חם מהתנור(?): דריק רוז יצטרך לעבור ניתוח/רועי ויינברג

במהלך היום הראשון של מחנה האימונים של שיקגו בולס, פוינט גארד הקבוצה, דריק רוז, קיבל מרפק לפנים, ויצטרך לעבור ניתוח כדי לשקם הנזק שנגרם לו. בממוצע, שחקנים שנאלצו לעבור הניתוח (במהלך העונה) פספסו 12 משחקים, כשהמינימום הוא 5, בשנתיים האחרונות.

רוז, MVP לשעבר, קלע 17.7 נק' עם 4.9 אס' למשחק בחצי שעה בעונה האחרונה. לא ידוע עדיין האם הוא יהיה כשיר לפתיחת העונה.

*

לאור פציעה ברצועה בכף ידו של גארד קליבלנד, אימאן שומפרט, הוא ידרש לעבור ניתוח לאחר בדיקת MRI שבוצעה אתמול. גארד קליבלנד, ששיחק עם הפציעה במהלך גמר ה-NBA של עונת 2014/15, יחמיץ בין 12 ל-14 שבועות מעכשיו. עקב כך שעוד 4 שבועות מתחילה העונה, שומפרט יפספס בין 8 ל-10 שבועות, הווה אומר, חודשיים עד חודשיים וחצי.

שומפרט קלע בעונה האחרונה, בה שיחק במדי קליבלנד וניו יורק, 8 נק' עם 3.6 ריבאונדים למשחק. בפלייאוף, בו קבוצתו הגיעה לגמר, הוא קלע 9.4 נק' עם 5 ריב' ו-1.3 חט' למשחק.

*

השוטינג גארד של דאלאס, ווסלי מת'יוס, צפוי לא לשחק עד חג המולד-חודשיים בחוץ. מת'יוס קלע 15.9 נק' ב-44.8% מהשדה ו-38.9% מחוץ לקשת בעונה האחרונה כשחקן פורטלנד. כזכור, ווסלי מת'יוס סיים את העונה בפברואר לאחר שנפצע בגיד האכילס.

*

מייק מילר, גארד קליבלנד בעונה האחרונה שהועבר לפורטלנד ושוחרר ממנה לאחרונה, מועמד לחתום בשורות דנבר. הקולב הותיק קלע העונה 2.1 נק' עם 31.3% מחוץ לקשת ברבע שעה במדי הקאבס.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 16 תגובות

  1. רועי מה דעתך על פרוייקט תחילת עונה בנושאים של :
    פאנטזי
    ליג פטס (מה זה ואיך עושים) .
    סטיסטיקות מתקדמות (מדריך קצר)
    ועוד כל מיני דברים ?
    אין לי בעיה לקחת חלק בהכנת אחת הכתבות…

    1. מגן מחונן אבל נדמה הוא מועד לפציעות (גב, מפשעה, כתף ועכשיו היד). מסתמנת קורלציה בין שיער הזוי לריבוי פציעות בקליבלנד (ורז'או, שאמפרט.. 🙂 )

כתיבת תגובה

סגירת תפריט