חם מהתנור: יום רביעי/רועי ויינברג

חדשות מלוס אנג'לס לייקרס:

פאו גאסול, לוס אנג'לס לייקרס
פאו גאסול. זכה לגיבוי מלא מקובי, אבל לא הפסיקו השמועות על טרייד שלו.
צילום: אתר ה-NBA

עדכון בקשר למערכת היחסים בין פאו גאסול לקובי בראיינט-קובי נתן לראשונה, תמיכה ציבורית מלאה לפאו: "אני אוהב את פאו כמו אח. אני רוצה שהוא יהיה דומיננטי כמו שהוא יכול להיות. אני רוצה שהוא יהיה הקובע, ולא נואש. צריך ללכת אליו יותר בצבע, כי הוא יכול לשלוט גם שם, ויש לו 2 טבעות לראיה. אני בטוח שנמצא שיווי משקל שהוא יחזור".

יש שמועות שהלייקרס רוצה לקבל את ראיין אנדרסון, בטרייד אפשרי על פאו גאסול. אנדרסון שיחק במשך 3 שנים לצידו של הווארד באורלנדו.

***

חדשות משרלוט:

עקב החלטת ההורנטס לשנות שמם לפלייסינס, יש שמועות שהבובקאטס ישנו שמם לשרלוט הורנטס-השם שרצו בו שנוסדו, ב-2004, אבל היה של ההורנטס (הם בחרו בשם בובקאטס). כרגע אינה הודעה רשמית, אך מאוד יכול להיות שבעונת 2013/14 הם יקראו שרלוט הורנטס.

***

חדשות מניו אורלינס:

ניו אורלינס הורנטס
הלוגו של ניו אורלינס. כנראה שבסוף העונה זה יהיה לוגו אחר.

ההורנטס מעוניינים לשנות את שמם, החל מעונת 2013/14 לניו אורלינס פלייסינס. פליסיין, זה שקנאי, עוף הים שהוא הציפור הלאומית של לואיזיאנה, המדינה בה נמצאת ניו אורלינס. שינוי השם היה אחת מהמטרות של בעלי ניו אורלינס, טום בנסון, כאשר קנה את הקבוצה.

ניו אורלינס משחקים עם השם הורנטס, מאז נוסדו, ב-1988, בשרלוט. ב-2002 הם עברו לניו אורלינס, עם השם (הם שיחקו שנתיים באוקלהומה סיטי בגלל הוריקן קתרינה). הייתה בעבר קבוצה בשם זה (ניו אורלינס פלייסינס), ששיחקה במשך 64 שנים (לא ברציפות), בליגת המשנה של הבייסבול האמריקאי (חוץ מהליגה הבכירה-המייג'ור בייסבול ליג יש דאבל איי, טריפל איי וליגות אחרות).

למרות זאת, יש מכשול בדרך לניו אורלינס פלייסינס- לא בטוח שהליגה תאשר המהלך, ותהליך שינוי שם בדרך כלל לוקח שנתיים (מבחינה מיתוגית). למרות
זאת, אשתו של טום בנסון אמרה שמדי הקבוצה החדשים יהיו מורכבים מכחול נייבי, אדום, וזהב.

***

חדשות מבוסטון:

אריק דמפייר
דמפייר. יגיע להתרשמות בבוסטון

הסלטיקס מחפשים גבוה נוסף לקבוצה, ויש לא מעט סיכויים שאריק דמפייר יבוא לבוסטון, בשביל התרשמות של צוות האימון של הסלטיקס ממצבו. יתכן ויוחתם בקבוצה, אבל זה תלוי לא מעט בהתרשמות של הסלטיקס ממנו. גם קניון מרטין הוזכר כמועמד, אבל בוסטון לא דיברו איתו.

***

חדשות משיקגו:

יש עדכון בקשר להחלמתו של דריק רוז, שכזכור נפצע בפלייאוף אשתקד נגד פילדלפיה. הוא חזר כבר לרוץ, והוא קרוב מאוד לחזור להתאמן עם שיקגו. עברה יותר מחצי שנה מאז הניתוח של רוז (היה ב-12.5.12). כמובן שמחזרה לאימון עד חזרה למשחק יש דרך ארוכה.
***

חדשות מאוקלהומה סיטי:

קווין מרטין, אוקלהומה סיטי ת'אנדר
מרטין. רוצה להמשיך בת'אנדר.

הת'אנדר וקווין מרטין עדיין לא דיברו על הארכת חוזה של השחקן. זאת שנתו האחרונה בחוזה של מרטין, ובקיץ הוא צפוי להפוך לשחקן חופשי בלתי מוגבל (הת'אנדר לא יוכלו להשוות ההצעה עליו). מרטין אמר שהם לא מדברים על זה עכשיו, והוא מעדיף לחיות את הרגע. הוא אמר שהוא אוהב לשחק באוקלהומה, ושלמזלו הכל הולך נהדר שם.

***

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 15 תגובות

  1. לא פוסל את העבר פאו עם כל הצער שבדבר

    אבל זאת בושה לליקרס ולפאו על כל מה שנתן לקבוצה להחליף אותו בטרייד בשביל אנדרסון

    חוץ מזה שטרייד כזה פזיז משדר לחץ כלפיי חוץ ובמיוחד כלפיי פנים

  2. הלייקרס היו מתים להעביר את או תמורת אנדרסון – גם מבחינת התאמת כדורסל, וגם מבחינת כסף, אבל הפליקנס לעולם לא יסכימו – אנדרסון צעיר, משחק מצויין, וכדי שעסקה כזאת תהיה אפשרית מבחינת חוקי הליגה (מבלי לערב קבוצה שלישית), הם יצטרכו גם לתת את רובין לופז.

