחיל
    לא רואה את שיקגו מוותרת על נואה הוא עדיין שווה לפחות 20 דקות
    לאנס סטיבנסון LOL
    סי גיי מקולום אני כמעט בטוח שיפתח בחמישייה מסכים לגבי כל השאר
    שיהיה לנו NBA שמח

      1. גלעד צודק, מנחם כתב על C J ולא על ריי (C J משחק בפורטלנד, ריי עבר מסקרמנטו לספרס)
        מה שמפתיע זה שה-2 שחולקים שם משפחה (בעצם לא בדיוק, נכתב מעט שונה) הגיעו לליגה באותה שנה, ול-2 סטטיסטיקות דומות להפליא.

  6. לשיקגו אכן יש פקק בצבע אבל הקו הקדמי שלהם כולל יכולת יציאה החוצה וניידות טובה מאד .
    הפחתת מספר המשחקים לעונה תוריד אולי שכר בטווח המיידי אבל תאריך קריירות בטווח הרחוק וגם הירידה ביכולת תתחיל קצת יותר מאוחר, משמע – בממוצע, השכר למשך הקריירה ייפגע אבל לא דרסטית. . מהלך מצוין

      1. המהלך המשלים המתבקש הוא איחוד קונפרנסים לטובת עלייה לפלייאוף. יהיה נהדר ךתת הזדמנות לקבוצות כמו ניו אורלינס וסקרמנטו לנסות להכנס. בלי קשר לזה גם נרוויח מאמצים שווים לכולם במקום הטיילת של המזרח מול דרך החתחתים לגמר המערב

  7. יופי של קישור גיא.
    כמה נתונים ותובנות שעלו מהסרטון עצמו:
    – בירד רשם במשחק הפתיחה שלו 14, 10 ו-6 – מרשים בשביל רוקי.
    – בערך ב-6:30 רואים בחור אתלטי מטביע על קארים. הכינוי לא מותיר מקום לספק: ג'לי-בין, הלא הוא ג'ו בריאנט, אבא-של.
    – היה זה המשחק הראשון של ג'רי באס כבעלים – רואים אותו ואת בעלי הקליפרס דאז שמחים ומאושרים.
    – ספרתי למג'יק שלוש חסימות במשחק הרוקי – מרשים.
    – ההוק שוט בגמר מול בוסטון לא הופיע סתם פתאום. גם במשחקו הראשון במקצוענים מג'יק קלע זריקה דומה (5:10 בסרטון)
    – מבט בבוקס סקור מראה משחק נהדר לפרי (46 נקודות) ולא רע למג'יק: 26 נקודות. בבסקטבול רפרנס אין איזכור לאסיסטים, ריבאונדים או חסימות אז אני לא יודע כמה היו לו.

  8. אחלה מעורב מנחם .
    רק תיקון קטן מחר דוראנט ו ווסטברוק מארחים את הספרס ולא להיפך.
    חג nba שמח לכולם (:

  9. שוב מפרסמים את דירוג השחקנים של ESPN.
    שוב, מתוך ה-10 הראשונים בליגה, תשעה (!!) משחקים במערב, ורק לברון במזפח

  10. מי לדעתכם אמורים להיות הסוסים השחורים של הליגה. מי שאף אחד לא סופר ויכולים להפתיע. מי הולכת להיות האטלנטה של השנה? ומי מהקבוצות הטובות תפרוץ קדימה אל המקומות הראשונים (גולדן סטייט),
    יש לי 2 ניחושים פרועים מאד:
    – בתפקיד האטלנטה, אני מהמר על הניקס שיצליחו השנה להגיע לסיבוב שני בפליאוף. אני גם לא הייתי פוסל את בוסטון

    – לגבי המערב – ללא פציעות יש 7 קבוצות בפערים קטנים שיתמודדו על המקום ה- 1 – גולדן, ספרס, יוסטון, קליפרס,, אוקלהומה, ממפיס וניו אורלינס. מעניין מאד לראות את חד גבה נותן עוד קפיצה ביכולות ומביא את ניו-אורלינס לגמר המערב

  11. הניקס ? סיבוב שני ? בחייאת .. על אף חולשת המזרח יש מספיק קבוצות שיסיימו ב4 המקומות הראשונים ( קליבלנד מיאמי שיקגו וושינגטון טורונטו ומילווקי ) . אז מה שאתה בעצם מהמר זה שהניקס יכנסו לפלייאוף וגם ידיחו אחת מהנ"ל ללא יתרון ביתיות . מאוד מאוד מאוד פרוע .
    לגבי בוסטון , זה כבר לא סוד שסטיבנס הרכיב יחידה מגובשת שלכל הפחות עומדת נהדר על הפרקט .

    לגבי המערב עם כל הכבוד לניו אורלינס היא לא מאחורי האלופה הספרס התאנדרס והקליפרס בפער קטן .
    ניו אורלינס בגמר המערב??? נו באמת .
    אפילו ממפיס עך אף הניסיון הרב שצברה בשנים האחרונות וגבוהים איכותים סובלת מכוח אש נמוך יחסית אל מול ג"ס ספרס הקליפרס ואוקלהומה .

  12. מנחם, מעניין אותי לדעת איזה קבוצה אתה מעריך כיותר חזקה הקליפרס או התאנדרס (בהנחה ששני הסגלים בריאים כמובן ) ?
    מעבר לזה האם אתה מאמין שישנו סיכוי ולו הקטן ביותר שיוסטון או ממפיס יהיו אלופות המערב ?

    1. תאנדר.ובעיקר בגלל מצ׳אפים.אלא אם גריפין יכול לשמור על דוראנט.
      הקבוצה היחידה שיש לה מצ׳אפ טוב מולם זו הווריוס (איבקה גרין ,דוראנט איגי ראס קרי).

  13. יש כאן אוברייטדיות מסוימת של כמה קבוצות, בעיקר על סמך הזיכרונות שלנו מסוף העונה שעברה:
    ממפיס במערב: לדעתי הם יתחילו לדעוך, ואין להם מקום בין המובילות הרציניות.
    בוסטון במזרח: ניצלו ואקום רציני להשתחל לפלייאוף ומאז נדמה שנפתחה תחרות בלתי רשמית של מי-מפרגן-יותר-לבראד-סטיבנס? בקיצור, עם עליית אינדי ועוד כמה כוחות מזרחיים, וסוג-של-דריכה-במקום מצד בוסטון – אני לא רואה אותם בפלייאוף.

  14. לדעתי ג"ס, הספארס, הת'אנדר, הקליפרס, ויוסטון הן כל כך קרובות שכל הפרעה הכי קטנה (פציעה) יכולה לקלקל. אחרת זה כאילו לזרוק קובייה.
    אילו הייתי צריך לשים כסף הייתי הולך במערב על
    ספארס
    ג"ס
    ת'אנדר
    קליפרס
    יוסטון
    אבל בהפרשים מזערים

  15. "עונה קצרה תקטין אמנם את המשכורת השנתית אבל תאריך את מספר השנים שהשחקן הממוצע בליגה יוכל לשחק, והסך הכל יכול אפילו להיות גבוה יותר."

    הסך הכל לשחקן, אבל המשמעות של קריירה ארוכה למי שיכול להתמיד ברמות הגבוהות היא קריירה קצרה יותר למי שלא (או שפחות שחקנים יגיעו לנבא).

כתיבת תגובה

סגירת תפריט