מצ'אפס לוהטים לקראת הליגה / איתי קדם

הנה לכם כמה מצ'אפים מסקרנים מאוד לעונה הקרובה , בליגה שלא סובלת פתרונות טקטיים ומנציחה את היכולת האישית, יש סיכוי לאחד על אחד אמיתי בין כמה מהשחקנים הטובים ביותר בעולם לפחות בצד אחד של המגרש ולפעמים בשניהם  –

הגריק פריק בהגנה – קווין דוראנט בהתקפה

Kevin-Durant_Giannis-Antetokounmpo

 

ג'ימי באטלר על ג'יימס הארדן

epa04547832 Chicago Bulls guard Jimmy Butler (L) blocks an attempted shot by Houston Rockets guard James Harden (R) in the first half of their NBA game at the United Center in Chicago, Illinois, USA, 05 January 2015.  EPA/TANNEN MAURY CORBIS OUT

אנתוני דיוויס על פאו גאסול

Pau Gasol as a Chicago Bull Jump Ball vs Anthony Davis 2014

טוני אלן משתק את אנדרו וויגינס

Oct 29, 2014; Memphis, TN, USA; Memphis Grizzlies guard Tony Allen (9) intercepts a pass intended for Minnesota Timberwolves guard Andrew Wiggins (22) during the game at FedExForum. Memphis Grizzlies beat the Minnesota Timberwolves 105 -101. Mandatory Credit: Justin Ford-USA TODAY Sports

 

פול ג'ורג' מגביל? את לברון ג'יימס

Dec 10, 2013; Indianapolis, IN, USA; Miami Heat  guard LeBron James (6) is guarded by Indiana Pacers forward Paul George (24) at Bankers Life Fieldhouse. Indiana defeats Miami 90-84. Mandatory Credit: Brian Spurlock-USA TODAY Sports

קוואי לנארד על רודי גיי

kawhi-leonard-rudy-gay-nba-sacramento-kings-san-antonio-spurs-590x900

ראסל ווסטברוק רודף אחרי סטפאן קרי

usa-today-7016866.0

יש עוד מיליון אפשרויות אטרקטיביות , מה יהיה הכי מעניין לדעתכם ?

לפוסט הזה יש 20 תגובות

  1. אותי מעניין לראות את קרי מול בברלי.
    שחזור של גמר המערב רק שהפעם מול קרי לא יעמוד רכז בן 37 אלא מפלצת הגנתית.

  2. אשמח אם מישהו יעשה כתבה על הסאגה עם טריסטן תומפסון. לא ברור לי מה קורה איתו. הוא עדיין שחקן של קליבלנד? חופשי? ללא חוזה? מה קורה איתו?

    1. תומפסון לא חתם על ההצעה שקליבלנד הציעו לו כדי להפוך אותו לשחקן חופשי מוגבל, ולא בשום קבוצה אחרת, ולכן הוא נכנס למצב של holdout. אז מה זה בעצם אומר?

      הוא עדיין יכול לחתום על ההצעה של ה-6.8 מיליון לשנה אחת, אבל קליבלנד צריכה להציע לו אותה קודם, וזה מאוד לא סביר. הדבר היחיד שהשתנה זה שעכשיו תומפסון מאבד את היתרון של חתימה על ההצעה שקליבלנד נתנו בתחילת הקיץ, שתהפוך אותו לשחקן חופשי מוגבל בקיץ 2016. זה היה היתרון המרכזי שלו בשיחות (יחד עם זה שלא יהיה במחנה האימונים של הקבוצה), והוא פג תוקף.

      והוא עדיין שחקן חופשי מוגבל, אז קליבלנד תוכל להשוות כל הצעה שיסכים לה

      1. מה שכן הוא לא הופיע לאימוני הקבוצה. תיאורטית הוא יכול לשבת בחוץ כל העונה לעשות ברוגז. בינתיים בקליבלנד הוציאו אותו מהפוסטרים ומחנויות המרצ׳נדייז. כל מה שצריך הוא טלפון מלברון שיגיד לו לרדת מהעץ

      2. תודה על ההסבר. אז הוא נכנס למעין "הסגר" כמו בכדורגל? כלומר או שיחתום עם קליבלנד (שתציע חוזה או תשווה) או שהוא בחוץ? ואז בכל מקרה בסוף העונה הוא חופשי?
        ראיתי באתר של קליבלנד שהקבוצה הורידה את התמונה הענקית שלו שכיסתה את המעלית.. נראה לי שאי ההגעה למחנה האימונים לא התקבלה בעין יפה וזה הולך לקראת פיצוץ.

        1. לא בדיוק, אם הוא חותם על חוזה כלשהו בליגה וקליבלנד לא משווה אותו, הוא משחק בקבוצה שבה הוא חתם. הוא עדיין יכול לחתום בליגה הסינית אם ירצה. והוא כרגע עדיין שחקן חופשי מוגבל, למיטב הבנתי גם בסוף העונה (תלוי בחוזה עליו יחתום).

          דרך אגב, קרה לקליבלנד משהו דומה עם אנדרסון וז'אראו ב-2007. עד דצמבר הוא לא הסכים איתם על חוזה, ובסוף חתם בשארלוט, רק כדי שיום אחרי קליבלנד תשווה את החוזה בשביל להשאיר אותו ואת הפציעות מסיימות העונה בקבוצה.

  3. אני חושב שהכי מעניין יהיה הגריק את דוראנט.
    שני השחקנים עם האנטומיה הכי מוזרה שנראתה בשנים האחרונות בנבא – מוטת ידיים גדולה בהרבה מהגובה שלהם, גם גובה לא חסר, זריזות, קלילות, והרבה אלגנטיות.

    it's going to be legendary!!!

  4. למרות שלא ישמרו אחד על השני (לברון על דוויין? אולי! בעיקר אם הוא יתחיל לצלוף) אבל משחק בין הקאבס וההיט הוא קודם כל לברון נגד דוויין.

    אני מחכה גם לכריס בוש נגד טים דנקן

    ואחלה מצ'אפ זה כרמלו אנטוני ופול פירס

    1. אני מחכה לסדרה בין מיאמי לקליבלנד.
      עם חלוקת דקות ובריאות טובה, ביחד עם שיפור של ווייטסייד והמשך היכולת של דראגיץ', חזרה של בוש (סטרץ 4 שקולע זה הביוט של קליבלנד ובזמנים הטובים שלו בוש היה אולי הטוב בליגה בזה) וכמוהן ווייד הולך על 2 ולא מדדה, אולי יהיה למיאמי מה למכור בסדרה מול קליבלנד.

  5. התעוררתי ב-6 להשתין, ותראו מה עשיתי: הכנסתי מאמר על החיוור האירופאי, וכתבתי 4 תגובות.
    חוזר למיטה החמה. בחוץ סערה אדירה מההוריקאן האדיר, אפילו שהוא איזה 800 ק"מ מאיתנו

  6. הגריק פריק בהגנה – קווין דוראנט בהתקפה – משהו שיקרה במקרה הטוב פעמיים (אם אף אחד מהם לא יהיה פצוע, חולה או סתם נח), לא חותם על זה.

    ג'ימי באטלר על ג'יימס הארדן – כנ"ל

    אנתוני דיוויס על פאו גאסול – כנ"ל וגם פאו לא באמת במצב להתמודד עם דיוויס

    טוני אלן משתק את אנדרו וויגינס – אהה… וויגינס עדיין לא מספיק בשל התקפית בשביל שזה יהיה מעניין.

    פול ג'ורג' מגביל? את לברון ג'יימס – קניתי, מעניין (למרות שלא ברור לי מה יש לפייסרס למכור מול הקאבס

    קוואי לנארד על רודי גיי – רודי גיי? באמת? במשחקים שיש בהם את בוגי וLA?

    ראסל ווסטברוק רודף אחרי סטפאן קרי – רק אם ווסטברוק מחליט שהוא חוזר לשחק גם הגנה השנה. אחרת ווסטברוק נרדף ע"י קליי או איגי הרבה יותר מעניין שם.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט