יהיה טוב? – פריוויו ניו יורק ניקס לעונת 2015-16 / דובי עופר

אולם: מדיסון סקוור גארדן האחד והיחיד,  19,812 צופים במשחקי הניקס.

הם יפים, הם אופנתיים, הם מבינים כדורסל, והם סבלניים כמו תינוק רעב שנשאר רק עם אבא, ואמא לא השאירה לו בקבוק. לרווקים בינינו, תנסו לדמיין קקי דחוף וכל השירותים בקניון נעולים. ככה סבלניים. ואם משהו טוב לא יקרה העונה… הם ישרקו בוז כמו ברוב 16 השנים האחרונות.

תוצאת תמונה עבור ‪madison square garden‬‏
MSG, המכה של הכדורסל

מאמן: דרק פישר, עונה שניה כמאמן. אתם באמת רוצים לדעת מה המאזן שלו? קבלו:

מאזן בעונה החולפת: 17 – 65. זה יוצא 20 אחוז. נקודה שבע. מזכיר לי בדיחה של אדי מרפי, אבל זה ממש לא מצחיק. זה מאזן של מאמן שממשיך רק כי נשיא הקבוצה הוא המאהב שלו, או המאמן שלו לשעבר, או המאמן שלו לשעבר שחושב ששיטת המשולש זאת באמת שיטת משחק, ושאפשר להתאים אותה לקבוצה שבאמצע שלה יש את כרמלו אנטוני, ושהבנאדם הנכון לעשות את זה הוא דרק פישר. ואולי, רק אולי, הכישלון בעונה שעברה לא היה באשמת פיש? נחכה ונראה.

נשיא ואיש מפתח: פיל זן מאסטר כואב לי הגב אז אני לא יכול לאמן תראו מה הבאתי במקומי ג'קסון. הגיע עם הר של ציפיות, הקדיש שנה וחצי למחיקת כל זכר לקבוצה, ויצא מהקיץ האחרון עם סיכוי להיות חתום על קבוצה מנצחת. הקבוצה הנוכחית היא פרי יצירתו האישית, והצלחתה תהיה הצלחתו. כשלונה, אגב, צפוי להחזיר אלינו את אייזיאה תומאס,יקירו של הבעלים ג'יימס דולן.

בקצרה, זה מה שהיה לנו הקיץ –

עזבו: אחד בטרייד – טים הארדוואי ג'וניור, שעבר ערב הדראפט לאטלנטה תמורת בחירה 23, שהפכה להיות ג'ריאן גראנט. שישה נוספים סתם הלכו ושלום על ישראל – קווינסי אייסי (נאסף ע"י סקרמנטו), קול אולדריץ' (לאחרונה נצפה בל.א., בואכה קליפרס), אנדראה ברניאני (חתם בברוקלין. אף מילה עליו. אף מילה. אף מילה. אידיוט.), שיין לארקין (חתם בברוקלין), ג'ייסון סמית (חתם באורלנדו. אגב, היחיד בניקס ששיחק בעונה שעברה 82 משחקים), אלכסיי שווד (חתם בחימקי מוסקבה)

תוצאת תמונה עבור ‪tim hardaway jr‬‏
טימי, תודה על כל מה שנתת

הצטרפו: ארון אפללו – שחקן חופשי, לשעבר BFF עם מלו בדנבר, שהגיע איתו עד גמר המערב. SG גדול או SF מהיר. לשעבר שחקן של 18 למשחק באורלנדו, שהתכווץ ל13 בעונה שעברה בפורטלנד. מביא ניסיון, הגנה טובה על שתי עמדות ויכולת התקפית מוכחת.

ג'ריאן גראנט – בחירה 23 בדראפט, שהגיעה תמורת טימי ג'וניור. PG גבוה שלקח את דיאנג'לו ראסל בליגת הקיץ לשמונה איבודים, וגם הראה יכולת מסירה וקליעה. אם הכל יילך כשורה, קלדרון, לשעבר מוסר של 9 למשחק, יהיה המנטור שלו עד שייפצע. ואם הכל ילך ממש כשורה, נשכח שג'קסון ויתר על מודאיי בבחירה 4 כדי לקחת את…

קריסטאאאפס פוווורזיייינגיססססס – כאמור, בחירה 4 בדראפט. תפסיקו לחפש. קונטרוברסלי היא המילה שניסיתם למצוא. לא רק בגלל שהיא מתחרזת עם פורזינגיס, אלא בעיקר כי היא מתארת בדיוק את הבחירה במשהו לבן לבן, רזה רזה ולטבי לטבי במקום הרביעי. הוא גבוה, הוא קולע, הוא מלא בתשוקה למשחק ובליגת הקיץ הוא האכיל קש את ג'ליל אוקאפור… תדמיינו את ברניאני עם חשק, או את נוביצקי בתחילת דרכו, או את דרקו מיליצ'יץ' בדוחות הדראפט. אבל היי, עד עכשיו העלה על עצמו הפורזינגיס 11 פאונד של שרירים, והגיע ל246 פאונד. אנטוני דייויס, שתדעו, רשום כ238.

ולמה הפורזינגיס עשה את זה? כי אמרו לו שזה יהפוך אותו לשחקן טוב יותר. איך? "פעמיים ביום חדר כושר, הרבה משקולות, לאכול הכי הרבה שאני יכול, לישון טוב". וואו, ילד, עשית לי את זה. רק אתמול קראתי שהוא נכנס לדיאטת 5000 קלוריות ביום כדי להעלות עוד שני קילו, ומעיד על עצמו שהוא רק מתחזק והולך.

אז כרגע, טפו טפו טפו, מלח מים, חמישה דגים לכיוון ירושלים… כרגע נראה טוב מכפי שציפינו. האם הוא יבשיל מספיק מהר כדי לשתף פעולה עם כרמלו בפלייאוף? עוד נראה.

תוצאת תמונה עבור ‪porzingis‬‏
תרגיעו ומהר, הוא עלה חמישה קילו.

רובין לופז – שחקן חופשי, מפורטלנד. החצי ההגנתי של הצמד ברוק את רובין לופז בע"מ. מביא הגנת רחבה מצוינת, שהיא לא רק 1.4 חסימות למשחק, אלא גם קשיחות, עבירות בלתי מתפשרות ואיום תמידי במרכז על כל גבוה וחודר. במספרים זה אומר שההגנה של פורטלנד לפני שהגיע ב2013 הייתה 26 בליגה, ומשם עלתה למקום ה16, וה10 בעונה שעברה. וכל זה, נזכיר, מול טים דאנקן, מארק גאסול, זאק ראנדולף, בלייק גריפין ואנטוני דייויס כיריבים ברחבות המערב. ההגנה של הניקס ברחבה, סתם להשוואה, הייתה 22 בליגה. בהצלחה ג'ינג'י, העם איתך.

תוצאת תמונה עבור ‪robin lopez block‬‏
ממש ככה רובין. בדיוק!

קייל או'קווין – בסיין וטרייד מאורלנדו, תמורת משהו ב2019. איש השרירים שלנו בעונה הקרובה. הוא חזק, הוא עקשן והוא ניו יורקר במקור. שחקן של 10'6 שלא פוחד להתלכלך ברחבות… מאז אוקלי לא היה לנו כזה.

קווין סראפין – שחקן חופשי, לשעבר וושינגטון. עוד מחליף ראוי לעמדות 4-5. יותר התקפי מאוקווין, ומשום מה מצטיין בעונשין עם 87%. לקחתי.

סשה וויאצ'יץ' – מאיסטנבול. לא איסטנבול לייקרס. לא איסטנבול סלטיקס. איסטנבול איסטנבול. כן, האקס של מריה שאראפובה. מה הוא שווה כשחקן? אחרי חמש שנים מחוץ לליגה, לא ברור. הוא כן ידית איכותית, אלוף פעמיים לצד המאמן והנשיא שלו ויודע מה זה משולש. אז שיסביר לחבר'ה.

תוצאת תמונה עבור ‪sharapova‬‏
אוי סשה סשה…

דרק וויליאמס – שחקן חופשי, לשעבר סקראמנטו. לשעבר בחירה 2 של מינסוטה. במכללות היה ענק באריזונה עם 19.5 למשחק בעונה השניה, אבל בליגה האמיתית מעולם לא הראה שמץ מזה. בזכות הפוטנציאל ההתקפי, הניסיון והעובדה שגם לו יש מה להוכיח, כנראה יפתח בעמדה 4, לפחות עד שיוכיח סופית שהוא דרעק, או עד שהפורזינגיס יהיה מספיק קשה מבפנים.

בנוסף הוחתמו שני רוקיז מעניינים לחוזים לא מובטחים, אם יתפתח מזה משהו נעדכן.

ממשיכים:

כרמלו אנטוני, חוזה קלדרון, לנגסטון גאלווי, קלייאנטוני ארלי, לו אמונדסן, לאנס תומאס ואולי טאנאסיס אנטטוקומפו (נקרא לו ממשיך למרות שאת העונה שעברה בילה בדי ליג).

חמישייה:

קלדרון, אפללו, כרמלו, דרק וויליאמס ובהמשך הפורזינגיס, לופז

ספסל – גאלווי, גראנט, וויאצ'יץ', ארלי, פורזינגיס, אוקווין, סראפין, אמונדסן

איך היה בעונה שעברה:

נורא. יש תמונה מפורסמת של אופוסום דרוס שמישהו סימן מעליו את הקו הצהוב של הכביש. ככה.

ניקס 2014-15

דרוסים, חבוטים ומסומנים בצהוב. כדי לראות את האור בעונה שעברה היית צריך להיות בי פולארי בהתקף קיצוני של מאניה. זוועה קולוסאלית במימדים תנכיי"ם, כמו שאמר פעם ג'רמי קלרקסון.

הקטע הכי גרוע היה כשכרמלו הודה שמשך עד האולסטאר עם הפציעה כדי לא להפסיד את ההשתתפות במופע האורקולי בMSG. אמר, ומיצב את עצמו ככוכב המחורבן ביותר שאי פעם הוביל קבוצה. ואז ישב בחוץ את שארית העונה, פנוי לעסקיו.

או בעצם ההפסד השישים לשיקגו, שיא מועדון, היה הכי גרוע? רגע, אבל אחרי זה המשכנו להפסיד, אז אולי…

בקיצור, היה נורא ברמה של סיפורי אגדות לנכדים שאתה רוצה שיסבלו מסיוטים.

בטוח שהחלק הטוב ביותר הייתה הדקה ה48 של המשחק ה82.

ובעניין סטטיסטיקה, אם מישהו מצליח לערוך ניתוח על 17 נצחונות, שיבושם לו. מבחינתי הביטוי המתמטי היחיד שאפשר להצמיד לעונה הקודמת הוא אפס. אולי בריבוע אם מתעקשים להעמיק. הניקס היו בתחתית של התחתית בכל המדדים, למעט בנוכחות קהל. הMSG המשיך להיות מלא, על אף פי כן ולמרות הכל.

לא, לא עשינו פלייאוף. נודניקים.

על העונה הקרובה:

בצד הטוב, יש שפע פוטנציאל ובעיקר ריח של שינוי. אפללו ולופז הם שחקנים מנוסים עם תרומה מוכחת בהגנה ובהתקפה. מהספסל עולים לוחמים כמו אוקווין וגאלוויי, והעתיד משתקף באיכויות של גראנט ובעיקר של הפורזינגיס. בתוספת וויליאמס, סראפין וארלי ובהנהגת רכז מנוסה כמו קלדרון, התשתית בהחלט שם.

ג'ריאן גראנט. איזה מבט של גנרל…

העניין הוא שבאמצע של כל זה מוברג כרמלו אנתוני. אחד משחקני ההתקפה הכי גדולים שהיו, וחתיכת פרימדונה שעוד לא ברא השטן.

כרמלו הרגיז לא מעט אנשים בהחלטה לחתום בניקס על חוזה עתק לחמש שנים. הוא העדיף להישאר בתוך ההריסות של מה שהייתה אז הניקס על פני סיכוי ממשי ומיידי לאליפות בשיקגו, נניח. זה הריח כמו העדפת הכסף והפוטנציאל העסקי של התפוח הגדול על פני תחרותיות והזדמנות לאליפות, אבל בתור כינור שני וחלק מקבוצה, במקום להיות הקפו די טוטי קפי, כמו שהוא אוהב וכמו שעשה תמיד. אז מצד אחד, כרמלו הוא רודף בצע אגואיסטי ששם את עצמו לפני הקבוצה.

מצד שני, בשתי ריצות הפלייאוף המשמעותיות שהיה חלק מהן, עם דנבר ב2008-9 לגמר המערב ובניקס לחצי גמר המזרח ב2012-3, היה מלו מוקף בסיוע התקפי שידע לתת את התמיכה הנחוצה באוף סיזן. אז האם קלדרון, אפללו ולופז, בעזרת גראנט, פורזינגיס והחברים יכולים להשתוות לבילאפס, סמית, קניון מרטין וננה ולעשות ריצת פלייאוף שתביא לנו חיוך לפנים?

הרבה תלוי בגישה של כרמלו וביכולת של פישר לגבש את כל הכלים שקיבל לכדי קבוצה.

בעונה שעברה פישר לא הראה שום דבר שיעיד על יכולתו כמאמן. נכון שהפציעה של מלו ופיזור הקבוצה כבר בשלבים מוקדמים של העונה היו בעוכריו, אבל החל מינואר, כשעזבו שומפרט והמחבל, הניקס של פישר הראו שום דבר בריבוע. לא שיטה, לא חדוות משחק, לא הקרבה ולא שום דבר שיכול להיקרא כדורסל. תשוו לתקופת הלינסניטי תחת וודסון בתקופת הפציעה הקודמת של מלו… אי אפשר לנקות את המאמן לחלוטין מכישלון שנראה ככה, אפילו כשהכלים שקיבל כל כך דלים.

אז מה יהיה?

תחזית:

אופטימית – אפשרות אחת, פריחה של הקבוצה בשליש הראשון. כרמלו מתבאס, מזייף פציעה, טס לסין למסע עסקים ונחטף. דולן מסרב לשלם את הכופר, יוצר קשר עם הCIA, הNSA והGO AWAY, מספח את פישר ליחידה מיוחדת של המארינס, שנשלחת לסין בעקבות כרמלו, וגם הוא נחטף.

המארינס חוזרים בלי מלו ופישר, אבל עם תרופה סינית עתיקה שמרפאת את הגב של ג'קסון, מצעירה אותו בעשרים שנה ומוחקת לו מהזיכרון את כל המילים שמתחילות במ"ם ונגמרות בשי"ן…

האמת, כאן זה כבר הפך להיות בדיוני.

בתרחיש אופטימי שני, הזוי כמעט כמו הראשון, קלדרון מחזיק חצי עונה, במהלכה ג'ריאן גראנט הופך לג'נרל גראנט, הפורזינגיס ממשיך להעלות פאונדים וללמוד הגנה ואיך זה לשחק בליגה של הגדולים, רובין לופז הופך לצ'נדלר בהגנה ולברוק לופז בהתקפה, אוקווין הופך לאוקלי וקליאנטוני ארלי לג'אסטין ווינסלו… כרמלו רואה כי טוב, מוותר על מלכות הסלים לטובת שיטת המשולש, והניקס, מהמקום השני בבית, מגיעים לחצי גמר המזרח ומפסידים לקליבלנד, האלופה שבדרך.

נתחיל בלהגיע לשם

פסימית – קלדרון נפצע אחרי שלושה משחקים, גראנט נמס בלחץ, הפורזינגיס נשבר בדיוק באמצע אחרי פלייגרנט 2 באדיבות הנמסיס ג'ליל אוקאפור, לופז מרביץ לקמע של פורטלנד ומורחק לעשרים משחקים, ואפללו קולע 12 נקודות כל משחק והולך הביתה מרוצה ואנמי. כרמלו רואה ולא אכפת לו. הוא הולך על מלכות הסלים והניקס לפח הזבל.

תחזית ריאלית – נורא קשה לדעת מה יהיה. אין ספק שהעבודה שג'קסון עשה בקיץ הניבה קבוצה שעם קצת מאמץ, הרבה סבלנות וכמה חתיכות נוספות יכולה להיות ראויה, ולא רק לעונה הקרובה. אבל כרמלו ופישר עומדים במרכז והם חתיכת סימני שאלה עם אופציות זמינות לכישלון וכאב לב.

ציפיות הגיוניות לעונה הקרובה יהיו מקום שלישי בבית, אחרי טורונטו ובוסטון המגובשות, ומאבק על מקומות 7-8 בפלייאוף. עם קצת מזל נקבל את וושינגטון אחרי הפציעה התורנית של וול ונעבור סיבוב.

זה יספיק כדי להשאיר את מלו?

זה יספיק כדי לגרום לו להתייאש וללכת?

נשמע לי win win…

 

קצת קולטורה לסיום:

בעיניי המשולש המגניב ביותר בהיסטוריה הוא התלת קרב בסיום הטוב, הרע והמכוער. סרג'ו ליאונה על הבימוי המושלם של המבטים והירייה, אניו מוריקונה על ההלחנה של הנקישות והגיטרה, וקלינט איסטווד בתפקיד בלונדי, הטוב, כמיסטר קול האולטימטיבי, עם הפונצ'ו, הסיגר הלעוס בזווית הפה ומשפט המחץ בסיום (ספויילר – הטוב יורה ברע, המכוער לא מצליח לירות כי בלילה הטוב הוציא לו את הכדורים מהאקדח, וכל זה מתנקז למשפט המחץ של בלונדי למכוער, אלי וולך:

You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig.)

זה, מיי פרנדס, משולש שמתוכנן ומבוצע ע"י גאונים, מראשיתו ועד סופו.

 

ועכשיו, תראו איזה יופי זה כשמטאליקה נותנים לזה את הוורסיה שלהם:

אני, אולד פאשן מי, מעדיף את האורגינל. תעשו לעצמכם טובה ופנו איזה שלוש שעות כדי לראות את כל הסרט. יש בו הרבה יותר מהשריקה המפורסמת והמכוער שיוצא מהאמבטיה עם אקדח ואומר

when you have to shoot, shoot, don't talk!

דובי

אנטומולוג, עובד סוציאלי ומטפל.. גר בערד וגם במייל dubiduofer@gmail.com

לפוסט הזה יש 64 תגובות

  1. גדול.
    אני מהמיעוט שחושב שהניקס השנה מסיימים עם מאזן חיובי (שבמזרח משמעותו לפחות מקום 6)

    ואז על מי יכול אוהד סאנס מתוסכל לצחוק???

    אההה, מזל שיש את הלייקרס…

  2. תענוג לקרוא, פריוויו משובח ומשעשע. יש לניקס פוטנציאל גבוה מאוד, וג'קסון הביא חבורת שחקנים שיכולה לתת הרבה קבוצתיות ופייט. פורצינגיס יכול להיות שחקן של ממש, וגם ג'ריאן.

    ברגע שאתם נפטרים ממלו, יש פה פוטנציאל ענק.

  3. הניקס יסריחו את הפארקט גם העונה
    אגב , אלכסיי שבד חתם בחיימקה ( חימקי ) מוסקבה , הוא היה בצסקא
    כרמלו יגמור את הקריירה עם כרס יותר גדולה משל נהג כרכרות בסנטרל פארק , שיתן כמה עצות לפריגיזנטטיס איך עולים במשקל

  4. כבר נעלבתי ששמת תמונה של לופז דורס את פלאמלי,
    אבל אז נזכרתי שהוא עבר בטרייד למילווקי.
    (הקבוצה שתנצח אותכם 4 -0 בסיבוב הראשון)
    (צוחק מי שצוחק אחרון)
    (נזכרתי שלסאנס יש 0.0001 אחוז סיכוי להגיע לפלייאוף, ו-99.999 אחוז סיכוי לקבל שוב בחירת דראפט מחורבנת)
    (כבר לא צוחק)

  5. פריוויו אדיר!
    מעניין ומצחיק ברמה המדוייקת ביותר !
    ניקס יראו עוד עונה מזוויעה לדעתי שיסתיים במקום 10-11.

  6. תודה דובי.
    החידוש של מטאליקה הוא לא לסצינה של התלת קרב, אלא לסצינה שבית הקברות נפרש מולם. לחן דומה, אבל שונה.
    כשמטאליקה ביצעו זאת עם תזמורת (S&M) זה לא נפל מהמקור.

    1. דדי, שמך נרשם באותיות מעוטרות כמי שהרגיע אותי ברגעי המשבר של הדראפט וייעץ לי לסמוך על הפורזינגיס.
      יקיר המערכת מאז

      1. פורזינגיס היה זה שרציתי שהלייקרס יקחו בבחירה 2 אם לא ראסל.
        מאמין שהוא יהיה שחקן מדהים, ובכל מקרה הפוטנציאל שווה את ההימור לעומת האחרים שהיה אפשר לבחור.

  7. ממה שאני ראיתי לסרפין יש אחלה מובים בפוסט ומול סקרמנטו הוא נתן משחקים נאים.
    יכול בקלות בסיטואציה נכונה להתברר כגניבה של הניקס.

  8. דובי, אחלה פריוויו,
    מקווה שהניקס יהיו משעשעים השנה, לפחות כמו ההומור שלך.
    (ונקווה שהבדיחה לא תהיה על חשבונם).
    אני גם אופטימי לגבם.
    הם היו קטסטרופה בשנה שעברה.
    השנה הם יסיימו מקום 9-10.

  9. מכתב אישי לדובי: בתקופה שלא היית התגעגנו קשות
    (מה יש לכם? הבן אדם עסוק ומציל נפשות בישראל ובעל משפחה…)
    לא שאלתי איפה אתה כמו מאות קוראים כי אחרים שאלו,
    חשבתי אולי דובי החליט שבחיים יש דברים חשובים מהניקס והמשחק
    המופלא, אולי עשה בשכל והחליט להקדיש זמן לדברים חשובים..
    חשבתי וקצת כאב לי (כאב לי יותר אך לא רוצה לעשות לך מניפולציה רגשית, אח כמה אתה חסר),
    תזכור דובי שאתה גם מטפל סמוי שלנו פסיכולוג טרפיסט מנטור
    עושה לנו טוב על הנשמה
    גם מקרים קשים פה כמוני ואחרים שהס מלהזכיר את שמם זכו לחידודיך
    ליחס טוב למרות שדיברו/כתבו בטיפול ההופסי לא יפה כלפיך.
    טוב כבר עשיתי את המניפולציות שלי אז את האמת, קשה יהיה לוותר
    עליך שכותב בהתנדבות מה ששווה הרבה יותר ממון רב ועושר אמיתי.

  10. ח'ברה גם החודש נא להעביר 400 ש"ח לדובי שכמובן אני מעביר
    לו דרך השליחים הבדואים של ד"ר חליל.
    כמובן מי שמעביר 1000 ש"ח בגלל הרגישות והפגיעות הקשה יותר
    שדובי מטפל,
    והתעריף לאוהדי הלייקרס שלא אוכל לכתוב פה מפאת שוד.
    תודה דובי שאתה מרפא אותנו.
    🙂

  11. זהו זה השנה הניקס מעבירים 3 הילוכים קדימה,
    וזה לאחר הפרוויו הנפלא ולפני שקראתי את מנחם וגיא.
    חושב שלופז יהפוך לשחקן נשמה ולוחם אמיתי,
    אהבתי את המבט של הגנרל שגנב 8 כדורים מראסל.
    אוהב את האיטריה שהולך ומתעבה,
    אחרי הסימפטיה שיש לי למנחם לדובי
    חוששתני כמדומני שאני הולך לאהוד את הניקס העונה,
    קורע גם שכרמלו הולך להחטף הניקס יצליחו גם בלעדי
    האגואיסט מס 3 אחרי קובי ולברון (ואולי מס 1 ).
    מקווה שמנהלי הניקס יוהבו את הקבוצה כגמו שאחנו אוהבים אותך
    דובי שנה ממש מוצלחת ומבורכת לך וכל סובביך.
    ותודה על השנים המצחיקות המופלאות שנתת לנו קוראי ההופס.
    🙂

  12. *יואהבו כמובן,
    דובי אם מגיע אליך לערד רק 250 פר ראש על הטיפול המטפיזי
    זה בגלל הוצאות וגלידה שאני קונה ביוטבתה (א.. א.. מגמגם
    זה בכלל בדרך לאילת) (דורון הממזר)

  13. דובי מיגנטת תגובות מצחיקות ברמה גבוהה של גיא יאיר אטיאל
    מומי מנחם ועוד.. קורע מאד.

    אדם לא יודע את התכונות הטובות שלו בעוצמה מספקת
    אחרים יודעים לעיתים יותר
    כנראה שאני ומאות אחרים מעריכים את הכתיבה של דובי יותר משהבוא
    עצמו מעריך
    כי לו זה נראה רגיל.
    עבדתי בחברת היי טק בתפקיד פשוט לכאורה מסביבי גאונים
    עולמייים מרצים בטכניון ממציאים בינלאומיים שממצאים אב טיפוס לרובוט
    מסוים, הם הוגים ואני יוצר על פי הרעיונות שלהם משהו חדש
    כולם טענו שאני ממש טב במה שאני עושה עד כדי שקיבלתי משכורת של מהנדס מתחיל שכבר לא כדי ללמוד, אני בתוכי יודע שזה פשוט ואני יכול ללמד כל אחד מכם ולעשות ממנו תותח תוך חודש מקסימום,
    נסעתי למזרח הרחוק לשנה וחצי חזרתי הקפיצו לי את המשכורת וישבתי
    3 שבועות לשמוע גלי צהל ולא לעשות כלום, עד שיגיע פרויקט כי המנכל ידע על כישוריי והחברה dpa( שמה) לא מצאה שנה וחצי אדם כמוני, קשה היה לי להאמין
    רק אחרי שנים הבנתי שהייתי טוב כנראה כל המנהלי פרויקטים והמנכלים
    חשבו שאני מצוין.
    סליחה על החפירה באתי להמחיש כמה דובי גיא יאיר רועי מנחם וסליחה עוד הרבה כותבים פה לא יודעים כמה הם טובים, כי זו תכונה מולדת ויש לכם את זה בבילט-אין שלכם,
    צריך מישהו אחר מבחוץ לצעוק "המלך הוא עירום" בהפוך כמובן.
    רובכם לא יודעים כנראה אולי אפלטון רון שי ג'ון יונתן ולדי חושבים שאני מתלהב מידי מהכתיבה,
    אך יכול להיות שעוד שנים הם יבינו ואתה דובי ועוד שמות שסליחה ששחכתי
    שאתם באמת כותבים בחסד עליון מופלאץ.
    תודה וסליחה שחפרקתי (שהרי אינני מעביר את דברי כמוכם שמוכשרים
    שמשיכת מכחול ועט)
    באהבה שאינה תלויה בדבר
    דורון 🙂

  14. איכשהו נכנס לי עכשיו לראש במקום פורזינגיס פרוגנוסיס. נראה לי שעכשיו אני כל הזמן בטעות אקרא לו כך(או לא על עך בטעות).

    הפרוגנוסיס של הניקס נראה לי דווקא לא כל כך רע. הבחירות דראפט שלהם יכולות להיות פגיעות בול, למרות שהייתי נותן לפרוגנוסיס זמן לפני שאני מצפה לראות ממנו תפוקה משמעותית. הם צירפו הרבה שחקנים משלימים טובים (למרות שנראה לי שאולי הם שילמו יותר מדי בחלק לא קטן מהמקרים), אבל השאלה המשמעותית הם איך הם יחברו את הכל ביחד. נראה לי שהם קצת טענו את עמדת הפאור פורוורד יותר מדי אולי מתוך תקוה שאחת מהאופציות תפגע(קצת כמו הדבר שסקרמנטו נכשלו באותו דבר בדיוק בשנים האחרונות). אם כי זה בעייתי בהתחשב בכך שמלו תופקד ל"אחרונה" בעמדה זו באפקטיביות יחסית לסמול.

  15. *ב3 השבועות שחזרתי שילמו לי רק כדי להחזיק אותי אמרו לי לכאורה
    לקרוא חומר איזה שבא לי רק כדי לתפוס אותי שיגיע הפרויקט הבא.
    ואני בפנים חושב שאני פחות מבינוני ולא יודע למה כולם מתלהבים ממני
    כ"נל אתם אולי חושבים שאני משוגע בהתלהבות שלי
    אז תנו לאחרים נייטרלים לקרוא ותראו שגם הם מתלהבים
    כל השמות שהזכרתי ועוד כמובן.

  16. אני מעל שש שנים קורא קבוע באתר ופעם ראשונה שאני מרגיש שאני לא יכול להתעלם ממאמר.
    הכתבה פשוט כתובה בצורה מבריקה! מעל זה שהיא מאוד עניינית היא פשוט מצחיקה ומבריקה!
    הלוואי שיקרה משהו טוב לקבוצה השנה.

  17. דורון, אתה באמת איש יקר, ובאמת כיף לשמח אותך. תאמין לי שאני כותב כמה שאני רק יכול.
    לצערי, העבודה שואבת כוחות מהמקומות שמהם אני כותב. בסדר העדיפויות, ואת זה אתה בטח מבין, הילדים שלי ושל אחרים, באים לפני הכתיבה.
    לכן, אני כותב רק כשאפשר, אחרת זה יבוא על חשבון אחרים, שזקוקים לתשומת הלב הזאת.

  18. דובי העבודה והמפשפחה הרבה יותר חשובות,
    עכשיו הרגעת אותנו לחצי שנה, זמן החופש שמגיע לך אחרי
    כתיבה גאונית מופלאה (מאד מאד אוהב את הטוב הרע והמכוער
    שמשלבים פה אנשים כמו גיא רועי ועוד המשיכו נא לשלב נפלא)
    תומס פשוט מרגש כקורא שלא כותב והנה כותב תגובה יפה
    וצודקת, בא לי לצעוק אמרתי לכם שיש הרבה קוראים כמוני שלא מגיבים שנים, אני כמובן הגבתי ואתם סובלים.
    דדי קרעת אותי על הבוקר ההשראה של דובי מוציאה מאנשים חוש הומור מצוין, אגב מבחינת רמת הכתיבה היה לוקח לי 20 שנה את הרכבת.
    מומלץ לשמור את הפרוויו הזה כמוני לעשית מצב רוח טוב, קראת פעם שניה וצחקתי בקולץ

  19. דובי התגעגענו. פריוויו מעולה והניקס אפילו לא כאלו מעפנים, למרות שאני מבין את הנמכת הציפיות.
    התסריט הריאלי שלך פסימי מדי, בהנחה שכרמלו יהיה בריא לניקס יש סגל טוב בהרבה מבוסטון.
    מאחל להם את התסריט האופטימי ולך שתהיה שנה טובה וקלה שתצטרך לטפל רק בילדים שלך.

  20. דובי אפלטון גיא דדי רועי מומי מנחם מולי עומר ובאמת כל האנשים כאן
    שיהיה לכם שבוע מוצלח ומבורך מאד,
    יש לי חשד סביר שאפלטון לא יודע כמה הוא כותב טוב
    אנא שאל אנשים אחרים שאתה מכיר ותווכח שאני לא האוהד היחידי פה.
    אם הבכתי מישהו (גם מחמאות יכולות להביך) אני מתנצל גם אישית
    וגם אזורית.
    בהצלחה גדולה מאד לדובי ולכולם. 🙂

  21. ג'ון ודדי בהמשך לשיחתנו במפגש על קיומו או אי קיומו של הנצחי 🙂
    הפרוויו הזה הוא הוכחה לקיומו של אלוהים.
    זו ממש שירה אלוהית מעת דובי.

  22. פריוויו מעולה דובי!
    שמע, גם אם השנה לא הכל יילך, אחרי העונה האחרונה באמת שקשה לי לחשוב שהניקס יוכלו לרדת נמוך יותר..
    אם הרוקיס החדשים יוכיחו את עצמם, ולופז את אפללו ייתנו תפוקה יפה, אז לא משנה כמה מלו יהיה אגואיסט, יש פה קבוצה עם פוטנציאל לא רע.
    לדעתי הם עוד לא קבוצת פלייאוף, אבל בהחלט תהיה מגמת שיפור, והם יגיעו לאזור ה-35 ניצחונות.

  23. דורון קצת גנב את ההצגה של דובי עם התגובות שלו.
    הטור מצוין וכתוב במחשבה שיותר גרוע משנה שעברה לא יכול להיות, וכך גם אני חושב. לגבי הפורצינגיס בליגת הקיץ היה יותר טוב ממה שחשבו. אני לא מבין למה פיל ג'קסון התעלל בו פומבית אבל אני מקווה להפתעה רבתי. לא רוקי השנה אבל מקום 5.
    עוד שנתיים מלו לא יהיה שם ודיוויד בלאט יהיה המאמן. תזכרו מי הראשון שאמר את זה.

    1. עגל יקר, הטור לא בנוי במחשבה שיותר גרוע לא יהיה, אלא מתוך הסתכלות על המצב הקיים, מתובלת במעט אופטימיות

  24. נהדר

    סוף סוף יש סיבה לעקוב קצת אחרי הניקס (קווין סרפין יקירי).
    נקווה שיקבל צ'אנסים.

    יש מצב לשלוח את כרמלו לד"ר חליל ומשם לשטחים שיפרקו אותו לחלפים?

  25. המלאכת מחשבת האלוהית של דובי יצרה תגובות נהדרות
    עגל, אי אפשר לגנוב מדובי המופלא את ההצגה,אלא רק לתבלבהומור ובידענות כמו שעשיתם, תודה על המחמאה או הבדיחונת לגבי.

    הטור הזה כל כך מופלא ומדהים שהחלטתי להיות אוהד ניקס העונה
    תאר לך עגל שטוב בסטטיסטיקה כמה עוד יושבים בבית וקוראים (כמוני בעבר) ואומרים לעצמם כותבסים כל כך מעניין ומרתק על הניקס
    אז יאאלה אני/אנחנו מחליטים לאהוד ולעקוב אחריהם למרות הסיכון.
    תודה ענקית לכם.
    דובי כתב הרבה פעמים בצורה מושלמת גאונית הגיע הזמן
    שיהיה מודע למושלמות האלוהית בכתיבתו.

  26. דובי , כל הכבוד על פריוויו מקסים.

    את האמת אני חשבתי שהמשולש היחיד שייצא מהשילוב . אנטוני – פישר – ג'קסון יהיה משהו בנוסח משולש ברמודה…..

    פיל ג'קסון הפתיע אותי עם המהלכים של הקיץ והצליח להוציא מים מהסלע.
    ג'ריאן גרנט יהיה אחלה פוינט ומה שראיתי מהלטבי הוא על אמת.
    הליגה צריכה את הניקס חזקה (לנו בפילי יש תוכניות אתה יודע לחכות עוד קצת 🙂 )

    אבל הכל יקום וייפול בסוף על הברגים בראש של כרמלו……

    1. תודה ידידי, על המילים הטובות ועל אורך הרוח שלכם כלפי ההינקי שלכם, שמחלץ אותנו מלהיות התחתית של התחתית

כתיבת תגובה

סגירת תפריט