    לא רואה את זה קורה לצערי – אלא אם כן משהו ישתנה מהותית בחודש וחצי הקרובים.

    גם לא רואה את הלייקרס מחפשים טרייד לפאו עכשיו – קודם כל שיחלים, שישחק טוב – מה שגם יעלה את הערך שלו בטריידים, יראו איך כל העסק משתלס עם נאש, ואז יקבלו החלטות.
    – אלא אם כן פתאום תגיע הצעה שאי אפשר לסרב לה, אבל קשה לי להאמין שזה יקרה לפחות עד שהוא יחלים ויחזור לעצמו.

  3. הניצים !
    הבוכנות !
    השוורים !
    פורצי הדרך !
    המלכים !
    שוכני האגמים !
    המכשפים !
    הצרעות !…

    השקנאים ??? בחיאאאאאת השקנאים ?????????

  4. סטיב נאש הודיע ללייקרס שהוא מסרב לכל טרייד של פאו גאסול כי כשהוא הסכים לחתום, זה היה עם הדיעה שפאו גאסול יהיה הפאור פורוורד. מחר (שלי. אצלכם היום אחה"צ) אכתוב על כך מאמר שלם

  5. שטויות במיץ.
    סתם שמועה של ביוכר – פלא שהעיפו אותו לדרגת כתב קווים ?

    סביר להניח שהלייקרס אמרו לנש שאין להם כוונה לעשות טרייד עם גאסול כשנאש חתם – ובאמת לא היה טרייד עם גאסול הקיץ ולא חיפשו לעשות טרייד כזה.

    אבל לתת לנאש איזו "זכות וטו" על טרייד שכזה ?
    מה, יש לו סעיף כזה בחוזה ? חחח
    מה אתה חושב שזה – ליגה למקומות עבודה או מועדון הנבא היוקרתי ביותר שגם מחזיק מעצמו ככזה ?
    אתה באמת עד כדי כך תמים – או סתם מחפש סנסציות ?

    בדיחה עצובה – בדיוק כמו הקריירה של ביוקר…

    הלייקרס יעשו מה שהלייקרס ירצו, ונאש יסמוך עליהם, יסמוך על מאמן החלומות שלו שבגלל לא היה שם כשהוא חתם, יהנה מהווארד שלא היה בכלל בסגל כשהוא כביכול דרש את ה"דרישה" הזו לגבי גאסול,
    ולדעתי אחרי מה שנאש ראה עד עכשיו – גם הוא היה רוצה טרייד של פאו תמורת 4 שירווח לו את המגרש בשיטה של ד'אנטוני כמו בפניקס, אבל כל הפואנטה היא שאף אחד לא ישאל אותו…

    תעשה לעצמך טובה ואל תהיה הראשון (ולדעתי היחיד) שיתייחס לסיפור כל כך מגוחך ברצינות…

    מותר גם לחשוב – לא רק לקרוא…

    1. דדי, הירגע, אוקיי. לא צריך להיות כל כך אגרסיבים כאן באתר. זה אחרי הכל אתר של אוהדים, ולמה שאתה בגיל 22 כבר תחטוף התקף לב? RELAX MY BOY. TAKE IT EASY

      עוד לא כתבתי על זה מילה אחת אבל כתבתי שאכתוב, דבר שבטוח אעשה היום כי יורד כאן גשם ואין הרבה מה לעשות. הוא לא הטיל "ווטו"! הוא רק אמר לקופצ'אק שהוא מקווה שפאו גאסול יישאר כי המשחק איתו היה אחת הסיבות שהוא העדיף לחתום איתם (וכפי שאתה יודע הוא עשה בכך את שגיאת חייו!) ולא עם הניקס.

  6. אני רק מנסה לעזור… 🙂
    *ואני לגמרי רציני בעניין – כי אני רואה את האתר הזה כמקום רציני (ברובו…)

    ואפילו השמועה ההזויה הזו היא לא מה שכתבת – ביוקר טוען שהלייקרס התחייבו בפני נאש כשהתלבט אם לחתום איתם, שלא יעשו טרייד עם פאו, ועכשיו אולי הם יבקשו ממנו לשקול שנית אם הוא מוכן "לאשר" להם מהלך כזה.
    (אתה קולט כמה זה מטופש ולמה אף אחד במדיה לא מתייחס לזה ברצינות ?).

    – לא מוזכר שנאש הודיע משהו ללייקרס כמו שכתבת.

    טוב, סליחה אם לקחתי את זה יותר מדי קשה – אבל זה רק בגלל שאכפת לי…

  7. אגב, אם וכאשר הלייקרס באמת יחליטו לעשות טרייד עם פאו – הבעיה שלהם תהיה עם קובי ולא עם נאש, כי למרות מה שאתה אוהב לכתוב על סכסוך לא קיים בינהם, ולמרות התסכול שיש לקובי מגאסול מדי פעם – קובי הוא זה שדוחף הכי חזק להשאיר את פאו.
    אישית, אני חושב ומקווה שזה לא יעזור לו בסופו של דבר.

  8. והנה ממש עכשיו פורסם ראיון עם מארק סטיין באי אס פי אן לגבי איפה עומדים הדברים מבחינת הלייקרס/גאסול, שמאשר בדיוק את מה שאמרתי לגבי קובי/גאסול, וכמובן אף מילה על השטות של ביוקר לגבי נאש…

    http://espn.go.com/los-angeles/nba/story/_/id/8719587/los-angeles-lakers-rebuffing-trade-inquiries-pau-gasol

כתיבת תגובה

סגירת תפריט