מעורב הופס ליום רביעי / מנחם לס

1. דריק רוז כבר ניפצע ויזדקק לניתוח

עונת 2015-16 עוד לא ניפתחה ודריק רוז כבר ניפצע. הוא חטף אתמול (יום שלישי) מרפק בפרצוף ואחת מעצמות הלסת נישברה לו. הוא יעבור ניתוח היום  וייעדר תקופה מסויימת מהפארקט.

אין הרבה פרטים מהקבוצה אך מסתבר שהוא חטף את המרפק בפרצופו מג'ימי באטלר

טאז' גיבסון אמר שייתכן שהיה זה מרפקו שפגע בפניו של רוז..

2. הווריורס שכרה את סטיב נאש כ-"עוזר מיוחד"

1

הווריורס שכרה את סטיב אש כעוזר מיוחד לקבוצת המאמנים, וסטיב קאר בראשם. תפקידו אינו מוגדר במיוחד. סטיב קאר אמר: "הוא יידע כבר במה לעזור לנו". הוא לא יישב על הספסל, אלא אם כן ירצה. תפקידו יהיה יותר באנליזה של הבמשחקים לפי וידיאו, בדיקות טכניות אחרות, ציפייה במשחקים כרצונו. דברים כאלה.

"אני יודע כיצד זה אחרי פרישה. הדבר האחרון שאתה רוצה זה שוב לחיות תחת לוח זמנים. רצינו את השכל שלו ואת הראייה שלו מבלי להכריחו לטוס למשחקים. הוא אפילו ישלח לנו דו"חות מראייה בטיווי בצד השני של היבשת. כולנו מתרגשים, ובעיקר הפוינט גארדים שלנו ובראשם סטפן קרי", אמר המאמן סטיב קאר.

3. השחקן שאף פעם לא התקלח

 

(השחקן שלא התקלח)

ג'רד דאדלי, עכשיו בקבוצתו החמישית וושינגטון ויזרדס, נשאל ביום המדיה 'מי היה השחקן המלוכלך ביותר ששיחקת נגדו'. דאדלי – גאון הוא לא – הבין מהשאלה ששאלו על ליכלוך, כמו במיכרות פחם – וענה:

"אדם מוריסון, בידיים מורדות. שיחקתי איתו כרוקי בשרלוט, והוא אף פעם לא התקלח. רק לעס טבק. כשהיה ניכנס לחדר ההלבשה הצחנה היתה ללא נשוא עד שיום אחד תפשנו אותו כמה שחקנים וזרקנו אותו למקלחת. הוא הסתבן עם הגופייה והשורטס, ולא הפסיק ללעוס טבק עד הסוף. אני יודע שהוא היה בכל שערי המגזינים ואף אחד לא ידע שהוא 'THE MOST DISGUSTING PERSON'

4. דריק רוז ממשיך לשגע את הבולס (או שאין לו מושג מה הוא אומר)

דבר אחד אני חייב לומר על דריק רוז: הוא אף פעם לא משעמם.

באמצע התביעה האזרחית של איזו אשה הטוענת שרוז ועוד שני גברים אנסו אותה לפני שנתיים וחצי, בשנת 2013 (התביעה המחוזית נידחתה מחוסר הוכחות) רוז מצא לנכון להודיע שהוא חושב ברצינות לחטט מעט בשוק החופשי לראות 'מה קורה שם'. "משך כל הקיץ ח[מחשבתי היתה כאילו בתוך צינור מרוכזת רק בתביעה המשפטית. עכשיו לראשונה אני משוחרר לחשוב על דברים אחרים. בראש מעייני עתיד בני פי.ג'יי (בן ה-2.5, מ.ל) ועתידו. אדם לא יכול לבטוח שתמיד יהיה לו עתיד כלכלי חזק מספיק!.

רק להזכירכם, רוז חתם על 94 מיליון לחמש שנים, חוזה שיסתיים אחרי עונת 2016-17.

אבל רוז, כנאמר, חייב "לדאוג לעתידו".

לאיש בינתיים אין מושג מה גרם לו להיכנס בכלל לעולם השחקים החופשיים שנתיים לפני תום חוזהו!

5. "מה תהיה החמישייה שלך?"

זאת! (ואז הדוק שולף תמונה ונותן לעתונאים)

 

 

6. העתיד של הבאקס (מי הם השניים?)

 

7. ומי זה בתמונה?

 

 8. חמישיית ההתקפה של האוארד בלק

*

*

9. ד'אדרה ג'ורדן מכנה את פגישת הקליפרס איתו בביתו "משעממת"

"חשבתי שתהיה פגישה מעניינת", אומר דיאדרה ג'ורדן על הפגישה הסודית ומתוקשרת של הבוסים של הקליפרס איתו ביוסטון. "כל מה שעשינו היו לאכול ולדבר קצת".

הוא אמר:.

"It wasn't exciting at all. It was really boring. We just talked and ate food. From the outside looking in, it looked like this big secret mission but it was boring," Jordan told CBSLA.com during the Clippers' media day on Monday.

הוא חתם על עתידו. העיקר שהיה 'משעמם'.

 

10. כריס בוש הולך 'בננה' כשמסתבר לו שהראיון הסתיים

*

*

11. התאמינו שהרוקטס שמים יהבם על …? (מי זה, לפני שתסתכלו?)

 

 

מי היה מאמין שקבוצה המלאה עם דייויד האווארד, ג'יימס הארדן, ולאוסון, הרוקטס נשיון ישירו שירי הלל ותקווה על…על…על קלינט קפלה?

ובכן, הסנטר המחליף של סופרמן עשה עבודה נהדרת ונאדרת בפלייאוף האחרון כש-PER 36 מספריו היו דומים מאד למספריו של דווייט.

קווין מקהייל אמר ביום המדיה שהוא כבר מתכנן חלקי משחק חשובים ו-'שמנים' יותר – הווה אומר יותר דקות, וברגעים יותר קריטיים – לסנטר השוויצרי הזה. הפלייאוף הזה היה עבורו 'THE COMING OUT PARTY' אם אתם יורדים לסוף כוונתי. אם הוא יוכל לשחק כמו בפלייאוף, לאפלטון אין מה לחשוש לגביהם.

12.  הדטרויט שילמו לרג'י ג'קסון כסף רציני להיות פרנצ'ייז פלייר

כשדטרויט הלכו על רג'י ג'קסון כפי שהלכו, היו לי – איך אומרים – היסוסים והתלבטויות. לא שהקבוצה שלי ויש לי בה השקעה מי-יודע-מה, אבל לא רציתי לראות עוד פאשלה קולוסאלית.

אז מה אגיד לכם?

תוך 27 משחקים בלבד רג'י ג'קסון הוכיח שהוא שחקן אחר לחלוטין כשנותנים לו את המושכות. ב-MEDIA DAY הוא דיבר כאילו היה איזה וינסטון צ'רצ'יל! איזה מילים! איזה משחקי לשון! איזה הומור!

מה קרה כאן? מטפורפוזה מחלטת של שחקן שהיה עוד שחקן ב-OKC ופתאום מתנהג, מדבר, ומבהיק בודי אימאג' כאילו היה גנרל פייטון. הוא דיבר על 'אחדות' ו-'SENSE OF PURPOSE'. ואז הוא אמר:

"What I've been good at, I've got to keep working on as hard as I can. I've got to go in the paint and take a beating every single night, that's my job. I've got to find a way to get my teammates going, I've got to find a way to get us easy baskets, get us to the line and to play defense," Jackson said of his role on the team.

He also mentioned how important it is for him to improve his perimeter shot and his defense. Any shortcomings on defense,  Jackson readily admits, has to do with mental laziness than a lack of skill. "I've just got to bring it night in and night out," he said.

לי נראה שהשחקן שלא ידעתי שיש לו את זה, יודע בדיוק מה עליו לעשות כדי לקחת את דטרויט סוף-סוף קדימה.

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 55 תגובות

  1. אין מילים על בוש, נותר רק להתסכל

    חמישיית השחקנים החצופים, המעצבנים והמאוהבים בעצמם:
    1. לברון
    2. דוויט
    3. רוז
    4. וול
    5. הארדן

      1. תתפלא אבל הוא מתמודד רציני ברשימה. לא חסר על מה. כל הזמן מתלונן שלא מעריכים אותו מספיק (למשל בנבחרת). וכל שנה הצהרה שהוא וביל הקו האחורי הטוב בליגה.
        והבחור עוד לא קרע זוג נעליים ולא עשה שום הישג משמעותי.
        לא אתפלא אם הוא מבלה כל בוקר מול המראה יותר זמן מג'וג'ו שלנו (למרות שלפי הדיווחים היא לא צריכה את זה 😉 )

        קח דוגמא קטנה לאחת היציאות שלו:
        http://nba.sport5.co.il/articles.aspx?FolderID=403&docID=193447&lang=HE

      1. אם אתה מתכוון לציין שהוא גאון וכו' ומפרק פלאפונים בזמנו החופשי (כלומר, כשלא מקיים משכב זכר או בהמה {לברון}) – אז כבר ניסית זאת וזה לא עבד…

  2. התשובה של רוז לעיתונאים הרבה יותר מעניינת מהפציעה.
    לא שאלו אותו על כסף, לא על חוזה, לא על מעמד בקבוצה, שום דבר מאלה. השאלה הייתה כללית על הקיץ ועל ההרגשה, והוא דיבר על איך הוא בילה זמן עם הבן שלו, ושיחקו יחד, ופתאום התחיל לדבר על יציבות כלכלית, ועל כמויות של דולרים, והמשמעות של הפרי אייג'נסי רק כאפשרות להרוויח עוד כסף.
    קודם כל מדובר בשחקן שהרוויח עד עכשיו רק ממשכורות 75 מיליון, והחוזה שלו מבטיח 41 מיליון נוספים בשנתיים הקרובות. לא כולל כמובן חוזי פרסום ענקיים.
    זה בנאדם שאמור להיות הכי עמוק בתוך תחושת היציבות הכלכלית, הכי רגוע, הכי רחוק מנושא הכסף, מול הסכומים שהרוויח ושהוא צפוי להרוויח, עם שנתיים נוספות של יציבות כלכלית מובטחת, שבסופן הוא יהיה אגם צעיר מאוד יחסית ועשיר מאוד.
    המעמד הוא יום המדיה. ערב פתיחת מחנה האימונים, בין כל השחקנים שהוא אמור להיות הכוכב והמנהיג שלהם, לקראת עונת מבחן, עם כל כך הרבה אתגרים, עם מאמן חדש..
    ואז הוא מדבר בלי שנשאל על נושא שאמור להיות לא רלוונטי עבורו בעתיד הקרוב, בלי שנשאל, וכשהוא צפוי לדבר על נושא אחר לחלוטין.
    הבנאדם לא מחובר למציאות בשיט. משהו לא מסתדר כאן וזה מעניין.

      1. מסומם הוא כנראה לא, אבל עפיפון כן בהחלט.
        אני במקום הויברג ופקסון מתחיל לדאוג, ואולי אפילו מתחיל להרים כמה טלפונים

  3. אני מסתכל על החמישייה של הקליפרס ואני אומר- הקבוצה הזאת אוברייטד בטירוף. איך מישהו שם אותם כקונטנדרים?
    קבוצה ששווה מקומות 5-8 במערב.
    וקלינט קפלה העלה 50 פאונד הקיץ, זו הסיבה שמתלהבים ממנו. להרגיע קצת את ההתלהבות הוא עדיין שחקן מאוד מוגבל. לזכותו, הוא עובד קשה מאוד ורף ההתקדמות שלו מהיר בהרבה מהמצופה.

      1. 22 בערך וזה בטוח מספר מוגזם (אל תיקח מה שאומרים במדיה דיי ברצינות), המספר האמיתי בטח חצי מזה וגם זה מטורף. לעומת האיטרייה שהיה הוא נראה כאילו הוא הכפיל את רוחב הכתפיים שלו.

          1. ראיתי זווית אחרת, יותר טובה.
            בכל מקרה ג'קסון העריך שהוא בסביבות 255 פאונד כרגע, שזה 20 מעל מה שהגיע.
            חשוב מאוד ומרשים מאוד.
            למרות שכמובן אי אפשר להשוות ל50 פאונד שהעלה קאפלה ביוסטון…

    1. אני בין האחרונים שרוצה שהקליפרס יזכו אבל החמישייה שלהם אחת החזקות בליגה אם לא הכי חזקה. יש לך רכז שהוא בטופ 3 של הרכזים. יש לך פאוול שהוא גם בטופ 3 ואם הוא ימשיך להשתפר כפי שעשה בשנתיים האחרונות הוא יהיה בכלל מפחיד. יש לך סנטר הגנתי מצויין. סופרסטאר מבוגר שייתן מנהיגות קצת רוע ושלשות במאני טיים ויש לך קלעי שלשות מעולה שיש לו גם הגנה שלא מוערכת לטעמי. הקיצר אם מסתכלים רק על החמישייה אז זאת חמישייה בהחלט מפחידה

      1. מפחידה בעיקר כדיאנדרה ג'ורדן נראה כמו סוחר סמים מהברונקס
        מה זה חילק להם תמונה ? טוב שלא נתן להם חמסה עם תפילת הדרך וסרט אדום וביקש תרומה

      2. מדהים כי כשאני מסתכל על החמישייה אני רואה סנטר אוברייטד בטירוף (וחור הגנתי עם שכל של עטלף), שוטינג גארד יציב כמו הקרחונים בקוטב הצפוני בשיא הקיץ (ומגן עלוב בפני עצמו), סמול פורוורד שכל מה שנשאר לו זה השם ותהילת עבר (ואין כבר מה לדבר על הגנה), פאוור פורוורד בהחלט מצויין (ועוד חור הגנתי) וכריס פול אחד (שאני באמת חושב שהוא מהטופ 3 בעמדה שלו אבל יהיו שיחלקו עלי לגבי היכולת המנטליות שלו להוביל קבוצה).
        בקיצור קבוצה מנופחת היישר ממשרדי אי אס פי אן ב-LA

  4. אדם מוריסון מסריח ? שיעלה על קו 5 בקיץ ואז יחליט
    הריח של מוריסון יהיה בקבוק בושם של זאן פול גוטייה לעומת מה ששהולך באוטובוס
    הפגישה עם הקליפרס הייתה משעמעמת ? וואלה אם אני GM בליגה שרוצה את ג'ורדן אני מגיע אליו עם 4 קילו קוק , נערוות ליווי קוקסינל קופים סטייקים ופומפה לפתיחת אסלות
    נעשה לו מפגש מעניין שיזכיר לו למה עדיף השעמום של הקליפרס
    דרק רוז , שיחפש את השוק החופשי של הכלא שיבריחו לו קצת מקופלת וכיף כף לתא , עשה אונס קבוצתי וחשוב לצאת מזה כאילו עשה טיול בפארק .
    מה זה ארובת העין ? סנטב קלאוס ניסה לתת לו בכניסה והביא לו שבר ? מה יהיה איתו ? בסוף יוציא גימלים על מכה שחטף בזרת מהקצה של המיטה שהלך להשתין בלילה . וולאק רוז יותר עדין ממלבי בלי קוקוס

  5. רוז כנראה קיבל זעזוע מוח פרה מכתי (לפני שחטף את הבומבה). לעוד מישהו זה מזכיר את הילדים של ראשיד וואלאס ?

    ורג'י ג'קסון מראה שוב שרק צריך לעזוב את OKC כדי להיות כוכב 🙂

  6. הדבר הכי טוב שיכול לקרות לבולס זה שדרק רוז ישתחרר מהחוזה שלו. לא חסרים רכזים טובים בליגה ו2/3 מהרכזים בליגה יותר טובים ממנו וגם יותר זולים

  7. סטיב נאש ביועץ מיוחד לווריורס זה פשוט הברקה!
    הקטע עם ג'ארד דדלי קרע אותי מצחוק!
    דריק רוז מאבד את זה!
    כריס בוש עוד יופיע בסרטים בתפקיד של ספורטאי גאה…

  8. הבאתו של סטיב נאש נראית כמו הברקה שתשתלם.
    שני השחקנים של מילווקי היו פארקר ואטנקומפו אם אינני טועה.
    רג׳י ג׳קסון קיבל הרבה לחץ על הכתפיים( כתבתי על זה בפריוויו דטרויט שיעלה בשבוע הבא).
    דאנדרה ג׳ורדן על נהפך להיות הבנאדם השנוא בליגה? אני לא סובל אותו מזמן והקיץ רק הבהיר למה.

  9. רוז בדרך להכנס לרשימת הבאסטים הגדולים. פשוט עצוב שקבוצה עם פוטנציאל כמו שיקגו תלויה בעלה נידף כזה.

  10. אני ממש לא השתגעתי אתמול מיום העיתונות של הקינגס, בעיקר מקאזנס.
    כששאלו את קאזינס אם הוא מסתדר עם קארל הוא ענה שכן אבל העיקר זה לנצח.
    אז בחור צעיר :הדרך חשובה לא פחות מהניצחון אפילו יותר והמימוש העצמי והאושר הן המטרה האמיתית והניצחון הוא רק אמצעי.
    בקבוצות מנצחות לרוב רואים את הדרך ואז באים גם הניצחונות- ראו ערך גולדן סטייט סאן אנטוניו ועוד הרבה…

  11. הקטע עם אדם מוריסון מצחיק ביותר. גם בוש. דרק רוז בדיחה עצובה.
    רג'י ג'קסון מנהיג ? נראה במהלך העונה. הוא מחזיק מעצמו קצת יותר מדי

  12. אם זה לא רוז שנפצע אז הדבר הזה בקושי היה מקבל התייחסות.

    זה פציעה קלה מאוד שנובעת מחוסר מזל ותנועה לא נכונה של אחד המעורבים באימון, זה כל הסיפור.
    זה לא קשור לזה שהוא פציע והפציעה עצמה קלה מאוד והוא לא הולך לפספס משחקים.

  13. לא קשור לאחד הנושאים שבפוסט.
    http://sports.walla.co.il/item/2892641
    זה קישור לכתבה על שחקנית ה-WNBA אלנה דלה דון שהוזכרה כאן באתר פעם אחת לפחות בעבר (אם אני לא טועה).
    כתבה ראויה ומעניינת שבה פרטים מרגשים על הביוגרפיה של השחקנית הנ"ל: אחות אוטיסטית, תקופה קשה עקב מחלת שנגרמה מעקיצת קרציית ליים וסטטיסטיקות מדהימות.

  14. נמרוד עופרן (כותב הכתבה) הוא אחד הכותבים הטובים בארץ לדעתי.
    פשוט נהדר.

    חבל שעל כל אחד כמוהו יש בתקשורת הספורט העלובה בארץ 10 שלמה שרפים.

  15. דיווחים שרוז יפתח את העונה כרגיל ( צוות רפואי של שיקגו) .
    בנוסף שוב התחילו השמועות על דוראנט והיום – הלייקרס.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט