חם מהתנור: סופשבוע/הספרס נקנסו ב-250 אלף דולר/רועי ויינברג

חדשות מסן אנטוניו:

הנהלת ה-NBA, קנסה את הספרס על אי שיתוף השחקנים הבכירים (שהיו כשירים) במשחקם נגד ההיט, ב-250 אלף דולר (רבע מיליון דולר, 975,000 שקל). דיוויד סטרן אמר שזה "עשה שירות רע לליגה ולאוהדים שלה". סטרן הודיע שהספרס יספגו עונש כבד, וזה עונש כבד כלכלית, אבל בכמה משחקים הם יכסו אותו.

***

חדשות מבוסטון:

ראז'ון רונדו, בוסטון סלטיקס
רונדו. 2 משחקים בחוץ.

הליגה הענישה את שחקני הקבוצה, ושחקני ברוקלין נטס, על ההשתתפות בקטטה שהייתה במשחק בין הקבוצות, ביום רביעי האחרון. העונש הכבד ביותר ניתן לראז'ון רונדו, שהושעה מ-2 משחקים: משחק בוסטון נגד פורטלנד, ומשחק הסלטיקס במילווקי.

בנוסף, ג'רלד וואלאס מהנטס נקנס ב-35,000$, וקווין גארנט נקנס ב-25 אלף דולרים.

רונדו אמר, לאחר הקטטה: "אני יודע שהייתי צריך להיות שם בשביל חבריי לקבוצה. זה הדבר היחיד על זה, אבל אני נאמן לחבריי לקבוצה. לא ניסיתי להתחיל מלחמה;אני לא מנסה להיות בריון. אני חשבתי שמה שהם עשו לקווין (גארנט-ר.ו), לא היה הוגן, זה הכל".

***

חדשות מניו יורק:

מקורות דיווחו, שאמארה סטודמאייר צפוי לחזור בדצמבר. אמארה, שנותח בראשון בנובמבר, עדיין לא התחיל לרוץ בחזרה על המגרש. מסגרת הזמן של 6 עד 8 שבועות נשארה זהה, לפי המקור. הניקס משחקים בליל חג המולד נגד הלייקרס-ובהקשר זה, השמועות של טרייד גאסול וסטודמאייר (פאו בניקס, אמארה בלייקרס), לא נכונות, והטרייד כנראה לא יצא לפועל בסוף.

***

חדשות מלוס אנג'לס לייקרס:

אלווין ג'נטרי, המאמן הראשי של פניקס סאנס.
ג'נטרי. יחזור להיות המס' 2 של ד'נאטוני?

ישנן שמועות, שעוזרו הבכיר של מייק ד'אנטוני בעונה הבאה, יהיה מאמן פניקס, אלווין ג'נטרי. מ-2003 עד 2008, ג'נטרי שימש כעוזרו הבכיר של ד'אנטוני בפניקס. טרי פורטר, שהחליף את ד'אנטוני, פוטר, וג'נטרי מונה במקומו כמאמן זמני, שהפך לקבוע. הוא אף הגיע עם פניקס לגמר המערב ב-2010. היו עוד שמועות, שעוזרו הבכיר של ד'אנטוני בעונה הבאה יהיה דווקא נייט מקמילן-מאמן פורטלנד לשעבר, ושותפו של ד'אנטוני בצוות העוזרים של נבחרת ארצות הברית.
***

חדשות מקליבלנד:

ז'ירודונאס איגולסקאס (ביג זי), שחקן הקבוצה לשעבר, הגיע למתחם האימונים של קליבלנד ביום חמישי, בתיאום עם ביירון סקוט, מאמן הקבוצה. זה לא קאמבק של ביג זי, אלא אימון אישי שביג זי העביר לטריסטן תומפסון, הפאוור פורוורד של הקבוצה, שלימד אותו איך להיחסם (לקבל בלוקים) פחות. יכול להיות שיהיה שיתוף פעולה נוסף ביניהם בעתיד.

הקבוצה שיחררה את לוק האנארגודי, והחתימה את קווין ג'ונס.

***

חדשות מטורונטו:

מייקל פייטרוס, טורונטו ראפטורס
פייטרוס. מעכשיו שחקן של הראפטורס.

הקבוצה החתימה את מייקל פייטרוס. פייטרוס הותיק (9 עונות NBA, 8.4 נקודות ו-3.1 ריבאונדים ב-21.5 דקות בממוצע), נבחר 11 בדראפט 2003, וישמש כסמול פורוורד בקבוצה. יכול להיות שהוא אף ישמש כסמול פורוורד הפותח של הקבוצה מקנדה, שחלשה יחסית בעמדה זו. בשביל לפנות מקום לפייטרוס ברוסטר הקבוצה, נחתך הסמול פורוורד דומיניק מגוויר.

***

חדשות מסין:

חמאדי נאדייה, כריס סינגולטון וג'ו אלכסנדר חתמו בליגה הסינית. שלושתם שיחקו בעבר ב-NBA, השניים הראשונים עברו בוושינגטון, והאחרון במילווקי.

***

עשרת המהלכים הגדולים ביותר של השבוע האחרון.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 39 תגובות

  1. האמפריז לא נענש ?

    לאילגואסקס לא היה בכלל משחק פוסט אפ ! האם הוא הבן אדם המתאים לשפר יכולות ?

    וודסון טיפס העונה למקום טוב בין שלושת המאמנים הטובים ב נבא

  2. לדעתי, העונש של הספרס היה מיותר, וגדול. יש שחקנים שלא משותפים בכל משחק, אבל הקבוצות לא נקנסות. הפעם זה היה שחקנים גדולים. אני יודע שאמרתי שפופוביץ' טעה, ואכזב את קהל המעריצים של הליגה, וזה נכון, אבל הוא לא היה צריך להענש. זה חלק מהמשחק, ולגיטימי.

  3. גארנט שחקן מלוכלך, את זה אנחנו יודעים והלינק למעלה מראה את זה טוב. הנקמה של גארנט בהמפריז היתה מיותרת ומצד שני האמפריז שחקן מלוכלך כך שהיתה שם מלחמה של כלבים כמו בימים הטובים של דטרוייט!
    כל מי שראה את הקבוצה של צ'אקי ז"ל ידע שביל ודניס הם קקות מהסוג הכי גרוע שיש וגארנט הוא ילד קטן לידם!!!!!!!

כתיבת תגובה

סגירת תפריט