סיקור ובלוג חי ביום האחרון לשלב הבתים ביורובאסקט/רועי ויינברג

היום היום האחרון של שלב הבתים באליפות אירופה, שיכריע איזה קבוצות יעלו לשלב הבא ואם יהיו אימפריות שישארו מאחור, וכולל מאבקים ישירים על המקום הראשון בבית. לכל התרחישים האפשריים ביום האחרון של האליפות, לחצו כאן

*

שמינית הגמר:

12 לספטמבר:

צרפת נגד טורקיה.
לטביה נגד סלובניה.

(ברבע הגמר יפגשו המנצחות מ-2 המשחקים האלו, וכך בכל 2 משחקים שכתובים שורה אחד אחרי השני)

ספרד/איטליה (השנייה בבית ב') נגד פולין.
יוון נגד בלגיה.


13 לספטמבר:

קרואטיה נגד צ'כיה.
סרביה נגד פינלנד.

ישראל נגד איטליה 19:30 ( מאחרים לארוחת החג ???)
ליטא נגד גיאורגיה.

*

מאבקים על הבכורה


ישראל61 צרפת 86 

הופעה לא מכובדת של נבחרת ישראל שויתרה על המשחק עוד בג'אמפ הראשון כאשר הטריו מקל ,כספי , אליהו קיבלו גימילים מאדלשטיין ולא שותפו

ישראל עוד הובילה 4:5 אבל בליץ צרפתי והם ירדו לרבע ב + 12

הרבע השני ישראל ניצחה 17:16 וירדה במינוס 11

דקות טובות של רוטבארט טימור ולימונד וישראל רק במינוס 5 – 42:47

זה הספיר לצרפתים שפתחו מבערים ורצו קדימה עד לסיום

היה מביך לצפות במשחק וחבל שלא ניסנו לנצח

רוטבארט לימונד ודאוסון הובילו עם 11 כל אחד ,כדיר עם 10 וטימור עם 9  גרין לא קלע אבל שבר את שיא ההופעות בנבחרת – 189 אחד מעל דורון ג'מצי

 

פארקר וגרין
השחקנים היחידים ששיחקו בכל היורובאסקטים של המאה ה-21, יפגשו אחד נגד השני הערב פעם נוספת.

שידור בספורט 5 הרגיל.

המשחק הזה יכריע מי תסיים במקום הראשון בבית. לישראל יש מהירות ומומנטום חיובי, אבל כשמולה ניצבת צרפת, הסיכויים לטובת הצרפתים. היכולת החזקה של הישראלים במאני טיים, שיותר צמוד מעל הנייר במשחקים של צרפת, יכול לסייע להם, אבל הטורניר הטוב של טוני פארקר והגמישות הבלתי נתפסת של הצרפתים, לצד מישהו כרודי גובר שיכול לנטרל כל חדירה ישראלית ולהכריח את הישראלים לזרוק מרחוק, תחום שהנבחרת לא מצטיינת בו, זה משחק שאין צורך להרחיב עליו יותר מדי.

נלך על ניצחון צרפתי ב-10 עד 15 הפרש, אקווה לטעות, ובכל מקרה הנבחרת עשתה את שלה. הם אולי יכולים לעבור בשמינית הגמר (לא אם נפגוש את ספרד, וזה די סביר), אבל שלב הבתים הישראלי מצויין.

ליטא85 צ'כיה81

הנבחרת של ננו גינצבורג הייתה קרובה מאוד אבל נכנעה לאחר הארכה לליטא שתכלס לא מרשימה כלל

הצ'כים ירדו לחצי בפלוס 10 , ליטא הגיבה עם רבע 3 של 14-28

המשחק הלך להארכה וליטא הביטיחה את ראשות הבית

שיילב בוביל את הצ'כים עם 18 + 8 ריבאונד , ווסלי נקלע לבעיית עבירות סיפק רק 8

קוזנימסקס הוסיל 5 ליטאים בספרות כפולות עם 18

 

ליטא שולטים בבית פחות ממה שחשבו על הנייר, ויותר מדי ניצחונות שלהם היו צמודים מדי. הם לא נראים טוב עד עכשיו, למרות הטורניר הנפלא של ג'ונאס ואלניוצ'אס (19.7 נק' עם 10 ריב' למשחק). הם יגיעו לרבע הגמר, לפחות, בזכות הבית החלש שלהם והבית החלש שהם מצטלבים איתו, אבל עד עכשיו אין יותר מדי סיבות לעידוד מבחינת הליטאים.

לעומת זאת, בצ'כיה, יש את יאן ווסלי שקולע 18.3 נק' עם 10 ריב' למשחק, ואולי ימצא את עצמו חזרה בנבא, היכן שאכזב בצ'אנסים שזכה להם כבחירה השישית בדראפט 2011. יחד עם ההגנה החזקה של ננו גינזבורג (צ'כיה מדורגת במקום הרביעי באחוזי השדה של היריבות, לאחר סרביה, ישראל וגרמניה), צ'כיה כבר עכשיו נותנת את היורובאסקט הטוב בתולדותיה, והמקום הראשון בבית יכול להוביל אותה לרבע גמר, הישג חסר תקדים לצ'כים (מאז הפרידה מסלובקיה). למרות זאת, הניסיון של ליטא ידבר, והם יקחו את המקום הראשון, בדרך לחצי הגמר.

*

קרבות ישירים על מיקום

פאו ונוביצקי
אחד מהמשחקים האחרונים של גדולי הפאוור פורוורדים האירופאיים מהמאה ה-21 אחד נגד השני. נוביצקי ופאו.

ספרד 77-גרמניה 76

המשחק אכן היה אחד ששווה לחזור מוקדם מהעבודה בשבילו. המחצית הראשונה הייתה צמודה, וברבע השלישי ספרד ברחו כל הדרך, עד ליתרון שיא של 12 נקודות. הגרמנים חזרו בגדול לאחר רצף טעויות צרפתי, עד שפיגרו 66-73, דקה לסיום. שלשה גדולה של נוביצקי, החטאה ספרדית ושלשה נוספת של לו הורידו את ההפרש ל-72-73, ופסק זמן של סקריואלו. בחזרה מפסק הזמן סרחיו יול נשלח לקו, ומדייק פעמיים. פאול על דניס שרודר שלא נשאר חייב, וקולע פעמיים. 74-75.

סרחיו יול הולך שוב לעונשין, וקולע פעמיים. 74-77, ספרד. 3.8 שניות לסיום, דניס שרודר, כוכב אטלנטה, בריצת אמוק מיידה שלשה וסוחט עבירה! שרודר, שחקן עם 82.7% מהעונשין בעונה האחרונה בליגה ו-5 מ-5 מהמשחק. הולך לעונשין. הוא קולע את הראשונה, וגם את השנייה. 76-77. כל ה-14,500 גרמנים במרצדס בנז ארינה, ברלין, על הרגליים. שרודר זורק מהקו, ומחטיא! המשחק נגמר, וגרמניה בדרך החוצה מהיורובאסקט.

בספרד, רודריגז קלע 19 נקודות, גאסול (11 ריב' ו-6 אס') הוסיף 16, ויול הוסיף 14.

בגרמניה, שרודר קלע 26 נק' עם 7 ריב' ו-6 אס'. לו קלע 14, נוביצקי ופלייס (10 ריב') קלעו 10 כל אחד.

לפני המשחק: אולי מדובר בהזדמנות האחרונה לראות את נוביצקי וגאסול אחד נגד השני במסגרת בין לאומית, בלי קשר לצמד המאבקים של שיקגו ודאלאס בעונה האחרונה. בלי קשר לזה, המשחק הזה הוא להיות או לחדול עבור הגרמנים. אם הם מפסידים לספרד, וטורקיה (כצפוי) מנצחת את איסלנד, הם מחוץ לשלב הבא. דריק נוביצקי ודניס שרודר לא יתנו לזה לקרות, אבל כשמולם יש את פאו גאסול, ניקולה מירוטיץ' ושלל שחקני נבא וריאל מדריד בסכנת הדחה ממשית, הם לא יוותרו על זה. ספרד במשחק ששווה לחזור מוקדם מהעבודה בשבילו.

בלגיה 79-אוקראינה 71

הבלגים עשו מה שהיו צריכים, ועלו לשמינית הגמר בפעם השנייה ברציפות. הם היו יעילים עם 10 מ-27 מחוץ לקשת, והם כנראה יפגשו את סלובניה בשמינית הגמר. הם הוסיפו 23 אסיסטים, ושלטו במשחק לאורך כל אורכו. ניצחון טוב לבלגים, שאחרי תקופת יובש ארוכה פורחים ובגדול.

בבלגיה, ג'ילט קלע 15 נקודות ו-ואן רוסום היה נפלא עם 14 נקודות ו-6 בונבונים. סרון קלע 11 נקודות עם 6 ריבאונדים.

באוקראינה, פסנקו היה האיש עם 20 נקודות ו-11 ריבאונדים. מלבדו אף אחד לא היה דומיננטי הערב.

*

פולין 78-פינלנד 65

פולין הצליחו לעצור את פינלנד על 38% מהשדה ו-17 אסיסטים, וכך השיגו את הניצחון. פינלנד יגיעו לשמינית הגמר, אבל לא יותר מאוחר משם, מפני שהם יפגשו את סרביה. 17 נקודות של האף ומשחק מעולה של פטרי קופונן (14 נקודות ו-8 אסיסטים), לא הספיקו לפינים. פולין יעצרו באותו אזור, למרות הבטחת המקום השלישי.

בפולין, ווייסנצקי היה האיש עם 17 נקודות. גורטאט קלע 10 ב-50% מהשדה עם 4 ריב', וסלוטר קלע 13 נק' עם 8 אס'.

לפני המשחק: קרב ישיר על המקום השלישי, שהחל כבר. גורטאט נותן טורניר מאוד לא יציב עד עכשיו, וההגנה החזקה של פינלנד תמצא דרך לעצור אותו. איי ג'יי סלוטר יצטרך לשמור על פטרי קופנן, וכנראה שהפוינט גארד הפיני של צסק"א יגבור על סלוטר, שחקן שמתמחה בהתקפה. הנריק דטמן החכם יצליח לעצור את צלפי השלשות הפולנים, והמשחק תלוי לחלוטין בגורטאט. אם הוא יככב עם 20+ נקודות, הפולנים במקום השלישי. אם לא, הם צריכים להבין איך להפסיד בכבוד לסרביה. אני הולך עם פינלנד, כל הדרך למקום השלישי בבית.

*
סרביה 101-איטליה 82

בלואו אאוט נוסף מבית היוצר של הסרבים, הקבוצה בכושר הטוב בטורניר. הם שלטו במגרש מתחילתו, וכמו שזה נראה כרגע, האליפות שלהם.

בסרביה, תאוסודיץ' קלע 26 נקודות עם 8 אס' ובילייצה 19 נק' עם 8 ריב'. ראדוליצה קלע 14. בשלב הבתים, בממוצע, סרביה ניצחה בהפרש של 15.8 נק' (86.6-70.8).

באיטליה, ג'נטילה קלע 19, בראניני 17, גלינארי 14 וצ'ינצ'אריני 10. רוב הסיכויים, כרגע, הם שהם יהיו יריבת ישראל בשמינית הגמר.

*

משחקי גארבג'

רוסיה 81-בוסניה 61

משחק במעמד צד אחד, שנתן לרוסים ניצחון בכורה בטורניר, מעין ניצחון של כבוד עבור החבורה שכוללת שחקנים רבים של חימקי וצסק"א.

ברוסיה, זובקוב קלע 17 נק' עם 2 חטיפות, פרידזון 16 ו-ורונטוביץ' הוסיף 15 עם תריסר ריבאונדים.

בבוסניה, סטיפאנוביץ' קלע 22 נקודות וקיקאנוביץ' הוסיף 16 נקודות משלו.

לפני המשחק: הקבוצות הודחו, והמשחק חסר חשיבות. אין סיבה להרחיב עליו במילים, אבל אלך עם רוסיה, שתתקרב להשלמת התחזית שלי לפני שלב הבתים (צרפת ראשונה, פינלנד שנייה, פולין שלישית, ישראל רביעית, רוסיה חמישית ובוסניה שישית).

סלובניה 62-מקדוניה 51

מקדוניה בחוץ, סלובניה בשלב הבא. זה קרה בזכות זוראן דראגיץ', שקלע 20 נקודות (8 מ-10 ל-2, 1 מ-6 מחוץ לקשת), ובעיקר בזכות אלן אומיץ', שנתן דאבל-דאבל של 14 נקודות ו-11 ריבאונדים בשביל הסלובנים הערב.

במקדוניה, שקלעה 30% בלבד מהשדה, ולאדו איילבסקי היה נקודת האור היחידה עם 15 נקודות וסחיטת 6 עבירות, במשחק הפרישה של אחד מהכדורסלנים המקדוניים הגדולים בכל הזמנים מהנבחרת.

לפני המשחק: כדי שסלובניה לא תעלה חייב לקרות משהו לא סביר (ניצחונות למקדוניה, גיאורגיה והולנד). הם תלויים בעצמם, ויעשו הכל בשביל להבטיח את העלייה לשלב הבא. אל תזלזלו בהם, הם יבואו למגרש עם מטרה אחת, והם ישיגו אותה. ניצחון לסלובניה.

קרואטיה 58-גיאורגיה 71

קרואטיה שיחקו בעיקר עם המחליפים, והגיאורגים ניצלו את ההזדמנות כדי להעלות את סיכוייהם לשלב הבא, למרות שהם עדיין תלויים בניצחון יווני על הולנד.

בגיאורגיה, פאצ'ואליה (7 ריב'), סקינדייז וסאנדייז קלעו 12 כל אחד, וסונגילה הוסיף 11 נקודות עם 6 ריב' ו-5 אס'. מרקושווילי ופולן נתנו 10 כל אחד.

בקרואטיה, זוריץ' קלע 16 נקודות וטומיץ' הוסיף 10 נקודות עם חמישה ריבאונדים.

לפני המשחק: קרואטיה כבר הבטיחו את העלייה, ואת המקום השני, אבל לא הרשימו יותר מדי וינסו להשיג ניצחון אחרון לפני הקהל הביתי טרם הנסיעה לליל. גיאורגיה גם במצב של להיות או לחדול, כשהם יודעים שגם ניצחון לא יספיק, במידה והולנד תנצח את יוון. כמו שזה נראה הם לא יגיעו לשלב הבא, והניצחון יהיה של קרואטיה.

לטביה 75-אסטוניה 64

בפעם השישית ב-7 האליפויות האחרונות, הלטבים בשמינית הגמר. זה קרה בזכות רבע שלישי מדהים של 5-22.

בלטביה, יאניס סטרליניקס מבאמברג קלע 21 נקודות. יאניס טימה קלע 15 נק' עם 6 ריב', ופירימאניס קלע 11 נקודות חשובות.

באסטוניה, ארבט קלע 16 נקודות עם 6 ריב'. טאלטס קלע 12 וטום 10.

לפני המשחק: הניצחון האסטוני על אוקראינה הוציא אותם ממשוואת הנבחרת החלשה ביותר בתולדות היורובאסקט, אבל הם עדיין קבוצה חלשה להחריד. גם לטביה לא מרשימה, אבל הם עליונים על האסטונים וישיגו את הכרטיס לשלב הבא, יתכן שאף מהמקום השני (אם ליטא תנצח את צ'כיה). לטביה.

איסלנד 102   טורקיה 111

איסלנד הייתה קרובה לנצח אבל נשארה הנבחרת היחידה ללא ניצחון באליפות לאחר הפסד בהארכה לטורקים שכמעט וסבכו את ישראל במפגש מול ספרד

עלי מוחמד ( AKA בובי דיקסון ) הוביל את טורקיה עם 28 + 12 ריבאונד ( הוא כולה 1.78 או מטר שבעים וסיגריה כמו שאומרים בשכונה ) סיגורדרסון הוביל את איסלנד עם 22

פרי גיים

עם כל הבלאגן בבית ב', טורקיה במצב הכי טוב. משחקים מול איסלנד החלשה, אחרי שהמשחקים האחרים נגמרים ויודעים שיש להם יתרון בשובר השיוויון על איטליה, כך שקיים סיכוי שהם יגיעו למקום השני בבית (אם גרמניה מנצחת ואיטליה מפסידה לסרביה). הם לא יוותרו על המשחק הקל מול איסלנד, שלמעשה כבר אין לה על מה לשחק, והניצחון יהיה של טורקיה, בבלואו אאוט שיכול להגיע ל-20 הפרש.

יוון 68 הולנד 65 

היה קשה אבל יוון ניצחה לבסוף ושלחה את הולנד הבייתה

הגריק פריק עם דאבל דאבל של 11 + 11 הוביל את היוונים

אם הולנד מנצחת את יוון, היא עולה. יש להם יתרון במאזן הפנימי על גיאורגיה, וסלובניה ינצחו את מקדוניה. אחרי 4 משחקים בחמישה ימים והבטחת המקום הראשון בבית, סביר שיוון תרצה לתת לספאנוליס, בורוסיס ושאר הותיקים לנוח, ותאפשר להולנד לגנוב ניצחון סנסציוני ולהגיע לשלב הבא. מי היה מאמין. אני הולך עם מסע הקסם ההולנדי, וניצחון להולנד, שתוך שנים ספורות יובל לכך שהנבחרת שנולדה מחדש (היא לא השתתפה במוקדמות האירופאיות בכלל מ-2009 עד 2014) תגיע לטופ 16.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 151 תגובות

  1. שכחתם שגובר ודיאו לא מסוגלים לשמור על פיק & רול ומיסטר גויאבה ודיאור פישר דווקא מצטיינים בפיקנרול ואם טוני פארקר יתקע בחסימה אלו שתי נקודות אוטומטיות לישראל.
    אני חושב שאדלשטיין יפתח בסמול בול סביב פישר עם: מקל, אוחיון, לימונדה, כספי ופישר. אליהו יעלה מהספסל בגלל הפציעה ואנחנו רוצים שיחלים היטב לקראת שמינית הגמר

    1. חושב שעדיף לנו לתת לטריו הגדול מנוחה מול הצרפתים החזקים בהרבה במיוחד אם סרביה תנצח את איטליה ותבטיח שספרד לא במקום השלישי

  2. ESPN פתחו STREAMLINE המכה כמעט כל תחרות או משחק חשוב בחו"ל שהוא ברור כמו טיווי. אני מחבר את המחשב לטלוויזיה ורואה ישראל צרפת ב-70"
    סוף סוף אוכל לחזות בליגת העל בישראל אם יבוא לי!

  3. מקדוניה בחוץ אחרי הפסד לסלובניה. פולין סיימה שלישית אחרי שניצחה את פינלנד .(רביעית). סרביה סיימה ראשונה ואיטליה תסיים שלישית אלא אם גם ספרד וגם טורקיה יפסידו. בלגיה ניצחה את אוקראינה ועלתה.

  4. יש למישהו את הטלפון של פופ?
    אפשר להציע לו טרייד – הלילה לא נוגעים בשערה מקרחת ראשו של טוני פרקר,
    ובתמורה הוא שולח לנו את בובת הוודו של גאלינרי שנשארה לו בעליית הגג מהתקופה שבדנבר שיחקו כדורסל.

    1. אם מפסידים איטליה ,אם מנצחים טורקיה.
      אולם במידה לטורקיה תחליט להפסיד לאיסלנד ( כבר לא חשוב לטורקים )…הרי שישראל תקבל את ספרד…אם נפסיד לצרפת.

  5. הזווית הישראלית .
    מנצחים מקבלים את הטורקים .
    מפסידים מקבלים את האיטלקים …אלא אם כן טורקיה מפסידה לאיסלנד …כי אז נקבל את ספרד.

  6. הייה צפוי ששרודר יחטיא אחד אבל הוא עוד יהיה שחקן ענק וייקח את הנבחרת הגרמנית רחוק (אם רק יהיה לו חברים איכותיים לנבחרת)

  7. בגדול אנחנו אמורים לפגוש את איטליה שתסיים שלישית אם טורקיה תנצח.

    הבעיה היא שלטורקיה אין שום משמעות למשחק, הם גם ככה מקום רביעי (אם יפסידו – בגלל המאזן ואם ינצחו – בגלל הפרש סלים) מה שאומר שטורקיה תיתן לחמישיה הטובה שלה לנוח ואיסלנד תתאמץ ממש להשיג ניצחון היסטורי (הם נשארו הנבחרת היחידה שלא ניצחה בטורניר)

  8. אפסים קרואטיה. מפסידים בבית לגיאורגיה ככה שהגיאורגים עולים מהמקום הרביעי – בדיוק כמו שאהרון חזה. גיאורגיה יכולה לעשות הרבה צרות לליטא או צ'כיה בשלב הבא.

  9. זה לא ממש שינה לגאןרגים. גם אם היו מפסידים היו תלויים בתוצאה של הולנד. לכן זה היה למעשה משחק לפרוטוקול בלבד לשני הצדדים

  10. לטורקים למעשה כדאי להפסיד. זה ישים את ספרד שהביסה אותם בחצי השני של הבראקט, וישים את איטליה, אותה הם ניצחו כבר, בחצי שלהם

    1. אם כספי לא פצוע וגם אליהו תקין, הם לא יכולים לשחק רבע או שניים?
      המשחק הבא הוא בעוד שלושה ימים, שזה מספיק זמן לנוח.
      ויתרו על המשחק מראש:(

    1. בדיוק מה שכתבתי.
      העיקר הראו איך אתמול הוא נאם בחדר ההלבשה שהמשחק היום הוא "על המקום הראשון בבית".
      אם הצרפתים עולים עם הרכב מכובד, יכולה גם ישראל לעלות ככה.

  11. אם הארז הזה ויתר על המשחק, שייתן לפחות צ'אנס לדאוסון. הוא הכניס אותו לדקה והוציא אותו. מוח של קרן קיימת

  12. נו באמת די לבכות.

    כספי ומקל שיחקו הכי הרבה בטורניר וכל משחק הגיע לשנייה האחרונה.
    גם ככה הסיכוי לנצח את צרפת הוא 0.001 והשחקנים גמורים.

    נסיים מקום 2 נצבור כוחות מחודשים ונימנע מפציעות מיותרות כדי להיאבק עד הסוף ביום ראשון ,ולדעתי אם הנבחרת מנצחת את השמינית היא גם תנצח את הרבע ותנחת ביו דה ז'נרו..

    1. דקסטר, מה הבעייה לשחקנים מקצועניים לשחק 30 דקות יום אחרי יום, במיוחד עם יום מנוחה? אם נקרעים היום – ניקרע בכל המשחקים העתידיים

      1. כספי ומקל עם כמעט 40 דק וחוץ מזה ישנה ירידת מתח בכל מקרה. אם ניקרע בראשון זה בגלל איכות היריבות בלי קשר להיום.

        לישראל אין ממש ספסל מה יש להשוות לנבחרת על כמו צרפת שפרקר יכול לישון על המגרש חצי מהזמן ואף אחד לא ישים לב.

        ומי שבאמת מבין באנטומיה כמוך יודע שהבדל נוסף בין השחקנים מלבד הכישרון זו היכולת להעמיס על הגוף והתאוששות ממאמץ.

        אז וואלה … פרקר ובאטום הם בדיוק מהסוג הזה ולכן הם מככבים ב nba ומקל בקושי הקפיץ כדור שם
        ו

  13. מה שהארז השמן הזה לא מבין הוא שבספורט אתה לא יכול לפתוח ולסגור ברז. אם אתמול התחלנו לרכב על גב של מנצחים, צריכים להמשיך איתו, אפילו אם נפסיד ב-10 ונשחק מצויין, זאת הכנה למשחק הבא. כדורסל זה לא מכרות פחם. ניתן לשחק 30 דקות יום אחרי יום אחרי יום. אם נתפרק היום – אני מבטיח לכם שנתפרק גם במשחק הבא.

  14. הקאמבק ההזוי של השנה:

    ניקולוס צקטשיוולי, פאוור פורוורד גיאורגי ששיחק בעונה האחרונה בלבנון (22 נק' ו-12 ריב' למשחק) חתם על חוזה לא מובטח בקליפרס. צקטשיווילי נבחר בבחירה החמישית בדראפט 2002, לפני אמארה סטודמאייר, קארון באטלר ובוזר, ושיחק במדי דנבר, מינסוטה, פניקס והווריורס.

    הוא קלע 2.9 נק' עם 1.8 ריב' למשחק כשחקן NBA ונחשב לאחד הבאסטים הגדולים ביותר

    1. 🙂
      נראה מי מאיתנו ישבר קודם וינטוש את המשחק "התחרותי" הזה..
      חבל שאנחנו לא קצת יותר דורסניים והישגים. פעם ראשונה שאני מתגעגעת למנטליות של לברון..

  15. מהצד השני של האוקיאנוס, קנדה התחילה מה זה לשחק כדורסל!
    אני מאמין שהיום הכדורסל העולמי הוא
    1. ארה"ב
    2. קנדה
    3. אוסטרליה
    4. אירופאית
    5. ארגנטינה

    1. ראיתי משחק אחד של קנדה ובאמת התרשמתי. יש להם נבחרת צעירה וחזקה על אמת.
      באירופה יש אולי 4 נבחרות שמנצחות קבוצת קולג'ים מהסוויט סיקסטין.
      פשוט לא אותו משחק כמו הנבא

    2. יאנקים יקרים, הכדורסל הבין לאומי הוא לפי החוקים של ה-40 דקות.

      כרגע קנדה לא הנבחרת השנייה הכי טובה בעולם, אולי החמישית. צרפת עדיין יותר טובה, וכשהיא תעלה הילוך בנוק אאוט יראו את זה, וסרביה דורסת כל דבר שזז.

      אני מאמין שכרגע הסדר העולמי הוא:

      1.ארצות הברית
      2.סרביה
      3.צרפת
      4.קנדה
      5.יוון (אולי אוסטרליה בריאה לחלוטין)

  16. אגב, יניב גרין התותח עבר הערב את ג׳מצ׳י בכמות ההופעות בנבחרת והוא במקום הראשון בכל הזמנים. עוד שחקן מעולה שנפל קורבן למדיניות הספסול של מכבי. מעניין איך הכדורסל הישראלי היה נראה אם מכבי לא הייתה בוחרת בכל עונה ישראלים מצטיינים ומייבשת אותם על הספסל.

      1. רות'בארט גבוה עם המון חכמת משחק והוא אפילו שם שלשות אבל הגבוהים של צרפת אוכלים אותנו
        לא רוצה בכלל לדמיין מה גאסול ומירוטיץ' יעשו לנו

  17. גרין הוא ההוכחה שכבר עשור אנחנו בבעיה בעמדת הסנטר, לא מובן איך הוא הגיע להיות שי אן ההופעות בנבחרת

  18. העיקר שמים להם זורבה ברקע 🙂

    לדעתי בכל מקרה היה עדיף את איטליה מאשר טורקיה וספרד, אנחנו יכולים להתמודד איתם יותר טוב בהתקפה שהיא הבעיה העיקרית שלנו

  19. יאללה מפתיעים את האיטלקים, פוגשים את גיאורגיה שהפתיעה את ליטא בשמינית, מנצחים אותם ועולים לחצי. משם זה רק עניין של מזל.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט